De BTC koers staat op mijn Apple Watch, de koers is ongeveer het eerste wat ik zie iedere morgenColdcat schreef op zondag 3 december 2023 @ 07:45:
Ben ik de enige die weer actiever de koersen checkt in de morgen? Dat gevoel van spanning dat er wellicht wat gebeurd kan zijn in de nacht?
Hier hetzelfde. Sinds de OS update werkt die app ook veel beter.Blik1984 schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:33:
[...]
De BTC koers staat op mijn Apple Watch, de koers is ongeveer het eerste wat ik zie iedere morgen
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Wat een geleuter over shitcoins allemaal. 
Ik kan met trots vertellen dat Bitcoin tegenwoordig het grootste deel in mijn PF is!
Ik kan met trots vertellen dat Bitcoin tegenwoordig het grootste deel in mijn PF is!
De r van rugpull is niet voor niks uit het ticker symbol gelaten.Vis schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:12:
[...]
Wel beetje jammer als je dan net te laat was met verkopen en een rugpull moet uitleggen aan je zoontje...
SHOPX knalt ook lekker door
Zoals het hoort zullen we maar zeggen:elektriekert schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:56:
Wat een geleuter over shitcoins allemaal.
Ik kan met trots vertellen dat Bitcoin tegenwoordig het grootste deel in mijn PF is!![]()
![]()
:strip_exif()/f/image/vSYP08EyLtetUHwJZgqt7YHf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog wel wat kratjes dot, coti en casper rondzwerven onchain, maar ledger is nagenoeg 90% btc. Wordt trouwens ook eens tijd dat de fees weer dalen, ik heb nog wat sats in een hotwallet en in het ln netwerk.
Domino schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:05:
[...]
Zoals het hoort zullen we maar zeggen:
[Afbeelding]
Ik heb nog wel wat kratjes dot, coti en casper rondzwerven onchain, maar ledger is nagenoeg 90% btc. Wordt trouwens ook eens tijd dat de fees weer dalen, ik heb nog wat sats in een hotwallet en in het ln netwerk.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Bestaat Bifi nog dan?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zeker weten, dat wordt ooit nog een hele grote.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Oeh, snel kratje inslaan dan. Thx voor de tipTh1x4nG schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:40:
[...]
Zeker weten, dat wordt ooit nog een hele grote.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik voorspel zo rond februari 2022 trouwens.Daacuso schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:42:
[...]
Oeh, snel kratje inslaan dan. Thx voor de tip
Dit is momenteel wel een prachtig winnend portfolio. Mooi gedaan!
Ik heb wat gemist, TAO moet ik kopen nu zeggen jullie??
Ja. Maar vooral dankzij Bitcoin. Als je die gewoon als basis houdt doen die flinke alt dips ook iets minder pijn. Regelmatig boven de sell knop lopen zwerven moet ik er ook gewoon bij vermelden.Don Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:49:
[...]
Dit is momenteel wel een prachtig winnend portfolio. Mooi gedaan!
Weet iemand waar ik een Bitcoin piek kan kopen voor in de kerstboom? ik vind wel ballen maar moet een piek hebben aangezien Bitcoin bovenaan moet staan...
nothing stops this train
Dat is wel geinig ja. Bifi bungelt dan een beetje aan de onderste takken, al vrees ik wel dat dat mis gaat met de hondKol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:52:
Weet iemand waar ik een Bitcoin piek kan kopen voor in de kerstboom? ik vind wel ballen maar moet een piek hebben aangezien Bitcoin bovenaan moet staan...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Goeie, zoek ik ook nog. Heb al wel een nieuwe kersttrui:Kol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:52:
Don Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:10:
[...]
Goeie, zoek ik ook nog. Heb al wel een nieuwe kersttrui:
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:52:
Heb je die? Die wordt al een tijdje niet meer gemaakt dacht ikDon Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:10:
[...]
Goeie, zoek ik ook nog. Heb al wel een nieuwe kersttrui:
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zal aan mij liggen, maar waarom zou je op die manier te koop willen lopen met het feit dat je BTC hebt en je hiermee bezighoudt?
