nothing stops this train
Het kan ook prima zo zijn dat exchanges het niet ondersteunen. Dan krijgen ze wel al die tokens, maar houden die dan voor zichzelf.Coldcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:14:
[...]
In het geval van een vork zijn de kansen groter dat je ze ontvangt als je ze niet op een exchange hebt staan. Gezien het oogpunt van decentralizatie van het netwerk zijn 100 mid-size validators beter dan een paar grote (exchanges). Kan zijn dat de exchanges worden uitgezonderd van een mogelijke drop.
Wel een goede tip om eens verder in te duiken. Een hardfork is meestal wel de moeite om even mee te pikken
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-12-2023 10:03 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bedankt voor de tip. Ik heb de mijne eergisteren verkocht in een lokaal topje voor $9,85, in volle bull gekocht voor $20+ en een keer bijgekocht in het diepste dal; uiteindelijk -6%. Maar is wel prima zo, zag er niks meer in.Coldcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:16:
Het rommelt bij ATOM. Decentralisatie doet z’n ding en er is gevote voor een inflation cap.
De founder is het er niet mee eens en gaat AtomOne als fork opzetten. Geen idee wat de details zijn. Er is een listing op CMC aangemaakt.
Heb je ze op een Exchange staan dan is het misschien de moeite ze op je eigen wallet te zetten. Als de fork komt misschien wat extra shit.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Live op bitvavo inmiddels.
https://bitvavo.com/nl/casper/koers
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 05-12-2023 10:20 ]
Wen 5ct?Gipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:18:
[...]
Live op bitvavo inmiddels.
https://bitvavo.com/nl/casper/koers
Dan moeten henk en ingrid bij elkaar effe 120 Mil erin pumpen
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/casper/
Voor console ja, voor PC ruim na 2025 vanwege de port die zeker 1-1,5 jaar duurt... tegen die tijd heb je helemaal geen interesse meer in GTA6.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:41:
GTA 6 komt gelukkig pas in 2025. Dat valt dan mooi samen met de Bitcoin top. Met een beetje mazzel kan ik dan van de winst wel een nieuwe videokaart kopen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2023 10:45 ]
Heb na wat heen en weer mailen mijn PAAL eraf kunnen halen. Nu wilde ik de boel gaan staken kost me dat even 31 dollar aan fee.Don Guacamole schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:49:
[...]
Ok dat klinkt kut. Zal vandaag eens wat verzenden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
il capo een twee weken geleden:
Current thoughts on $BTC pic.twitter.com/pyo63SKShM
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 24 november 2023
Dat die gast nog geld heeft om te shorten!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Reported!MicroWhale schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:55:
[...]
[Twitter]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vreemd, zo druk is het niet. Een paar tientjes moet meer dan voldoende zijn om in het volgende block te worden opgenomenBTC100K2021 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:40:
Heb alvast een plukje van de ledger richting Bitvavo gepompt om de exit route te testen. Transactie duurde bijna 10 uur, ondanks dat ik een paar tientjes fee heb meegegeven. Heb ik iets verkeerd gedaan of is het momenteel zo druk op de chain?
/f/image/15Wk2sNIRcFrAWt5N5katsYy.png?f=fotoalbum_large)
Beter?
Een prijs tussen de 120-140k (zonder ETF geneuzel) zou een vrij natuurlijke sprong zijn in de volgende bull. Dit inclusief remmende voorsprong (afnemend % stijging). Die bull zou dan ergens halverwege 2024 moeten beginnen. Dat komt redelijk overeen met de halving in voorjaar 2024.
Bij die prijs zou ik graag een paar kratjes aan sats verkopen en naar een lagere risico investering verplaatsen.
Wat Spot ETF met de prijs gaat doen weet niemand, dus die speculaasie laat ik even links liggen.
MicroWhale schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:15:
[...]
[Afbeelding]
Beter?
