Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit inderdaad. Waarom geven we zoveel aandacht aan iemand die het duidelijk niet goed heeft. Het is gewoon dom. Kan je beter je tijd en energie steken in mensen waar je wel wat nuttigs uit kan halen.NeoflexNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:32:
Ik ben wel een beetje 'Il Capo - moe' eerlijk gezegd. Wat mij betreft wordt ie helemaal nooit meer genoemd hier.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zoals met alle altcoins pure hopium. Ik denk dat dit even een uitbarsting was en dat het of heel langzaam omhoog/omlaag gaat. Er wordt geprobeerd een dode coin weer tot leven te wekken, maar wat er gebeurt is afwachten.Beatz schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:28:
[...]
Ik heb Luna toen ingekocht voor 50,- toen die ingestort was ( € 0,00005) en nu zoals je zegt gaat dit wat omhoog maar moet je hier nog iets van verwachten of is dit over?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ftfyanti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:10:
CME gaat zo open over 15min. Kijken of het gat gevuld gaat worden. Is wel best groot geworden moet ik zeggen
Terwijl er juist minder dollars zijn. Die fiateconomie werkt zo ingewikkeld.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:28:
[...]
Goeie vraag, want de circulating supply is inmiddels ook alweer wat toegenomen sinds laatste ATH.
Je kan dus ook gewoon de markt instappen zonder youtube en twitter. Heerlijk.Coldcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:34:
[...]
Toch wel jammer als je nu in de markt stapt en deze roeptoeter ziet. Ik walg echt van die Youtube / X schreeuwers
Nee, de markt kunnen timen is voor mij ook niet weggelegd. Ben nooit zo'n fan van video content, maar zou Bob Loukas eens opzoeken. Mede omdat het de goedkeuring van @anti elppa ook kan verdragen, dus dan moet het wel te doen zijn.raq schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:05:
[...]
De markt zo precies timen is niet voor iedereen weggelegd, niet voor mij iig. Miss als je meer naar tijd gaat kijken ipv prijsactie pakt het nog beter uit (Bob Loukas).
Wekelijks een % profits nemen indien de waarde van je PF boven de €xxxxxxx is. Is de waarde van PF eronder op het dca-out moment onder dan doe je niets (of stort je bij). Hier ooit over gelezen.
Vorige run had ik 4x de inleg als ondergrens voor DCA-out van 2,5%, had ik die maar strak gevolgd de hele bullrun... Nu moet ik het nog bedenken waar die grens gaat liggen bij deze bull.
Ben zelf ook nog zoekende naar een uitstapstrategie. Op basis van prijsdoelen vind ik lastig, want je neemt of te vroeg winst of te helemaal niet (als je doelen niet worden gehaald). Dus zit te denken aan tijd of een bepaalde trend die gebroken wordt. Of wellicht als de Coinbase app weer op 1 staat in de appstore.
Heb me wel voorgenomen om liquide te blijven en niet meer te gaan staken. Vorige cycle veel winst moeten inleveren door locked staking
Ik weet niet waar je dat voor gebruikt, maar bijna alles kan tegenwoordig ook zonder cex, wel zo fijn als je bijvoorbeeld binnen 3 weken iets wil doen met crypto.zwembroek schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:45:
Ik heb al een probleem met Bitmart. Ik kan / mag niets withdrawen. Withdraw forbidden 2301. Benieuwd of de support gaat reageren. Ook al even op Google gekeken uiteraard en daar word je niet echt vrolijk van deze melding. Edit. Snelle reactie ontvangen. Moet een hele berg info aanleveren. Security reasons.....
Veilige haven.WillemdeZijger schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:38:
DXY MoooooooooOOOON!!
Dit zou dan de CME gap ongeveer moeten zijn, misschien een kans om wat extra longs her en der te openenanti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:10:
CME gaat zo open over 20min. Kijken of het gat gevuld gaat worden. Is wel best groot geworden moet ik zeggen
klopt. Ik ben geen hele grote Fan van die CME gap's. Ja ze komen soms uit, maar vaak ook niet. En als ze al vullen komt het doordat er toch al een correctie aan kwam, of er ergens andere fud op de markt los gelaten word.Mr Ronman schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:55:
[...]
