“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn pf waarde is een maand terug in de tijd..Th1x4nG schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:58:
Oef, we zitten hier op niveaus UNSEEN SINCE TWO DAYS AGO.
Zero.
Als je in de bull moet kopen, dan ben je te laat. Die x10 is natuurlijk geen free ride, daarvoor moet in de bear flink durven in te stappen, diamond hands en een exit-strategie hebben. Afgelopen bull ging van 3k naar 69k, pak m beet x20 dus, vrijwel alle alts gingen minimaal zo hard.Mr Ronman schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:23:
[...]
Niet als je tijdens die bull nog gaat kopen, wat de meesten dus doen. Ok het kan wel natuurlijk, maar dan moet je wel aardig veel mazzel hebben wil je shitcoin dan nog x10 gaan.
Ik dacht ook dat dit niet (meer) kon in 2019 en toch gebeurde het in 2021. En nu ook staan 80% van de gure alts die ik de afgelopen 15mnd heb gekocht dik in de plus (in usd). Bij de meeste is de inleg eruit en in hodl modus tot na nieuwe BTC ATH.
Mooie FUD-dip vandaag, verwacht er wel meer richting de ETF goedkeuring/afkeuring.
De tijd leert of het tij keert
Zelfs een kapotte klok geeft een keer de juiste tijd aan. Post 'het kan omhoog' 'het kan omlaag' 'het kan naar rechts' en verwijder de rest afhankelijk van de uitkomst.
En toch: die Genseler is eigenwijs genoeg. Kunnen de aanvragers al 10x allerlei aanpassingen hebben verwerkt, kan er een final deadline liggen. /care reject all. Gewoon omdat het kan voet bij stuk houden. Het is niks, het wordt niks, inserts it's going to zero. Want manipulaaasie, fraudeurs en oplichterij. En op de vingers getikt worden door de rechter? Boeiend. /ignore.
Verder is een 10% dump niks bij een stijging sinds 26k naar 45k. <40k begint pas interessant te worden.
Klopt, klopt, klopt, kloptraq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:09:
[...]
Als je in de bull moet kopen, dan ben je te laat. Die x10 is natuurlijk geen free ride, daarvoor moet in de bear flink durven in te stappen, diamond hands en een exit-strategie hebben. Afgelopen bull ging van 3k naar 69k, pak m beet x20 dus,
Dat niet. Er zijn inmiddels letterlijk miljoenen alts. Slechts enkele honderden daarvan wisten BTC te volgen en/of het te outperformen. Niet iedere bag doet het beter dan BTC of ETHvrijwel alle alts gingen minimaal zo hard.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
DOE HET NIET!. JE HEBT NOG ZOVEEL OM VOOR TE LEEFUN!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kun je niet eens serieus nemen. Paar Aziaten, waarbij meerdere gezinsleden van 2 families in het bestuur zitten.
Goede alts bouncen hard.roflexx schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:17:
Astr alweer op 17cent haha
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 03-01-2024 14:21 ]
Two #Bitcoin fake outs cleaning the market in both directions. pic.twitter.com/kodzVAWvxn
— MMCrypto (@MMCrypto) 3 januari 2024
als mr Tia het zegt dan zal het zo zijn. Lesgo!zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:39:
Kunnen we nu weer door.
[Twitter]
[Afbeelding]
raq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:09:
[...]
Als je in de bull moet kopen, dan ben je te laat. Die x10 is natuurlijk geen free ride, daarvoor moet in de bear flink durven in te stappen, diamond hands en een exit-strategie hebben. Afgelopen bull ging van 3k naar 69k, pak m beet x20 dus, vrijwel alle alts gingen minimaal zo hard.
Ik dacht ook dat dit niet (meer) kon in 2019 en toch gebeurde het in 2021. En nu ook staan 80% van de gure alts die ik de afgelopen 15mnd heb gekocht dik in de plus (in usd). Bij de meeste is de inleg eruit en in hodl modus tot na nieuwe BTC ATH.
Mooie FUD-dip vandaag, verwacht er wel meer richting de ETF goedkeuring/afkeuring.
:strip_exif()/f/image/ap8qW52LDJsQInlHZnbisrNV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er hier 3 a 4 van meegepakt (x10) en Dione (x20) je moest toen alleen durven instappen inderdaad. Vrijwel allemaal nieuwe projecten. KAS en INJ helaas volledig gemist.
Heeft mijn BTC en in mindere mate ETH aandeel in ieder geval heel goed gedaan.
