Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.696 views

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 11:22

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4PfyEA8xc1NcDbQO-QKPcAZqws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yByFFAC0vXuPd5V7bHbuzQD3.jpg?f=fotoalbum_large

Hey @Skrunsies!

Ik zit op het toilet, zie dit en moet aan jou denken.
DOT jonguh! Moon gegarandeerd.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3aYrkf7NlaviA3t0rcmOxXQaFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Sdv7VGhw7cWQRIWEuVxIPxa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 03-01-2024 19:33 ]

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:39
Numbers schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:27:
[...]
Wow :X Waar heb je deze informatie vandaan? Is dat een totaal van meerdere beurzen en munten of van 1 crypto beurs bijvoorbeeld?

@anti elppa, funding-rate zal nu wel weer neutraal zijn? En is dat gunstig of juist niet?
dat is prima. uur terug waren er ook wat exchanges waar de funding aardig rood was. Nu bijna allemaal neutraal. BTC-D staat ook weer stuk beter dan paar dagen terug. Al met al zijn dit soort dump events alleen maar goed en bullish. Mijn long loopt ook vrolijk nog verder. Niets aan de hand.
Enige wat me steekt, en dat melde ik al eerder hier, is dat 1 klojo maar wat roept en dat dit dan het gevolg is. Mij raakt het verder niet, maar veel mensen zijn vandaag enorm veel armer geworden. En dat gebaseerd op pure onzin van 1 wappie die wat roept.
Die vent zouden ze ook gewoon een straf op moeten leggen eigenlijk.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-11 20:06
Heel slim ook dat je je broekflap voor je onderbroek hebt gedaan zodat niemand de remsporen kan zien.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:36

Vis

anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:49:
[...]

dat is prima. uur terug waren er ook wat exchanges waar de funding aardig rood was. Nu bijna allemaal neutraal. BTC-D staat ook weer stuk beter dan paar dagen terug. Al met al zijn dit soort dump events alleen maar goed en bullish. Mijn long loopt ook vrolijk nog verder. Niets aan de hand.
Enige wat me steekt, en dat melde ik al eerder hier, is dat 1 klojo maar wat roept en dat dit dan het gevolg is. Mij raakt het verder niet, maar veel mensen zijn vandaag enorm veel armer geworden. En dat gebaseerd op pure onzin van 1 wappie die wat roept.
Het risico van leveraged trading.
Eigen schuld dikke bult.

Totaal geen medelijden mee hoor.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Niet online
WillemdeZijger schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:51:
[...]

Heel slim ook dat je je broekflap voor je onderbroek hebt gedaan zodat niemand de remsporen kan zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-11 20:47
Tsja, dat heb je als je teveel deelt :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• anti elppa
Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:00:
[...]

Eigen schuld dikke bult.

nee heb je uiteraard ook een punt. Gaat mij meer om het feit dat die vent dit waarschijnlijk met een reden doet. Stond hier paar pagina's terug als grap, maar is waarschijnlijk gewoon de waarheid. Vind dat wel erg bedorven, maar zo is de wereld nou eenmaal helaas

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:31
WillemdeZijger schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/53438611085_5cb6a33682_o.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:00:
[...]

Eigen schuld dikke bult.

Hoeft natuurlijk ook niet alleen leverage trades te betreffen, bij heel veel mensen is de waarde van de hodl pf ook aanzienlijk gedaald. Alle vertrouwen erin dat dat wel weer helemaal herstelt, maar dat voelt toch niet voor iedereen even lekker vermoed ik.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:53
[...]

Tot vandaag had niemand van Matrixport gehoord, het is ook de Cointelegraph en dergelijke die klakkeloos overnemen wat een of andere analist roept.

Los daarvan, als je gewoon spot aanhoudt wordt je ook niet geliquideerd. Blijf weg bij leverage, tenzij je weet wat je doet (jij weet dat wel overigens). Zie hier de laatste weken ook wel een toename aan vragen rondom dit onderwerp.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:21

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis

Vis

Taro schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:12:
[...]

