Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niet gezien maar ik geloof je. Heb mijn winsten gepakt en ga weer pitten, welterustenanti elppa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 03:14:
[...]
Ja heel raar. Dit was iig geen normale prijsactie. Ook geen fat vinger. Want was op elke exchange en wat ik al schreef, je zag eerst die funding rood worden
Ik zag deze site voorbij komen:
https://cryptoticker.io/en/ultimate-guide-to-zksync-airdrop/
Hebben jullie het ook op deze manier gedaan?
Verder vroeg ik mij af of er genoeg supply is om iedereen te voorzien? En wanneer vind de airdrop precies plaats
Edit: https://airdrops.io/zksync/
Grtz
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 05-01-2024 06:39 ]
Goede herinnering, ik moet mijn Argent wallet nog leeghalen, daar zijn ze gestopt met zkSync ten voordele van Starknet. Kennelijk al nieuws uit oktober maar ik zag het eind december pas in de wallet, niet meer mee bezig geweest. Gelukkig kleingeld maar wel weer een teken dat het niet mijn ding is.Pinsa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 06:28:
Morguh viel me in dat ik nog steeds niks met zksync gedaan heb, andere ws wel?
Verder vroeg ik mij af of er genoeg supply is om iedereen te voorzien? En wanneer vind de airdrop precies plaats
Grtz
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Veel gedoe voor weinig en wazige bridges? 😀Pinsa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 06:28:
Morguh viel me in dat ik nog steeds niks met zksync gedaan heb, andere ws wel?
Grtz
Daar ga ik de eth die ik heb niet op inzetten.
Jaa dat weerhoud mij er ook een beetje van. Maar soms kunnen deze rages zal ik ze maar noemen, mooi winstgevend uitpakken, meer risico meer winst. Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik alleen BTC had moeten kopenzenith schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 07:42:
[...]
Veel gedoe voor weinig en wazige bridges? 😀
Daar ga ik de eth die ik heb niet op inzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 05-01-2024 07:47 ]
Ook gewoon helemaal reclaimed praktisch al he pfffanti elppa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 03:14:
[...]
Ja heel raar. Dit was iig geen normale prijsactie. Ook geen fat vinger. Want was op elke exchange en wat ik al schreef, je zag eerst die funding rood worden
ja was ook wel ergens te verwachten dat het choppy zou worden in die laatste week voor de approval/ rejecttomtom901 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:22:
[...]
Ook gewoon helemaal reclaimed praktisch al he pfff
Ai matig, te laat, had leuk geweest om mee te doenGelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:14:
[...]
Daar zijn de meningen over verdeeld,
Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?
Niet zozeer qua officiele deadline, maar qua rumours op X
[ Voor 71% gewijzigd door keanu_ op 05-01-2024 09:24 ]
Zou zo maar kunnen, al verwacht ik zelf pas maandag of dinsdag..keanu_ schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:23:
D-Day vandaag voor de ETF?
We gaan het zien, het gaan hele interessante dagen worden in ieder geval
My body is ready
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Volgens CT gaan we direct naar 1miljoen per BTC, wacht .. zelfs 100 miljoen in komende cycle want dollar - sat parity etc.keanu_ schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:23:
"Here is why 👇"
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Toch nog waar een klein beetje btc aangeschaft you never knowkeanu_ schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:23:
Haha ja lurker ben ik zeker. Ik typ wel eens reacties in concept, maar gooi die daarna altijd weer weg. Vaak ook posts van vele pagina's geleden omdat ik niet altijd online ben en start met lezen waar ik was gebleven. Vind de reacties dan achteraf vaak te serieus voor SC of dus te oud, en dat zal dan toch waarschijnlijk worden genegeerd. Maar kan zeker genieten van vele posts die jullie doen! Dus blijven doen, ik zal het wel liken!Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:31:
@Xavorius Wil jij ook eens gewoon eens iets posten?
Maakt niet uit wat, maar anders kan ik je nooit een +1 terug geven ouwe lurker
Altijd 2 hardwarewallets halen imho: 1 in gebruik, de andere ingestelde en wel in een kluis maar wel af en toe eruit voor een firmware-update ofzoJoosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:12:
En qua hardware wallets: spreiden is key. Je enige trezor / ledger zal maar corrupt raken, je hebt je recovery key niet meer. Ook meteen de reden waarom tig procent van alle geminede bitcoin slapend is. Keys kwijt en je kunt er niks meer mee.
Overigens ook wel een ding: hoe hebben jullie het geregeld qua partners/familie als je het loodje legt? Kan me voorstellen dat als je lekker alles achter hardwarewallets geplempt hebt, je familie/gezin geen idee heeft wat ze moeten met al die "tech" en "virtuele muntjes"... Even een serieuze vraag op de vrijdag...sorry
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2024 10:11 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
... en als je het opdeelt, zorg dan dat je het zo opdeelt dat het onder DNB erkende banken valt. NB Banken willen nogal eens een 'submerk' hebben, wat onder dezelfde DNB erkende bank valt, maar zich voordoet als een onafhankelijke bank. Als je het op die manier bekijkt, zijn er opeens niet zoveel banken.Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:12:
[...]
Waarom zou je een miljoen euro niet opdelen in 10x rekeningen van elk 100k ondergebracht bij tien banken? Onoverzichtelijk boeit niet als je hiermee volledig gedekt bent onder het deposito garantiestelsel.
Nu is dat er niet in crypto. Maar hetzelfde is van toepassing. Speltip 7 spreid je kansen. Je wil niet alles op een FTX/Mt gox hebben staan en er niet bij kunnen. Zolang je nog geen hardware wallet hebt is spreiden key. Beter 1 van de centrale exhanges onbereikbaar hebben maar nog 9 andere bereikbaar dan dat alles op die ene stond. Is ook beter in kader van wat als de site/account gehackt wordt. Kan je beter 1/10e deel kwijt zijn dan alles.
En qua hardware wallets: spreiden is key. Je enige trezor / ledger zal maar corrupt raken, je hebt je recovery key niet meer. Ook meteen de reden waarom tig procent van alle geminede bitcoin slapend is. Keys kwijt en je kunt er niks meer mee.
