Stax?Alpina schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:07:
[...]
Had de uniswap voor ordinals gekocht.
When 40x?
$BRCT? Had ik ook naar gekeken, is net overal gelist, maar wil eigenlijk m eerst even laten bodemen. Als ie dat doet natuurlijk.Alpina schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:07:
[...]
Had de uniswap voor ordinals gekocht.
When 40x?
Nee nog originelerDon Guacamole schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:22:
[...]
$BRCT? Had ik ook naar gekeken, is net overal gelist, maar wil eigenlijk m eerst even laten bodemen. Als ie dat doet natuurlijk.
Terug op 44k, en dat op DONDERDAG DIPDAG.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mini moontje
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mensen, je kan een BRC-20 token niet vergelijken met een ERC-20 token.
Een BRC-20 token, (Ordinal/Inscription) is niks technisch. Het is het markeren van een satoshi. Een soort NFT op Bitcoin. Maar dan wel echt op de ketting in tegenstelling tot NTF's op Ethereum.
Maar, het heeft geen enkele smart-contract functionaliteit.
Een BRC-20 token, (Ordinal/Inscription) is niks technisch. Het is het markeren van een satoshi. Een soort NFT op Bitcoin. Maar dan wel echt op de ketting in tegenstelling tot NTF's op Ethereum.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
hmmmz door deze minimoon heeft ETH mijn ASTR hodl ingehaald!
nothing stops this train
Zowat alles in het groen in mijn Delta app. "Het openen van de Delta app moet weer leuk worden."
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het is gewoon een frontrunner gewordenknakworst schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:35:
Nexo is ook al hersteld van de rekteroni van gister, en op de hoogste koers sinds januari 2023.
[Afbeelding]
Ook op de Cronos chain groene kaarsjes.
Mad Meerkat Finance gaat een CEX starten. Een beetje als Binance. METF wordt haar native token.
NFA
Mad Meerkat Finance gaat een CEX starten. Een beetje als Binance. METF wordt haar native token.
NFA
Nft op een bitcoin? Het zijn meer parasieten die ordinals 🦠Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:33:
Ik hoop niet dat je dat in je column aanhaaltGelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:33:
dhrhagenees.cro schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:39:
Ook op de Cronos chain groene kaarsjes.
NFA
^tomtom901 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:05:
Als we nu door de resistance op 43.6-7 blazen kan dit nog wel eens hard gaan, dan ligt 44-45k weer open.
Lijkt me niet echt iets voor normieland neeknakworst schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:40:
[...]
Ik hoop niet dat je dat in je column aanhaalt
Bushalte schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:29:
Terug op 44k, en dat op DONDERDAG DIPDAG.
:strip_exif()/f/image/XufSRnCJe3TIBVZhehmMmGjU.jpg?f=fotoalbum_large)
44044 nice.
Buy the slip... euh dip
The only easy day is yesterday.
Al 100x gezien en hij blijft echt fantastisch. Cool dat die dan even terugkomt op het grote scherm.Kol Nedra schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 17:21:
[Afbeelding]
binnenkort naar deze film, lang geleden dat ik die gezien heb, eens kijken of ik nog iets leer
Edit; even gecheckt maar helaas niet in 'mijn' bioscoop..
[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 04-01-2024 17:30 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat gaat daar bij Kraken allemaal mis?
Weer een mail ter ID verificatie.
die heb ik ook net ontvangen, ergens in oktober al gedaan en nu weer?Alpina schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 17:28:
Wat gaat daar bij Kraken allemaal mis?
nothing stops this train
Nice.
hahaha ja ik ook. HEEEEERLIJKE film. Gaat nooit vervelenNeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 17:27:
[...]
Al 100x gezien en hij blijft echt fantastisch. Cool dat die dan even terugkomt op het grote scherm.
Edit; even gecheckt maar helaas niet in 'mijn' bioscoop..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ben deze week begonnen aan het crypto-avontuur. Ik heb de vorige maand huis met overwaarde verkocht, uiteraard alleen gebruikt wat ik kan missen.
