🚨SPOT BITCOIN ETF UPDATE: The SEC just issued additional comments on pending applicant's S-1s. This is a delay signal.🚫 #BitcoinETF #bitcoin
— Perianne (@PerianneDC) 9 januari 2024
Sleutelwoord => "believe"mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:32:
Whale Insider
JUST IN: VanEck CEO says their spot #Bitcoin ETF will start trading on Thursday
https://twitter.com/WhaleInsider/status/1744708647333015672
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:32:
Whale Insider
JUST IN: VanEck CEO says their spot #Bitcoin ETF will start trading on Thursday
https://twitter.com/WhaleInsider/status/1744708647333015672
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ETH/BTC helemaal naar de vinketering inderdaad. Laten we hopen dat het in de toekomst goedkomt.
ETH gaat al anderhalf jaar stuk tegenover Bitcoin. Bijzonder wel.WhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:52:
[...]
ETH helemaal naar de vinketering inderdaad. Laten we hopen dat het in de toekomst goedkomt.
Misschien maar eens wat van die drek weer kopen na de Bitcoin ETF. En dan wel verkopen voor de deadline van de Ethereum ETF. Ik zie deze nog niet goedgekeurd worden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Daar ben ik niet bang voor. Pre halving doet Ethereum het nooit goed. Na de rate cuts uber moon.WhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:52:
[...]
ETH helemaal naar de vinketering inderdaad. Laten we hopen dat het in de toekomst goedkomt.
Daar maak ik me weinig zorgen over, die gaat zeker nog ergens dit jaar of volgend jaar een nieuwe ATH neerzetten.WhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:52:
[...]
Handig toch. De bitcoin wave meepakken tot de halving pump, omzetten naar eth en daar de wave meepakken.zwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:57:
[...]
Daar ben ik niet bang voor. Pre halving doet Ethereum het nooit goed. Na de rate cuts uber moon.
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Ik zag dat ik nog wat xcRMRK had op Moonriver netwerk en nu zag ik dat ie op Solarboam trade voor rond de $17 (te mooi om waar te zijn). Na wat verder zoeken kwam ik erachter dat USDC en USDT en andere stablecoins enorm naar de kloten zijn op Moonriver, maar ik kon niet zo snel vinden waar dat mee te maken kan hebben. Iemand een idee waar dit mee te maken heeft?
Kijk wat je kwijt bent aan eth fees bij metamask bijvoorbeeld. Heb al mijn eth al lang de deur uit gedaan.WhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:52:
[...]
Wat denk je van BTC die een gezwel genaamd Ordinals aan zich heeft hangen die maar niet weg wil. Net even gekeken in Ledger Live wat het me zou kosten als ik dat wil verplaatsen naar een DEX, das ook geen kattenpis.r6aw schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:19:
[...]
Kijk wat je kwijt bent aan eth fees bij metamask bijvoorbeeld. Heb al mijn eth al lang de deur uit gedaan.
Als men bereid is dat te betalen is er waarde zou je zeggen.r6aw schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:19:
[...]
Kijk wat je kwijt bent aan eth fees bij metamask bijvoorbeeld. Heb al mijn eth al lang de deur uit gedaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eth is een prima investering, nee niet het maximale maar +800 usd (+67%) per stuk sinds vorig jaar is niet slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 09-01-2024 16:24 ]
Zero.
r6aw schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:19:
[...]
Nee, alles gaat up deze run behalve ETH met de dure fees!Pelox schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:24:
Eth is een prima investering, nee niet het maximale maar +800 usd (+67%) per stuk sinds vorig jaar is niet slecht.
alles gaat naar 0 tegenover BTC 😉
nothing stops this train
Sell all , buy btc. No discussions left.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:36:
Welcom in het btc slowchat topic.
MATIC/BTC op weeklie.... kan interessant worden
nothing stops this train
Eerst vrij recent nog een ETH node runnen omdat het een oude wens was, en dan nu is ETH ineens drek?Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:56:
[...]
ETH gaat al anderhalf jaar stuk tegenover Bitcoin. Bijzonder wel.
Misschien maar eens wat van die drek weer kopen na de Bitcoin ETF. En dan wel verkopen voor de deadline van de Ethereum ETF. Ik zie deze nog niet goedgekeurd worden
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:38:
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:36:
Interessant als in, kan naar 0 gaan?Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:38:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
"ETH gaat helemaal stuk!!!(!!"
* Acidrain kijkt naar EtH/USDT... -0.16%
Jongens.. Zoom ff beetje uit joh...
Of als je naar ETH/BTC zit te kijken.. Het is niet ETH die zakt.. Het is BTC die stijgt...
Of als je naar ETH/BTC zit te kijken.. Het is niet ETH die zakt.. Het is BTC die stijgt...
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Drek, shitcoin, of welke benaming ik dan ook gebruik zegt niks over de kansen die er liggen. Ik had meer van Ethereum verwacht de afgelopen periode. Misschien komt het nog. Maar ben er dus inderdaad niet rauwig over dat ik al weer snel terug ben geswitchedAntifon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:39:
[...]
Eerst vrij recent nog een ETH node runnen omdat het een oude wens was, en dan nu is ETH ineens drek?
ER STAAT TOCH OOK ETH/BTC. Scroll eens een beetje naar boven joh...Acidrain schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:41:
"ETH gaat helemaal stuk!!!(!!"
Edit: Oh nee, stond er toch niet.
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 09-01-2024 16:46 ]
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:44:
[...]