Voorbeeld: SNS maakt met ASN Bank, BLG Wonen en RegioBank onderdeel uit van de Volksbank
Als je twee rekeningen á 100k hebt bij bijv. ASN en Regiobank. En Volksbank gaat failliet, krijg je dus maar één keer het depositobedrag, omdat beiden onder Volksbank vallen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn wederhelft weet hoe ze erbij moet komen, en als dat niet lukt ook wel wie in de omgeving daarbij kan helpen. Mochten wij tegelijkertijd overlijden dan vraag ik me af of iemand daar ooit nog bij komt.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Overigens ook wel een ding: hoe hebben jullie het geregeld qua partners/familie als je het loodje legt? Kan me voorstellen dat als je lekker alles achter hardwarewallets geplempt hebt, je familie/gezin geen idee heeft wat ze moeten met al die "tech" en "virtuele muntjes"... Even een serieuze vraag op de vrijdag...sorry
Wel een dingetje trouwens.. Stel dat die meuk ooit een miljoen waard is en er kan niemand bij. Dan betalen mijn kinderen daar straks elk jaar vermogensbelasting over. Hoe zuur zou dat zijn...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Laatste kans om op de 100K trein te springen!
ik heb er zelfs 3. 1 bijna lege (nouja de gemiddelde junk kan zich er 200x mee kapot spuiten) op een achterlijke plek voor de boormachine crew.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Altijd 2 hardwarewallets halen imho: 1 in gebruik, de andere ingestelde en wel in een kluis maar wel af en toe eruit voor een firmware-update ofzoStel je raakt je seed kwijt maar weet wel de pin van de wallet nog, kun je in ieder geval recoveren en de boel wegsluizen. Blijf ook de Tangem daarvoor nog wel een mooie optie vinden.
mbt dat andere punt. Mijn vriendin heeft zelf ook een trezor en we kennen uiteraard van elkaar alle gegevens en locaties 24 woorden enzo.
Buiten ons 2 weet niemand iets. Dus leggen we beide het loodje, dan is het pech. Al weet de familie uiteraard dat we er ballsdeep inzitten (directe familie zelf ook allemaal) en weten ze precies waar ze naar moeten zoeken en hoe ze het moeten gebruiken. Dus dat komt ook wel goed na wat zoek werk.
Ik gebruik een wachtwoorden kluis, het wachtwoord daarvan kan je (in delen) sturen naar meerdere familieleden via een bankoverschrijving. Als beschrijving.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Altijd 2 hardwarewallets halen imho: 1 in gebruik, de andere ingestelde en wel in een kluis maar wel af en toe eruit voor een firmware-update ofzoStel je raakt je seed kwijt maar weet wel de pin van de wallet nog, kun je in ieder geval recoveren en de boel wegsluizen. Blijf ook de Tangem daarvoor nog wel een mooie optie vinden.
Is redelijk veilig volgens mij.
Wel regelmatig herhalen, zodat de transactie nog terug te zoeken is.
Ik vermoed dat de komende jaren er steeds meer crypto "onbereikbaar" wordt doordat mensen ziek worden (tia oid) /overlijden en niemand weet hoe ze erbij kunnen. Sure, als je het op een exchange hebt staan en je hebt je wachtwoorddatabase/smartphone wel voorzien van een legacy contact komt het denk ik wel goed, maar als ik naar mijn eigen situatie kijk (recent gescheiden, geen kinderen) zou ik ook ff niet weten hoe ik het moet inregelen en bij wie (kan zoiets bij een geeky notaris?NeoflexNL schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:22:
Mijn wederhelft weet hoe ze erbij moet komen, en als dat niet lukt ook wel wie in de omgeving daarbij kan helpen. Mochten wij tegelijkertijd overlijden dan vraag ik me af of iemand daar ooit nog bij komt.
Wel een dingetje trouwens.. Stel dat die meuk ooit een miljoen waard is en er kan niemand bij. Dan betalen mijn kinderen daar straks elk jaar vermogensbelasting over. Hoe zuur zou dat zijn...
Over jouw crypto waar niemand bij kan (maar neem ik aan wel bekend is bij de BD?): goeie vraag wat er dan gebeurt ja! Interessante scenario's om een keer uit te zoeken...
Oeh, dat is wel een interessante optie, en vrij toegankelijk ook. Als je geen hardwarewallet(s) hebt maar alles op exchanges/in apps is dat dan wel mooi afgedekt, ook niet de withdrawal-pincodes vergeten erbij te zettenBeyondThunder schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:29:
[...]
Ik gebruik een wachtwoorden kluis, het wachtwoord daarvan kan je (in delen) sturen naar meerdere familieleden via een bankoverschrijving. Als beschrijving.
[ Voor 17% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2024 10:34 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Volgens mij zag ik hier laatst een keer een linkje voorbij komen van zo'n verhaal, en dat was best bizar. De fiscus weet inderdaad hoeveel er is, want het is netjes opgegeven en dus hoort het bij het vermogen. In dat geval zijn je kinderen dus miljonair en betalen ze daar ook naar, maar kunnen ze er nooit over beschikken..2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:30:
[...]
Over jouw crypto waar niemand bij kan (maar neem ik aan wel bekend is bij de BD?): goeie vraag wat er dan gebeurt ja! Interessante scenario's om een keer uit te zoeken...
Zal zo'n vaart waarschijnlijk niet lopen, maar het zijn wel altijd dingen die je even aan het denken zetten.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb je dat terloops gevraagd of ook echt vastgelegd? Ook wel een goeie natuurlijk, als je iemand echt 100% vertrouwtBeyondThunder schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:34:
@2Dutch En mijn beste vriend is ook behoorlijk thuis in de Crypto wereld. Hij is aangesteld om mijn vriendin hiermee te helpen.
