En niet allemaal lachen dat dit onzin is. Met de volgende top op 420k is dit gewoon het scenario dat nodig is om dat te halen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Deze ponzi crasht straks gewoon weer compleet naar de vinkentering.Coldcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:18:
Als dit het nieuwe normaal voor crypto is dan teken ik ervoor. Iedere dag +1000 op de BTC chart!
En niet allemaal lachen dat dit onzin is. Met de volgende top op 420k is dit gewoon het scenario dat nodig is om dat te halen
yes, exactlyyyyyyyyyyyyyyyyy as predicted jongehhhsjorremans schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:15:
48k voor het einde van de week 🤪
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Wie zegt dat ze dat niet doen?knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:23:
Waar zijn die theorieën gebleven dat blackrock nog even de prijs drukt tot de goedkeuring
420k soon.

Nu moet ik een kluis gaan zoeken om die bitch te bewaren.
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:24:
[...]
Wie zegt dat ze dat niet doen?![]()
420k soon.
Verwijderd
Dit is namelijk nog niets, deze pumpjes stellen nog helemaal niets voor vergeleken met de ware potentie van Bitcoin.
Pumpjes voor mieren, dit.
eens. pas voor 10k palen kom ik mijn bed uitVerwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:33:
Niet te enthousiast worden pikkies.
Dit is namelijk nog niets, deze pumpjes stellen nog helemaal niets voor vergeleken met de ware potentie van Bitcoin.
Pumpjes voor mieren, dit.
Dit jaar is echt het jaar van volledige loskoppeling.....echt 0.0 correlatie met stonks. HEERLIJK. Dit is zoals de schepper satoshi het ooit bedoelt heeft
Verwijderd
De schepper Satoshi wilde een decentrale digitale peer to peer om geld terug in handen van het volk te geven.anti elppa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:39:
en weer doet btc zijn eigen ding. Boomer stonks neutraal vandaag, goud in het rood en het magische internet muntje doet wederom ff 5%.
Dit jaar is echt het jaar van volledige loskoppeling.....echt 0.0 correlatie met stonks. HEERLIJK. Dit is zoals de schepper satoshi het ooit bedoelt heeft
En nu zitten we met een hyperspeculatieve asset die gemanipuleerd wordt door partijen als Blackrock.
Ik denk niet dat dit is gegaan zoals gepland.
anti elppa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:39:
en weer doet btc zijn eigen ding. Boomer stonks neutraal vandaag, goud in het rood en het magische internet muntje doet wederom ff 5%.
Tijd voor de opa's om de troon te verlaten!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:42:
[...]
De schepper Satoshi wilde een decentrale digitale peer to peer om geld terug in handen van het volk te geven.
En nu zitten we met een hyperspeculatieve asset die gemanipuleerd wordt door partijen als Blackrock.
Ik denk niet dat dit is gegaan zoals gepland.
[ Voor 40% gewijzigd door Coldcat op 05-12-2023 18:46 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Is dit dan toch de lengthening cylce?DaWayne schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:51:
Eindelijk komen PlanB zijn 10k groene candles in zicht
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Box3 doet alleen pijn als je boven de grens zit van vermogen voor belasting toch?knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:59:
Box 3 gaat pijn doen in maart 2025.
Als je daar onder zit maakt t geen reet uit toch, kan je het volgens mij net zo goed niet aan geven.
Dit topic is alweer de standaard pagina als ik browser opensjorremans schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:51:
Mannen wat een feestje is dit toch.. nadeel is wel dat ik er veel te veel mee bezig ben merk ik 😂 maar dat zullen er vast wel meer hebben hier?
Nee joh... je betaald die zooi in FIAT.knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:59:
Schijntje tegen die tijd
Gatverdamme inderdaad, wat lekker.WillemdeZijger schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:03:
Gadverdamme wat zijn we toch een stelletje gierige hoeren met zijn allen. Ik walg ervan.
Dan verwacht je al een ath in 2024? Box 3 IB aangifte gaat over het jaar ervoor. Dus maak er maart 2026 van. En alleen boven de wat 58k per persoon.knakworst schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:59:
Misschien kan je komende maart wel een vinkje aanvinken voor een subsidie of compensatie omdat die bende zo onder water stond begin 22.Joosie200 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:05:
[...]