ER STAAT TOCH OOK ETH/BTC. Scroll eens een beetje naar boven joh...
Edit: Oh nee, stond er toch niet.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
@Vis @Gelukszoekr ik doe ook maar wat en kraam onzin uit, moet idd eigenlijk alleen BTC kopen 👀
nothing stops this train
Ethereum is zo 2023, #veulsteduur
ETH/BTC is hard op weg belangrijke support te verliezen, namelijk de 0,05. Als die definitief verloren wordt is er heel veel ruimte naar beneden. De tijd gaat het leren.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:56:
[...]
ETH gaat al anderhalf jaar stuk tegenover Bitcoin. Bijzonder wel.
ik blijf het al weken herhalen, vanaf 0,03 ben ik koperDeman23 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:17:
[...]
ETH/BTC is hard op weg belangrijke support te verliezen, namelijk de 0,05. Als die definitief verloren wordt is er heel veel ruimte naar beneden. De tijd gaat het leren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, technisch klopt dat. Toch denk ik dat dit wel meevalt. Ik denk dat lijntjes op BTC/USD en ETH/USD meer waarde hebben dan lijntjes op ETH/BTCDeman23 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:17:
[...]
ETH/BTC is hard op weg belangrijke support te verliezen, namelijk de 0,05. Als die definitief verloren wordt is er heel veel ruimte naar beneden. De tijd gaat het leren.
Of lijntjes door de neus.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:20:
[...]
Ja, technisch klopt dat. Toch denk ik dat dit wel meevalt. Ik denk dat lijntjes op BTC/USD en ETH/USD meer waarde hebben dan lijntjes op ETH/BTC
Minder omhoog dan de BTC god candle. Hoef je nog niet in een hoekje te gaan huilen als je portefeuille een kleine fluf eth heeft. Zolang je maar een grote fluf btc hebt.Deman23 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:17:
[...]
In welke verhouding moet je dan denken?knakworst schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:53:
[...]
Minder omhoog dan de BTC god candle. Hoef je nog niet in een hoekje te gaan huilen als je portefeuille een kleine fluf eth heeft. Zolang je maar een grote fluf btc hebt.
Dat je direct op de maan staat!
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Op dit moment zoveel mogelijk BTC. Maar als je het moet voorspellen weet je dat niet. Ik heb persoonlijk 20% BTC en 5% ETH en 75% aandelen.
Aandelen? Ik bedoelde qua crypto.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:13:
[...]
Op dit moment zoveel mogelijk BTC. Maar als je het moet voorspellen weet je dat niet. Ik heb persoonlijk 20% BTC en 5% ETH en 75% aandelen.
Ik heb nu 75% btc en 25% eth.
50% BTC
25% ETH
25% AI meuk
En ook eth krijgt zijn run wel.
25% ETH
25% AI meuk
En ook eth krijgt zijn run wel.
100 % crypto. Aandelen zegt ie...Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:13:
[...]
Ja, haha! Als je de grote bull/crash/nothing van 2024 wil missen, moet je vooral aandelen bezitten
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En dan DCA'en?Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:13:
[...]
Als je 100% in crypto zit, dan heb je of vrij weinig vermogen (wat niet erg is) of je hebt veel te veel vermogen geïnvesteerd in iets met een zeer hoog risico.
Ik snap deze stelling opzich wel maar je moet wel even kijken in welke fase van de markt we nu zitten. ETF, halving etc.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
Als je 100% in crypto zit, dan heb je of vrij weinig vermogen (wat niet erg is) of je hebt veel te veel vermogen geïnvesteerd in iets met een zeer hoog risico.
Misschien lijkt dat voor iemand anders dan een onbezonnen zet maar ik ben wel van plan om weer naar een ‘veiligere’ haven te gaan. Ik verkies eerder ‘minder volatiel’ en zal nooit helemaal uit crypto stappen maar wel het kopen in de bear en verkopen in de bull proberen te blijven doen.
Voor veel anderen zal het misschien raar klinken maar denk dat voor meer mensen hier het gewoon Bitcoin holden of in bezit hebben (in eigen beheer) best rustgevend is…
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Niks moet. Er is een soort algehele consensus dat je een groot percentage in Bitcoin en Ethereum moet aanhouden, maar laat je niet gek maken. Doe waar jij je lekker bij voelt
Ook hier zou ik zeggen, niks moet. Iedereen moet lekker doen waar hij zich prettig bij voelt.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
Enige risico met Bitcoin is dat je er te weinig van hebt.
Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
ETF en halving, dat zou als het goed is al ingecalculeerd moeten zijn in de waarde van de huidige bitcoin... Ik denk en hoop ook dat BTC veel meer waard wordt, maar daar gok ik niet op met al het vermogen wat ik na 16 jaar werken en besparen heb verzameld. Kan ook in een dag de helft minder waard worden of erger.Alpina schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:04:
[...]
Ik snap deze stelling opzich wel maar je moet wel even kijken in welke fase van de markt we nu zitten. ETF, halving etc.
Misschien lijkt dat voor iemand anders dan een onbezonnen zet maar ik ben wel van plan om weer naar een ‘veiligere’ haven te gaan. Ik verkies eerder ‘minder volatiel’ en zal nooit helemaal uit crypto stappen maar wel het kopen in de bear en verkopen in de bull proberen te blijven doen.