Hoeft natuurlijk ook niet alleen leverage trades te betreffen, bij heel veel mensen is de waarde van de hodl pf ook aanzienlijk gedaald. Alle vertrouwen erin dat dat wel weer helemaal herstelt, maar dat voelt toch niet voor iedereen even lekker vermoed ik.
Sure, maar als je erin zit voor de hodl moet je sowieso minstens een 4 jarige tijdspanne in gedachten houden imo.
En leveraged is gewoon gokken met andermans geld, dan vraag je er ook om.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:30
Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:43:
[...]

Sure, maar als je erin zit voor de hodl moet je sowieso minstens een 4 jarige tijdspanne in gedachten houden imo.
En leveraged is gewoon gokken met andermans geld, dan vraag je er ook om.
4 jarige tijdspanne en dan (meestal) 3 keer :')

1 keer dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent

2 shitcoins

3 leveraged

Volgorde eventueel zelf te bepalen

[ Voor 14% gewijzigd door Alpina op 03-01-2024 21:01 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-11 20:47
Speeltip #8:
Neem tijdig uw winst, óók bij shorts en sh*tcoins

© Taro/2023

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
jvel92 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:12:
Los daarvan, als je gewoon spot aanhoudt wordt je ook niet geliquideerd. Blijf weg bij leverage, tenzij je weet wat je doet (jij weet dat wel overigens). Zie hier de laatste weken ook wel een toename aan vragen rondom dit onderwerp.
_O-

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

een prachtige bart op de 5 minuten.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34biwKdBoz9mvsfm21JbSzlCpGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uhj0BjNENDhI4mpkAdvyEdCK.jpg?f=fotoalbum_large

Best grappig die scaled orders op bybit, kwam het bij toeval tegen 😀

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 22:06:
[Afbeelding]

Best grappig die scaled orders op bybit, kwam het bij toeval tegen 😀
Idd, hebben ze al een tijdje en kan erg handig zijn. Ik pas al enkele jaren die increasing versie toe, maar dan dus wel handmatig. Is wel mooi, daalt de koers verder dan doe je automatisch een DCA met grotere inzet en dus is een verdere daling eigenlijk wel prima, mits er uiteraard weer een stijging volgt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 22:39:
[...]

Idd, hebben ze al een tijdje en kan erg handig zijn. Ik pas al enkele jaren die increasing versie toe, maar dan dus wel handmatig. Is wel mooi, daalt de koers verder dan doe je automatisch een DCA met grotere inzet en dus is een verdere daling eigenlijk wel prima, mits er uiteraard weer een stijging volgt.
Ik DVA iedere week altijd op hetzelfde moment een vast bedrag. Veel makkelijker.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:22
ik time de DCA altijd goed, heel belangrijk!

nothing stops this train

• Vis

Vis

De advertentie filmpjes worden steeds beter, vergelijkingen maken met het ontstaan van het internet: check.

Lets go!

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 03-01-2024 23:03 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Saylor is begonnen met een échte DCA.

Tot eind april zal hij elke werkdag voor ~$3mil. per dag Bitcoin kopen.
https://twitter.com/ronin.../1742315512468550107?s=20

Als ik het kon had ik exact hetzelfde gedaan :P

[ Voor 17% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-01-2024 23:40 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 15:32
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 23:38:

Heb zojuist een sell order ingeschoten voor m'n aandelen, ga hetzelfde doen (bedrag is wel iets lager :+ ). Get rich or get very poor trying?

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 03-01-2024 23:43 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:17
Ok, alles zit er nu in. Huis verkocht. Vrouw en kinderen verkocht. Ouders verkocht. Ben benieuwd naar morgenvroeg. Welterusten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:17
Oh, in ETH natuurlijk

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 23:38:

ipv elke dag 3 miljoen kun je elke dag €5 doen toch :)

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 00:50:
[...]

ipv elke dag 3 miljoen kun je elke dag €5 doen toch :)
Het kan, maar dat gaat een vermogen kosten aan utxo's

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Moiety veel plezier met je vriendin op je nieuwe crypto eiland :+

* sh4d0wman kijkt naar de deegroller en is zo blij dat zijn vrouw niet op tweakers zit. :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 01:31:
[...]

Het kan, maar dat gaat een vermogen kosten aan utxo's
Niet als je alles op een exchange laat staan en aan het eind van de DCA in een keer alles withdrawt naar je cold storage, maar ja not your keys enzo.

