Wat zijn dat voor rare getallen?
Ik vind het een mooie plaat zo. BTC houdt zich goed. Als morgen de ETF bekend wordt, dan zal er wel wat gebeuren. Hopelijk omhoog... Mooi dat Blackrock 2mrd in haar eigen ETF wil pompen en daarmee direct de grootste houder wil zijn. Dat geeft ook aan hoeveel vertrouwen ze hebben in het succes van de BTC Spot ETF.
/f/image/P9yC2tZJ5bemCzgQeYePsjZb.png?f=fotoalbum_large)
Als die Spot ETF er komt, kunnen alle TA voorlopig de deur uit. Dat wordt een price discovery van ongekende proporties. Er zijn volgens mij nogal wat fondsen (pensioen, investering) in Amerika die een hedge willen opbouwen met BTC spot.
/f/image/P9yC2tZJ5bemCzgQeYePsjZb.png?f=fotoalbum_large)
Als die Spot ETF er komt, kunnen alle TA voorlopig de deur uit. Dat wordt een price discovery van ongekende proporties. Er zijn volgens mij nogal wat fondsen (pensioen, investering) in Amerika die een hedge willen opbouwen met BTC spot.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeg je nu dat we in deze maand de ATH doorbreken? En daarna in price discovery gaan?MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 08:59:
Ik vind het een mooie plaat zo. BTC houdt zich goed. Als morgen de ETF bekend wordt, dan zal er wel wat gebeuren. Hopelijk omhoog... Mooi dat Blackrock 2mrd in haar eigen ETF wil pompen en daarmee direct de grootste houder wil zijn. Dat geeft ook aan hoeveel vertrouwen ze hebben in het succes van de BTC Spot ETF.
[Afbeelding]
Dat zou 10 maanden voorlopen op m’n planning zijn!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat zou zo maar kunnen. Ik acht de kans bij goedkeuring BTC Spot ETF ongeveer 99%. Waarom? Gierigheid en FOMO.Coldcat schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:03:
[...]
Zeg je nu dat we in deze maand de ATH doorbreken? En daarna in price discovery gaan?
Dat zou 10 maanden voorlopen op m’n planning zijn!
Denk maar aan Corona en die WC-rollen. Zoiets. Prijs van WC-rollen door het dak. Niet omdat er te weinig WC-rollen waren, maar omdat iedereen een draadje los had.
Ik denk ook dat veel mensen de legaliteit van aan/verkoop van BTC via een Amerikaanse beurs een beetje onderschatten. De totale cap van (normale) exchanges is ~80Trillion dollar. Zet dat tegenover een cap van net geen 1T voor alle BTC. Reken maar dat de BTC prijs daar wat van gaat merken.
Zeker als je bedenkt dat het geen normale communicerende vaten zijn. Het is niet zo dat je 1T van andere assets naar BTC Spot verplaatst dat dan het marktaandeel verdubbelt...
De verplaatsing van die 2mrd van Blackrock kan dat al. Het kan een koersexplosie veroorzaken, puur omdat het vraag-aanbod gebaseerd is. Als Blackrock wil kopen, maar iedereen houdt zijn BTC vast... boem.
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 09-01-2024 09:16 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Een ‘bitcoin-ETF’ op de Amerikaanse markt zou een nieuw tijdperk voor crypto kunnen inluiden https://www.nrc.nl/nieuws...-kunnen-inluiden-a4186316
Media aandacht neemt verder toe
Media aandacht neemt verder toe
Maar dat geeft een keer 10-20% prijsactie naar boven. Wil je richting 69k heb je wel meer nodig. Bovendien is het 2mrd bij eerste uitgifte. Wat gebeurt er daarna? Hoeveel houden ze achter de hand voor een tweede / derde / vierde uitgifte? En wie zegt dat er zoveel vraag is. Kun je nog zoveel voor je seed klaar zetten: bij potentieel een renteverlaging in maart doet de fed dat omdat de economie stuk loopt. Denk je dat de grote jongens dan 1% in de grootste volatiele asset genaamd crypto gaan stoppen?MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:14:
[...]