Dit zou dan de CME gap ongeveer moeten zijn, misschien een kans om wat extra longs her en der te openen
[Afbeelding]
Deze zal imo zeker wel gevuld gaan worden.....puur en alleen omdat we een correctie gaan krijgen na 7 a 8 groene weken. En ik denk dus eerst een pump naar 48 zone en dan terug naar 38......zie hier, gat gevuld....daarna door naar 420k tijdens de kerst dagen.
edit, dat laatste zou wel tamelijk bagger zijn voor mijn aangifte bij die luie ambtenaren van de belastingdienst
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2023 16:03 ]
Je moet toch minimaal die 4% rendement op spaargeld/beleggingen zien te halen elk jaar....anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:02:
[...]
edit, dat laatste zou wel tamelijk bagger zijn voor mijn aangifte bij die luie ambtenaren van de belastingdienst
Zijn een hoop mensen die in de dip willen bijkopenGelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:25:
Ik denk dat we zo gaan omrollen, nog 1x dippen onder de $40k
Als ze zo lui zijn kun je ook gewoon liegen in je aangifte natuurlijk.anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:02:
[...]
Nog wat groter, toch? Sloot vrijdag rond 38.7kMr Ronman schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:55:
[...]
Dit zou dan de CME gap ongeveer moeten zijn, misschien een kans om wat extra longs her en der te openen
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
nee dat doe ik al jaren niet meer. Zeker icm dat gezeik met die banken die alles willen weten.Glenn Hoddle schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:14:
[...]
Als ze zo lui zijn kun je ook gewoon liegen in je aangifte natuurlijk.
Nu kan ik iig altijd aangeven dat ik alles netjes op gegeven heb (incl aanslagen).
Ik heb ook geen problemen met het betalen van die paar kruimels belasting....waar ik wel problemen mee heb is dat ik de belastingdienst totaal niet vertrouw. Stel daar zit zo'n halve tamme voor een minimum uurloon, die jou gegevens verkoopt aan de makita crew.....
Ik ken dus 1 whale (die meerdere panden heeft) en 1 verrot appartement gekocht heeft, en die vult dat overal als hoofdverblijf in (de belastingdienst ziet uiteraard ook de andere eigendommen), en als adres op alle exchanges.....puur als een extra buffer tegen criminelen. Stel ze trappen daar de deur in, dan krijgt ie melding en kan ie of vertrekken of direct de panic room in.
Precies, een stop loss. Als je omlaag gaat vanaf een bepaalde prijs (dus idd boven de 85K stoploss op 85K zetten (natuurlijk wel na x% marge, want anders gaat ie toch triggeren).Nopheros schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:47:
[...]
Het probleem is dat ik niet weet wat we gaan halen. In de laatste bullrun heb ik uiteindelijk maar 15% van m'n pf verkocht juist omdat ik dacht dat het nog hoger ging..
[...]
Hier ga ik nog even rustig over nadenken idd, op zich geen verkeerd idee. I.p.v. dat ik een sell order op 85k zet wacht ik tot de prijs op bijv. 86k staat en stell ik dan een stop loss in op 85k. Met geluk gaan we verder omhoog en kan ik de stoploss mee verhogen.
Volgens mij niet helemaal wat jij bedoelde maar komt ongeveer op hetzelfde neer. Prima idee
De tabel geeft trouwens ook aan dat ik 30% van m'n pf niet verkoop. Dus 500k Bitcoin is geen sad face voor mij
Stel je zet een stoploss die 10% lager valt dan de huidige prijs. Dan zit je in een bull vrij zeker. En als hij omhoog kruipt, dan zet je de stoploss mee.