Dat UTXO probleem is wel een dingetje trouwens hoor.. ik hoop dat daar nog een oplossing voor komt, anders gaat het voor de normale investeerder onbetaalbaar worden om ooit nog eens iets te versturen om te verkopen.

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft iemand een idee waarom de POWR zo gestegen is?

Net zoals een aantal andere coins trouwens. Maar het meeste is gedaald.

[ Voor 41% gewijzigd door NIMIC op 04-01-2024 07:35 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:40
Vis schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 07:22:
[...]

Niet als je alles op een exchange laat staan en aan het eind van de DCA in een keer alles withdrawt naar je cold storage, maar ja not your keys enzo.

Dat UTXO probleem is wel een dingetje trouwens hoor.. ik hoop dat daar nog een oplossing voor komt, anders gaat het voor de normale investeerder onbetaalbaar worden om ooit nog eens iets te versturen om te verkopen.
Of je moet het ook als gewone investeerder 'managen'. De tijd komt steeds dichterbij dat de fee market de belangrijkste beloning voor miners wordt. En dan zul je toch echt goed voor je on chain transacties moeten gaan betalen want anders wordt er niet gemined. Een belangrijke oplossing zal dan toch bij de L2s moeten zitten of bij andere chains die je 'dagelijkse' verkeer regelen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Vis

Vis

Wiley99 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 07:48:
[...]

Of je moet het ook als gewone investeerder 'managen'. De tijd komt steeds dichterbij dat de fee market de belangrijkste beloning voor miners wordt. En dan zul je toch echt goed voor je on chain transacties moeten gaan betalen want anders wordt er niet gemined. Een belangrijke oplossing zal dan toch bij de L2s moeten zitten of bij andere chains die je 'dagelijkse' verkeer regelen.
Yes, verplichte hodl dus voor iedereen.. never sell out, dus de prijs gaat oneindig omhoog.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Dit gebeurt al jaren. Bijvoorbeeld nadat Musk weer eens wat tweete.

• Alpina
Er komen gewoon BTC L2 projecten he.
Zal vast wel een pareltje bijzitten :*)

• anti elppa
MaZo schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 08:08:
[...]
Dit gebeurt al jaren. Bijvoorbeeld nadat Musk weer eens wat tweete.
Uiteraard weet ik dat dat al jaren gebeurd, zit sinds 2013 in deze ponzi. En het gebeurd ook in de normale markten. En musk heb ik veel respect voor, maar musk en crypto ben ik niet happy mee, nooit geweest ook.

blijft nog steeds mijn punt dat ik het niet oke vind, wie het ook is.

• anti elppa
[...]

niet helemaal, als straks de reward omlaag gaat, gaan er minder mensen minen, gaat de difficutly (dus kosten) binnen 2 weken omlaag, gaan er weer meer mensen minen. zo komt het netwerk altijd weer in balans. Die transaction fees hebben daar wel invloed op, maar is eerder het resultaat. Die gaan omhoog door grote vraag naar transacties / drukte op het netwerk. Want mensen gaan dan meer betalen om toch die transactie er door te krijgen (ipv van 3 dagen wachten). Dat trekt dan wel weer meer miners aan uiteraard omdat er meer te verdienen valt....resultaat, difficutly gaat omhoog (dus kosten) en dan gaan er weer minder mensen minen enz enz enz repeat
Zo'n poep project als die ordinals hebben daar grotere invloed op. En imo moeten dat soort shitcoins direct van de btc chain geweerd worden.

• Numbers
  • Niet online
[...]

Is het nu dan niet juist het moment om alles in 1x naar een ander adres te sturen en daarna weer terug naar je cold wallet?

Dan pak je nu de relatief dure transactie kosten, maar over 1,5 jaar ben je er blij mee, omdat de kosten dan nog veel hoger zijn?

• smerko
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-11 13:00
Numbers schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 08:59:
[...]
Is het nu dan niet juist het moment om alles in 1x naar een ander adres te sturen en daarna weer terug naar je cold wallet?

Dan pak je nu de relatief dure transactie kosten, maar over 1,5 jaar ben je er blij mee, omdat de kosten dan nog veel hoger zijn?
Of wachten op de bear, wanneer het volume laag is en dus ook de transactiekosten

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Yep, migreer in de beer anders kost het veel meer.

