[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.041.173 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 22:31
Hoop pvv'ers duwen uit pure euforie hun laatste spaarcenten in btc!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Spijtig dat iedere Nederlander evenveel stemrecht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:22
knakworst schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:40:
[...]

vind je niet dat iedereen gelijk is dan?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:04

Chaes

#HODL

knakworst schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:40:
[...]

Teleurstellend maar niet verrassend. VVD heeft het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt (ook tijdens de campagne).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Goed dat jullie het even aanhalen!

Vanaf hoe laat kan je morgen eigelijk stemmen :?

Had namelijk die saaie stemwijzer aan de kant geschoven en onder het mom van een drankje onderstaand link gebruikt om uiteindelijk tot een keuze te komen d:)b

YouTube: Lijsttrekkers Tracks 2023 - 'Zin in de verkiezingen man!'

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:10
Geen discussies aub over politiek. Daar zijn andere topics voor. We leven in een democratie waarin de meeste stemmen gelden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:18:
Goed dat jullie het even aanhalen!

Vanaf hoe laat kan je morgen eigelijk stemmen :?

Had namelijk die saaie stemwijzer aan de kant geschoven en onder het mom van een drankje onderstaand link gebruikt om uiteindelijk tot een keuze te komen d:)b

YouTube: Lijsttrekkers Tracks 2023 - 'Zin in de verkiezingen man!'
Vanaf 9:00 en vergeet niet om 2 vakjes ipv 1 aan te vinken als je op GL/PVDA wil stemmen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 23:21

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Had het volgens mij hier gelezen maar LiquidLayer $lila doet het ook lekker. Dank voor de tip. Baal nu wel dat ik zo weinig heb gekocht gister en meer in 0KN heb gestopt.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 09:29
Wil toch even advies vragen hier weet niet goed wat ik moet doen momenteel..

Ben een beetje over commited gegaan op ator in de dip en dit blijft maar dippen helaas weet niet of ik nu toch mijn verlies ( bijna 70% van mijn PF) moet pakken en moet opbouwen ergens anders in of hopen op een bounce...

Heel dom zelfs naar alle signalen maar moet het maar als een les zien dan.

Ben er zelf best down onder ook dit is crypto maar wist niet dat het mijn humeur zo zou gaan beïnvloeden.

[ Voor 12% gewijzigd door JustC op 23-11-2023 08:23 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JustC schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:22:

Ben een beetje over commited gegaan op ator in de dip en dit blijft maar dippen helaas weet niet of ik nu toch mijn verlies ( bijna 70% van mijn PF) moet pakken en moet opbouwen ergens anders in of hopen op een bounce...

Ben er zelf best down onder ook dit is crypto maar wist niet dat het mijn humeur zo zou gaan beïnvloeden.
Verkopen die zooi, niet meer kijken, nooit meer aan altcoins branden, en DCA'en in voornamelijk BTC met een beetje ETH.

NFA want na verkoop gaat ATOR driedubbel moon. Maar misschien ook niet.

En het bellangrijkste, weer lachen, vier je gezondheid, het leven is tekort om humeurig te zijn over de waarde van een paar fantasiemuntjes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Een wijze les. Ik ben er meteen uitgegaan na het bericht van @zenith volgens mij dat hij problemen kreeg met het Tor netwerk. Bedankt nog, de eerste Twitter berichten kwamen pas later kun je nagaan…

Dit was letterlijk de top op Kucoin achteraf gezien.

Als je dit niet dagelijks kunt bijhouden zou ik een stabiele pf proberen op te bouwen met Bitcoin en eventueel Ethereum. Bij mij ook nog steeds 1 en 2.

Dat gezegd hebbende ben ik ook flink de sjaak als er met TAO iets niets goed blijkt te zijn, wat ik voorlopig niet verwacht. Maar kan ik er denk ik alsnog vrij goed op anticiperen.

