It'd be so utterly fitting for crypto in general if Gary manages to figure out a way to rug everyone.
— James Seyffart (@JSeyff) 5 januari 2024
Ultieme trolololo move zou het wezen. Maandag dus weer een nieuwe dag en kans op approval. De zoveelste meeting en ingevulde formulier is oud nieuws.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik was gisteren bij de tandarts en toen ging het over Henk.. dus ik denk Ingrid = BULLRUN dus een kleine uiting van vreugde terwijl je met je bek open ligt in een lamp te staren... Bedoelde ze de wind die een parasol.. (waarom staat die buiten in de winter?) had omgeblazen.Taro schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 23:11:
[...]
Dan zou dat betekenen dat de ETF al meer dan 100% in de prijs is verwerkt (voor in ieder geval de komende X periode van nieuwe instappers via de ETF). Dan is andere nieuwe instroom nodig voor een verdere prijsstijging, ik zie nauwelijks nieuwe instappers in Bitcoin, men stapt voornamelijk in shitcoins en dus is een Bitcoin daling dan wel te verwachten.
Shitcoins krijgen nu wel een hele nieuwe dimensie. Of is het toch stiekem dogecoinVis schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 00:07:
Heerlijk
[Afbeelding]
Kudos voor nu.nl om Henk en Ingrid uitleg te geven hoe shitcoins werken.. stop er 4k in en krijg 3,5k terug.
https://youtube.com/@Jerr...ptoReviews?feature=shared
Latest video :
[YouTube: Warning Solana Holders]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gezeik.. waarschijnlijk omdat ik van de gezamenlijke rekening heb overgemaakt.. (andere naam)
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het moeilijkste bij shitcoins, winst nemen op de top.St@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 06:52:
ASTR alweer ~25% in de min.. mooi bijkoopmoment, want uiteraard geen winst genomen op $0.19
0.19 is vast niet de topknakworst schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 07:37:
[...]
Het moeilijkste bij shitcoins, winst nemen op de top.
Dat ziet eruit als halve kerstboom 🎄
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat heb ik met mijn ada bagg ook... Had moeten nemen op 0.69 , nu weer 0.50 oleee. #holdSt@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 06:52:
ASTR alweer ~25% in de min.. mooi bijkoopmoment, want uiteraard geen winst genomen op $0.19
Gipsy King schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 08:48:
[...]
Dat heb ik met mijn ada bagg ook... Had moeten nemen op 0.69 , nu weer 0.50 oleee. #hold
Stack Sats
Zo denk je altijd achteraf, lekker hodlen idd. Btc D is gewoon aan het toenemen, alts bloeden langzaam dood. Alt season moet nog komen just waitGipsy King schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 08:48:
[...]
Dat heb ik met mijn ada bagg ook... Had moeten nemen op 0.69 , nu weer 0.50 oleee. #hold
Stap 1:
Stap 2:
Stap 3:
Stap 4:
Stap 5:
Stap 6:
Stap 7:
Stap 8:
Stap 9:
Stap 10:
Stap 11:
Stap 12:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Of te wel een Piramide spel.Taro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:07:
De cycle van shitcoins uitgelegd in 12 simpele afbeeldingen. Hopelijk herkennen veel mensen één van de latere stappen nu beter, waardoor er hier in de toekomst minder bagholders overblijven![]()
Stap 1:
[Afbeelding]
Stap 2:
[Afbeelding]
Stap 3:
[Afbeelding]
Stap 4:
[Afbeelding]
Stap 5:
[Afbeelding]
Stap 6:
[Afbeelding]
Stap 7:
[Afbeelding]
Stap 8:
[Afbeelding]
Stap 9:
[Afbeelding]
Stap 10:
[Afbeelding]
Stap 11:
[Afbeelding]
Stap 12:
[Afbeelding]
Zero.
Alle shillers uitgelegd in één plaatjeTaro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:07:
De cycle van shitcoins uitgelegd in 12 simpele afbeeldingen. Hopelijk herkennen veel mensen één van de latere stappen nu beter (= bijv. shillende YouTubers & social media), waardoor er hier in de toekomst minder bagholders overblijven![]()
Stap 1:
[Afbeelding]
Stap 2:
[Afbeelding]
Stap 3:
[Afbeelding]
Stap 4:
[Afbeelding]
Stap 5:
[Afbeelding]
Stap 6:
[Afbeelding]
Stap 7:
[Afbeelding]
Stap 8:
[Afbeelding]
Stap 9:
[Afbeelding]
Stap 10:
[Afbeelding]
Stap 11:
[Afbeelding]
Stap 12:
[Afbeelding]
St@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 07:38:
[...]
