Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.599 views

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:30:
[...]

Leuk die gains. Maar dat is cherrypicking. Gelukkig bestaat er ook gewoon een chart hoe de altcoins het doen ten opzichte van Bitcoin.

Daar kan je in een oogopslag zien dat je (in elk geval in 2023) beter bijvoorbeeld voor $1000 sats had kunnen kopen, in plaats van $1 op 1000 alts
Maar 'alle alts' vs 'de bitcoin' is natuurlijk een rare vergelijking. Niemand koopt alle alts.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:34
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:26:
[...]

Maar 'alle alts' vs 'de bitcoin' is natuurlijk een rare vergelijking. Niemand koopt alle alts.
Jawel, Taro

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0W8YHAmCV7U1sPez9S06NHjzVsw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qCp41IUzrrviF4mGeCxGEX0V.jpg?f=user_large

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:21
jvel92 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:08:
[...]
Dit is inderdaad cherrypicking en volgens mij ben je daar zelf ook niet vies van. Jij weet zelf heel goed dat met het kiezen van de juiste alt en het volgen van de ontwikkelingen rondom deze alt, je een beter rendament kunt behalen dan met alleen Bitcoin. Of was je Plutus al vergeten?
Absoluut. Ik heb het geluk gehad om een paar keer goed te zitten. Maar ik ben daar wel veel kritischer op geworden. Waar sommige mensen zwaar inzetten op basis van nieuws zoals een software upgrade, of samenwerking met een groot bedrijf, of tegenwoordig enkel nog op de naam (als er maar AI in de naam zit). De kansen waar ik zwaar op heb ingezet, zoals Plutus, heb ik netjes vantevoren uitgebreid gepost met mijn beargumentatie. Die kansen waarin voor mijn gevoel alles een beetje samenkomt zijn wel zeldzaam.
Tegelijkertijd ga je met een investering van 1k in Bitcoin op dit moment niet rijk worden. Wil je met 1k rijk worden, dan moet je shitcoins gaan flippen en de winsten opnemen in BTC en/of ETH. Ik heb bijvoorbeeld met mijn AI en Solana shitcoins dit jaar meer rendament gemaakt, dan ik dat met Bitcoin heb.
Het is ook maar een beetje wat je verwacht, ik snap heel goed dat je met een wat kleinere investering juist high risk wilt gaan spelen om iets te forceren. Daar ben ik ook nooit vies van geweest.

Het is ook zo, voor mij tenminste, dat je er anders naar gaat kijken als het iets meer dan speelgeld wordt. Dan is behouden van iets toch ook wel waardevol ofzo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Zelfs die heeft vast geen $butt gekocht om $shit mee te farmen.

(Dit is geen metafoor, dat kon letterlijk. Ik mis 2020-crypto.)

• Moiety
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:30:
[...]

Zelfs die heeft vast geen $butt gekocht om $shit mee te farmen.

(Dit is geen metafoor, dat kon letterlijk. Ik mis 2020-crypto.)
Gegarandeerd heeft hij iets van deze lijst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHHmwKbjFsl6dWNMG8uN_OJg5DY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d3kQezPY8onlahjJo2bDluYk.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:29:
[...]

Absoluut. Ik heb het geluk gehad om een paar keer goed te zitten. Maar ik ben daar wel veel kritischer op geworden. Waar sommige mensen zwaar inzetten op basis van nieuws zoals een software upgrade, of samenwerking met een groot bedrijf, of tegenwoordig enkel nog op de naam (als er maar AI in de naam zit). De kansen waar ik zwaar op heb ingezet, zoals Plutus, heb ik netjes vantevoren uitgebreid gepost met mijn beargumentatie. Die kansen waarin voor mijn gevoel alles een beetje samenkomt zijn wel zeldzaam.
Dit is zeker zo. Het beste wat je kan doen is altijd geluk hebben.
Ik heb ooit Pendle gekocht want goed product. Met 30% verlies verkocht. Inmiddels, 2 jaar later, blijkt de prijs ook eindelijk te doen wat je van het product verwacht. Eigenlijk dus kans gezien, te vroeg uitgestapt, maar ook dat was een goede keuze, want hoeveel goede producten falen niet toch gewoon?
In die zin is op de hype van de juiste shitcoin willen springen een betere strategie.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:59

Het is ook zo, voor mij tenminste, dat je er anders naar gaat kijken als het iets meer dan speelgeld wordt. Dan is behouden van iets toch ook wel waardevol ofzo
Als ik het geld op mijn spaarrekening heb staan dan heb ik dat ook. Maar eenmaal geüpload in de blockchain verander ik in full degen mode en zie ik alleen maar wat cijfertjes.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gelukszoekr
[...]
Tja. Dat is de btc.d. daar mag je alles van vinden natuurlijk. Het geeft wel een beeld van hoe een gemiddelde tas met alts het doet tegenover Bitcoin.
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:34:
[...]
Dit is zeker zo. Het beste wat je kan doen is altijd geluk hebben.
Ik heb ooit Pendle gekocht want goed product. Met 30% verlies verkocht. Inmiddels, 2 jaar later, blijkt de prijs ook eindelijk te doen wat je van het product verwacht. Eigenlijk dus kans gezien, te vroeg uitgestapt, maar ook dat was een goede keuze, want hoeveel goede producten falen niet toch gewoon?
In die zin is op de hype van de juiste shitcoin willen springen een betere strategie.
Pendle, geilig. Die heb hier ook nog ergens 2 jaar geleden getipt. En die hadden we dan inderdaad wel 2 jaar door een zure periode heen moeten hodlen.