Je laatste zin is wel een belangrijke want dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Even laten rusten en kijken wat de beste opties zijn.
Die paar fantasiemuntjes zijn het niet waard in ieder geval.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39

Ik heb nog wat BUSD, misschien maar ff omzetten naar wat anders ;-)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:09
@JustC Waarom ben je zo extreem in ATOR gegaan? Had je een goed verhaal, of was het simpelweg inspringen en hopen op meer? Dat kan nog wel een verschil maken

Over het algemeen is het niet verstandig voor 70% in een alt te knallen tenzij je echt denkt een goede reden daarvoor denkt te hebben.

Als het vertrouwen weg is, of zoals je aangeeft je ongemakkelijk te voelen kan je beter maar gewoon verkopen. Pak je verlies. En dan ook dat Ator voorlopig maar helemaal vergeten.

Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring helemaal klaar bent met crypto. Er liggen hier echter nog steeds genoeg kansen. Wat denk ik belangrijk is is dat je leert dat er elke dag weer nieuwe coins pumpen. Accepteer dat je ze bijna allemaal gaat missen. Verdiep je, kies er een paar uit, en dan niet zulke percentages per coin.
Niet teveel muntjes buiten de top100, en niet teveel wisselen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

resusaapje

h less

Gèh gèh gèh,

Mijn geheime fantasiemuntje Litentry $LIT gaat naar de $1 toe. Heerlijk. Vooral omdat ik geen idee heb waarom O+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 14-10 09:29
@Gelukszoekr

Geen reden , puur greed en hopium.

Ik heb in 2021 goed verdiend aan munten zoals Trias en INJ en hoopte dit keer een soortgelijke slag te slaan om de gezamelijke spaar rekening wat aan te vullen na alle dure dagen.

Dom ik weet het nu ben ik duurder uit maar goed we komen er wel uit hoor. Het is geld wat ik kan missen maar toch zuur.

Ik ga eens jullie adviezen over DCA opvolgen en inderdaad in wat andere crypto's zitten die minder volatiel zijn. :)

Het is al fijn het even van mij af te schrijven.

[ Voor 16% gewijzigd door JustC op 23-11-2023 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:50
JustC schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:40:
@Gelukszoekr

Geen reden , puur greed en hopium.

Ik heb in 2021 goed verdiend aan munten zoals Trias en INJ en hoopte dit keer een soortgelijke slag te slaan om de gezamelijke spaar rekening wat aan te vullen na alle dure dagen.

Dom ik weet het nu ben ik duurder uit maar goed we komen er wel uit hoor. Het is geld wat ik kan missen maar toch zuur.

Ik ga eens jullie adviezen over DCA opvolgen en inderdaad in wat andere crypto's zitten die minder volatiel zijn. :)

Het is al fijn het even van mij af te schrijven.
Mooi dat je dit deelt, en herkenbaar. Zelf heb ik ook aardig wat gains verloren door die crash, maar het ging hier om een paar procent op het totale pf. Ik zie alts als aanvulling op het grotere geheel, en ben me volledig van bewust dat ze in een dag letterlijk naar 0 kunnen gaan, dat hebben we super vaak gezien. (Luna, ftt etc en nu Ator). Ik had ook vertrouwen in Ator maar had de luxe dat mijn eerste aankoop op $0,13 was gedaan. Het heeft mij dus geen geld gekost, alleen minder winst.
Het leermoment is dat je dus regelmatig profit moet nemen op alts, en dat je dus rekening moet houden met een worst case scenario.
Ik heb nog steeds wat Ator staan omdat ik wel vertrouwen heb in het team en de nieuwe roadmap, al is 50% vd week wel verkocht.
Nu is het nog 1,5% van het pf. 0 risico dus.
Fyi, de 1% groeide de afgelopen weken uit tot 8%, dus het kan zeker lonend zijn, maar over exposure is gewoon een enorm risico.
Nfa, en dyor.
Sterkte

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:56

Next luna…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Hier lees je natuurlijk ook iedere dag over de dikke gains met die ene munt die moon gaat. Je slaat je voor je kop die niet te hebben. Mensen delen graag goed nieuws. Die oneindige dikke gains zijn niet de normaal.