Dus tnx gure shitcoins en shitcoin shill meneer (zijn blijkbaar heel veel Nederlanders, wie weet kijken ze hier ook wel mee
Volgens mij is dit gewoon een slimme move om straks goedkoop etf,s te kunnen inslaan.
Ik vind het prima dip maar verder kan ik ook nog wat bijkopen
Zucht ....Luuk schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:49:
Hier kon je op wachten natuurlijk![]()
https://www.nu.nl/economi...-verjaardag-van-munt.html
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
wéér weg.. niet te doenLuuk schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:49:
Eigenlijk alleen maar goed. Zodra er in het nieuws komt dat die prijs begint te stijgen begint de eerste cycle van FOMO. Al die mensen die gisteren een top long spot hebben gepakt (ofwel gewoon gekocht hebben) krijgen vandaag mooi de deksel op hun neus. Zo hoort het met FOMO kopen.Luuk schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:49:
Long time no see
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
"Er zijn enorm veel redenen om het niet goed te keuren. Met stip bovenaan staat het feit dat de prijs van Bitcoin enorm gemanipuleerd is. Een groot deel van het handelsvolume op exchanges is nep.
Daarnaast heb je het issue dat Tether gewoon een miljard USDT kan maken en bitcoin kopen om de prijs omhoog te stuwen. En andersom ook hun bitcoin weer kunnen verkopen voor hun eigen USDT, die weer verwijderen en zo de koers kunnen laten kelderen. Afgelopen anderhalve maand zijn er bijvoorbeeld weer 5 miljard USDT bijgemaakt en kijk eens wat de koers doet."
#zucht ... soms he...
Ik sta nergens van te kijken, zeker tegenwoordig niet meer, maar goed is het niet (niet allen bij crypto uiteraard)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ze zijn een stuk genuanceerder dan de meeste reacties hier, dus ik geef deze het voordeel van de twijfel.Luuk schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:49:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Mooi al die mensen die denken overal verstand van te hebben. Ze geloven in hun eigen hersenspinsels. Het maakt niet uit wat het onderwerp is. Altijd dezelfde lui die hun mening als waarheid verkondigen. Ik lees geen comments meer onder zogenaamde nieuwsartikelen.FijneKerst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:38:
Van NU.nl
"Er zijn enorm veel redenen om het niet goed te keuren. Met stip bovenaan staat het feit dat de prijs van Bitcoin enorm gemanipuleerd is. Een groot deel van het handelsvolume op exchanges is nep.
Daarnaast heb je het issue dat Tether gewoon een miljard USDT kan maken en bitcoin kopen om de prijs omhoog te stuwen. En andersom ook hun bitcoin weer kunnen verkopen voor hun eigen USDT, die weer verwijderen en zo de koers kunnen laten kelderen. Afgelopen anderhalve maand zijn er bijvoorbeeld weer 5 miljard USDT bijgemaakt en kijk eens wat de koers doet."
#zucht ... soms he...
Het is inderdaad niet best dat een beetje fud zoveel met de koers kan doen.anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:38:
Nog steeds nergens iets van echt nieuws te vinden. Best wel slecht toch eigenlijk weer dat een zootje idioten dit soort nep nieuws/ fud de wereld in kan slingeren.
Ik sta nergens van te kijken, zeker tegenwoordig niet meer, maar goed is het niet (niet allen bij crypto uiteraard)
Tijd om fiat gereed te zetten
The only easy day is yesterday.
Maaar.... Het is toch sell low, right?
Ik mag ook helemaal niks
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gewoon omdat het kan. In de vorige bull waren genoeg correcties met 30 procent.ElkeGaming schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:00:
En waarom weeral die crash?
ElkeGaming schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:00:
En waarom weeral die crash?
How to make life changing money in #Crypto:
— Nebraskangooner (@Nebraskangooner) 3 januari 2024
1. Get hired by a news outlet.
2. Enter a large leverage position.
3. Publish fake ETF news.
Ja, ben wholecoiner.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:03:
Het aantal wholecoiners (adressen met tenminste 1 Bitcoin) staat op een ATH
[Afbeelding]
Poll: Ben jij een wholecoiner?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb al een paar hele Doges én een Cardano uit mijn geboortejaar.
Maktub
https://www.marktplaats.n...r-v12-svj-63-1-63-limitedMrMrq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:05:
[...]
Ja, ben wholecoiner.
Heb al een paar hele Doges én een Cardano!
Waarom niet categorieën als in 1-2, 2-5, 5-10, >10 btcGelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Had ook gekund. Dit houd het simpel. En met 1 hele Bitcoin zit je er echt al wel serieus in wat mij betreftknakworst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:09:
[...]