0.19 is vast niet de topwas ook meer een grapje, want ik heb een plan, en 0.19 zie ik niet in het plan staan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XHMhj8x4CW3xUDNsG9CjaXMG.jpg?f=user_large)
Tussentijds verkopen kan perfect uitpakken. Maar als de bedoeling hodl is + target dan pakt zoiets bij mij altijd verkeerd uit. Ik heb het met astar al een keer gehad in de beer. En daarna met fomo weer teruggekocht. Heeft mijn GAK toen weer verhoogd terwijl die op 0,038 stond. Dankzij staking weer naar beneden gehaald . Als ik tussentijds verkoop hebben we twee uur later de Coinbase listing.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Goed, stel dat je astr wel op 19ct hebt verkocht - wanneer koop je het dan terug? Nu (25% meer coins, dus goede deal), of wacht je een teken van herstel af (20% meer coins) of wacht je een verdere daling die mogelijk wel, maar mogelijk ook niet komt? En wat doe je als de koers vervolgens verder zakt?
Taro is een echte trader en kan goed de r/r ratio's berekenen en zijn plan bepalen voordat hij een trade opent. Ik kan dat niet, dus ik hodl rustig verder en reken mijzelf niet rijk voordat ik op de sell-knop druk (oké, op 1 januari moest ik het eea voor de Belastingdienst toch berekenen).
Ik had ook graag wat van Taro zijn skills gehad. Want ik kan zijn uitspraak om liever winst vast te houden dan weer zien te verdampen heel goed begrijpen als ik nu naar mijn pf kijk hahahah.exelletor schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:17:
Dat geklaag over dalingen van alts volg ik niet zo. Met -25% in de min moet je als trader wel een aantal trades goed hebben om meer winst te maken - voor hetzelfde geld steeg ASTR verder. Nu valt het bij ASTR reuze mee, maar ik zou het knap vinden als iemand hier de top van INJ getimed heeft.
Goed, stel dat je astr wel op 19ct hebt verkocht - wanneer koop je het dan terug? Nu (25% meer coins, dus goede deal), of wacht je een teken van herstel af (20% meer coins) of wacht je een verdere daling die mogelijk wel, maar mogelijk ook niet komt? En wat doe je als de koers vervolgens verder zakt?
Taro is een echte trader en kan goed de r/r ratio's berekenen en zijn plan bepalen voordat hij een trade opent. Ik kan dat niet, dus ik hodl rustig verder en reken mijzelf niet rijk voordat ik op de sell-knop druk (oké, op 1 januari moest ik het eea voor de Belastingdienst toch berekenen).
Dit. En volgens mij zitten we nu nog niet in die fase van de markt. Eerder 3,4,5?zwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:15:
[...]
[Afbeelding]
Tussentijds verkopen kan perfect uitpakken. Maar als de bedoeling hodl is + target dan pakt zoiets bij mij altijd verkeerd uit. Ik heb het met astar al een keer gehad in de beer. En daarna met fomo weer teruggekocht. Heeft mijn GAK toen weer verhoogd terwijl die op 0,038 stond. Dankzij staking weer naar beneden gehaald . Als ik tussentijds verkoop hebben we twee uur later de Coinbase listing.
Puur op gevoel trouwens en wat ervaring van de vorige 2 runs. DOT,ADA veel te vroeg verkocht dat soort geintjes.
Als @Mooody aangeeft eind dit jaar te verkopen gaan mij mij wel even de alarmbellen af trouwens, die zat vorige keer ook spot on.
Kan ik altijd nog een kleinere bag of moonbag aanhouden voor 2025. Er staat nergens geschreven dat je meteen alles moet verkopen.
Verder wel goed dat @Taro dit even onder de aandacht brengt dat je niet bij die laatste plaatjes terecht moet komen.
https://mempool.space/nl/
Ruim 400 blokken backlog.
Zero.
NvmAlpina schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:27:
[...]
Dit. En volgens mij zitten we nu nog niet in die fase van de markt. Eerder 3,4,5?
Puur op gevoel trouwens en wat ervaring van de vorige 2 runs. DOT,ADA veel te vroeg verkocht dat soort geintjes.
Als @Mooody aangeeft eind dit jaar te verkopen gaan mij mij wel even de alarmbellen af trouwens, die zat vorige keer ook spot on.
Kan ik altijd nog een kleinere bag of moonbag aanhouden voor 2025. Er staat nergens geschreven dat je meteen alles moet verkopen.
Verder wel goed dat @Taro dit even onder de aandacht brengt dat je niet bij die laatste plaatjes terecht moet komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Alpina op 06-01-2024 09:40 ]
zwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:24:
[...]