Je gaat toch ook niet rondlopen met een trui van je favoriete ETF ticker of dat in de boom hangen. Je maakt jezelf wel een eenvoudig doelwit op moment dat crypto echt moon gaat
Je gaat toch ook niet rondlopen met een trui van je favoriete ETF ticker of dat in de boom hangen. Je maakt jezelf wel een eenvoudig doelwit op moment dat crypto echt moon gaat
Precies, ik heb nog wat UTXO's te managenDomino schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:05:
[...]
Wordt trouwens ook eens tijd dat de fees weer dalen, ik heb nog wat sats in een hotwallet en in het ln netwerk.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hoe is dit anders dan te koop lopen met allerlei dure meuk die je hebt aangeschaft. Zolang je ballen in de kerstboom maar niet overeenkomen met het aantal btc dat je bezit en dat dan ook nog eens als leus op de schoorsteenmantel hebt staan zal het allemaal wel loslopen.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:24:
Zal aan mij liggen, maar waarom zou je op die manier te koop willen lopen met het feit dat je BTC hebt en je hiermee bezighoudt?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat is er met pro.coinbase.com gebeurd? Obsolete? (Al jaren niet meer gebruikt
)
Waar moet ik nu zijn (op CB) om geen absurde fees te betalen bij trades?
Verwijderd
Zelfde met dat je tegenwoordig niet meer je Rolex, Omega of Tudor duikertje kunt dragen zonder dat je gevolgt wordt en er een uurtje later 8 man met semi automaten bij je huis staan.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:24:
Gister van de Sint wel alvast een kersttrui gekregen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I1i7PK9jMqJ5C9YCnkiNoV5a.jpg?f=user_large)
Kijk er al naar uit deze compleet onder te kotsen na een flesje Glenfiddich 1937.
*zoomt in op uurwerk*Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:58:
Zelfde met dat je tegenwoordig niet meer je Rolex, Omega of Tudor duikertje kunt dragen zonder dat je gevolgt wordt en er een uurtje later 8 man met semi automaten bij je huis staan.
Gister van de Sint wel alvast een kersttrui gekregen:
[Afbeelding]
*noteert*
Ik vind het erg moeilijk; je wil graag met gelijk- of andersgezinden praten over crypto (of zelfs over ETF's voor mijn part), maar je krijgt inderdaad meteen een doelwit op je rug... en allerlei peuterende vragen bij een ATHjvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:24:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 03-12-2023 14:15 ]
Zeg nooit nooit…
Wel 1 van mijn favoriete films trouwens dus ik vind helemaal mooi!
HierSlonzo schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:54:
Wat is er met pro.coinbase.com gebeurd? Obsolete? (Al jaren niet meer gebruikt)
[ Voor 82% gewijzigd door CHRlS op 03-12-2023 14:23 ]
Tja, sommige mensen zien het als religie. Zie het als het dragen van een kruisje.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:24:
Als ik het goed heb is dat gemerged met de standaard Coinbase. In de app kan je het wel nog steeds gewoon aanvinken.Slonzo schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:54:
Wat is er met pro.coinbase.com gebeurd? Obsolete? (Al jaren niet meer gebruikt)
De hoeveelheid dure meuk in je huis zegt vrij weinig over je financiële positie, behalve dat je het op bepaald moment blijkbaar kon veroorloven.Razkin schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:31:
[...]
Hoe is dit anders dan te koop lopen met allerlei dure meuk die je hebt aangeschaft. Zolang je ballen in de kerstboom maar niet overeenkomen met het aantal btc dat je bezit en dat dan ook nog eens als leus op de schoorsteenmantel hebt staan zal het allemaal wel loslopen.
Dat je je boom vol hebt hangen met Bitcoin ballen zegt natuurlijk ook niet meteen wat over je financiën, maar maakt wel duidelijk waar je je mee bezig houdt en dan wordt het aannemelijk dat je BTC bezit.
Snap niet goed waarom je dat signaal zo makkelijk aan de buitenwereld wilt afgeven. Je doet dat namelijk ook niet met ETF’s. Dus waarom een persoonlijkheid creëren rondom BTC. Je hebt er namelijk niets mee te winnen, tenzij je Michael Saylor bent.
* sh4d0wman kijkt in de spiegel naar de Bitcoin tattoo op zijn voorhoofd...
Hmmm, en nu? Alles verkopen dan maar? Nah, ik room wat af, koop een shotgun en wacht geduldig op de boormachine brigade....
payback time
Hmmm, en nu? Alles verkopen dan maar? Nah, ik room wat af, koop een shotgun en wacht geduldig op de boormachine brigade....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Duidelijk mijn IWDA-kerstballenset nog niet gezien.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:22:
[...]
