[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.041.194 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Nopheros schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:43:
[...]

Heb je een Bitcoin adres waar we de training fee heen kunnen sturen? Of valt dit onder black friday O+
Training fee? Is graties. Gewoon zelf hodlen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-10 11:34
BTC richting 38K, ligt veel liquiditeit.. of daarna toch in 1x door richting de 40/41k? #hopium

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:28
nu was het echt de laatste keer met ETH, onder de $2k zien we nooit meer!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-10 19:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Hier ook fiat airdrop gehad, lekker DCA'en op de spaarrekening.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/26jLLN1PY1UAAAAC/boomer-alert-speaker.gif

Klinkt wel iets minder stoer dan anderen die doen alsof ze iedere euro die ze hebben in een gure shitcoin rossen :(

[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-11-2023 11:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:10
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:04:
nu was het echt de laatste keer met ETH, onder de $2k zien we nooit meer!
Ik hou je er aan!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:32
BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:19:
Klinkt wel iets minder stoer dan anderen die doen alsof ze iedere euro die ze hebben in een gure shitcoin rossen :(
Is er een andere manier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:25
gok dat we zo ff 2k omhoog gaan. Gewoon omdat het kan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
38K!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
De vraag is nu, is het liquiditeit pakken of rammen we er in 1x door heen richting 40k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-10 15:40
Gets. Ik zie net dat BTC staken op Kraken helemaal niet meer loont met een whopping 0.15%. Ik kan mij vergissen, maar dat was voorheen toch veel meer? Ik kan mij niet voorstellen dat ik om deze cijfers mijn bitcoinen op Kraken heb laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12

RvV

Ray_ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:37:
Gets. Ik zie net dat BTC staken op Kraken helemaal niet meer loont met een whopping 0.15%. Ik kan mij vergissen, maar dat was voorheen toch veel meer? Ik kan mij niet voorstellen dat ik om deze cijfers mijn bitcoinen op Kraken heb laten staan.
Klopt, ik zag het van de week ook pas. Dit was eerst wel een paar hele procenten.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

Ray_ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:37:
Overgooien naar Nexo. Momenteel 3%

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:52

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:34:
gok dat we zo ff 2k omhoog gaan. Gewoon omdat het kan
Hele lelijke double top nu op BTC.. Heel benieuwd, ik verwacht persoonlijk eerst down om te rechargen voor een move up.

[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 24-11-2023 11:48 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
resusaapje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:40:
[...]

Overgooien naar Nexo. Momenteel 3%
Bitcoin in eigen beheer. Priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:58

Ad Hox

N/A

Gewetensvraag, mijn BTC stack is nu evenveel waard als mijn studieschuld. De rente op stufi wordt per 1-1 zo’n 3% (is nu 0%). Verleidelijk om die in een keer af te lossen… heb het btw niet nodig voor een hypotheekaanvraag, die heb ik al.

Zouden jullie volledig aflossen, een deel, of niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Op liquidation heatmaps ligt er op de langere termijn nog een hele dikke gele balk op de 33.970. Ik ben benieuwd of die (een keer) gepakt gaat worden. Voor de kortere timeframes lijkt een knal naar 40K waarschijnlijker. Wat gaan we doen. Zeg het maar. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ad Hox schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:57:
Gewetensvraag, mijn BTC stack is nu evenveel waard als mijn studieschuld. De rente op stufi wordt per 1-1 zo’n 3% (is nu 0%). Verleidelijk om die in een keer af te lossen… heb het btw niet nodig voor een hypotheekaanvraag, die heb ik al.

FIAT wordt ieder jaar minder waard. BTC kan alle kanten op.

Gezien het verleden en de timing op dit moment zou ik het nu lekker laten staan in BTC!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:46:
[...]

Hele lelijke double top nu op BTC.. Heel benieuwd, ik verwacht persoonlijk eerst down om te rechargen voor een move up.
ik zie heel veel toppen op de daily

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4irmnt8tpN2hOvtzHjO61WjAprA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nINAQpS6Uib5dndgsQ44hiIH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:02:
[...]

ik zie heel veel toppen op de daily

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TU3s5KTWA0viRyF3d5JT5ARLPhA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1qD9krGFPwz2GUMLcjIzfseV.png?f=fotoalbum_large

Ja, maar die laatste candle vormt een perfecte double top met die van 15/16 november. Pas als we die invalidaten door te closen boven 38k op de H1, H4 en daily is er denk ik extra reden tot verdere upside.