Ik had ook graag wat van Taro zijn skills gehad. Want ik kan zijn uitspraak om liever winst vast te houden dan weer zien te verdampen heel goed begrijpen als ik nu naar mijn pf kijk hahahah.
Het nadeel van mijn aanpak is dat ik nooit het maximale eruit zal halen, aan de andere kant zal ik ook nooit bagholder worden. Daarnaast spreid ik, nooit alle eieren in 1 mandje (= erg gevaarlijk), maar kan ook supergoed uitpakken als je goed hebt gegokt met juist all-in gaan op die ene coin.
Zie ook TAO/Bittensor: GAK van 180 USD voor +-21 stuks. In de 250-315 USD range 21 stuks verkocht. Lager 4 stuks teruggekocht die ik tot het einde van deze bullrun zal aanhouden om ze bij de eerste tekenen dat Bitcoin de top heeft gezien te verkopen richting USDT, maar ik heb dus wel mijn inzet veiliggesteld en die zit inmiddels alweer in andere coins. Daarna zal ik nooit meer naar TAO omkijken, maar er zullen er genoeg zijn die ze tot sub 50 USD gaan aanhouden.
Het verhaal van DOT kent ook iedereen hier inmiddels wel, maar toch: Ik heb +-4000 stuks voor een paar Dollar per stuk verkocht om daarna de koers nog naar de 50 USD/stuk te zien gaan. Dat is 10k USD vs 200k USD, tjah, dikke winst gemist, al had ik wel voldoende winst omdat ik ze voor rond of onder de 10 cent per stuk had opgepakt, maar echt rijk ben ik er dus niet van geworden.
Ik neem misschien wel veel te snel winst (en verlies).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb dat met een auto. Huidige bijna 2ton en vind ik altijd wel een mooie kilometerstand om daar onder nog te verkopen. Is psygisch?zwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:29:
Ik zit al weken tegen een aanschaf van een nieuwe roeimachine aan te hikken van 1200 euro. Want ja voor dat geld koop ik liever nog een halve Ether of een wazige microcap. Terwijl er de afgelopen 24 uur elk uur zon roeitrainer is verdampt. Ik vind helemaal mooi.
Nu zit ik constant in hele ETH te rekenen wat ik dan nog zou moeten bijleggen voor een andere…
Denk dat ik deze maar even aanhou en eind dit jaar voor de KIA EV9 (zwart) ga.
Or the market is wrong
TAO is hier inmiddels ook van 80 naar 40 stuks gegaan. Enige grotere gokje samen met Olas.Taro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:40:
[...]
![]()
Het nadeel van mijn aanpak is dat ik nooit het maximale eruit zal halen, aan de andere kant zal ik ook nooit bagholder worden. Daarnaast spreid ik, nooit alle eieren in 1 mandje (= erg gevaarlijk), maar kan ook supergoed uitpakken als je goed hebt gegokt met juist all-in gaan op die ene coin.
Zie ook TAO/Bittensor: GAK van 180 USD voor +-21 stuks. In de 250-315 USD range 21 stuks verkocht. Lager 4 stuks teruggekocht die ik tot het einde van deze bullrun zal aanhouden om ze bij de eerste tekenen dat Bitcoin de top heeft gezien te verkopen richting USDT, maar ik heb dus wel mijn inzet veiliggesteld en die zit inmiddels alweer in andere coins. Daarna zal ik nooit meer naar TAO omkijken, maar er zullen er genoeg zijn die ze tot sub 50 USD gaan aanhouden.
Het verhaal van DOT kent ook iedereen hier inmiddels wel, maar toch: Ik heb +-4000 stuks voor een paar Dollar per stuk verkocht om daarna de koers nog naar de 50 USD/stuk te zien gaan. Dat is 10k USD vs 200k USD, tjah, dikke winst gemist, al had ik wel voldoende winst omdat ik ze voor rond of onder de 10 cent per stuk had opgepakt, maar echt rijk ben ik er dus niet van geworden.
Ik neem misschien wel veel te snel winst (en verlies).
Al voelt de combinatie BTC en ETH op dit moment beter.
Mooi he hoe dat werktzwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:29:
Ik zit al weken tegen een aanschaf van een nieuwe roeimachine aan te hikken van 1200 euro. Want ja voor dat geld koop ik liever nog een halve Ether of een wazige microcap. Terwijl er de afgelopen 24 uur elk uur zon roeitrainer is verdampt. Ik vind helemaal mooi.