Ik heb de afgelopen dagen heel veel gelezen op Reddit, hier en allerlei website's en zelfs het boek "Bitcoin voor beginners" van Haegebaert gekocht. Ook een account op een exchange-website geopend en wat geld overgemaakt en ETH en BTC gekocht. In de rest geen interesse en blijf ik lekker van af. Ik ben ook de administratie gestart qua aankopen en overboekingen van de banken naar de exchange (en terug) mocht ik daar later ooit vragen van de bank of de BD krijgen.
Het doel is HODL en DCA en proberen zo min mogelijk druk te maken om de koerswisselingen. Ik heb de tijd er ook niet voor om dagelijks mee bezig te houden.
Als het goed uitpakt, mooi meegenomen, als het niet goed uitgepakt, jammer dan. Ik heb aan ergere dingen geld verkwanseld.
Ben benieuwd hoe het ervoor staat volgend jaar, ook icm met de bitcoin halving en de goedkeuring van de ETF.
Moet alleen nog even uitvinden hoe ik als beste een hardware wallet maak/onderhoud. Nu staat alles op de exchange en heb gelezen dat het niet aan te raden is om daar op te laten staan. Nog tips daarvoor?
Ik heb de afgelopen dagen heel veel gelezen op Reddit, hier en allerlei website's en zelfs het boek "Bitcoin voor beginners" van Haegebaert gekocht. Ook een account op een exchange-website geopend en wat geld overgemaakt en ETH en BTC gekocht. In de rest geen interesse en blijf ik lekker van af. Ik ben ook de administratie gestart qua aankopen en overboekingen van de banken naar de exchange (en terug) mocht ik daar later ooit vragen van de bank of de BD krijgen.
Het doel is HODL en DCA en proberen zo min mogelijk druk te maken om de koerswisselingen. Ik heb de tijd er ook niet voor om dagelijks mee bezig te houden.
Als het goed uitpakt, mooi meegenomen, als het niet goed uitgepakt, jammer dan. Ik heb aan ergere dingen geld verkwanseld.
Moet alleen nog even uitvinden hoe ik als beste een hardware wallet maak/onderhoud. Nu staat alles op de exchange en heb gelezen dat het niet aan te raden is om daar op te laten staan. Nog tips daarvoor?
Welkom en verstandige keuze om het bij BTC en ETH te houden.Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:02:
Ben deze week begonnen aan het crypto-avontuur. Ik heb de vorige maand huis met overwaarde verkocht, uiteraard alleen gebruikt wat ik kan missen.
Als het goed uitpakt, mooi meegenomen, als het niet goed uitgepakt, jammer dan. Ik heb aan ergere dingen geld verkwanseld.Ben benieuwd hoe het ervoor staat volgend jaar, ook icm met de bitcoin halving en de goedkeuring van de ETF.
Deze staan bij mij op een Trezor one. Draait tegenwoordig met Trezor suite en eigenlijk heel simpel en overzichtelijk. Met Youtube kom je al een heel eind.
Succes.
Welkom! Mooi dat je ook een start in het crypto avontuur hebt gemaaktWispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:02:
Als het goed uitpakt, mooi meegenomen, als het niet goed uitgepakt, jammer dan. Ik heb aan ergere dingen geld verkwanseld.Ben benieuwd hoe het ervoor staat volgend jaar, ook icm met de bitcoin halving en de goedkeuring van de ETF.
Grtz
Goed bezig en welkom!! Ik heb al jaren TRezors als hardware wallets. Werkt super simpel en denk ook wel de meest betrouwbare gebleken door de jaren heen. Kost je 1x 60 a 70 euro voor een trezor one en klaar is kees. Bestel het wel via trezor zelf of een andere grote nederlandse partij en niet via marktplaats of andere gure partijen. Kijk bij ontvangst ook goed of de verpakking incl seal nog heel zijn.Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:02:
Mocht de waarde echt hoog zijn zou ik ook nog een crypto steel of iets bestellen. Dat is een rvs/ stalen object waar je je 24 woorden in kan zetten. Mocht je huis in de fik vliegen of onderwater komen te staan (nogal actueel nu) dan hoef je je geen zorgen maken dat je briefje vergaan is.
