Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.692 views

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 21:22
Vis schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:40:
Ik hoorde net een commercial op NPO Radio 2 van Finst, weten jullie nog? Die partij van DNB die zich ook ineens gaat mengen in "digitale assets" maar je cointjes wel alleen op hun platform mag houden zonder withdrawal mogelijkheden.

Haha, Henk en Ingrid De Giro boomers LFG
Je kan je btc allang naar je (non) custodian wallet sturen hoor.

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-11 15:56

r.marijnissen

sapphire512mb

Iemand verstand van bybit inverse derivates?

Momenteel kun je geen usdt meer overmaken van "funding" of unified trading naar inverse derivatives of ik doe het fout? Ofwel ik krijg geen usdt in deze portomonee dus hoe kun je dan nog kopen/verkopen? Ik kan Bitcoin er naartoe overmaken maar ja dat wil ik niet want dan zit je meteen in positie. Ben benieuwd hoe jullie dat nu doen. Als je momenteel probeert om usdt over te maken via "transfer" optie dan krijg je deze mededeling: Transfer of the chosen asset between the selected accounts not supported. Of ik doe wat fout?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:01

Vis

Dacuuu schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:42:
[...]

Je kan je btc allang naar je custodian wallet sturen hoor.
En non custodial wallets dan?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Dacuuu
  • Laatst online: 30-11 21:22
Vis schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:45:
[...]

En non custodial wallets dan?
Foutje van mij. Ik bedoel inderdaad non custodian wallets. Gewoon naar alle btc adressen. >:)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:20:
[...]

Nu Astar mooi binnen de top 100 staat worden er steeds meer van die shillers op twitter en youtube wakker. Alleen maar beter.
Die worden gewoon betaald 🙀

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 18:44

knakworst

Get more sats!

STIMPPYYY schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:50:
[...]

Niet zo naïef joh. Er zijn heus wel youtubers die oprecht die dikke tech gratis willen shillen.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:17
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:34:
[...]

De bekken van tradfi zullen schuimen...
Als Nikolaos Panigirtzoglou het al zegt, dan moet het wel waar zijn.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Vis

Vis

Dacuuu schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:48:
[...]

Foutje van mij. Ik bedoel inderdaad non custodian wallets. Gewoon naar alle btc adressen. >:)
Ah dit is dus mogelijk inmiddels, goed zeg 👍🏼

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:03:
[...]

Meh, mijn btc voorraadje op bitvavo nu gedumpt; kijiken wat er gaat gebeuren. De 50% winst is al binnen, schade wil ik beperken ;)
Het merendeel staat ergens anders en daar blijf ik vanaf.

Gaan we omhoog: profiteer ik iets minder mee
Gaan we omlaag: lijd ik iets minder minder mee

What's not to like?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7q_cD2wa7pQyA9cOvfuh4e86Fw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Yst2iWLIMr22MJB2d9reJaKd.gif?f=user_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
r.marijnissen schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:43:
Iemand verstand van bybit inverse derivates?

Momenteel kun je geen usdt meer overmaken van "funding" of unified trading naar inverse derivatives of ik doe het fout? Ofwel ik krijg geen usdt in deze portomonee dus hoe kun je dan nog kopen/verkopen? Ik kan Bitcoin er naartoe overmaken maar ja dat wil ik niet want dan zit je meteen in positie. Ben benieuwd hoe jullie dat nu doen. Als je momenteel probeert om usdt over te maken via "transfer" optie dan krijg je deze mededeling: Transfer of the chosen asset between the selected accounts not supported. Of ik doe wat fout?
In de inverse deratives kun je geen usdt zetten, je kan hierin traden met btc, eth en nog een select aantal. Als jeje usdt onder spot gebruikt kun je btc kopen of verkopen, de btc kun je dan naar inverse derative account transferren.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 11:22

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W12Y51J3SN0xCVVPNNmoHy7fb5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rV6DAtJFm8L8bCVUMtSKqesx.png?f=user_large

Gesporken. Die was ik helamaal vergeten in het rijtja accumaleren, rendamenteren. Grest! :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

zenith schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:02:
[...]

In de inverse deratives kun je geen usdt zetten, je kan hierin traden met btc, eth en nog een select aantal. Als jeje usdt onder spot gebruikt kun je btc kopen of verkopen, de btc kun je dan naar inverse derative account transferren.
Toch doen ze het hier:
Kijk hier vanaf minuut 12:39
YouTube: Orders plaatsen op Bybit doe je zo! | Tutorial

[ Voor 12% gewijzigd door r.marijnissen op 02-01-2024 17:08 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 21:01
STIMPPYYY schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:50:
[...]

Dus?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Vis

Vis

Uh Ohhh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwPdo6jz2l-dHkrEGTGdmA8uPEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JYdSe5egjmn4md2FZ1nofxiM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blKtVGJy8ZZ4SmPXetdYwOgsO-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VuRt09sQaiDmkxrjHRwYmKia.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat is het sell signaal. De cramer indicator.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
Alles rekt straks door Jim Cramer

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Dan is dit toch wel weer bullish:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFlPtFkgl1z5iiWCuNhhwXhbdlQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V0USTEjOobwsWC2eyaiskHqS.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:55
hier bewegend beeld:

nothing stops this train

• Vis

Vis

Ja klopt, in datzelfde interview zei die dat ook ja.
Dus ach.. HODL

• WhySoSerious
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:03:
[...]