Dan verwacht je al een ath in 2024? Box 3 IB aangifte gaat over het jaar ervoor. Dus maak er maart 2026 van. En alleen boven de wat 58k per persoon.
Maart 2025 gaat over het vermogen op 1 januari 2024...Joosie200 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:05:
[...]
Dan verwacht je al een ath in 2024? Box 3 IB aangifte gaat over het jaar ervoor. Dus maak er maart 2026 van. En alleen boven de wat 58k per persoon.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 05-12-2023 19:16 ]
nothing stops this train
Das letterlijk wat ik bedoel met jaar ervoor.exelletor schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:07:
[...]
Maart 2025 gaat over het vermogen op 1 januari 2024...
Enfin eth 2500 einde van deze week en bitcoin 48k? Het gaat allebei wel lekker vanavond.
Het zijn geen staatsloten.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:13:
Fiat en Bitcoin is niet met elkaar te vergelijken dat is appels met peren vergelijken....box 3 pasr er eigenlijk niet bij....
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik gok ergens rond de 97-99% van de bevolking.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:21:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de trein gemist hebben de afgelopen maand, wachten op een normale terugtest die er nooit kwam...
Ik heb hem niet gemist. Zit in de trein. Maar met in verhouding 2kg handbagage ipv 20kg ruimbagage. Leuk idee dat dca, daar was ik nog niet klaar mee!Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:21:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de trein gemist hebben de afgelopen maand, wachten op een normale terugtest die er nooit kwam...
Behalve BNB
Werkt hier prima, alweer een nieuwe ath voor m'n pfChaes schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:28:
Delta werkt hier niet meer
Idd. Eigenlijk de enige slechte keus die ik dit jaar gemaakt heb. Bnb withdrawn ipv omzetten in eth/btc/USDt tijdens de Binance exit
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zero.
Koop wat bitcoin zei ik.
Ik ga toch niet alles in bitcoin gooien zei ze.
Nee gewoon een beetje, zei ik.
In augustus gevraagd of ze nog wat bitcoin gekocht had. Nope. Binnenkort maar weer eens polsen
Ze koopt op 100k wel wat.Darrell schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:45:
In het voorjaar toen bitcoin nog rond de 23k stond vroeg een collega zich af waar ze nog in moest investeren. Want de aandelen stonden wel erg hoog.
Koop wat bitcoin zei ik.
In augustus gevraagd of ze nog wat bitcoin gekocht had. Nope. Binnenkort maar weer eens polsen
Zero.
Verwijderd
Don Guacamole schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:45:
Kan iemand svp heel snel aan de slag met de 42,43 44K babe?
Binnenkort is het geen collega meer, maar jouw personeelDarrell schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:45:
In het voorjaar toen bitcoin nog rond de 23k stond vroeg een collega zich af waar ze nog in moest investeren. Want de aandelen stonden wel erg hoog.
Koop wat bitcoin zei ik.
Zijn al jouw grafische bijdragen uit slowchat 14 verdwenen? Ik dacht ik scroll er even doorheen maar geen babes te bekennen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik denk eerder aan een milkshake dan aan een baassoufflé, maar bedankt voor de afleiding!Don Guacamole schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:54:
[...]
Onder het motto beter kunnen is zelf uploaden:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ben met pensioen, had het stokje doorgegeven aan @Tominatie.Stokstaart schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:54:
[...]
Zijn al jouw grafische bijdragen uit slowchat 14 verdwenen? Ik dacht ik scroll er even doorheen maar geen babes te bekennen..
Maar die bitch is nergens te bekennen.
Van de jeugd moet je het hebben.
Verwijderd
Hoe dan ook zal ik deze bullrun ervaring voor jullie vergallen tot @Taro mij een permaban geeft.
Vanwaar deze ruk naar de zure sloot? Is het mis gegaan met instappen? Lig je in scheiding?Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:58:
[...]
Ben met pensioen, had het stokje doorgegeven aan @Tominatie.
Maar die bitch is nergens te bekennen.
Van de jeugd moet je het hebben.
Verwijderd
Nee midlife crisis ofzo denk ik.Stokstaart schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:01:
[...]
Vanwaar deze ruk naar de zure sloot? Is het mis gegaan met instappen? Lig je in scheiding?
Spartamet heeft een lekke band en de lange vloei is op.Stokstaart schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:01:
[...]