Ben begonnen met 7% van de overwaarde. Overwaarde is net geen 5 nullen.Pinsa schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:14:
[...]
Welkom! Mooi dat je ook een start in het crypto avontuur hebt gemaaktik lees overwaarde van je huis dus denk ik gelijk aan grotere bedragen? Dan zou ik je idd aanraden om een hardwarewallet aan te schaffen zoals een Trezor, zeer gebruiksvriendelijk en bulletproof, alles staat ook stapt voor stap uitgelegd op trezor.io.
Grtz
Planning is om in de komende periode andere 3% van de overwaarde in fases bij te kopen.
Je moet ergens beginnen toch?
Ik zal eens kijken naar Trezor, tnx. Ik zag zoveel namen voorbijkomen dat ik geen idee meer had waar ik naar moest kijken.
Beste te bestellen via trezor.io (verzenden duurt wel lang) NL partners zijn cryptomaan.nl en btc direct shop lijkt me ook prima want zijn offciele resellers en ws sneller in huis.Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:19:
[...]
Ben begonnen met 7% van de overwaarde. Overwaarde is net geen 5 nullen.
Planning is om in de komende periode andere 3% van de overwaarde in fases bij te kopen.
Je moet ergens beginnen toch?
Ik zal eens kijken naar Trezor, tnx. Ik zag zoveel namen voorbijkomen dat ik geen idee meer had waar ik naar moest kijken.
Succes
Ohja en Wen moon?
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 04-01-2024 18:33 ]
Niemand die het opmerkelijk vindt dat we omhoog gaan op donderdag?
This time its different.
This time its different.
Darrell schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:35:
Niemand die het opmerkelijk vindt dat we omhoog gaan op donderdag?
This time its different.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EeLGNLha1yIluEkHumY4pxkm.jpg?f=user_large)
Iedereen is nog rekt van gisteren
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie een minnetje bij ASTR. Dan zijn we allemaal kapotstuk. Buying opportunities.Vis schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:44:
[...]
[Afbeelding]
Iedereen is nog rekt van gisteren
Welkom @Wispe! Je pakt het in ieder geval serieus aan. Kunnen velen nog wat van leren!
Stack Sats
Dankjewel.Pinsa schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:31:
[...]
Beste te bestellen via trezor.io (verzenden duurt wel lang) NL partners zijn cryptomaan.nl en btc direct shop lijkt me ook prima want zijn offciele resellers en ws sneller in huis.
Succes
Ohja en Wen moon?
Moest even Googlen wat dat betekent, maar heb vaak gelezen dat volgend jaar Q2/Q3 de magische grens van 100k doorbroken zou moeten worden.
Dit is wen moon in levende lijveWispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:50:
[...]
Dankjewel.
Moest even Googlen wat dat betekent, maar heb vaak gelezen dat volgend jaar Q2/Q3 de magische grens van 100k doorbroken zou moeten worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ExPnkuGrBvvx7GgHRNqb7Y6j.jpg?f=user_large)
Maar ik doelde er meer mee wanneer krijgen we weer dikke groene palen, wie weet bereiken we die 100k wel eerder
[ Voor 65% gewijzigd door Pinsa op 04-01-2024 19:27 ]
Pinsa schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:00:
[...]
Dit is wen moon in levende lijve![]()
[Afbeelding]
Maar ik doelde er meer mee wanneer krijgen we weer dikke groene palen, wie weet bereiken we die 100k wel eerder
Daar zijn de meningen over verdeeld,Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:50:
[...]
Dankjewel.
Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?
Dankje. Het is toch logisch dat je een gedegen onderzoek doet voordat je aan iets begint?Stovirpi schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:48:
Welkom @Wispe! Je pakt het in ieder geval serieus aan. Kunnen velen nog wat van leren!