De verplaatsing van die 2mrd van Blackrock kan dat al. Het kan een koersexplosie veroorzaken, puur omdat het vraag-aanbod gebaseerd is. Als Blackrock wil kopen, maar iedereen houdt zijn BTC vast... boem.
Prijsactie zal er zeker zijn na goedkeuring initieel. Een euforie shot omhoog zeker. Maar als de verkoop na goedkeuring nog weken duurt, de vraag tegenvalt, er na initiële seed geen back up is voor toekomstige verkopen en crypto van 24/7 en instant resultaat is succes met het trage proces rondom een ETF. Dikke kans dat er tig moon boys het maar te langzaam vinden gaan, geen instant verkoopknaller zien in die ETF en na euforie komt de kater later.
vergeet niet dat die lui gewoon modellen hebben hoeveel er nodig is voor een groene paal van ongeveer 10k. Het is met de krapte bij btc niet dat je bij een paal van 20% omhoog 20% meer dollars erin moet stoppen. Het kan extreem hard gaan. Daarbovenop hebben clubs als blackrock gewoon de optie om het in een hele lading fondsen te stoppen. Dus dan koop een pensioenclub een fonds waar 1% btc etf inzit. Dan is het risico minimaal maar kan je toch mooi wat profiteren. Dat is dus gewoon iets waar ze zelf aan de knoppen zittenJoosie200 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:26:
[...]
Maar dat geeft een keer 10-20% prijsactie naar boven. Wil je richting 69k heb je wel meer nodig. Bovendien is het 2mrd bij eerste uitgifte. Wat gebeurt er daarna? Hoeveel houden ze achter de hand voor een tweede / derde / vierde uitgifte? En wie zegt dat er zoveel vraag is. Kun je nog zoveel voor je seed klaar zetten: bij potentieel een renteverlaging in maart doet de fed dat omdat de economie stuk loopt. Denk je dat de grote jongens dan 1% in de grootste volatiele asset genaamd crypto gaan stoppen?
Prijsactie zal er zeker zijn na goedkeuring initieel. Een euforie shot omhoog zeker. Maar als de verkoop na goedkeuring nog weken duurt, de vraag tegenvalt, er na initiële seed geen back up is voor toekomstige verkopen en crypto van 24/7 en instant resultaat is succes met het trage proces rondom een ETF. Dikke kans dat er tig moon boys het maar te langzaam vinden gaan, geen instant verkoopknaller zien in die ETF en na euforie komt de kater later.
Ik denk ook dat de directe retail influx op die etf niet heel groot gaat zijn. Indirect wel.
Bij dit alles komt nog dat etf kopers sowieso long time holders zijn, en niet van moon boys met alarmpjes op een telefoontje, en lid zijn van cirkelyerk telegram groepjes.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een paar miljard extra volume gaat de prijs niet met duizenden omhoog stuwen. Daar is veel meer voor nodig. Bovendien zal selling pressure toenemen. Laten we het gewoon rustig afwachten.
Hoe kom je op die 10-20%? Omdat het 2mrd is? Omdat je veronderstelt dat ze die aankoop in één keer doen ipv uitgespreid? Omdat je veronderstelt dat de markt precies hetzelfde gaat zijn als voor de Spot ETF? Omdat je veronderstelt dat iedereen op dezelfde manier met hun BTC om blijft gaan?Joosie200 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:26:
[...]
Maar dat geeft een keer 10-20% prijsactie naar boven. Wil je richting 69k heb je wel meer nodig. Bovendien is het 2mrd bij eerste uitgifte. Wat gebeurt er daarna? Hoeveel houden ze achter de hand voor een tweede / derde / vierde uitgifte? En wie zegt dat er zoveel vraag is. Kun je nog zoveel voor je seed klaar zetten: bij potentieel een renteverlaging in maart doet de fed dat omdat de economie stuk loopt. Denk je dat de grote jongens dan 1% in de grootste volatiele asset genaamd crypto gaan stoppen?