Mijn zoontje van 12 heeft van zijn spaargeld vorige week een Meta Quest 3 gekocht a 550 Euro. Ik weet dat dat ding over een paar maanden in een hoek stof ligt te verzamelen. Heb hem 10x aangegeven hoe dat vaak gaat en ik vind het zonde van het geld dat hij erop gaat verliezen, hij had immers ook even die van iemand anders kunnen testen/proberen (Het is puur zakgeld, niet voor gewerkt). Maar uiteindelijk moet hij maar besluiten wat hij ermee doet. Als dat ding over 6 maanden op Marktplaats nog maar 325 Euro oplevert is dat een leermoment voor hem.
Het voelde voor mij niet goed dat hij dat geld gaat verliezen. En je raadt het al, diezelfde dag verlies ik 600 USD met een trade....
Is overigens wel een gaaf ding, dus begrijp uiteraard zijn keuze wel, het is ook een leuke ervaring en dat mag geld kosten. Maar ik vind het een flinke aanschaf in verhouding tot zijn inkomsten.
Uiteindelijk is het verschil dat het ene een uitgave/kostenpost betreft en het ander een "investering" betreft met het doel om rendement te maken. En daardoor is bij de een de stap groter dan bij de ander.
Samen met nog wat andere bekende alts:
ADA -83%
FTM -89%
XRP -85%
Doge -89%
ICP -98%
LTC -84%
Etc.
Zero.
is dat is dollar waarde of in Bitcoin waarde?Pelox schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:58:
Er zijn trouwens veel grotere verliezers dan Dot van de afgelopen run. Dot staat met -87% tussen de middenmoot.
Samen met nog wat andere bekende alts:
ADA -83%
FTM -89%
XRP -85%
Doge -89%
ICP -98%
LTC -84%
Etc.
nothing stops this train
In fiat nauwelijks verlies - het voordeel van een near maxi zijn.
In sats geen enkel verlies - het voordeel van een near maxi zijn.
Shitcoiners spelen het spel van high risk, high reward.
Daar kun je enorm rijk van worden, maar ook heel arm. En altijd kost het wat meer tijd, meer vaardigheden en meer energie.
Ik lees hier altijd: zorg dat je een plan heb. Vaak wordt dat vertaald naar: bij X euro stap ik uit en bij Y koop ik een Lambo. In de meeste plannen mis ik: welk deel van mijn PF is high R/R en welk deel is low R/R?
Maktub
Dollar/euro waarde, net als mijn lasten.Kol Nedra schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:59:
[...]
is dat is dollar waarde of in Bitcoin waarde?
Zero.
Rabo toevallig? Had ik een paar weken geleden ook, moet je even bellen met ze. Of is de overboeking wel al gedaan maar hangt het bij kraken?St@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 07:37:
Gisteren overigens een SEPA overboeking gedaan naar Kraken, deze staat nu op 'on hold'.
Gezeik.. waarschijnlijk omdat ik van de gezamenlijke rekening heb overgemaakt.. (andere naam)
[ Voor 7% gewijzigd door Prozaq op 06-01-2024 10:09 ]
Ja dat is de theorie van gaat Bitcoin of mijn shitcoin x10? Waarschijnlijk gaat de shitcoin x10 maar aangezien die top heel lastig te voorspellen is ben je uiteindelijk beter uit met een Bitcoin x3.MrMrq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:02:
Ik zie allemaal berichten over verdampte PFen, dus ik check toch maar even mijn PF.
In fiat nauwelijks verlies - het voordeel van een near maxi zijn.
In sats geen enkel verlies - het voordeel van een near maxi zijn.
Shitcoiners spelen het spel van high risk, high reward.
Daar kun je enorm rijk van worden, maar ook heel arm. En altijd kost het wat meer tijd, meer vaardigheden en meer energie.
Ik lees hier altijd: zorg dat je een plan heb. Vaak wordt dat vertaald naar: bij X euro stap ik uit en bij Y koop ik een Lambo. In de meeste plannen mis ik: welk deel van mijn PF is high R/R en welk deel is low R/R?
Ik gok wel op beide voor de duidelijkheid.
Nee, ING.. overboeking is wel gedaan, maar staat nu op On Hold bij Kraken. Nouja.. heb er al met PayPal geld naar toe gejast.. buy the dip. We zien wel wat er met het andere gebeurd.Prozaq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:08:
[...]
Rabo toevallig? Had ik een paar weken geleden ook, moet je even bellen met ze. Of is de overboeking wel al gedaan maar hangt het bij kraken?
Dat snap ik niet. Dan kun je toch gewoon een sell order instellenAlpina schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:08:
[...]