High risk, high reward.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:36:
Hier lees je natuurlijk ook iedere dag over de dikke gains met die ene munt die moon gaat. Je slaat je voor je kop die niet te hebben. Mensen delen graag goed nieuws. Die oneindige dikke gains zijn niet de normaal.

High risk, high reward.
Vind dat hier nog wel meevallen hoor. Hier volgt meestal wel de extra zin: when dip of dit kan niet goed blijven gaan. Twitter is een ander verhaal.

• zwembroek
Daar ist ie weer. Donderdag dipdag!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:23:
Daar ist ie weer. Donderdag dipdag!
Doe mij meer van dat soort dipdagen met een stijging van 2.4% in de laatste 24 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:26:
[...]

Doe mij meer van dat soort dipdagen met een stijging van 2.4% in de laatste 24 uur.
De dag is net begonnen. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:36:

High risk, high reward.
De meesten hier hebben altijd nog een gezond gedeelte van hun portfolio in spot ETH en BTC zitten. Daardoor kun je weg komen om met een gedeelte van je portfolio meer risico te nemen door middel van shitcoins en leverage traden.

Met een gedeelte van mijn pf zit ik ook in een AI play (high risk) en Solana ecosystem (high risk). Met de gedachte dat ik hier een mooie klapper kan maken. Maar ben ervan bewust dat het ook naar 0 kan gaan. Ik voel me er comfortabel bij, omdat ik weet dat ruim 80% van mijn pf ETH en BTC is dat in een cold wallet staat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9u3ZAax3AuhEFQjTkG7bmBeVfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fy70wgl1t1xI4fTJLaJT7aAl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik neem dat de grenzen ook dicht gaan voor shitcoins nu.

Alle shitcoins die hier nu al zijn, worden teruggestuurd naar de buitenlandse whales.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-11-2023 13:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:32:
[...]

De meesten hier hebben altijd nog een gezond gedeelte van hun portfolio in spot ETH en BTC zitten. Daardoor kun je weg komen om met een gedeelte van je portfolio meer risico te nemen door middel van shitcoins en leverage traden.

Met een gedeelte van mijn pf zit ik ook in een AI play (high risk) en Solana ecosystem (high risk). Met de gedachte dat ik hier een mooie klapper kan maken. Maar ben ervan bewust dat het ook naar 0 kan gaan. Ik voel me er comfortabel bij, omdat ik weet dat ruim 80% van mijn pf ETH en BTC is dat in een cold wallet staat.
De ervaren rotten hier hebben de boel goed verspreid, en maken goede keuzes. Als je over die dikke coins leest die allemaal moon gaan krijg je vanzelf FOMO. Dan denk je ook, had ik die troep maar gekocht. De verliezen en risicomangement aan de achterkant zien je niet, maar is er wel degelijk. Daarom weet ik voor mezelf dat goed te plaatsen en te negeren. Iedereen hier zou je voor gek verklaren als je met 70% van je PF in een shitcoin die al moon is gegaaan instapt.

We krijgen altijd de mooiste memes als het omhoog schiet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FS9d0lTjXMzVruvINAXkdUjCvas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t1B9hMGKtBDyj4o5meEhTbwa.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNaKtUPybbNXvrwA6YQmUpInmCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cDGpfHb774glpVKfAOW0xfXW.png?f=user_large

Er zijn genoeg mensen die inspringen op de vliegende raket die groene palen neerzet. Dat is altijd iets wat me hier bijgebleven is. Nooit op de groene palen inkopen. Precies de exit-liquiditeit die nodig is om de dikke gains te maken. Soms maak je dikke gains maar meestal niet.

