Ik blijf ver weg van die LP's nadat ik een keer de trein van BIFI opgesprongen ben. Hetzelfde met hoge stakings percentages. Je moet echt weten wat je doet en weten wat er gaande is met die coins.Slonzo schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:53:
[...]
Ik snap maar weinig van die Osmosis.
Bij bvb. de liquidity pools van ATOM/stATOM heb je 3 pools (#1136, #1283, #803).
#803 heeft het meeste liquidity met +14 000 000 USD, die heeft een 24H volume van 50k USD.
#1136 heeft 4 000 000 USD liquidity met een 24H volume van 220k USD.
#1283 heeft 1 100 000 USD liquidity met een 24H volume van 400k USD.
De pool met het minste liquidity (#1283) draait het hoogste volume (heeft de laagste spread) en heeft de hoogste APR. Dus ik daar lekker wat liquidity aan toegevoegd (mijn liquid staked ATOM lekker dubbel laten renderen) met een manuele strategie.
Positie met lower bound op 1,25 en higher op 1,28. Ik zag de ratio van mijn liquidity op nog geen week tijd dag na dag verschuiven tot 100/0 ATOM/stATOMNu boeit impermanent loss niet heel erg bij ATOM/stATOM, maar dat slaat toch nergens op? Zelfs nu moet je liquidity toevoegen met 80% ATOM/20% stATOM. Hoe kan ik dan op 100/0 staan? Ligt het aan mij? Mis ik iets?
Anyway, na een kort LP avontuur heb ik mijn liquidity dus maar withdrawn, de ATOM terug geswapped naar stATOM, en alles terug naar STRIDE gehaald. Ik dacht dat ik LP's snapte, maar blijkbaar toch nietGebruiksvriendelijk/noob friendly is het inderdaad allesbehalve
Het enige handige is dat je blijkbaar gewoon je ATOM op Cosmos Hub kan gebruiken om de gas fees op Osmosis te betalen. Dat was fijn.
Kijkend naar het resultaat kun je beter een deel in die shitcoins stoppen en bij een pump er weer uithalen.
Over die worst gesproken, die is niet omhoog geschoten. Binnenkort maar weer wat inslaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cGr6X6LEx6HCMM5WW9EDkYEU.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dxgMWAGTXX2vbsZ3h59nKudV.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4qITqN2eZoCdpS8G6mLkXgZ5.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/uqNUsKrL3POFtQT89je5kQxL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ont0IDKeLquRBwGJia2IzhPr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kHJmmL9a5Nkob7FTwxgDdbpY.jpg?f=fotoalbum_large)