Ja dat is de theorie van gaat Bitcoin of mijn shitcoin x10? Waarschijnlijk gaat de shitcoin x10 maar aangezien die top heel lastig te voorspellen is ben je uiteindelijk beter uit met een Bitcoin x3.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 06-01-2024 10:12 ]
Zo klinkt het makkelijkSt@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:12:
[...]
Dat snap ik niet. Dan kun je toch gewoon een sell order instellenkun je dus beter voor die shitcoin gaan als je daar vertouwen in hebt dat die x10 gaat doen. Sell order op bedrag van instap x10 en je bent klaar.
Debacle? Daar heb je toch dikke vette winsten mee kunnen pakken, zelfs nog als je instapte na de zomer toen de bullrun al op z'n einde was. Volgens mij deed ie in september ofzo een keer 4/5 (nee ga het niet nazoeken).Prozaq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:14:
Dat gejuin rondom astar doet me een beetje denken aan het Celr debakel van vorige run, maar toen hadden we tenminste nog de memes
Volgens mij zit je met ASTR nu dikke prima aan het begin van de bull. NFA, ik zit er al een tijdje in.
En we moeten niet vergeten dat we nog steeds pre halving zitten qua tijd. Er zijn altijd shitcoins die tijdelijk heel hard pumpen en daarna is de hype voorbij. Maar er zijn er ook genoeg die tijdens de echte gekte nog vele malen hoger gaan. Zon Kaspa bijvoorbeeld is wel echt insane gestegen. Daar zou ik niet meer aan komen. Maar toch kan ook die nog wel verder stijgen. Ik heb echt verreweg het meeste fiat in Ethereum zitten en dat voelt heel goed. Maar ben ook erg overtuigd van mijn Astar. Mocht die om wat voor reden naar zero gaan dat ben ik overtuigd dat mijn Ethereum alsnog mijn bull gaat redden.Alpina schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:08:
[...]
Ja dat is de theorie van gaat Bitcoin of mijn shitcoin x10? Waarschijnlijk gaat de shitcoin x10 maar aangezien die top heel lastig te voorspellen is ben je uiteindelijk beter uit met een Bitcoin x3.
Kunnen pakken ja, kunnen. Dat hebben veel mensen niet gedaanSt@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Debacle? Daar heb je toch dikke vette winsten mee kunnen pakken, zelfs nog als je instapte na de zomer toen de bullrun al op z'n einde was. Volgens mij deed ie in september ofzo een keer 4/5 (nee ga het niet nazoeken).
Volgens mij zit je met ASTR nu dikke prima aan het begin van de bull. NFI, ik zit er al een tijdje in.
Ik snap wat je zegt maar je kan Astar met die CEO Sota Wattanabe niet vergelijken met Mo Dong zn CELR.Prozaq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:14:
Dat gejuin rondom astar doet me een beetje denken aan het Celr debakel van vorige run, maar toen hadden we tenminste nog de memes
[ Voor 60% gewijzigd door St@m op 06-01-2024 10:23 ]
Zitten jullie hier nog in Dione? Of allemaal die 20x gepakt?
Prozaq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:14:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aY0rDs3JBiyV6Hf6oNNn8Ju5.gif?f=user_large)
Ik heb weer een zakje cardano teruggekocht. Verkocht op $0.64, nu order gehit op $0.52. Kijken wat het gaat doen de komende tijd.
Btc nog steeds op 85% in het pf, daar moeten we het mee gaan doen:
BeyondThunder schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:26:
[...]
Zitten jullie hier nog in Dione? Of allemaal die 20x gepakt?
1 ding, meesten leren het ooit wel
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 06-01-2024 10:48 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik betwijfel het, gezien het aantal boomers hier en de tijd tussen twee Bull runs, die zijn alles weer vergetenanti elppa schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:29:
mooie discussie omtrent schitcoins, ik houd verder mijn mond wel![]()
![]()
Die Celer bridge is gewoon dikke prima, geen hacks, het werkt gewoon. Dat je die token niet nodig hebt om te bridgen, is bijzaak. Net als RMRK moet je gewoon niet naar de token prijs kijken maar naar de tech,Prozaq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:14:
Het zijn allemaal Chinezen die spontaan kunnen verdwijnen en de tokenprijs rekt kunnen laten gaanzwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:22:
[...]
Ik snap wat je zegt maar je kan Astar met die CEO Sota Wattanabe niet vergelijken met Mo Dong zn CELR.
ligt eraan of je daytrade (op basis van prijsactie, lijntjes trekken) of meer swingtrade zoals ik (meer op basis van tijd bear/bull en hype ai, defi, meme, l2)exelletor schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:17:
Dat geklaag over dalingen van alts volg ik niet zo. Met -25% in de min moet je als trader wel een aantal trades goed hebben om meer winst te maken - voor hetzelfde geld steeg ASTR verder. Nu valt het bij ASTR reuze mee, maar ik zou het knap vinden als iemand hier de top van INJ getimed heeft.