[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2024 10:38 ]
Ik heb een trezor en een ledger nano s. Gratisch bij elkaar verdiend door alle learn en earns. Ook een stukje risicospreiding. Raak je bij de ene je seed kwijt, heb je de andere nog. En qua familie. Ik heb de recovery geregeld door de woorden in 3 delen te verdelen onder mijn pa/ma, zus/zwager en mezelf. Aan 1 deel heb je niks, je mag drie huizen proberen in te breken om ze allemaal te verzamelen. Succes.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Moet nog wel een howto doc opstellen. Want ze snappen er de ballen van wallets, crypto versturen en verzilveren. Voorheen nog niet aanstalten gemaakt want bear. Maar als bitcoin toch die 500k van plan b aantikt tja dan is het wel handig. En die ga ik dan maar in depot doen bij een notaris. Die zijn beter ingeregeld op brandwerende kluizen en alles.
Die mini dip naar 42.5k was wel een rare move om 2u30 trouwens. Kaars recht omlaag en direct weer terug. Sowieso gek om alle grafiekjes op coingekko hetzelfde eruit te laten zien toen bitcoin van 45k naar 41k donderde. Dat er een longsqueeze op bitcoin was prima, maar waarom alle alts dan ook instant rekt gaan.
Edit, en uiteraard met een token eronder die honderdduizend x gaat ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door BeyondThunder op 05-01-2024 10:43 ]
Goeie, how to maken. Ook dat veilig bij notaris parkeren is slim, daar moet ik toch binnenkort naartoe dus dat ook eens uitzoeken. Bankkluizen bestaan haast niet meer geloof ikJoosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:36:
Ik heb een trezor en een ledger nano s. Gratisch bij elkaar verdiend door alle learn en earns. Ook een stukje risicospreiding. Raak je bij de ene je seed kwijt, heb je de andere nog. En qua familie. Ik heb de recovery geregeld door de woorden in 3 delen te verdelen onder mijn pa/ma, zus/zwager en mezelf. Aan 1 deel heb je niks, je mag drie huizen proberen in te breken om ze allemaal te verzamelen. Succes.
Moet nog wel een howto doc opstellen. Want ze snappen er de ballen van wallets, crypto versturen en verzilveren. Voorheen nog niet aanstalten gemaakt want bear. Maar als bitcoin toch die 500k van plan b aantikt tja dan is het wel handig. En die ga ik dan maar in depot doen bij een notaris. Die zijn beter ingeregeld op brandwerende kluizen en alles.
Klinkt inderdaad als een mooie oplossing. Recent was er ook zo'n nieuwe hardwarewallet op kickstarter (had ik hier gedeeld volgens mij) die dat principe ook toepaste voor toegang herstellen. Vond ik an sich wel een mooi/slim iets.BeyondThunder schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:39:
IK heb wel eens zitten denken of je dit niet kan oplossen op een blockchain. Dus als jouw crypto info binnen de blockchain. En met 5 tokens uitgeven. Die tokens geef je aan familie/vrienden. 3 tokens is voldoende om de gegevens te ontsluiten. Uiteraard met met een knappe web3 interface, geheeld decentraal.
Zeer interessante tips en trucs van iedereen, ik ga er binnenkort eens even goed voor zitten
Momenteel:2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Alles kwijt, zelfs de Seed die ik heb opgeschreven is “gehusseld”
Twee tips die ik ervoor tegenkwam:2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
...
1- Je kan een betrouwbare vriend met crypto ervaring vragen of hij in die situatie je fam kan helpen (en dan je fam informeren naar hem te gaan en/of in testament opnoemen)
2- Je kan zo'n cryptotag kopen, in het metaal je seedphrase slaan en dan 1 stuk metaal zelf bewaren (en je gezin vertellen waar die ligt) en het andere metaal ergens in opslag mss bij de notaris?)
Heb jij je Seed in een wachtwoorden kluis?BeyondThunder schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:29:
[...]
Ik gebruik een wachtwoorden kluis, het wachtwoord daarvan kan je (in delen) sturen naar meerdere familieleden via een bankoverschrijving. Als beschrijving.
Edit:
Als je malware op je PC zou hebben zoals een keylogger zou je weleens pech kunnen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door elektriekert op 05-01-2024 10:47 ]
En indien wel: het permanent huren van zo'n kluisje kost je kapitalen met geld. Een notaris is verplicht het te bewaren. Doe het icm een testament met verwijzing, heb je het als bijlage. Bedoel als je erfenis dan toch geregeld moet worden met verklaring van erfrecht zal de notaris in kwestie ook zeggen: dit document is er ook nog.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:42:
[...]
Goeie, how to maken. Ook dat veilig bij notaris parkeren is slim, daar moet ik toch binnenkort naartoe dus dat ook eens uitzoeken. Bankkluizen bestaan haast niet meer geloof ik
Plus je voorkomt de ongein: belastingdienst weet van de online cex dat je daar nog X hebt staan. Dan is het wel fijn dat je familie / echtgenoot het kan cashen.
Je kan een kluisje huren bij de Nederlandse Kluis, dan heb je een categorie 4+ beveiliging. Best een mooie oplossing imo.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:42:
[...]
Goeie, how to maken. Ook dat veilig bij notaris parkeren is slim, daar moet ik toch binnenkort naartoe dus dat ook eens uitzoeken. Bankkluizen bestaan haast niet meer geloof ik
Maar dit hele gedoe gaat zeker een ding worden naarmate de adoptie verder toeneemt. Dat hele 'be your own bank' is leuk en geheel in de legacy van Bitcoin, maar natuurlijk voor heel veel mensen gewoon totaal niet geschikt.
Anno 2024 zijn mensen zelfs nog te lui om fatsoenlijk aan wachtwoordbeheer te doen, laat staan om 12/24 woorden geografisch over familieleden te verspreiden..
Dat is niet waar gelukkig. Je kinderen kunnen in een dergelijk geval gewoon overleggen met de inspecteur. Er is altijd nog zoiets als boerenverstand. Ook bij de fiscus. Het komt vaak voor dat mensen een groot geld bedrag lenen aan familie of vrienden. Bijvoorbeeld voor een startende onderneming (vroeger durfkapitaal). Deze lening moet de uitlenende partij gewoon opgeven in de aangifte en valt onder box 3. Als dan ineens blijkt dat de lenende partij het geld niet meer terug kan betalen dan is het geld foetsie. De uitlenende partij zou hier dan nog wel box 3 belasting over betalen terwijl hij het geld nooit meer terugkrijgt. Dan kan je dus ook iets met de inspecteur gaan regelen.NeoflexNL schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:35:
[...]