Meh, mijn btc voorraadje op bitvavo nu gedumpt; kijiken wat er gaat gebeuren. De 50% winst is al binnen, schade wil ik beperken ;)
Het merendeel staat ergens anders en daar blijf ik vanaf.

Gaan we omhoog: profiteer ik iets minder mee
Gaan we omlaag: lijd ik iets minder minder mee

What's not to like?
God-domme wil je op 2 januari al aan de schandpaal genageld worden?

Mna man man

• zenith
  • Niet online
Dit is geen unified trading account als ik het zo zie, komt denk ook omdat de video al een jaar oud is.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07:01
De enige comment op de fb post

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZhxuDk5oBcK0Za2qIykyiVgz3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SwUn8xZmvP9SaubovM6XIMCF.jpg?f=fotoalbum_large

The only easy day is yesterday.

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

zenith schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:30:
[...]

Dit is geen unified trading account als ik het zo zie, komt denk ook omdat de video al een jaar oud is.
Nee ze zitten in: BTC/USD Inverse prepetual.
En dat staat onder Derivatives

Zie chart:
YouTube: Orders plaatsen op Bybit doe je zo! | Tutorial

Zelf veel met Bitvavo gedaan maar dit platforum is me soms nog zoeken met de miljard mogelijkheden.

[ Voor 26% gewijzigd door r.marijnissen op 02-01-2024 17:38 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:31
The Most Interesting Man in the World was an advertising campaign for Dos Equis beer featuring actor Jonathan Goldsmith as a bearded, debonair older gentleman with voiceovers that were both humorous and outrageous. The advertisements first began appearing in the United States in 2006 and became a popular Internet meme.

Dat is dus de context van deze Bitcoin reclame :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
de tijd, dat is toch een boomer krant van vroeger toch?

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Man man, word soms een beetje moe van CT, iedereen shillt z’n bags en zegt kijk maar ze stijgen hard. Elke alt stijgt in een bullmarkt.

Oh wacht, dus ook die van mij! Ben echt een goede trader dus!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWrH6wDIFa_0_STuDRPzFw7X11c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zqV26UlAszLPyyq09tN6bABt.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik denk dat de CEO van bitcoin het zweet van zijn voorhoofd afveegde toen hij werd aangeklaagd door de Amerikaanse overheid.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Don Guacamole schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 18:22:
Man man, word soms een beetje moe van CT, iedereen shillt z’n bags en zegt kijk maar ze stijgen hard. Elke alt stijgt in een bullmarkt.

Oh wacht, dus ook die van mij! Ben echt een goede trader dus!
[Afbeelding]
maar aan de BTC D te zien gaat die dampende gier hard achteruit in BTC pair. shitcoin gonne shit dus

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:10

PB-powell

Mr. Laziness

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6tkD1W526QBzlysFlxTH57RaMh0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/myijdY6bbvTIhZQ3YihHW7py.png?f=fotoalbum_large

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:33

raq

Ben bezig om transactionhistory vanuit de verschillende exchanges in een BI-dashboardje te stoppen, om te kijken hoe we ervoor staan qua inkoopprijzen e.d. Die transactielogs op exchanges gaan vaak maar 6mnd terug, dat is te karig voor mij.
Nu werk ik met exports vanuit de exchanges maar nu zou ik graag direct de transacties vanaf de exchanges trekken. Nu heeft elke exchange zijn eigen authenticatiemethode voor de api-calls, daar heb ik geen tijd/zin in om dat allemaal uit te zoeken.

Is er ook een dienst waarop je exchange-accounts kan linken, en waar vanuit je dan in keer al je transacties van verschillende exchanges kan ophalen?

De tijd leert of het tij keert

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Die Mark!

Topper, 5 jaar doen om je propedeuse te halen, tevergeefs. En dan na te gaan dat je dit in het eerste jaar al haalt.

Gelukkig jaren gelezen om de tech van Doge te begrijpen! Yep, be like Mark!

UberLurker Departement #GG.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ff alle resusaapjes uit de boom schudden voor de face-ripping god-candle als ze er weer in fomo-en.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
ETF incoming!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 10:59
Bitconned op Netflix vond ik wel vermakelijk. Zeker omdat ik rond die tijd geen snuggere dingen gedaan heb door op een paard te wedden en dat hoewel sommige projecten enigzins hun best deden, het in de praktijk anders uitpakte.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

raq schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 18:40:
Ben bezig om transactionhistory vanuit de verschillende exchanges in een BI-dashboardje te stoppen, om te kijken hoe we ervoor staan qua inkoopprijzen e.d. Die transactielogs op exchanges gaan vaak maar 6mnd terug, dat is te karig voor mij.
Nu werk ik met exports vanuit de exchanges maar nu zou ik graag direct de transacties vanaf de exchanges trekken. Nu heeft elke exchange zijn eigen authenticatiemethode voor de api-calls, daar heb ik geen tijd/zin in om dat allemaal uit te zoeken.

