Blijkt dit shitcoin opeens VANRY te heten. 2 x zoveel munten bijgekomen, maar toch moon. Zelfde meuk, nieuw jasje!
https://www.kucoin.com/an...virtua-tvk-to-vanar-vanry
[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 04-12-2023 10:46 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik zie een lower 30k regionen ook wel gebeuren. Afhankelijk waar de retrace begint, persoonlijk denk ik nog wel onder de 50k. Maar BTC blijft BTC, als die het op z’n heupen krijgt weet je het nooit.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:39:
[...]
Die getallen zeggen wat mij betreft weinig. We konden van 30k naart 15 k met een extreem lage F&G. Dan kunnen we nu ook van 41 naar 69 met een hoge F&G.
Maar een retrace tot 38K gaat wel een keer gebeuren denk ik, als iets zo lang een weerstand is, vraagt het erom om als steun getest te worden. En lager gaat niet meer gebeuren gok ik.
Verwijderd
1 BTC = 1 BTC blijft echter ook gewoon van toepassing.
Je kunt je BTC natuurlijk weer terugruilen naar chocolade muntjes. De vraag is echter niet of, maar wanneer deze bederven.
Hodl dus.
SL gezet net boven entry, we laten ze even hobbelen of...
ik neem dat getal ook niet echt serieus uiteraard. Zie NK topic. Ik verwacht 48 en dan terug naar 38 zoneknakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:39:
[...]
Die getallen zeggen wat mij betreft weinig. We konden van 30k naart 15 k met een extreem lage F&G. Dan kunnen we nu ook van 41 naar 69 met een hoge F&G.
Maar een retrace tot 38K gaat wel een keer gebeuren denk ik, als iets zo lang een weerstand is, vraagt het erom om als steun getest te worden. En lager gaat niet meer gebeuren gok ik.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zulke dingen moet je gewoon subtiel ter berde brengen. Zeg bijvoorbeeld ''40 FUCKING K BITCH FUCK YEAH''.Kol Nedra schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:11:
Ben benieuwd wanneer mijn vrouw weer eens vraagt over Bitcoin, dit heeft ze al zeker 7 maanden niet meer gedaan.... ze moest eens weten naar het verschil van begin dit jaar en nu
Rick van sti...oNo schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:51:
[Afbeelding]
Wie was het?
Al een nieuwe besteld? Of gewoon je reservelambo gepakt?
Dat was denk ik @Pelox terug van vakantie uit Limburg, helaas was zijn auto was te zwaar bepakt met Cola uit de Duitse supermarkt.oNo schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:51:
[Afbeelding]
Wie was het?
Haha, ja crazy. Maar geen last van hier hoor. Ik heb ze destijds voor iets van €3 gekocht en voor €15 per stuk verkocht. Dan is de winst in de pocket en ga je door.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:52:
@Gelukszoekr Recent nog naar Ordinals koers gekeken? Tip: kijk maar niet.
[ Voor 51% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-12-2023 11:26 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 3% gewijzigd door MrJ op 04-12-2023 11:04 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Net even gespiekt in m'n DCA document; 15476 en 15855 als laagste. Toch leuk om terug te zienMrJ schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:04:
Hier nog plukjes bijgekocht op 16.285 en 16.750 zie ik.
ja ik op 16150 een hele dikke spot aankoop. Erg lekker idd. Tel daarbij op dat DCA gemiddelde van periode 2019 tm/ 2020 zo ongeveer 9k is. (en dan nog wat "restjes" uit de periode 2013-2017)PHPResource schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:17:
[...]
Net even gespiekt in m'n DCA document; 15476 en 15855 als laagste. Toch leuk om terug te zien
Tijdje geleden moest ik extra info aanleveren en was voor elkaar. Nu stond er als ik inlogde dat ik info moest aanleveren en als ik dat aanklikte, alle vinkjes groen en kon ik door naar mijn account. Als ik nu inlog en ik klik het vak aan dat ik info moet aanleveren staat nog steeds alles groen maar ik kan niet meer naar mijn account
Gaat hard zo.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
yup, 1.5 week geleden moest ik het doen...ybos schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:31:
Ik heb gedonder met verificatie op kraken, anderen ook dit probleem
Tijdje geleden moest ik extra info aanleveren en was voor elkaar. Nu stond er als ik inlogde dat ik info moest aanleveren en als ik dat aanklikte, alle vinkjes groen en kon ik door naar mijn account. Als ik nu inlog en ik klik het vak aan dat ik info moet aanleveren staat nog steeds alles groen maar ik kan niet meer naar mijn account
[Afbeelding]
nothing stops this train
Via de website kan ik nog wel overal bij maar krijg ik op een gegeven moment ook de melding ID documents requiered Wanneer ik dat wil doen krijg ik dezelfde pagina als hierboven..