My 2 cents iig, kan er naast zitten, maar ik zie eerder 37.0k dan 38.0k nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:10:
[...]

[Afbeelding]

Ja, maar die laatste candle vormt een perfecte double top met die van 15/16 november. Pas als we die invalidaten door te closen boven 38k op de H1, H4 en daily is er denk ik extra reden tot verdere upside.

My 2 cents iig, kan er naast zitten, maar ik zie eerder 37.0k dan 38.0k nu.
zo zie ik em absoluut niet. Gok dat we over uurtje op de 38.5 zitten. Wellicht al verder. Rente neutraal, muren netjes. Alles duid op een run binnen korte tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:19:
[...]

zo zie ik em absoluut niet. Gok dat we over uurtje op de 38.5 zitten. Wellicht al verder. Rente neutraal, muren netjes. Alles duid op een run binnen korte tijd
We gaan het zien :) Ik zit ook gewoon long, dus mij is het om het even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-10 18:57

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:00:
Op liquidation heatmaps ligt er op de langere termijn nog een hele dikke gele balk op de 33.970. Ik ben benieuwd of die (een keer) gepakt gaat worden. Voor de kortere timeframes lijkt een knal naar 40K waarschijnlijker. Wat gaan we doen. Zeg het maar. :)
Het zou natuurlijk heel erg logisch zijn om nog een keer terug te testen in die richting. Dat hoeft natuurlijk nog niet op korte termijn te zijn. Een test van ca. 32/33k is er nog niet geweest. Ook de MA200 is nog niet getest..

Dat laatste kan natuurlijk ook gebeuren door heel lang sideways te gaan, waarbij de MA200 je uiteindelijk inhaalt. Of natuurlijk gewoon een hele lelijke dikke wick naar beneden..

Afijn, voorlopig nog geen black friday op de btc blockchain vandaag.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:43

raq

Coldcat schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:02:
3 jaar geleden op BF hadden we nog de mooie x2 op de cashback van de Binance kaart. 3 maanden voordat de boel x10 ging. Dat was gratis shopppen (als je de koe in de kont kijkt).

Eens kijken wat er vandaag in de aanbieding is :+
Mooie tijden, 8% cashback in BNB die toen 40$ was ofzo, drie maand later deed de BNB $500+. Voor mij een van de betere klappers van de afgelopen run. Teruggerekend waren je aankopen gratis, mits je de BNB heb verzilvert toen de BNB nog dik was.
Dit in het achterhoofd zit ik nu met zakken vol Mantle en MX (naast talloze andere pareltjes), hopend op het BNB-scenario.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wat vinden jullie van initiatieven als de Ryder One: https://www.kickstarter.c...evice-simple-transactions

Wel mooi dat er wat meer naar andere oplossingen dan seed phrases wordt gekeken, maar ja tis maar de vraag hoe lang die hardware (recovery apparaten) ondersteund worden enzo. Al met al wel een goede ontwikkeling vind ik, daar niet van :)

Ondertussen blijft het melig om elke maand weer de cryptospreadsheets in te vullen. One goes up, another down, gemiddeld: idem :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:15
BeyondThunder schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:32:
Kennen jullie Internet Computer Protocol (IPC)? Hoe meer ik me hier in verdiep de enthousiaster ik word.
Deze dude somt het wel mooi op.
Zelf een klein zakje van aangeschaft
Opzich hoef je alleen maar naar het koersverloop te kijken om te weten dat de markt het niet zo'n bijzonder project vind.

Maargoed, ik heb je filmpje aangeklikt. Dan komt een verhaal van meneer die claimt 9 jaar op rij winst te hebben gemaakt in crypto, en nu alles op ICP heeft ingezet. Trots laat de man zijn bag van 2500 ICP. Oftewel zo'n €10k aan waarde. Dat slaat natuurlijk nergens op als dat alles is na 9 jaar winstgevend zijn.