... en misschien hoeft het geen échte stoploss te zijn, maar kun je jezelf er gewoon aan houden. Stel dat hij dan naar 110k gaat en hij zakt daarna door de 100k, dan verkoop je gewoon alle %jes die je onder 100k wilde verkopen voor 100k ipv voor minder.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Overweeg nu om in mijn plan onderscheid te maken tussen left & right translated. Bij de 4 jarige cycle zoals we die kennen ga ik niet op prijs uitstappen maar op tijd. Bijv. vanaf 30 maanden na de bottom = juni 2025 elke maand met 20%. Bij een left translated cycle wordt het allemaal een stuk moeilijker wmb en ga ik wel vergelijkbaar als jij in let's say 5 stappen vanaf 98k uitstappen...
anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:44:
[...]
nice! ik ga ook niet meer dan 56% verkopen zoals ik nu in mijn schema heb staan
[Afbeelding]
Kut, gisteravond nog voorgenomen om vast wat buy orders in te ladderen. Helaas te laat.Coldcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:40:
Op kraken zal dat CME gap wel dicht zijn
[Afbeelding]
Sta met de tradepot al 5k langs de zijlijn inmiddels
HODL is toch het verstandigste.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op het USDT pair had je vandaag op de 38k kunnen kopen:Richh schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:47:
[...]
Kut, gisteravond nog voorgenomen om vast wat buy orders in te ladderen. Helaas te laat.
Sta met de tradepot al 5k langs de zijlijn inmiddels![]()
HODL is toch het verstandigste.
/f/image/xudrlyuGaCtaOLaSpaE2YbVh.png?f=fotoalbum_large)
Natuurlijk omdat iedereen storing had bij Kraken vandaag
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 04-12-2023 16:51 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja nee wrijf het nog even lekker in!Coldcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:50:
[...]
Op het USDT pair had je vandaag op de 38k kunnen kopen:
[Afbeelding]
Natuurlijk omdat iedereen storing had bij Kraken vandaag
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bij mij gaat het naar de spaarrekening. Vervolgens hopen dat de aandelen beurzen flink crashen binnen 1 á 2 jaar en dan gaat een groot deel die kant op.PHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:54:
Uitstappen - al dan niet middels DCA out - is 1 ding maar dan nog bedenken waar je het weer in stopt.. Fiat gaat de komende tijd nog hartstikke rekt door inflatie. Aandelen staan ook weer historisch hoog. Edelmetalen idem. Saai deposito's? Lastig!
De rest bewaren voor de volgende cryptowinter
Logisch: Als BTC straks skyrocket, zakt de stockmarket in vanwege de miljoenmiljard crises. Dan koop je dus in en als alles weer opklimt profiteer jij van de groei... en blijf je hopelijk de inflatie een beetje voorPHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:54:
Uitstappen - al dan niet middels DCA out - is 1 ding maar dan nog bedenken waar je het weer in stopt.. Fiat gaat de komende tijd nog hartstikke rekt door inflatie. Aandelen staan ook weer historisch hoog. Edelmetalen idem. Saai deposito's? Lastig!
En anders koop je gewoon goud.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit dusNopheros schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:56:
[...]
Bij mij gaat het naar de spaarrekening. Vervolgens hopen dat de aandelen beurzen flink crashen binnen 1 á 2 jaar en dan gaat een groot deel die kant op.
Ik weet niet precies hoe je denkt dat de belastingdienst werkt, maar als ze steekproefsgewijs jou er uitpikken is dat geen minimumloner (want HBO), als ze echt jou moeten hebben al helemaal niet (want WO). En schoonmakers kunnen daar niet bij gegevens.anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:21:
[...]
.waar ik wel problemen mee heb is dat ik de belastingdienst totaal niet vertrouw. Stel daar zit zo'n halve tamme voor een minimum uurloon, die jou gegevens verkoopt aan de makita crew.....
Ik ken dus 1 whale (die meerdere panden heeft) en 1 verrot appartement gekocht heeft, en die vult dat overal als hoofdverblijf in (de belastingdienst ziet uiteraard ook de andere eigendommen), en als adres op alle exchanges.....puur als een extra buffer tegen criminelen. Stel ze trappen daar de deur in, dan krijgt ie melding en kan ie of vertrekken of direct de panic room in.
Neemt niet weg dat ambtenaren die bij gegevens kunnen altijd een doelwit voor bepaalde soorten criminelen kunnen zijn natuurlijk. Net als eppo's van schimmige exchanges.
Hier een deel naar de hypotheek. Lekker saai en niet de beste keuze, maar wel zekerheid.Nopheros schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:56:
[...]
Bij mij gaat het naar de spaarrekening. Vervolgens hopen dat de aandelen beurzen flink crashen binnen 1 á 2 jaar en dan gaat een groot deel die kant op.
Zero.
