Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En Bitcoin viert het met een dump?Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:09:
Allemaal weer shitcoinerij praat en fiat gains gelul.
Terwijl het feestje toch echt wel voor de king moet zijn vandaag jongens, Bitcoin viert zijn 15e verjaardag vandaag!
[Afbeelding]
Vis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:14:
[...]
Zet m ff op de deelie bro, nothing on the hand
Nee dan moeten we met zn allen gaan panic sellen om de traditie in ere te herstellen.zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:18:
[...]
En als we nu door zakken naar de 30k dan moet ik hem zeker even op de wieeekly zetten.
Buy High Sell Low
Niet als je tijdens die bull nog gaat kopen, wat de meesten dus doen. Ok het kan wel natuurlijk, maar dan moet je wel aardig veel mazzel hebben wil je shitcoin dan nog x10 gaan.raq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:48:
[...]
Mwah, ligt aan je inleg natuurlijk.
In een bull moet x10/x15 van je totale PF wel lukken. Stel je hebt er een jaarsalaris in zitten, dat is dan een vervroegd pensioen.
Ook op de 8h zie ik er nog een bullflag inzwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:18:
[...]
En als we nu door zakken naar de 30k dan moet ik hem zeker even op de wieeekly zetten.
Zo de 44500 terug getest voor iedereen die dat graag nog even zag voordat we echt moon gaan
[ Voor 15% gewijzigd door Oepsje op 03-01-2024 12:25 ]
BREAKING: 🇺🇸 National debt surpasses $34 trillion for the first time ever.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 2 januari 2024
Een BV zou al oneindig klaar zijn 😂zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:34:
Dit is ook wel beangstigend of niet. Wel goed voor Bitcoin.
[Twitter]
But wait. There’s more.zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:34:
Dit is ook wel beangstigend of niet. Wel goed voor Bitcoin.
[Twitter]
Saudi Arabia has confirmed they have joined BRICS.
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 2 januari 2024
Momenteel heb ik geen Moonriver meer, maar ik heb ook niet echt een idee van de toekomst van die coin... Er wordt zo weinig over gesproken ook. Ik ben er dus nog niet uit of ik nog opnieuw een holding ga nemen in MOVR.
[ Voor 5% gewijzigd door braek op 03-01-2024 13:03 ]
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
Bron?The Redman schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:03:
ETF afgekeurd
En die is inmiddels gevuldtomtom901 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 07:31:
CME futures gezien? @Taro @anti elppa @YES @ScuL
Daar is 47k al aangetikt.. belooft wat..
[Afbeelding]
40.2
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 03-01-2024 13:10 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
En ik Zilliqa op 0,23 dollarroflexx schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:10:
Astr weer terug op 15 cent. Had moeten verkopen op 18,5.
Maktub
ManipulasieMaZo schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:15:
Watskeburt? Waarom de 8% drop?
Omdat iedereen winst aan het nemen is.MaZo schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:15:
Watskeburt? Waarom de 8% drop?
Jij niet?
Maktub
Ik koop nu nog niet terug in ieder geval.
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
heerlijk. Precies zoals het hoort. Alles is weer ff gereset nu. En dooooooorrDarkShadow schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:17:
Lekker, in een uur tijd veel alts op -15 tot -25%, was even geleden dit soort dagen!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://www.crypto-inside...aarschuwt-voor-afwijzing/
Zal best, maar ik ben wel net op de ASTR-trein gesprongen. Sorry man. En dooooooorr!anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:18:
[...]
heerlijk. Precies zoals het hoort. Alles is weer ff gereset nu. En dooooooorr
Bitvavo geeft de pijp ook even aan Maarten
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Heerlijk ja. Eth op 1900 opgepikt en Matic op 0,75. Btc short mooi gesloten. Let’s goVis schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:18:
Mooi scalp flash crash momentje
https://www.theblock.co/p...y-says-matrixport-analystSEC will reject all bitcoin spot ETFs in January, says Matrixport analyst
Analyst Markus Thielen argued the applications still fall short of a critical requirement that must be met before the SEC can approve them.
tja zou wel bizar zijn. Dat artikel zegt helemaal niets.BeyondThunder schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:19:
Wellicht was dit de oorzaak?
https://www.crypto-inside...aarschuwt-voor-afwijzing/
Waar heb jij ETH voor 1900 op kunnen pakken?Antifon schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:25:
[...]
Heerlijk ja. Eth op 1900 opgepikt en Matic op 0,75. Btc short mooi gesloten. Let’s go
HODL?MrMrq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:16:
[...]
Omdat iedereen winst aan het nemen is.
Jij niet?
Damn, wil ik kopen moet ik de app opnieuw starten...lekker zo'n loopDrardollan schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:23:
Zoooo down the putje!
Bitvavo geeft de pijp ook even aan Maarten
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V154 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
nothing stops this train
Stack Sats
niks aan het handje?? pfff ik wil kopen!!!Stovirpi schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:27:
Rustaaaaagh! Niks aan het handje heren en dames.
nothing stops this train
hahah , zeker niet, die gaan HELEMAAL rekt als zoiets gebeurd, die mannen verdienen daar goede boterhammen mee johKol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:27:
Doet Bitvavo het nog? when nieuwe fiat airdrop!
Momenteel kleine storing, u funds are safu !
Zorg gewoon dat je je kooporders hebt staan, dan profiteer je juist van dit soort momenten. Bij veel actie altijd een lagere wick dan grotere handelshuizen.A3-D schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:26:
[...]
Damn, wil ik kopen moet ik de app opnieuw starten...lekker zo'n loop
Good old Kraken natuurlijk. Usd pairzwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:26:
[...]