Is er ook een dienst waarop je exchange-accounts kan linken, en waar vanuit je dan in keer al je transacties van verschillende exchanges kan ophalen?
Misschien: https://cointracking.info/?

Wel de vraag of je bij 1 partij al je inzichten tezamen wilt brengen natuurlijk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 14:04

BeyondThunder

Lost Lightning

Jezus, wat een scam. Noobs, pas op.
YouTube: Bitcoin ETF Will Send BTC Price to $1 Million? Michael Saylor LIVE
Eerst video op mijn feed

• zwembroek
Welke noobs are you talking about?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:31

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Noobs die hierin zouden kunnen trappen en deze scam niet kennen.
Denk dat men het kanaal van Michael Sailor hebben hebben gehackt, even zoeken

[ Voor 38% gewijzigd door BeyondThunder op 02-01-2024 19:36 ]

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:33:
[...]

Welke noobs are you talking about?
dat zijn er altijd erg veel. Jammer dat je niet een adres kan zien, dan kan je ff kijken wat zo'n scam oplevert in een paar uur....

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@anti elppa
https://www.blockchain.co...ctyxqpkqcpnrdep693kwew57c
En het Ethereum adres:
0x00e93de4a7110C89326CAa59B551b1D26867c7E0

[ Voor 24% gewijzigd door BeyondThunder op 02-01-2024 19:55 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:33
Thanks, dat was makkelijk 100% verdienen!

Hoe lang duurt het voordat ik het ontvang?

[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 02-01-2024 20:06 ]

• anti elppa
  • Nu online
jij hebt die qr gescanned? Ik zou dat zelfs al niet doen.

dat valt tegen. die meuk met ellon 6 a 7 jaar terug, met stuur 0,1 en krijg 1 btc terug, gingen met gemak naar 10 a 15 btc in een dag. je zag zelfs idioten 0,5btc sturen

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 02-01-2024 20:09 ]

• raq

raq

Coldcat schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:21:
[...]

Misschien: https://cointracking.info/?

Wel de vraag of je bij 1 partij al je inzichten tezamen wilt brengen natuurlijk.
Tnx, wel een risico idd. Dit lijkt wel op wat ik zoek. Je kan veel exchanges daar koppelen en dan een export maken, of je eigen data/transacties bevragen via een API. Dat laatste is super, dan is het helemaal te automagiseren.

Wel 16$-20$ p/m, dat is wel te doen als ik CoinStats dan kan lozen. Zie helaas geen app bij cointracking....

Zijn er meer/betere van deze diensten? Of is dit de 'standaard'?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 15:32
raq schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:08:
[...]

Tnx, wel een risico idd. Dit lijkt wel op wat ik zoek. Je kan veel exchanges daar koppelen en dan een export maken, of je eigen data/transacties bevragen via een API. Dat laatste is super, dan is het helemaal te automagiseren.

Wel 16$-20$ p/m, dat is wel te doen als ik CoinStats dan kan lozen. Zie helaas geen app bij cointracking....

Is de API toegang als read only in te stellen? Anders zijn je muntjes straks ook nog automagisch weg, hoef je helemaal niets meer te doen :P

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:23
[...]

Je kan ook Koinly eens proberen.
Importeren over api is gratis, maar je moet wel betalen per jaar om je belasting aangifte te maken, maar ook om alles van en bepaald jaar naar een csv te exporteren.

Maar idd je api op read only zetten.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 10:59
Nopheros schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:24:
[...]

Is de API toegang als read only in te stellen? Anders zijn je muntjes straks ook nog automagisch weg, hoef je helemaal niets meer te doen :P
Elke fatsoenlijke exchange biedt dit natuurlijk als een instelling aan. Wij moeten er echter op vertrouwen dat de back-end dichtgetimmerd is.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:53
[...]

Wat is de meerwaarde dat een dergelijke dienst 20 USD per maand waard is?

Lijkt me ook prima bij te houden in Excel of CoinGecko. Moet je het wel handmatig invoeren uiteraard, maar tenzij je tientallen transacties per week hebt prima te doen.

Hou dit zelf helemaal niet nauwkeurig bij. Zou bijvoorbeeld niet weten wat mijn gemiddelde aankoopprijs is van ETH. Houd eigenlijk alleen mijn totale profiel waarde bij en ik weet hoeveel fiat ik erin geïnvesteerd heb. Plus hoe individuele posities het doen vs BTC en ETH.

• Overgeef Dave
jvel92 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:36:
[...]

Als raq Belg is dan zal hij/zij er snel achter komen wat de meerwaarde is.
Iedere stake reward wordt bvb als taxable event gezien (Aan de koers van dat moment).

Begin maar met je excel/manuele input.

[ Voor 196% gewijzigd door Overgeef Dave op 02-01-2024 20:46 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:53
Overgeef Dave schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:44:
[...]

Als raq Belg is dan zal hij/zij er snel achter komen wat de meerwaarde is.
Iedere stake reward wordt bvb als taxable event gezien (Aan de koers van dat moment).