Niet bedoeld als kritiek op de mooie MOON posts. Meer een observatie wat greed met mensen doet. Meer, meer, meer in plaats van voorzichtig instappen wetende dat het naar $0,06 kan gaan. En genoeg funds overhouden om te spreiden en bij te kopen als het REKT gaat. En op tijd weer uit te stappen als de fundamentals veranderen voor de shitcoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG142XfR9onF0hiSABRiEI3B8Cs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 23-11-2023 13:08 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:32:
[...]

TAO?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aioz toch. Gaat aardig. :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Oh ja, die heb ik ook. Heb nu voor AI plays TRAC, AIOZ. RNDR, KAS en TAO koop ik alleen op retracements, anders heb ik ze maar gemist.

Aangezien dit ook een soort emo therapie topic is de laatste tijd, wil ik nog even melden dat ik vrij ontdaan ben door de verkiezingsuitslag, zeker nu ik expat ben. Goed, we gaan over een jaar toch weer kiezen want deze formatie gaat niet lukken :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:28:
[...]

Oh ja, die heb ik ook. Heb nu voor AI plays TRAC, AIOZ. RNDR, KAS en TAO koop ik alleen op retracements, anders heb ik ze maar gemist.

Aangezien dit ook een soort emo therapie topic is de laatste tijd, wil ik nog even melden dat ik vrij ontdaan ben door de verkiezingsuitslag, zeker nu ik expat ben. Goed, we gaan over een jaar toch weer kiezen want deze formatie gaat niet lukken :P
Ik hou TAO ook in de gaten. Maar net wat jij zegt alleen bij een retracement. Dan wissel ik mijn memecoin Corgiai hier voor in. Ik zou je wel willen verzoeken om dit topic niet te vervuilen met politiek geneuzel. Daar komt alleen maar ellende van. :) Ik wil niet op de stoel van de mods hier gaan zitten trouwens. Ik hoop alleen dat we het hier gezellig kunnen houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:37:
[...]

Ik hou TAO ook in de gaten. Maar net wat jij zegt alleen bij een retracement. Dan wissel ik mijn memecoin Corgiai hier voor in. Ik zou je wel willen verzoeken om dit topic niet te vervuilen met politiek geneuzel. Daar komt alleen maar ellende van. :) Ik wil niet op de stoel van de mods hier gaan zitten trouwens. Ik hoop alleen dat we het hier gezellig kunnen houden.
Van jou neem ik alles aan kerel, no worries. Ik houd er over op O+
Hee, das mien meme. Had ik een NFT van moeten maken en dik mee kunnen verdienen :/

[ Voor 26% gewijzigd door Jedi_Pimp op 23-11-2023 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15UyvNSrDGpAZaf0eWYEooAc1Y8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUl66DPX4KoZZM5WxZh9G8EQ.jpg?f=fotoalbum_large

"Future of money"

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• jvel92
  • Nu online
Nee. Zag een maand geleden wel een TAO shill op Twitter (toen het nog rond 80 USD was). Ook wat onderzoek gedaan, maar om de een of andere reden niet ingestapt. Met het oog op de marketcap voelt nu instappen wat laat. Maar gaat ongetwijfeld nog verder groeien.

Afgelopen zaterdag een mooie positie in AIOZ genomen. Letterlijk een uurtje voordat het begon te pompen. Is redelijk onder de radar gebleven de afgelopen jaren en wel door gebouwd.

Daarnaast een positie in SHDW (Solana shitcoin). Doen iets met decentlized storage, liften blijkbaar ook mee op het AI narratief. Dus helemaal prima :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Haha dat is mooi fucked up. Maar jij hebt nog vertrouwen in TRAC @Jedi_Pimp ? Ik volg het project niet meer. Ik wist niet eens dat ze ook wat met ai deden. Ik hoop niet voor je dat er teveel bagholders uit de vorige bull zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:46:
[...]