Het punt is dat het dan niet meer over moonboys gaat, want die hebben echt niks meer in de pap te brokkelen met een paar BTC... de koop/verkoop gaat dan opeens niet meer over 0.1 BTC per keer maar over tig BTC per keer, omdat die gasten bij die fondsen op elk moment miljarden onder de knop hebben zitten ipv een paar kratjes bier van je moonboy. En als ze zien dat ze geld aan BTC kunnen verdienen, dan gaat dat geld er in.
Precies de reden voor de keuze van mijn naam. Met BTC Spot ETF is het alsof de BTC viskom in de oceaan geleegd wordt. We zijn allemaal maar kleine visjes in die oceaan van investeerders.
Ik ga een voorzichtig gokje wagen als vammiddag de USA wakker word, BTC op 48k of hoger staat
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 09-01-2024 09:39 ]
Instutionele partijen als Blackrock kopen overwegend OTC. Ze loggen niet even in op Coinbase om wat market orders te doen en wat buy orders te plaatsen op de welbekende MA's. Je gaat hun aankopen daarom ook niet direct terugzien in de koers.MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Hoe kom je op die 10-20%? Omdat het 2mrd is? Omdat je veronderstelt dat ze die aankoop in één keer doen ipv uitgespreid? Omdat je veronderstelt dat de markt precies hetzelfde gaat zijn als voor de Spot ETF? Omdat je veronderstelt dat iedereen op dezelfde manier met hun BTC om blijft gaan?
Het punt is dat het dan niet meer over moonboys gaat, want die hebben echt niks meer in de pap te brokkelen met een paar BTC... de koop/verkoop gaat dan opeens niet meer over 0.1 BTC per keer maar over tig BTC per keer, omdat die gasten bij die fondsen op elk moment miljarden onder de knop hebben zitten ipv een paar kratjes bier van je moonboy. En als ze zien dat ze geld aan BTC kunnen verdienen, dan gaat dat geld er in.
Precies de reden voor de keuze van mijn naam. Met BTC Spot ETF is het alsof de BTC viskom in de oceaan geleegd wordt. We zijn allemaal maar kleine visjes in die oceaan van investeerders.
Op de langere termijn heeft het wel een gunstig effect op de koers, omdat er steeds meer Bitcoin richting de ETF's gaat waardoor er minder op de open markt is.
Schiet op met die pump.
$0,50 soon....
Most people may not understand what they will bring to the Astar ZkEvm ecosystem. However, I will explain it to you step by step:
1- We will see powerful global projects in the
@AstarNetwork
ecosystem.
2- Global communities.
3- The technological infrastructure it brings.
4- Liquidity.
5- Blockchain environment for global web2 brands.
6- Hybrid model with ZKEvm integration after WASM and
@Polkadot
infrastructure.
7- Ensuring $Astr deflation with future revenue through ZKEvm.
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░ 80% https://t.co/JZK7e2VjZv
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 8 januari 2024
Most people may not understand what they will bring to the Astar ZkEvm ecosystem. However, I will explain it to you step by step:
1- We will see powerful global projects in the
@AstarNetwork
ecosystem.
2- Global communities.
3- The technological infrastructure it brings.
4- Liquidity.
5- Blockchain environment for global web2 brands.
6- Hybrid model with ZKEvm integration after WASM and
@Polkadot
infrastructure.
7- Ensuring $Astr deflation with future revenue through ZKEvm.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Natuurlijk is dat het geval. Iets met tig garnaals/plakton vs de grote walvissen. Maar het is net zo dat iedereen maar veronderstelt dat het loopt zoals iedereen het verwacht. Ik zie vooral veel hype, we staan niet op 100k+ na woensdag. De grote jongens zijn er, maar net zoals bij lancering van de goud ETF had dat niet direct effect bij lancering. De verkoop moet opstarten, gaat tijd overheen. Maar de verwachting is 69k en beyond bij goedkeuring. Ik moet nog maar zien dat het zo snel loopt.MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Iets met expectations vs reality. Expectation is to teh moon and beyond. Realiteit kan zijn: nog 1 move omhoog en dan niks. Niet tot het maart is en de halving weer een hot topic is.