Ik heb gehoord dat Wilders de slavernij weer wil invoeren, misschien is dat wat.PHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:54:
Niet vergeten dat USD/EUR dan waarschijnlijk ook weer rekt gaat.DaWayne schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:09:
Als btc boven de 120k gaat dan een camper, verder 50% in aflossing hypotheek en de rest wachten op de DCA is de volgende bear. Lijkt me heerlijk als het zover komt.
Waarschijnlijk wel, dan wordt het een camper vakantie in de USA met het gezin denk ik , ook een prima backup plan;)Glenn Hoddle schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:12:
[...]
Niet vergeten dat USD/EUR dan waarschijnlijk ook weer rekt gaat.
'Bitcoin zet opmars voort en breekt door grens $42.000 ' https://fd.nl/financiele-...1204&utm_term=app-android
Je hebt duidelijk veel te veel vertrouwen in die club. Als je ziet wat je voor data op de darkweb kan kopen.Glenn Hoddle schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:05:
[...]
Ik weet niet precies hoe je denkt dat de belastingdienst werkt, maar als ze steekproefsgewijs jou er uitpikken is dat geen minimumloner (want HBO), als ze echt jou moeten hebben al helemaal niet (want WO). En schoonmakers kunnen daar niet bij gegevens.
Neemt niet weg dat ambtenaren die bij gegevens kunnen altijd een doelwit voor bepaalde soorten criminelen kunnen zijn natuurlijk. Net als eppo's van schimmige exchanges.
Zelf regelmatig ook met andere overheids organen te maken. Ook defensie waar je mivd screening nodig hebt....je wil niet weten hoe die lui met data omgaan. Iets met usb stickjes enzo....gooi daar nog wat geld in de mix en je hebt een giftige combi
Hahahaha, ik wilde het net posten. Was me net aan het afvragen waarom er op Kraken orders doorgingen terwijl de prijs geen 2k gezakt wasColdcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:40:
Op kraken zal dat CME gap wel dicht zijn
[Afbeelding]
Nu wel ingeschoten?
Marco helpt ze dan Vlot onderweg. instal bitvavo , ideal easy. In en out , dit dat.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:19:
Henk en Ingrid gaan weer vragen stellen met kerst..
'Bitcoin zet opmars voort en breekt door grens $42.000 ' https://fd.nl/financiele-...1204&utm_term=app-android
[Afbeelding]
#morebullish
Slordig met gegevens omgaan en corruptie zijn natuurlijk twee verschillende dingen. En defensie en de BD zitten wat dat betreft ook heel anders in elkaar. Ik heb niet zo zeer een heel groot vertrouwen in de BD, maar daar zitten wel wat extra sloten op de deur (waarvan een deel per ongeluk omdat sommige systemen zo verouderd zijn). Praktisch gezien is het gewoon makkelijker om een douanier even een paar uur een andere kant op te laten kijken voor een maandloon, dan dat je een BD'er zo ver krijgt bepaalde gegevens te vinden, gewoon omdat het vrij ingewikkeld zoekwerk is. En een lijst uitdraaien van 'mensen met veel crypto' gaat ook niet. (Dat allemaal gezegd hebbende: die MIVD/AIVD screenings stellen weinig voor. En ja, de douane is technisch ook de BD).anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:25:
[...]
Je hebt duidelijk veel te veel vertrouwen in die club. Als je ziet wat je voor data op de darkweb kan kopen.
Zelf regelmatig ook met andere overheids organen te maken. Ook defensie waar je mivd screening nodig hebt....je wil niet weten hoe die lui met data omgaan. Iets met usb stickjes enzo....gooi daar nog wat geld in de mix en je hebt een giftige combi
De boormachinebrigade haalt trouwens hun slachtoffers gewoon uit de Quote, hè.
Serious? Gelijk cashen dan, ik zie Cspr trouwens niet op de bitvavo app, is cspr alweer gedelist door dit prijsstuntje?FijneKerst schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:56:
Zo... heeft iemand ook net even een maandsalaris verdient met CSPR?
binnen 5 minuten van 0.030 naar 0.5 .... DANK JE WEL BITVAVO...