En die 2500 staat locked voor ten minste 8 jaar. Lmao. En dan een lulverhaal over dat dit het beste project ever is. Het gaat x400 straks. Het is een groot marketing verhaal gebacked door "thrust me bro".

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:15

Dat is een vraag die wij lastig kunnen beantwoorden. Je kan er allerlei berekening op loslaten, maar onder aan de streep gaat het er vooral om wat je zelf prettig vind.

Ik heb eerder wel een hypotheek afgelost. Dat werd me destijds afgeraden, en ik had achteraf meer overgehouden, maar de rust van winst nemen en dit soort lasten te verlichten vind ik ook wel goud waard.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 18:20

IMHO: Je leent nu eigenlijk van ons, de brave belastingbetalers, die daar niets van terug zien.
Zo snel mogelijk alles aflossen dus! O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-10 16:39
2Dutch schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:40:
Wat vinden jullie van initiatieven als de Ryder One: https://www.kickstarter.c...evice-simple-transactions

Wel mooi dat er wat meer naar andere oplossingen dan seed phrases wordt gekeken, maar ja tis maar de vraag hoe lang die hardware (recovery apparaten) ondersteund worden enzo. Al met al wel een goede ontwikkeling vind ik, daar niet van :)

Ondertussen blijft het melig om elke maand weer de cryptospreadsheets in te vullen. One goes up, another down, gemiddeld: idem :P
Ik vind de paper backup toch wel een fijnere gedachte. Wat als je over een paar jaar je Ryder One verliest en dat hele bedrijf bestaat niet meer, zit je dan met je TapSafe. Seed phrase is niet de ideale oplossing, maar in mijn ogen beter dan de oplossing die Ryder hier neerzet. Want ik lees in het verhaal nergens hoe je zonder een Ryder One alsnog bij je magische internet munten kan komen als dat bedrijf omgevallen is.

En met een seed phrase kan ik precies hetzelfde bereiken als dit product, ik kan verschillende delen neerleggen bij verschillende mensen zodat ik mocht ik mijn eigen. Sterker nog, dit heb ik nu al in place, ik heb meerdere delen bij verschillende mensen liggen (familieleden), zo is mijn volledige seed nooit ergens voor het grijpen, kost alleen wat meer moeite als mijn ledger naar de klote zou gaan, maar een lege reserve Ledger ligt al thuis om dat process te versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
raq schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:39:
[...]

Mooie tijden, 8% cashback in BNB die toen 40$ was ofzo, drie maand later deed de BNB $500+. Voor mij een van de betere klappers van de afgelopen run. Teruggerekend waren je aankopen gratis, mits je de BNB heb verzilvert toen de BNB nog dik was.
Dit in het achterhoofd zit ik nu met zakken vol Mantle en MX (naast talloze andere pareltjes), hopend op het BNB-scenario.
MNT ik doe eraan mee, ik dca elke maand 1 kratje erin, niet veel want het is geen BTC

en meedoen met launchpads, gelijk verkopen en weer meer MNT van kopen d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2023 13:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Een van de beste gevoelens die ik ooit had was het laatste restje studieschuld wegpoetsen. Mind you: ik had het een paar maanden daarvoor nog gepauzeerd (nooit eerder gedaan), omdat het bedrijf waar ik werkte failliet ging. Zodra ik weer mijn baan terug had de 2k of wat het ook was met veel plezier afgetikt, voelde erg lekker.

Als je de centen verder nergens voor nodig hebt en je heb nog genoeg andere reserves: wegpoetsen zou ik zeggen: ofwel met je digimunten of je andere spaargeld en hopen dat je digimunten nog verder oplopen? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dit is een hele persoonlijke afweging, waarbij je toch vooral op je eigen gevoel moet afgaan..

Wat ik zou doen; niet aflossen. Persoonlijk verwacht ik een mooie bullrun komende periode, waarbij ik niet graag op korte termijn afstand zou willen doen van mijn positie. Nou ben ik zelf ook niet echt heel schulden-avers, maar da's persoonlijk natuurlijk..