Kan zo op een tegeltje O+ Ik wacht op Binance... ze gaan hier met een Thaise partij samenwerken. Helaas nog steeds invite only. En die heb ik niet :-(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

[...]

Zondagmorgen! In ieder geval met ETH!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:03

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Donderdag dipdag? of Donderdag groene Dildodag?

• Numbers
  • Niet online
smerko schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:01:
[...]

Of wachten op de bear, wanneer het volume laag is en dus ook de transactiekosten
_O-

Je hebt helemaal gelijk. Valt wel gelijk in de penny wise, pound foolish categorie :P

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:43
BTC100K2021 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:28:
Donderdag dipdag? of Donderdag groene Dildodag?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5O2rp0x6Ff6PBceRpETuZHhJvtE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RUEdYZljiC9hgksRCWfKdf4d.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:20:
[...]

Thanks!

Ben benieuwd of het wat oplevert. Vast niet :+

Volgende week Namada, de week daarna Dymension. Gratis snoep!
TIA was wel lekker, daarna nog een x6. Alleen geen idee of ik die gemist had of niet eligible was :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Wiley99
[...]

Of de mempool in de gaten houden (link heb ik eerder al eens gedeeld). Er zijn af en toe momenten waarop je voor 60sats/vByte mee mag.
Je kan gewoon direct naar hetzelfde of een nieuw adres van je wallet sturen, hoeft nergens anders naartoe.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Wiley99
anti elppa schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 08:19:
[...]

niet helemaal, als straks de reward omlaag gaat, gaan er minder mensen minen, gaat de difficutly (dus kosten) binnen 2 weken omlaag, gaan er weer meer mensen minen. zo komt het netwerk altijd weer in balans. Die transaction fees hebben daar wel invloed op, maar is eerder het resultaat. Die gaan omhoog door grote vraag naar transacties / drukte op het netwerk. Want mensen gaan dan meer betalen om toch die transactie er door te krijgen (ipv van 3 dagen wachten). Dat trekt dan wel weer meer miners aan uiteraard omdat er meer te verdienen valt....resultaat, difficutly gaat omhoog (dus kosten) en dan gaan er weer minder mensen minen enz enz enz repeat
Ik help het hopen, maar ik wil het nog wel zien. Het duurt nog een tijdje en ondertussen blijven er steeds minder miners over. En die overblijven worden steeds groter. Ik zou zeggen dat het nog lang geen zekere zaak is hoe het er over een paar halvings uitziet.

• zwembroek
Dat PAAL AI valt ook een beetje tegen. Staat net iets hoger dan toen ik ze heb gekocht. Het staken van PAAL heeft me wel een ticket voor een ICO opgeleverd waar ik uiteindelijk een dikke vette Ether aan heb overgehouden. Dat dan weer wel.

• anti elppa
Wiley99 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:15:
[...]

Ik help het hopen, maar ik wil het nog wel zien. Het duurt nog een tijdje en ondertussen blijven er steeds minder miners over. En die overblijven worden steeds groter. Ik zou zeggen dat het nog lang geen zekere zaak is hoe het er over een paar halvings uitziet.
nee klopt, dat weet niemand. Maar in basis zou het algoritme zijn werk moeten doen. Tenzij bitcoin echt naar 6 cent gaat en niemand het er meer over heeft. Dan stort het netwerk in

• Alpina
Wiley99 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:15:
[...]

2024/2025 cashen dus.

• zenith
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:26:
Dat PAAL AI valt ook een beetje tegen. Staat net iets hoger dan toen ik ze heb gekocht. Het staken van PAAL heeft me wel een ticket voor een ICO opgeleverd waar ik uiteindelijk een dikke vette Ether aan heb overgehouden. Dat dan weer wel.
Ik heb ook PAAL in de staking zitten, heb je meer info over die ICO? :)

• zwembroek
zenith schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:40:
[...]

Ik heb ook PAAL in de staking zitten, heb je meer info over die ICO? :)
Die is al geweest. AIT protocol. Door middel van snapshots kon je worden uitgeloot. Ik heb ze meteen verkocht en er iets meer dan 1 ETH aan overgehouden. Als ik ze vandaag had verkocht waren het er bijna 2 zie ik nu. Maar free ETH is altijd prima. Staat lekker op de Ledger bij de rest.