Een prijs tussen de 120-140k (zonder ETF geneuzel) zou een vrij natuurlijke sprong zijn in de volgende bull. Dit inclusief remmende voorsprong (afnemend % stijging). Die bull zou dan ergens halverwege 2024 moeten beginnen. Dat komt redelijk overeen met de halving in voorjaar 2024.
Bij die prijs zou ik graag een paar kratjes aan sats verkopen en naar een lagere risico investering verplaatsen.
Wat Spot ETF met de prijs gaat doen weet niemand, dus die speculaasie laat ik even links liggen.
Lager risico investering? Die bestaat niet. Fiat is ten dode opgeschreven, BTC is je enige uitweg long term.MicroWhale schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:15:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha, ik zeg niet dat ik alles verkoop hè?!Vis schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:26:
[...]
Lager risico investering? Die bestaat niet. Fiat is ten dode opgeschreven, BTC is je enige uitweg long term.
Kan aan allerlei zaken liggen. Heb je de transactie bekeken, duurde die 10 uur? Of voordat je het op Bitvavo te zien kreeg en zij het dus verwerkt hadden?BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:40:
Heb alvast een plukje van de ledger richting Bitvavo gepompt om de exit route te testen. Transactie duurde bijna 10 uur, ondanks dat ik een paar tientjes fee heb meegegeven. Heb ik iets verkeerd gedaan of is het momenteel zo druk op de chain?
Of een paar tientjes genoeg is ligt helemaal aan de grootte van je transactie (in vBytes) en die ligt weer aan het aantal UTXO's die je hebt gebruikt. Als je bijvoorbeeld 1000 euro aan BTC naar Bitvavo stuurt maar dat zit in 40 UTXO's van 25 euro (bijvoorbeeld omdat je je kleine DCAtjes rechtstreeks naar je Ledger stuurt) dan mag je een flinke fee aftikken. Vandaar dat het niet onverstandig is je te verdiepen in UTXO management als je veel kleine hoeveelheden naar je BTC wallet stuurde. Beter nu even wat orde op zaken stellen dan straks als de fees de pan uit rijzen omdat iedereen, en hun moeders, BTC heen en weer stuurt.
Je kan hier makkelijk zien wat de actuele prijs per vByte is.
(NB niet van toepassing voor accountbased crypto zoals ETH maar wel voor verschillende andere chains die ook UTXOs gebruiken)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Transactie rond 13:00 gistermiddag gesigned en vannacht is ie in een block meegenomen.Wiley99 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:34:
[...]
Kan aan allerlei zaken liggen. Heb je de transactie bekeken, duurde die 10 uur? Of voordat je het op Bitvavo te zien kreeg en zij het dus verwerkt hadden?
Of een paar tientjes genoeg is ligt helemaal aan de grootte van je transactie (in vBytes) en die ligt weer aan het aantal UTXO's die je hebt gebruikt. Als je bijvoorbeeld 1000 euro aan BTC naar Bitvavo stuurt maar dat zit in 40 UTXO's van 25 euro (bijvoorbeeld omdat je je kleine DCAtjes rechtstreeks naar je Ledger stuurt) dan mag je een flinke fee aftikken. Vandaar dat het niet onverstandig is je te verdiepen in UTXO management als je veel kleine hoeveelheden naar je BTC wallet stuurde. Beter nu even wat orde op zaken stellen dan straks als de fees de pan uit rijzen omdat iedereen, en hun moeders, BTC heen en weer stuurt.
Je kan hier makkelijk zien wat de actuele prijs per vByte is.
(NB niet van toepassing voor accountbased crypto zoals ETH maar wel voor verschillende andere chains die ook UTXOs gebruiken)
Ik zie aan de transactie dat hij inderdaad is opgebouwd uit meerdere delen, zal met het DCA-en te maken hebben. Dan snap ik nu waarom de fee hoog leek, maar uiteindelijk vrij laag kan zijn om snel opgenomen te worden.