Snap niet goed waarom je dat signaal zo makkelijk aan de buitenwereld wilt afgeven. Je doet dat namelijk ook niet met ETF’s. Dus waarom een persoonlijkheid creëren rondom BTC. Je hebt er namelijk niets mee te winnen, tenzij je Michael Saylor bent.
Doet die 40k bij wat mensen nog wel een emotie oproepen? Is dat een dingetje voor sommigen?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Niets.troje schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:51:
Doet die 40k bij wat mensen nog wel een emotie oproepen? Is dat een dingetje voor sommigen?
Ik heb deze nog in mijn archief staan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m6fNm8MStxGCbAsKrNlPNb0C.jpg?f=user_large)
Ergens in 2021 gepost. Ik zit nog altijd te wachten tot ik hem kan hergebruiken. Blijheid voor lagere getallen zit er voor mij niet in, daarvoor ben ik emotioneel te ver afgestompt.
Heb deze trui niet, en als ik m wel had, zou ik m om die reden idd ook niet dragen. Ik draag geen horloge, heb geen dure kleding en ben al helemaal niet rijk in financiële zin.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:24:
Maar, vind t wel prachtig om te spelen met magische internet munten, zodat ik in de komende bull iets ruimte heb om er wat leuks van te doen.
Tevens ben ik dol op memes/memmen.
Vandaar dat ik hier volgens mij prima op m’n plek zit.
deze komt uit mijn archief, wanneer kan ik het weer gebruikenRay_ schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:09:
[...]
Niets.
Ik heb deze nog in mijn archief staan.[Afbeelding]
Ergens in 2021 gepost. Ik zit nog altijd te wachten tot ik hem kan hergebruiken. Blijheid voor lagere getallen zit er voor mij niet in, daarvoor ben ik emotioneel te ver afgestompt.
nothing stops this train
"Market is now expecting the first rate cut in March 2024."
Wat een timing...
Wat een timing...
[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 03-12-2023 15:38 ]
Samen met goedkeuring spot ETF en BTC halving?zwembroek schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:27:
"Market is now expecting the first rate cut in March 2024."
troje schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:35:
[...]
Samen met goedkeuring spot ETF en BTC halving?
Grappig, ik ververs mijn portfolio en op dat moment schiet btc op $ 39.666,66
Een teken?
Een teken?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die gaat er gewoon aan als ik het zo zie 👌Darrell schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:34:
40k close komt wel dichtbij zo.
Toch maar eens vragen of ik niet te laat ben om een bitcoin pyjama op mn verlanglijstje te zetten.
* Je een lening voor een bepaald bedrag kon krijgen.jvel92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:22:
[...]
De hoeveelheid dure meuk in je huis zegt vrij weinig over je financiële positie, behalve dat je het op bepaald moment blijkbaar kon veroorloven.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
dit wordt wel wat sneu nu.
Haha deze kerel loopt gewoon te trollen.
Volgende week knallen we door de $50K en dan is het manipulasie en is ie nog short en strong.
ja kan gewoon niet anders. Dit kan niemand meer serieus menenDon Guacamole schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:11:
[...]
Haha deze kerel loopt gewoon te trollen.
Volgende week knallen we door de $50K en dan is het manipulasie en is ie nog short en strong.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik start bij 400k. Dan gaan we allemaal los hier.troje schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:51:
Mn crapcoin bags gaan zelfs als een gek. Dode Luna knalt lekker weer even op.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Lijkt wel beetje op trump… they steal the election
~50k+ wordt het pas interessant om fluffjes te verkopen voor mij......of toch weak hands 😌
nothing stops this train
Dan al?Kol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:33:
~50k+ wordt het pas interessant om fluffjes te verkopen voor mij......of toch weak hands 😌
69k iig zeker, al is het voor de memes!
69.420 ook natuurlijk
nothing stops this train
ik ga dat pas doen bij 98k. Daarna elke 25k hoger een deel eruit.Kol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:35:
[...]
69k iig zeker, al is het voor de memes!