Toegegeven, het is ingewikkeld en ik snap de techniek erachter niet, maar belangrijkste is toch inleggen wat je kunt missen en niet impulsief verkopen. Lijkt me niet lastig, maar is misschien makkelijk te praten.
10 jaar geleden zei iemand tegen mij dat ik ook aan bitcoins moest beginnen (wat hij ook deed), maar ik heb er niet naar geluisterd.
Welkom! Je bent in ieder geval nog vroeg. Henk en Ingrid komen pas eind 2024. Je bent goed voorbereid lees ik wel en heel erg verstandig om je overwaarde niet te vergokken met shitcoins. Ik zou als ik jou was ook iets bewaren voor als we na de ETF goedkeuring of afkeuring een diepe correctie maken. Geen garantie maar wel fijn als je de dip kan kopen. We hebben nu nog geen noemenswaardige correctie gehad. Succes!Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:02:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja, heb ook bedragen van 500k voorbij zien komen. Lijkt me iets te optimistisch, maar is op nergens gebaseerd. We gaan het zien.Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:14:
[...]
Daar zijn de meningen over verdeeld,
Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?
@Wispe goed bezig en verstandig.....ik zou maar niet vertellen hoe ik begonnen ben 🤡
nothing stops this train
Genoeg mensen die juist kopen nadat bitcoin de 60k aantikt terwijl de top klaar was met 69k in 2021. En dan verkopen op een lager niveau. Dan ligt bij hogere koers kopen, lage koers verkopen op de loer. Ofwel buy high, sell low. Aangemoedigd door de Madelon Vosjes van deze wereld bij 51k: perfect instapmoment! Waarna de koers nog meer onderuit ging.Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:21:
[...]
Het belangrijkste is toch inleggen wat je kunt missen en niet impulsief verkopen. Lijkt me niet lastig, maar is misschien makkelijk te praten.
10 jaar geleden zei iemand tegen mij dat ik ook aan bitcoins moest beginnen (wat hij ook deed), maar ik heb er niet naar geluisterd.Nu is hij miljonair.
Zou daarom nu ook niet een lump sum aankoop doen op dit prijsniveau. Bitcoin krabbelt op vanaf 15.5k een ruim jaar geleden en stond kortstondig deze week op 46k. Waarvan de laatste twaalf weken zonder noemenswaardige correctie.
Ik kocht ook voor het eerst bitcoin in 2014. Tegen 250 euro per hele bitcoin. Ik had miljonair kunnen wezen als ik er 7 jaar niet naar had omgekeken en weggezet op een trezor. Kopen is niet lastig, niet te snel op de verkoop knop klikken is een stuk lastiger. Überhaupt durven verkopen mocht bitcoin zoiets als 100k of meer noteren.
Ingestapt op 22cents en still bagholder. Twijfel wel eens om winst te nemen , maar ben gewoon gready for more , tis ook een big ada bag , hoopje voor de toekomst.Pinsa schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:15:
[...]
Ultimate Wen moon![]()
Waar blijft die Ada break out?
@Wispe voor de grap heb ik ook wel eens het balletje thuis opgegooid om het huis te verkopen en de gehele overwaarde in crypto te gooien maar is wel een erg groot risico, en dan natuurlijk een nieuwe woonruimte gaan vinden met een lagere koopprijs is lastig... of gewoon tijdelijk een jaar in een caravan oid dergelijks wonen is natuurlijk ook een optie
Die 22cent is perfect getimed, we gaan het zien wat de bull market gaat brengen, voor nu hold ik ook lekker verder, gaat het dippen wil ik nog wel eens denken om wat bij te kopen. Eerst ook eens kijken wat BTC gaat doen de komende tijd.Gipsy King schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:33:
[...]
Ingestapt op 22cents en still bagholder. Twijfel wel eens om winst te nemen , maar ben gewoon gready for more , tis ook een big ada bag , hoopje voor de toekomst.