Voor veel anderen zal het misschien raar klinken maar denk dat voor meer mensen hier het gewoon Bitcoin holden of in bezit hebben (in eigen beheer) best rustgevend is…
De eerste bitcoins kocht ik voor minder dan 30 euro. Een klein deel daarvan, heb ik nu nog steeds.
Totaal niet eens. Ik zit er nu bijna 11 jaar in en vind het risico wel mee vallen. Ja als je panic selled en weer terug koopt. Maar met hodl en dca vind ik het risico prima te doen. En ik heb er niet weinig inzittenPlaya del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
Mijn pf is 85% BTC, 10% ETH, en 5% LTC.
Crypto is 80% van mijn vermogen. Daarnaast heb ik nog 10% aandelen van het bedrijf waar ik werk (vrij op te nemen/), 5% fysiek goud en 5% cash (euro's). Huis tel in niet mee want dat zijn stenen waar in je in moet wonen en kan je verder niets mee.
Wij hebben geen kinderen en die komen er ook niet. Als morgen alles naar 6 cent gaat is dat jammer, maar het boeit verder geen fuck. De wereld gaat gewoon door.
Je kan nu ook prima in boomer stonks of euros zitten en dan komt er een situatie zoals in de jaren 20. Sta je mooi te kijken en dan gaat het nog veel harder dan door de helft.
bitcoin is helemaal prima, zolang je er geen geld in stopt wat je niet kan missen. En je verder gewoon kan hodlen als je er geen verstand van hebt. Maar dat geld ook voor stonks.
maar wat risco is, is voor iedereen anders. Net als wat een groot vermogen is. voor de 1 is dat 50k. voor de ander 2 meur
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 09-01-2024 19:31 ]
Niks moet inderdaad, zelf weten allemaal. Ik zou een gezin met hypotheek en kinderen echter nooit adviseren om 100% in crypto te zitten. En ik vermoed dat een aantal van ons wel op die manier te werk gaan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:11:
[...]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Niks moet. Er is een soort algehele consensus dat je een groot percentage in Bitcoin en Ethereum moet aanhouden, maar laat je niet gek maken. Doe waar jij je lekker bij voelt
[...]
Ook hier zou ik zeggen, niks moet. Iedereen moet lekker doen waar hij zich prettig bij voelt.
Dat heeft in het verleden een paar mensen erg rijk gemaakt, maar minstens zoveel mensen ook diep in de problemen.
Als je al soort van rijk bent, dan zou ik ook niet adviseren om met 100% van die rijkdom te gokken in crypto's.
En trouwens, ook onder aandelen zitten risicovolle producten. Tesla-, AMD en nVidia-aandelen heeft veel mensen ook rijk gemaakt. En een aantal ook iets armer.
9 dagen in 2024 en btc maxi gaat compleet over de schuttinganti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:19:
[...]
ik blijf het al weken herhalen, vanaf 0,03 ben ik koper
*pakt popcorn
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
heb die rommel al sinds 2017. Heb er zelf best wel wat. Maar koop bij bij die waarde in btc. ETH maak ik wel een uitzondering voor. En die LTC die ik heb heb ik ooit nog gemined in 2013. Ben er zuinig op.....good old shitcoinD_Jeff schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:35:
[...]
9 dagen in 2024 en btc maxi gaat compleet over de schutting
*pakt popcorn
Lijkt me lastig om 100% in crypto te zitten, geen vastgoed, geen pensioenspaarpotje, geen spaarsaldo?Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
Qua beleggingen hier 90% crypto, 10% aandelen, dit begon in een heel andere verhouding natuurlijk. Best een risico vindt men, maar moet ik dan schuiven naar aandelen terwijl die het minder goed gedaan hebben? Omdat een lager rendement wel lekker veilig is volgens de boomernormen?
Maar mij niet gezien, ik schuif wel geleidelijk naar usdt of de bank boven de 50k. Ik heb geen moeite met risicos of met verliezen van unrealised profits en ik denk dat ik het bear/bull spelletje voldoende beheers voor betere rendementen dan de stonks. Van aandelen weet ik niets, dat zal ook meespelen.
De tijd leert of het tij keert
De ETF heb ik geen idee van maar als je Bitcoin voor minder dan 30 euro had moet je toch wel bekend zijn met de Bitcoin cyclus, bull/bear etc. Lees stijging na de halving?Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:17:
[...]
ETF en halving, dat zou als het goed is al ingecalculeerd moeten zijn in de waarde van de huidige bitcoin... Ik denk en hoop ook dat BTC veel meer waard wordt, maar daar gok ik niet op met al het vermogen wat ik na 16 jaar werken en besparen heb verzameld. Kan ook in een dag de helft minder waard worden of erger.
De eerste bitcoins kocht ik voor minder dan 30 euro. Een klein deel daarvan, heb ik nu nog steeds.
ETH is alleen geen drek of shitcoin. Dat weet jij ondanks je nieuwbakken maxi status ook best.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:41:
[...]
Drek, shitcoin, of welke benaming ik dan ook gebruik zegt niks over de kansen die er liggen. Ik had meer van Ethereum verwacht de afgelopen periode. Misschien komt het nog. Maar ben er dus inderdaad niet rauwig over dat ik al weer snel terug ben geswitched
Dat ETH slecht presteert is eigenlijk heel logisch. De overgrote meerderheid ziet BTC en ETH als de basis van hun portfolio, met daarnaast evt nog wat alts. Door het hele ETF verhaal is het aandeel BTC in de gemiddelde PF gestegen ten koste van vooral ETH, een stuk meer nog dan ten koste van alts. Dat zie je ook in veel ETH pairs terug.