Heb jij niet eens 2 miljard joh? Dat moet ik dit jaar al aan VRH afdragen...MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Of nietNopheros schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 08:54:
Bitcoin land volgende maand officieel op de maan (1 BTC om precies te zijn):
https://news.bitcoin.com/...lunar-surface-next-month/
https://arstechnica.com/s...tury-wont-reach-the-moon/
Problemen met de aandrijving. Zou dus zomaar hetzelfde kunnen zijn als met de echte ETFs, langer nodig om op te laden.
<edit: spellingpolitiecorrectie weggehaald, wil geen nieuwe discussie aanwakkeren>
[ Voor 9% gewijzigd door Wiley99 op 09-01-2024 10:27 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Should we list $TAO? 👀
— Bybit (@Bybit_Official) 9 januari 2024
Learn more about #Bittensor: https://t.co/0mXTTF3Wum 👇#BybitTrading https://t.co/mcRRP1lHzu
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large)
En Olas gaarne.
Gareth Soloway.
Mede door hem en Benjamin heb ik twee BTC laten liggen op 16k. Wat ben ik een idioot.
“Once we got above $35,000 - I initiated a short on #bitcoin.”
— Bitcoin Mindset (Flip Gold Gang) (@80IQmindset) 9 januari 2024
Wonder how many people he rekt.
🤡🤡pic.twitter.com/litPQ7Qt3t
Mede door hem en Benjamin heb ik twee BTC laten liggen op 16k. Wat ben ik een idioot.
[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2024 10:44 ]
ik lees eigenlijk nergens 69k en beyond bij goedkeur. Ik verwacht dat zeer zeker niet. Ik denk zelfs niet dat we een nieuwe ATH printen voor de halving. Ik verwacht een paal naar de 55-60 zone in een paar dagen en dan terugval van zeker 20%. Daarna wat rustig terug pruttelen richting de halving en pas 2e helft 2024 een nieuwe ATH.Joosie200 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:12:
[...]
Natuurlijk is dat het geval. Iets met tig garnaals/plakton vs de grote walvissen. Maar het is net zo dat iedereen maar veronderstelt dat het loopt zoals iedereen het verwacht. Ik zie vooral veel hype, we staan niet op 100k+ na woensdag. De grote jongens zijn er, maar net zoals bij lancering van de goud ETF had dat niet direct effect bij lancering. De verkoop moet opstarten, gaat tijd overheen. Maar de verwachting is 69k en beyond bij goedkeuring. Ik moet nog maar zien dat het zo snel loopt.
Iets met expectations vs reality. Expectation is to teh moon and beyond. Realiteit kan zijn: nog 1 move omhoog en dan niks. Niet tot het maart is en de halving weer een hot topic is.
Of de fomo onder retail moet al zo idioot hoog zijn. Dan knallen we er wel door, maar dan is de klap terug redelijk rap erachteraan ook wat heftiger
Stel we zetten voor de halving een ATH neer. Geloof jij dan in een bearmarket van 2 jaar door de left translated cycle? Ik geloof daar niet zo heel erg in. Misschien dat we na een diepe correctie dan pas weer eind 2024 moon gaan maar een volledige bear kan ik mij niets bij voorstellen.anti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:34:
[...]
ik lees eigenlijk nergens 69k en beyond bij goedkeur. Ik verwacht dat zeer zeker niet. Ik denk zelfs niet dat we een nieuwe ATH printen voor de halving. Ik verwacht een paal naar de 55-60 zone in een paar dagen en dan terugval van zeker 20%. Daarna wat rustig terug pruttelen richting de halving en pas 2e helft 2024 een nieuwe ATH.