Wen ada 10 dollah
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 04-01-2024 19:39 ]
Tnx voor de tip. NU.nl kennende weten we wanneer de tijd rijp is.zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:21:
[...]
Welkom! Je bent in ieder geval nog vroeg. Henk en Ingrid komen pas eind 2024. Je bent goed voorbereid lees ik wel en heel erg verstandig om je overwaarde niet te vergokken met shitcoins. Ik zou als ik jou was ook iets bewaren voor als we na de ETF goedkeuring of afkeuring een diepe correctie maken. Geen garantie maar wel fijn als je de dip kan kopen. We hebben nu nog geen noemenswaardige correctie gehad. Succes!
Ik heb ook getwijfeld of ik nu ook iets moest kopen tegen de huidige koers, maar toch gedaan met 100k-grens in mijn achterhoofd en ik voelde dat ik gewoon de stap moest zetten en niet uitstellen, anders zou het straks (weer) te eng zijn.
@Wispe
1) Al eerdere ervaring op gedaan met handelen? (bijv aandelen)
2) al nagedacht over het feit dat met een half uur zomaar 30% van je pf "kwijt" kan zijn -- wat dan? weak hands or baghodler?
3) Lees je ook eens in over staking/lending, zeker als je voor de langere termijn gaat met ETH & BTC. Wie zegt er geen nee tegen kleine hoopjes extra stonks?
4) Een tikkie ruw, maar je kan het beter maar alvast weten: Pas na een stevige -69% heb je de ontgroening in deze kroeg gehad.
2) al nagedacht over het feit dat met een half uur zomaar 30% van je pf "kwijt" kan zijn -- wat dan? weak hands or baghodler?
3) Lees je ook eens in over staking/lending, zeker als je voor de langere termijn gaat met ETH & BTC. Wie zegt er geen nee tegen kleine hoopjes extra stonks?
4) Een tikkie ruw, maar je kan het beter maar alvast weten: Pas na een stevige -69% heb je de ontgroening in deze kroeg gehad.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Je weet dat de bull nog moet beginnen als de hele Tweakers SC nog het geduld en fatsoen heeft om een nieuw lid wegwijs te maken.
👌🏻
👌🏻
Maktub
Met de kanttekening dat als je luistert naar de juiste adviezen dit niet noodzakelijkerwijs hoeft te gebeuren..D_Jeff schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:45:
@Wispe
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Maar niet voor lang.MrMrq schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:47:
Je weet dat de bull nog moet beginnen als de hele Tweakers SC nog het geduld en fatsoen heeft om een nieuw lid wegwijs te maken.
👌🏻
Tuurlijk, kieper de overwaarde van je woning in bitcoin en zet het veilig weg bij een lending platform.D_Jeff schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:45:
@Wispe
What could possibly go wrong?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, dat verbaasde mij ook alMrMrq schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:47:
👌🏻
Nee.D_Jeff schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:45:
@Wispe
Zoals in mijn post staat, HODL.2) al nagedacht over het feit dat met een half uur zomaar 30% van je pf "kwijt" kan zijn -- wat dan? weak hands or baghodler?
Heb daar iets over gelezen, maar besloten om daar (nog) niet mee bezig te houden. Komende maanden rustig de kat uit de boom kijken.3) Lees je ook eens in over staking/lending, zeker als je voor de langere termijn gaat met ETH & BTC. Wie zegt er geen nee tegen kleine hoopjes extra stonks?
Ik denk dat het al heel veel scheelt dat ik mijn ingelegde geld kan missen. Heb nog ruim zat op mijn spaarrekening staan en de LTV van mijn (nieuw) huis (waar ik bijna niks meer aan hoef te doen komende 20 jaar) is nog geen 25%. In het ergste geval neem ik extra hypotheek.