Volgens mij zag ik hier laatst een keer een linkje voorbij komen van zo'n verhaal, en dat was best bizar. De fiscus weet inderdaad hoeveel er is, want het is netjes opgegeven en dus hoort het bij het vermogen. In dat geval zijn je kinderen dus miljonair en betalen ze daar ook naar, maar kunnen ze er nooit over beschikken..
Zal zo'n vaart waarschijnlijk niet lopen, maar het zijn wel altijd dingen die je even aan het denken zetten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Neem aan dat ze dan best geholpen zullen worden door deze partijen. Uiteraard na verificatie.
Daar maak ik me ook meer zorgen om dan het zelf verliezen van muntjes. Daarom houd ik toch een deel gewoon aan op exchanges. Ja niet het allerveiligst, maar toch wat gebruiksvriendelijker. Door genoeg spreiding vind ik dit nog best veilig, ondanks het hele not your keys not your coins verhaal.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
Ik heb meerdere offline ww kluizen. 1 die ik regelmatig gebruik met enkel wat veelgebruikte wachtwoorden (geen seedphrases). En die anderen staan veilig op een backup en gebruik ik eigenlijk zeer zelden.elektriekert schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:47:
[...]
Heb jij je Seed in een wachtwoorden kluis?
Edit:
Als je malware op je PC zou hebben zoals een keylogger zou je weleens pech kunnen hebben.
Ik zou geen oog meer dichtdoen als ik alles op exchanges had staan. Het is idd not your keys not your coins. Hoeveel voorbeelden wil je hebben...Ik vind het al niet heel fijn om grote buy orders te plaatsen.PureLOOD schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:58:
[...]
Daar maak ik me ook meer zorgen om dan het zelf verliezen van muntjes. Daarom houd ik toch een deel gewoon aan op exchanges. Ja niet het allerveiligst, maar toch wat gebruiksvriendelijker. Door genoeg spreiding vind ik dit nog best veilig, ondanks het hele not your keys not your coins verhaal.
Haha, mooi!Xavorius schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:06:
[...]
Haha ja lurker ben ik zeker. Ik typ wel eens reacties in concept, maar gooi die daarna altijd weer weg. Vaak ook posts van vele pagina's geleden omdat ik niet altijd online ben en start met lezen waar ik was gebleven. Vind de reacties dan achteraf vaak te serieus voor SC of dus te oud, en dat zal dan toch waarschijnlijk worden genegeerd. Maar kan zeker genieten van vele posts die jullie doen! Dus blijven doen, ik zal het wel liken!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nfa.
WhySoSerious schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:50:
Hoe heet de Aziatische Dwayne Johnson?
Vrij eenvoudig, aanwezig in de kluis:2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:09:
[...]
- 24w seed op staal (safu.ninja)
- pwd en (spare) yubikey voor keepassxc
- spare ledger nano
Passphrase/25w staat in keepassxc, samen met een korte omschrijving hoe je de seed icm passphrase in de ledger zet. Mocht de nood aan de man komen zijn er altijd vrienden of collega's die kunnen assisteren.
safu . ninja lijkt me niet een goede site...Domino schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:23:
[...]
Vrij eenvoudig, aanwezig in de kluis:
- 24w seed op staal (safu.ninja)
- pwd en (spare) yubikey voor keepassxc
- spare ledger nano
Passphrase/25w staat in keepassxc, samen met een korte omschrijving hoe je de seed icm passphrase in de ledger zet. Mocht de nood aan de man komen zijn er altijd vrienden of collega's die kunnen assisteren.
Die is inmiddels offline (waybackmachine link), maar de zoekterm werkt nog prima:smerko schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:25:
[...]
safu . ninja lijkt me niet een goede site...
https://raspibolt.org/guide/bonus/bitcoin/safu-ninja.html
Is gewoon een methode om een goedkope seed-in-staal backup te maken. Samen met een 3d print voor de ringen en slagletters.
[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 05-01-2024 11:33 ]
Zoiets is inderdaad ook wel een aanrader, papier is toch wel erg gevoelig en gaat niet eeuwig mee na in een kluis liggen lijkt me. Beetje vocht of warmte en je zit naar een onleesbaar stukje historie te loerenDomino schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:28:
Die is inmiddels offline (waybackmachine link), maar de zoekterm werkt nog prima:
https://raspibolt.org/guide/bonus/bitcoin/safu-ninja.html
Is gewoon een methode om een goedkope seed-in-staal backup te maken. Samen met een 3d print voor de ringen en slagletters.
Alles omzetten naar DOT, niemand wil dat van je afpakken
UberLurker Departement #GG.
Heb een beetje DOT, die staat na heel lang in een diep dal nu eindelijk minimaal te plussenSkrunsies schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:45:
Hmmm, heb de meest safe oplossing..
Ook bij SOL kan ik weer lachen..bizar.
Als je echt mensen wilt laten rillen kun je beter naar CRO omzetten gok ik..hehe
[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2024 11:55 ]
Ik ben niet zo hardcore dat ik met ijzeren recovery seeds in de weer wil gaan.
Plukje BTC op de ledger die ik nooit meer verkoop en voor de rest ga ik lekker beleggen zoals ik ook met de andere ETF's doe.
Wel grappig dat hier toch vrij negatief gedaan wordt over een BTC ETF t.o.v. zelf BTC houden. Hebben jullie alle aandelen ook aan toonder in de kluis liggen? Not your aandelenbewijs, not your aandeel.
This trader made ~2,250 $SOL($245K) with 4 $SOL in 5 days, a gain of 563x!
— Lookonchain (@lookonchain) 3 januari 2024
He spotted $BORK within 10 minutes of opening trading and spent 4 $SOL to buy 1.2B $BORK, then sold 888M $BORK for 1,454 $SOL.