Nee. Zag een maand geleden wel een TAO shill op Twitter (toen het nog rond 80 USD was). Ook wat onderzoek gedaan, maar om de een of andere reden niet ingestapt. Met het oog op de marketcap voelt nu instappen wat laat. Maar gaat ongetwijfeld nog verder groeien.
Marketcap is idd vrij hoog al! Daar had ik niet naar gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:49:
[...]

Haha dat is mooi fucked up. Maar jij hebt nog vertrouwen in TRAC @Jedi_Pimp ? Ik volg het project niet meer. Ik wist niet eens dat ze ook wat met ai deden. Ik hoop niet voor je dat er teveel bagholders uit de vorige bull zijn.
Zeker. Wordt steeds vaker genoemd door AI coin shillers. Steeds meer adoptie, die DKG wordt daadwerkelijk gebruikt. In een week tijd van 27 (ofzo) naar 40 cent. More to come. Twitter volgers met 15% gestegen in een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:52:
[...]

Zeker. Wordt steeds vaker genoemd door AI coin shillers. Steeds meer adoptie, die DKG wordt daadwerkelijk gebruikt. In een week tijd van 27 (ofzo) naar 40 cent. More to come. Twitter volgers met 15% gestegen in een paar dagen.
Goed om te horen. Klinkt goed!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:52:
[...]

Marketcap is idd vrij hoog al! Daar had ik niet naar gekeken.
Gewoon af en toe eens in het meme topic kijken _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUUt8Xs71eUZ4PZuR3RIepPpPuc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VuPf0qd3dNJzJjuSFGqiPNN9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:54:
[...]

Gewoon af en toe eens in het meme topic kijken _O-

[Afbeelding]
Dan zijn van die bullseye pareltjes als je daar vroeg bij bent. Mooi om te zien! Zo zie je maar weer dat er in de beer voldoende kansen liggen. Ik heb daar echt veel te weinig meegedaan.

• resusaapje

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:52:
[...]

Mooi. Zit met een zak $OTP. Da's TRAC op DOT. Al sinds 2022 beloven ze dat er iets mee gaat gebeuren. Tot nog heeft de token niet eens een waarde ;(

Maar goed, https://world.origintrail.io/ bestaat nog steeds en Coingecko kent 'm ook https://www.coingecko.com/nl/coins/origintrail-parachain

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmmz helaas geen fiat AirDrop vandaag gehad, hopelijk morgen wel.

hier wel mensen geluk gehad met de AirDrop?

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:17:

Meestal na Proof of Work.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-10 16:39

Begin van de middag ontvangen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:39
Naja.. Proof of Presence is voor sommigen genoeg.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:27
Yes, fiat airdrop is binnen. En dat op donderdag-dipdag.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Gipsy King

Postponed naar maandag zelfs zag ik....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:28:
[...]

Postponed naar maandag zelfs zag ik....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckyALpppEY-XTSotfNs4mIGM2us=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3YgJhHgMPEPeP6eAxBVWkRb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

We hebben de Henk en Ingrids wel nodig komende bullrun idd... The greater fools.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:40:
[...]

We hebben de Henk en Ingrids wel nodig komende bullrun idd... The greater fools.
Komt helemaal goed. Als Greetje een coalitie weet te vormen komt immers de Nederlander weer vol op nummer 1 te staan.

Dat betekent dat het plebs nog meer centen krijgt om stuk te slaan op crypto :Y

Wie weet toevallig wat de volgende SHIBA op Bitvavo wordt?

Kiep ik er vast een paar K in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Vis schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dGXztYE0m8PXEG_sL5c2qr5-z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pOisuncsusGF2q2XHqNXi7T.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn stiekem al bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wel smaak, Bitcoin oranje :Y

Jammer dat je over 5 jaar met de verkoop van deze lambo geen Bitcoin meer kunt kopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
Beetje hopium pompen , lets goooo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7YRYI0ws3ybKEYD4fKiEPRH3f3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vtglCkqbZEwVx0yl3P7Pn6D6.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Nu online