69.420 ook natuurlijk
Verder pak ik af toen 1k uit mijn long om leuke dingen van te doen/ kopen
Onderstaande voor mij ongeveer. Vind 50k nog wel te vroeg.Kol Nedra schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:33:
nice! ik ga ook niet meer dan 56% verkopen zoals ik nu in mijn schema heb staanNopheros schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:40:
[...]
Onderstaande voor mij ongeveer. Vind 50k nog wel te vroeg.
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 03-12-2023 18:55 ]
De overige 30% laat ik de komende 10 jaar staan, zolang ik het niet nodig heb tenminste.anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:44:
[...]
nice! ik ga ook niet meer dan 56% verkopen zoals ik nu in mijn schema heb staan
[Afbeelding]
same here. Maar gok dat ik ook een deel weer terug stop in de bear. Verder ga ik wellicht meer in andere dingen stoppen, want ga echt zeer zeker niet alles terug stoppen.Nopheros schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:56:
[...]
De overige 30% laat ik de komende 10 jaar staan, zolang ik het niet nodig heb tenminste.
Ik zit er aan de denken om alles weer rond de top te verkopen.
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 03-12-2023 19:04 ]
nothing stops this train
in de bear zeker weer accumuleren....de winsten gaan naar dividend aandelen en misschien een nieuwe fietsbelanti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:00:
[...]
same here. Maar gok dat ik ook een deel weer terug stop in de bear. Verder ga ik wellicht meer in andere dingen stoppen, want ga echt zeer zeker niet alles terug stoppen.
nothing stops this train
Mooi man die excelletjes met exit strategieen die ineens tevoorschijn komen. En dan eind van de week weer sub 30k wat ik overigens wel hoop want heb nog veel te weinig sats gestacked.
sub 30k lijkt me wel erg laag. gok eerder 32kDarrell schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:08:
Mooi man die excelletjes met exit strategieen die ineens tevoorschijn komen. En dan eind van de week weer sub 30k wat ik overigens wel hoop want heb nog veel te weinig sats gestacked.
Verwijderd
Wij hebben bijna een identiek schemaanti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:44:
[...]
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/kuXdMBe48xSZMZPhOnIqib7M.png?f=user_large)
Bizar.
anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:00:
[...]
want ga echt zeer zeker niet alles terug stoppen.

All in...
Oppassen dat we niet té bullish worden mensen
Zijn dat targets voor 2024/2025? Gevoelsmatig lijkt het me wat aan de enthousiaste kant? Een x 2 à 3 ten opzichte van de ATH lijkt al erg mooi gezien dat BTC, tot nu toe, telkens wat minder hard omhoog gaat ten opzichte van de vorige run.anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:44:
[...]
[Afbeelding]
jep voor aankomende bull ja. Is ook niet erg als die 300 niet gehaald word.Numbers schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:40:
[...]
Zijn dat targets voor 2024/2025? Gevoelsmatig lijkt het me wat aan de enthousiaste kant? Een x 2 à 3 ten opzichte van de ATH lijkt al erg mooi gezien dat BTC, tot nu toe, telkens wat minder hard omhoog gaat ten opzichte van de vorige run.
Maar ik gok dat 420k de nieuwe ath word.
Hier kwam toch ook altijd z’n YouTuber met een hele mooie stem? Crypto adolf ofzo.
Geen idee of je serieus bent, maar ik vermoed dat je loopt te ouwehoeren. Als je op cryptoarnold doelt was deze vraag/grap beter geschikt voor de slowchat denk ikTechnofreakz schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:21:
Hier kwam toch ook altijd z’n YouTuber met een hele mooie stem? Crypto adolf ofzo.
het zou ook goed kunnen dat we flink hoger gaan, die geldprinter is verdomme wel erg hard door gegaan de laatste jaren...Numbers schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:40:
[...]
Zijn dat targets voor 2024/2025? Gevoelsmatig lijkt het me wat aan de enthousiaste kant? Een x 2 à 3 ten opzichte van de ATH lijkt al erg mooi gezien dat BTC, tot nu toe, telkens wat minder hard omhoog gaat ten opzichte van de vorige run.
en neem dan de adoptie mee, die waarschijnlijk in deze run flink hoger gaat worden...
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 03-12-2023 20:37 ]
nothing stops this train
Il Capo blijft maar bezig. Heeft het over een ‘capitulation event’ en 11-12k. Het is me een raadsel hoe hij hier bij komt.