• zenith
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:45:
[...]

Die is al geweest. AIT protocol. Door middel van snapshots kon je worden uitgeloot. Ik heb ze meteen verkocht en er iets meer dan 1 ETH aan overgehouden. Als ik ze vandaag had verkocht waren het er bijna 2 zie ik nu. Maar free ETH is altijd prima. Staat lekker op de Ledger bij de rest.
Ah jammer! Wel veel dat je gewoon een ETH er aan over hebt gehouden! :)

• zwembroek
Benjamin Cowen zijn nieuwste angstporno ook even gezien. Hij gebruikte in zijn ETH analyse voor het gemak even de ETH/USD chart van Kraken. De enige exchange waar een scam wick naar beneden was te zien. Pff vermoeiend.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:37:
Benjamin Cowen zijn nieuwste angstporno ook even gezien. Hij gebruikte in zijn ETH analyse voor het gemak even de ETH/USD chart van Kraken. De enige exchange waar een scam wick naar beneden was te zien. Pff vermoeiend.
Met die kerel ben ik wel een beetje klaar.
Die andere ouwe rot post net deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BB5vcEsbZw-B_WpJxTBUQNhi1i0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QgU8XV1OplhHtJ5Y9WCa2Pfj.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd hoe dit uit pakt.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Don Guacamole schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Met die kerel ben ik wel een beetje klaar.
Die andere ouwe rot post net deze:
[Afbeelding]

Ben benieuwd hoe dit uit pakt.
Met die uber bull plan B ben ik dan weer klaar. Niet willen overwegen dat we net zoals in 2016-2017, 2019 toch echt aftopten op rsi 65 / oranje en we eerst nog een 30-40% dip kregen. In beide keren had je een flinke run up pre halving. En nog voor de halving een 30/40% correctie.

Dus van oranje terug naar geel en groen voor het rood uitsloeg. En dat allemaal voor covid dus die black swan daar gelaten. Maar nee ETF is 99% confirmed, bull is aan en elk model is nog in tact.

• zwembroek
Joosie200 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:06:
[...]

Met die uber bull plan B ben ik dan weer klaar. Niet willen overwegen dat we net zoals in 2016-2017, 2019 toch echt aftopten op rsi 65 / oranje en we eerst nog een 30-40% dip kregen. In beide keren had je een flinke run up pre halving. En nog voor de halving een 30/40% correctie.

Dus van oranje terug naar geel en groen voor het rood uitsloeg. En dat allemaal voor covid dus die black swan daar gelaten. Maar nee ETF is 99% confirmed, bull is aan en elk model is nog in tact.
Ik denk ook dat die 30 procent plus correctie er komt maar dat is zo langzamerhand ook de verwachting van de hele markt. Kan best dat die correctie pas veel later komt of lager uitvalt.

• Joosie200
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:10:
[...]

Ik denk ook dat die 30 procent plus correctie er komt maar dat is zo langzamerhand ook de verwachting van de hele markt. Kan best dat die correctie pas veel later komt of lager uitvalt.
Noem het de RSI resistance
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLDcd6grV5bdh0l1leLsaOfC12U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6QMuYqwb1OzyULhFGe5CbQg.jpg?f=fotoalbum_large

Nu kan een januari ETF approval best ervoor zorgen dat ie in het plan B model er dubbel en dwars door heen beukt. Enfin ik zie drie duikelijke tijdelijke tops en nu een vierde in de nieuwe cycle. Met een approval in januari kunnen we ook zo 48-52k aantikken. Maar dan is dat de tijdelijke top. En bij een denial (ook iets wat Plan B afwijst want gerechtelijke uitspraak) kan die 45k de lokale top blijken.

De SEC is al zo vaak op de vingers getikt, het is een door de overheid ingestelde waakhond: die gaan niet failliet of opgeheven worden omdat ze 4x eerder verloren hebben, een 5e rechtszaak of meer verliezen omdat Ark Invest eruit ligt daar ligt Gary niet wakker van. Die zit allang in de baantjes carrousel. Een laatste klapper (reject all januari, approve all in maart + Ark na een gewonnen rechtszaak want willekeur) en het is precies vlak voor de halving. Kan er in januari/februari nog een correctie volgen. Maar zelfs die unlikely outcome is in de ogen van velen maar vergezocht.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Conclusie: we weten gewoon niet wat er gaat gebeuren

• zwembroek
Joosie200 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:20:
[...]

