Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.692 views

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 11:22

resusaapje

h less

Analist Scott Melker deelde gisteren het gerucht dat de eerste Bitcoin ETF in de Verenigde Staten al op 2 januari door de SEC zou kunnen worden goedgekeurd. Hij postte op X: “ETF-goedkeuring morgen? Dat is het gerucht…’
Aha, en het klopt ongetwijfeld niet, dus VERKOPEN!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:54:
Als je pf 10k palen laat zien dan weet je dat we er goed voor staan. Bizar eigenlijk. Helaas geen hoofdprijs op het staatslot dus vandaag gewoon weer aan het werk. Maar crypto maakt mijn dag nu al goed.
10k palen!? Bij jouw portfolio? :9~

Na de volgende beer hoop ik dat ooit mee te maken. Zwijmel...

Ik vond gisteravond al leuk: hey geliefde vrouw, raad eens hoeveel winst we sinds tien minuten geleden alweer erbij hebben?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zat vanmorgen de koers eens te checken.

Daarna even winkelen in Emsphere. Gelukkig zit mijn crypto veilig koud want je zou het spontaan stuk slaan op een automobieltje O-)

Kleine impressie, niet mijn video. Ja, ze hebben o.a. Lambos *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• resusaapje

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:41:
Poeh astar zeg. Ben blij dat ik op 9 cent wat verkocht had, die kon ik dan lekker op 7 cent terug kopen.
Want ja, btc die moest wel corrigeren na al die stijgingen. Dan zouden de alts keihard bloeden was mij beloofd..

[Afbeelding]
Goed bezig! Je bent een lichtend voorbeeld voor al ons slowchatters.

Ik persoonlijk baal dat al mijn astr in staking stond. Zo kon ik niet tussentijds sell high, buy higher doen. Nog één dagje wachten en die irritatie is voorbii.

Stel je toch voor: nog zo'n maand en astr flipt mijn btc. De horror!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 18:44

knakworst

Get more sats!

Astar was even vriendelijk voor de 1 januari aangifte.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Crypto project met eerlijke centrale verwarming voor iedereen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:40:
[...]

-criminelen gebruiken bitcoin
-slecht voor milieu
-geen echt geld zoals euro/dollar :+
Slecht voor milieu kan ik me nog wel in enige mate in vinden eigenlijk. Vraag me daarom ook af of pensioenfondsen btc wel in het esg rijtje vinden passen, of dat het in de categorie tabak en wapens valt.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BootjeVaren schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Crypto project met eerlijke centrale verwarming voor iedereen?
Kijk dit was gewoon een ADA shiller verpakt in ontwikkelingslanden utility. Je moet toch wat met je leven.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deze had ik trouwens nog nooit gezien, weer eens wat anders dan de US debt clock :p

https://www.nbim.no/

Deze die schommelt alle kanten op naar gelang de onderliggende waarden, mooi gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 02-01-2024 11:55 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Slecht voor milieu kan ik me nog wel in enige mate in vinden eigenlijk. Vraag me daarom ook af of pensioenfondsen btc wel in het esg rijtje vinden passen, of dat het in de categorie tabak en wapens valt.
Ow? Maar euros worden uit wind gemaakt, goud uit zonnestralen gefilterd en aandelen worden uit watervallen gezeefd?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Ik persoonlijk baal dat al mijn astr in staking stond. Zo kon ik niet tussentijds sell high, buy higher doen. Nog één dagje wachten en die irritatie is voorbii.

Ik heb ze inmiddels ter beschikking. Maar ik blijf op mijn handen zitten. Ik moet alleen niet teveel naar de huidige waarde kijken. Hoewel ik veel vertrouwen in mijn target van 0,50 heb blijft het een shitcoin natuurlijk. Ik kan er niet naar kijken zonder aan een flinke bitcoin correctie te denken. Wat dat betreft is staking wel veiliger om je aan je plan te houden. Maar in crypto kan het snel gaan en ik wil die pump naar 0,50 niet missen. }:O Ik lees op Twitter en in de Telegram al dat alles onder de $2 fud is. Dus 0,50 moet lukken toch?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dikke tett'n

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UEw7ks8b4gRo3jPU5tSU3lSNK0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qdzOPx58ZmAoXLldWIocPJlr.png?f=fotoalbum_large

edit; ik bedoel THETA!

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:53:
[...]