Men is dus vooral in het ‘basisdeel’ van de PF aan het schuiven geweest. Wanneer de ETF kogel door de kerk is en de hype is gaan liggen zal menig PF weer meer richting ETH schuiven vermoed ik zo. En al helemaal wanneer er mogelijk ook een ETH ETF hype losbarst.
Inruilen voor iets anders?Gipsy King schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:42:
Ben nog steeds aan het overdenken wat ik moet doen met mijn :
[Afbeelding]
Poging 2/3..Coldcat schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:50:
Bijna 20:00!
Het nieuws zou toch tussen 20:00 en 22:00 komen?
Mogelijkheid 1/3 vandaag dus![]()
![]()
Gaan ze tot de laatste dag wachten of komt die God Candle er zo aan?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Jazeker, maar de resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst.Alpina schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:42:
[...]
De ETF heb ik geen idee van maar als je Bitcoin voor minder dan 30 euro had moet je toch wel bekend zijn met de Bitcoin cyclus, bull/bear etc. Lees stijging na de halving?
Als het zo simpel was, dan zou iedereen nu alles in BTC pompen.
Juist omdat het nu zo duidelijk is, is er best kans dat het effect van de halving dit keer al volledig in de huidige waarde zit. Geen stijging na de halving... paniek en onrust... waardedaling en de ATH wordt nooit meer gehaald. Is ook een optie en niet eens heel onrealistisch. Niet dat ik het verwacht, maar de kans is er wel.
Wat zou iemand moeten doen als die nu 1 miljoen euro op de bank heeft? Is het verstandig om 100% crypto te kopen, want halving? Of... minder dan 50% crypto en de rest naar andere investeringen?
Coldcat schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:58:
[...]
Poging 2/3..
Gaan ze tot de laatste dag wachten of komt die God Candle er zo aan?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:59:
[...]
Wat zou iemand moeten doen als die nu 1 miljoen euro op de bank heeft? Is het verstandig om 100% crypto te kopen, want halving? Of... minder dan 50% crypto en de rest naar andere investeringen?
Dat is jouw mening. En dat mag. High risk high reward. Ik ben niet zo bang aangelegd. En weg is weg. Maar gelukkig gaat het maar om een flufje.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:56:
Ltc....zucht....daar had ik ook heel lang n hele zwik van tot m'n geduld op was en ik ze begin 2017 verkocht. Best pijnlijk om ze daarna x100 te zien doen.anti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:37:
[...]
heb die rommel al sinds 2017. Heb er zelf best wel wat. Maar koop bij bij die waarde in btc. ETH maak ik wel een uitzondering voor. En die LTC die ik heb heb ik ooit nog gemined in 2013. Ben er zuinig op.....good old shitcoin
Ik lul ook zomaar wat
Not sure , lees veel mooie dingen maar de koers doet niet zoveel helaas.Pinsa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:56:
[...]
Inruilen voor iets anders?Of zie je Vet nog wel moon doen?
Ik begrijp je nuchtere kijk heel goed, maar zonder risico geen winsten, persoonlijk vind ik aandelen 10x niks veel te weinig rendement en duurt veelste lang. Natuurlijik zijn er ook nog andere beleggingsopties, maar voor mij persoonlijk is het crypto. Maar ik respecteer ieders mening, wel tof dat je nog Bitcoin bezit met een waarde van 30 euro, wanneer denk je zelf dan aan verkopen?Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:59:
[...]
Jazeker, maar de resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst.
Juist omdat het nu zo duidelijk is, is er best kans dat het effect van de halving dit keer al volledig in de huidige waarde zit. Geen stijging na de halving... paniek en onrust... waardedaling en de ATH wordt nooit meer gehaald. Is ook een optie en niet eens heel onrealistisch. Niet dat ik het verwacht, maar de kans is er wel.
Grtz
Nooit Vet gehad was wel pumping aantal jaar geleden, maybe voor iets anders gaan? Hopelijk niet teveel verlies…Gipsy King schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:04:
[...]
Not sure , lees veel mooie dingen maar de koers doet niet zoveel helaas.
All in gaan op de BTC ETF eind van de week.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:59:
[...]
Wat zou iemand moeten doen als die nu 1 miljoen euro op de bank heeft?
Veilig in bewaring nemen via een van de aanbieders zoals Fidelity, BlackRock of VanEck... De keuze is reuze.
Maar zelf zou ik gaan voor een Trezor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
No loss , gekocht op 1.4 cent. Hehe , lekkere berg wel , +100% +/-. Maar goed.Pinsa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:09:
[...]
Nooit Vet gehad was wel pumping aantal jaar geleden, maybe voor iets anders gaan? Hopelijk niet teveel verlies…
https://newsbit.nl/crypto...ing-van-vechain-naar-114/
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor mij niet uitmaakt of een coin wel of niet in de catagorie shitcoin valt. Als ik er goed vertrouwen in heb dat het omhoog zal gaan, dan wil ik best met een aardig bedrag instappen. Shitcoin of niet.Antifon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:46:
[...]
ETH is alleen geen drek of shitcoin. Dat weet jij ondanks je nieuwbakken maxi status ook best.
Je uitleg over de verschuiving van ETH naar BTC lijkt mij ook logisch
Zo simpel is het eigenlijk al jaren. Mede daardoor ben ik ook een jaar geleden, een paar weken na de bodem weer all-in gegaan.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:59:
[...]