Waarom niet categorieën als in 1-2, 2-5, 5-10, >10 btc
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wat een clown die Markus Thielen. Hij zegt vandaag:
https://x.com/thielen10x/status/1742558630723887360No. I changed my view
is hij die clown die die fud de wereld in geholpen heeft dan?Eegee schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Wat een clown die Markus Thielen. Hij zegt vandaag:
[...]
https://x.com/thielen10x/status/1742558630723887360
Ja dat is die 'analist' van Matrixdingesanti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:24:
[...]
is hij die clown die die fud de wereld in geholpen heeft dan?
ja zag het idd ondertussen al. Kansloos gebeuren
Heb helaas "nee" moeten voten, de planning is eind dit jaar "ja"Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Of we staan op 32k en iedereen gaat wachten tot 6 cent om te kopen. Maar we zakken maar tot 8 cent en de boot vertrekt alsnog naar een miljoen miljard.
Het is zo makkelijk, en toch zeg ik het nog één keer:
DCA op onregelmatige tijden.
Maktub
nu is het makkelijker dan aan einde van het jaar, dan kost BTC namelijk $78k-$115kNopheros schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:27:
[...]
Heb helaas "nee" moeten voten, de planning is eind dit jaar "ja"
nothing stops this train
Riemen vast boyz
Even met de Noorderwind verdwenen tijdens de bear. Uiteraard sats, ETH en wat andere meuk ingeslagen.
Ik ben er klaar voor.
JUST IN: Senior Bloomberg Analyst says "we have heard nothing to indicate anything but approval" for Spot #Bitcoin ETF.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 3 januari 2024
Bloomberg: Nothing To Indicate Spot Bitcoin ETF Rejections https://t.co/kzjdKX7pr9
MrMrq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:31:
DCA op onregelmatige tijden.
@Gelukszoekr, ze doen het weer!
Ik was het.. telt dat ook?Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Zero.
En als het niet gebeurt? NFA?Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:36:
Er heeft zich een mega dikke bull flag gevormd op de daily én weekly door die flash crash... Echt ziekelijk gewoon, de pump die we straks gaan krijgen gaat YUGE worden!
Riemen vast boyz
30% is hier gewoon wholecoiner. Ik ben echt plebs.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Gaat ooit wel gebeuren
Met straks bedoel ik in de toekomst een keer.
Misschien vandaag, anders morgen of de dag erna.
Komt goed.
Het is ook wel een hele gevoelige markt he
Lichtpuntje...
Ik heb maar op nee gedrukt, want iedereen die op ja drukt staat op de shortlist voor een bezoek met de boormachine.Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:57:
[...]
30% is hier gewoon wholecoiner. Ik ben echt plebs.
Ja, stelletje noobs hier. Ze leren het nooit.
Anyways, ik heb ook van deze dip gebruikt gemaakt om niet-dca bij te kopen. Dat lijkt meteen in de plus te staan nu
Ik weet niet wie er ja gedrukt heeft maar ik ga gewoon bij 3 willkeurige langs. Zit er vast 1 tussen.tomtom901 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:00:
[...]
Ik heb maar op nee gedrukt, want iedereen die op ja drukt staat op de shortlist voor een bezoek met de boormachine.
[ Voor 16% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2024 17:06 ]
Alleen die BBQ van jou is al 1 BTC.Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:57:
[...]
30% is hier gewoon wholecoiner. Ik ben echt plebs.
Ik heb maar op ja gedrukt. Er moet nog een schilderijtje opgehangen worden.tomtom901 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:00:
[...]
Ik heb maar op nee gedrukt, want iedereen die op ja drukt staat op de shortlist voor een bezoek met de boormachine.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lekker hoor, en ik maar wachten op die $0,07.zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:10:
Astar is echt een beest in mijn PF. Trekt alles weer in het groen.
Niet vergeten winst te nemen. Momentum zal ook weer verdwijnen binnenkort zoals je weetzwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:10:
Astar is echt een beest in mijn PF. Trekt alles weer in het groen.
Inclusief alle accessoires die ik nadien gekocht heb kom ik met de huidige koers op max 1/20 van 1 BTC voor mn bbq.
Target staat rond de 0,50. Daaronder weiger ik te verkopen.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:13:
[...]
Niet vergeten winst te nemen. Momentum zal ook weer verdwijnen binnenkort zoals je weet
[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 03-01-2024 17:24 ]
https://coinmarketcap.com...6rgxa0u84g5rwkcfqdqvp47guSEI Network’s SEI token experiences over 75% gains in a week, propelled by parallelized EVM technology.