He currently has 311.4M $BORK(800 $SOL) left.https://t.co/K8YE4vOaRZ pic.twitter.com/at67CVs0Y0
Ik hou dat ook met een schuin oog in de gaten, een ETF meer of minderBTC100K2021 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:51:
Zodra die ETFs er zijn stap ik daar grotendeels op over.
Ik ben niet zo hardcore dat ik met ijzeren recovery seeds in de weer wil gaan.
Plukje BTC op de ledger die ik nooit meer verkoop en voor de rest ga ik lekker beleggen zoals ik ook met de andere ETF's doe.
Wel grappig dat hier toch vrij negatief gedaan wordt over een BTC ETF t.o.v. zelf BTC houden. Hebben jullie alle aandelen ook aan toonder in de kluis liggen? Not your aandelenbewijs, not your aandeel.
Nou ja met je login en wachtwoord van een beleggingsrekening oid kun je gewoon uitbetalen en klaar? Of mis ik iets..
Bwa een paar dagen wachten en de vraag waarom je verkoopt2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:54:
[...]
Ik hou dat ook met een schuin oog in de gaten, een ETF meer of minder
Nou ja met je login en wachtwoord van een beleggingsrekening oid kun je gewoon uitbetalen en klaar? Of mis ik iets..
Dat papier vertrouw ik ook niet zo, zeker niet met mijn handschrift. Leuk voor de korte termijn, da's alles.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:43:
[...]
Zoiets is inderdaad ook wel een aanrader, papier is toch wel erg gevoelig en gaat niet eeuwig mee na in een kluis liggen lijkt me. Beetje vocht of warmte en je zit naar een onleesbaar stukje historie te loeren
Er is niet voor niets een flinke handel in die cryptosteel oplossingen.
Ik weet zeker dat jij mijn dotjes wil hebben, ouwe dot whale.Skrunsies schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:45:
Hmmm, heb de meest safe oplossing..
Fijn om je weer wat actiever te zien trouwens
[ Voor 43% gewijzigd door Domino op 05-01-2024 12:03 ]
Ik zit niet in aandelen, obligaties. En als je in goud zou handelen zou ik ook geen ETF overwegen. Liever de real deal. Op papier handelen is handig voor de grote jongens. Verder heeft bitcoin of eth helemaal geen ETF nodig om weer die 69k/4k te evenaren.BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:51:
Je bouwt geen pensioen op?Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:00:
[...]
Ik zit niet in aandelen, obligaties. En als je in goud zou handelen zou ik ook geen ETF overwegen. Liever de real deal. Op papier handelen is handig voor de grote jongens. Verder heeft bitcoin of eth helemaal geen ETF nodig om weer die 69k/4k te evenaren.
ETF is niet nodig inderdaad, maar geeft een gigantische groep mensen wel toegang om laagdrempelig BTC te kopen.
Ik vind mijzelf best handig met computers, maar funds overmaken vanaf de ledger is toch altijd gedoe (dubbel checken van een adres met allemaal random tekens, fee bepalen, tegenwoordig moet je nog van alles verifiëren).
ETF is één druk op de knop in je reeds bestaande brokeraccount.
De ETF kost je ~0,3% per jaar, maar één keer een fout maken met een transactie, een CEX die rekt gaat of je account verliezen door phishing o.i.d en je bent vele malen duurder uit.
We willen allemaal dat BTC meer waard wordt, maar de adoptie in het financiële systeem als gevolg daarvan (of die daarvoor nodig is) vinden we dan weer slecht.
[ Voor 48% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-01-2024 12:07 ]
Niet? je wilt niet meer zekerheid, een veilige haven?Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:00:
[...]
Ik zit niet in aandelen, obligaties. En als je in goud zou handelen zou ik ook geen ETF overwegen. Liever de real deal. Op papier handelen is handig voor de grote jongens. Verder heeft bitcoin of eth helemaal geen ETF nodig om weer die 69k/4k te evenaren.
voor mij is het nu zeker wel meer crypto, maar als Bitcoin in een grote bull zit dan flowt er weer wat naar mijn aandelenporto
je moet wat
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 05-01-2024 12:05 ]
nothing stops this train
Staan nog een hoop mensen onderwater met CRO, denk ik. Maar verwacht eigenlijk dat CRO flink gaat stijgen dit jaar, een van de weinige Exchanges die alles volgens de regeltjes doet en flink aan het groeien is. Langzaamaan worden de perks ook weer wat beter en daarmee ook interessanter voor nieuwe klanten.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:51:
[...]
Als je echt mensen wilt laten rillen kun je beter naar CRO omzetten gok ik..hehe
Komt wel goed met CRO
Schaalverdeling is ieder lijntje is 1 euro?Kol Nedra schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:03:
[...]
Niet? je wilt niet meer zekerheid, een veilige haven?
voor mij is het nu zeker wel meer crypto, maar als Bitcoin in een grote bull zit dan flowt er weer wat naar mijn aandelenporto
[Afbeelding]
je moet wat
Het zal vast wel weer wat stijgen, maar ik denk dat het achterblijft bij btc, eth en de nieuwste hypecoins.Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:07:
[...]
Staan nog een hoop mensen onderwater met CRO, denk ik. Maar verwacht eigenlijk dat CRO flink gaat stijgen dit jaar, een van de weinige Exchanges die alles volgens de regeltjes doet en flink aan het groeien is. Langzaamaan worden de perks ook weer wat beter en daarmee ook interessanter voor nieuwe klanten.
Komt wel goed met CRO
Is ook meer een kwestie van 'fool me once...', ik vertrouw die club voor geen meter meer.
Dit zegt eigenlijk alles, het CRO/BTC paar op cmc:
/f/image/ZfKoSKNIRJeazgY8ofPFYjVo.png?f=fotoalbum_large)
Oftwewel, cro moet eerst x5 voordat ie weer in pas loopt met btc. De geselecteerde datum valt ongeveer samen met de nerf van de cdc visa kaart.
[ Voor 29% gewijzigd door Domino op 05-01-2024 12:18 ]
En die groei kunnen we dat ook zien? CRO zakt al tijden weg op coingecko, was een top 20 coin, nu top 40.Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:07:
[...]