Vis

50k maar?
Ik dacht even 500k te zien... Niet boeiend deze grafiek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:37
Misschien ook wel leuk om hier te delen.
Laatst ben ik bezig geweest op Gainium (bot trading platform die ik veel gebruik om ideeën te backtesten) om te kijken of het nuttig is om iedere dag op een vast tijdstip een long/short te openen op BTC.
Hieronder zijn de beste resultaten van de tijdstippen per dag.
Het is dus middels Leverage Cross x5 met 10% funds als inleg (totale funds ~0,0005BTC).
De deals sluiten als 1% winst is bereikt en zo niet dan sluiten ze automatisch 2 uur na het starten van de deal.
Het zijn geen hele schokkende winsten naar mijn idee, maar ik had vooral verwacht dat de zogenaamde Donderdag dipdag beter zou scoren met de short deals.
De backtesten zijn uitgevoerd over de afgelopen 3 jaar, en nu zijn backtesten natuurlijk niet helemaal betrouwbaar e.d. maar is wel leuk om te zien qua inzicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_RpKl7sJMr4BP6cW1cvY43YfLI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GrknGepx1w78fmRe6xNNWA3I.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Kol Nedra
ik zat te denken wat buy orders te plaatsen voor BNB in de range $150-$170

als er paniek komt moet dit wel lukken lijkt me.

ik bezit nog wel wat BNB, dit heb ik "gratis" van de Rebates van Hi-dollar (direct Hi voor BNB getrade)

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 23-11-2023 18:06 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
MNT moon!

nothing stops this train

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:04

Chaes

#HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:02:
ik zat te denken wat buy orders te plaatsen voor BNB in de range $150-$170

als er paniek komt moet dit wel lukken lijkt me.

ik bezit nog wel wat BNB, dit heb ik "gratis" van de Rebates van Hi-dollar (direct Hi voor BNB getrade)
Waarom zou je? De onontkomelijke ondergang van Binance zal ook gevolgen hebben voor BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:46:
[...]

Komt helemaal goed. Als Greetje een coalitie weet te vormen komt immers de Nederlander weer vol op nummer 1 te staan.

Dat betekent dat het plebs nog meer centen krijgt om stuk te slaan op crypto :Y

Wie weet toevallig wat de volgende SHIBA op Bitvavo wordt?

Kiep ik er vast een paar K in.
BONK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InKJbTBgF33Z8-LKERfMK6KSHJY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MHv0UHQzz1r4zSUMK9U9lVz9.gif?f=user_large

Geen financieel advies.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nurGn0aLSmChDWZfLdhb0FCNV0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WeJG8HCdHeYhqFsiJsh5GEFX.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:50
Even nog over TAO, hoor dat deze wat interesse wekt. Ik heb me er zelf niet veel in verdiept maar heb m wel in de pf, maar niet te veel. Dat komt hierdoor:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/713KtoIya7e6d8tfil3GdaXlMDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NkBQiN88XZgwlSx53qiEFrQ5.jpg?f=fotoalbum_large

Er zijn dus nog maar weinig coins in omloop, en dat schuurt een beetje. Als er telkens nieuwe coins bij komen die gedumpt worden op de markt is de groei potentie beperkt.
Niet dat ie niet naar 5K oid kan, maar dit helpt niet.
Ik heb me zelf niet verdiept in de unlock planning van de club, maar wellicht als je hier vol voor gaat is een beetje research wel verstandig…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:29:
Even nog over TAO, hoor dat deze wat interesse wekt. Ik heb me er zelf niet veel in verdiept maar heb m wel in de pf, maar niet te veel. Dat komt hierdoor:[Afbeelding]

Er zijn dus nog maar weinig coins in omloop, en dat schuurt een beetje. Als er telkens nieuwe coins bij komen die gedumpt worden op de markt is de groei potentie beperkt.
Ik heb me zelf niet verdiept in de unlock planning van de club, maar wellicht als je hier vol voor gaat is een beetje research wel verstandig…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPqx6mcRI9TAfcO9nL6hH6eyDQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZU9j0DooUiPnUTjsJc5Oho9.jpg?f=fotoalbum_large

Uitleg:

https://taostats.io/tokenomics/

Staken en niet meer naar omkijken :9B

Verder geen chill oid. Ik vind het een interessante (AI) aanvulling op Bitcoin en Ethereum.