Ow? Maar euros worden uit wind gemaakt, goud uit zonnestralen gefilterd en aandelen worden uit watervallen gezeefd?
Ik verzin het niet zelf:
https://unu.edu/press-rel...itcoin%20mining%20network.
In Brief
The cryptocurrency sector provides valuable opportunities and benefits, but has major, overlooked environmental impacts.
Bitcoin, the most popular cryptocurrency, has concerning impacts on climate, water, and land.
Bitcoin price and energy use for Bitcoin mining are highly correlated.
A 400% increase in Bitcoin’s price from 2021 to 2022 triggered a 140% increase in the energy consumption of the worldwide Bitcoin mining network.
China was the world’s top Bitcoin miner in 2020–2021, followed by the USA, Kazakhstan, Russia, Malaysia, Canada, Germany, Iran, Ireland, and Singapore.
In addition to the top 10 Bitcoin mining nations, Sweden, Norway, Singapore, and the UK are among the world’s top contributors to the carbon, water, and land footprints of Bitcoin.
67% of the electricity consumed for Bitcoin mining in 2020–2021 was produced from fossil energy sources.
As the primary energy source for Bitcoin mining, coal provided 45% of the overall electricity used for Bitcoin mining globally during the 2020¬–2021 period.
Bitcoin mining emitted over 85.89 Mt of CO2 during the 2020–2021 period.
The greenhouse gas emissions of Bitcoin mining alone could be sufficient to push global warming beyond the Paris Agreement's goal of holding anthropogenic climate warming below 2 degrees Celsius.
Aan de andere kant van het spectrum ook in najaar 2023:
https://www.forbes.com/si...great-for-sustainability/
Because they are subject to the whims of nature, windmills, solar panels, and dams often create energy when nobody needs it. This is known as “stranded energy,” and without a buyer, it goes to waste. Bitcoin, however, creates a robust marketplace for this kind of energy. Because the Bitcoin network runs 24/7/365, it can make use of renewable energy at all hours of the day and during any season of the year. Bitcoin’s flexible demand load not only can increase revenue for green power providers but can also encourage further investment in clean energy.

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:53:
[...]

Ik heb ze inmiddels ter beschikking. Maar ik blijf op mijn handen zitten. Ik moet alleen niet teveel naar de huidige waarde kijken. Hoewel ik veel vertrouwen in mijn target van 0,50 heb blijft het een shitcoin natuurlijk. Ik kan er niet naar kijken zonder aan een flinke bitcoin correctie te denken. Wat dat betreft is staking wel veiliger om je aan je plan te houden. Maar in crypto kan het snel gaan en ik wil die pump naar 0,50 niet missen. }:O Ik lees op Twitter en in de Telegram al dat alles onder de $2 fud is. Dus 0,50 moet lukken toch?

[Twitter]
Ik ben niet zo rijk dat astr lijftjeensjing gaat zijn voor mij, maar als de prijs de $2 bereikt, gaat dat wel iets serieus voor mijn hypotheek betekenen :9

Ach, tegen die tijd is btc ongetwijfeld ook goed bezig en dat is nog steeds ongeveer de helft van mijn portfolio. Spannende tijden heurrrrr

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-11 16:44
resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Ik heb ook I iets met mijn Astar gedaan, soort van Pledge ofzo?
Waar heb jij het gestaked?

• elektriekert
resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:02:
[...]

Ik ben niet zo rijk dat astr lijftjeensjing gaat zijn voor mij, maar als de prijs de $2 bereikt, gaat dat wel iets serieus voor mijn hypotheek betekenen :9

Ach, tegen die tijd is btc ongetwijfeld ook goed bezig en dat is nog steeds ongeveer de helft van mijn portfolio. Spannende tijden heurrrrr
Ik weet niet hoe hoog je rente is maar hier hebben we nog ruim 25+ jaar vast tegen 2,2%
Zonde om daar Crypto in te gooien terwijl het op andere manieren harder kan renderen,
Iets met “buy high sell low” geloof ik :+
Desalniettemin geeft het extra aflossen wel wat zekerheid voor in de toekomst natuurlijk.

• resusaapje

resusaapje

h less

Beide vertellen dus de helft van het verhaal. Demand aan de bitcoinkant houdt geen rekening met aanbod groene energie. Maar hetzelfde geldt voor alle andere waardedragers. Goudprijs omhoog? Meer vraag, meer handel, meer delven, meer energiebehoefte.

Voor alles geldt: minder mensen heeft de meest positieve impact.

• Kol Nedra
  • Nu online
elektriekert schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:07:
[...]

Ik weet niet hoe hoog je rente is maar hier hebben we nog ruim 25+ jaar vast tegen 2,2%
Zonde om daar Crypto in te gooien terwijl het op andere manieren harder kan renderen,
Desalniettemin geeft het extra aflossen wel wat zekerheid voor in de toekomst natuurlijk.
hier mee eens, onze hypotheek rente die wij moeten betalen is 2.6%
dat laten we lekker zo, je kan beter het geld in crypto laten of defensieve dividend aandelen dat 3.5%-5% geeft.

zoek op dividend kings

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 02-01-2024 12:11 ]

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

elektriekert schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:03:
[...]

Ik heb ook I iets met mijn Astar gedaan, soort van Pledge ofzo?
Waar heb jij het gestaked?
Ergens native. Lees maar terug in deze Slowchat 8)
Inmiddels unstaked en b i j n a beschikbaar voor domme beslissingen :+

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Alle shitcoins heb ik met het doel gekocht te verkopen als de bull geheel aan is. In mijn scenario is dit de periode nadat BTC de ATH doorbroken heeft, de eerste resistance is tegengekomen en daarna weer verder gaat met groene dildos (mocht dat komen). Zoals met BNB te zien was kan het dan hard gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LvlQL_maTdENPqG2m9DgGvh70pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PZYyU8zUmq7gs7XReJBN9Y8U.png?f=fotoalbum_large

In dit voorbeeld steeg BNB in de periode voor de bull ook tot bijna $40 in 2019, waarna je het weer kon oppikken voor $15 in 2020. Tijdens de bull gingen we van de $40 tot bijna $400 in een vrij rechte lijn. Voor die potentiële gains HODL ik de bende.