Hoe langer ik in crypto zit, hoe minder vertrouwen ik heb in echte longterm goede winstgevende oplossingen. Dus ik wil zeker wel uitstapjes maken als er echt iets goeds op m'n pad komt, maar los daarvan voel ik me veel veiliger in Bitcoin

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:45:

Tja. Dat is de btc.d. daar mag je alles van vinden natuurlijk. Het geeft wel een beeld van hoe een gemiddelde tas met alts het doet tegenover Bitcoin.
Maar dat is veel te kort door de bocht. Dat is precies wat Benjamin Coward zegt. Daardoor heb ik ook deze beer veel te veel kansen laten liggen. Door niet verder te kijken dan Cowen en die andere lafaard van een Soloway. @Alpina heeft dit samen met een aantal andere mensen hier wel goed begrepen. Je had werkelijk waar zonder veel risico met een paar duizend dollar minimaal een BTC bij elkaar kunnen harken. Maar dan moet je verder kijken dan alleen de total 3 chart en oude meuk als matic, cardano, phantom etc...Die komen idd veel later aan de beurt.

• Gelukszoekr
Pinsa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:08:
[...]

Tnx voor het sharen, Wat is een betrouwbare site om deze aan te schaffen?
Het meest betrouwbaar is het bij Trezor zelf te kopen (valt onder SatoshiLabs in Praag)
Je krijgt het ding dan ook verstuurd vanuit Tsjechië

https://trezor.io/

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:57:
[...]

Maar dat is veel te kort door de bocht. Dat is precies wat Benjamin Coward zegt. Daardoor heb ik ook deze beer veel te veel kansen laten liggen. Door niet verder te kijken dan Cowen en die andere lafaard van een Soloway. @Alpina heeft dit samen met een aantal andere mensen hier wel goed begrepen. Je had werkelijk waar zonder veel risico met een paar duizend dollar minimaal een BTC bij elkaar kunnen harken. Maar dan moet je verder kijken dan alleen de total 3 chart en oude meuk als matic, cardano, phantom etc...Die komen idd veel later aan de beurt.
Misschien was dat wel gelukt. Ik ben momenteel waarschijnlijk te conservatief. Maar de andere kant op denken is ook weer gevaarlijk. Je wordt in deze space natuurlijk ook wel snel gek gemaakt. Dagelijks zie je de verhalen van muntjes die in korte tijd een x100 doen. Dan lijkt het altijd zo makkelijk.

Ik denk dat de meeste ook zullen beamen dat het vaak toch net de muntes zijn die je niet hebt die hard knallen. Behalve in een dikke bullmarkt, dan is iedereen een geweldige trader voor z'n gevoel. Dan gaat alles naar de maan

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:47
[...]

[...]

Het is ook maar een beetje wat je verwacht, ik snap heel goed dat je met een wat kleinere investering juist high risk wilt gaan spelen om iets te forceren. Daar ben ik ook nooit vies van geweest.

Heb altijd respect gehad (en heb dat nog steeds) voor de manier waarop jij hier jouw investering in een alt fundamenteel onderbouwt. Ben zelf na de vorige bullrun ook veel kritischer geworden en weet dat op de langere termijn vrijwel elke alt het aflegt tegen BTC en ETH.

Tegelijkertijd ben ik me er ook van bewust dat we in een wereld vol met degens leven en dat een investering thesis zo simpel kan zijn als de nieuwe dog coin op chain xyx, samenwerking met Microsoft of AI staat in hun naam. En dat je soms gewoon mee moet gaan met de huidige hype, hoe idioot het ook mag klinken.

Gaat bij mij inmiddels ook wel om meer dan alleen wat "speelgeld" en denk dat het voor de meesten hier wel geldt. Maar vreemd genoeg kan ik wekenlang nadenken over het aanschaffen van een product in de winkel ter waarde van €200, maar kan ik moeiteloos een paar K in een AI coin steken.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
jvel92 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:11:
[...]

Heb altijd respect gehad (en heb dat nog steeds) voor de manier waarop jij hier jouw investering in een alt fundamenteel onderbouwt. Ben zelf na de vorige bullrun ook veel kritischer geworden en weet dat op de langere termijn vrijwel elke alt het aflegt tegen BTC en ETH.