MrMrq schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:47:
👌🏻
Haha, n00bMrMrq schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:47:
👌🏻
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ben wel nieuwsgierig?Kol Nedra schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:27:
@Wispe goed bezig en verstandig.....ik zou maar niet vertellen hoe ik begonnen ben 🤡
sterk verhaal over gure meme & sh*tcoins in 3,2,1
moon wederom
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Leuk, ingevuld. Erg benieuwd naar de aflevering waar de resultaten besproken worden
Ze zijn m nu zelf aan het invullen via de livestreamNeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Leuk, ingevuld. Erg benieuwd naar de aflevering waar de resultaten besproken worden
Hoe heet de Aziatische Dwayne Johnson?
Ah nice, niet gezien. Was Spotify al aan het refreshen omdat ik nog een avondwandelingetje wilde makenGelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:47:
[...]
Ze zijn m nu zelf aan het invullen via de livestream
Net even bitconn gekeken op netflix, wel bijzonder om te zien hoe dat is gegaan en dat die praktijken er nog steeds zijn 😀
Hello iedereen,
Wat zijn leuke redits, x, podcasts,… om te volgen?
Alvast bedankt voor wat info
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
The Lock?WhySoSerious schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:50:
Ja, die shit is er nog steeds. Misschien wel meer dan ooit.zenith schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:57:
Net even bitconn gekeken op netflix, wel bijzonder om te zien hoe dat is gegaan en dat die praktijken er nog steeds zijn 😀
Wel weer bijzonder dat de titel doet vermoeden alsof het iets met Bitcoin te maken heeft. Nee dus.
Ik twijfel nu al tussen voorpret en rapporteren.WhySoSerious schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:50:
Maktub
The Wok?WhySoSerious schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:50:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
德韋恩·約翰遜WhySoSerious schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:50:
Iemand al toevallig ingelezen over exchange ?https://www.lcx.com/
Mischien dat ik van het weekend eens ga nalezen
AnimeAdicted
R/tifuHombre41 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:08:
Hello iedereen,
Stack Sats
Waarom wil je vraag extra risico lopen met je geld? Waarom niet gewoon zaken doe met een bekende partij?Offens1490 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:32:
Ik snap dat niet.
Valt niet veel over te zeggen.Offens1490 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:32:
Exchange voor als je van regulering houdt.
ISO20022 etc.
In de bear nog wel even aangehouden.
QNT blijft nog steeds wel interessant maar een aantal coins uit dat lijstje een stuk minder lees achterhaald.
Zal vast nog wel ergens stijgen.
BTC.D gaat waarschijnlijk nu wel stijgen...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Was ook echt zwaar overdreven imo, die etf's komen er gewoon volgende week.troje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 23:30:
[Afbeelding]
Binnen anderhalve dag die 8% FUD crash weer ongedaan.
Wat is sowieso de reden om meerdere exchanges aan te houden? Dan wordt het toch al gauw onoverzichtelijk?Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Waarom wil je vraag extra risico lopen met je geld? Waarom niet gewoon zaken doe met een bekende partij?
Ik snap dat niet.
Speeltip #7
Spreidt uw inleg (dca, verschillende exchanges want Mt & Binance, enz)
Waarom zou je een miljoen euro niet opdelen in 10x rekeningen van elk 100k ondergebracht bij tien banken? Onoverzichtelijk boeit niet als je hiermee volledig gedekt bent onder het deposito garantiestelsel.Wispe schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 23:52:
[...]
Wat is sowieso de reden om meerdere exchanges aan te houden? Dan wordt het toch al gauw onoverzichtelijk?
Nu is dat er niet in crypto. Maar hetzelfde is van toepassing. Speltip 7 spreid je kansen. Je wil niet alles op een FTX/Mt gox hebben staan en er niet bij kunnen. Zolang je nog geen hardware wallet hebt is spreiden key. Beter 1 van de centrale exhanges onbereikbaar hebben maar nog 9 andere bereikbaar dan dat alles op die ene stond. Is ook beter in kader van wat als de site/account gehackt wordt. Kan je beter 1/10e deel kwijt zijn dan alles.