Boel is gelijk gescrasht hahaha
Edit al gevonden:
:strip_exif()/f/image/UQBkknRNASrH5mUaTuWQ3tsj.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag me alleen af, als het gelukt is om te verkopen, of je bitvavo dan terug komt te betalen
[ Voor 39% gewijzigd door Pinsa op 04-12-2023 18:47 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ja dat heb je vaak met altcoins die weinig liquiditeit hebben, 1 dikke market sell van een whale en het knalt eventjes heel diep naar beneden.Darrell schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:09:
Wel mooi te zien dat bitcoin een kleine correctie maakte en alts direct met dikke strepen rekt gingen. Waren er ook zo weer bovenop.
ah morgen weer te koop lees ik....
deze komt in mijn lijst erbij, straatje staatsloten? nope......gewoon in altcoins 👌
[ Voor 67% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2023 19:25 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Ik heb 6 jaar bij de belastingdienst gewerkt en samen met wat collega's verkochten wij gewoon gegevens van Jan en alleman. Heb veel gegevens aan Marrokanen verkocht die op zoek waren naar adresjes voor een overval met gegarandeerd rendament.Glenn Hoddle schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:42:
[...]
Slordig met gegevens omgaan en corruptie zijn natuurlijk twee verschillende dingen. En defensie en de BD zitten wat dat betreft ook heel anders in elkaar. Ik heb niet zo zeer een heel groot vertrouwen in de BD, maar daar zitten wel wat extra sloten op de deur (waarvan een deel per ongeluk omdat sommige systemen zo verouderd zijn). Praktisch gezien is het gewoon makkelijker om een douanier even een paar uur een andere kant op te laten kijken voor een maandloon, dan dat je een BD'er zo ver krijgt bepaalde gegevens te vinden, gewoon omdat het vrij ingewikkeld zoekwerk is. En een lijst uitdraaien van 'mensen met veel crypto' gaat ook niet. (Dat allemaal gezegd hebbende: die MIVD/AIVD screenings stellen weinig voor. En ja, de douane is technisch ook de BD).
De boormachinebrigade haalt trouwens hun slachtoffers gewoon uit de Quote, hè.
Je wilt niet weten wat sommige simpele zielen opgeven, kon gewoon zien wie er jachten enzo bezaten.
Je kon ook een rood vlaggetje laten plaatsen via ons. Als je bijvoorbeeld een vervelende buurman had die vaak harde muziek draaide. Maakte wij er een fraudeur van, voor 15 bankjes was je zo 4 jaar van em af.
Later hoorde we wel dat sommige mensen dan zelfmoord hadden gepleegd in de cel, dat was wel sneu natuurlijk. Maargoed, wel veel gratis kunnen snuiven.
Mooie tijden wel gehad daar, uiteindelijk ontslagen omdat ik in totaal anderhalve millie had verduisterd via Moldavische en Russische connecties.
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:20:
[...]
Ik heb 6 jaar bij de belastingdienst gewerkt en samen met wat collega's verkochten wij gewoon gegevens van Jan en alleman. Heb veel gegevens aan Marrokanen verkocht die op zoek waren naar adresjes voor een overval met gegarandeerd rendament.
Je wilt niet weten wat sommige simpele zielen opgeven, kon gewoon zien wie er jachten enzo bezaten.
Je kon ook een rood vlaggetje laten plaatsen via ons. Als je bijvoorbeeld een vervelende buurman had die vaak harde muziek draaide. Maakte wij er een fraudeur van, voor 15 bankjes was je zo 4 jaar van em af.
Later hoorde we wel dat sommige mensen dan zelfmoord hadden gepleegd in de cel, dat was wel sneu natuurlijk. Maargoed, wel veel gratis kunnen snuiven.
Mooie tijden wel gehad daar, uiteindelijk onstlagen omdat ik in totaal anderhalve millie had verduisterd via Moldavische en Russische connecties.
Kol Nedra schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:19:
ik zie geen CSPR op Bitvavo....
ah morgen weer te koop lees ik....
deze komt in mijn lijst erbij, straatje staatsloten? nope......gewoon in altcoins 👌
Prima keuze! Twee jaar geleden met onze 2 kids en vrouw 2 maandjes rondgetrokken in de USA. Had er ook extra BTC van kunnen kopen maar zo’n trip is priceless…DaWayne schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:16:
[...]
