[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.041.651 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:26
mooi man, maar dit soort filmpjes komt nooit in de normale MSM omdat ze dit soort dingen afweren.
maakt allemaal niet zo uit, als het balletje eenmaal gaat rollen :)

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:44:
[...]

mooi man, maar dit soort filmpjes komt nooit in de normale MSM omdat ze dit soort dingen afweren.
Wen balletje rollen?

Zero.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:44:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXkWbFAxG5a5wkjyt0qUQoJnPlw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CfZYrla8XCkJEBrlByPRiQQY.gif?f=user_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Sprak net mijn broertje die wat in de grafische wereld zit, ontwerp etc.

AI wordt echt steeds vaker en overal gebruikt.

Gewoon een zin invullen wat je ongeveer in gedachte hebt en er rollen verschillende plaatjes uit waarna je kunt kiezen.

Geen vage sites maar gewoon de grote namen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgLzKd3RqDQFhoksXJuRQL4T8h4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TF2Z9ioMpju1R6OQjkwt06rs.jpg?f=fotoalbum_large

Bullish! :+

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54fz3-h11z_am4hwBKI1Kx4pmy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98t5YoryoJvtEsTJrapuyDc3.jpg?f=fotoalbum_large

_O-

[ Voor 22% gewijzigd door Alpina op 02-12-2023 13:03 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Capo ging lekker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlUbkbnzq3p2eM6Cz4jtbvED_0o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sAU9f3lNIJTCZGh5wnRV6jQd.png?f=user_large

Inmiddels staan we nog 4k hoger.

Was misschien maar met 1 USD en daarna wat tientjes toegevoerde margin, we zullen het nooit weten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:31
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:09:
Capo ging lekker:
[Afbeelding]

Was misschien maar met 1 USD en daarna wat tientjes toegevoerde margin, we zullen het nooit weten.
heeeeerlijk _O- _O- _O- _O- _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:30
Junia schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:25:
[...]

Ja, uiteraard, maar ik bedoel dat met de huidige 25% supply TAO al eigenlijk in de top 50 zou moeten staan, maar dat is verder niet terug te zien in de ranking.
Kijk even op coingecko, daar staat ie wel goed.
Olas staat daar ook op plek 216, cmc moet je niet meer gebruiken, is echt een waardeloze site.

• anti elppa
mooi vlaggetje. loopt er bijna uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSA_cIcCE9aSDMrBAKa7O7CzlFo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EEpLx4S3LuwnkZdR3wGdumpj.png?f=fotoalbum_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!! oOo oOo oOo :)F :)F :)F :)F

.

.

alle aapjes kijken

[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 02-12-2023 13:45 ]

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 23:05

troje

was here!

Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:09:
Capo ging lekker:
[Afbeelding]

Is dat zijn short? 125x hefboom?

Hoeveel heeft hij bij moeten storten dan sindsdien?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
troje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:51:
[...]

Is dat zijn short? 125x hefboom?

Hoeveel heeft hij bij moeten storten dan sindsdien?
Weet ik natuurlijk niet 100% zeker, kwam langs op X. En zoals aangegeven: Geen idee hoeveel de inzet is/was.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

moved

[ Voor 99% gewijzigd door Coldcat op 02-12-2023 14:18 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Coldcat Dergelijke berichten graag in: [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 plaatsen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:18
Beetje nuttige info plaatsen hier :N

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:29
Is Bitcoin oneindig deelbaar?

Ik heb dit nu een paar keer gehoord maar nog geen goed antwoord op deze vraag kunnen vinden. In de basis is dit niet het geval, maar is het vanuit LN perspectief oneindig deelbaar?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-11 22:46

BeyondThunder

Lost Lightning

ChatGPT:

Ja, Bitcoin is in principe oneindig deelbaar. Een Bitcoin kan worden opgesplitst in kleinere eenheden, die bekend staan als satoshi. Eén Bitcoin is gelijk aan 100 miljoen satoshi's. Dit maakt het mogelijk om zelfs zeer kleine transacties uit te voeren met fracties van een Bitcoin.

De mogelijkheid om Bitcoin in kleinere eenheden op te splitsen is een belangrijk kenmerk van de digitale valuta, omdat het zorgt voor flexibiliteit en bruikbaarheid in verschillende situaties. Het maakt het ook mogelijk om microtransacties uit te voeren, wat vooral handig is in de context van online betalingen en financiële technologie.