Staan nog een hoop mensen onderwater met CRO, denk ik. Maar verwacht eigenlijk dat CRO flink gaat stijgen dit jaar, een van de weinige Exchanges die alles volgens de regeltjes doet en flink aan het groeien is.
Fysiek inderdaad. Of Lego:Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:00:
[...]
:strip_exif()/f/image/LbjWJS07w6jtZKb3o4KuCW9U.jpg?f=fotoalbum_large)
Kwam in een stock draadje voorbij. Die malle Boomers toch.
Ik heb er ook van geleerd (en al ruimschoots via andere manieren gecompenseerd, voordeel van niet met geld spelen wat je niet missen kunt) en hark nog wel via hun app wat gratis CRO binnen, maar ik hou het voorlopig ff bij PLU als het gaat om cashbacken. Elke keer als ik naar de earn van CRO kijk die nog 12 euro ofzo waard is van de 350 -->Domino schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:10:
Het zal vast wel weer wat stijgen, maar ik denk dat het achterblijft bij btc, eth en de nieuwste hypecoins.
Is ook meer een kwestie van 'fool me once...', ik vertrouw die club voor geen meter meer.
Ik heb het over Exchange volume, staan ze 9de op basis van trustworthy exchanges en 16de totaal op Exchange volume afgelopen 24u (op coingecko)knakworst schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:11:
[...]
En die groei kunnen we dat ook zien? CRO zakt al tijden weg op coingecko, was een top 20 coin, nu top 40.
Sinds wanneer heb je aandelen of etfs nodig om pensioen op te bouwen of is het de enige veilige haven? Ik bouw pensioen op bij mijn werkgever, aow er bovenop, regel via fiscale ruimte mijn eigen potje en heb crypto en spaar voor de rest. Verder heeft day traden met crypto mij juist afgestompt om nog obligaties, aandelen te overwegen. Dicht in het weekend, rendementen die in het niet vallen bij wat je met crypto kan halen. Is het risicovoller? Ja, meer volatiliteit. Maar dat heb ik liever dan 8% halen op aandelen. Dan liever 4% op de spaarrekening en verder crypto.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:03:
[...]
Niet? je wilt niet meer zekerheid, een veilige haven?
Waar denk je dat jouw pensioeninleg van de werkgever naartoe gaat?Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:30:
[...]
[...]
Sinds wanneer heb je aandelen of etfs nodig om pensioen op te bouwen of is het de enige veilige haven? Ik bouw pensioen op bij mijn werkgever, aow er bovenop, regel via fiscale ruimte mijn eigen potje en heb crypto en spaar voor de rest. Verder heeft day traden met crypto mij juist afgestompt om nog obligaties, aandelen te overwegen. Dicht in het weekend, rendementen die in het niet vallen bij wat je met crypto kan halen. Is het risicovoller? Ja, meer volatiliteit. Maar dat heb ik liever dan 8% halen op aandelen. Dan liever 4% op de spaarrekening en verder crypto.
BTC! Vanaf morgen schat ik iig.Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:31:
[...]
Waar denk je dat jouw pensioeninleg van de werkgever naartoe gaat?
Ach ik vind het allemaal wel mooi, ik zal hier niet weer typen waarom ik andere dingen belangrijker vind..Domino schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:59:
[...]
Ik weet zeker dat jij mijn dotjes wil hebben, ouwe dot whale.![]()
Fijn om je weer wat actiever te zien trouwens
Dochterlief ligt nog in het ziekenhuis, we zijn recent met ambulance van Friesland naar Nijmegen geweest en van de week is ze weer terug gekomen in Friesland ( in het ziekenhuis welteverstaan )
Ze is nu van de beademing af en we hopen nu dat haar lichaam wat rust gevonden heeft en dat de medicatie snel aanslaat. De laatste DCA op medicatie is gedaan met een beetje geluk is dit de beste investering ever geweest..
Ik heb van de mensen hier de crypto omgezet en heb haar kleding kast vernieuwd, je kan het zo gek niet bedenken, maar van jurkjes tot truien, schoenen etc.. Alles is vernieuwd, zal er een foto van maken wanneer ik weer thuis ben.. Nogmaals bedankt aan 1 ieder hier
Heb inmiddels ook een andere leidinggevende gekregen uit Finland, echter is dit geen people manager en hij heeft al aangegeven dat wanneer ik door mijn prive leven niet meer zou kunnen reizen, dat ik misschien maar opzoek moet naar wat anders..
Ach nou ja, laat hem een dikke middelvinger krijgen, zolang mijn dochter het maar haalt, dan kan hij mij de rambam krijgen..
ps: On a side note, ik snap het best wel hoor, we zijn er voor het werk, echter heb al vele malen eigen uren gekocht en in Nederland met HR was het toch wat beter te regelen, maar goed er is werk genoeg. We shall see
Oh wen moon?
UberLurker Departement #GG.
Dunno. Vastgoed, aandelen, obligaties. Vast een mix. Hoe mijn pensioenfonds dat regelt is aan hun. Zeg enkel dat ik privé niets met ETF's, obligaties of aandelen doe.Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:31:
[...]
Maargoed begint off topic te raken. Wenn moon, wenn Lambo, Wenn 69k.
precies! je kan het zelf beter doen dan die mensen vertrouwen met je geldBlik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:31:
[...]
straks zit die pensioengeld in Bitcoin ETF's
nothing stops this train
Heb je nog geluk gehad. Er waren zat members met een hogere tier, waaronder ik.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Ik heb er ook van geleerd (en al ruimschoots via andere manieren gecompenseerd, voordeel van niet met geld spelen wat je niet missen kunt) en hark nog wel via hun app wat gratis CRO binnen, maar ik hou het voorlopig ff bij PLU als het gaat om cashbacken. Elke keer als ik naar de earn van CRO kijk die nog 12 euro ofzo waard is van de 350 -->
De cex heeft weinig invloed op de prijs van cro. Dat komt nagenoeg geheel van de visa kaart. Ik kan namelijk ook gewoon handelen zonder membership.Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:29:
[...]