Tegelijkertijd ben ik me er ook van bewust dat we in een wereld vol met degens leven en dat een investering thesis zo simpel kan zijn als de nieuwe dog coin op chain xyx, samenwerking met Microsoft of AI staat in hun naam. En dat je soms gewoon mee moet gaan met de huidige hype, hoe idioot het ook mag klinken.

Gaat bij mij inmiddels ook wel om meer dan alleen wat "speelgeld" en denk dat het voor de meesten hier wel geldt. Maar vreemd genoeg kan ik wekenlang nadenken over het aanschaffen van een product in de winkel ter waarde van €200, maar kan ik moeiteloos een paar K in een AI coin steken.
Hshaha dat laatste is erg herkenbaar. Soms uren zoeken om online beste deal te vinden voor iets van 100euro..en dan 5 euro besparen...en in die uren gaat mijn long plus spot pf +30k of -30k 8)7 _O- :9B

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 08:29

resusaapje

h less

zwembroek schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:00:
[...]

Ik ga pas juichen bij een dikke candle die ruim door de 2142 beukt.
De afspraak was toch een eth-babe voor elke $100 gains? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
[...]

anti elppa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:20:
[...]

Hshaha dat laatste is erg herkenbaar. Soms uren zoeken om online beste deal te vinden voor iets van 100euro.....en in die uren gaat mijn long plus spot pf +30k of -30k 8)7 _O- :9B
Ik denk dat we hier allemaal last van hebben...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLHLPTcoazht0khCY8UGTD54oBE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jq6El6CNXUHt8wbRnQaNO0nk.jpg?f=user_large

• zwembroek
resusaapje schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:26:
[...]

De afspraak was toch een eth-babe voor elke $100 gains? :?
Als we eenmaal door die mega resistance zijn goed?

• resusaapje

resusaapje

h less

Pinsa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:08:
[...]

Tnx voor het sharen, Wat is een betrouwbare site om deze aan te schaffen?
Jij bent nu al de grappigste deelnemer van maand

<3

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Ik stel hier soms handmatig het laden van de auto uit omdat het een dag later 1ct*11kWh= 11 cent goedkoper per uur is, 3 minuten later klap ik een paar maandsalarissen in een shitcoin of leverage trade. Als ik daar dan bijv. de kosten van een heel jaar aan elektriciteit mee verlies dan slik ik even en ga ik door, maar de volgende dag probeer ik wel weer een paar cent te besparen. Ach, we zitten niet voor niets in crypto, blijkbaar hebben we allemaal een klap van de molen gekregen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gelukszoekr
[...]

Het is voor mij nu zo dat ik juist fundamenteel heel veel vertrouwen heb ik Bitcoin. En we kennen dat allemaal, de halving, de ETF en op langere termijn de renteverlagingen. Dan klink je al snel als een maxi met z'n eindeloze afspeelplaat. Maar op dit moment denk ik dat deze cocktail gewoon heel sterk is. Ik ken nu simpleweg geen andere asset waar de fundamantals zo goed zijn.

Wat alts betreft is het wat sneller schakelen. @Taro is daar bijvoorbeeld sterk in.

Ik herken ook zeker wel wat je zegt over dingen kopen. Ik ben daar ook erg terughoudend in. Ik wil ook nog steeds, na al die jaren, zo weinig mogelijk van m'n inkomen uitgeven aan "onzin" om maximaal Bitcoin bij te schalen. Al is dat de afgelopen periode niet meer gelukt helaas.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Toch leuk hoe dat gaat.
Vorig jaar rond deze tijd tijdens het familie diner gehad over crypto, iedereen dacht dat ik gek was, we zaten diep in de bear, m’n moeder was stil, m’n vader zelfs een beetje boos. Voornamelijk kreeg ik heel veel medelijden.
Behalve van mijn oma, die wilde weten wat ik er zo interessant aan vond.
Ik legde uit dat je met muntjes die de naam van een gekke kikker of hond heel veel geld kon verdienen. Ik noemde zelfs bifi.
Mijn oma moest lachen, die vertelde dat ze met bifi vroeger ook wel eens geld had verdiend. Ze keek ondeugend.
Later vroeg ze me om een referral, ik snapte niet echt waarom, maar kennelijk wilde ze het ook eens proberen.
Vandaag kwam ze weer, ze had succes gehad. Ze kon er een leuke auto van kopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoDctbDMHSBwc-FqX5KHKAMw95o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T68w4kGhuwbRXiJpxzAi8G0o.jpg?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:30:

Ach, we zitten niet voor niets in crypto, blijkbaar hebben we allemaal een klap van de molen gekregen.
Afbeeldingslocatie: https://img.freepik.com/premium-photo/bitcoin-cryptocurrency-logo-silhouette-with-sustainable-wind-turbines-3d-rendering_601748-250.jpg

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:39:
[...]

Het is voor mij nu zo dat ik juist fundamenteel heel veel vertrouwen heb ik Bitcoin. En we kennen dat allemaal, de halving, de ETF en op langere termijn de renteverlagingen. Dan klink je al snel als een maxi met z'n eindeloze afspeelplaat. Maar op dit moment denk ik dat deze cocktail gewoon heel sterk is. Ik ken nu simpleweg geen andere asset waar de fundamantals zo goed zijn.