Dat de coins explosief stijgen is nodig om deze dikke gains mogelijk te maken. Dit levert natuurlijk wel gedachtes op om te verkopen omdat de waarde sterk is toegenomen. Met dit in het achterhoofd verkoop ik de helft bij mooie stijgingen om de inleg veilig te stellen. Dit geeft veel rust in het hoofd.

Komt er nog een dikke retracement dan kan ik bijkopen. Mentaal is dit voor mij de combinatie om geen FOMO te voelen, en het ook niet erg te vinden wat munten overboord te gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 02-01-2024 12:15 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ik heb een stukje rentedragend en dat irriteert me ;)
Ja, ik zit ook in die %-regionen, maar een beetje defensief gedrag lijkt me niet onverstandig. Stel dat mii iets overkomt is dat een zorg minder

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
Ik vind helemaal mooi!

Btc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ICpBPHciTmJI8NYOP_LjCsQoiWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cHkV0sDidWTrg8YsQuxbVzv.jpg?f=fotoalbum_large

Stocks:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSbtSguxJKQnNjQSwoeiT8kf9mE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COkoddESEqLfORwsv51SAejc.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:15:
[...]

Ik heb een stukje rentedragend en dat irriteert me ;)
Ja, ik zit ook in die %-regionen, maar een beetje defensief gedrag lijkt me niet onverstandig. Stel dat mii iets overkomt is dat een zorg minder
Hier hebben wij een kapotgaan verzekering voor :+

• elektriekert
Dit heb ik ook gedaan, nu weer ik het weer :+
There is a unbonding period of 10 ERAs for Astar
https://docs.astar.networ...king/for-stakers/staking/

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:05
[...]

Persoonlijk heb ik deze afweging vorig jaar gemaakt en ik sta er nog vierkant achter. Ik zal er hier in het crypto topic niet over uitweiden, daar zijn andere topics voor.
Maar wil je met crypto rijk worden om onafhankelijk te worden en zekerheid te voelen - dan is (deels) aflossen een hele plezierige tussenstap.

Maktub

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

resusaapje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/brand-new-shipment-of-hopium-coming-in-hot-this-morning-v0-gOQmWQR-CD35AlxbJC0xhCPUcPYKsdqa-goZAwFhggk.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=e5f8db347cdfc404a993189505044ad7964e6af5

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:13
Met Astar verdien ik misschien toch nog iets met die dot parachains :')

En dan is ook nog eens de kinderbijslag gestort vandaag.. wat een tijden!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXi1xduHMn59O9gxl896HgouH4M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y89o7yo0tEoGsyoiGT8Ilr7j.gif?f=user_large

[ Voor 65% gewijzigd door Pelox op 02-01-2024 12:36 ]

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:39

Darrell

Fiat moonboy

Wat een drukte hier ineens.

• zwembroek
MrMrq schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:29:
[...]

Persoonlijk heb ik deze afweging vorig jaar gemaakt en ik sta er nog vierkant achter. Ik zal er hier in het crypto topic niet over uitweiden, daar zijn andere topics voor.
Maar wil je met crypto rijk worden om onafhankelijk te worden en zekerheid te voelen - dan is (deels) aflossen een hele plezierige tussenstap.
Hier zijn de meningen verdeeld over denk ik. Crypto kopen in de bear van dat geld en verkopen in de bull levert je veel meer op. Het gaat vooral om dat zekerheid voelen. Als je daar blij van wordt dan is dat de juiste keuze. Maar ik ben het niet eens met dat rijk gedeelte. Tenzij je hypotheek last to the moon is. Wil je rijk worden dan neem je de overwaarde van je huis op en stop je in de bear in Bitcoin. Maar dat gaat mij ook te ver. Had ik dat aangedurfd dan was financiële onafhankelijk nu al in zicht.

• Pelox
zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Hier zijn de meningen verdeeld over denk ik. Crypto kopen in de bear van dat geld en verkopen in de bull levert je veel meer op. Het gaat vooral om dat zekerheid voelen. Als je daar blij van wordt dan is dat de juiste keuze. Maar ik ben het niet eens met dat rijk gedeelte. Tenzij je hypotheek last to the moon is. Wil je rijk worden dan neem je de overwaarde van je huis op en stop je in de bear in Bitcoin. Maar dat gaat mij ook te ver. Had ik dat aangedurfd dan was financiële onafhankelijk nu al in zicht.
Hodl is al moeilijk genoeg met "speelgeld" laat staan met de overwaarde. Tussen 2017 en 2021 zat ik er met, voor mijn gevoel, te veel in. Kreeg er veel stress van en kon ook niet echt 100% functioneren door de dag heen.

Heb toen heel bewust een flink deel verkocht en onder andere afgelost. Lekker zekerheid, minder lasten en minder stress. Nu doen de dips me veel minder en kan ik makkelijk door hodlen. Veel relaxter. Maar als we weer naar ath met btc en eth gaan dan komt de stress vanzelf weer terug :P

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:05
zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Snap wat je zegt hoor, financieel is het niet de beste keuze.
Maar ik denk dat financieel gewin altijd een middel moet zijn en niet een doel. Het doel is onafhankelijkheid en zekerheid. En daar draagt aflossen aan bij.
Resumé: In een masterplan is het niet de beste keuze die je kunt maken, maar uiteindelijk is het ook lekker om tussentijds te oogsten.