Begin maar met je excel/manuele input.
In dat geval kun je beter overwegen om te verhuizen :D

Ja, vanuit dat opzicht biedt het inderdaad wel meerwaarde.

• Overgeef Dave
Voor de belgen die hier rondneuzen en de nederlanders die met ons willen lachen:
https://www.ruling.be/sit..._cryptomunten_nl_2022.pdf

Check punt 11.

• jeppekroezen
  • Laatst online: 07:24
Overgeef Dave schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:59:
Voor de belgen die hier rondneuzen en de nederlanders die met ons willen lachen:

Check punt 11.
Waarom zou je dit in vredesnaam moeten toelichten ? :+ :+ :+

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56
Grote bullflag op BTC hourly, lets gooo

• raq

raq

jvel92 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:36:
[...]

Lijkt me ook prima bij te houden in Excel of CoinGecko. Moet je het wel handmatig invoeren uiteraard, maar tenzij je tientallen transacties per week hebt prima te doen.

Hou dit zelf helemaal niet nauwkeurig bij. Zou bijvoorbeeld niet weten wat mijn gemiddelde aankoopprijs is van ETH. Houd eigenlijk alleen mijn totale profiel waarde bij en ik weet hoeveel fiat ik erin geïnvesteerd heb. Plus hoe individuele posities het doen vs BTC en ETH.
Zal per persoon verschillen of je bij zoiets belang hebt.
Ik wil (geautomatiseerd) mijn transacties op exchanges verzamelen, om er zelf mee te stoeien enzo.

-Stuk of 45coins nu in de PF, historie honderden coins, duizenden transacties, niet handmatig bij te houden.
-Meerwaarde is dat ik niet 5+ exchanges langs hoef om de transacties te exporteren om deze zelf samen te voegen.
-Meerwaarde is dat dat ik 1 actueel overzicht heb van alle transacties en assets.
-Meerwaarde is dat ik mijn BI-pakket maar aan 1 api hoef te koppelen voor alle data, die van Cointracking/konly.
-Naslagwerk voor belasting in NL

De vraag is of ik na aanschaf van zo'n dienst nog zelf ga pielen in BI tooling, of dat deze diensten al zelf voldoende inzicht bieden in de data. Ik heb nu 5x handmatig een export gedaan en weet bv van ARB en ETH de gemiddelde inkoopprijs gecombineerd uit verschillende exchanges.
Weekje vrij, lekker pielen

• Coldcat

Coldcat

HODL

Check punt 11.
Is dit van de overheid? Ze willen best wat van je weten.

Al die users met verschillende usernames zijn dus niet van Belgische afkomst :)B

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Check punt 11.
Antwoord op vraag 6 weet ik: buy high sell low.

In vraag 13 staat een schrijffout.

13. Doet u beroep op speciale apparatuur (bv.
hardware wallet) om uw cryptomunten te
beschermen? Zo ja, gelieve dit uw seedphrase toe te lichten.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 02-01-2024 21:24 ]

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Nemand verstand van bybit inverse derivates?

Toch doen ze het hier:
Kijk hier: YouTube: Orders plaatsen op Bybit doe je zo! | Tutorial

[ Voor 22% gewijzigd door r.marijnissen op 02-01-2024 21:30 ]

• Overgeef Dave
Coldcat schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:11:
[...]

Is dit van de overheid? Ze willen best wat van je weten.
Yep
Maar in alle eerlijkhied, die vragen zijn er om te bepalen of je in het 0% of 33% roerende voorheffing tarief valt..
Je kan daar bij de overheid een rulung over aanvragen en dan moet je die vragen beantwoorden.

Je kan gewoon onmiddleijk voor de 33% roerende voorheffing gaan en dan moet je die vragen niet beantwoorden.

Van zodra je een sale naar fiat hebt gedaan prior tot die ruling kunnen ze geen ruling meer uitsprekenn en betaal je gewoon belastingen.

Wie weet heeft een beginnende belg hier nog iets aan (hodl).

Bijgevolg zit ik in de 33% :+, ik wordt hier beschouwd als een 'cryto degen' :P

• Overgeef Dave
knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:20:
[...]

In vraag 13 staat een schrijffout.

13. Doet u beroep op speciale apparatuur (bv.
hardware wallet) om uw cryptomunten te
beschermen? Zo ja, gelieve dit uw seedphrase toe te lichten.
:o

Dat is een correctie die ze in de pdf van 2024 gaan aanpassen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09:09
Overgeef Dave schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:33:
[...]

Yep
Maar in alle eerlijkhied, die vragen zijn er om te bepalen of je in het 0% of 33% roerende voorheffing tarief valt..
Je kan daar bij de overheid een rulung over aanvragen en dan moet je die vragen beantwoorden.

Je kan gewoon onmiddleijk voor de 33% roerende voorheffing gaan en dan moet je die vragen niet beantwoorden.

Van zodra je een sale naar fiat hebt gedaan prior tot die ruling kunnen ze geen ruling meer uitsprekenn en betaal je gewoon belastingen.

Wie weet heeft een beginnende belg hier nog iets aan (hodl).