Het hangt er ook een beetje vanaf wanneer je die stack ingekocht hebt. Als je alles vorig jaar november/december hebt gekocht en het heeft nu de waarde van je studieschuld, dan voelt het wellicht ook weer anders.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Persoonlijk zou ik sowieso pas starten met beleggen (en dan is beleggen in crypto de meest risicovolle optie, ook al is BTC hele dikke tech) ná aflossing van schulden (hypotheek eigen woning uitgezonderd, maar ook hier liever eerst je LTV-ratio en maandlasten verlagen en dan pas beleggen).

Maar nu deze weg al bent ingeslagen, ik zou nu wachten tot na een nieuwe ATH. Daarna op vaste momenten of prijsniveau's delen verkopen. Je schuld daarmee afbetalen en als het goed is kun je dan met de rest van het geld in de volgende bear middels DCA hetzelfde aantal of meer BTC terugkopen. Ben je volgende bull van de studieschuld af en klaar voor een nieuwe run.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-11-2023 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

markisoke schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:54:
[...]
Ik vind de paper backup toch wel een fijnere gedachte. Wat als je over een paar jaar je Ryder One verliest en dat hele bedrijf bestaat niet meer, zit je dan met je TapSafe. Seed phrase is niet de ideale oplossing, maar in mijn ogen beter dan de oplossing die Ryder hier neerzet. Want ik lees in het verhaal nergens hoe je zonder een Ryder One alsnog bij je magische internet munten kan komen als dat bedrijf omgevallen is.

En met een seed phrase kan ik precies hetzelfde bereiken als dit product, ik kan verschillende delen neerleggen bij verschillende mensen zodat ik mocht ik mijn eigen. Sterker nog, dit heb ik nu al in place, ik heb meerdere delen bij verschillende mensen liggen (familieleden), zo is mijn volledige seed nooit ergens voor het grijpen, kost alleen wat meer moeite als mijn ledger naar de klote zou gaan, maar een lege reserve Ledger ligt al thuis om dat process te versnellen.
Zeer valide punt. Ben ook benieuwd of ze dat nog verder gaan uitwerken, daar kunnen ze niet omheen. Toch volg ik dat soort oplossingen graag, al was het maar als leermoment :) Je kunt nooit voldoende oldskool makkelijke backups hebben inderdaad. Pak de slagletters er maar bij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
2Dutch schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:59:
[...]

Zeer valide punt. Ben ook benieuwd of ze dat nog verder gaan uitwerken, daar kunnen ze niet omheen. Toch volg ik dat soort oplossingen graag, al was het maar als leermoment :) Je kunt nooit voldoende oldskool makkelijke backups hebben inderdaad. Pak de slagletters er maar bij :P
Ik heb de vraag voor het gemak maar even via KS gesteld, kijken of ze er een antwoord op hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
AI is soms echt prachtig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8229sSkrSWu0oy1QbDjq3n6ikF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZKIDo9YN6Gnsn6Pq8cr2LyD.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Ik kom deze liever in de woestijn tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ws6oyogM1WlJtZFHBQzetPJmR3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWuwmGsVLJNDck43QgYPrj92.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ieder diertje zijn pleziertje @Kol Nedra :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:57
Dat hangt er maar net van af waar je op valt..
Persoonlijk vind ik deze ai mooier..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WpD2ST36KitNfW69cbQPqx-YwcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rcn0bXMSgU1sm0HtenbQavC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:14:
[...]

Ik kom deze liever in de woestijn tegen:

[Afbeelding]

Maar ieder diertje zijn pleziertje @Kol Nedra :9B
Haha prachtig, jij dacht dus hetzelfde!

Wen AI coins moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wat zou AI van de gemiddelde gebruiker van dit forum maken?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSQG3PIAvJiFRMnltYKodBZlnfA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oxIjz7BW5fA3sly3qk03u8gV.jpg?f=user_large

When moon?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_dtVGMuEZrrzhsKYl3dtqruszA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mrVcBLFWo93x9YrSANETj105.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wel tof toch, crypto heeft de mogelijkheid geboden voor een verschuiving van de rijkdomsverdeling van de extraverte vlotte carrièretijgers in sales/finance/etc naar voornamelijk introverte(re) mensen met affiniteit voor digitale oplossingen, "de klassieke computernerd".