Maktub

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:56
Pelox schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:47:
[...]

Hodl is al moeilijk genoeg met "speelgeld" laat staan met de overwaarde. Tussen 2017 en 2021 zat ik er met, voor mijn gevoel, te veel in. Kreeg er veel stress van en kon ook niet echt 100% functioneren door de dag heen.

Heb toen heel bewust een flink deel verkocht en onder andere afgelost. Lekker zekerheid, minder lasten en minder stress. Nu doen de dips me veel minder en kan ik makkelijk door hodlen. Veel relaxter. Maar als we weer naar ath met btc en eth gaan dan komt de stress vanzelf weer terug :P
Ik heb ook best deel afgelost door de jaren heen vanuit crypto winsten. Ook vorige huis helemaal verduurzaamd. Idd scheelde dat wel in de stress.
Maar moet zeggen dat ik nu echt 0,0 stress heb van crypto. Dus al gaat ie naar 420k, dan doet me dat niet heel veel gok ik. Dat komt mede doordat meer dan 10 crypto me totaal afgestompt heeft op dat vlak.
Soms is dat ook jammer. Ik weet nog wel hoe blij ik kon worden van 200 euro winst vele jaren terug. Nu doet een winst van 20k in een dag me amper iets.
Voordeel is wel dat ik daardoor een veel betere trader ben geworden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:57:
[...]

Ik heb ook best deel afgelost door de jaren heen vanuit crypto winsten. Ook vorige huis helemaal verduurzaamd. Idd scheelde dat wel in de stress.
Maar moet zeggen dat ik nu echt 0,0 stress heb van crypto. Dus al gaat ie naar 420k, dan doet me dat niet heel veel gok ik. Dat komt mede doordat meer dan 10 crypto me totaal afgestompt heeft op dat vlak.
Soms is dat ook jammer. Ik weet nog wel hoe blij ik kon worden van 200 euro winst vele jaren terug. Nu doet een winst van 20k in een dag me amper iets.
Door de grotere onafhankelijkheid, onder meer door aflossen/verlagen van lasten etc, ervaar je minder stress van grote bedragen.

Zero.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lreZr-SUfQx3kfqhShCD5GoH0oo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FVHWLWhClH9fHoHDmr4tvGrW.jpg?f=fotoalbum_large

Storm Henk? En zijn vrouw heet zeker Ingrid, vandaar gaan we moon d:)b

Gelijk deze ff checken:

YouTube: CRYPTO Tidal Wave IS HERE: BITCOIN Shatters Trend! CARDANO To SHOCK ...

[ Voor 25% gewijzigd door Pinsa op 02-01-2024 13:05 ]

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:50:
[...]

Kijk dit was gewoon een ADA shiller verpakt in ontwikkelingslanden utility. Je moet toch wat met je leven.
De reactie deed me uiteraard ook denken aan een $ADA moonboy maar heb me in 2024 voorgenomen wat minder te lachen met legertje altcoinbelievers.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:57:
[...]

Als winst van 20k in één dag je niet veel doet dan zit je wel goed denk ik ;)

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:21
Antifon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:03:
Funding rate loopt aardig op. Mocht er dan toch een dump komen, dan kan het wel eens hard gaan. Temeer nu er sinds de 25K in september nog geen pullback is geweest die in verhouding staat tot de stijging. Spannend weekje voor de boeg :)
My fiat is ready :9

PS5

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:21

tomtom901

Moderator General Chat
Beug schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:09:
[...]

Deze gast is dan ook de BTC maxi van dit topic, maar goed, met > 10 BTC op een goede dag gaat het snel.

• anti elppa
Beug schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:09:
[...]

Ja klopt. Maar wat ik al schreef, ik vind het ook wel jammer. Je mist die kik. Nu zijn het voor mijn gevoel niets anders dan een paar getallen op een site. Zoals vanmorgen was het wel iets meer dan 20k tov gisteren. Deed me echt niets.
Soms denk ik ook wel dat ik echt eens een jaar sebatical moet doen en de wereld over moet trekken om ff te resetten en te genieten van de profits.
Ik weet het, ik klink nu als een jankende zeikende graftak. Wellicht komt het door het tyfus weer van de afgelopen 4 maanden 8)7
When moon?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:47:
[...]

En dit, mijn lieve mensen, is een verstandige manier om het spel te winnen. Neem je winst, en stop dat in stabielere projecten / beleggingen. Tuurlijk is dat financieel niet de meest gunstigste optie, maar er is niemand, maar dan ook niemand, die ooit op het allerlaagst gekocht heeft en alles op het allerhoogst verkocht. Maar dat streeft wel iedereen na. Logisch, maar laat dat niet ten koste van je mentale welzijn gaan. Pelox heeft hier zeer verstandig op geacteerd.

Direct in het verlengde daarvan ligt ook de opmerking om niet te investeren met geld dat je niet kunt missen. Als het antwoord op de volgende vraag ja is, dan moet je heel snel een en ander gaan heroverwegen; "Eet ik een boterham minder wanneer mijn PF 0 waard is morgen, ookal is het nu €200 / € 5000 / €200K waard?"