Noem het de RSI resistance
[Afbeelding]

Nu kan een januari ETF approval best ervoor zorgen dat ie in het plan B model er dubbel en dwars door heen beukt. Enfin ik zie drie duikelijke tijdelijke tops en nu een vierde in de nieuwe cycle. Met een approval in januari kunnen we ook zo 48-52k aantikken. Maar dan is dat de tijdelijke top. En bij een denial (ook iets wat Plan B afwijst want gerechtelijke uitspraak) kan die 45k de lokale top blijken.

De SEC is al zo vaak op de vingers getikt, het is een door de overheid ingestelde waakhond: die gaan niet failliet of opgeheven worden omdat ze 4x eerder verloren hebben, een 5e rechtszaak of meer verliezen omdat Ark Invest eruit ligt daar ligt Gary niet wakker van. Die zit allang in de baantjes carrousel. Een laatste klapper (reject all januari, approve all in maart + Ark na een gewonnen rechtszaak want willekeur) en het is precies vlak voor de halving. Kan er in januari/februari nog een correctie volgen. Maar zelfs die unlikely outcome is in de ogen van velen maar vergezocht.
Ik kijk er net zo naar. Probleem is ga je er naar handelen of niet? Ik blijf in positie en koop de dip. Je kan de markt toch niet timen. Achteraf denk je weer had ik maar verkocht maar zo blijft het altijd. Totdat je verkoopt en de correctie uit blijft. Aan het eind van de zomer staan we vast hoger dan vandaag. :)

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
keanu_ schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:27:
Conclusie: we weten gewoon niet wat er gaat gebeuren
Een ding is zeker: Bitcoin gaat omhoog of omlaag

• Kol Nedra
disbehave schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:40:
[...]

en naar rechts!

gaat euro of usd ook omhoog of omlaag?
longterm blijft BTC omhoog gaan of fiat juist omlaag? :S

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2024 12:43 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

disbehave schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:40:
[...]

rationale:https://www.crypto-insiders.nl/nieuws/bitcoin/bitcoin-etf-een-crash-in-aantocht-volgens-peter-schiff/

Dus stijging staat in de sterren.

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 04-01-2024 13:02 ]

• Nopheros
Vanochtend m'n aandelen verkocht bij ABN (Zelf beleggen, ETF's), moet ik er gewoon even 2 dagen op wachten.. :?

Vervolgens ook nog vragen wat ik er mee ga doen _O-

• Joosie200
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:33:
[...]

Ik kijk er net zo naar. Probleem is ga je er naar handelen of niet? Ik blijf in positie en koop de dip.
Nee, deze zone tussen 40-60k is mijn: ik zit op mijn handen periode. 30-40k bijkopen, 60-uncharted territory: verkopen. Maar doe dan ook enkel spot aankoop. Leverage en swing traden is niet aan mij besteed.

• Ray_
  • Laatst online: 13:46
Nopheros schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:56:
Vanochtend m'n aandelen verkocht bij ABN (Zelf beleggen, ETF's), moet ik er gewoon even 2 dagen op wachten.. :?

En in die 2 dagen loop je zeker ook nog de staking rewards mis?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:29

Bij Meesman doen ze er een week over... ;)

• Nopheros
BoulaMouzer schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:01:
[...]

Bij Meesman doen ze er een week over... ;)
Als hun voor je beleggen of ook wanneer je zelf aandelen koopt? Begeleid beleggen kan ik ergens begrijpen dat het een aantal dagen duurt maar als ik zelf ETF's aankoop wil ik ze ook direct kunnen verkopen.