De James Bond film Moonraker is nu bezig op rtl7, moet toch een teken zijn dat we nog meer moon gaan raken
Nice! Ik heb m'n zinnen gezet op een Land Rover Defender 110 én een nieuwe keuken in 2025, maar dat gaat wel lukken zoanti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:46:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zou lekker wezen! Toch niet alleen vanwege de ETF neem ik aan?anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:46:
[...]
jep voor aankomende bull ja. Is ook niet erg als die 300 niet gehaald word.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik ben eens al m'n crowdloans van Polkado aan het langslopen en kom er nu niet helemaal uit waar mijn dots zijn gebleven.
Ik zie dat ik van 1 crowdloand m'n inleg terug heb gekregen, volgens mij is dat van Moonbeam. Ik mis echter nog de dots van de crowdloans van Astar, Parallel en Acala. Moet ik deze zelf nog ergens claimen?
Ps. m'n dotjes zijn ook nog 90% minder waard geworden, kan ik dat nog ergens claimen?
Ik zie dat ik van 1 crowdloand m'n inleg terug heb gekregen, volgens mij is dat van Moonbeam. Ik mis echter nog de dots van de crowdloans van Astar, Parallel en Acala. Moet ik deze zelf nog ergens claimen?
Ps. m'n dotjes zijn ook nog 90% minder waard geworden, kan ik dat nog ergens claimen?
[ Voor 13% gewijzigd door _superboer_ op 03-12-2023 21:30 ]
Een nieuwe ATH.... niet inflatie gecorrigeerd.. voor GOLD!
Zouden er wat mensen weten dat er wat op klappen staat?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
jaColdcat schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:57:
Een nieuwe ATH.... niet inflatie gecorrigeerd.. voor GOLD!
nothing stops this train
PAAL AI gaat ook lekker. Alweer +20% sinds mijn aankoop.
Over dat uitschalen gesproken. Ik denk dat als je deze methode wilt gebruiken je er verstandiger aan doet om niet op prijs maar op datum je momenten te bepalen.
Doe koers representeert niet de potentie van het project imo. Qua technologie stijgt ICP boven alle crypto projecten uit. Zelfs Vitalik heeft dit uitgesproken, hij ziet ICP als de grootste competitor van Ethereum.Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:46:
[...]
Opzich hoef je alleen maar naar het koersverloop te kijken om te weten dat de markt het niet zo'n bijzonder project vind.
Maargoed, ik heb je filmpje aangeklikt. Dan komt een verhaal van meneer die claimt 9 jaar op rij winst te hebben gemaakt in crypto, en nu alles op ICP heeft ingezet. Trots laat de man zijn bag van 2500 ICP. Oftewel zo'n €10k aan waarde. Dat slaat natuurlijk nergens op als dat alles is na 9 jaar winstgevend zijn.
En die 2500 staat locked voor ten minste 8 jaar. Lmao. En dan een lulverhaal over dat dit het beste project ever is. Het gaat x400 straks. Het is een groot marketing verhaal gebacked door "thrust me bro".
YouTube: Vitalik: biggest competitor to Ethereum is ICP (DFINITY). #ETH #ICP ...
YouTube: VITALIK: Internet Computer is OUR SISTER NETWORK
Net na de lancering in 2021 stond ICP een tijdje op plek 3 en daarna heeft ICP een flinke duik gekomen. De koers is hevig gemanipuleerd door SBF, omdat hij vriendjes was met de Solana-crew. Bronnen hiervan zijn er ruimschoots te vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door elpee op 03-12-2023 22:32 ]
100% mee eens. Ik hou wel een bepaalde prijs in gedachten maar de tijd in de markt wordt mijn leidraad. Ongeacht of bepaalde prijs doelen bereikt zijn. Op een bepaald moment schaal ik af.Gelukszoekr schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:23:
Over dat uitschalen gesproken. Ik denk dat als je deze methode wilt gebruiken je er verstandiger aan doet om niet op prijs maar op datum je momenten te bepalen.
Helemaal mee eens, wordt voor mij een combinatie van beideGelukszoekr schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:23:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/GHntBY0vfop9b7QYGa3hUuwr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mfDNLI4k7kVJw38L36g1zKs1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mvFMNReRDlDAGpSOlIa4dCfg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hvv5Xw2wDu0ka2uPPARssEM2.jpg?f=fotoalbum_large)