Zo, dat was de meest verstandige post van mij dit jaar. Voor de rest gaat het weer niveau shitcoin zijn >:)

Edit: Niet 1 op 1 door te trekken naar crypto, maar zeker raakvlakken; Kijk naar Money Explaned; aflevering Gambling van Vox, te zien op Netflix.

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 02-01-2024 13:38 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:38
anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Ja klopt. Maar wat ik al schreef, ik vind het ook wel jammer. Je mist die kik. Nu zijn het voor mijn gevoel niets anders dan een paar getallen op een site. Zoals vanmorgen was het wel iets meer dan 20k tov gisteren. Deed me echt niets.
Soms denk ik ook wel dat ik echt eens een jaar sebatical moet doen en de wereld over moet trekken om ff te resetten en te genieten van de profits.
Ik weet het, ik klink nu als een jankende zeikende graftak. Wellicht komt het door het tyfus weer van de afgelopen 4 maanden 8)7
When moon?
Shitcoins voor de kik?

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:13:
Alle shitcoins heb ik met het doel gekocht te verkopen als de bull geheel aan is. In mijn scenario is dit de periode nadat BTC de ATH doorbroken heeft, de eerste resistance is tegengekomen en daarna weer verder gaat met groene dildos (mocht dat komen). Zoals met BNB te zien was kan het dan hard gaan.

[Afbeelding]

In dit voorbeeld steeg BNB in de periode voor de bull ook tot bijna $40 in 2019, waarna je het weer kon oppikken voor $15 in 2020. Tijdens de bull gingen we van de $40 tot bijna $400 in een vrij rechte lijn. Voor die potentiële gains HODL ik de bende.

Dat de coins explosief stijgen is nodig om deze dikke gains mogelijk te maken. Dit levert natuurlijk wel gedachtes op om te verkopen omdat de waarde sterk is toegenomen. Met dit in het achterhoofd verkoop ik de helft bij mooie stijgingen om de inleg veilig te stellen. Dit geeft veel rust in het hoofd.

Komt er nog een dikke retracement dan kan ik bijkopen. Mentaal is dit voor mij de combinatie om geen FOMO te voelen, en het ook niet erg te vinden wat munten overboord te gooien.
Goeie! Die ga ik eens opschrijven en ergens deze week daarmee een plan maken (y)

• anti elppa
ahahahhaha dat zou wel een wat zijn ja hahahahahahha

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

WhySoSerious schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:33:
[...]

.... niet te investeren met geld dat je niet kunt missen. Als het antwoord op de volgende vraag nee is, dan moet je heel snel een en ander gaan heroverwegen; "Eet ik een boterham minder wanneer mijn PF 0 waard is morgen, ookal is het nu €200 / € 5000 / €200K waard?"

Zo, dat was de meest verstandige post van mij dit jaar. Voor de rest gaat het weer niveau shitcoin zijn >:)
Ik denk dat je bedoelt dat als je deze vraag met "ja" beantwoordt ;) Als dat de bedoeling is, ben ik het er helemaal mee eens.

• zwembroek
[...]

When moon?
Het is ook relaxter om plus 20k in je pf te zien op Bitcoin terwijl de koers nog ver onder ath staat. Ik frons wel even met mijn wenkbrauwen als ik een plus 10k binnen 24 uur zie op mijn voornamelijk ETH en ASTAR pf.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

mayhem schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je bedoelt dat als je deze vraag met "ja" beantwoordt ;) Als dat de bedoeling is, ben ik het er helemaal mee eens.
Nee bewust nee, er moet meer geld die markt in :+

Gelijk aangepast, scherp! Thanks.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

When moon?
Oeh oeh, nog een ideetje...

Let op, geldt alleen voor jou, als jij nu eens gaat spelen met geld wat je niet kan missen.. Wedden dat je dan weer een kik krijgt :X

:>

UberLurker Departement #GG.

• anti elppa
Skrunsies schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:40:
[...]

Oeh oeh, nog een ideetje...

Let op, geldt alleen voor jou, als jij nu eens gaat spelen met geld wat je niet kan missen.. Wedden dat je dan weer een kik krijgt :X

:>
hahahaha nee laten we dat niet doen. Sowieso gok ik dat ik dan redelijk rap vrijgezel ben. Kan ik naast @Gelukszoekr een kamertje huren

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:44:
[...]

hahahaha nee laten we dat niet doen. Sowieso gok ik dat ik dan redelijk rap vrijgezel ben. Kan ik naast @Gelukszoekr een kamertje huren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTEK3rulB1DYJBgM-zOLGOIS_P8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hqZetxhsOfnKisqV4CEXjSff.gif?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:31
anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:44:
[...]

Er past nog wel een matras en klapstoeltje bij hoor.

Zolang je je niet stoort aan een manische huisgenoot die een eindeloze stroom aan Bitcoin podcasts aan heeft staan de hele dag d:)b

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:46:
[...]

Zolang je je niet stoort aan een manische huisgenoot die een eindeloze stroom aan Bitcoin podcasts aan heeft staan de hele dag d:)b
hahhahah ik kan wat hebben :9

• zwembroek
[...]