Thanks voor de info.
Gisterne voor $4 een paar sats van de ledger naar Bybit gestuurd. Dat duurde 30 minuten.BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:44:
[...]
Transactie rond 13:00 gistermiddag gesigned en vannacht is ie in een block meegenomen.
Ik zie aan de transactie dat hij inderdaad is opgebouwd uit meerdere delen, zal met het DCA-en te maken hebben. Dan snap ik nu waarom de fee hoog leek, maar uiteindelijk vrij laag kan zijn om snel opgenomen te worden.
Thanks voor de info.
De nieuwe held komende run:
Bizar. Speculasie! Ik denk een panic sell te gaan doen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gelukkig is één van zijn diclaimers: Not financial adviceMicroWhale schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:55:
[...]
[Twitter]
Nog maar 0,2 cent te gaan
Muntje staat inmiddels in mijn crypto top 15
En ik stake die zooi, dus kan er pas vanaf als de maniepulasie voorbij is
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik was voorbereid, gister al op de unstake button geramd.resusaapje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:58:
[...]
Nog maar 0,2 cent te gaan![]()
Muntje staat inmiddels in mijn crypto top 15![]()
En ik stake die zooi, dus kan er pas vanaf als de maniepulasie voorbij is
Een keer goed gegokt
is dit echt puur alleen Bitvavo influence?
when Binance listing
Casper is de nieuwe CELR en GLMR!
het is wel stil voortaan bij de CELR boys
Glimmer Island 🙂
Je kan Casper op 2 manieren zien: dikke tech maar ook beetje memecoin..
[ Voor 63% gewijzigd door Kol Nedra op 05-12-2023 12:20 ]
nothing stops this train
Wel netjes hoe ze de staking op bitvavo in orde hebben. 7% tegen een 8% inflatie.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:09:
dikke Casper, ik had er 1 of 1,5 uur geleden al een fomo buy gedaan, sta dus mooi in de plus 😁
is dit echt puur alleen Bitvavo influence?
when Binance listing
Casper is de nieuwe CELR en GLMR!
het is wel stil voortaan bij de CELR boys
Glimmer Island 🙂
Je kan Casper op 2 manieren zien: dikke tech maar ook beetje memecoin..
Verwijderd
He sold?PHPResource schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:42:
FFS!! Ik heb dus een paar dagen geleden het spookje CSPR omgewisseld naar ORAI coin omdat deze hier gecalled werd. If only I hadn't
Pamp iet.
Featured Actions
Action Low Average High
Swap $48.53 $48.53 $50.88
NFT Sale $82.02 $82.02 $85.99
Bridging $15.61 $15.61 $16.36
Borrowing $41.17 $41.17 $43.16
Ben zelf nog aan het denken om short te gaan maar ben al wat laat prijs is alweer 0,05 gestegen…
Krijg vooral geen FOMO mensen CSPR heeft heel lang op 0,03 of eronder gestaan. Maar het blijft crypto je weet het nooit…
Edit toch een short geopend..
Open interest van 35% op Cspr
PUMPEN!
[ Voor 40% gewijzigd door Pinsa op 05-12-2023 13:07 ]
Let it burn!zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:47:
Fucking ETH fees:
Featured Actions
Action Low Average High
Je bent niet de enige die een switch gemaakt heeftPHPResource schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:42:
FFS!! Ik heb dus een paar dagen geleden het spookje CSPR omgewisseld naar ORAI coin omdat deze hier gecalled werd. If only I hadn't
Chatgpt schrijft wel goede ontslagbrieven toch
Als je tot zondagochtend kan wachten. Dan zijn ze meestal laag.zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:47:
Fucking ETH fees:
Featured Actions
Action Low Average High
Voor mijn hypotheek heb ik nog maar ongeveer 110k nodig, dus hopelijk een kwart BTC over paar jaarPelox schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:06:
[...]