Bijgevolg zit ik in de 33% :+, ik wordt hier beschouwd als een 'cryto degen' :P
Ik heb er meer dan 25 jaar gewoond maar de eerste crypto (puur toevallig) pas in NL aangekocht. Heb wel het idee dat de regeling hier beter is ;)

Kan nog veranderen natuurlijk.

• Coldcat

Coldcat

HODL

raq schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:05:
[...]

Zal per persoon verschillen of je bij zoiets belang hebt.
Ik wil (geautomatiseerd) mijn transacties op exchanges verzamelen, om er zelf mee te stoeien enzo.

-Stuk of 45coins nu in de PF, historie honderden coins, duizenden transacties, niet handmatig bij te houden.
-Meerwaarde is dat ik niet 5+ exchanges langs hoef om de transacties te exporteren om deze zelf samen te voegen.
-Meerwaarde is dat dat ik 1 actueel overzicht heb van alle transacties en assets.
-Meerwaarde is dat ik mijn BI-pakket maar aan 1 api hoef te koppelen voor alle data, die van Cointracking/konly.
-Naslagwerk voor belasting in NL

De vraag is of ik na aanschaf van zo'n dienst nog zelf ga pielen in BI tooling, of dat deze diensten al zelf voldoende inzicht bieden in de data. Ik heb nu 5x handmatig een export gedaan en weet bv van ARB en ETH de gemiddelde inkoopprijs gecombineerd uit verschillende exchanges.
Weekje vrij, lekker pielen
Ik heb ook een vrij uitvoerig Excel overzicht gemaakt. Het is makkelijk een beetje te pielen met de getallen en teveel bij te houden. Daarom schoon ik het eens in de tijd om om er zo min mogelijk tijd mee kwijt te zijn.

Overzicht
Op de overzichtspagina zijn de koersen met de verschillende stijgingen / dalingen te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRUZ-MogX17BJzawSL9_UYIO4u8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bl61E0t4WvKiuCCCXN6HwBo7.png?f=user_large

Hier zie je op korte termijn welke coins echt hard gegaan zijn. Een groot groen getal in de eerste kolom is moon! Met de 60 / 90 dagen zie je welke coins wat achterblijven. De data haal ik op bij CMC via de API.

Dan een paar kolommen met de aantellen en welke exchange alles staat. Tot slot hoeveel cash erin en eruit geaan is, en hoeveel winst / verlies er op dat moment staat. Dit heb ik gebruikt om bij te kopen als de coins weer teveel REKT gingen, of te verkopen in de huidige fase van de markt. Ik heb dit onderverdeeld in verschillende categorien (BTC / ETH; shit out; shit new)

BTC
Hier maak ik maandelijks een overzicht van de scenarios. Een overzicht wat er gebeurde tijdens de vorige runs en de huidige staat. Hierdoor sta ik iedere maand even stil om op grote tijdframes de stand van de markt te bekijken. Ook sta ik hier iedere maand even stil bij de ETH/BTC pairing om te zien of ik de DCA van BTC naar ETH om wil gooien. Ik schrijf highlighs van m'n gedachten op om te kijken of die juist waren.

Buy/Sell
Een overzicht van hoeveel ik op welke koersen ga kopen. Als de stront aan de knikker is moet je blind je plan uitvoeren. Hierdoor heb ik altijd een plan klaar. Het sell-plan is nog leeg trouwens

DCA
Een overzicht van de DCA om vooral bij te blijven kopen.

Stable
Een overzicht hoeveel stabels ik op diverse plekken heb staan. Dit is de input om weer terug in de markt te gooien bij een dip.

==

Het heeft wat werk gekost om te maken en ontdekken wat voor mij werkt, maar zorgt er persoonlijk voor dat ik in control ben. Waarom ik het nooit in PowerBI zou maken is omdat ik graag even handmatig dingen aanpas.

Daarnaast schets ik op papier iedere week / 2 weken op wat er kan gebeuren. Deze week was dat bijvoorbeeld:

1. Stijging naar 48k
2. Retrace richting de 38k
3. Naar rechts

Hier neem ik dan even de tijd voor om te kijken of ik me goed voel bij de scenarios en posities.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
r.marijnissen schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:26:
Nemand verstand van bybit inverse derivates?

Toch doen ze het hier:
Kijk hier: YouTube: Orders plaatsen op Bybit doe je zo! | Tutorial
Bij Inverse Derivates kan je alleen de coin zelf inzetten. Dat staat overigens ook bij die pagina's: Using the coin itself as collateral. Anders zou het betekenen dat als je USDT inzet je USDT vs USD(T) gaat traden, daarom kan je dat niet overmaken. Je kunt USDT wel inzetten bij Perpetual, daar is immers USDT het collateral.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k429_ydzLVScH8CcZlZtp46CvDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdfrYkdgByVlghVHcrYC5cwk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_RFj4yLw66vCBsvlIu1VwCLnFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bApPFobkHaZVlgqxI1FzAclp.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Astar 18 cent , lets goooooo!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Op naar de 30 cent! Einde week ergens?

Ook een dikke ARB! Door de ATH heen en in prijsdiscovery!

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 03-01-2024 07:59 ]

• anti elppa
  • Nu online
Coldcat schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 07:58:
[...]