Vanwaar deze ruk naar de zure sloot? Is het mis gegaan met instappen? Lig je in scheiding?
En de Schultenbräu is al maanden niet meer in de aanbieding geweest.Darrell schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:05:
[...]
Spartamet heeft een lekke band en de lange vloei is op.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeg dat dan gewoon, daar slepen we je wel doorheen. Moet ik wat peperzaadjes voor je opsturen?
Verwijderd
Nee joh, komt goed.Stokstaart schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:09:
[...]
Zeg dat dan gewoon, daar slepen we je wel doorheen. Moet ik wat peperzaadjes voor je opsturen?
Maar als je nog 50 BTC hebt liggen mag je dat altijd sturen natuurlijk.
3JuJYtV6AGbMecPXjVZF1144hwcThnqHnP
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 5 december 2023
$45,000 is in sight$BTC #Crypto #Bitcoin https://t.co/9EKAqNRI9u pic.twitter.com/7GbArLRvSl
$ETH / $BTC
— The Wolf Of All Streets (@scottmelker) 5 december 2023
Ethereum has been underperforming.
This is the 4th time that ETH has hit oversold on weekly RSI. Ever. And we have the makings of potential bullish divergence.
Weekly time frame, could take weeks to play out.
But I think $ETH explodes soon. pic.twitter.com/XGmxZ5sJAz
Ben die Rekt een tijdje geleden niet meer gaan volgen met zijn dagelijkse double top die hij poste en 20k bodem die niet waar was geworden.
Met Bitcoin kun je niet zo heel veel fout doen maar dit is ook de persoon die celsius, ftx, tera/luna e.d. had aanbevolen en later videos van zijn kanaal had verwijderd. Ik zou niet al teveel naar deze youtuber luisteren.Gelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:11:
Zometeen weer wat extra fundamentele hopium van James
[YouTube: 🚀🌕 Crazy Bitcoin FOMO! 🤯📈]
Hopelijk is tegen die tijd mijn gras wel weer opgedroogd, de robotgrasmaaier staat al 2 maanden onder water, dus je zult flink door het hoge gras moeten ploegen met je lambo. Maar misschien kunnen we tegen die tijd een wat hoger gelegen landgoedje ofzo huren.zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:08:
Wat zijn we aan het rammen boys. Virtuele winst klotst alweer tegen de plinten en dan zijn we nog niet eens echt begonnen. Als we een normale cycle gaan draaien na de halving dan wordt die tweakers slowchat meme met die lambos nog waarheid ook.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dan pak je e SUV er toch bij?Taro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:39:
[...]
Hopelijk is tegen die tijd mijn gras wel weer opgedroogd, de robotgrasmaaier staat al 2 maanden onder water, dus je zult flink door het hoge gras moeten ploegen met je lambo. Maar misschien kunnen we tegen die tijd een wat hoger gelegen landgoedje ofzo huren.
[ Voor 31% gewijzigd door Coldcat op 05-12-2023 20:41 ]
Ah, de Lamborghini Sterrato is ook een optie idd, haal ik die als aanvulling erbij. Is alleen geen SUV, hopelijk nog niet aanbetaald?Coldcat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:40:
[...]
Dan pak je e SUV er toch bij?
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
nothing stops this train
nou als we met zijn allen geld neerleggen voor een stukje mooi grond in Zwitserland met mooi natuur, veel koeien etc etc, kunnen we daar mooi leven toch?Taro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:39:
[...]
Hopelijk is tegen die tijd mijn gras wel weer opgedroogd, de robotgrasmaaier staat al 2 maanden onder water, dus je zult flink door het hoge gras moeten ploegen met je lambo. Maar misschien kunnen we tegen die tijd een wat hoger gelegen landgoedje ofzo huren.
nothing stops this train
Heb altijd begrepen dat de verkeersboetes daar erg hoog zijn, dat is geen goede combiKol Nedra schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:50:
[...]
nou als we met zijn allen geld neerleggen voor een stukje mooi grond in Zwitserland met mooi natuur, veel koeien etc etc, kunnen we daar mooi leven toch?