Nu zijn wij de early adopters (of je nou bent gestart in 2010 of 2023, iedereen hier is er relatief vroeg bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:26

WhySoSerious

Be the change.

Waar is de 38K babe?

Nog heeeel even wachten met volgende stijging, vers fiat is in aantocht voor nieuwe flufjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
WhySoSerious schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:52:
Waar is de 38K babe?

Nog heeeel even wachten met volgende stijging, vers fiat is in aantocht voor nieuwe flufjes.
Fiat airdrop is hier al geweest. Maar ik wacht rustig af of die 40k nu eens genaderd gaat worden. Of de 29/30/32k. Dit rangen rond 36-38k wordt saai, laat er maar eens een retest komen of een move omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:58

Ad Hox

N/A

BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:57:
[...]

Persoonlijk zou ik sowieso pas starten met beleggen (en dan is beleggen in crypto de meest risicovolle optie, ook al is BTC hele dikke tech) ná aflossing van schulden (hypotheek eigen woning uitgezonderd, maar ook hier liever eerst je LTV-ratio en maandlasten verlagen en dan pas beleggen).

Maar nu deze weg al bent ingeslagen, ik zou nu wachten tot na een nieuwe ATH. Daarna op vaste momenten of prijsniveau's delen verkopen. Je schuld daarmee afbetalen en als het goed is kun je dan met de rest van het geld in de volgende bear middels DCA hetzelfde aantal of meer BTC terugkopen. Ben je volgende bull van de studieschuld af en klaar voor een nieuwe run.
Dank, waardevolle input van jullie! Ik heb halverwege dit jaar ingekocht, sta op zo’n 3K winst. Ik ga de komende bullrun nog even aankijken en dan gedeeltelijk aflossen. Voelt inderdaad erg lekker als ik dat stukje lening heb weggepoetst.

When moon? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10 19:12
https://u.today/cardano-p...or-investors-should-watch

Wat denken jullie? Alarmbellen ofniet?

TA filmpje erbij van yt-er

Hier zie je goed het w-patroon waar ik het laatst over had bij ADA, volgens TA zou je dus denken dat er een uitbraak gaat plaats vinden.

Vraag is natuurlijk gebeurt dit ook of dikke reject :)

Anyway waar blijft dat black friday geld richting crypto! Koers doet vrij weinig… :>

[ Voor 54% gewijzigd door Pinsa op 24-11-2023 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Coinmerce, de Nederlandse crypto broker heeft vandaag een dikke blackfriday aanbieding, als je je aanmeld via een vriend krijg je direct crypto twv €20. Btc/eth/link. Het is maar dat jullie het even weten. O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-10 13:32
BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:57:
[...]

Dit is niet het advies waar je snel rijk mee wordt, wel een goed advies naar mijn mening. Heb zelf ook een mooi gedeelte van de hypotheek afgelost, waardoor de maandlasten dermate laag zijn dat er veel geld overblijft om met flufjes, kratjes of fustjes in crypto en boomer aandelen te pompen. Staat het onder water en zie je in enkele uren meerdere maandsalarissen verdwijnen? Ik slaap er niet minder om.

Over crypto gesproken? Wen scam friday/ weekend pump??

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:45

knakworst

Get more sats!

Stovirpi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:33:
[...]

Over crypto gesproken? Wen scam friday/ weekend pump??
Ik vind het een goed teken dat we niet -20% gaan vandaag, afgelopen jaren was dat anders. Morgen dan maar wel +20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ik ben wat laat met de fiat-airdrop conversie deze maand. Nu staan de Euro's net op de exchange, maar alles is vandaag zo duur. Wen dump?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
Ray_ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:49:
Ik ben wat laat met de fiat-airdrop conversie deze maand. Nu staan de Euro's net op de exchange, maar alles is vandaag zo duur. Wen dump?
5 minuten nadat je koopt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok zojuist BTC gekocht letsgooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Ik was ongeduldig, dus dan zouden we nu ongeveer een rode paal moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ray_ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:14:
[...]