Op naar de 30 cent! Einde week ergens?

Ook een dikke ARB! Door de ATH heen en in prijsdiscovery!
in btc pair is die poep munt nog steeds verre van ath....en als btc lekker verder gaat (wat ie gaat doen), ga je in tov btc nog verder rekt.

:)

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Taro schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:08:
[...]

Bij Inverse Derivates kan je alleen de coin zelf inzetten. Dat staat overigens ook bij die pagina's: Using the coin itself as collateral. Anders zou het betekenen dat als je USDT inzet je USDT vs USD(T) gaat traden, daarom kan je dat niet overmaken. Je kunt USDT wel inzetten bij Perpetual, daar is immers USDT het collateral.
Weet het maar in die video kopen ze gewoon in met usdt?
Die video is wel een jaar oud maar de layout van bybit is nog vrijwel hetzelfde.

Als ik nu een inverse perpetual open op basis van BTC/USD.
Dan invullen orderprice, en hoeveel je wil in?....USD....

Ik vind Inverse Perpetual erg intressant omdat je met margin kan handelen maar dan ISOLATED.
Wat inhoudt dan je alleen ingezette bedrag kwijt kan raken en niet heel je account kan kan opsnoepen zoals bij CROSS.

edit:

Denk dat je niet echt usdt gebruikt maar de dollar voor positie grote.
Want is een test account waar elke asset max 100$ heeft kan ik bij usd invullen $200 en ik kan hem gewoon plaatsen. Dan kan niet als je usd zou gebruiken en er max $100 inzit.
Hoop dat iemand het mij nog iets duidelijker kan uitleggen.

[ Voor 43% gewijzigd door r.marijnissen op 03-01-2024 08:37 ]

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:27

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:11:
[...]

in btc pair is die poep munt nog steeds verre van ath....en als btc lekker verder gaat (wat ie gaat doen), ga je in tov btc nog verder rekt.

Die drek is het product van de slechtheid van de mens. Geraffineerde oplichtingspraktijken verpakt in een dun laagje dikke tech die vooralsnog niemand gebruikt en die we in 99% van de gevallen ook niet nodig hebben.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:24:
[...]

Die drek is het product van de slechtheid van de mens. Geraffineerde oplichtingspraktijken verpakt in een dun laagje dikke tech die vooralsnog niemand gebruikt en die we in 99% van de gevallen ook niet nodig hebben.
Thanks voor de pitch, een prima munt om wat mee te verdienen dus d:)b

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Na 2 jaar sulken en zo her en der wat dca-en, tegen beter weten in, het gevoel hebbende dat het nooit meer goed komt, ook tegen beter weten in, baal ik dat de boel omhoog gaat en ik niet nog wat meer bij elkaar heb kunnen scharrelen

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:14:
Na 2 jaar sulken en zo her en der wat dca-en, tegen beter weten in, het gevoel hebbende dat het nooit meer goed komt, ook tegen beter weten in, baal ik dat de boel omhoog gaat en ik niet nog wat meer bij elkaar heb kunnen scharrelen
dat was mijn les in de bear van 2014/ 2015. Gewoon amper tijd in gestoken en volledig de boot gemist. Pas begin 2017 weer gaan kopen

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:18:
[...]

dat was mijn les in de bear van 2014/ 2015. Gewoon amper tijd in gestoken en volledig de boot gemist. Pas begin 2017 weer gaan kopen
Ben er op zich wel mee bezig gebleven maar ging er in de bull aggressiever in dan in de bear. Ook hier lessons learned.

• Ray_
Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:28:
[...]

Ben er op zich wel mee bezig gebleven maar ging er in de bull aggressiever in dan in de bear. Ook hier lessons learned.
Hier 't zelfde hoor. Eerste bull flink met geld lopen smijten en in de bear vervolgens op de handjes blijven zitten en mondjesmaat nog wat flufjes er in gekieperd. Kwam mij toentertijd ook beter uit met wat verbouwingen aan het huis, maar had ik 't allemaal omgedraaid dan waren die verbouwingen in de bull er na ook gelijk gedekt.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:38:
[...]

Hier 't zelfde hoor. Eerste bull flink met geld lopen smijten en in de bear vervolgens op de handjes blijven zitten en mondjesmaat nog wat flufjes er in gekieperd. Kwam mij toentertijd ook beter uit met wat verbouwingen aan het huis, maar had ik 't allemaal omgedraaid dan waren die verbouwingen in de bull er na ook gelijk gedekt.
Ha grappig, hier waren we ook en nog steeds aan het verbouwen waardoor ik wat voorzichtiger was.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Airdrop voor ATOM / OSMO / TIA

https://cosmosairdrops.io/drops/dymension-1139 (er zijn een hoop fake airdrops). Op deze website staat dat het gevalideerd is. Altijd oppassen dus!

https://genesis.dymension.xyz/

[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 03-01-2024 09:40 ]

• Ray_
Darrell schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:39:
[...]