Inj is hier rond 40dollar verkocht (de laatste resten), die is zo hard gestegen dat ik daar geen x10 verwacht vanaf dit prijsniveau, ook niet na 30% daling. Waarom zou je die snel terug willen kopen? Dat zou pure fomo zijn denk ik.
Afgelopen dagen heb ik min50% van de holdings van alle alts verkocht, ook die nog niet in profit stonden. Meeste alts zijn afgelopen 18mnd gekocht en met profit de deur uitgeladderd de afgelopen weken. Ik zet sowieso direct een aantal geladderde sellorders direct na aankoop voor de fatfinger groene candles bij microcaps, maar sowieso ook om de inleg iig eruit te halen bij een pump.
Ik heb nu alts verkocht omdat ik denk dat de altrun op pauze gaat ivm etf besluit en een sterke btc (tov alts). Dat stemmetje in je hoofd 'had ik maar' moet je echt kunnen negeren scheelt een hoop fomo, niemand profiteert optimaal. winst is winst en door.
De tijd leert of het tij keert
Grappig had eerder een Alpina bij jou verwachtAlpina schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:44:
[...]
Ik heb dat met een auto. Huidige bijna 2ton en vind ik altijd wel een mooie kilometerstand om daar onder nog te verkopen. Is psygisch?
Nu zit ik constant in hele ETH te rekenen wat ik dan nog zou moeten bijleggen voor een andere…
Denk dat ik deze maar even aanhou en eind dit jaar voor de KIA EV9 (zwart) ga.
Or the market is wrong
Euh 3 maanden geleden stond CELR op 1 cent nu op 2 cent. 100% in de plus. Mijn ASML deed minder.St@m schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:23:
Maar gaat CELR nog pumpen? Even belangrijkere zaken.. grafiek ziet er goed uit... Nog geen pump geweest
Zo lang de mens zich blijft voortplanten zullen er ieder jaar/cycle nieuwe instromers zijn die zich primair tot shitcoins aangetrokken zullen voelen ipv Bitcoin.anti elppa schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:29:
Ik zie hier een mooie discussie omtrent schitcoins, ik houd verder mijn mond wel![]()
![]()
Grt Henk
Nog steeds prachtig en exclusief. Ook de ev9 was maar een grapje, zag ik gisteren toevallig rijden wat een bakbeest. Maar ook hier begin ik het steeds meer als een middel te zien om van a naar b te gaan.Pinsa schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:51:
[...]
Grappig had eerder een Alpina bij jou verwacht
Denk dat het nageslacht een Trezor met nog wat sats meer zal waarderen
Ik bedoel natuurlijk gewoon weer naar 0,20. Niet dat slappe 100%, dat doet ieder muntje welknakworst schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:51:
[...]
Euh 3 maanden geleden stond CELR op 1 cent nu op 2 cent. 100% in de plus. Mijn ASML deed minder.
Auto is idd een slechte investering… als je ziet hoe veel je afschrijft elk jaarAlpina schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:02:
[...]
Nog steeds prachtig en exclusief. Ook de ev9 was maar een grapje, zag ik gisteren toevallig rijden wat een bakbeest. Maar ook hier begin ik het steeds meer als een middel te zien om van a naar b te gaan.
Denk dat het nageslacht een Trezor met nog wat sats meer zal waarderen
[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-01-2024 11:23 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
zeer goed stuk!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Minen en traden lopen een beetje door elkaar, maar OK. We gaan dus in de traditionele wereld het idioom van crypto overnemen?!‘Het is een puur piramidespel’, vindt tandarts Vincent Guicherit uit Gorinchem. De hoge overnamesommen zijn nooit terug te verdienen met behandelingen, maar alleen door weer door te verkopen. ‘En dat houdt een keer op. Het is een soort minen, op het juiste moment in- en uitstappen.’
Maktub
Ik zie $KAS nog wel naar $1 gaan, ja hij is al hard gestegen maar dat zegt niks. Dit soort nieuwe coins zijn nu allemaal aan het consolideren, maar ik hodl ze nog zeker een paar maanden door.zwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:18:
[...]