Die hebben we sowieso 1 x per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

[...]

Da's raarrrr, hij is groen! 8)7

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:40

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9SIlYOuWF755FlWNMdag53-0eQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raFNvWvTyrgFVG705OkupTlX.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Whoohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
[...]

Groen.. niet meer naar mijn advies luisteren dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Lets go! Laatste kans om onder de 40 te kopen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gbMJgbeDWX0Rm6px-hEJLKbpvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XJfbN8kv5d3oBLk5yXkGWP6M.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ethereum zit nu tegen zijn weerstand aan te beuken...als deze breekt oh boy...2300 next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:35:
Ethereum zit nu tegen zijn weerstand aan te beuken...als deze breekt oh boy...2300 next?
Hopium

ATH was 4.878 op 10/11/2021.

/Hopium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjA0OQ3qwSQ2-eeGQAFag1ZabsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/na3jzRKatl31GaKsWKDB0hPx.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:38:
[...]

Hopium

ATH was 4.878 op 10/11/2021.

/Hopium
9.756 = FUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-10 11:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93b1xXJD0rACYzXIg4zM3UZ7dZ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K2qnll6h1oBF1y443k20xsYa.png?f=fotoalbum_large

Imo bijna op een cruciaal punt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 23:34

troje

was here!

De enige weg is omhoog!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:35
il Capo of Crypto is wel volhardend:

‘Current situation:

Deviation above the previous highs. Most people expecting $40k+. It would be perfect if that level gets front run.

The level of greed, arrogance and cockiness is reaching extreme levels. It reminds me of when price was at $45k-48k back in March-April 2022. I was calling for $21k-23k back then and  the hate level was very similar in percentage. But there's a big difference now; price is much lower and fundings are much higher (reaching ATH levels)

The market will tell if the bear market rally / manipulation thesis was right or not. In my opinion it's very clear, and if that's the case... it could be fully retraced within a few days/weeks. That's why I prefer to be stay out of the market still.

The $30k-31k level should show some support since it was the main level for a long time and there will be a "S/R flip narrative". Probably a short-term bounce from there if reached. Actually, if it breaks below $35k, it would confirm all the bearish divergences and they are strong enough to take the price below $30k eventually. Below there, the only support would be $25k but it has been tested several times and with that trend break it shouldn't hold. That would take us to the main target of $12k.’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sla je slag, black Friday deal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8Melg9YzAyd3k5rCOwZTHtB2V4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1RTXuxKNVDeDEkS4tclc5ey.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
JJ1984 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:53:

‘Current situation:

Deviation above the previous highs. Most people expecting $40k+. It would be perfect if that level gets front run.

The level of greed, arrogance and cockiness is reaching extreme levels. It reminds me of when price was at $45k-48k back in March-April 2022. I was calling for $21k-23k back then and  the hate level was very similar in percentage. But there's a big difference now; price is much lower and fundings are much higher (reaching ATH levels)

The market will tell if the bear market rally / manipulation thesis was right or not. In my opinion it's very clear, and if that's the case... it could be fully retraced within a few days/weeks. That's why I prefer to be stay out of the market still.

The $30k-31k level should show some support since it was the main level for a long time and there will be a "S/R flip narrative". Probably a short-term bounce from there if reached. Actually, if it breaks below $35k, it would confirm all the bearish divergences and they are strong enough to take the price below $30k eventually. Below there, the only support would be $25k but it has been tested several times and with that trend break it shouldn't hold. That would take us to the main target of $12k.’
Wat een pannenkoek joh. En hij heeft het over funding at ATH? Funding op margin is volledig neutral terwijl we uitbreken? Hoe gezond wil je het hebben. Die vent kan beter ergens bij de mac gaan werken of vakkenvullen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