Of de fomo onder retail moet al zo idioot hoog zijn. Dan knallen we er wel door, maar dan is de klap terug redelijk rap erachteraan ook wat heftiger
anti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:34:
[...]
ik lees eigenlijk nergens 69k en beyond bij goedkeur. Ik verwacht dat zeer zeker niet. Ik denk zelfs niet dat we een nieuwe ATH printen voor de halving. Ik verwacht een paal naar de 55-60 zone in een paar dagen en dan terugval van zeker 20%. Daarna wat rustig terug pruttelen richting de halving en pas 2e helft 2024 een nieuwe ATH.
nee dat verwacht ik ook niet, zeker omdat de rentes weer gaan dalen en de printer weer aan gaat.zwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:37:
[...]
Stel we zetten voor de halving een ATH neer. Geloof jij dan in een bearmarket van 2 jaar door de left translated cycle? Ik geloof daar niet zo heel erg in. Misschien dat we na een diepe correctie dan pas weer eind 2024 moon gaan maar een volledige bear kan ik mij niets bij voorstellen.
Dus we hebben dit recept voor een moonshot naar 420k:
ETF
halving
HPowell printer gaat weer aan
rente naar beneden
Niemand die het weet. In October 23 hadden weinig gedacht dat we op de 46k zouden staan 3 maanden later.
BTC ETF is wel iets nieuws. Kun je dan nog oud met nieuw vergelijken?
BTC ETF is wel iets nieuws. Kun je dan nog oud met nieuw vergelijken?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De bear start op 14 maart volgend jaaranti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:45:
[...]
nee dat verwacht ik ook niet, zeker omdat de rentes weer gaan dalen en de printer weer aan gaat.
ETF
halving
rente naar beneden
The only easy day is yesterday.
Gisteren de film The Wolf of Wall Street gezien, wat een inspiratiebron! er zijn enkel wat verschillen vergeleken met nu:
-ipv pennystocks zijn het nu gure altcoins...
-ipv witte Ferrari is het nu Lambo...
de rest is hetzelfde gebleven toch?
nothing stops this train
Was ook een LamboKol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:58:
Gisteren de film The Wolf of Wall Street gezien, wat een inspiratiebron! er zijn enkel wat verschillen vergeleken met nu:
Het was gewoon een Lamborghini CountaghKol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:58:
:strip_exif()/f/image/gOGCXIBhqSUAD7mlXVr3FzIN.jpg?f=fotoalbum_large)
Die heb ik als Speed Champions editie in lego
#BINANCE #ASTR_PUMP #ASTRUSDT #PUMP #ASTR $ASTR
— Console Future (@ConsoleFuture) 9 januari 2024
Parabolic move detected! 🦄😳😒 pic.twitter.com/GaMNAXHlnd
En overigens
JIM CRAMER ALERT🚨🚨🚨:
— Swan (@Swan) 9 januari 2024
“I think Bitcoin’s topping out.”#Bitcoin🚀🚀🚀 pic.twitter.com/mt8TwwtPDL
Ook the Big Short moet toch bijna wel een vervolg krijgen zou je denken.
Not yet…
Not yet…
Alles gaat in Ethereum als het lukt voor de halving. Niets gaat naar de bankrekening. Als het niet lukt voor de halving dan ben ik bang dat er door een eventuele Bitcoin correctie eerst niets van komt. Dus als het qua timing meezit staat bovenstaande 100% vast. Anders schakel ik over naar het hodl till the end game plan. Dus voor eind april 2025 op de sell naar fiat knop drukken.Alpina schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:12:
[...]
Waar gaat het bij 0,5 in @zwembroek ?
Gewoon keihard cashen?
2⃣ Investments in crypto assets also can be exceptionally risky & are often volatile. A number of major platforms & crypto assets have become insolvent and/or lost value. Investments in crypto assets continue to be subject to significant risk.
— Gary Gensler (@GaryGensler) 8 januari 2024
Stukje over de Bitcoin ETF in RTLZ (vanaf 5:45): https://www.rtlnieuws.nl/...bf5/rtl-z-nieuws-1100-uur
Ik hoor termen als zeuren, afhouden, boot afhouden, gedwongen door rechtszaak, wangedrag, bietenbrug, tegen wil en dank, meer mensen kunnen pijn lijden door verkeerde beleggingen, elektronische kettingbrief.