Waar heb jij ETH voor 1900 op kunnen pakken?
Lekker man! Wat een koopje! Op Nance niet lager dan 2100!
Daarom zijn er robotjes die orders klaarzettenA3-D schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:26:
[...]
Damn, wil ik kopen moet ik de app opnieuw starten...lekker zo'n loop
Ik heb netjes gekocht en verkocht
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/casper/
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 03-01-2024 13:36 ]
Is vaker zo op Kraken. Postte het op 11 december nog hier. Toen ook zo’n fijne naald en eth op 2010 gekocht. Gelijk weer verkocht op 2242 toen ook. De relatief lage liquiditeit op die exchange maakt bodemvissen makkelijk.zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:29:
[...]
Lekker man! Wat een koopje! Op Nance niet lager dan 2100!
Ik wacht al even op 12k..zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:35:
Ik wacht met bijkopen op de -30%+.Alleen als de stront echt de ventilator raakt.
nothing stops this train
Haha dan kan je lang wachten. Ik zit al maximaal in crypto en mijn bags zijn ready. Daarom met mezelf afgesproken dat ik alleen in uitzonderlijke gevallen nog bijkoop.
just curious, wat doe je dan met je fiat?zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:38:
[...]
Haha dan kan je lang wachten. Ik zit al maximaal in crypto en mijn bags zijn ready. Daarom met mezelf afgesproken dat ik alleen in uitzonderlijke gevallen nog bijkoop.
nothing stops this train
Zou wel hilarisch zijn.BTC100K2021 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:39:
Classic prank van de wallstreet jongens. Nog even een aantal snotneuzen met te veel geld liquideren (bijna 500 miljoen in een half uur) en dan vanmiddag de goedkeuring van de BTC ETF.
Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:39:
[...]
just curious, wat doe je dan met je fiat?
[ Voor 31% gewijzigd door BootjeVaren op 03-01-2024 13:44 ]
Inderdaad, zowel naar boven als naar beneden. Volgens mij iedere keer als iemand een flinke markt order doet. Heerlijk. Net weer wat astar op 13.5 EURO cent kunnen oppikken. Gevaarlijk gokje .Antifon schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:35:
[...]
Is vaker zo op Kraken. Postte het op 11 december nog hier. Toen ook zo’n fijne naald en eth op 2010 gekocht. Gelijk weer verkocht op 2242 toen ook. De relatief lage liquiditeit op die exchange maakt bodemvissen makkelijk.
Hun app is ruk overigens.
Op de bank houden voor de ultieme correctie en om iets achter de hand te houden voor als het nodig is? Ik wil minimaal 10k achter de hand houden en ik denk dat ik behoorlijk ver ga met wat ik van mijn vermogen in crypto heb staan. Ik heb ook nog twee dochters die ik niet te kort wil doen door die hobby van hun vader.Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:39:
[...]
Idd, die app en de site slaan half op tilt nu. Wel mooie buying opportunities zo.Prozaq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:44:
[...]
Inderdaad, zowel naar boven als naar beneden. Volgens mij iedere keer als iemand een flinke markt order doet. Heerlijk. Net weer wat astar op 13.5 EURO cent kunnen oppikken. Gevaarlijk gokje .![]()
Jij snapt het!
App is idd ruk. Voor scalpen en leverage traden, waarbij je aan de knoppen wil zitten, is het geen goed platform. Dan moet je gewoon op bybit zitten.Prozaq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:44:
[...]
Inderdaad, zowel naar boven als naar beneden. Volgens mij iedere keer als iemand een flinke markt order doet. Heerlijk. Net weer wat astar op 13.5 EURO cent kunnen oppikken. Gevaarlijk gokje .![]()
4 minuten later alweer een buy geraakt die ik was vergeten voor dezelfde dollarwaarde
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
als je een trader bent moet je ook niet bij Kraken zijn, Kraken is ideaal voor dca of voor swingtradesAntifon schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:49:
[...]
App is idd ruk. Voor scalpen en leverage traden, waarbij je aan de knoppen wil zitten, is het geen goed platform. Dan moet je gewoon op bybit zitten.
check ASTR
nothing stops this train
zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:47:
[...]
Op de bank houden voor de ultieme correctie en om iets achter de hand te houden voor als het nodig is? Ik wil minimaal 10k achter de hand houden en ik denk dat ik behoorlijk ver ga met wat ik van mijn vermogen in crypto heb staan. Ik heb ook nog twee dochters die ik niet te kort wil doen door die hobby van hun vader.
Kol Nedra schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:39:
[...]
Heb ik toch liever dit scenario! (Behalve atoombommen en oorlog natuurlijk.)
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 03-01-2024 13:57 ]
sec heeft nog niets gezegd. is 1 of andere wazige willie analyst die roept dat het afgekeurd/ uitgesteld is. Nergens iets van bewijslast of onderbouwingJoosie200 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:55:
Zit aan de lunch met collega's. Zit met een collega die ook in crypto zit nog zo te bespreken: wacht het ETF nieuws maar af. Stijging nu is lekker. Dondert de boel in elkaar. Rekteroni was served. Fat finger actie op de sell knop rammen of heeft de SEC al nein nein nein gezegd?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Of gewoon de jinx van de inverted Jim Cramer indicator. Met een lag van 24h. Niemand kan bitcoin killen, nope maar de koers wel. Zou bij SEC gerelateerd nieuws wel een breaking news idee verwachten.anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:57:
[...]
sec heeft nog niets gezegd. is 1 of andere wazige willie analyst die roept dat het afgekeurd/ uitgesteld is. Nergens iets van bewijslast of onderbouwing
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/JwYGJrhh52qgpt7SEc9TwgTa.png?f=fotoalbum_large)