En tóch hebben we allemaal een beetje capo in ons, want wie wil er nu niet nog een allerlaatste keer op 12k inkopen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:13:
En tóch hebben we allemaal een beetje capo in ons, want wie wil er nu niet nog een allerlaatste keer op 12k inkopen doen?
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dan wel graag met de garantie dat we daarna wel weer gewoon omhoog gaan :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:13:
ja prima allemaal uiteraard. Maar vind het wel een beetje kansloos. Er zijn zat mensen die naar die lamlul luisteren en dus volledig de boot missen.
Er is maar 1 manier waardoor we nu nog naar 12k, en dat is een liquidity squeeze zoals tijden start covid. En die zie ik nu niet gebeuren. Ja we zitten in een recessie, maar voor zo'n flascrash met een daling van 70% vanaf hier is bijna een covid^2 of een halve kernoorlog nodig.

wat wel kan is dat we vanaf hier langzaam dood bloeden na een negatief etf verhaal. Maar op die manier komen we nooit bij 12k. Dan gaat er 10k af....max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:18:
[...]

ja prima allemaal uiteraard. Maar vind het wel een beetje kansloos. Er zijn zat mensen die naar die lamlul luisteren en dus volledig de boot missen.
Er is maar 1 manier waardoor we nu nog naar 12k, en dat is een liquidity squeeze zoals tijden start covid. En die zie ik nu niet gebeuren. Ja we zitten in een recessie, maar voor zo'n flascrash met een daling van 70% vanaf hier is bijna een covid^2 of een halve kernoorlog nodig.

wat wel kan is dat we vanaf hier langzaam dood bloeden na een negatief etf verhaal. Maar op die manier komen we nooit bij 12k. Dan gaat er 10k af....max
True, maar het leuke aan zwarte zwaantjes is dat niemand die ziet aankomen 😉

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYVQRdAjYrlsyX98Mf1fP72DHkM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qqOY1FYlOWw9evysor6VIB02.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:29:
[...]

True, maar het leuke aan zwarte zwaantjes is dat niemand die ziet aankomen 😉
klopt maar ze doen er ook niet echt toe imo. Ja als er 1 komt prima, dan knal ik er nog een grote zak fiat in. Deed ik toen met covid ook. Al verkocht ik 2 dagen voor de crash op 6 a 6,5k nog 1 btc. En kocht er 1,5 terug rond de 4k. Was mijn beste spot trade (doe ik overigens praktisch nooit).

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:31:
[...]

klopt maar ze doen er ook niet echt toe imo. Ja als er 1 komt prima, dan knal ik er nog een grote zak fiat in. Deed ik toen met covid ook. Al verkocht ik 2 dagen voor de crash op 6 a 6,5k nog 1 btc. En kocht er 1,5 terug rond de 4k. Was mijn beste spot trade (doe ik overigens praktisch nooit).
Precies wat ik ook deed, maar dan met 100 DOGE. En 15 hele teruggekocht, 2 maanden later.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:39:
[...]

Precies wat ik ook deed, maar dan met 100 DOGE. En 15 hele teruggekocht, 2 maanden later.
hahhahahahhah daar ging mijn schultbrau _O-

maar ff serieus, jij had die troep ergens toch ook onder de 20 sats opgepikt? ik had een tas van die rommel op 17 sats gekocht en had nog een lading van mijn mine acties uit 2014. Volgens mij ergens tussen de 225 en 270 sats weer verkocht toen. Werd helaas volgens mij iets van 700 a 800sats toch? Shit happens

[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 24-11-2023 17:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
JJ1984 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:53:

‘Current situation:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/kDUG3blD_F8AAAAC/leo-laughing-bitcoin.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/k-FrkSOZ56gAAAAC/liotta-laugh.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Rekt.
Capo was right.
Manipulasie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
ja dit gechop is vaak een teken dat wat grote jongen zo veel mogelijk sats uit de handen van retail willen meppen. Meestal na 1 a 2 maanden is er niets meer uit te kloppen of snapt retail eindelijk wat er aan de hand is. Dit patroon heb je werkelijk waar elke 1e fase van de bullrun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ziet er nog prima uit hoor op de deelie!