Waarschijnlijk wel, dan wordt het een camper vakantie in de USA met het gezin denk ik , ook een prima backup plan;)
Stel ik wil 1000$ onder de huidige prijs verkopen:
-Bij price 40870
-Trailing stop enabled
-sell
En vervolgens volgt de verkoop order de huidige prijs, en als hij 1000$ daalt verkoopt hij?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Trailing stops werken als het goed is overal hetzelfde. Maar de vraag is of je een trailing stop of een stop limit bedoelt, ik vermoed het laatste? Je wil verkopen bij een bepaalde lagere prijs? Of betreft het een short?Rubberen schreef op maandag 4 december 2023 @ 20:23:
Iemand ervaring met trailing stop op het platform bitstamp?
Stel ik wil 1000$ onder de huidige prijs verkopen:
-Bij price 40870
-Trailing stop enabled
-sell
En vervolgens volgt de verkoop order de huidige prijs, en als hij 1000$ daalt verkoopt hij?
Trailing stop:
Huidige koers: 5000
Activation price: 4000
Retracement: 250
-> Als de koers 4000 aantikt en daarna 250 stijgt, dan wordt er verkocht, dus op 4250. Mocht de koers direct verder dalen zonder 250 te retracen, bijv. naar 3000 en dan 250 stijgen, dan wordt er bij 3250 verkocht.
Stop limit:
Huidige koers: 5000
Activation price: 4000
Limit: <instelbaar>, bijv. 3900 -> market sell of 4100: Er wordt een sell order op 4100 in het orderbook geplaatst, in beginsel hetzelfde als een trailing stop van 4000 / 100, maar met het verschil dat een trailing stop meeschuift als de koers verder daalt (bij een short) en een stop limit op een vast bedrag wordt ingesteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 04-12-2023 21:11 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je moet traders reality is kijken, leuk kanaaltje met veel nuttige trading info.Gelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:11:
Zometeen weer wat extra fundamentele hopium van James
[YouTube: 🚀🌕 Crazy Bitcoin FOMO! 🤯📈]
YouTube: BITCOIN: NOW THEY CONFIRM IT...
Dit is genoeg fomo!Gelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:11:
nothing stops this train
Oftewel, als we de rol van goud overnemen nooit meer dan 1% nogwat
Dat is nog wel een hele hoop x vanaf hier. 600k dacht ik ergens. Daarom zal die miljoen nog wel even duren gok ik zo.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 04-12-2023 22:30 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Het gaat niet om de KYC. Probeer maar eens je crypto eraf te halen. Alles lijkt goed te gaan tot aan de bevestigingsmail aan toe. Maar je withdrawal blijft op processing staan totdat je account wordt geblokkeerd voor alle withdrawals. Ze hebben nog niet gereageerd op mijn mail met de aangeleverde informatie. De chat helpdesk geeft aan dat ik moet wachten totdat mijn case is beoordeeld.. Reddit staat er vol van. Ook op Twitter staan berichten dat je er wel geld op kunt zetten maar er niet af kunt halen. Als het scammers zijn dan kan zon exchange niet zolang bestaan zou je zeggen. Nah ja anders is het niet anders. Eerst maar afwachten. Je kan zelf ook wel even een testje doen.Don Guacamole schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:51:
[...]
Oh dat is klote, laat even weten of ze het netjes oplossen. Heb daar niet veel maar zou zonde zijn als dit problemen gaat geven. Dacht dat je zonder kyc redelijk wat kon withdrawen per dag.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb heel zijn filmpje nu bekeken, dit is pas een echte PERMA BULLGelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:11:
nothing stops this train
Ja en nee, Hij maakt veel content allemaal met fundamentele shit. Het is nu gewoon zo dat alles zo mooi samenkomt dat je simpelweg geen andere conclusie kan trekkenKol Nedra schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:58:
[...]
Ik heb heel zijn filmpje nu bekeken, dit is pas een echte PERMA BULL
Het is maar een nulletje extra
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is een teken
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Doe maar het dubbele, x33 is ruim 1.3 miljoen per bitcoinColdcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:28:
[...]
Oftewel, als we de rol van goud overnemen nooit meer dan 1% nogwat
Dat is nog wel een hele hoop x vanaf hier. 600k dacht ik ergens. Daarom zal die miljoen nog wel even duren gok ik zo.