Jazeker, maar de resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst.
De cyclus loopt behoorlijk synchroon. Dat weet jij ook als je er al zo vroeg bij was. Dus waarom niet meer mensen dit doen snap ik ook niet.
Nice!Gipsy King schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:22:
[...]
No loss , gekocht op 1.4 cent. Hehe , lekkere berg wel , +100% +/-. Maar goed.
https://newsbit.nl/crypto...ing-van-vechain-naar-114/
Het ging niet over een flufje. Hoe groter het vermogen, hoe minder risico je kan nemen. Voor een modaal persoon is het niet oké om te doen alsof gokken met 100.000 euro wel prima is als 100.000 euro je totale vermogen is. Welk deel iemand precies wil inzetten, zelf weten, maar die onzin dat 100% crypto en HODL is ratiozwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:02:
[...]
Dat is jouw mening. En dat mag. High risk high reward. Ik ben niet zo bang aangelegd. En weg is weg. Maar gelukkig gaat het maar om een flufje.
Aandelen kunnen ook een hoog risico hebben. Soms nog erger dan crypto, als je bijvoorbeeld met hefbomen gaat werken. Plus: rente op rente. Elk jaar 7% rente is ook leuk. Eénmalig 100% ook. Beide opties hebben ook kans op verliezen. Vandaar de spreiding van kansen.Pinsa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:05:
[...]
Ik begrijp je nuchtere kijk heel goed, maar zonder risico geen winsten, persoonlijk vind ik aandelen 10x niks veel te weinig rendement en duurt veelste lang. Natuurlijik zijn er ook nog andere beleggingsopties, maar voor mij persoonlijk is het crypto. Maar ik respecteer ieders mening, wel tof dat je nog Bitcoin bezit met een waarde van 30 euro, wanneer denk je zelf dan aan verkopen?
Grtz
Crypto qua investeringen is echt niks nieuws. Dat kon allemaal allang op de beurzen, zo gek als je het wilde. Mensen die 100% crypto adviseren en aandelen maar saai en voor boomers vinden, sorry, dan weet je gewoon niet hoe het echt zit. Crypto's bestaan allleen uit hoge risico producten, waar aandelen zowel hoge als lage opties heeft. Maar, moet zeggen, ook ik heb meer vertrouwen in hoog risico crypto dan in hoog risico aandelen. Maar rustige aandelen leveren over tijd ook echt mooie bedragen op en zijn voor grote bedragen een prima investering. Met een miljoen euro kan ik prima leven van een laag rendement aandeel en niet slapen als dat 100% in hoog risico crypto zit.
Ik ben van plan om rond de volgende piek een deel van mijn originele 30-euro BTC te verkopen. Ergens rond de 100k/BTC en ik denk 1/3 van wat ik nog heb. En bij een volgende hoge piek (200k?) weer 1/3, enz. Maar ik zal dus altijd een deel overhouden, zolang ik vermogen investeer. Op een bepaalde hoge leeftijd heeft het geen nut meer. Dan verkoop ik alles of geef ik alles door aan een erfgenaam.
Ughh ik heb ff onder een steen gelegen en heb het hele BTC ETF gebeuren helemaal gemist. Paar jaar terug m’n BTC omgezet naar ETH, maar ETH is niet vooruit te branden. Nu weet ik waarom. Speculatie van dikke bull richting 200k voor BTC?
Ik lees het wel weer. Jij komt hier wel even vertellen hoe het moet.Knip, hou het netjes aub Fijne avond.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:33:
[...]
Het ging niet over een flufje. Hoe groter het vermogen, hoe minder risico je kan nemen. Voor een modaal persoon is het niet oké om te doen alsof gokken met 100.000 euro wel prima is als 100.000 euro je totale vermogen is. Welk deel iemand precies wil inzetten, zelf weten, maar die onzin dat 100% crypto en HODL is ratio
[...]
Aandelen kunnen ook een hoog risico hebben. Soms nog erger dan crypto, als je bijvoorbeeld met hefbomen gaat werken. Plus: rente op rente. Elk jaar 7% rente is ook leuk. Eénmalig 100% ook. Beide opties hebben ook kans op verliezen. Vandaar de spreiding van kansen.
Crypto qua investeringen is echt niks nieuws. Dat kon allemaal allang op de beurzen, zo gek als je het wilde. Mensen die 100% crypto adviseren en aandelen maar saai en voor boomers vinden, sorry, dan weet je gewoon niet hoe het echt zit. Crypto's bestaan allleen uit hoge risico producten, waar aandelen zowel hoge als lage opties heeft. Maar, moet zeggen, ook ik heb meer vertrouwen in hoog risico crypto dan in hoog risico aandelen. Maar rustige aandelen leveren over tijd ook echt mooie bedragen op en zijn voor grote bedragen een prima investering. Met een miljoen euro kan ik prima leven van een laag rendement aandeel en niet slapen als dat 100% in hoog risico crypto zit.
Ik ben van plan om rond de volgende piek een deel van mijn originele 30-euro BTC te verkopen. Ergens rond de 100k/BTC en ik denk 1/3 van wat ik nog heb. En bij een volgende hoge piek (200k?) weer 1/3, enz. Maar ik zal dus altijd een deel overhouden, zolang ik vermogen investeer. Op een bepaalde hoge leeftijd heeft het geen nut meer. Dan verkoop ik alles of geef ik alles door aan een erfgenaam.