En we moeten niet vergeten dat we nog steeds pre halving zitten qua tijd. Er zijn altijd shitcoins die tijdelijk heel hard pumpen en daarna is de hype voorbij. Maar er zijn er ook genoeg die tijdens de echte gekte nog vele malen hoger gaan. Zon Kaspa bijvoorbeeld is wel echt insane gestegen. Daar zou ik niet meer aan komen. Maar toch kan ook die nog wel verder stijgen. Ik heb echt verreweg het meeste fiat in Ethereum zitten en dat voelt heel goed. Maar ben ook erg overtuigd van mijn Astar. Mocht die om wat voor reden naar zero gaan dat ben ik overtuigd dat mijn Ethereum alsnog mijn bull gaat redden.
Welke coins vind jij shitcoins? Of bedoel je alle altocoins?Taro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:53:
[...]
Zo lang de mens zich blijft voortplanten zullen er ieder jaar/cycle nieuwe instromers zijn die zich primair tot shitcoins aangetrokken zullen voelen ipv Bitcoin.
Ik twijfel of de traditionele cyclus Bitcoin>ETH>Shitcoins nog opgaat:zwembroek schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:18:
[...]
En we moeten niet vergeten dat we nog steeds pre halving zitten qua tijd. Er zijn altijd shitcoins die tijdelijk heel hard pumpen en daarna is de hype voorbij.
- Vroeger waren het ITers die zich verdiepten in een project, nu is het meme en retail wat de klok slaat;
- Voorheen ging je je dan verdiepen, nu hebben Reddit en X het al voor je uitgevogeld;
- Voorheen was BTC al erg risicovol en alts nog meer, ondertussen voelen alle crypto toch iets ‘zekerder’.
- Voorheen kon je dan op een CEX alleen Bitcoin plus een paar alts kopen, nu moet je je door een frontpage met baggercoins worstelen.
- En dan oogt het allemaal lucratiever (en dat is het ook op lage timeframes).
Soort left translated cycles voor alts.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 06-01-2024 12:17 ]
Maktub
Alle coins zijn coins waar je rijker van kan worden.Trichoglossus schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:43:
[...]
Welke coins vind jij shitcoins? Of bedoel je alle altocoins?
Enkele coins kunnen iets gaan betekenen in ons dagelijks leven.
Slechts Bitcoin is een eco-systeem zonder narcistische eigenaar die verblind kan worden door hebzucht.
Maktub
Alleen jammer dat je pica nergens kan verkopen.Chaes schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:14:
PICA blijft ook maar gaan. Na ASTR beste parachain gains voor mij.
Zero.
In principe alle crypto en fiat.Trichoglossus schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:43:
[...]
Zero.
Alles is een shitcoin: alt’s, ETH, BTC, USD, EUR etc.Trichoglossus schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:43:
[...]
Maakt het leven stuk eenvoudiger.
De traditionele cyclus is inderdaad niet meer zoals het geweest is met eerst Bitcoin dan ETH gevolgd door highcaps, midcaps lowcaps. Maar later in de cycle zal er wel degelijk geroteerd worden. Ik geloof niet in een left translated cycle voor alleen alts. Bitcoin dicteert de markt en de alts doen mee als dit van Bitcoin mag. Krijgen we een left translated voor Bitcoin dan gaan de alts daarin mee. Bij een normale Bitcoin cycle krijgen we eind 2024 tot eind 2025 massive altseason. Ik zorg er alleen wel voor dat ik er voor q2 2025 uit ben.MrMrq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:54:
[...]
Ik twijfel of de traditionele cyclus Bitcoin>ETH>Shitcoins nog opgaat:
- Vroeger waren het ITers die zich verdiepten in een project, nu is het meme en retail wat de klok slaat;
- Voorheen ging je je dan verdiepen, nu hebben Reddit en X het al voor je uitgevogeld;
- Voorheen was BTC al erg risicovol en alts nog meer, ondertussen voelen alle crypto toch iets ‘zekerder’.
- Voorheen kon je dan op een CEX alleen Bitcoin plus een paar alts kopen, nu moet je je door een frontpage met baggercoins worstelen.
- En dan oogt het allemaal lucratiever (en dat is het ook op lage timeframes).
Soort left translated cycles voor alts.
(virtuele) popcorn pakken en genietenanti elppa schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:29:
Ik zie hier een mooie discussie omtrent schitcoins, ik houd verder mijn mond wel![]()
![]()
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Sollicitatie lopen bij de SEC?jvel92 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 12:08:
[...]
Alles is een shitcoin: alt’s, ETH, BTC, USD, EUR etc.
Maakt het leven stuk eenvoudiger.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hier ook. Eergisteren verkocht en meer osmosis voor teruggekocht voor de AirDrops op het cosmos netwerk.Chaes schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:14:
PICA blijft ook maar gaan. Na ASTR beste parachain gains voor mij.