Edit, en een Sat zou je natuurlijk ook weer kunnen delen

[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 02-12-2023 14:42 ]

• Gelukszoekr
BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:39:
ChatGPT:

Ja, Bitcoin is in principe oneindig deelbaar. Een Bitcoin kan worden opgesplitst in kleinere eenheden, die bekend staan als satoshi. Eén Bitcoin is gelijk aan 100 miljoen satoshi's. Dit maakt het mogelijk om zelfs zeer kleine transacties uit te voeren met fracties van een Bitcoin.

De mogelijkheid om Bitcoin in kleinere eenheden op te splitsen is een belangrijk kenmerk van de digitale valuta, omdat het zorgt voor flexibiliteit en bruikbaarheid in verschillende situaties. Het maakt het ook mogelijk om microtransacties uit te voeren, wat vooral handig is in de context van online betalingen en financiële technologie.
Goed verhaal. er zit dus een cap aan het aantal satoshi's maar toch is het oneindig. Hoe dan? Vertel me dat eens slimme chatbot!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maar een Sat zou je dan toch ook weer kunnen delen in nano sats o.i.d etc etc

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 03-11 10:15
Ik heb tijdens de vorige bull een zeer kleine bag Sylo gekocht, want ja yolo. Nu zag ik dat die deze week gelist is op Binance, en sinsdien blijft die maar gaan. M'n initiële inleg heb ik er al bijna uit. Ben benieuwd waar dit eindigt.

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:42:
[...]

Goed verhaal. er zit dus een cap aan het aantal satoshi's maar toch is het oneindig. Hoe dan? Vertel me dat eens slimme chatbot!
Je zou verwachten dat een "AI" wat duidelijker zou zijn als de gemiddelde persoon inderdaad..

Uiteraard is Bitcoin niet oneindig deelbaar, 1 sat lijkt me het einde. Voor nu, in de praktijk, kun je zeggen dat bitcoin "in principe" oneindig deelbaar is. Wat de bot ook zegt. Niemand gaat die limiet namelijk tegenkomen in de komende paar maanden.

Als je de vraag opnieuw zou stellen in 2024 wanneer 1 sat opeens 1 dollar cent is dan lijkt het me niet dat je hetzelfde antwoord krijgt.

1 satoshi = 0,00038834 dollar.

[ Voor 30% gewijzigd door Nopheros op 02-12-2023 15:01 ]

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@Nopheros Waarom zou je een Sat niet kunnen delen?
In het originele document van Satoshi wordt ook niet gesproken over Sats. Dat is er toch later bij bedacht?
Dus we zitten safe voor de toekomst ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door BeyondThunder op 02-12-2023 15:08 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:29

knakworst

Get more sats!

Even een kleine Nexo shill.

Alle fud overleefd, geen US meer, geen UK. Koers was gekelderd maar herstel lijkt ingezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkzBQON4Hcl5dn6feQSo0zJXJkA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltMkKfGP7Wgr5LxWK9oQaLdV.jpg?f=fotoalbum_large

Zelf had ik in 2021 een fluf gekocht en niet meer verkocht. Ook BTC op gehad maar weggehaald. Nu alweer twee maandjes USDT en eurx staan en in Nexo rente uitbetalen. Nog meer Nexo vergaren, dagelijkse dca.

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maar zeer onwaarschijnlijk dat we ooit Sats gaan delen.:

Als één Bitcoin gelijk is aan $1.000.000.000 en je wilt weten hoeveel één satoshi waard zou zijn, moet je de prijs van één Bitcoin delen door het aantal satoshi's in één Bitcoin.

1 Bitcoin = $1.000.000.000
1 Bitcoin = 100.000.000 satoshi's

Om de waarde van één satoshi te berekenen:

$1.000.000.000 / 100.000.000 = $10

In dit hypothetische scenario zou één satoshi dan $10 waard zijn. Het is belangrijk op te merken dat de prijs van Bitcoin sterk kan variëren, en deze berekening is gebaseerd op een theoretische waarde van $1.000.000.000 per Bitcoin. De werkelijke prijs van Bitcoin kan aanzienlijk anders zijn.