[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 09-01-2024 20:57 ]
Dan heb je simpelweg tot nu toe steeds geluk gehad. Jij wist een jaar geleden echt niet zeker of dat de bodem was. Dus voor hetzelfde kwam BTC nooit meer boven jouw aankoopprijs. Beetje dat tulpen-verhaal snap je. Zolang het werkt, is het simpel, totdat...Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:27:
[...]
Zo simpel is het eigenlijk al jaren. Mede daardoor ben ik ook een jaar geleden, een paar weken na de bodem weer all-in gegaan.
De cyclus loopt behoorlijk synchroon. Dat weet jij ook als je er al zo vroeg bij was. Dus waarom niet meer mensen dit doen snap ik ook niet.
Ik vind het verder mooi en leuk voor jou dat het goed gaat. Ook ik heb nog steeds crypto in bezit, dus we hopen samen op mooie resultaten. Het blinde vertrouwen in wat de toekomst gaat worden qua marktprijzen, dat is onzin en zéker bij crypto. Huidige waarde van 43k euro/BTC, dat zou net zo goed de laatste piek ooit kunnen zijn, of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 09-01-2024 20:44 ]
Tulpen...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Haha even hardop gelachenzwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:40:
[...]
Ik lees het wel weer. Jij komt hier wel even vertellen hoe het moet. Knip Fijne avond.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 09-01-2024 20:57 ]
Dat wordt de bodem 🧑🍳, en EUR/BTC 🤮Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:44:
[...]
Dan heb je simpelweg tot nu toe steeds geluk gehad. Jij wist een jaar geleden echt niet zeker of dat de bodem was. Dus voor hetzelfde kwam BTC nooit meer boven jouw aankoopprijs. Beetje dat tulpen-verhaal snap je. Zolang het werkt, is het simpel, totdat...
Ik vind het verder mooi en leuk voor jou dat het goed gaat. Ook ik heb nog steeds crypto in bezit, dus we hopen samen op mooie resultaten. Het blinde vertrouwen in wat de toekomst gaat worden qua marktprijzen, dat is onzin en zéker bij crypto. Huidige waarde van 43k euro/BTC, dat zou net zo goed de laatste piek ooit kunnen zijn, of niet?
Waaron zou dit de laatse piek zijn? Waar baseer je dit op? Je zegt 43k zou de bodem kunnen zijn snap ik ook niet goed. Bitcoin heeft een bewezen systeem met vele voordelen t.o.v. Fiat bijvoorbeeld. Er komt ws een etf goedkeuring aan en nog een halving ik zie nog veel bullish signalen en zie Bitcoin en andere crypto nog lang niet doodgaan zeker niet op korte termijn. Je voelt een beetje anti crypto en van de andere kant ook weer niet. Je laat hier ineens je stem horen uit het niets omdat je toch hoop hebt dat je goedkope bitcoin meer waard gaan worden, anders had je ws niks gezegd. Maar goed misschien moet ik niet meer happen, snap niet zo goed waar je heen wilt gaan.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:44:
[...]
Dan heb je simpelweg tot nu toe steeds geluk gehad. Jij wist een jaar geleden echt niet zeker of dat de bodem was. Dus voor hetzelfde kwam BTC nooit meer boven jouw aankoopprijs. Beetje dat tulpen-verhaal snap je. Zolang het werkt, is het simpel, totdat...
Alle beleggers komen toch even langs in de slowchat om hun uitspraken over crypto te doen om vervolgens volgende week een BTC etf te kopen
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 09-01-2024 21:01 ]
Helaas had mijn vriend een groot deel van zijn vermogen ingezet op Bitcoin en verschillende altcoins. Het ging bij hem goed en vertelde mij dat ie voor de lange termijn zit en dat hij pas over een jaar of 10 gaat cashen. Helaas na de grote crash van 2021 zit hij zwaar in de min en sindsdien is zijn portfolio nooit meer hersteld en ik vrees dat de altcoins nooit hun ath zullen bereiken.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:44:
[...]
Ik zit zelf volledig in aandelen en ik beleg sinds 2020 en mijn vermogen heel mooi zien groeien. Elk jaar heb ik positief afgesloten en ben ik superblij dat ik niet met de hype ben gegaan. Op de lange termijn zijn assets die niet heel volatiel bewegen op de lange termijn altijd beter dan in risicovolle assets die hard op en neer gaan. Check even het verschil tussen berkshire hathaway en arkk etf.
Waarom zou dit niet de laatste piek zijn?
We kunnen doen of BTC op 20k voor spotprijzen te koop was, maar het is een godsvermogen ten opzichte van de 30 euro waarvoor je ze jaren geleden kocht.
En we kunnen doen of de fixed amount maakt dat we alleen maar omhoog kunnen gaan, maar de vraag moet (minstens) gelijk blijven. En dat is géén enkel gegeven.
Ja, de perfecte runs uit het verleden maken de kans niet kleiner. Maar wat als we nu te vroeg pieken en de cycli zijn ‘stuk’? Wat gebeurt er met het vertrouwen als we vijf jaar bearen? Gaat MicroStrategy dan failliet en komt er zó’n sell off dat we weer op vier k komen te staan?
Tuurlijk, koop dan gerust in en het stijgt wel weer. Maar het blijft speculeren, en ja, net als met tulpen. Ik weet het, die kon je vermeerderen.
Maar laten we niet doen alsof er iemand Bitcoin koopt op 40k ‘voor de techniek’. Het enige doel is duurder verkopen, en dat kan alleen als mensen blijven geloven in ‘de droom.’