Crypto wordt diverse keren genoemd terwijl er Bitcoin bedoeld wordt.
Ik hoor termen als zeuren, afhouden, boot afhouden, gedwongen door rechtszaak, wangedrag, bietenbrug, tegen wil en dank, meer mensen kunnen pijn lijden door verkeerde beleggingen, elektronische kettingbrief.
Die printer staat op ongelimiteerd tot begin 2025, wanneer het schuldenplafond weer wordt vastgezet (of vastgesteld zoals de US overheid zegt). Momenteel zit er geen cap op dat schuldenplafond, dus de overheid mag tot die tijd naar alle vrijheid geld maken.anti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:45:
[...]
nee dat verwacht ik ook niet, zeker omdat de rentes weer gaan dalen en de printer weer aan gaat.
ETF
halving
rente naar beneden
"Je ziet er niks in, maar je ziet ook dat mensen er de bietenbrug mee op gaan. Een duivels dillema"mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:40:
Stukje over de Bitcoin ETF in RTLZ (vanaf 5:45): https://www.rtlnieuws.nl/...bf5/rtl-z-nieuws-1100-uur
Trots op Hans. Onze bull in donkere tijden.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
"Anybody who has zero #Bitcoin is really missing the most asymmetric bet that I have ever seen."
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 8 januari 2024
- Lawrence Lepard pic.twitter.com/DwBUDWb54o
bullish!
nothing stops this train
Unpopular opinion: ik vind zulke tweets van Gary meer waarde toevoegen in dit topic dan de waardeloze crypto-shill tweets van perma bulls.
ik volg Gary op X, het is echt geen domme man hoor!Chaes schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:17:
[...]
Unpopular opinion: ik vind zulke tweets van Gary meer waarde toevoegen in dit topic dan de waardeloze crypto-shill tweets van perma bulls.
nothing stops this train
Chaes schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:17:
[...]
No-coiners starting their 60hr work week on Monday right after hearing #bitcoin hit 100k pic.twitter.com/PlSsae7zgQ
— John W. Creasy (@21milinfinity) 9 januari 2024
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een beetje dom (Maxima)Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:20:
[...]
ik volg Gary op X, het is echt geen domme man hoor!
Ik vind het maar een engnek met dubbele (crypto) agenda.
Chaes schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:17:
[...]
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:20:
[...]
Je vergeet Margot Robbie in plaats van Gal Gadot..Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:58:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Deze vent is ook helemaal van het padje af...
[YouTube: BITCOIN ETF APPROVED TODAY (Crypto PROTEST vs. Gary Gensler LIVE)]
zwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:38:
Ome ben zit er natuurlijk ook wel eens naast ....zwembroek schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:38:
Check deze maar eens :
Als hij gelijk heeft, zie ik jullie sws op :
Al begonnen met trainen dan, om ook zo fit te worden?Gipsy King schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:48:
[...]
Ome ben zit er natuurlijk ook wel eens naast ....
Check deze maar eens :
[YouTube: Cardano Price Prediction 2024 (Crypto Expert REVEALS ADA Review)]
Als hij gelijk heeft, zie ik jullie sws op :
[Afbeelding]
jvel92 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:50:
[...]
Al begonnen met trainen dan, om ook zo fit te worden?
Hoe krijg jij deze zin uit je strot/uit je vingers joh.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:20:
[...]
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Even opslaan, en over een jaar of 5 weer eens bekijken.mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:40:
haha zo zuur als bij RTLZ vind je ze nergens als het om crypto gaat.mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:40:
Holly shit wat een bak bagger. Sowieso hoe ze het proberen uit te leggen. Tenenkrommend.mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:40:
Idd, echt tenenkrommend dit. Je mag van een format als RTL Z toch wel iets minder 2017-prietpraat en iets meer inhoud verwachten? Niet dat ik ze met tradfi etc. nou zo hoog heb zitten, maar dit kan gewoon niet joh.anti elppa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:26:
[...]
Holly shit wat een bak bagger. Sowieso hoe ze het proberen uit te leggen. Tenenkrommend.