Wat alts betreft is het wat sneller schakelen. @Taro is daar bijvoorbeeld sterk in.

Ik herken ook zeker wel wat je zegt over dingen kopen. Ik ben daar ook erg terughoudend in. Ik wil ook nog steeds, na al die jaren, zo weinig mogelijk van m'n inkomen uitgeven aan "onzin" om maximaal Bitcoin bij te schalen. Al is dat de afgelopen periode niet meer gelukt helaas.
Was dat niet Buffet die zei dat je niet hoeft te spreiden als je iets goeds koopt?

Gewoon 90% in Crypto en dan wat centen woor als je je baan kwijtraakt om een paar maand rond te kunnen lopen.

Als die ouwe een paar jaar jonger was geweest was die vast BTC maximalist!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• zwembroek
SEC Spot Bitcoin ETF Approval Window Set for January 5th-10th
https://watcher.guru/news...-set-for-january-5th-10th

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 01-12-2023 19:53 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik ook! Dik aan het accumuleren van die paar sats die er nog op te rapen zijn.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:21:
[...]

Ik heb een keer min of meer zomaar 20k aan muntjes geairdropped gekregen - al was dat wel omdat ik die dex had gebruikt.
Vervolgens heb ik daar niet het juiste mee gedaan, maar dat is een ander verhaal.
Er zal vast wel eens een Nigeriaanse prins zijn geweest die echt van zijn miljoenen vermogen af moest :+

Tuurlijk het kan, maar de kans op een scam is vele malen groter.

• UniMatrix
  • Laatst online: 24-11 09:24
[...]

Ik stel hier soms handmatig het laden van de auto uit omdat het een dag later 1ct*11kWh= 11 cent goedkoper per uur is, 3 minuten later klap ik een paar maandsalarissen in een shitcoin of leverage trade. Als ik daar dan bijv. de kosten van een heel jaar aan elektriciteit mee verlies dan slik ik even en ga ik door, maar de volgende dag probeer ik wel weer een paar cent te besparen. Ach, we zitten niet voor niets in crypto, blijkbaar hebben we allemaal een klap van de molen gekregen.
Ik loop 1x per week een half uur heen en terug om voor 17 cent/kWh te laden :D

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Ik leef sinds ik in crypto ben gestapt een beetje in twee werelden: ik kom uit een familie die je prima een lange lijn geldvernietigers kan noemen, ik had waarschijnlijk nooit een dag in mijn leven hoeven werken als mijn overgrootvader niet 4 jaarsalarissen in de shitcoin "Russische Spoorwegen" had gestoken in 1913. Of mijn opa geen 30k in de shitcoin "Fokker" had gegooid in 1995.
Daarvan heb ik geleerd altijd zuinig om te gaan met geld - en dat het veiligste aandeel ook een shitcoin is, en zoals Taro voor goedkope stroom te gaan, en in het algemeen voor het goedkoopste als de kwaliteit toch hetzelfde is. En dan zit je inderdaad na te denken over een TV die 100 duurder of goedkoper is. Nooit meer uitgeven dan nodig, zodat je veilig zit voor de basisbehoeften in het leven.

En gewoon met 6 bier achter de kiezen een kwart bitcoin in Cake slingeren of 30k aan BIFI als onderpand geven voor 20k stables die je tegen 40% apy wegzet, want ik ben hier natuurlijk niet alleen mijn eigen bank, maar ook mijn eigen hedgefund. 20k verdampt in een maand? Ik voel er niks bij. En omgekeerd ook.
Vreemd mechanisme.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:16
resusaapje schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:28:
[...]

Jij bent nu al de grappigste deelnemer van maand

<3
*;

Ik gun jou dikke gains voor Cspr! het spookt toch nog in mijn hoofd om een beetje aan te schaffen <+:) Eerst de listing afwachten en een dip

[ Voor 28% gewijzigd door Pinsa op 01-12-2023 20:30 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

.GoO schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:55:
[...]

Er zal vast wel eens een Nigeriaanse prins zijn geweest die echt van zijn miljoenen vermogen af moest :+

Tuurlijk het kan, maar de kans op een scam is vele malen groter.
Nou ja, airdrops voor grotere projecten die met een eigen munt komen zijn niet ongebruikelijk. Dit jaar heb ik ook nog $4k aan ARB mogen claimen, want in een bear market toch een fiks bedrag is. En dat voor een stuk of 25 transacties op die chain.
Maar meestal is het wel actief claimen in zulke gevallen. Ik doe niet echt actief aan airdrop hunting, maar het kan best lucratief zijn.

• Gelukszoekr
Dit is toch ook wel geinig, een paar dagen geleden heeft iemand een fout gemaakt en 83 BTC als fee betaald. Deze transactie is opgepikt door Antpool. Ze willen deze 83 BTC terugbetalen.