Ik heb het over Exchange volume, staan ze 9de op basis van trustworthy exchanges en 16de totaal op Exchange volume afgelopen 24u (op coingecko)
Moet er niet aan denken, dan moet ik waarschijnlijk tot mijn dood doorwerken.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:36:
[...]
straks zit die pensioengeld in Bitcoin ETF's
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heb dat nooit gesnapt: 24/7 economie? behalve in het weekend en op feestdagen.Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:30:
Dicht in het weekend, rendementen die in het niet vallen bij wat je met crypto kan halen. Is het risicovoller? Ja, meer volatiliteit. Maar dat heb ik liever dan 8% halen op aandelen. Dan liever 4% op de spaarrekening en verder crypto.
Wel blijf ik het jammer vinden dat bij crypto je nog zoveel fees hebt om rekening mee te houden: klein restje ergens staan? krijg je niet weggesluisd door minimale verkoop/doorstuurhoeveelheden. Omzetten naar euro en naar je IBAN? x euro kosten. Transactie-fees snap ik wel hoor, maar moest bij Plutus bijvoorbeeld ook 7,50 betalen om PLU uit te kunnen laten betalen. Toch allemaal weer zonde, tikt wel aan
Beetje sparen, beetje beleggen, beetje met crypto spelen: spreid uw winkansen
BahSkrunsies schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:34:
Heb inmiddels ook een andere leidinggevende gekregen uit Finland, echter is dit geen people manager en hij heeft al aangegeven dat wanneer ik door mijn prive leven niet meer zou kunnen reizen, dat ik misschien maar opzoek moet naar wat anders..
Ach nou ja, laat hem een dikke middelvinger krijgen, zolang mijn dochter het maar haalt, dan kan hij mij de rambam krijgen..
Fijn dat het beter gaat met je kleine meid
[ Voor 27% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2024 12:44 ]
Als het geld hier tegen de plinten klotst ga ik echt niet risico’s spreiden en m’n pf uitbreiden.
Dan komt er een lambo, een kilo coke en een paar dames van plezier.
Reken maar dat dat een goede investering is!
Dit idd.2Dutch schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:39:
[...]
Beetje sparen, beetje beleggen, beetje met crypto spelen: spreid uw winkansen
En van die restjes is herkenbaar. Heb via learn en earns en het converteren in eth en bitcoin nog wat satjes staan. Valt niks mee te doen want de fees zijn hoger.
Nou ja 100 euro in coin van exchange die nu nog niet groot is kun je geen bult vallen.Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Waarom wil je vraag extra risico lopen met je geld? Waarom niet gewoon zaken doe met een bekende partij?
Ik snap dat niet.
Bekend is ook relatief kijk wat er met Binance is gebeurd? Tevens zijn sommige ook overtuigd dat Bitvavo onder 100k bankgarantie valt.(heb niet overigens
AnimeAdicted
Zijn van die dingen waar je pas na een beetje spelen en proberen achter komt. Maar goed mijn bankrekening bij ING wordt ook elk jaar duurder, en daar krijg ik niet eens iets extra's voor terug bij wijze van..behalve meer storingenJoosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:43:
[...]
Dit idd.
En van die restjes is herkenbaar. Heb via learn en earns en het converteren in eth en bitcoin nog wat satjes staan. Valt niks mee te doen want de fees zijn hoger.
Zeker de nodige au au bedragen mee gemoeid, de hele manier waarop..tsja, genoeg over gezegd denk ik.Domino schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:37:
Heb je nog geluk gehad. Er waren zat members met een hogere tier, waaronder ik.
Hou het altijd bij speelgeld, 350 euro is vervelend, maar met 1 maand sparen weer opgelost. Was goedkoper dan mijn scheiding
Bedoel je niet multisig?BeyondThunder schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:39:
Ik heb wel eens zitten denken of je dit niet kan oplossen op een blockchain. Dus al jouw crypto info binnen de blockchain. En met 5 tokens uitgeven. Die tokens geef je aan familie/vrienden. 3 tokens is voldoende om de gegevens te ontsluiten. Uiteraard met met een knappe web3 interface, geheeld decentraal.
Edit, en uiteraard met een token eronder die honderdduizend x gaat ;-)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Don Guacamole schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:42:
Wat is iedereen hier toch verstandig zeg.
Als het geld hier tegen de plinten klotst ga ik echt niet risico’s spreiden en m’n pf uitbreiden.
Hoe bedoel je wat er met Binance is gebeurd? Als je nu inlogt kun je volgens mij nog steeds netjes je crypto redeemen en ergens anders naartoe sturen.Offens1490 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:47:
[...]
Nou ja 100 euro in coin van exchange die nu nog niet groot is kun je geen bult vallen.
Bekend is ook relatief kijk wat er met Binance is gebeurd? Tevens zijn sommige ook overtuigd dat Bitvavo onder 100k bankgarantie valt.(heb niet overigens)
Ja, soort van inderdaad, maar dan puur voor het opslaan van de access gegeven, DEX, private keys, wallet adressen, welke chains. e.d. Niet voor het opslaan van tokens en transacties.
Dus je wilt in die coin investeren. Dat maakt het een ander verhaal als dat je werkelijk gebruik wilt maken van het platform.Offens1490 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:47:
[...]
Nou ja 100 euro in coin van exchange die nu nog niet groot is kun je geen bult vallen.
Bekend is ook relatief kijk wat er met Binance is gebeurd? Tevens zijn sommige ook overtuigd dat Bitvavo onder 100k bankgarantie valt.(heb niet overigens)
Deze exchange is pas 1 jaar jonger dan Binance. Dat is niet echt nieuw in cryptoland. Maar toch totaal onbekend. Dat zou genoeg moeten zeggen toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Winst is altijd mooi! Besef je wel dat je 30 dagen lang iedere dag dikke gains kan maken. En het op dag 31 met 1 grote rode paal weer onder je aankoopkoers kan staan.Wispe schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 01:03:
[...]
Dan heb ik al aardige winst te pakken binnen 1 dag!
Slaap lekker.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
My body is ready!