Waak ervoor dat je niet a la GameStop die eikel bent die koopt op een te hoog punt en achterblijft met een zakje hopium.
We kunnen doen of BTC op 20k voor spotprijzen te koop was, maar het is een godsvermogen ten opzichte van de 30 euro waarvoor je ze jaren geleden kocht.
En we kunnen doen of de fixed amount maakt dat we alleen maar omhoog kunnen gaan, maar de vraag moet (minstens) gelijk blijven. En dat is géén enkel gegeven.
Ja, de perfecte runs uit het verleden maken de kans niet kleiner. Maar wat als we nu te vroeg pieken en de cycli zijn ‘stuk’? Wat gebeurt er met het vertrouwen als we vijf jaar bearen? Gaat MicroStrategy dan failliet en komt er zó’n sell off dat we weer op vier k komen te staan?
Tuurlijk, koop dan gerust in en het stijgt wel weer. Maar het blijft speculeren, en ja, net als met tulpen. Ik weet het, die kon je vermeerderen.
Maar laten we niet doen alsof er iemand Bitcoin koopt op 40k ‘voor de techniek’. Het enige doel is duurder verkopen, en dat kan alleen als mensen blijven geloven in ‘de droom.’
Waak ervoor dat je niet a la GameStop die eikel bent die koopt op een te hoog punt en achterblijft met een zakje hopium.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 09-01-2024 21:14 ]
Maktub
Ik kom hier al jaren hoor, lees dit topic altijd mee en soms reageer ik. Ben verder pro-crypto en (ook) ik verwacht een stijging van BTC. Vandaar dat ik ook zelf BTC en wat ETH in bezit heb en houd.Pinsa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:51:
[...]
Waaron zou dit de laatse piek zijn? Waar baseer je dit op? Je zegt 43k zou de laatste piek kunnen zijn snap ik ook niet goed, Bitcoin heeft een bewezen systeem met vele voordelen t.o.v. Fiat bijvoorbeeld. Er komt ws een etf goedkeuring aan en nog een halving ik zie nog veel bullish signalen en zie Bitcoin en andere crypto nog lang niet doodgaan zeker niet op korte termijn. Je voelt een beeyje anti crypto en van de andere kant ook weer niet. Je laat hier ineens je stem horen uit het niets omdat je toch hoop hebt dat je goedkope bitcoin meer waard gaan worden, anders had je ws niks gezegd. Maar goed misschien moet ik niet meer happen, snap niet zo goed waar je heen wilt gaan.
Je bent naar mijn mening veel te stellig dat BTC 100% zeker gaat stijgen of zelfs flink gaat stijgen.
En voor mij is dat een reden om te waarschuwen. 100% in crypto, want je weet zeker dat het goed komt... Dat is niet helemaal fris.
Tulpen verhaal kan langzaam de kast in, met ETF aanstaande....Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:44:
[...]
Laat ik voorop stellen dat ik niemand wil veroordelen op basis van zijn of haar keuzes dan wel strategieën. Daarnaast heb ik te weinig inhoudelijke kennis van cryptocurrency. Toch ben ik zo verbaasd over de zekerheid waarmee sommigen spreken over cryptocurrency en bijvoorbeeld de cycli. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen er vanuit blijven gaan dat iets op dezelfde wijze zal blijven verlopen op basis van een paar jaartjes. Ik hoor hier oprecht graag meer over.
Enerzijds vind ik het mooi dat mensen durven te investeren, zelfs all in durven te gaan, onder het mom wie niet waagt wie niet wint. Vele zullen er ook zeker mooie rendementen mee behalen. Echter, zeker als je de verantwoordelijkheid draagt voor een gezin, vind ik het bizar om te lezen dat mensen al hun spaargeld hierin stoppen. Volgens mij zijn er genoeg redenen te bedenken waardoor je acuut bij je geld moet kunnen komen waarbij je met een beetje pech tientallen procenten in de min staat of nog erger. Nog maar te zwijgen over exchanges die failliet gaan en dat soort taferelen.
Waarom niet deels kiezen voor veiligere opties en kansen spreiden middels aandelen, vastgoed?
Enerzijds vind ik het mooi dat mensen durven te investeren, zelfs all in durven te gaan, onder het mom wie niet waagt wie niet wint. Vele zullen er ook zeker mooie rendementen mee behalen. Echter, zeker als je de verantwoordelijkheid draagt voor een gezin, vind ik het bizar om te lezen dat mensen al hun spaargeld hierin stoppen. Volgens mij zijn er genoeg redenen te bedenken waardoor je acuut bij je geld moet kunnen komen waarbij je met een beetje pech tientallen procenten in de min staat of nog erger. Nog maar te zwijgen over exchanges die failliet gaan en dat soort taferelen.
Waarom niet deels kiezen voor veiligere opties en kansen spreiden middels aandelen, vastgoed?
Niet zo'n slimme zet om alts te gaan HODLen tot de dood, check drie grafieken en je weet hoe het werkt met alts. Als je met zo weinig research je geld spendeert, dan is dit een risico.ozan20 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:56:
[...]
Helaas had mijn vriend een groot deel van zijn vermogen ingezet op Bitcoin en verschillende altcoins. Het ging bij hem goed en vertelde mij dat ie voor de lange termijn zit en dat hij pas over een jaar of 10 gaat cashen. Helaas na de grote crash van 2021 zit hij zwaar in de min en sindsdien is zijn portfolio nooit meer hersteld en ik vrees dat de altcoins nooit hun ath zullen bereiken.