Irritant dit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maar bij mij is dus alles groen en kan mn account niet inKol Nedra schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:38:
[...]
yup, 1.5 week geleden moest ik het doen...
Ben nog niet zenuwachtig want nog geen miljonair maar toch
[ Voor 12% gewijzigd door ybos op 04-12-2023 11:41 ]
Hier op 5 januari:NeoflexNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:08:
Mijn meest gunstige dca is 16 december geweest.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/WUiIJhgJyxRUx22eOwtQcj7U.jpg?f=fotoalbum_large)
Vrijwel zeker op binance nog lager gekocht, maar die heb ik niet paraat 🤐
Krijg nu ook die pop up.
Ik hou wel wat andere opties open voor een cashmoment.
Kan op dit moment via mobiel ook nergens bij. Heb er ook niets staan en niet van plan om nu te verkopen maar toch.
Dat van de knop in de app die niet reageert heb ik een paar dagen terug ook gehad. Later op de dag deed hij het wel. Dus even afwachten zou ik zeggen.sjorremans schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:40:
Hier ook gedonder met Kraken. Via telefoon krijg ik de pop-up ID-documents requierd. Zowel in de Kraken als Kraken Pro app reageert de knop continue niet.
Via de website kan ik nog wel overal bij maar krijg ik op een gegeven moment ook de melding ID documents requiered Wanneer ik dat wil doen krijg ik dezelfde pagina als hierboven..
Irritant dit
Ja bijzonder dit. Ben gewoon intermediate verified wanneer ik naar mn account kijk.Antifon schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:42:
[...]
Dat van de knop in de app die niet reageert heb ik een paar dagen terug ook gehad. Later op de dag deed hij het wel. Dus even afwachten zou ik zeggen.
Via een incognito venster krijg ik de melding weer niet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
3 dagen later, als de 10% correctie komt staan we weer op het niveau van vrijdagColdcat schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:58:
[...]
Op zondag een pump naar de 42k. De week erop 10% eraf richting de 38k!
Gaat wel hard zo, wat als de mogelijke bull straks echt aangaat.
Verwijderd
Hier juist wel van die laffe DCA's op willekeurige momenten en ook verschillende bedragen en platformenGelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:00:
[...]
Yes, hier ook. 2023 was een dramatisch jaar voor mij op persoonlijk vlak. Maar qua investeren zat ik er gewoon weer gelukkig lekker scherp bij. En dan niet zo'n laffe DCA maar dan volgens het "ik kieper alles erin" techniek,
[Afbeelding]
[...]
Haha, ja crazy. Maar geen last van hier hoor. Ik heb ze destijds voor iets van €3 gekocht en voor €15 per stuk verkocht. Dan is de winst in de pocket en ga je door.
Totaal geen consistentie, maar ook totaal geen stress of zorgen. Precies zoals ik verder ook in het leven sta, ik hou ervan.
Zit er nog wel aan te denken om een accountje op Bybit te openen om wat mee om te kutten, al bevalt het niet traden en nergens naar omkijken ergens ook wel lekker
Ik kan er ook niet meer in. Ze moeten en zullen mijn adresgegevens hebben (wrom?), maar accepteren niks. Gelukkig maanden geleden alles daar weg gehaald. Genoeg andere sites...ybos schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:31:
Ik heb gedonder met verificatie op kraken, anderen ook dit probleem
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat is n goeie, zal ik ook eens proberensjorremans schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:44:
[...]
Ja bijzonder dit. Ben gewoon intermediate verified wanneer ik naar mn account kijk.
Via een incognito venster krijg ik de melding weer niet
Ik vind die rudolf als sticker op de motorkap ook wel heel cool.oNo schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:51:
[Afbeelding]
Wie was het?