Ben jij, of ken jij de persoon die deze fout heeft begaan? Volg onderstaande stappen en krijg netjes je 83 BTC weer terug https://www.antpool.com/n...iming%2083BTC%20Gas%20Fee

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLTiyTVrG_9yIYKJrLcbJpshQ8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KV4oGUWC92zjPevO5fiuAkF9.jpg?f=fotoalbum_large

Lets go! }:O

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:34:
Dit is toch ook wel geinig, een paar dagen geleden heeft iemand een fout gemaakt en 83 BTC als fee betaald. Deze transactie is opgepikt door Antpool. Ze willen deze 83 BTC terugbetalen.

Ben jij, of ken jij de persoon die deze fout heeft begaan? Volg onderstaande stappen en krijg netjes je 83 BTC weer terug https://www.antpool.com/n...iming%2083BTC%20Gas%20Fee
Heb al contact, al miste ik het niet echt haha.

Toch geinig dat mensen ineens zenuwachtig worden als je weer eens half smoor sentimenteel wordt over het Bitcoin netwerk en besluit een miner gelukkig te maken met wat extra kleingeld.

Helemaal vergeten dat je tegenwoordig ook pools hebt die nogal nerveus worden als er onlogische dingen gebeuren. Vroeger kon je zo 12k Bitcoin als fee geven en geen haan die er naar kraaide _O- mis die dagen wel.

Ach ja, kan het die mensen ook niet kwalijk nemen, die denken nog in fiat.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:06:
[...]

Ik leef sinds ik in crypto ben gestapt een beetje in twee werelden: ik kom uit een familie die je prima een lange lijn geldvernietigers kan noemen, ik had waarschijnlijk nooit een dag in mijn leven hoeven werken als mijn overgrootvader niet 4 jaarsalarissen in de shitcoin "Russische Spoorwegen" had gestoken in 1913. Of mijn opa geen 30k in de shitcoin "Fokker" had gegooid in 1995.
Generatie Glenn Hodl +1 over 20 jaar:

"en mijn vader in 2023 niet zijn jaarsalarissen in een vage internetworst had gestoken."

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:02
Als je de weekly erbij pakt zie je nu 7 groene weken. Blijft historisch gezien uitzonderlijk dus die retrace gaat er komen.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:32

Chaes

#HODL

PHPResource schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:57:
Als je de weekly erbij pakt zie je nu 7 groene weken. Blijft historisch gezien uitzonderlijk dus die retrace gaat er komen.
This time it's different.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Op zondag een pump naar de 42k. De week erop 10% eraf richting de 38k!

• Moiety
Biggest bulltrap I have ever seen

• Pinsa
Moiety schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:01:
[...]

Biggest bulltrap I have ever seen
Ik wist het Capo zit toch op dit forum, en blijkt ook nog een nederlander te zijn :o

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 01-12-2023 21:06 ]

Verwijderd

Ik kijk zelf alleen naar de 15Y chart: 1 dikke lange groene paal met wick.

En dat die wick eraan gaat, weet iedereen. Het enige wat veranderd is de reeks cijfertjes aan de rechterkant, die worden steeds langer.

Meer hoef je niet te weten, de rest is ruis en afleiding.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 18:52
Pinsa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:03:
[...]

Ik wist het Capo zit toch op dit forum, en blijkt ook nog een nederlander te zijn :o
Zijn er nog mensen die die flappie volgen?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:34

knakworst

Get more sats!

Pinsa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:03:
[...]

Mooi toch.

De baas van Ada huist hier ook, btc100k2021 = plan b, microwhale = microstrategy.

En dan hebben we ook nog sinterklaas. En slux is natuurlijk Satoshi.

• Pinsa
knakworst schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:13:
[...]

Mooi toch.

De baas van Ada huist hier ook, btc100k2021 = plan b, microwhale = microstrategy.

En dan hebben we ook nog sinterklaas. En slux is natuurlijk Satoshi.
_O- _O-

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DV6RXHxzBfwIi3SRIlMkSbowY7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYuDAOQ2ceIKods2tyYL9M5P.jpg?f=fotoalbum_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:27
Daar zat ik vorige week ook al naar te kijken en ik verwacht ondertussen ook wel n dipje. Boeit verder niet, ik ben nu n paar weken in Marokko aan t rondcrossen op de motor. Schitterend én ik wordt iedere dag een beetje rijker *O* *O*

Ik lul ook zomaar wat

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:06:
20k verdampt in een maand? Ik voel er niks bij. En omgekeerd ook.
Vreemd mechanisme.
Ik heb meer 'stress' van mijn stonks/ETF portfolio -5% te zien gaan dan van mijn crypto portfolio -90% te zien gaan, ook al is mijn crypto een veelvoud waard :'( Krijg dat maar eens uitgelegd aan een psycholoog.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Slonzo schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:24:
[...]