Verkopen van Picasso was behoorlijk lastig. Vooral die trustless app om het te verplaatsen en om te zetten heeft mij de nodige hoofdbrekens gekost. Heb er uiteindelijk zo’n 25 kratten Grolsch aan over gehouden. Winst is winst.
Mooi dat het gelukt is. Ik mik een beetje op nieuwe listings of andere verkoopmogelijkheden tzt, maar weet niet of dit in hun pipeline zit.thierry1982 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 13:37:
[...]
Hier ook. Eergisteren verkocht en meer osmosis voor teruggekocht voor de AirDrops op het cosmos netwerk.
Verkopen van Picasso was behoorlijk lastig. Vooral die trustless app om het te verplaatsen en om te zetten heeft mij de nodige hoofdbrekens gekost. Heb er uiteindelijk zo’n 25 kratten Grolsch aan over gehouden. Winst is winst.
Ik heb ook getwijfeld. Maar goed. Genoeg nieuwe airdrops op komst op het Cosmos netwerk. Wellicht daar nog meer gains. Wie weet wat er voor Picasso in het vat zit.Chaes schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 13:39:
[...]
Mooi dat het gelukt is. Ik mik een beetje op nieuwe listings of andere verkoopmogelijkheden tzt, maar weet niet of dit in hun pipeline zit.
Ben voornemens me daar ook op te richten. ATOM reeds in unbonding staan op Kraken, ga ik naar Keplr wallet verplaatsen voor airdrops. Wellicht wat OSMO en TIA inslaan. Hoe pak jij het aan?thierry1982 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 13:40:
[...]
Ik heb ook getwijfeld. Maar goed. Genoeg nieuwe airdrops op komst op het Cosmos netwerk. Wellicht daar nog meer gains. Wie weet wat er voor Picasso in het vat zit.
Ik doe het inderdaad ook via Kelpr wallet. Maar dan met OSMO en ATOM. Beide staan in staking op 2 verschillende validators buiten de top 20 en CEX validators.Chaes schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 13:47:
[...]
Ben voornemens me daar ook op te richten. ATOM reeds in unbonding staan op Kraken, ga ik naar Keplr wallet verplaatsen voor airdrops. Wellicht wat OSMO en TIA inslaan. Hoe pak jij het aan?
Zoek alleen nog naar handvaten om makkelijk aan te kunnen melden voor airdrops.
* Taro probeert in te schatten of die nu iemand op zijn tenen gaat trappen afhankelijk van het antwoord. Zou deze persoon emotioneel verbonden en getrouwd zijn met een altcoin en moet ik dus oppassen? Ah, fuck it.Trichoglossus schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:43:
[...]
Alle altcoins.
Aanmelden hoeft niet toch? Dacht gewoon staken en dan kwalificeer je automatisch,thierry1982 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:10:
[...]
Ik doe het inderdaad ook via Kelpr wallet. Maar dan met OSMO en ATOM. Beide staan in staking op 2 verschillende validators buiten de top 20 en CEX validators.
Zoek alleen nog naar handvaten om makkelijk aan te kunnen melden voor airdrops.
Maar kan het mis hebben
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:35:
[...]
* Taro probeert in te schatten of die nu iemand op zijn tenen gaat trappen afhankelijk van het antwoord. Zou deze persoon emotioneel verbonden en getrouwd zijn met een altcoin en moet ik dus oppassen? Ah, fuck it.
Alle altcoins.
UberLurker Departement #GG.
Fijn weekend allen
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:35:
[...]
* Taro probeert in te schatten of die nu iemand op zijn tenen gaat trappen afhankelijk van het antwoord. Zou deze persoon emotioneel verbonden en getrouwd zijn met een altcoin en moet ik dus oppassen? Ah, fuck it.
Alle altcoins.
Het grote shitcoin spel is weer begonnen: wie is de exit liquidity van wie?
BlackRock van @BTC100K2021 ?BTC100K2021 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 15:31:
Langzaam begin dit toch het memecoin 2.0 topic te worden.
Het grote shitcoin spel is weer begonnen: wie is de exit liquidity van wie?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/nYs9yusidTzPNiUETNC6onfQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EPftwdb37yXmGS2M6DWvZEvf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KhV66P2dNTm0j4viruXmSUEw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nUmS9esiT7yWJjukCjCvlJBr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yl6sZ7YIIFgPBBt3CtSIfz8l.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uLhcUE9zeWa2zS8ubZjO42Z3.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Q5YE6PVkXJvwlY7Ll36aoati.jpg?f=fotoalbum_large)