• Nopheros
BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:07:
In het originele document van Satoshi wordt ook niet gesproken over Sats. Dat is er toch later bij bedacht?
Technisch gezien kan het vast maar dan zul je alle grote partijen mee moeten krijgen om dat mogelijk te maken?

Als ik jou goed begrijp is het dus eigenlijk gelimiteerd door alle software (wallets, exchanges) die we gebruiken? Niet door het netwerk zelf?

Als er een vandaag een update komt voor Ledger en de programmeur die het heeft geschreven vond het een leuk idee om i.p.v. 8 getallen achter de komma er 10 getallen achter de komma van te maken dan werkt het zonder problemen?

Eerlijk gezegd lijkt me dat sterk. Vandaag de dag is de limiet in iedergeval 1 sat. Dat wil inderdaad niet zeggen dat het onmogelijk is om de software(wallets, exchanges) of het netwerk (of beiden) aan te passen zodat het wel werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 02-12-2023 15:21 ]

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maar wel een leuke vraag van @Gelukszoekr

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik kan me de afgelopen tijd geen weekend herinneren dat er een significante move gemaakt werd. Meestal beetje doorpruttelen rond de vrijdag close om dan met de weekly close weer wat beweging te zien.

Verwijderd

Darrell schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:17:
[...]

Ik kan me de afgelopen tijd geen weekend herinneren dat er een significante move gemaakt werd. Meestal beetje doorpruttelen rond de vrijdag close om dan met de weekly close weer wat beweging te zien.
Hebben we het hier over de koersen of je seksleven?

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:24:
[...]

met koersen weet je iig dat de bear een keertje stopt en dat het weer goed gaat komen, laten we het maar niet over het andere hebben ;w

nothing stops this train

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:24:
[...]

Me watte?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:30
Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:38:
Is Bitcoin oneindig deelbaar?

Ik heb dit nu een paar keer gehoord maar nog geen goed antwoord op deze vraag kunnen vinden. In de basis is dit niet het geval, maar is het vanuit LN perspectief oneindig deelbaar?
In het huidige protocol is een sat niet deelbaar. Op het lightning netwerk gebeurt/kan het wel maar dat is dan uiteraard niet compatible met het L1 netwerk. Overigens kan het wel gaan gebeuren, maar dan moet er een fork van het huidige protocol komen.
Volgens mij is het juist andersom. Er wordt wel gesproken over sat als zijnde (minimale) eenheid en juist niet over bitcoin (100.000.000 sats).

• Gelukszoekr
Nee, het naampje sats is later bedacht. Maar al wel vanaf het begin was duidelijk dat het om 8 decimalen zou gaan. En waarom je een sat niet kan delen, omdat dat niet in het protocol beschreven staat toch? Lijkt me dat hier een fork voor zal moeten plaatsvinden.
BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:12:

Als één Bitcoin gelijk is aan $1.000.000.000 en je wilt weten hoeveel één satoshi waard zou zijn, moet je de prijs van één Bitcoin delen door het aantal satoshi's in één Bitcoin.

In dit hypothetische scenario zou één satoshi dan $10 waard zijn. Het is belangrijk op te merken dat de prijs van Bitcoin sterk kan variëren, en deze berekening is gebaseerd op een theoretische waarde van $1.000.000.000 per Bitcoin. De werkelijke prijs van Bitcoin kan aanzienlijk anders zijn.
In dit voorbeeld, als 1 sat $10 aan waarde vertegenwoordigd is het niet meer bruikbaar als betaalmiddel. Er zal tegen die tijd vast wel een oplossing hiervoor bedacht zijn, maar volgens de huidige regels is dat wel een soort beperking

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-12-2023 16:00 ]

Verwijderd

Ondanks de mooie woorden over deelbaarheid van Bitcoin; zeker weten dat ik mijn Bitcoin niet ga delen.

Zou wat zijn. Jarenlang roepen dat Bitcoin een ponzi scam is en dan ineens willen ze toch een stukje van de taart. 'Bitcoin is oneindig deelbaar!' Bitch, accumuleer zelf je coins.

Zal wel weer een plan zijn van de WEF, own nothing, be happy.