Als dit volk de ETF's moet gaan kopen dan moet ik het nog zien...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Om te janken ja. Keihard de boot gemist waarschijnlijk. Politiek er ook nog even tegenaan gooien, vastgeroest die lui. Bekijk het nou gewoon eens neutraal, zoals "net nieuws" dat zou moeten doen.NeoflexNL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:31:
[...]
Idd, echt tenenkrommend dit. Je mag van een format als RTL Z toch wel iets minder 2017-prietpraat en iets meer inhoud verwachten? Niet dat ik ze met tradfi etc. nou zo hoog heb zitten, maar dit kan gewoon niet joh.
Als dit volk de ETF's moet gaan kopen dan moet ik het nog zien...
Op 7:50 hoor ik dat Bitcoin nu op 47000 punten staat...mayhem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:40:
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Ja, alleszeggend wat mij betreft..swbr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:39:
[...]
Op 7:50 hoor ik dat Bitcoin nu op 47000 punten staat...
Ik snap niet dat zo'n platform, wat toch best een breed publiek aantrekt, niet gewoon een jonge hond naar binnen haalt die wat verstandige dingen over crypto kan zeggen zo nu en dan.
Dat doen ze bij BNR toch best aardig met die Cryptocast.
Niet dat die Herbert nou zo'n jonge hond is trouwens, maar dat terzijde...
Lekker geweld weer. Altijd leuk om te zien. Is er nieuws?
Op RTL Z iig niet.DVDL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:57:
BTC gedraagt zich zeer volatiel, nog een uurtje en dan gaan we knallen, 48k on it’s way! 
Zou helemaal mooi zijn als om 15uur de Etf zou worden goedgekeurd
Zou helemaal mooi zijn als om 15uur de Etf zou worden goedgekeurd
[ Voor 40% gewijzigd door Pinsa op 09-01-2024 14:02 ]
Jow doe maar effe wat volatiliteit
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Even de laatste longs eruit schudden.. Vieze spelletjes worden er gespeeld.
Maar toe maar, laatste kans om onder de 47000 punten te kopen!!11!
Maar toe maar, laatste kans om onder de 47000 punten te kopen!!11!
Pff -1000 in 1 min.. tijd geleden deze zooi..
krijgen we nu in afwachting van een etf uitspraak rond elk uur deze volatiliteit? Lekker voor de traders onder ons
Allemaal stopbss huntjes, vieze wicks zijn het 🤓
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En dan was nu Durk nog niet eens aan het woord..Luuk schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:10:
[...]
haha zo zuur als bij RTLZ vind je ze nergens als het om crypto gaat.
Zero.
Dork.Pelox schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:09:
[...]
En dan was nu Durk nog niet eens aan het woord..
Riemen vast en enjoy the ride
. Alle longs weer geliquideerd.
[ Voor 32% gewijzigd door keanu_ op 09-01-2024 14:30 ]
Een Model Y 'addition'? Jammer dit
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Inderdaad die zit sterk in het camp gensler / Jami dimonPelox schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:09:
[...]
En dan was nu Durk nog niet eens aan het woord..
Waarom nu ... gaan ze er nu wat over zeggen?keanu_ schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:29:
Riemen vast en enjoy the ride. Alle longs weer geliquideerd.
BTC €94.837,08
dit is gewoon de onrust richting de ETFkoelebobes schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:32:
[...]
Waarom nu ... gaan ze er nu wat over zeggen?
Orderboek is gewoon in beide richtingen extreem dun, dus deze candle stelde niks voor.koelebobes schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:32:
[...]
Waarom nu ... gaan ze er nu wat over zeggen?
[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 09-01-2024 14:35 ]
dit idd. Riep vorige week al dat je nu niet leverage moet gaan als je niet weet wat je doet. Kan alle kanten op knallen met paar k tegelijkThe Redman schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Orderboek is gewoon in beide richtingen extreem dun, dus deze candle stelde niks voor.
Er liggen geen grote liquidatie zones meer naar benden zowel op de short of long term charts. In ieder geval niet onder de 44k.