Hier een deel naar de hypotheek. Lekker saai en niet de beste keuze, maar wel zekerheid.
Ik wacht wel even! Thx voor de tip.knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:05:
[...]
Als je tot zondagochtend kan wachten. Dan zijn ze meestal laag.
Mooi. Waar lag het nou aan dan? Heb zelf nog geen tijd gehad maar als t werkt dan neem ik de moeite ook niet, heb daar ook alleen maar wat Paal staan.zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:43:
[...]
Heb na wat heen en weer mailen mijn PAAL eraf kunnen halen. Nu wilde ik de boel gaan staken kost me dat even 31 dollar aan fee.
Overigens verwacht ik wel dat die over 3 maanden 10x zoveel waard is, dan wordt het wel interessant natuurlijk.
5 mei stond cspr nog op 0.056 , met al die rare 100%+ pumps op veel shitcoin , kan dat op cspr ook echt wel. Zeker met deze marketcap.Pinsa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:52:
CSPR —-> Dit is echt een bitvavo pump ik zie geen andere reden, pak op tijd uw winsten![]()
Ben zelf nog aan het denken om short te gaan maar ben al wat laat prijs is alweer 0,05 gestegen…
Krijg vooral geen FOMO mensen CSPR heeft heel lang op 0,03 of eronder gestaan. Maar het blijft crypto je weet het nooit…
Edit toch een short geopend..
Open interest van 35% op Cspr
PUMPEN!
Zou heel goed kunnen kerel maar ik zit hier peentjes te zweten met deze orderGipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:13:
[...]
5 mei stond cspr nog op 0.056 , met al die rare 100%+ pumps op veel shitcoin , kan dat op cspr ook echt wel. Zeker met deze marketcap.
Paper hands
Als je nog de moeite neemt om een ontslagbrief te schrijven, ben je duidelijk nog niet genoeg binnen.knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:03:
https://newsbit.nl/bloomb...koers-van-500-000-dollar/
Chatgpt schrijft wel goede ontslagbrieven toch
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Haha , als je gaat zweten heb je meer ingezet dan je lief is. #relax boyPinsa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:15:
[...]
Zou heel goed kunnen kerel maar ik zit hier peentjes te zweten met deze order![]()
Paper hands
Ik heb ook gekocht op 0.032 , #hold. Ik dump ze bij 0.064 pas , anders kan ik het net ze goed opzuipen
nothing stops this train
Ik ben alweer uitgestaptGipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:18:
[...]
Haha , als je gaat zweten heb je meer ingezet dan je lief is. #relax boy
Ik heb ook gekocht op 0.032 , #hold. Ik dump ze bij 0.064 pas , anders kan ik het net ze goed opzuipen
Dump je ze dan pas? Je hebt wel vertrouwen dat hij dat gaat bereiken.
Cspr had ik al een hele lange tijd helaas zoals andere ingeruild voor iets anders. voelt gewoon niet goed om ze zo duur in te kopen, maar tuurlijk had ook gehoopt dat deze ooit die 0,50/1 dollar ging halen, maar det zie ik niet gebeuren vandaar de switch.
We gaan het zien ik gun je deze gains!
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 05-12-2023 13:23 ]
Anders laat ik ze gewoon hangen , komt ooit wel. Af en toe een gokje nemen he. Liefst met veel marge , maar dat weet alleen caspertje.Pinsa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:21:
[...]
Ik ben alweer uitgestapt
Dump je ze dan pas? Je hebt wel vertrouwen dat hij dat gaat bereiken.
Cspr had ik hele lange tijd helaas zoals andere ingeruild voelt gewoon niet goed om ze zo duur in te kopen.
We gaan het zien ik gun je deze gains!
Spreiden.PHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:54:
Uitstappen - al dan niet middels DCA out - is 1 ding maar dan nog bedenken waar je het weer in stopt.. Fiat gaat de komende tijd nog hartstikke rekt door inflatie. Aandelen staan ook weer historisch hoog. Edelmetalen idem. Saai deposito's? Lastig!