Misschien wordt het helemaal niks (wie weet wordt AI wel ‘verboden’ wegens TE gevaarlijk :+ )

Hebben we in ieder geval een gedurfd gokje genomen op de standaard 1 en 2 keuze na.

Moet iedereen helemaal voor zich weten inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:29:
Even nog over TAO, hoor dat deze wat interesse wekt. Ik heb me er zelf niet veel in verdiept maar heb m wel in de pf, maar niet te veel. Dat komt hierdoor:[Afbeelding]

Het XRP principe bedoel je, inderdaad voorzichtig mee zijn. Bij TAO betreft het echter mining a la BTC en geen spontane extra vrijgave door de oprichters, dus komt geleidelijk vrij zoals Alpina aangeeft.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:26:
[...]

Het XRP principe bedoel je, inderdaad voorzichtig mee zijn. Bij TAO betreft het echter mining a la BTC en geen spontane extra vrijgave door de oprichters, dus komt geleidelijk vrij zoals Alpina aangeeft.
Dit, en ik zit ondertussen ook al 6 jaar in crypto en krijg hier niet echt XRP vibes van.

1 van de miners, validators bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6Ja8e5QucB9Sy7dO6mL4vjoLLg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqagJDLhh8AxXebe9WYKWwLC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8hxf0YmrEr4-m8CmVXrxQJYGDcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w9EUucDG54fQSX7l5K5fyrsw.jpg?f=fotoalbum_large

Maar we gaan het allemaal zien, nfa dyor enzo.

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alpina schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:13:
[...]

[Afbeelding]

Uitleg:

https://taostats.io/tokenomics/

Staken en niet meer naar omkijken :9B

Verder geen chill oid. Ik vind het een interessante (AI) aanvulling op Bitcoin en Ethereum.

Misschien wordt het helemaal niks (wie weet wordt AI wel ‘verboden’ wegens TE gevaarlijk :+ )

Hebben we in ieder geval een gedurfd gokje genomen op de standaard 1 en 2 keuze na.

Moet iedereen helemaal voor zich weten inderdaad.
Ze hadden het er bij de F1 ook over dit weekend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGk9dcCGnilG9v45rukI_Wd7wmw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5hOqkuFvYI7RDuPdrU1AEQpO.png?f=fotoalbum_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Gaat er nog een black friday rondje plaatsvinden ? O-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:54:
Gaat er nog een black friday rondje plaatsvinden ? O-)
Ja, of eerst nog een donderdag dipdag?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Taro schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:57:
[...]

Ja, of eerst nog een donderdag dipdag?
Geen idee wat je met Pingo gedaan hebt (die was meer voorstander van de donderdagen :+ )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54jeWTrpjzVofiISSC0tJZYrJ7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNMsKSf6hzUrwOLlbZ8HNrmz.jpg?f=fotoalbum_large

Jongens ik zag deze advertentie, wees er snel bij!!

• Coldcat

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:14:
[Afbeelding]

Zelfs als het gratis zou zijn...

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:26:
[...]

Alpina schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:35:
[...]

Dit, en ik zit ondertussen ook al 6 jaar in crypto en krijg hier niet echt XRP vibes van.

1 van de miners, validators bijvoorbeeld:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar we gaan het allemaal zien, nfa dyor enzo.

:)
Oke all in! Nee maar serieus. Ik voel een beetje fomo bij deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:26:
[...]

[...]

Oke all in! Nee maar serieus. Ik voel een beetje fomo bij deze.
Heel goed, wacht even tot mijn buy orders weer zijn gehit, dan gaan we samen naar de 400 USD.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-10 22:34
[Afbeelding]

Heb wel interesse als een half uurtje €200 kost

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
Ik heb pas fomo bij zkSwap..