Misschien dat ik met de tijd wat restjes voedsel naar het nocoiners plebs werp vanuit mijn verhoogde Lambo op gouden stelten, (symbolisch voor de early adopters die hoger in rang staan in het kasten systeem) maar delen; no way.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:12:
[...]

Technisch gezien kan het vast maar dan zul je alle grote partijen mee moeten krijgen om dat mogelijk te maken?

Als ik jou goed begrijp is het dus eigenlijk gelimiteerd door alle software (wallets, exchanges) die we gebruiken? Niet door het netwerk zelf?

Als er een vandaag een update komt voor Ledger en de programmeur die het heeft geschreven vond het een leuk idee om i.p.v. 8 getallen achter de komma er 10 getallen achter de komma van te maken dan werkt het zonder problemen?

Eerlijk gezegd lijkt me dat sterk. Vandaag de dag is de limiet in iedergeval 1 sat. Dat wil inderdaad niet zeggen dat het onmogelijk is om de software(wallets, exchanges) of het netwerk (of beiden) aan te passen zodat het wel werkt.
Door de huidige Bitcoin software is dit gelimiteerd tot 8 decimalen, op exchanges kan je prima tot bijv. 100 decimalen gaan en bij het versturen moet dat dan uiteraard weer worden afgerond tot maximaal 8 decimalen. Indien nodig zou er een voorstel kunnen worden gedaan voor meer decimalen en als een meerderheid van de miners die update daarna doorvoert dan ondersteunt daarna de blockchain dat ook.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:43

resusaapje

h less

Allemachtig. Vier uur weggeweest om Napoleon op imax te zien. Kom ik terug, hiero 65 nieuwe berichten maar m'n portfolio is op de cent hetzelfde.

Was ist los? Stabile Saturday?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:31:
[...]

Door de huidige Bitcoin software is dit gelimiteerd tot 8 decimalen, op exchanges kan je prima tot bijv. 100 decimalen gaan en bij het versturen moet dat dan uiteraard weer worden afgerond tot maximaal 8 decimalen. Indien nodig zou er een voorstel kunnen worden gedaan voor meer decimalen en als een meerderheid van de miners die update daarna doorvoert dan ondersteunt daarna de blockchain dat ook.
Volgens mij ook door de hardware. floating point operations hebben een limiet. Althans, dat vertellen mijn programmeurs me 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Domino schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:40:
In het huidige protocol is een sat niet deelbaar. Op het lightning netwerk gebeurt/kan het wel maar dat is dan uiteraard niet compatible met het L1 netwerk. Overigens kan het wel gaan gebeuren, maar dan moet er een fork van het huidige protocol komen.
Daar hoeft helemaal niet voor geforked te worden.
Van zodra de noodzaak zich stelt, zou de BTC core aangepast kunnen worden om verdere deelbaarheid te ondersteunen. En van zodra genoeg nodes in het netwerk naar die versie overstappen, is het automatisch ondersteund. Dat gebeurt nu ook al zo met andere changes. Geen fork nodig.

edit:
Wat @Taro zei dus, maar dan met nodes ipv miners :+ (alle nodes hebben wat te zeggen in het P2P netwerk, niet enkel de miners ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 02-12-2023 17:17 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:14:
[...]

Volgens mij ook door de hardware. floating point operations hebben een limiet. Althans, dat vertellen mijn programmeurs me 8)
Bij het uitvoeren van veel berekeningen wel, maar niet bij het doorsturen van een aantal transacties in een blok waar 10 minuten de tijd voor is en je 1 op 1 de waarde/aantallen over kunt nemen.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:14:
Zou mooi zijn als je valuta in floating point gaat berekenen :X
Daar hebben we andere constructies voor die wél exact zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slonzo schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:15:
[...]

Van zodra de noodzaak zich stelt, zou de BTC core aangepast kunnen worden om verdere deelbaarheid te ondersteunen. En van zodra genoeg nodes in het netwerk naar die versie overstappen, is het automatisch ondersteund. Dat gebeurt nu ook al zo met andere changes. Geen fork nodig.

edit:
Wat @Taro zei dus, maar dan met nodes ipv miners :+ (alle nodes hebben wat te zeggen in het P2P netwerk, niet enkel de miners ;))
Er is inderdaad alleen sprake van een fork als een deel niet overstapt, echter sterft die fork waarschijnlijk een snelle dood omdat de waarde van die coins niets waard is vs de mining power die het zal kosten om die versie draaiende te houden.