Ik heb meer 'stress' van mijn stonks/ETF portfolio -5% te zien gaan dan van mijn crypto portfolio -90% te zien gaan, ook al is mijn crypto een veelvoud waard :'( Krijg dat maar eens uitgelegd aan een psycholoog.
Heel makkelijk op te lossen: je boomer stonks pf verkopen voor een bitcoin stonk ETF volgend jaar.

Dan ben je nog een boomer want not your keys enzo, maar goed. Minder stress ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:32

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
elektriekert schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:16:
[...]

Dat zijn de armen van een 8-jarige
400 Miljoen USD hebben icm dergelijke armen OF iedere dag als vrijwilliger referral linkjes en moonboyshills verwijderen, weer een screenshot maken van TradingView voor wat duimpjes waar je geen reet aan hebt en de hele dag shitcoins traden met de armen van een 40-jarige, ik weet niet wat ik liever heb....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:32
Taro schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:28:
[...]

400 Miljoen USD hebben icm dergelijke armen OF iedere dag als vrijwilliger referral linkjes en moonboyshills verwijderen, weer een screenshot maken van TradingView voor wat duimpjes waar je geen reet aan hebt en de hele dag shitcoins traden met de armen van een 40-jarige, ik weet niet wat ik liever heb....
_O- _O- _O- _O-

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Das met de oude prijzen :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Of het 200 of 600 Miljoen betreft maakt de hele case inderdaad anders, ik ga er nog even over nadenken wat ik liever heb.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:41:
[...]

Of het 200 of 600 Miljoen betreft maakt de hele case inderdaad anders, ik ga er nog even over nadenken wat ik liever heb.
200 miljoen in een paar maanden erbij :) Het is gelukkig maar FIAT

Maar dan ook 24 miljoen (per dag!) staking rewards *O*

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nieuwe poging incoming:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jkv8MhGM7bHQ-yCVCw8B4A9mumk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eMMHCUFIVqgmWR9HVEbTrvGH.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:45:
[...]

200 miljoen in een paar maanden erbij :) Het is gelukkig maar FIAT

Maar dan ook 24 miljoen (per dag!) staking rewards *O*
10% rendement per dag is wel erg veel, of bedoel je wat anders? :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Coldcat schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:53:
[...]

Generatie Glenn Hodl +1 over 20 jaar:

"en mijn vader in 2023 niet zijn jaarsalarissen in een vage internetworst had gestoken."
Ik heb sowieso al de beste investering ooit gedaan: geen kinderen.

En de 12k die ik ooit in crypto heb gestoken, tja, ik heb er al 45k uit getrokken. En de rest doet het niet slecht.
Al die waarschuwingen over dat je al geld kan verliezen, ja, tuurlijk kan dat. En veel mensen zullen er niet rijk van worden. Maar om in deze tijden echt geld te verliezen met crypto vereist toch wel een speciaal niveau van domheid.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:43:
[...]

Ach ja, kan het die mensen ook niet kwalijk nemen, die denken nog in fiat.
Ik heb laatst nog 2 uur vastgestaan aan een Europese buitengrens in een Fiat Multipla. Komt wel heel dichtbij zo. We kregen ook vlak daarvoor een boete wegens geen gordels om. Ook nog in fiat.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Het moet toch mooi zijn om zo veel miljarden te hebben dat je gewoon de eeuwige jeugd kan kopen. Zelf zou ik dan niet opteren voor de leeftijd 14, maar goed, wie ben ik.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slonzo schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:24:
[...]

hmm. Psychotherapeut voor cryptogebruikers kan wel eens een gat de markt zijn.

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-11 15:04
[...]

Hier, heb je nog een duimpje, knul :)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:07:
[...]

Ik heb sowieso al de beste investering ooit gedaan: geen kinderen.
Geen seconde spijt van <3

2 kids

Januari de knip erin, dat dan weer wel :')

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

Echt een geweldig kanaal al sinds mid october!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Alpina schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:28:
[...]

Geen seconde spijt van <3

2 kids

Januari de knip erin, dat dan weer wel :')
Dat lijkt me ook wel de bedoeling. Maar zo'n stelletje snotgorchelaars is gewoon niks voor mij.

• Alpina
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:36:
[...]

Dat lijkt me ook wel de bedoeling. Maar zo'n stelletje snotgorchelaars is gewoon niks voor mij.
_O- (y)

Snap ik ook helemaal. Ieder zijn keuze inderdaad!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 13:53
1x per jaar, wat een lol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0ZiQQNhk84d9fbtr6T-ILfgBwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/55bX49v0N6llHoiVasXVkHiA.jpg?f=fotoalbum_large
gelukkig hier:
1x per week of
2x per week 🙂

[ Voor 71% gewijzigd door Kol Nedra op 01-12-2023 23:55 ]

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:54:
[Afbeelding]
gelukkig hier:
1x per week of
2x per week 🙂
Tot zover het lekker rente compounden bij ING... Ooit startten wij voor beide kinderen een ING rekening die met een bepaalde maandelijkse inleg 18k pp waard zou zijn op hun 18e. Toen bleek dat maximaal 14k en al snel maximaal 4k te worden. En daarna drukten ze liever hun ING spaargeld in TAO dan de ING te sponsoren, de rest is history...