Ha grappig, hier waren we ook en nog steeds aan het verbouwen waardoor ik wat voorzichtiger was.
Hier gaat 't ook nog wel even door. Het lot van een jaren-70-huis-bewoner. Teveel woonoppervlakte, te weinig tijd en toch alles zelf willen doen. Mijn volgende huis wordt kleiner :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:18:
[...]

2015.. Die mooie tijd van 300 dollar per bitcoin. O+ Heb er toen echt te weinig gekocht :+

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:24:
[...]

Ik blijf het grappig vinden dat jij hier met die usernaam de maxi uit komt blijven hangen. oOo

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dankzij de leuke BTC-waarde een klein bedrag wat ik bij youhodler had staan inmiddels naar EUR gezet (toch leuk bijna verdubbeld) en uit laten betalen. Ook altijd leuk dat je kleine restjes (90 cent aan USDT :P) dan nergens kwijt kunt en dus ze cadeau geeft zeg maar en dan ook nog een paar euro voor overgooien naar je IBAN. Maar goed, leermoment: was beetje klaar met die tent, moest sinds een aanpassing elke week zelf m'n earn aanslingeren voor weer een week, dikke doei. Zo veel mogelijk achter de hardwarewallets en set it and forget it tot ik een hutje in NZ ga kopen ofzo :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Kol Nedra
ASTR *O*
MNT *O*
BTC *O*

let's Go!!!!

nothing stops this train

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:11:
[...]

Dat betekend dus nog heel veel ruimte om te groeien! Maar even serieus. Ik begrijp de vergelijking met het Bitcoin paar als je puur naar de kracht van een alt coin kijkt. Maar het boeit mij werkelijk waar geen moer als een token rekt gaat tegenover bitcoin maar mijn target in usd wordt gehaald. Want mijn uiteindelijke doel is meer fiat en niet meer Bitcoin.
Als mijn sell target nu met Bitcoin wordt behaald of met een dikke bult stront dat interesseert mij geen flikker. Uiteindelijk verkoop ik alles of het nu Bitcoin is of dikke stinkende blauwe drek uit een afvoerput. En de werkelijkheid is dat je met de juiste shitcoins en een goed exitplan meer fiat kan maken dan met Bitcoin. Uiteraard kleven daar de nodige (grote) risico's aan en is het bij mij ook vaak genoeg fout gegaan (2018) of ben ik door greed te lang blijven zitten (2022 GLMR) en heb ik de grote winsten zien verdampen. Maar al doende leert men en nu heb ik gelukkig een pf met veel Ethereum als tegenhanger van die ongure scam bende die een doorn in het oog is van alle Bitcoin maxi's haha. En ook ik had liever mijn doelen behaald met alleen Bitcoin maar daar ben ik niet vermogend genoeg voor. En voor nu is mijn motto, "het doel heiligt de middelen".

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Where's ADA :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVHemCG1Z3zxHPYbZtyA2OTjDlY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yNchaZLeHOpKfg0SH08wwXEh.jpg?f=user_large

• Alpina
Olas is een mooie voor de pf op dit moment. TAO mag nu wel weer een sprintje gaan trekken. Straks ga ik er nog Astr voor kopen O-)

• Alpina
zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:03:
[...]

Dat betekend dus nog heel veel ruimte om te groeien! Maar even serieus. Ik begrijp de vergelijking met het Bitcoin paar als je puur naar de kracht van een alt coin kijkt. Maar het boeit mij werkelijk waar geen moer als een token rekt gaat tegenover bitcoin maar mijn target in usd wordt gehaald. Want mijn uiteindelijke doel is meer fiat en niet meer Bitcoin.
Als mijn sell target nu met Bitcoin wordt behaald of met een dikke bult stront dat interesseert mij geen flikker. Uiteindelijk verkoop ik alles of het nu Bitcoin is of dikke stinkende blauwe drek uit een afvoerput. En de werkelijkheid is dat je met de juiste shitcoins en een goed exitplan meer fiat kan maken dan met Bitcoin. Uiteraard kleven daar de nodige (grote) risico's aan en is het bij mij ook vaak genoeg fout gegaan (2018) of ben ik door greed te lang blijven zitten (2022 GLMR) en heb ik de grote winsten zien verdampen. Maar al doende leert men en nu heb ik gelukkig een pf met veel Ethereum als tegenhanger van die ongure scam bende die een doorn in het oog is van alle Bitcoin maxi's haha. En ook ik had liever mijn doelen behaald met alleen Bitcoin maar daar ben ik niet vermogend genoeg voor. En voor nu is mijn motto, "het doel heiligt de middelen".
Mooi toch, en zou verdiend zijn. Waren het al geen double digits met Trac en daarn glmr als ik het goed heb? 3de keer scheepsrecht toch. En hier ook de iets ‘veiligere’ keuze met BTC en daarna ETH.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Luuk schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:50:
[...]

2015.. Die mooie tijd van 300 dollar per bitcoin. O+ Heb er toen echt te weinig gekocht :+
Had destijds de optie om er 10 te kopen met collega's samen op basis van een inleg van 250 Eur P/S. ( 2500 eur toen was 415.000 eur today) Stupid fuck !