Verwacht jij na de ETF goedkeuring nog een flinke correctie eigenlijk? Laten we zeggen vanaf 48K/52k? Ik ben benieuwd wat jij als uber bitcoin bull van vind.

• zwembroek
Voor de Astar hodlers even stemmen haha. Mijn 0,50 target lijkt zo veel te laag met al die wilde voorspellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sA2z3vP5jjah6WF7I-lSoyK9fco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dleH5oDkd5RdwKv7v003NH5I.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door zwembroek op 02-01-2024 13:54 ]

• anti elppa
stonk futures ondertussen aardig rood. Mooi dat btc iig ok bij de start van het nieuwe jaar geen correlatie met stonks lijkt te hebben

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
USA gaat lekker rood openen zo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• mayhem

mayhem

Toch ook maar een bakkie $ASTR gevuld. Een x4 vanaf het huidige punt lijkt me best mogelijk. Wat uiteraard gebaseerd is op koffiedik kijken, maar dan met theezakjes, want ik drink geen koffie. ;)

• resusaapje

resusaapje

h less

mayhem schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:12:
Toch ook maar een bakkie $ASTR gevuld. Een x4 vanaf het huidige punt lijkt me best mogelijk. Wat uiteraard gebaseerd is op koffiedik kijken, maar dan met theezakjes, want ik drink geen koffie. ;)
teabagging? :X

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:01:
stonk futures ondertussen aardig rood. Mooi dat btc iig ok bij de start van het nieuwe jaar geen correlatie met stonks lijkt te hebben
Amerikanen wakker? Neem winst voor het te laat is!

Helaas ben ik onderweg, maar anders had ik wel even wat veiliggesteld.

Benieuwd wat de TA-helden in hun theeblaadjes zien...

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 02-01-2024 14:16 ]

• mayhem

mayhem

KIJKEN zei ik :)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

[...]

Als jullie dan eens samen vanuit dat sfeervolle appartement een podcast opnemen?

Ik word vaste luisteraar, want dat lijkt me hilarisch:p

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-11 20:06
Mietjes. Ik dacht dat iedereen hier kaviaar at. Blijkbaar dus gewoon boterhammen. Allemaal belegd met kleingeld, ik hoor het wel.

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:49:
[...]

Verwacht jij na de ETF goedkeuring nog een flinke correctie eigenlijk? Laten we zeggen vanaf 48K/52k? Ik ben benieuwd wat jij als uber bitcoin bull van vind.
Alles kan. De bearish-case zou dan een klassieke "Buy the rumor, sell the news" event zijn. Dat zien we natuurlijk wel vaker. Mensen frontrunnen een bepaald event, en verkopen daarna. Of kijk naar de ETF lancering van goud in 2004. Dat zorgde ook eerst voor een kleine selloff. Wie weet dumpen we even 10-15%, maar dat zal naar mijn idee ook weer snel opgekocht worden

Maar dit is niet zomaar een netwerkupgrade of announcement van een grote samenwerking. Ook is de vergelijking met de goud ETF niet heel goed te maken, dat was een totaal andere tijd waarin retail helemaal niet bezig was met goud, of ETF's in het algemeen. Het is letterlijk een tool die het veel makkelijker maakt voor heel veel mensen om te investeren in Bitcoin. In dit geval is "the news" werkelijk een toevoeging.

Ik denk dan ook dat er nog helemaal niks ingeprijst is. De ETF aanvragen lopen al 10 jaar en zijn altijd afgekeurd, mensen zijn daarom logischerwijs sceptisch op een goedkeuring. Een goedkeuring zou Bitcoin ineens voor veel mensen een legitiem financieel product maken. Zo'n stamp of approval vanuit de Amerikaanse overheid is niet te onderschatten. Het is naar mijn idee de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van Bitcoin.

Nu denk ik niet dat we binnen 3 weken op 100k staan, maar ik denk wel dat we op het moment van een goedkeuring zeker wel 5k+ zullen pumpen. Het werkelijke geld dat door deze ETF's de markt opkomt zal niet direct gaan maar over de loop van maanden. En dat valt dan weer perfect samen met de halving en ratehikes.

Een onderdeel van de ETF wat ook wordt onderschat is de prijs. Op dit moment zijn er ook heel veel mensen die naar Bitcoin kijken en denken, die is te duur. Ze weten niet dat ze een deel kunnen kopen, en vergeten het dan weer. We weten dat zon Bitcoin ETF aandeel een paar tientjes zal gaan kosten. Wat een serieuze drempel weghaalt. Vanuit dit oogpunt ben ik er dan ook een groot voorstander van om zodra Bitcoin de $100k voorbij gaat, we gaan rekenen in sats.

Ik ben dus serieus bullish. Niet omdat ik een gekke Bitcoin hippie ben. Oragepilled zonder oog voor de werkelijkheid. Ik probeer altijd ook dingen van de bearish kant te bekijken. Ik luister heel veel naar mensen die Bitcoin niks vinden. Je moet altijd open staan voor andere perspectieven, maar de argumenten zijn vaak vanuit een onderbuikgevoel en niet inhoudelijk, of simpelweg feitelijk onjuist. Wat het voor mij alleen maar duidelijker maakt.