En qua hardware wallets: spreiden is key. Je enige trezor / ledger zal maar corrupt raken, je hebt je recovery key niet meer. Ook meteen de reden waarom tig procent van alle geminede bitcoin slapend is. Keys kwijt en je kunt er niks meer mee.
D_Jeff schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 23:58:
Speeltip #7
Klinkt logisch. Had ik ook kunnen weten haha.Joosie200 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:12:
[...]
Waarom zou je een miljoen euro niet opdelen in 10x rekeningen van elk 100k ondergebracht bij tien banken? Onoverzichtelijk boeit niet als je hiermee volledig gedekt bent onder het deposito garantiestelsel.
Nu is dat er niet in crypto. Maar hetzelfde is van toepassing. Speltip 7 spreid je kansen. Je wil niet alles op een FTX/Mt gox hebben staan en er niet bij kunnen. Zolang je nog geen hardware wallet hebt is spreiden key. Beter 1 van de centrale exhanges onbereikbaar hebben maar nog 9 andere bereikbaar dan dat alles op die ene stond. Is ook beter in kader van wat als de site/account gehackt wordt. Kan je beter 1/10e deel kwijt zijn dan alles.
En qua hardware wallets: spreiden is key. Je enige trezor / ledger zal maar corrupt raken, je hebt je recovery key niet meer. Ook meteen de reden waarom tig procent van alle geminede bitcoin slapend is. Keys kwijt en je kunt er niks meer mee.
Ik heb nu 1 exchange en dat vond ik al ingewikkeld zat.
Risicospreiding, niet zo gek dat een notaris hetzelfde doet voor een derdengeldenrekening bij elke grootbank.Wispe schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:15:
[...]
[...]
Klinkt logisch. Had ik ook kunnen weten haha.
Ik heb nu 1 exchange en dat vond ik al ingewikkeld zat.Ik ga t.z.t. een hardware wallet regelen, dan zijn meerdere exchanges ook niet nodig.
Ik heb genoeg aan Bitonic, Bybit, Coinbase, Kraken. Kyc verplichting obv Wwft verplichtingen heb je zo doorlopen. En mocht je into arbitrage zijn valt daar zelfs leuk geld mee te verdienen. De koers wil nog weleens gekke wicks maken op een platform tov de rest.
@Xavorius Wil jij ook eens gewoon eens iets posten?
Maakt niet uit wat, maar anders kan ik je nooit een +1 terug geven ouwe lurker
Maakt niet uit wat, maar anders kan ik je nooit een +1 terug geven ouwe lurker
tijd om te gaan slapen....
mijn verwachting morgenvroeg als ik wakker wordt dat we de $46k gehit hebben 👌
nothing stops this train
Dan heb ik al aardige winst te pakken binnen 1 dagKol Nedra schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:53:
Slaap lekker.
Dat wordt n paar dagen later denk ik. WelterustenKol Nedra schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:53:
Ik lul ook zomaar wat
Rare actie. Zag 30min terug ineens de funding in het rood schieten. Daarna ineens die naald op de 1m chart. Gevolgt door een bounce van 1.5k.shovelhead1340 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 02:57:
[...]
Dat wordt n paar dagen later denk ik. Welterusten
Gok dat er morgen weer veel mensen mailtjes hebben
Wat een achterlijke prijsactie. Voelt bijna opgezet. Wel weer wat trades gehit met ook portie geluk, werd wakker van TradingView.anti elppa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 03:02:
[...]
Rare actie. Zag 30min terug ineens de funding in het rood schieten. Daarna ineens die naald op de 1m chart. Gevolgt door een bounce van 1.5k.
Gok dat er morgen weer veel mensen mailtjes hebben
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/yFTnCALfKBt0MgKjH0BlfrT8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gWWfdNSfvFadY2lePWZan3AZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/v0VKcu01XzWCZY8RCYdbUFpL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tQJl6iunANIacbFJeNCyKmyF.png?f=fotoalbum_large)