Als ik daar aan terug denk kan ik natuurlijk wel janken :P , niet gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwFLdh59CS2CF1e16-4OiSEhyXM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OVAfBGyCuIg2upph5pzu9jWX.jpg?f=user_large

#metdebillenbloot.

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:12:
[...]

Mooi toch, en zou verdiend zijn. Waren het al geen double digits met Trac en daarn glmr als ik het goed heb? 3de keer scheepsrecht toch. En hier ook de iets ‘veiligere’ keuze met BTC en daarna ETH.
Als ik TRAC en GLMR goed had uitgespeeld dan had ik deze bull waarschijnlijk wel helemaal financieel onafhankelijk kunnen worden mits goed herinvesteerd. Nu moet ik hopen op een herkansing en stoppen met werken kan ik vergeten haha.

• resusaapje
  • Laatst online: 30-11 11:22

resusaapje

h less

Coldcat schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:40:
Airdrop voor ATOM / OSMO / TIA

https://cosmosairdrops.io/drops/dymension-1139 (er zijn een hoop fake airdrops). Op deze website staat dat het gevalideerd is. Altijd oppassen dus!

https://genesis.dymension.xyz/
Thanks!

Ben benieuwd of het wat oplevert. Vast niet :+

Volgende week Namada, de week daarna Dymension. Gratis snoep!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 09:50
Gipsy King schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:13:
[...]

Had destijds de optie om er 10 te kopen met collega's samen op basis van een inleg van 250 Eur P/S. ( 2500 eur toen was 415.000 eur today) Stupid fuck !

Als ik daar aan terug denk kan ik natuurlijk wel janken :P , niet gedaan.

[Afbeelding]

#metdebillenbloot.
Heel herkenbaar als ik naar mijn eigen aankopen kijk van die tijd. Maar ergens moet ik ook wel eerlijk zijn dat ik ze ook nooit had gehold tot nu en ze waarschijnlijk alsnog bij een x2 x3 had verkocht.

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:11:
Olas is een mooie voor de pf op dit moment. TAO mag nu wel weer een sprintje gaan trekken. Straks ga ik er nog Astr voor kopen O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTpXGfp-tatERn1BaBZobDNq5Ac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0E9NonncTdGrLQvRuTku5RMb.jpg?f=fotoalbum_large
:*)

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:03:
[...]

reden waarom ik het meld is omdat 99,9% van de shitcoins 1x een ath neerzetten in btc pair, daarna nooit meer. Dus als je iemand bent die niet de shift kan maken die nieuwe shitcoin te pijlen, je beter hodl in btc toe kan passen. That's it

• zwembroek
Een flinke correctie is toch onvermijdelijk zou je zeggen? En als dit scenario gaat uitspelen en we daarna 6 maanden sideways gaan wat betekend dit voor Ethereum en andere altcoins? Langzaam doodbloeden of alt season? De markt blijft onvoorspelbaar. We gaan het meemaken. :) Het mooie is dat we hoe dan ook uiteindelijk een flinke bull markt krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GCw-xWcXIAATSvN?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 49% gewijzigd door zwembroek op 03-01-2024 11:47 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

De drang naar grote gains zal altijd blijven. De mens is inhalig.

Je hebt mensen die kopen dividendaandelen en zijn meer dan blij met 5 tot 8% rendement YoY.

En je hebt mensen die kopen penny stocks in de hoop dat ze de nieuwe Apple of Pfizer te pakken hebben. Die kijken niet naar vrije kasstromen, winsten en soms is zelfs het ontbreken van omzet geen belemmering om all-in te gaan in een aandeel.

Zelfde geldt voor BTC en alts.

Ook deze bull gaan we weer kopers zien die in 2017 en 2021 rekt zijn gegaan. Die denken 3 keer is scheepsrecht en die gaan voor een derde keer de bietenbrug op straks.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:39:
Een flinke correctie is toch onvermijdelijk zou je zeggen?

[Afbeelding]
Dikke groene paal naar 55K na de ETF-goedkeuring en dan een dip naar 38K is ook -30%. :9

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07:01
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:45:
[...]

Dikke groene paal naar 55K na de ETF-goedkeuring en dan een dip naar 38K is ook -30%. :9
Aha, kopen op 55k en verkopen op 38k dus :X

The only easy day is yesterday.

• raq

raq

zwembroek schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:20:
[...]
Als ik TRAC en GLMR goed had uitgespeeld dan had ik deze bull waarschijnlijk wel helemaal financieel onafhankelijk kunnen worden mits goed herinvesteerd. Nu moet ik hopen op een herkansing en stoppen met werken kan ik vergeten haha.
Mwah, ligt aan je inleg natuurlijk.
In een bull moet x10/x15 van je totale PF wel lukken. Stel je hebt er een jaarsalaris in zitten, dat is dan een vervroegd pensioen.

• zwembroek
raq schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:48:
[...]

Mwah, ligt aan je inleg natuurlijk.
In een bull moet x10/x15 van je totale PF wel lukken. Stel je hebt er een jaarsalaris in zitten, dat is dan een vervroegd pensioen.
Als mijn pf op dit moment nog x15 gaat dan wel! Maar de meeste dromen zijn bedrog. :)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Rekt
Pagina: 1 ... 82 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!