Opzich bevalt kraken mij prima. Voorheen nog nooit issues gehad maar dit is wel een dingetje.resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:46:
[...]
Ik kan er ook niet meer in. Ze moeten en zullen mijn adresgegevens hebben (wrom?), maar accepteren niks. Gelukkig maanden geleden alles daar weg gehaald. Genoeg andere sites...
Voorlopig staat alles in locked staking dus niets aan de hand, maar je zal maar om wat voor reden dan ook snel je geld nodig hebben en je account zit min of meer op slot
Blijkbaar zijn er meer issues want de support is ook erg druk...
Yep. Duurde niet lang.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:48:
En er doorheen:)
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Pfff, wat een opklopperij weer. een NIEUWwaarde van 2 ton ja, maar deze zit gewoon onder de €60k. Sloeberz...oNo schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:51:
[Afbeelding]
Wie was het?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En als ik dan wel door wordt geleid naar pagina, kom ik op mijn account pagina uit waar alles verified is
[ Voor 23% gewijzigd door sjorremans op 04-12-2023 11:53 ]
Inderdaad, ouwe bakresusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:52:
[...]
Pfff, wat een opklopperij weer. een NIEUWwaarde van 2 ton ja, maar deze zit gewoon onder de €60k. Sloeberz...
Gelukkig, ben ik niet de enige.sjorremans schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:52:
Snap het ook niet helemaal, alles staat hier op verified maar toch blijft de melding zowel via de browser als app komen, waarbij de knop in beide apps van Kraken helemaal niet reageert..
Nu hopen dat dit niet is omdat de boel op omvallen staat
Want dan word ik wel zenuwachtig
ByBit debet card, off-rampenAlpina schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:42:
Kraken is aardig vaag de laatste tijd…
Ik hou wel wat andere opties open voor een cashmoment.
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Overigens net wat sats verkocht. Dat moet je doen als iedereen je voor gek verklaard
nothing stops this train
T-mo-T schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:01:
Sinds wanneer gaat het luchtalarm af bij een Bitcoin pump?
Ja maar daar kon ik Bitcoin staken voor 1 procent.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:57:
Die misselijke CEX blijven altijd een risico, helemaal met de SEC op oorlogspad.
Snap dat nog steeds niet.
They want your coins brah.
Verwijderd
Mijn Trezor is altijd beschikbaar en vraagt nooit om KYC, evenals de Bitcoin blockchain.Alpina schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:07:
[...]
Ja maar daar kon ik Bitcoin staken voor 1 procent.
Snap dat nog steeds niet.
They want your coins brah.
Toch mooi.
Of gewoon geen exchanges gebruiken, maar lekker on-chain.resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:46:
[...]
Ik kan er ook niet meer in. Ze moeten en zullen mijn adresgegevens hebben (wrom?), maar accepteren niks. Gelukkig maanden geleden alles daar weg gehaald. Genoeg andere sites...
Je moet die trash die je iedere maand ontvangt toch omzetten he.Glenn Hoddle schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:09:
[...]
Of gewoon geen exchanges gebruiken, maar lekker on-chain.
Zelf nu 25% winst op de totale porto. Ik kan dus nog geen -30% drop aan ^^
wisselgeld. kan gerust nog weer 1,5k af en dan daarna weer 3k bij. is om de 125x long idioten eruit te schuddenJoebarRC schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:13:
Zoo iemand wordt wakker, 600 eraf in paar min
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2023 12:15 ]
Ja, ik heb PAAL in Metamask op ERC20 staan.zwembroek schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:58:
Even een vaag aan de PAAL hodlers. Kan je PAAL gewoon naar een ETH adres sturen? Ik Google mezelf een slag in de rondte. Ik wil ze gaan staken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Maar gelukkig staat de rest nog prima in het groen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja, dat is waar, en wat ik daarvoor gebruik zou je een cex kunnen noemen, maar dat hoeft toch ook niet eens.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:11:
[...]
Je moet die trash die je iedere maand ontvangt toch omzetten he.
Inderdaad, gure shitcoin. Nog maar ~x12 gegaan dit jaar. Heb je helemaal niks aan.paul-s83 schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:19:
INJ blijft idd een beetje achter op de rest helaas.
Dank!
Blijkbaar hikje in t systeem. Via de chat net t probleem aangegeven. Ze hebben de boel n schop gegeven en kan er weer inybos schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:54:
[...]