Bitcoin is de shit. Op de middellange termijn in elk geval. Ik kan niet wachten op de berichten uit mijn persoonlijke kring over een paar maanden. "Hé! Lang niet gesproken, jij dee toch wat met Bitcoin?..."

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:20:
[...]

Alles kan. De bearish-case zou dan een klassieke "Buy the rumor, sell the news" event zijn. Dat zien we natuurlijk wel vaker. Mensen frontrunnen een bepaald event, en verkopen daarna. Of kijk naar de ETF lancering van goud in 2004. Dat zorgde ook eerst voor een kleine selloff. Wie weet dumpen we even 10-15%, maar dat zal naar mijn idee ook weer snel opgekocht worden

Maar dit is niet zomaar een netwerkupgrade of announcement van een grote samenwerking. Ook is de vergelijking met de goud ETF niet heel goed te maken, dat was een totaal andere tijd waarin retail helemaal niet bezig was met goud, of ETF's in het algemeen. Het is letterlijk een tool die het veel makkelijker maakt voor heel veel mensen om te investeren in Bitcoin. In dit geval is "the news" werkelijk een toevoeging.

Ik denk dan ook dat er nog helemaal niks ingeprijst is. De ETF aanvragen lopen al 10 jaar en zijn altijd afgekeurd, mensen zijn daarom logischerwijs sceptisch op een goedkeuring. Een goedkeuring zou Bitcoin ineens voor veel mensen een legitiem financieel product maken. Zo'n stamp of approval vanuit de Amerikaanse overheid is niet te onderschatten. Het is naar mijn idee de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van Bitcoin.

Nu denk ik niet dat we binnen 3 weken op 100k staan, maar ik denk wel dat we op het moment van een goedkeuring zeker wel 5k+ zullen pumpen. Het werkelijke geld dat door deze ETF's de markt opkomt zal niet direct gaan maar over de loop van maanden. En dat valt dan weer perfect samen met de halving en ratehikes.

Een onderdeel van de ETF wat ook wordt onderschat is de prijs. Op dit moment zijn er ook heel veel mensen die naar Bitcoin kijken en denken, die is te duur. Ze weten niet dat ze een deel kunnen kopen, en vergeten het dan weer. We weten dat zon Bitcoin ETF aandeel een paar tientjes zal gaan kosten. Wat een serieuze drempel weghaalt. Vanuit dit oogpunt ben ik er dan ook een groot voorstander van om zodra Bitcoin de $100k voorbij gaat, we gaan rekenen in sats.

Ik ben dus serieus bullish. Niet omdat ik een gekke Bitcoin hippie ben. Oragepilled zonder oog voor de werkelijkheid. Ik probeer altijd ook dingen van de bearish kant te bekijken. Ik luister heel veel naar mensen die Bitcoin niks vinden. Je moet altijd open staan voor andere perspectieven, maar de argumenten zijn vaak vanuit een onderbuikgevoel en niet inhoudelijk, of simpelweg feitelijk onjuist. Wat het voor mij alleen maar duidelijker maakt.

Bitcoin is de shit. Op de middellange termijn in elk geval. Ik kan niet wachten op de berichten uit mijn persoonlijke kring over een paar maanden. "Hé! Lang niet gesproken, jij dee toch wat met Bitcoin?..."
Mooi om te lezen. Ik ga uit van een correctie van 40% voor de halving. Ik acteer er vrder niet op. Koop alleen de dip mocht dat gebeuren. Ik vind eigenlijk alles best behalve een left translated cycle.

• anti elppa
[...]

AMEN. Vrij weinig aan toe te voegen. Ik zit er 100% hetzelfde in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DduS6oEmqFnusZGoYtN0EkrdnHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large

• Alpina
[...]

Goede analyse @Gelukszoekr . En ik heb ook letterlijk in het beleggen topic (wat toch aardig anti crypto is) gelezen dat een Bitcoin ETF eventueel wel aangekocht zou worden… mooi toch.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

When moon?
Ik ga dat gewoon permament doen als ik omgerekend 2 miljoen in crypto heb. Het leven is te kort om hier in de regen af te tellen.

• anti elppa
knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:33:
[...]

Ik ga dat gewoon permament doen als ik omgerekend 2 miljoen in crypto heb. Het leven is te kort om hier in de regen af te tellen.
Ja doel voor mij is ook om voor mijn 50e niets meer te moeten. Al duurt het dan dus nog wel 2 cycles voor ik daar ben :9
Als deze run nu ff naar de zone 250 tot 420,2 gaat ben ik er al :9~

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:33:
[...]

Ik ga dat gewoon permament doen als ik omgerekend 2 miljoen in crypto heb.
Dus vanaf volgende week ben je er een jaartje niet? :P

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:38:
[...]