[ Voor 51% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-01-2024 13:39 ]
Niets gaat in een keer omhoog.mayhem schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:06:
Hey $ASTR, je gaat de verkeerde kant op.
Jij snapt het. Ik snap het. Nu m'n vriendin nog overtuigen.Don Guacamole schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:42:
Wat is iedereen hier toch verstandig zeg.

[ Voor 8% gewijzigd door BootjeVaren op 05-01-2024 14:17 ]
REKT gaan we allemaal! En dan weer faceripping green candles.zwembroek schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:51:
[...]
Niets gaat in een keer omhoog.Er kan nog veel meer af. Nu is het de tijd voor Bitcoin. Up of down alts gaan rekt.
Hier kun je dus limit orders plaatsen via het Osmosis Network. Wat een gedoe is dat. Ten eerste duurde het plaatsen van de order al een dik uur. Daarna stond de prijs hoger dan de limit order. Is er dus een volume van compleet 0
Die order maar met een grote injectie aan gas uit het orderboek gehaald en via de normale weg op Osmosis geswapt.
Mooie techniek, maar gebruiksvriendelijk is het nog niet. De CEX zijn hardnodig voor grote adoptie. In dat opzicht, when listing STRD?
Zolang je het niet nodig hebt, so what?Coldcat schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:29:
[...]
Winst is altijd mooi! Besef je wel dat je 30 dagen lang iedere dag dikke gains kan maken. En het op dag 31 met 1 grote rode paal weer onder je aankoopkoers kan staan.
STRD = Stron(t) met een d?Coldcat schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:27:
Ik ben weer terug uit de diepste dalen van de vage exchanges mensen!
[Afbeelding]
Ik wilde een partij STRD dumpen om maar geen bagholder te worden. De andere helft HODL ik door tot in de bull-market.
Nu dacht ik daarvoor de SWAP op Osmosis te gebruiken. Ik wilde eigenlijk een niveua hoger verkopen en toen viel mijn oog op de banner van de DEX TFM: https://tfm.com/osmosis. Ideaal dacht ik!
Hier kun je dus limit orders plaatsen via het Osmosis Network. Wat een gedoe is dat. Ten eerste duurde het plaatsen van de order al een dik uur. Daarna stond de prijs hoger dan de limit order. Is er dus een volume van compleet 0![]()
Die order maar met een grote injectie aan gas uit het orderboek gehaald en via de normale weg op Osmosis geswapt.
Mooie techniek, maar gebruiksvriendelijk is het nog niet. De CEX zijn hardnodig voor grote adoptie. In dat opzicht, when listing STRD?
Stride volgens mij. Drek op ATOM blockchain.
Zolang niet gereguleerd,is het ook niet 100% veilig.Tukker_T schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:54:
[...]
Hoe bedoel je wat er met Binance is gebeurd? Als je nu inlogt kun je volgens mij nog steeds netjes je crypto redeemen en ergens anders naartoe sturen.
Beste blijft nog altijd offline storage maar ja dan kun je niet handelen snel handelen als het moet.
Belangrijkste speelgeld kan wel op exchange en big bags niet
AnimeAdicted
Heerlijk dikke strond op het moment! Er vanaf raken voordat de dunne drek komt.
/f/image/5GLJgZXlr9SJuUh0tfZp35iz.png?f=fotoalbum_large)
Deze coin werd vorige jaar gelaunched. De website zag er niet heel slecht uit. Circulating supply is geen 10% en liquid staking was eerder succesvol op andere chains. Gewoon een gokje.
In tegenstelling tot die Osmosis exchange werkt STRD wel vrij soepel. Mooi om de ATOM te verkopen die in staking staat mocht daar een moonshot komen zonder 21 dagen te hoeven wachten.
Vriendin.....BootjeVaren schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:12:
[...]
Jij snapt het. Ik snap het. Nu m'n vriendin nog overtuigen.
[Afbeelding]
[YouTube: Powerball Drawing - Hookers & Cocaine]
Ik snap maar weinig van die Osmosis.Coldcat schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:27:
Ik wilde een partij STRD dumpen om maar geen bagholder te worden. De andere helft HODL ik door tot in de bull-market.
Nu dacht ik daarvoor de SWAP op Osmosis te gebruiken. Ik wilde eigenlijk een niveua hoger verkopen en toen viel mijn oog op de banner van de DEX TFM: https://tfm.com/osmosis. Ideaal dacht ik!
Hier kun je dus limit orders plaatsen via het Osmosis Network. Wat een gedoe is dat. Ten eerste duurde het plaatsen van de order al een dik uur. Daarna stond de prijs hoger dan de limit order. Is er dus een volume van compleet 0
Bij bvb. de liquidity pools van ATOM/stATOM heb je 3 pools (#1136, #1283, #803).
#803 heeft het meeste liquidity met +14 000 000 USD, die heeft een 24H volume van 50k USD.
#1136 heeft 4 000 000 USD liquidity met een 24H volume van 220k USD.
#1283 heeft 1 100 000 USD liquidity met een 24H volume van 400k USD.
De pool met het minste liquidity (#1283) draait het hoogste volume (heeft de laagste spread) en heeft de hoogste APR. Dus ik daar lekker wat liquidity aan toegevoegd (mijn liquid staked ATOM lekker dubbel laten renderen) met een manuele strategie.
Positie met lower bound op 1,25 en higher op 1,28. Ik zag de ratio van mijn liquidity op nog geen week tijd dag na dag verschuiven tot 100/0 ATOM/stATOM
Anyway, na een kort LP avontuur heb ik mijn liquidity dus maar withdrawn, de ATOM terug geswapped naar stATOM, en alles terug naar STRIDE gehaald. Ik dacht dat ik LP's snapte, maar blijkbaar toch niet
[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 05-01-2024 14:55 ]
Nog nieuws over coinbase listing?r6aw schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:10:
[...]
Kadena is echt een pareltje man. 3 jan coinbase listing als ik het goed heb
Mijn grootste bag is Kda 😊
when ASTR listing, op naar de $0.50 🙂
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ChW7fMEEnfiuFGJzUFLY6j0e.jpg?f=fotoalbum_large)