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:18:
[...]

Bij het uitvoeren van veel berekeningen wel, maar niet bij het doorsturen van een aantal transacties in een blok waar 10 minuten de tijd voor is en je 1 op 1 de waarde/aantallen over kunt nemen.
Heb je ook gelijk in. Er worden geen fracties van bitcoinen benoemd, maar aantallen satoshi's.
Echter, als je het aantal satoshi's verhoogt dat in een bitcoin past, kom je momenteel op dit cijfer als max hanteerbaar voor een computer:

We know exactly where it will stop; for a 32 bit system, it will stop at 2,147,483,647 and for a 64 bit system it will stop at 9,223,372,036,854,775,807. Integers have specific limits depending on the bits the CPU can handle

En dat laatste gaat dus alleen werken als iedereen die meedoet een 64bit compu heeft.

En denk niet te snel dat we dit getal nooit zullen nodig hebben. Dat dachten we ook van viercijferige jaartallen, 4x3 IP-nummers, 10cijferige telefoonnummers. Ik kijk met belangstelling toe 8)

• Coldcat

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:36:
[...]

Heb je ook gelijk in. Er worden geen fracties van bitcoinen benoemd, maar aantallen satoshi's.
Echter, als je het aantal satoshi's verhoogt dat in een bitcoin past, kom je momenteel op dit cijfer als max hanteerbaar voor een computer:

We know exactly where it will stop; for a 32 bit system, it will stop at 2,147,483,647 and for a 64 bit system it will stop at 9,223,372,036,854,775,807. Integers have specific limits depending on the bits the CPU can handle

En dat laatste gaat dus alleen werken als iedereen die meedoet een 64bit compu heeft.

En denk niet te snel dat we dit getal nooit zullen nodig hebben. Dat dachten we ook van viercijferige jaartallen, 4x3 IP-nummers, 10cijferige telefoonnummers. Ik kijk met belangstelling toe 8)
Is dit een computer nerd forum?

Als ik een 64 bit systeem nodig heb als de noodzaak er is dat sats gedeeld moeten worden doen ik dat graag.

De grote vraag. Is mijn ledger 32 of 64 bit?

• Kol Nedra
resusaapje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:11:
Allemachtig. Vier uur weggeweest om Napoleon op imax te zien. Kom ik terug, hiero 65 nieuwe berichten maar m'n portfolio is op de cent hetzelfde.

Was ist los? Stabile Saturday?
mooie film, heb hem vorige week gezien :)

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
Coldcat schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:58:
[...]

Is dit een computer nerd forum?

Als ik een 64 bit systeem nodig heb als de noodzaak er is dat sats gedeeld moeten worden doen ik dat graag.

De grote vraag. Is mijn ledger 32 of 64 bit?
128 bit

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH MOON!!!

Edit: Deze nog lopen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZFvUJZuj2Z6mtAaa4cx58vA-2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MQ8x6xOq7D3lyOPDaMdrDWkN.png?f=user_large

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 02-12-2023 19:08 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:24

Chaes

#HODL

Nieuwe yearly high voor ETH als ik het goed zie. Werd wel weer eens tijd :)

• YES
  • Laatst online: 04-11 21:28

YES

Moderator General Chat
Raketmotoren aan allemaal?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmZJKrAGVL35iSn5Tx_g_Wr5lyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/REgEL6GGZ7cPYErV25WsJAYA.gif?f=user_large

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:23
39k!!!

• PHPResource
PHPResource schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:45:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!! oOo oOo oOo :)F :)F :)F :)F

.

.

alle aapjes kijken
I told you!!!!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnYEQ-awXInn_mQlxWwtQvHCBiU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DojGlQ9fNia7rE1TfhnEGhZ2.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4ORpW72VYYzUSwvYMaJSiHjWEs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/H3T2mUTsyVb1QTPmzGPioIUh.gif?f=user_large

of toch niet? gaan we nu echt?

nothing stops this train

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is dit voor manipulatie? 😀

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 22:33
BAM
Voor nu

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo _/-\o_ 8) *O* :Y oOo

• Kol Nedra
komaan breek die 40k!

aggr trade aangezet met geluid, let's GOOOO!