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:58:
[...]

Tot zover het lekker rente compounden bij ING... Ooit startten wij voor beide kinderen een ING rekening die met een bepaalde maandelijkse inleg 18k pp waard zou zijn op hun 18e. Toen bleek dat maximaal 14k en al snel maximaal 4k te worden. En daarna drukten ze liever geld in TAO dan de ING te sponsoren, de rest is history...
Voel me ook aardig in mn poepertje genomen.
Als sinds kind Rabo, daarna ING als extra.

Ze dwingen je gewoon naar Bitcoin…

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:54:
[Afbeelding]
gelukkig hier:
1x per week of
2x per week 🙂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQ2LwsXUTtk8a5V-DG1wUFaffNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdyn0q3uQkjU9w0PLyIgGLEg.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Goud heeft een ATH neergezet!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPhI2OyAdcwOKbHah1BGD4qvnnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJtn91ZKkPgsK2P84J9kSlUt.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pinsa
Pinsa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:08:
[...]

*;

Ik gun jou dikke gains voor Cspr! het spookt toch nog in mijn hoofd om een beetje aan te schaffen <+:) Eerst de listing afwachten en een dip
Bij nader inzien met aanschaffen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpnixBAmhW9FhcD6PYfJ89bDAGs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GJ3yWtniXoaBnO7xCRASBZt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fU0h4ef_pEy_onMKNbQZHgNtLno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQVQ3lZJUV5Rb3y3nnkEYTzS.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
https://coinmarketcap.com/view/ai-big-data/

ICP heeft plek 1 ingenomen

Soon moon?

• Don Guacamole
$Olas gaat lekker, helaas niet in mijn bezit.
Hoor hier vrijwel niemand over $NAKA, wat een parel, aan een dikke run bezig!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Er is maar 1 chart van belang:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMRcJiDYy4aFubyn2AHS0XGw8-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ptvaOvLdVWjGEutllaeYwGDx.png?f=user_large

ING en consorten: go f*ck yourselfs

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:32:
$Olas gaat lekker, helaas niet in mijn bezit.
Wow, eergisteren flipte OLAS nog 0KN in mijn pf, nu heeft OLAS al 1,5x zoveel waarde in de pf als 0KN, gaat lekker :)
Hoor hier vrijwel niemand over $NAKA, wat een parel, aan een dikke run bezig!
Had nog wat USDT op MEXC staan, toegevoegd :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die heb ik ergens in de bear opgepakt en is hier toen ook langsgekomen, maar helaas na een lokale run alweer verkocht :(

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLEx0Q6oEDlGn19sqeYmBt0VIhc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HvLk6VSIUGNvDYi1OslBbXym.jpg?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LINK doet het vandaag ook weer lekker. Van donderdag op vrijdag doet INJ het goed, van vrijdag op zaterdag LINK en SOL, kijken of dat zo blijft repeteren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPhoPTeoPqh6ImyTaXGRTmuFaGk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ju4c1VyAPpSO2russEXLqEIa.png?f=user_large

Op ByBit focus ik mij nu op:
  • BTC
  • ETH
  • SOL
  • INJ
  • LINK
  • ADA
  • DOT
Waarbij het wel jammer is dat je SOL, INJ en LINK niet als collateral kunt inzetten, want dan profiteer je dubbel.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Overal vliegen de +5% en hoger je om de oren, maar BIFI staat nagenoeg stil en mist de wekelijkse +100 USD pumps. Ik durf ze niet om te wisselen, maar neig er wel naar...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sinds die token swap is BIFI een sleeping beauty die nog ontdekt moet worden.

• Don Guacamole
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:02:
Overal vliegen de +5% en hoger je om de oren, maar BIFI staat nagenoeg stil en mist de wekelijkse +100 USD pumps. Ik durf ze niet om te wisselen, maar neig er wel naar...
Uiteraard je eigen keuze, maar heb daar al heel lang geleden afscheid van genomen. Parels uit de vorige run worden keihard ingehaald door nieuwe projecten. Natuurlijk gaan ze wel stijgen komende bull, maar kijk naar de nieuwe projecten: mijn gak op $NAKA is $0,43.. intussen alweer x5 dat lukt je never niet met een dino coin, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. (Sol/Inj)..
het nadeel is soms wel dat er een mega crash komt, zoals toen bij Ator. Ook als btc naar 30K gaat, ga je meer dan de helft verliezen op de nieuwe projecten, daarom: take profit en hou een gezonde hoeveelheid btc, al hoef ik jou dat natuurlijk niet te vertellen.

Goed weekend luitjes!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:31
knakworst schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:10:
Ik weet niet eens wat ik zou moeten doen om die nieuwe BIFI ooit in cash om te zetten. Ik weet wel dat de migratie goed gegaan is en dat ik er heb staan ergens.