SEIYAN meme coin, a cult favorite among SEI token holders, records a 400% surge, reflecting the broader Sei ecosystem’s growth.
[ Voor 88% gewijzigd door Gipsy King op 03-01-2024 17:26 ]
hier geen target, maar BTC moet een ATH gezet hebben voordat ik ASTR ga verkopenzwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:17:
[...]
Target staat rond de 0,50. Daaronder weiger ik te verkopen.Ik heb de tijd.
maar of dat lukt zolang hodlen
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 03-01-2024 17:27 ]
nothing stops this train
Winst = winstKol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:21:
[...]
hier geen target, maar BTC moet een ATH gezet hebben voordat ik ASTR ga verkopen
maar of dat lukt zolang hodlen
Bij een koers van 0,47 pak ik meer dan 100K. Als dat voor de halving lukt dan druk ik alles in Ethereum. Het idee is om zo'n bedrag "veilig" te stellen. En met een beetje geluk gaat het dan nog een 2x. Als we een normale bull cycle krijgen dan ligt de top ergens in 2025. Dan zal de koers van ASTR waarschijnlijk veel hoger liggen. Maar ik wil deze cycle wel meer aan risk management doen. Als het niet lukt dan schakel ik over naar plan B en hodl ik ook door richting een hoger prijs target. Het is allemaal maar een idee waarbij ook een dosis geluk nodig is. Ik kan er wel helemaal naast zitten en verkeerd gokken. Maar dat is het spelletje wat we spelen. No pain, no gain.Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:21:
[...]
hier geen target, maar BTC moet een ATH gezet hebben voordat ik ASTR ga verkopen
nothing stops this train
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nice!
En Bitcoin is 4e hoop ik?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het geld wat ik in crypto wil stoppen zit er al in. Moet nu komen van alts die het beter doen en Bitcoin hoog vekopen en in de bear weer terugkopen. Alhoewel dat laatste dit jaar niet gaat gebeuren lijkt me.Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:32:
[...]
nu is het makkelijker dan aan einde van het jaar, dan kost BTC namelijk $78k-$115k
op nr1, maar er staat zeer weinig BTC op Kraken
nothing stops this train
Oh nee, ik heb geen Tellor.
Internet Computer trekt mijn hele pf omhoog.Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:53:
Mijn Tellor (TRB) trekt mijn hele pf door het putje.
Oh nee, ik heb geen Tellor.
Oh nee...
Mijnes welknakworst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:17:
[...]
Internet Computer trekt mijn hele pf omhoog.
Oh nee...
Goed nieuws. Als die ETF eraan zit te komen is het veel te makkelijk die longs niet uit te roken
Nog steeds boven de 40k dus een nieuwe poging soon!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nu pas?
En nu eth bij-dca-en?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wow
@anti elppa, funding-rate zal nu wel weer neutraal zijn? En is dat gunstig of juist niet?
Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:27:
Doet Bitvavo het nog? when nieuwe fiat airdrop!
Maktub
Nog even die 10 jaar uitzitten dan kunnen alle whole coiners met pensioen. Heerlijk die gedachte!
Is de coinglass app 😀Numbers schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:27:
[...]
WowWaar heb je deze informatie vandaan? Is dat een totaal van meerdere beurzen en munten of van 1 crypto beurs bijvoorbeeld?
@anti elppa, funding-rate zal nu wel weer neutraal zijn? En is dat gunstig of juist niet?
Haha, een hele tijd terug vond iemand het vreemd waarom ik ICP ging lopen na een stijgijng.knakworst schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:17:
[...]
Internet Computer trekt mijn hele pf omhoog.
Oh nee...
Ik had geen zin om te timen, daar is toen nog 30% vanaf geklapt maar nu staat ie op iets van 250% ofzo
JUST IN: 🇺🇸 SEC schedules meetings today with New York Stock Exchange, Nasdaq, & Cboe to finalize comments on Spot #Bitcoin ETFs, Fox Business reports.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/ChjF4UszgXbfx6AG0RjyzXUo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yml1U2vpzuZ57MonQQftcKvT.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IHuvu2rOBynhy7VRCMYymnbH.png?f=user_large)
/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/a62EN2y5Sehjajjr2FBsHBXq.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Fca5p6UiA6Uf2BuUvuXoiXKS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0w2lKoqXLFYzUFoTg0K822tq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RcL3g6BAN9b6Mr2JD6r4fJ66.png?f=fotoalbum_large)