[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2023 20:14 ]

nothing stops this train

• Alpina
  • Nu online
Darrell schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:17:
[...]

This time is different.

• anti elppa
Mooi zo op zaterdag. Long loopt nog steeds

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En wat zegt il Capo hierop:?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:30
Slonzo schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:15:
[...]

edit:
Hangt er van af hoe je het bekijkt: fork is wellicht niet de meest handige benaming, hoewel het technisch gezien denk ik wel de juiste term is. Ik snap je punt iig

• PHPResource
Aa oo.. als het maar geen doji candle wordt

• anti elppa
Manipulazieeee

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:51
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/036/119/cover6.jpg

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Mijn god, wat is die gast toch lelek, lang niet voorbij zien komen trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door BeyondThunder op 02-12-2023 20:18 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:22

Vis

Paper hands die nu aan het verkopen zijn.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Chaes
  • Laatst online: 08:24

Chaes

#HODL

BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:18:
Hij's al dood eh, ff respekt :)

• Oepsje
Die is aan het solliciteren bij de Mc met al zn short posities.

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:18:
Ze leven niet meer, beide gestorven R.I.P.

nouja ze leven toch wel?

nothing stops this train

• Th1x4nG
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:24:
[...]

Ze leven niet meer, beide gestorven R.I.P.

nouja ze leven toch wel?
[YouTube: LEGENDS NEVER DIE (Bogdanoff Tribute)]
Heb mij hier helemaal ziek mee gelachen destijds. _/-\o_

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Nopheros
Capitulation incoming.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BvKg1NmlTK0dO8SmMKIxLCDZ_c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wuNRIqwoq40NZ1MiTswgp7fe.png?f=user_large

• Oepsje
Waarom was die op 16k ook alweer niet ingestapt? Omdat het naar 12k ging toch?
Lol, zo kun je elke keer wel proberen alles recht te lullen. In plaats van dat hij gewoon toe geeft dat hij het totaal verkeerd ingeschat heeft...

• Th1x4nG
Allemaal plausibel.

Moet binnen 4 maanden geld voor een huis aftikken en ik overweeg wat crypto (momenteel allemaal op zeer gezonde winst) te dumpen om minder geld te hoeven lenen.

Twee opties:
- Ik verkoop crypto nu, er komt nooit een dip, en over 4 maanden zien we BTC ATH
- Ik hou alles bij en we zien volgende week al die correctie naar 31k

Can't win with this shit. :+

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11 23:00

NeoflexNL

Forever young

Heerlijke move wel weer.

Je ziet het gewoon alweer aankomen he, als straks die ATH een keer in beeld komt dan duikelt iedereen van jodelende fomo weer over elkaar heen..

Kom maar op met die bull

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:01

tomtom901

Moderator General Chat
Th1x4nG schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:35:
[...]

Allemaal plausibel.

Moet binnen 4 maanden geld voor een huis aftikken en ik overweeg wat crypto (momenteel allemaal op zeer gezonde winst) te dumpen om minder geld te hoeven lenen.

Twee opties:
- Ik verkoop crypto nu, er komt nooit een dip, en over 4 maanden zien we BTC ATH

Optie 1 vind ik anders een plausibele, van winstnemen is nog nooit iemand armer geworden. Beter winst realiseren dan alles zien verdampen.

• Kol Nedra
Hoe kom je aan de foto van mijn vrouw? :o

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30aPO9mbB6WUlv0ENv5P-gT51aM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LrnTmpZbt6qfXv7C0Cd780qC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PiXYXiPGitdD5pXrmAFIJEtb_uw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GOM43DYRA869J5Cm1UUpQ4Rl.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:15
[...]

Easy.
50% out.

Maktub

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Allemaal plausibel.

Twee opties:

Los zien van je huis. Emotie uitschakelen. Die paar maanden kan het alle kanten op.

Diamond hands gaan voor een maximale lening om extra BTC te kopen!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:15
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:59:
[...]

Hoe kom je aan de foto van mijn vrouw? :o
Net zoals jij aan die foto kwam.
Artificial intelligence.