In plaats van HODL wordt het ODOLKol Nedra schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:34:
Ik ga eens optijd naar bed, morgenvroeg wakker worden met een dikke paal
Verwijderd
De jeugd mag werken voor een habbekrats waarmee ze net de huur kunnen ophoesten, als ze nog een plekje kunnen vinden om te wonen. Banken geven amper nog rente, maar wel enorm veel regels. Werk je niet mee? Dan mag je niet meer spenderen. Overheden printen geld op kosten van de toekomstige belasting betaler. Inflatie is hoog, zelfs in de Westerse landen.
Jezelf geestelijk in de knel werken om de ratrace bij te houden, voor wat? Bende die je niet nodig hebt. Consumeren tot je een ons weegt. De wereld die langzaam sterft door dit systeem. Ons systeem is ziek.
Politiek die wordt bedreven door mensen die al lopend fermenteren. Levende lijken die vasthouden aan fossiele ideeën, bepalen jouw toekomst. Oorlogen wakkeren aan. Onvrede begint te heersen.
Niemand gelooft nog in het systeem. Behalve de groep boomers die het krampachtig bij elkaar probeert te houden.
Het sprookje staat op knappen. Chaos is aanstaande.
Bitcoin is de hedge. De parel was altijd al Bitcoin, de rest is ruis.
Een complete markt, onstaan in een tijd van oneindig gratis geld. Niets van dit alles heeft waarde. Fiat, altcoins, consumeren, rijkdom... Het is allemaal een illusie die je geen voldoening of geluk zal brengen.
Luister niet naar mensen die zeggen dat je altcoins nodig hebt omdat Bitcoin je niet rijk zal maken. Laat je niet afleiden door mensen die hier zitten om meer fiat te vergaren.
Stay humble and stack sats.
Maar wel op je hardware wallet.
Je hebt nog gelijk ook!Verwijderd schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:58:
Het is de perfecte storm voor Bitcoin.
De jeugd mag werken voor een habbekrats waarmee ze net de huur kunnen ophoesten, als ze nog een plekje kunnen vinden om te wonen. Banken geven amper nog rente, maar wel enorm veel regels. Werk je niet mee? Dan mag je niet meer spenderen. Overheden printen geld op kosten van de toekomstige belasting betaler. Inflatie is hoog, zelfs in de Westerse landen.
Jezelf geestelijk in de knel werken om de ratrace bij te houden, voor wat? Bende die je niet nodig hebt. Consumeren tot je een ons weegt. De wereld die langzaam sterft door dit systeem. Onze wereld is ziek.
Politiek die word bedreven door mensen die al lopend fermenteren. Levende lijken die vasthouden aan fossiele ideeën, bepalen jouw toekomst. Oorlogen wakkeren aan. Onvrede begint te heersen.
Niemand gelooft nog in het systeem. Behalve de groep boomers die het krampachtig bij elkaar probeert te houden.
Het sprookje staat op knappen. Chaos is aanstaande.
Bitcoin is de hedge. De parel was altijd al Bitcoin, de rest is ruis.
Een complete markt, onstaan in een tijd van oneindig gratis geld. Niets van dit alles heeft waarde. Fiat, altcoins, consumeren, rijkdom... Het is allemaal een illusie die je geen voldoening of geluk zal brengen.
Luister niet naar mensen die zeggen dat je altcoins nodig hebt omdat Bitcoin je niet rijk zal maken. Laat je niet afleiden door mensen die hier zitten om meer fiat te vergaren.
Stay humble and stack sats.
Maar wel op je hardware wallet.
De founder is het er niet mee eens en gaat AtomOne als fork opzetten. Geen idee wat de details zijn. Er is een listing op CMC aangemaakt.
Heb je ze op een Exchange staan dan is het misschien de moeite ze op je eigen wallet te zetten. Als de fork komt misschien wat extra shit.
Dank voor de heads-up! Gelukkig staat mijn flufje al een jaar rente te trekken op keplr. Soms vergeet ik dat ik ze hebColdcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:16:
Het rommelt bij ATOM. Decentralisatie doet z’n ding en er is gevote voor een inflation cap.