Een derde in stenen, een derde in risicovolle speculatie (aandelen, crypto, crowdfunding), een derde in saaie (spaardgeld, obligaties en edelmetaal).
Maktub
Gipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:22:
[...]
Anders laat ik ze gewoon hangen , komt ooit wel. Af en toe een gokje nemen he. Liefst met veel marge , maar dat weet alleen caspertje.
Ik verkoop op 80k, 90k, 100k, 110k en 120k in flufjes in totaal rond de 40 procent van mijn btc. Dat gaat volledig in dividend aristrocats en aandelen berkshire. Verder heb ik al genoeg stenen en spaargeld. En op 120k stop ik ook met werken. Hoe leuk dat ook is.PHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:54:
Uitstappen - al dan niet middels DCA out - is 1 ding maar dan nog bedenken waar je het weer in stopt.. Fiat gaat de komende tijd nog hartstikke rekt door inflatie. Aandelen staan ook weer historisch hoog. Edelmetalen idem. Saai deposito's? Lastig!
Geen idee. Ik moest overal screenshots van maken en bewijzen dat het mijn account was. Maar dat is dikke bullshit want ik had 2fa aanstaan. Wie anders heeft die withdrawal dan ondertekend met 2fa en code uit de mail. (Die site vraagt overigens niet altijd naar 2fa inlogcode wat ook raar is.) Toen ik alle juiste stukken had toegestuurd met screenshots vroegen ze om alle TXID van mijn transacties over te typen en die weer te mailen. Terwijl ik daar dus ook een screenshot van moest maken en al gestuurd had. Toen dacht ik wel nu moet ik straks net als @Verwijderd naakt met een a4-tje met daarop mijn seed en een ledger in mijn anus een video opname maken. Maar dat viel gelukkig nog mee.Don Guacamole schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:11:
[...]
Mooi. Waar lag het nou aan dan? Heb zelf nog geen tijd gehad maar als t werkt dan neem ik de moeite ook niet, heb daar ook alleen maar wat Paal staan.
Overigens verwacht ik wel dat die over 3 maanden 10x zoveel waard is, dan wordt het wel interessant natuurlijk.
Lets go cspr! Op naar de 10 euro a.u.b.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Orai is op lange termijn toch ook een prima investment ? Look who's laughing in 2025.PHPResource schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:42:
Vis schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:50:
Oh wauw, kom er net achter dat ik ook nog een paar duizend Caspertjes heb staan staken bij cspr.live 😃
Lets go cspr! Op naar de 10 euro a.u.b.
Domino schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:03:
Ondertussen de bybit launchpad:
[Afbeelding]
Gaat lekker @Kol Nedra !
kijk nog eens naar de chartDomino schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:03:
Ondertussen de bybit launchpad:
[Afbeelding]
Gaat lekker @Kol Nedra !
BTC ook weer 42K![]()
nothing stops this train
Pinsa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:10:
0,045 alweer, again te vroeg uitgestapt..
Op naar de 5 cents voor jullie
5usd 2025 gok ik. 10 usd zou super zijn. Dan zie ik jullie op ADA Island.
Gipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:23:
[...]
5usd 2025 gok ik. 10 usd zou super zijn. Dan zie ik jullie op ADA Island.
[Afbeelding]
nog wel, maar voor hoelang? nog niet verkocht die "gratis" 5IREknakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:18:
Dikke tech die 5ire.
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mlTpbwTAeybRyD2EuLZhgovP.jpg?f=user_large)
Bitcoin at 42k is the answer to the ultimate question of life, the universe and everything
verkocht op $0.49Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:24:
[...]
nog wel, maar voor hoelang? nog niet verkocht die "gratis" 5IRE
nothing stops this train
En wat als we hoger dan 42k staanMoiety schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:30:
[Afbeelding]
Bitcoin at 42k is the answer to the ultimate question of life, the universe and everything
Valt een borstvergroting ook onder een van deze categorieën? Of zou dat een vierde zijn?MrMrq schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:24:
[...]
