Vechain is nog saaier. #HodlDarkShadow schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:47:
[...]
Ingeruild voor sei en btc. Vind Ada zon saaie munt. Beetje het net iets slimmere xrp.
@Pelox waag het niet om je kids vandaag naar bed te brengen kerel!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat zit ik nu te doen..... Net voorgelezen, ze was onrustig , dus maar even blijven zitten.Vis schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:56:
Heb maar iets in haar invisible UV dagbook geschreven.
Wellicht snapt ze later als ze groot is waarom.
Wat een feest gek
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ze gaan nu...Vis schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:56:
Zero.
Ok. Komt die.anti elppa schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:47:
[...]
coinbase tikte net exact 47k aan
[Afbeelding]
Moet ze nog laten doorlopen tot 69K om een andere (ietwat mindere trade) op te halen
Ik vind allemaal mooi
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFDQC9SdpORuXmKwKr3wimBq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large)
edit: te laat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFDQC9SdpORuXmKwKr3wimBq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large)
More please!!!knakworst schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:05:
Ik vind allemaal mooi
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerst netjes de pumps afwachten!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik denk dat je gelijk hebt, dit soort instellingen hebben DCA ongeveer uitgevonden, en zullen daarom ook regelmatig bijkopen. Gelijkmatige stijging voor langere tijd is om die reden dan ook best een logisch scenarioJoebarRC schreef op maandag 8 januari 2024 @ 16:18:
[...]
1 miljard is maar zomaar een getal. Het gaat om grote beleggers, instituten etc. Voordat die een toestemming krijgen om serieuze bedragen in een ETF te plaatsen zijn we zoveel maanden verder. In crypto termen jaren en mensen worden ongeduldig dan..
Maar hoop dat ik ongelijk heb, ben geen trader alleen hodl, al jaren (helaas soms) dus een nieuwe ATH zou erg motiverend werken
Dus morgen ontslagbrief inleveren?Blik1984 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:08:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt, dit soort instellingen hebben DCA ongeveer uitgevonden, en zullen daarom ook regelmatig bijkopen. Gelijkmatige stijging voor langere tijd is om die reden dan ook best een logisch scenario
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Golden cross op de weekly
https://twitter.com/Barch...-de-wekelijkse-grafiek%2F
[ Voor 62% gewijzigd door Afca_020 op 08-01-2024 20:14 ]
Wel opletten he. Was voorspeld door de baas.
True, maar het is nog steeds 40 35 30% van mn PF.knakworst schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:11:
[...]
Iemand ervaring op bybit? De funds staan op mijn account. Maar met handelende spot staat er 0 balance voor de coin terwijl ik die wel heb
True maar de baas gaat daar op anticiperen.knakworst schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:11:
[...]
Ik ben slechts een armzalige holder die de btc - eth - alts mag afwachten.
Voor nu wel blij met Bitcoin op 1 in ieder geval.
Je hebt funding en trading. Van de ene wallet naar de andere omzetten. Als het goed is staat er een transfer achter je coins om ze om te zetten.scosec schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:16:
Iemand ervaring op bybit? De funds staan op mijn account. Maar met handelende spot staat er 0 balance voor de coin terwijl ik die wel heb
Gelukkig is Ethereum ETF de volgende en is de rest gecentraliseerde vaporware.WhySoSerious schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:12:
[...]
True, maar het is nog steeds 40 35 30% van mn PF.
knakworst schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:17:
[...]
Gelukkig is Ethereum ETF de volgende en is de rest gecentraliseerde vaporware.
Ah dat hebben ze lekker ingewikkeld gemaakt. Thanks!Coldcat schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:17:
[...]
Je hebt funding en trading. Van de ene wallet naar de andere omzetten. Als het goed is staat er een transfer achter je coins om ze om te zetten.
Niet direct van plan nee, zal denk ik geleidelijk gaan.
Na de totstandkoming van de goud ETF steeg goud 8 jaar lang op rij, zou mooi zijn als dat met bitcoin ook zo zou zijn
Het einde van de regenboog?Afca_020 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:11:
Golden cross op de weekly
Wat een shitload aan hopium, greed en nieuwe namen.
Een mooi moment om voorzichtig te zijn.