Daarom dus ook maar gewoon laten pruttelen. Lager zal het wel niet kunnen, hoger kan altijd.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 14:36
knakworst schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:10:
In Schumacher fase

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-11 18:21

Hodl!

• resusaapje

resusaapje

h less

Matrixport voorspelt Bitcoin koers van $125.000 voor einde 2024

Boeliesj! 8)7

Palen van $3000 per dag elke dag vanaf nu, mensen d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 02-12-2023 11:09 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:09:
Matrixport voorspelt Bitcoin koers van $125.000 voor einde 2024

Boeliesj! 8)7

Palen van $3000 per dag elke dag vanaf nu, mensen d:)b
Kende gij rekenen of nie?

Dan staan we eind 24 op 1,2 miljoen of zo.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum mooie bullflag. Wen 2500 :?

• Kol Nedra
knakworst schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:15:
Ethereum mooie bullflag. Wen 2500 :?
soon, onder de $2k ETH gaan we echt niet meer zien :)

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:58
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:20:
[...]

soon, onder de $2k ETH gaan we echt niet meer zien :)
il Capo is het niet met je eens. Next target, 550 usd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BIFI zal nu wel stijgen, heb ze omgewisseld voor extra OLAS.

Andere reden was dat ze in een aparte wallet, gelocked in een vault, stonden, heb liever gewoon centraal het overzicht, minder kans iets te vergeten, etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eP8P2ES77Rp3sOsvdL1TImNHphc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yD4VoIg9uJNQ76pSUar9tSsv.png?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Olas... plek 2232 op cmc.. man man man, hoe vinden jullie die meuk toch??

Serieuze vraag overigens. Ik vind het geniaal om te lezen dat jullie mooie gains maken d:)b

[ Voor 39% gewijzigd door NeoflexNL op 02-12-2023 11:58 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

_O- _O- _O- "Breaking news, everything is terrible" _O- _O- _O-

Briljant! O+ Mijn weekend is weer helemaal goed.

Dat we volgend jaar allemaal enorme voorspoed mogen hebben met onze cryptomuntjes en zo, weliswaar nog steeds in dat systeem want niemand van ons gaat in het bos wonen, een wat fijner, mooier leven kunnen maken voor onszelf [en onze kinderen]*

*doorhalen wanneer (nog) niet van toepassing

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 16:43
@taro begrijp jij iets van de MC van TAO? Info op cmc lijkt zich erg tegen te spreken, huidige circulating supply (+-5.2 miljoen) zet hem op +- #45 qua ranking. Fully dilluted zou hem dan op #16 zetten, wat mijn interesse wel wat zou temperen...

Ik lijk iets verkeerds te zien.

• Nopheros
NeoflexNL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:56:

Serieuze vraag overigens. Ik vind het geniaal om te lezen dat jullie mooie gains maken d:)b
Dit vraag ik me ook wel eens af idd..
Junia schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:00:
@taro begrijp jij iets van de MC van TAO? Info op cmc lijkt zich erg tegen te spreken, huidige circulating supply (+-5.2 miljoen) zet hem op +- #45 qua ranking. Fully dilluted zou hem dan op #16 zetten, wat mijn interesse wel wat zou temperen...

Ik lijk iets verkeerds te zien.
Gebruik het "i" icoontje voor de beschrijving, klopt prima zo te zien. Nog maar 25% van de coins is in circulatie.. Fully diluted market cap van 6 miljard.. ;w

• Junia
Nopheros schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:06:
[...]

Dit vraag ik me ook wel eens af idd..

[...]

Gebruik het "i" icoontje voor de beschrijving, klopt prima zo te zien. Nog maar 25% van de coins is in circulatie.. Fully diluted market cap van 6 miljard.. ;w
Ja, maar enig idee waarom laat cmc hem op #208 zien als TAO eigenlijk in de top 50 staat?

• Nopheros
Junia schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:16:
[...]

Ja, maar enig idee waarom laat cmc hem op #208 zien als TAO eigenlijk in de top 50 staat?
De overige 75% van de tokens zijn niet beschikbaar / in circulatie en om die reden worden ze niet meegeteld. Dat kan morgen anders zijn of pas over 10 jaar. Ben niet bekend met de tokenomics van TAO.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 02-12-2023 12:21 ]

• Junia
Nopheros schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:20:
[...]

De overige 75% van de tokens zijn niet beschikbaar / in circulatie en om die reden worden ze niet meegeteld. Dat kan morgen anders zijn of pas over 10 jaar. Ben niet bekend met de tokenomics van TAO.
Ja, uiteraard, maar ik bedoel dat met de huidige 25% supply TAO al eigenlijk in de top 50 zou moeten staan, maar dat is verder niet terug te zien in de ranking.

• Alpina
  • Nu online
Nopheros schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:20:
[...]

https://taostats.io/tokenomics/

• Alpina
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:56:

In de SC uiteraard :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXSdakZde5WZXCsCjV3eBBUzfl8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kz5VM0BIyBo9iOAsMelyF0O7.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 37 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!