Dus vanaf volgende week ben je er een jaartje niet? :P
Is er op glimmer island geen internet dan :z

• zwembroek

• zwembroek

• twain4me

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
WillemdeZijger schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:20:
Mietjes. Ik dacht dat iedereen hier kaviaar at. Blijkbaar dus gewoon boterhammen. Allemaal belegd met kleingeld, ik hoor het wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRBtRfo2zwyCJs3PRRnb0IGPkN0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VCDVq8cvLfTCOKehkAaxqWV8.jpg?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door twain4me op 02-01-2024 15:14 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
Nieuwe poging voor 46K in de maak

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Terwijl de stonks in het rood staan, de dollar strong is, gaat de btc gewoon door met groene komkommers.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jij zou een goede tassenverkoper zijn.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 15:32
Deze heb ik gemist.. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTXwGIUBWYkEcqNy9C9hmGC42fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JjGtI1kqByMwMDCTY9qY8kmn.png?f=user_large

• zwembroek
Darrell schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QE2h7loqs0rlSh9QvzWF3BPmH_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pa2ToXnzYgiCiM32yDPBQMOX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V-y7KFBkcYbHfXKBIvoCnWq2_II=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2R90oAgZ4Svts9BF3ovIDJZ.jpg?f=fotoalbum_large
8) :+

• Kol Nedra
  • Nu online
dat zou mooi zijn 🙂

when ASTR listing op Bitvavo

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:20:
[...]

Dat is hij ook (ASTR bagholders) O-)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:53
[...]

Veel te serieus voor dit topic. Gerapporteerd. :+

Nee, goede analyse.

Wat ook meespeelt is dat er enkele ETF's tegelijkertijd lanceren, die allemaal met elkaar de strijd aangaan om marktaandeel te veroveren. Uitgevende partijen kunnen straks mooi management en service fees binnenharken, dus je wilt dan de grootste partij zijn. Verwacht dat er actieve marketing campagnes worden opgezet, om het aan de man te brengen. Dan ontstaat de FOMO echt.

• zwembroek
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:25:
[...]

dat zou mooi zijn 🙂

when ASTR listing op Bitvavo
Wen ASTR listing op Coinbase! Dat is de vraag. Ik las er een paar geruchten over.
Dat wordt dan waarschijnlijk meteen een exit pump. :9~

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:29:
[...]

Dat is hij ook (ASTR bagholders) O-)
Ja, je eigen bags shillen.

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Schijt Yanks...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 14:36
Haha ja deze is mooi. Iedereen begint ook langzamerhand in poch / kijk mij modus te komen.

• zwembroek
Darrell schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:33:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8b2qiz.gif

• anti elppa
stonks gaan ondertussen echt aardig onderuit. Iig geen bounce na de opening tov de futures

• Pelox
Rekt

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Is er eentje wakker geworden, de fundamentals waren er begin van het jaar ook al.

Anyway ik ben benieuwd of ik straks een mooie bonus kan opstrijken :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:43
Crypto krijgt even wat tikjes vanwege de reguliere beurs, maar Bitcoin blijft netjes overeind en de andere shitcoins trekken gewoon weer bij in de loop van de avond.

• resusaapje

resusaapje

h less

Meh, mijn btc voorraadje op bitvavo nu gedumpt; kijiken wat er gaat gebeuren. De 50% winst is al binnen, schade wil ik beperken ;)
Het merendeel staat ergens anders en daar blijf ik vanaf.

Gaan we omhoog: profiteer ik iets minder mee
Gaan we omlaag: lijd ik iets minder minder mee

What's not to like?

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfkKZDgySalKrhNk8IbUFE45JHg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGCQl3yNE8AXdnTryNa4jQpv.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
  • Nu online
Darrell schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:33:
[...]

tuurlijk! ASTR is beste tech! echt hoor financieel advies ;)

nothing stops this train

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/Y2ZUWLrTy63j9T6qrK/200w.gif?cid=6c09b952tryzvpfbeofbxtho77cqyn1f3ymk42sag270k6co&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

• zwembroek
Miki schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:01:
[...]

Is er eentje wakker geworden, de fundamentals waren er begin van het jaar ook al.

Any ik ben benieuwd of ik straks een mooie bonus kan opstrijken :)
Nu Astar mooi binnen de top 100 staat worden er steeds meer van die shillers op twitter en youtube wakker. Alleen maar beter.

• resusaapje

resusaapje

h less

Miki schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:01:
[...]

Vandaag (okee, gisteren) IS het begin van het nieuwe jaar ;)

• elektriekert
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:13:
[...]

tuurlijk! ASTR is beste tech! echt hoor financieel advies ;)
Ik ben @Darrell maar voor gegaan!

• Gelukszoekr
De Amerikaanse zakenbank JPMorgan waarschuwt voor de risico’s van het nieuwe crypto-optimisme. ‘Er is een aanzienlijke kans op een buy the rumour, sell the news-effect zodra de SEC het licht op groen zet voor de bitcoin-ETF's’, zegt Nikolaos Panigirtzoglou, een specialist in alternatieve investeringen en digitale activa bij JPMorgan Asset Management in Londen. ‘Het is onwaarschijnlijk dat de goedkeuring tot grote winsten zal leiden.’
De bekken van tradfi zullen schuimen...

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:42

Vis

Ik hoorde net een commercial op NPO Radio 2 van Finst, weten jullie nog? Die partij van DNB die zich ook ineens gaat mengen in "digitale assets" maar je cointjes wel alleen op hun platform mag houden zonder withdrawal mogelijkheden.
Ze hadden het ook over "crypto bundels"

Haha, Henk en Ingrid De Giro boomers LFG

Nja adoptie is adoptie toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 02-01-2024 16:42 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 81 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!