Ik zit zelf volledig in aandelen en ik beleg sinds 2020 en mijn vermogen heel mooi zien groeien. Elk jaar heb ik positief afgesloten en ben ik superblij dat ik niet met de hype ben gegaan. Op de lange termijn zijn assets die niet heel volatiel bewegen op de lange termijn altijd beter dan in risicovolle assets die hard op en neer gaan. Check even het verschil tussen berkshire hathaway en arkk etf.
Stel je was in 2020 wél met de hype meegegaan, dan had je BTC tussen de 10k en 18k gekost, nu ruim 45k. Hoezo ben je blij dat je dat niet gedaan hebt?
De tijd leert of het tij keert
Ik verdien en geef geld uit in euro's. Ik wil weten hoeveel euro's een BTC waard is.
Waarom moet het in dollars precies?
Ik vind het wat meer dan simpelweg geluk hebben. Het is wat anders dan naar het casino gaan en alles op rood zetten. Dan heb je geluk, of pech. Ik was, en ben er van overtuigd dat het omhoog ging. En op dat moment, waarop het sentiment bar slecht is, moet je juist wel op de eigen gevoel af durven te gaan.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:44:
[...]
Waarom is vertrouwen slecht, of zeker bij crypto? Alles waarin je investeert doe je op basis van een verwachting. En waarom zou het nu ineens de laatste piek zijn?
Laat ik het anders stellen: Ik ken risico’s en jaa ik doe het ook voor de winst. Crypto is simpel op tijd instappen en ook op tijd er weer uit, wel goed timen natuurlijk, daarbuiten kan ik het nog steeds een mooie techniek vinden.Playa del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:07:
[...]
Ik kom hier al jaren hoor, lees dit topic altijd mee en soms reageer ik. Ben verder pro-crypto en (ook) ik verwacht een stijging van BTC. Vandaar dat ik ook zelf BTC en wat ETH in bezit heb en houd.
Je bent naar mijn mening veel te stellig dat BTC 100% zeker gaat stijgen of zelfs flink gaat stijgen.
En voor mij is dat een reden om te waarschuwen. 100% in crypto, want je weet zeker dat het goed komt... Dat is niet helemaal fris.
En natuurlijk investeer je alleen met geld wat je ook durft te verliezen.
Amen
Ik ben het met je eens. Dat is gewoon in theorie niet slim. En toch maak ik mij er zeker schuldig aan. Ik wil het graag op tal van verschillende invalshoeken benaderen. Voor mij is duidelijk dat wel omhoog gaan de komende maandenPlaya del C. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:07:
[...]
Ik kom hier al jaren hoor, lees dit topic altijd mee en soms reageer ik. Ben verder pro-crypto en (ook) ik verwacht een stijging van BTC. Vandaar dat ik ook zelf BTC en wat ETH in bezit heb en houd.
Ik kan ook niet met mijn hoofd bij om al je spaargeld in één iets te stoppen. Je bent toch niet gek?poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:13:
Laat ik voorop stellen dat ik niemand wil veroordelen op basis van zijn of haar keuzes dan wel strategieën. Daarnaast heb ik te weinig inhoudelijke kennis van cryptocurrency. Toch ben ik zo verbaasd over de zekerheid waarmee sommigen spreken over cryptocurrency en bijvoorbeeld de cycli. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen er vanuit blijven gaan dat iets op dezelfde wijze zal blijven verlopen op basis van een paar jaartjes. Ik hoor hier oprecht graag meer over.
Ik heb dus al mijn spaargeld in crypto gestopt en 0 euro op de bankrekening. Niet doen, dus?
Je gaat op je gevoel en je vertrouwen af, maar spreekt erover alsof alles daarna een zekerheid is. Echt heel gevaarlijk.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:16:
[...]
Ik vind het wat meer dan simpelweg geluk hebben. Het is wat anders dan naar het casino gaan en alles op rood zetten. Dan heb je geluk, of pech. Ik was, en ben er van overtuigd dat het omhoog ging. En op dat moment, waarop het sentiment bar slecht is, moet je juist wel op de eigen gevoel af durven te gaan.
Waarom is vertrouwen slecht, of zeker bij crypto? Alles waarin je investeert doe je op basis van een verwachting. En waarom zou het nu ineens de laatste piek zijn?
Ik heb geen enkel probleem met mensen die rationeel all-in gaan. Maar ook die weten alsnog ook dat het kan betekenen dat ze alles verliezen met zo'n actie.
Dat lijk jij niet te beseffen, het kan bij jou alleen maar goed gaan en jij koopt altijd op het juiste moment.
Dat mensen wat de gek hebben met mij als ik wat half serieus kom melden dat ik 100% crypto met grote bedragen niet verstandig vind, daar lachen we allemaal om, ik ook. Dit topic is vaak best grappig. Jij bent echter bloedserieus nu? Jij weet 100% zeker dat BTC gaat stijgen? Had je nu 1 miljoen ontvangen via een erfenis, dan had jenhet per direct voor 100% in BTC gestoken voor een paar weken/maanden tot we 100k of 200k hebben gehaald?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/e9Nr0h3tQJ7FVfOA8WWPRbGg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VbflQm5VR04JZVTFpbEK5gfP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E9Rn8DOXZ7Txc8PT9nwGHGZU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZRs4G22eKhXLETrKjS48a7lE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2J9a0jum7zAvEACzfWgudPn9.jpg?f=fotoalbum_large)