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
_/-\o_

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Doet die beter dan het zoontje van Lagarde.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
0KN wil het stokje weer overnemen met bijna een nieuwe ATH:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqVyCgCoNM9lsa4LQtuzmrPWlZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H4BGjaV25HgkxY4qqcRSeERo.png?f=fotoalbum_large

Als dit nog 1,5-2 jaar zo doorgaat.... ;)

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9Ff01-pth0NaAfM9ezD4QfWXGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cb8OugWGcii13S2rNluOTql1.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nieuwe poging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpAqUu_xp7A3YJ4OgkDr8U1Qrh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KwfOk6sdOetuWGbvscPcanTX.png?f=fotoalbum_large

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 23:05

troje

was here!

Gaan we de 40 zien vanavond?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58

St@m

@ Your Service

Nee

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ben ik de enige die weer actiever de koersen checkt in de morgen? Dat gevoel van spanning dat er wellicht wat gebeurd kan zijn in de nacht?

• Alpina
  • Nu online

[ Voor 75% gewijzigd door Alpina op 03-12-2023 07:48 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

MicroWhale

The problem is choice

Coldcat schreef op zondag 3 december 2023 @ 07:45:
Ben ik de enige die weer actiever de koersen checkt in de morgen? Dat gevoel van spanning dat er wellicht wat gebeurd kan zijn in de nacht?
Ja, je bent de enige. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 3 december 2023 @ 07:45:
Dat doe ik sinds 1-2 weken ook weer sneller dan voorheen inderdaad.

TAO gaat lekker met +24,70%, mijn zoontje heeft al 32 USD winst op zijn 0,5 stuks in die paar dagen tijd :)

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gtitfFDRQjOAK9gCQXICp_YjQhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/voB7w3JiTbDPfS9ICxwyGHmK.jpg?f=fotoalbum_large

Niet veel tijd gister gehad om de koersen te checken maar ik zag veel nieuwe reacties met o.a moon, tetten etc toen wist ik al genoeg :)

Goede zondag allen! Tot we volgende week weer een nieuwe high mogen neerzetten.

Grtz

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BeyondThunder schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:12:

Misschien kun je chatgpt dan ook vragen wat je voor 10 dollar nog kan kopen.

• Don Guacamole
  • Laatst online: 09:30
Taro schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:06:
[...]

Dat doe ik sinds 1-2 weken ook weer sneller dan voorheen inderdaad.

TAO gaat lekker met +24,70%, mijn zoontje heeft al 32 USD winst op zijn 0,5 stuks in die paar dagen tijd :)
Ik las laatst dat tao over 1,5 jaar 17K waard is dus dat komt goed met die kleine man!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009

WhySoSerious

Be the change.

Gaan we nog een beetje moon dit weekend? Best weinig gebeurt so far...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:56:
[...]

Ik las laatst dat tao over 1,5 jaar 17K waard is dus dat komt goed met die kleine man!
Oh, nice, want zijn vader en moeder hebben er "iets" meer :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:22

Vis

Don Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:56:
[...]

Wel beetje jammer als je dan net te laat was met verkopen en een rugpull moet uitleggen aan je zoontje...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:12:
[...]

Wel beetje jammer als je dan net te laat was met verkopen en een rugpull moet uitleggen aan je zoontje...
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt: Ik draag dat risico voor hem zoals ik hier afgelopen week al heb aangegeven. Had ook een halve TAO voor zijn oudere broer gekocht met het geld dat ik nog op MEXC had staan, maar die heeft een andere mindset en ziet liever geld verdampen op de spaarrekening (=ING rugpull).

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:11:
[...]

Oh, nice, want zijn vader en moeder hebben er "iets" meer :)
Mooi. En met bijna 90 procent in staking waren dit soort prijsacties ergens wel te verwachten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQOcMEfB8j-6WnKo6cGzYvWEgfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OaxujgYym140oE9qrweXklFI.jpg?f=fotoalbum_large

TAO kruipt op deze manier wel naar mijn BTC positie als nr 1 in de pf, wat altijd een beetje ongemakkelijk is.

Maar ik zie AI nog wel wat meer stijging maken dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uQuRneSQQ1TWrKL3_S9oD2CRcA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sYmzmYHo5kJcUPCJ3o8zwQQl.webp?f=user_large

:+
Pagina: 1 ... 38 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!