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KW8lAI_Egl7rYGhVselpkKw-ic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bSE27IagLXOSktI8pLMB8jvf.jpg?f=user_large

[ Voor 250% gewijzigd door MrMrq op 24-11-2023 19:39 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Benjamin Cowen zet net een nieuwe video online voor Ethereum. Samenvatting mega rekt in de komende weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:01
Joke's on you Jesus! nog nooit een bitoin gehad O-) enkel shitcoins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:55:
Benjamin Cowen zet net een nieuwe video online voor Ethereum. Samenvatting mega rekt in de komende weken.
die jongen heeft ook echt een enorme klap van de molen gehad he

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:55:
ik heb al gezegd dat we niet meer onder de $2k komen met ETH, wie geloof je meer? :w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtjJXITBI_2oOLtHvjdauLCV0j8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E9yL018VhQXaXz3oHooGk0Id.jpg?f=fotoalbum_large

jammer krijg ik van de baas fiat airdrops ipv BTC op mijn wallet.....je moet er dus maar accepteren 😌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:37:
[...]

Verkopen die zooi, niet meer kijken, nooit meer aan altcoins branden, en DCA'en in voornamelijk BTC met een beetje ETH.

NFA want na verkoop gaat ATOR driedubbel moon. Maar misschien ook niet.

En het bellangrijkste, weer lachen, vier je gezondheid, het leven is tekort om humeurig te zijn over de waarde van een paar fantasiemuntjes.
En Inderdaad. Ator moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhXJNkEGIkL4z79JNz7Jqn3WP4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dTjkEeN0sT3k42Duhua3Rb51.jpg?f=fotoalbum_large
'Deze keer is het anders, of toch niet? ' https://fd.nl/financiele-...1124&utm_term=app-android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:26:
[Afbeelding]

jammer krijg ik van de baas fiat airdrops ipv BTC op mijn wallet.....je moet er dus maar accepteren 😌
Dat is mooi! Dat is precies waar BTC tegen hedged. Hoe beter die hoge prijzen, hoe mooier.

Daarover gesproken. Met al die hoge rentes had ik wel verwacht dat er een aantal banken in de USA REKT zouden gaan. Ik voel aan het water dat er daar wat schimmige zaken gedaan worden om het mooier te laten lijken dan het is. Van negatieve rente 2 jaar terug naar dik 5% nu. Dat moet toch meer klappers geven.

2024 wordt een mooi jaar! Exact een jaar tot de ATH eraan gaat volgens de historie!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ok, zo’n snel herstel had ik ook niet verwacht…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAH8va7Lv-bF7UrQuML01LjkfBo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hN20auU1ZuTSovcvn5074mej.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-10 00:42
Don Guacamole schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:36:
Ok, zo’n snel herstel had ik ook niet verwacht…

[Afbeelding]
AI gaat echt los laatste tijd en is nergens nog uit weg te slaan (nieuws, talkshows)… naar m’n stopt stop dit nog niet direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 09:29
gelukkig trekt Ator weer bij inderdaad.. alle heisa om niks 😅

wat is crypto toch een emotionele rollercoaster soms

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dikke $PAAL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gaat ie dan aan de slag met stablecoin dollars?

Bullish voor ETH 🍺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:46
Toen we vanmiddag op 38200 zaten heb ik er nog even €1000 in gefomo’d :’), terwijl ik al een jaar niet voor zo’n bedrag gekocht heb.

Maar komt goed toch. HODL!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:40:
[...]

hahhahahahhah daar ging mijn schultbrau _O-

maar ff serieus, jij had die troep ergens toch ook onder de 20 sats opgepikt? ik had een tas van die rommel op 17 sats gekocht en had nog een lading van mijn mine acties uit 2014. Volgens mij ergens tussen de 225 en 270 sats weer verkocht toen. Werd helaas volgens mij iets van 700 a 800sats toch? Shit happens
Ja klopt, ik had er op een gegeven moment een mooie bag opgepikt op 15 sats. Voor 45 sats alles weggedaan, een x3, blij als een klein kind. Toen kwam die hele Wallstreet Bets hype, en Elon met zijn DOGE shills. Had ik het 3 maanden langer vastgehouden was het een x150 geweest in euro ofzo, had ik meerdere jaarsalarissen gehad 8)7

Maargoed wat doe je eraan.
Pagina: 1 ... 31 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!