Ik leer het nog wel eens...
Met gepaste trots heb ik 't naaldje nét aan de onderkant mee weten te pakken door gisteravond gelijk na te verkopen een nieuwe order aan te maken.
Met gepaste trots heb ik 't naaldje nét aan de onderkant mee weten te pakken door gisteravond gelijk na te verkopen een nieuwe order aan te maken.
Deze kerel maakt wel aardige compilaties, meestal 1 per week. Niet gek laten maken door de thumbnail.
Vrienden worden met een beer. Klinkt als categorie fantasy.BeyondThunder schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:50:
DIt kan toch geen toeval meer zijn?
Komt mijn dochter vandaag thuis met dit boek..
[Afbeelding]
Als ik die thumbnail zie ben ik er alweer klaar mee.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:44:
Deze kerel maakt wel aardige compilaties, meestal 1 per week. Niet gek laten maken door de thumbnail.
[YouTube: 🚨 BITCOIN ALERT: THIS IS NOT A DRILL!!! BREAKTHROUGH CRITICAL MOMENT!!!! [HERE WE GO!!!]]
Dat dus, uit principe kijk ik er niet naar.Darrell schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:55:
[...]
Als ik die thumbnail zie ben ik er alweer klaar mee.
[b]Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25"Niet gek laten maken door de thumbnail.
Darrell schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:55:
[...]
Als ik die thumbnail zie ben ik er alweer klaar mee.
[ Voor 30% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2024 14:59 ]
Ik hoop wel dat het meisje de laatste beer dood maakt.BeyondThunder schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:50:
[Afbeelding]
Zero.
Als de auteur zo'n achternaam heeft vertrouw ik het per deefinisie al nietBeyondThunder schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:50:
[Afbeelding]
Ja, er is zeker nieuws. Soms achter kinderachtige thumbnails.DVDL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:57:
NeoflexNL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:37:
[...]
Je vergeet Margot Robbie in plaats van Gal Gadot..
[Afbeelding]
nothing stops this train
wtf ... ik moest helemaal inzoomen tot op de 15 minuten om die spike naar beneden te vinden.
Stelletje paniekzaaiers. Als morgen het ETF nieuws naar buiten komt dan gaat het over een paar k$ ipv honderden $.
Of dat dan naar boven of naar beneden is, hangt af van wat voor soort nieuws het is.
Stelletje paniekzaaiers. Als morgen het ETF nieuws naar buiten komt dan gaat het over een paar k$ ipv honderden $.
Of dat dan naar boven of naar beneden is, hangt af van wat voor soort nieuws het is.
we are still so early!
Bitcoin made an appearance on Alex Trebek's last recorded episode of 'Jeopardy!', which aired posthumously on January 8, 2021.
— Neil Jacobs (@NeilJacobs) 8 januari 2024
Here it is…#Bitcoin pic.twitter.com/UJjGYhrXta
nothing stops this train
Whale Insider
JUST IN: VanEck CEO says their spot #Bitcoin ETF will start trading on Thursday
https://twitter.com/WhaleInsider/status/1744708647333015672
JUST IN: VanEck CEO says their spot #Bitcoin ETF will start trading on Thursday
https://twitter.com/WhaleInsider/status/1744708647333015672
[ Voor 6% gewijzigd door mayhem op 09-01-2024 15:33 ]
3. That said -- I don't think this is necessarily a delay signal https://t.co/o2m0lIBSct
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/7u0jhwAsRXapZ8ymfiIjmlKZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I81Z4TGdkcfoupCbVG8X1hWJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ONOebC4tXOvzc3NZifP7F6a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yGtQqwThQ8RD8Q7uwMufcs8h.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jDOw4RcYfEolknlS2IUqFTK7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I6w3VRFhpG4TeIXSfMvCt8XZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjHClLlf2JAgWuQS2bkTSaCx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2DYLO9tzzf1r914FyG37Vwnv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/10auXgocxPyBAmgccO2XAklV.png?f=fotoalbum_large)