@Ray_ ze vertelde me dat ik het geld ook nog 24 uur moet laten staan anders krijg ik een rente boete.. Niks staking rewards :P

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 04-01-2024 13:04 ]

• zwembroek
Even mijn dagelijkse rondje langs de ASTAR velden. }:O

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:07:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter][Twitter]
Ik snap niet waarom jij steeds zo negatief bent over astar :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UtLz8eqRXrLHvMI23KJUrZZyHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1nQ8SeAYzbAxGWX9S87NEsPn.png?f=user_large

Trouwens, dank voor de link!
Nu snap ik eindelijk wat men bedoelt met DYOR: DYOR.net

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:07:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter][Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Xigr4mus0eT9MJEMOzJ4B8gzjU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AlMVscOfwZyOtF3VgvOjrSGz.gif?f=user_large

Vnlr.: @zwembroek , 3 kwart van de slowchat

• zwembroek

• resusaapje

resusaapje

h less

Ha, we gaan weer voorzichtig naar boven. Mooi zo.

Over twee weken weer verse fiat en die ga ik dit keer in ETH en ASTR duwen. Niet in BTC; die is te duur geworden.

• Ray_
  • Laatst online: 13:46
Da's wel leuk natuurlijk. Alles staat in 1 klap in het groen op de 24 uur.

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik kijk nu eindelijk eens goed naar het filmpje. Die gast met de pet heeft twee linkerduimen! :D

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:19:
[...]

Ik kijk nu eindelijk eens goed naar het filmpje. Die gast met de pet heeft twee linkerduimen! :D
Hahah idd!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

resusaapje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:19:
[...]

Ah! Dus dat bedoelen ze met fat fingers.

Ik begin m door te krijgen nu..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:46:
[...]

Ik was het.. telt dat ook?
HEB JIJ VERKOCHT?? }:|

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Gelukszoekr
  • Nu online
3 kraaien wie er straks in de Stentor staat 8)

Heb een opinie stukje ingestuurd over Bitcoin, ze willen het dit weekend plaatsen.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:52:

Heb een opinie stukje ingestuurd over Bitcoin, ze willen het dit weekend plaatsen.
Bullish. Wen Televaag :?

• Nopheros
Geen kraaien gezien maar wel een stukje op telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/...ar-heel-belangrijk-moment

[EDIT]
Ligt archive.ph eruit? Kan het zo niet eens lezen..

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 04-01-2024 15:02 ]

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 14:04

BeyondThunder

Lost Lightning

Helaas, paywall

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Waarom denk je dat. Hij kan ook zijn seedphrase aan A87 hebben gegeven, of die BTC op Celsius gezet hebben tegen een mooie interest, FTX, 1 BTC verzenden naar Saylor is 2 terugkrijgen, Mt. Gox, ....

• Gelukszoekr
  • Nu online

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

knakworst schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:11:
[...]

Waarom denk je dat. Hij kan ook zijn seedphrase aan A87 hebben gegeven, of die BTC op Celsius gezet hebben tegen een mooie interest, FTX, 1 BTC verzenden naar Saylor is 2 terugkrijgen, Mt. Gox, ....
Daar heb je een punt

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:52:

Witte geit!

Straks bieden ze je een vaste column aan: noem het Roel's Cryptotips of zow O-)

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:11:
[...]

Witte geit!

Straks bieden ze je een vaste column aan: noem het Roel's Cryptotips of zow O-)
En dan tegen betaling ASTR shillen :X

• audiojunk
  • Registratie: December 2000

Vroegen ze niet dubbel of niets :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Pfoe, pittig ding! Nieuwe vlam?

Ik zie wel wat gemeenschappelijke interesses.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Nexo is ook al hersteld van de rekteroni van gister, en op de hoogste koers sinds januari 2023.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESPGnjFmF1zH69H_dRioCiraMs4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMYzQ1JfS1846i8tq9rnhf95.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:13
In 2021 een deel ja :)

Zero.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

HOE.... kon je! ;(

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:23
Die dip voor alts is wel weer weg. Niet gekocht gisteren. Wachten op de volgende dip.

• Alpina
DJ-Promo schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:57:
Die dip voor alts is wel weer weg. Niet gekocht gisteren. Wachten op de volgende dip.
Had de uniswap voor ordinals gekocht.
When 40x?

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:07:
[...]

When 40x?
Wat is dat?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:23
Alpina schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:07:
[...]

When 40x?
Geen idee over welke coin je het hebt.
Wilde zelf nog wat $TIA bijkopen en natuurlijk $BTC. Beide niet gedaan.
Pagina: 1 ... 85 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!