Alhoewel, de hele run van 18k naar 69k was het precies hetzelfde.
Fucking mindfucks
Een mooi moment om voorzichtig te zijn.
Alhoewel, de hele run van 18k naar 69k was het precies hetzelfde.
Fucking mindfucks
Maktub
Bweurk, wat een fake wijf. Ben je niets mee
Lagging indicator dus eerder beerachtig dan stierachtig.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gaat best goed met de bitcoin!
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
@Wispe Je laatste joker:
Een aantal mensen hebben bezoek gehad van overvallers met accuboormachines, hamers & schroevendraaiers. Daarom blijven we in de topic liever "vaag"
Je kan bijv aangeven dat 10 kratjes bier als winst had (of als het ietsjes beter gaat: een maandsalaris)
Daarom ook de opmerking "famous last words"
Een aantal mensen hebben bezoek gehad van overvallers met accuboormachines, hamers & schroevendraaiers. Daarom blijven we in de topic liever "vaag"
Je kan bijv aangeven dat 10 kratjes bier als winst had (of als het ietsjes beter gaat: een maandsalaris)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Makes senseD_Jeff schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:02:
@Wispe Je laatste joker:
Al zijn 10 kratjes bier ook eenvoudig om te rekenen.
Daarom gebruiken we hier ook nog "flufjes", die zijn wat lastiger om te rekenen.Wispe schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:05:
[...]
Makes senseDankje.
"Ik heb een flufje winst gemaakt".
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nou ja, een aantal... er zijn geloof ik 2 gevallen bekend waarbij het sowieso schimmige figuren waren en daarbij het ook niet helemaal duidelijk was of het nou om de kripto's te doen was.D_Jeff schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:02:
@Wispe Je laatste joker:
Desondanks wel altijd een dingetje om in gedachten te houden.
Ik kreeg zelfs een PM van een lurker toen ik een foto postte toen ik in het ziekenhuis lag. Aan de gevel op de achtergrond kon hij afleiden in welk ziekenhuis ik lag en dat de afdeling ook niet heel lastig te raden was. Ik kon er eigenlijk wel om gniffelen.
Gelukkig had ik een noodknop naast mijn bed hangen.
En aan de andere kant, als je hier een tijdje mee leest dat weet je precies wie de btc maxi's zijn...
But then they YOLO into a obscure shitcoin and become a millionaire while you are still stacking sats 😛
.
[ Voor 98% gewijzigd door r0bb op 08-01-2024 21:15 ]
Ik heb net een flufje verlies gemaakt met een hedge short. Gelukkig meerdere flufjes verdiend met mijn long! Flufjes flufjes in de zak, beuk de Bitcoin door het dak.Taro schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:07:
[...]
Daarom gebruiken we hier ook nog "flufjes", die zijn wat lastiger om te rekenen.
"Ik heb een flufje winst gemaakt".
Stack Sats
De meesten hebben hier dan ook een dikke John Deere!Wispe schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:05:
[...]
Makes senseDankje.
Afgelopen weekend was het meer een dikke flats....gelukkig nu weer een flufje erbij.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb een flufje verkocht, dus die godlike faceripping candle zal er zo wel aan komen.
Het is buy high sell low jongee.Ray_ schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:40:
Ik heb een flufje verkocht, dus die godlike faceripping candle zal er zo wel aan komen.
Het is het seizoen van sell high en buy higher
Hallo allemaal,
Ik zal mijzelf niet introduceren want dat is teveel typen. Maar ik heb wel een vraag...
Afgelopen zomer heb ik alles verkocht en heb toen gedacht dat hij verder zou zakken, maar nu is hij al iets gestegen. Nu wil ik weer meedoen en wel via de ETF's.
Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik de ETF bitcoins in mijn Metamask kan zetten? Ik denk dat zodra ik 12 ETF's koop ik de 12 woorden krijg?
Alvast bedankt.
Gr, gr
Ik zal mijzelf niet introduceren want dat is teveel typen. Maar ik heb wel een vraag...
Afgelopen zomer heb ik alles verkocht en heb toen gedacht dat hij verder zou zakken, maar nu is hij al iets gestegen. Nu wil ik weer meedoen en wel via de ETF's.
Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik de ETF bitcoins in mijn Metamask kan zetten? Ik denk dat zodra ik 12 ETF's koop ik de 12 woorden krijg?
Alvast bedankt.
Gr, gr
11 ETF's, so close.Qunix schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:43:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Gr, gr
JaQunix schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:43:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Gr, gr
Qunix schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:43:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Gr, gr
Wen correctie? Ik heb nog niet genoeg sats?
Hoi HenkQunix schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:43:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Gr, gr
Face ripping candle be like just scratching my beard.🤔😁
Je krijgt 15 woorden in het geval van ETFsQunix schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:43:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt.
Gr, gr
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Don Guacamole schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:49:
Wen correctie? Ik heb nog niet genoeg sats?
Saai..
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Wat ik dan atm wel weer leuk vind is dat het nog maar 78 miljard is tot bitcoin 1 triljoen market cap vertegenwoordigd
1 trillion noemen wij 1 biljoenTweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:37:
Wat ik dan atm wel weer leuk vind is dat het nog maar 78 miljard is tot bitcoin 1 triljoen market cap vertegenwoordigd
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Mainstream media fomo: check
https://www.forbes.com/si...d-solana/?sh=35a4a25b4bf3
https://www.telegraaf.nl/...ar-52-000-bij-groen-licht
SC vol met nieuwe namen: check
Continent wordt wakker bs: check (vandaag gelezen)
Ik begin me inmiddels af te vragen of m'n verkoopplan starten op 80k wel zo'n goed idee is, gevoelsmatig komt de ladder hier steeds hoger.
https://www.forbes.com/si...d-solana/?sh=35a4a25b4bf3
https://www.telegraaf.nl/...ar-52-000-bij-groen-licht
SC vol met nieuwe namen: check
Continent wordt wakker bs: check (vandaag gelezen)
Ik begin me inmiddels af te vragen of m'n verkoopplan starten op 80k wel zo'n goed idee is, gevoelsmatig komt de ladder hier steeds hoger.
2?Ray_ schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:10:
[...]
Nou ja, een aantal... er zijn geloof ik 2 gevallen bekend waarbij het sowieso schimmige figuren waren en daarbij het ook niet helemaal duidelijk was of het nou om de kripto's te doen was.
Desondanks wel altijd een dingetje om in gedachten te houden.
Ik kreeg zelfs een PM van een lurker toen ik een foto postte toen ik in het ziekenhuis lag. Aan de gevel op de achtergrond kon hij afleiden in welk ziekenhuis ik lag en dat de afdeling ook niet heel lastig te raden was. Ik kon er eigenlijk wel om gniffelen.
Gelukkig had ik een noodknop naast mijn bed hangen.
Hier een lange lijst van gevallen die genoemd zijn in de media, waaronder 6 in NL:
https://github.com/jlopp/physical-bitcoin-attacks
Dit is eigenlijk precies mijn probleem. Hopelijk stroomt er veel geld in de etfs en als dat gebeurd, wie zegt dat de prijs dan nog ooit zo laag komt. Misschien beter om de komende 5 jaar te hodlen...
De komende maanden tot de halving maar eens zien hoeveel geld er daadwerkelijk binnenkomt en dan een beslissing maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2024 23:41 ]
Wie van ons zal de sterkste handen hebben dan?
Dit is inderdaad een positief probleem. Gelukkig in de bear de zakken goed gevuld. Dan blijft er altijd wat over voor de HODL!Nopheros schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:37:
[...]
Dit is eigenlijk precies mijn probleem. Hopelijk stroomt er veel geld in de etfs en als dat gebeurd, wie zegt dat de prijs dan nog ooit zo laag komt. Misschien beter om de komende 5 jaar te hodlen...
De komende maanden tot de halving maar eens zien hoeveel geld er daadwerkelijk binnenkomt en dan een beslissing maken.
Dat kan, ik denk niet in euros
Very welterusten morgen 388k.Kol Nedra schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:56:
tja God candle he?
[Afbeelding]
ik ga slapen, tot morgen 🙂
Nee!Tweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:57:
[...]