Gelukkig, ben ik niet de enige.
Nu hopen dat dit niet is omdat de boel op omvallen staat![]()
![]()
Want dan word ik wel zenuwachtig
Niet als je pas vorige maand bent ingestaptChaes schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:21:
[...]
Inderdaad, gure shitcoin. Nog maar ~x12 gegaan dit jaar. Heb je helemaal niks aan.
Het probleem is dat ik niet weet wat we gaan halen. In de laatste bullrun heb ik uiteindelijk maar 15% van m'n pf verkocht juist omdat ik dacht dat het nog hoger ging..MicroWhale schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:47:
[...]
Nu komt de hamvraag: Als je dan toch verwacht dat de prijs daar boven komt (26% boven 160k), waarom niet hodl en je gemiddelde verkoopprijs omhoog krijgen.
Hier ga ik nog even rustig over nadenken idd, op zich geen verkeerd idee. I.p.v. dat ik een sell order op 85k zet wacht ik tot de prijs op bijv. 86k staat en stell ik dan een stop loss in op 85k. Met geluk gaan we verder omhoog en kan ik de stoploss mee verhogen.MicroWhale schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:47:
[...]
Daarnaast nog een andere mindf**k: Zou je niet beter gaan verkopen op het moment dat de prijs omlaag gaat? In dat geval heb je het maximale uit de prijs zelf gehaald in plaats van dat je achteraf (stel hij gaat naar 500k) met een sad face zit te kijken hoe iedereen rijk is.
Volgens mij niet helemaal wat jij bedoelde maar komt ongeveer op hetzelfde neer. Prima idee
De tabel geeft trouwens ook aan dat ik 30% van m'n pf niet verkoop. Dus 500k Bitcoin is geen sad face voor mij
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 04-12-2023 13:11 ]
Ik heb Luna toen ingekocht voor 50,- toen die ingestort was ( € 0,00005) en nu zoals je zegt gaat dit wat omhoog maar moet je hier nog iets van verwachten of is dit over?ByteMe_ schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:21:
[...]
Ik start bij 400k. Dan gaan we allemaal los hier.
Mn crapcoin bags gaan zelfs als een gek. Dode Luna knalt lekker weer even op.
Verwijderd
Goeie vraag, want de circulating supply is inmiddels ook alweer wat toegenomen sinds laatste ATH.Moiety schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:15:
Huh, op welk punt bereiken we nu eigenlijk een ATH?
[Afbeelding]
Haha, goed punt!Moiety schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:15:
[Afbeelding]
Interessante post en goed om over dat soort dingen na te denken, voordat de euforie volledig lostbarst.MicroWhale schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:47:
[...]
Dit soort grafiekjes zijn super leuk!![]()
Ik heb er ook één. En kwam erachter dat de gemiddelde verkoopprijs hier de sleutel is. Je kunt schuiven met die % wat je wilt, maar als het stof uiteindelijk is gaan liggen... heb je x bitcoin verkocht voor gemiddelde prijs y.
In jouw geval is dat ~140k gemiddeld.
Nu komt de hamvraag: Als je dan toch verwacht dat de prijs daar boven komt (26% boven 160k), waarom niet hodl en je gemiddelde verkoopprijs omhoog krijgen.
Daarnaast nog een andere mindf**k: Zou je niet beter gaan verkopen op het moment dat de prijs omlaag gaat? In dat geval heb je het maximale uit de prijs zelf gehaald in plaats van dat je achteraf (stel hij gaat naar 500k) met een sad face zit te kijken hoe iedereen rijk is.
O en nog iets om rekening mee te houden: Op het moment dat je gaat verkopen, ga je een steeds groter % van de overgebleven muntjes verkopen. Dat kan psychologisch tegen je gaan werken.
Wat betreft je punt om te verkopen op moment dat de prijs omlaag gaat na de top: wanneer besluit je dat we de top hebben gehad en ga je over tot verkopen? Je weet dit eigenlijk pas achteraf.
Ander leuk stukje statistiek is dat tijdens de vorige run veel alt's een ATH hebben neergezet voordat Bitcoin dat deed. Waar over het algemeen het gevoel is dat eerst BTC topt en daarna alts.