Interview Nexo CEO op Yahoo Finance. Beetje te veel memes.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Wat een dagen, dat er nog maar vele mogen volgen
Edit: Verdeeld over deze coins:
/f/image/vd5sWV9D8sq8cMObSP85Juqm.png?f=fotoalbum_large)
Die laatste is overigens een ICO waar ik aan mee heb gedaan, had ik beter niet kunnen doen, dus die vooral niet ook aanschaffen. Of wel als je mij wil helpen er vanaf te komen ten koste van je eigen rendement
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 05-12-2023 21:00 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Goed plan. Ook zonde die dikke brede banen door het gazon.Taro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:39:
[...]
Let the ETH explode. Lekker man. Na de Bitcoin ETF goedkeuring de Ethereum ETF hype maar opstarten.
Beuk hem door de panty!
Op naar de Bruna!
Eth gaat al meer dan een jaar rekt in btc pair. Ytd al iets van -28%. Eigenlijk ook gewoon een shitcoin.zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:19:
[...]
Let the ETH explode. Lekker man. Na de Bitcoin ETF goedkeuring de Ethereum ETF hype maar opstarten.
Bij 0,04 btc per eth pik iker nog wat extra op iig. Tasje wat ik nu heb, heb ik ergens rond 210$ gekocht als ik het me goed herinner. Was toen 0,022 btc
Flippening gaat iig nooit gebeuren
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 05-12-2023 21:44 ]
anti elppa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:37:
[...]
Eth gaat al meer dan een jaar rekt in btc pair. Ytd al iets van -28%. Eigenlijk ook gewoon een shitcoin.
De échte flippening is wanneer we goud flippen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Flippening zeer zeker niet. Net zoals Solana Ethereum niet gaat flippen zoals al die YouTubers nu ineens beweren. Zolang Ethereum in fiat waarde blijft stijgen vind ik alles prima. Uiteindelijk gaat alles naar fiat zodra ik op de sell knop ram. Maar wat een prijsjes heb jij er voor betaald niet normaal en dan ook nog alles dwars door alle bear en bull markten heen hodlen hahaha fucking diamonds hands. Jij doet het vast ook goed aan de poker tafelanti elppa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:37:
[...]
Eth gaat al meer dan een jaar rekt in btc pair. Ytd al iets van -28%. Eigenlijk ook gewoon een shitcoin.
Bij 0,04 btc per eth pik iker nog wat extra op iig. Tasje wat ik nu heb, heb ik ergens rond 210$ gekocht als ik het me goed herinner. Was toen 0,022 btc
Flippening gaat iig nooit gebeuren
[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 05-12-2023 22:02 ]
zwembroek schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:58:
[...]
Flippening zeer zeker niet. Net zoals Solana Ethereum niet gaat flippen zoals al die YouTubers nu ineens beweren. Zolang Ethereum in fiat waarde blijft stijgen vind ik alles prima. Uiteindelijk gaat alles naar fiat zodra ik op de sell knop ram. Maar wat een prijsjes heb jij er voor betaald niet normaal en dan ook nog alles dwars door alle bear en bull markten heen hodlen hahaha fucking diamonds hands. Jij doet het vast ook goed aan de poker tafel
:strip_exif()/f/image/Bofmnvr9BxRZVs6ZK3d0vLem.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo zijn er meer
Al m’n vrienden onder de 30k verteld dat het een goede entry leek. Fair enough, prijs ging alsnog -50% vanaf daar, maar onder de 20k ook verteld dat bijkopen misschien goed idee kon zijn, er komt vanzelf weer een keer een bounce. Maar sinds Luna willen ze niets meer met crypto te maken hebben en doen heel stoer over aandelen die op +10% staan. Niks mis mee hoor, maar beetje saai is het wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/aw0r6vpmA26iFRkTOgU9z8i3.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mjn5pGsZF4oV5641akmGMJZ4.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0kJaoPvqcl099bmTNmmfv2aT.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V1jZQmgZ010NjjtD7taZsk53.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KRDqAZfnIrT0BB8sijXrQq6Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wDRJbNv4EqP4admBuk6LKzVz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MXEp5c6zyXulQm9iZxYNUiTd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VZzBXTVQYeilRkxac0llglT9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RNkYGU2gZPw3z2vZkMDrQrcH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2oe7oyOIBJM4cWA5vrIWvn8K.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/EFAZky1u058dBNubvuzJ7X1Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W20D7BiB9WeIT61uKgGyInhA.jpg?f=fotoalbum_large)