De founder is het er niet mee eens en gaat AtomOne als fork opzetten. Geen idee wat de details zijn. Er is een listing op CMC aangemaakt.
Heb je ze op een Exchange staan dan is het misschien de moeite ze op je eigen wallet te zetten. Als de fork komt misschien wat extra shit.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Snap ik niet, buiten het feit dat je altijd je muntjes beter in een eigen wallet kan zetten. Waarom juist in dit geval?Coldcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:16:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Misschien toch eens op bitvavo zetten die spookjes met dit soort fratsen..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mag wel als ze live gaan straks
Weet je toevallig hoelaat ze erop komen? Maybe ergens anders inkopen overzetten naar Bitvavo en dan cashenGipsy King schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:37:
[...]
Mag wel als ze live gaan straks, but dont think so.
Ok dat klinkt kut. Zal vandaag eens wat verzenden.zwembroek schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:49:
[...]
Het gaat niet om de KYC. Probeer maar eens je crypto eraf te halen. Alles lijkt goed te gaan tot aan de bevestigingsmail aan toe. Maar je withdrawal blijft op processing staan totdat je account wordt geblokkeerd voor alle withdrawals. Ze hebben nog niet gereageerd op mijn mail met de aangeleverde informatie. De chat helpdesk geeft aan dat ik moet wachten totdat mijn case is beoordeeld.. Reddit staat er vol van. Ook op Twitter staan berichten dat je er wel geld op kunt zetten maar er niet af kunt halen. Als het scammers zijn dan kan zon exchange niet zolang bestaan zou je zeggen. Nah ja anders is het niet anders. Eerst maar afwachten. Je kan zelf ook wel even een testje doen.
Geen idee , bitvavo users krijgen wel een push message gok ik ?Pinsa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:42:
[...]
Weet je toevallig hoelaat ze erop komen? Maybe ergens anders inkopen overzetten naar Bitvavo en dan cashenmaar ik denk zo dat bitvavo de koersen op orde heeft voor de livegang…
https://bitvavo.com/nl/blog/interview-casper
NeoflexNL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:37:
[...]
Misschien toch eens op bitvavo zetten die spookjes met dit soort fratsen..
Michael Saylor? Ja die blijft alles wel houden ja.
Bon, tijd om te verkopen, dus.
Maktub
$shopx blijf ook lekker gaan
[ Voor 26% gewijzigd door BeyondThunder op 05-12-2023 08:45 ]
MrMrq schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:40:
Ik zie een boel greed, fomo en potentiële lambo’s. Nieuwe users en shitcoins.
De pc versie zal nog wel een jaar of twee jaar na de launch op zich laten wachtenGelukszoekr schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:41:
GTA 6 komt gelukkig pas in 2025. Dat valt dan mooi samen met de Bitcoin top. Met een beetje mazzel kan ik dan van de winst wel een nieuwe videokaart kopen
nog niet gezien, zo even kijken in de pauzeBeyondThunder schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:44:
(Die trailer zie er overigens wel baggervet uit).
$shopx blijf ook lekker gaan
nothing stops this train
In het geval van een vork zijn de kansen groter dat je ze ontvangt als je ze niet op een exchange hebt staan. Gezien het oogpunt van decentralizatie van het netwerk zijn 100 mid-size validators beter dan een paar grote (exchanges). Kan zijn dat de exchanges worden uitgezonderd van een mogelijke drop.St@m schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:13:
[...]
Snap ik niet, buiten het feit dat je altijd je muntjes beter in een eigen wallet kan zetten. Waarom juist in dit geval?
MrMrq schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:40:
Ik zie een boel greed, fomo en potentiële lambo’s. Nieuwe users en shitcoins.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EPMHmiZBeEMZeI4KvWGzXi8y.jpg?f=user_large)
Dunne ether trouwens.
Heb je een linkje?Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:06:
Je hebt nog 3 uur de tijd om mee te doen met launchpad 5IRE, dikke tech!
Edit never mind bybit dus
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 05-12-2023 09:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/xwvVHp7Fb8uA2n0oNXMDAG77.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nh2STzYvjsZbznBkqJIHv0CR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a2S0kFEsuvxouc50e7JNKb9G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oHp3RgXT4L5Wqz4cT4OSljwS.jpg?f=fotoalbum_large)