Goed om over na te denken.Moiety schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:15:
[Afbeelding]
Zo sta ik nu eindelijk 9% in de plus voor mijn hele portfolio.
Ei. gen. luk...
is hiermee de waarde van mijn (crypto)bezittingen gedurende de afgelopen 1.5 jaar gewoon gelijk gebleven.
Bweuh.
Dan zou ik maar eens heel snel profit gaan nemen.resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:34:
[...]
Goed om over na te denken.
Ei. gen. luk...
is hiermee de waarde van mijn (crypto)bezittingen gedurende de afgelopen 1.5 jaar gewoon gelijk gebleven.
Bweuh.
Volgende week sta je weer op -20%.
Deze pump is enkel ontstaan door manipulasie, het capitulation event begint zo.
this time it's differentDon Guacamole schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:42:
[...]
Dan zou ik maar eens heel snel profit gaan nemen.
Volgende week sta je weer op -20%.
Deze pump is enkel ontstaan door manipulasie, het capitulation event begint zo.
nothing stops this train
in 1.5 jaar wel wat staking rewards binnen geharkt?resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:34:
[...]
Ei. gen. luk...
Bweuh.
iig veel meer dan bij de banken
nothing stops this train
resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:34:
[...]
Ei. gen. luk...
Bweuh.
binnen 5 minuten van 0.030 naar 0.5 .... DANK JE WEL BITVAVO...
Boel is gelijk gescrasht hahaha
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/eLueR0pl4B50gGNQr8ui4k2w.png?f=user_large)
True story!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De markt zo precies timen is niet voor iedereen weggelegd, niet voor mij iig. Miss als je meer naar tijd gaat kijken ipv prijsactie pakt het nog beter uit (Bob Loukas).jvel92 schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:29:
[...]
Interessante post en goed om over dat soort dingen na te denken, voordat de euforie volledig lostbarst.
Wat betreft je punt om te verkopen op moment dat de prijs omlaag gaat na de top: wanneer besluit je dat we de top hebben gehad en ga je over tot verkopen? Je weet dit eigenlijk pas achteraf.
Ander leuk stukje statistiek is dat tijdens de vorige run veel alt's een ATH hebben neergezet voordat Bitcoin dat deed. Waar over het algemeen het gevoel is dat eerst BTC topt en daarna alts.
Wekelijks een % profits nemen indien de waarde van je PF boven de €xxxxxxx is. Is de waarde van PF eronder op het dca-out moment onder dan doe je niets (of stort je bij). Hier ooit over gelezen.
Vorige run had ik 4x de inleg als ondergrens voor DCA-out van 2,5%, had ik die maar strak gevolgd de hele bullrun... Nu moet ik het nog bedenken waar die grens gaat liggen bij deze bull.
De tijd leert of het tij keert
El Salvador ook in de plus. De early adaptors van alle landen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Toch wel jammer als je nu in de markt stapt en deze roeptoeter ziet. Ik walg echt van die Youtube / X schreeuwersNeoflexNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:32:
Ik ben wel een beetje 'Il Capo - moe' eerlijk gezegd. Wat mij betreft wordt ie helemaal nooit meer genoemd hier.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2023 14:47 ]
Oh dat is klote, laat even weten of ze het netjes oplossen. Heb daar niet veel maar zou zonde zijn als dit problemen gaat geven. Dacht dat je zonder kyc redelijk wat kon withdrawen per dag.zwembroek schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:45:
Ik heb al een probleem met Bitmart. Ik kan / mag niets withdrawen. Withdraw forbidden 2301. Benieuwd of de support gaat reageren. Ook al even op Google gekeken uiteraard en daar word je niet echt vrolijk van deze melding. Edit. Snelle reactie ontvangen. Moet een hele berg info aanleveren. Security reasons.....
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/CTh3YglAvTq2xVDvtYjro1Yy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O7ci0xJjSGdTTCqc7gPZ0TX8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CfHCl7RiUWtOSljIjEY6zJu2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UZvTiGyXiF3QnyUqpr7DN6WR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xp5yqjWT3cOVgrJfsXbkz1Xb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mNmxAdK2zGn9v3mcXLjKYYsG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4rPOWovLMHwfKrI8jdqrOVnV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ny2km5SCbkcz9c0Br5OJFyJB.png?f=fotoalbum_large)