Spreiden.
Een derde in stenen, een derde in risicovolle speculatie (aandelen, crypto, crowdfunding), een derde in saaie (spaardgeld, obligaties en edelmetaal).
Dat ligt aan de ROI denk ikWhySoSerious schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:38:
[...]
Valt een borstvergroting ook onder een van deze categorieën? Of zou dat een vierde zijn?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat was volgens mij een minderjarige tweeling, die mag niet meer in the woke era. Ik weet niet of daar een nieuwe van was.
Dat hele overzicht klopt sowieso niet, spaargeld en obligaties moeten van saai naar risicovol.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:38:
[...]
Valt een borstvergroting ook onder een van deze categorieën? Of zou dat een vierde zijn?
das meestal een bar slechte investering, negatief rendament. Tenzij je 1 of andere pimp bent natuurlijk.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:38:
[...]
Sowieso is een vrouw slecht voor je PF (over het algemeen).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
We gaan ongetwijfeld weer een keer REKT in de toekomst, ik heb toch wel medelijden met de no-coiners deze dagen
Strakker dan deze
/f/image/t8N1eA7mou8OveYXrWHF2HUE.png?f=fotoalbum_large)
AI nog niet helemaal op punt, of omdat het de gratis versie is natuurlijk.
Edit:
/f/image/Djz6saRkY7ePliLS5c2DX39n.png?f=fotoalbum_large)
Mindfuck…
[ Voor 18% gewijzigd door Alpina op 05-12-2023 16:56 ]
Zelfs mijn bag met Chia is vandaag 20% gestegen
Indrukwekkend. Hij lijkt zelfs op Roellie.
Mijn vriendin heeft hem laten doen, maar in onze financiële Excel schreef ik hem weg onder de categorie risicovol.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:38:
[...]
Niet zozeer voor haar, maar ik loop het risico dat ze nu het zelfvertrouwen kreeg dat ze nodig heeft om te beseffen dat ze beter kan krijgen dan mij
Maktub
Ik mis wel de legendarische onderschriften hoor!Joosie200 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:45:
@Verwijderd kan wel inpakken. Adobe firefly neemt het van je over voor nieuwe babes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan al aan de slag zo goed als bijna met 43k zie ik
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, ik mis die optie ook. Iets met opschrift toevoegen aan een ai afbeelding.NeoflexNL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:48:
[...]
Ik mis wel de legendarische onderschriften hoor!
Lekkah!
Benjamin ook weer blij.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:55:
Ook weer een nieuwe high op de btc.d
Lekkah!
Het moment dat die een 1h of 2h YouTube erop knalt over btc.d ga ik hem blocken. Al is het vermakelijk hem op 2x snelheid af te spelen.
Post maar, any second now...Joosie200 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:45:
@Verwijderd kan wel inpakken. Adobe firefly neemt het van je over voor nieuwe babes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan al aan de slag zo goed als bijna met 43k zie ik
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Of toch 38k
En die btc.d gaat ook weer up...
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 05-12-2023 18:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Bp0rXzwqZmIEmsjTNbLKeIzN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5tPwHyO6TxoTQegMz2VouM6T.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ot43pr1bmRUY1m8FwIcQ6p9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qyyBmfZRQ8LnDC6MbtwvSxpP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jpTweSrvAvqQRTVjSIoh6YxA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5hpMxzgYbqJFGfXrQxm3aguz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YsEyY9duOwe8F0FNrrZGK7U7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V4HXhOP6HxDrfvg6qgVvA42h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XRGZhhhtfn0m9r1fdmQ5wSWs.jpg?f=fotoalbum_large)