Dat kan, ik denk niet in eurosdus voor mij telt biljoen niet. Maar telt de Billion en Trillion ^_^ desondanks weten we allemaal wel waar we het verder over hebben toch.
Zeg dan trilliOn en niet trilJOEn
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vooruit vooruit ik zal de autoecorrectie van het toestel uitschakelenresusaapje schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:59:
[...]
Nee!![]()
Zeg dan trilliOn en niet trilJOEn
[Afbeelding]
Anyways, when binance launchpad?
Tweakez schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 00:06:
[...]
Vooruit vooruit ik zal de autoecorrectie van het toestel uitschakelendie maakt er vaak te pas en onpas nederlandse woorden van.
Anyways, when binance launchpad?
:strip_exif()/f/image/FwftKXkIL4ph2uzcyeJbesve.jpg?f=fotoalbum_large)
Witnie. Al tijden niet meer naar Nance omgekeken. Wist je dat Bybit ook Launchpads heeft?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nondeju. Ja, wissikwel. .resusaapje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 00:10:
[...]
[Afbeelding]
Witnie. Al tijden niet meer naar Nance omgekeken. Wist je dat Bybit ook Launchpads heeft?
Maar nance blijft m'n goto platform. Ben een van de gelukkigen met een account nog op Binance.
Moon, Lambo!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
@Richh ha vieze shorter! (we daalden net +- $600)
Maar wel benieuwd of we deze week een groene of rode lambo kunnen kopen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Haha, sorry ik heb vanmiddag ein-de-lijk de tijd genomen om Spiderman 2 uit te spelen dus de hele pre-ETF Bitcoin boom gemist vandaag. Ik zie bijna $47k en weer een paar honderd SC posts erbijsh4d0wman schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 02:20:
@Richh ha vieze shorter! (we daalden net +- $600)![]()
Morgen maar ff kijken of die ETF er echt is
Sowieso denk ik dat het pas echt los gaat als alle andere ETFs in maart aan de beurt zijn.
HODL.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.instagram.com...igsh=MXEzcXNoZTJzNThxMw==
Ook altijd wel mooi deze (kaystypetjes, alhoewel ik liever Monica zie), krijg m alleen niet rechtstreeks hier denk ik…
Ook altijd wel mooi deze (kaystypetjes, alhoewel ik liever Monica zie), krijg m alleen niet rechtstreeks hier denk ik…
Goedemorgen deze morgen. Astar weer op de weg terug. Lekker man.
[ Voor 75% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2024 08:01 ]
Triljardt*Tweakez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:37:
De verwachting is toch juist dat ze 'allemaal' in één keer goedgekeurd worden zodat er geen concurrentievoordeel bestaat?Richh schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 02:24:
[...]
Sowieso denk ik dat het pas echt los gaat als alle andere ETFs in maart aan de beurt zijn.
HODL.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Edit ging fout...
[ Voor 96% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2024 08:01 ]
Hele wereld? 99% van de mensen heeft geen flauw benul omtrent crypto.Wispe schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 07:58:
Wel flauw om te wachten tot uiterlijk morgen als je weet dat de hele wereld op zit te wachten.
Dat zijn buitenaardse wezens.Coldcat schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 08:07:
[...]
Hele wereld? 99% van de mensen heeft geen flauw benul omtrent crypto.
Ik dacht dat juist wij de buitenaardse wezens waren? Zo voelt het vaak wel. Reptielen of zo...
Heuj bitcoin heeft een hartstilstand. Stond op 47k bij naar bed gaan en nu nog steeds. De weerstand boven 47,2k is sterk.
Heuy dat was close...
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2024 08:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/g8YXRMrUaVw3iDp0e2zZ7EZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZzAYPDLUp8SpoIhtoXjV8xh5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HGl3TwSwdhBYnbv0ADyT8dIK.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/Wzk7qJslACGJc5DMKFjFzavI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I05TDpY0YwSrueVZzvbkb0al.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JwYGJrhh52qgpt7SEc9TwgTa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h1oVr5KHZabozwLxAdgRHYxf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yK1p9xoasJLWiEFtQg46rd4p.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6hvgk9Ipn4724KInMiyX9riu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rAFBUYDCJwMi0qJDZFmOixw0.png?f=fotoalbum_large)