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Q4-23 was het toch? Ik ben klaar voor de dikke AirDrop!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:05

St@m

@ Your Service

Ik zat net even te kijken wat ik in 2022 en 2023 in crypto heb gestopt.. en ik sta gewoon op verlies :D ik moet dit verder analyseren, duidelijk is wel dat het gros niet in BTC zit. Desalniettemin ga ik er van uit dat ik volgend jaar rond deze tijd de handhaving kan afkopen als ik word gecontroleerd op mijn vuurkorfje in de tuin.

Tijd voor wat echt gure shitcoins, wellicht heb ik nog kans op een doorgaande bbq, of mag ik vuurwerk afsteken, als ik handhaving afkoop.

Ja.. welke shitcoins heb je dan chef..
Astr, apt, celr, atom.. ik zal wel weer astr gekocht hebben op 11 cent ofzo :p (ik heb echt geen idee op dit moment)
Apt heb ik sowieso winst.

Wel knap hodl en dca in de bearmarket en nog verlies draaien :D verkeerde DCA in de verkeerde magische internetmuntjes

[ Voor 39% gewijzigd door St@m op 24-11-2023 00:08 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam deze ook tegen op r/Bitcoin:

https://www.reddit.com/r/Bitcoin/s/jCUC4yAtPL

Raarste is nog dat de fee ook nog eens verhoogt is terwijl deze al in de mempool stond...

Een vreemde situatie.

Misschien een fat finger en daarna nog een verhoging zodat de kans nog groter is dat deze opgepikt zou worden door 1 van de grotere pools?

Hij is uiteindelijk gemined door Antpool dus de kans is aanwezig dat deze de Bitcoin terugsturen uit coulance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat is wel netjes van hem vind ik....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 22-10 06:59
St@m schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:54:
Ik zat net even te kijken wat ik in 2022 en 2023 in crypto heb gestopt.. en ik sta gewoon op verlies :D ik moet dit verder analyseren, duidelijk is wel dat het gros niet in BTC zit. Desalniettemin ga ik er van uit dat ik volgend jaar rond deze tijd de handhaving kan afkopen als ik word gecontroleerd op mijn vuurkorfje in de tuin.

Tijd voor wat echt gure shitcoins, wellicht heb ik nog kans op een doorgaande bbq, of mag ik vuurwerk afsteken, als ik handhaving afkoop.

Astr, apt, celr, atom.. ik zal wel weer astr gekocht hebben op 11 cent ofzo :p (ik heb echt geen idee op dit moment)

Wel knap hodl en dca in de bearmarket en nog verlies draaien :D verkeerde DCA in de verkeerde magische internetmuntjes
Same here hoor, 2021 en 2022 een aantal k in crypto geklapt en vandaag nog ca. -50%.

Geduld...

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 00:25:
[...]

Kwam deze ook tegen op r/Bitcoin:

https://www.reddit.com/r/Bitcoin/s/jCUC4yAtPL

Raarste is nog dat de fee ook nog eens verhoogt is terwijl deze al in de mempool stond...

Een vreemde situatie.

Misschien een fat finger en daarna nog een verhoging zodat de kans nog groter is dat deze opgepikt zou worden door 1 van de grotere pools?

Hij is uiteindelijk gemined door Antpool dus de kans is aanwezig dat deze de Bitcoin terugsturen uit coulance.
Bitcoin laundering, dit gaat vast vaker voorkomen door de grote mining pools dan, lekker DeCenTRaallll 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
St@m schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:54:

Als de naam van het muntje met een A begint, dan moet het wel goed zitten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
UniMatrix schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 06:28:
[...]

Same here hoor, 2021 en 2022 een aantal k in crypto geklapt en vandaag nog ca. -50%.

Geduld...
Als je 2 jaar hodled, dan heb je er dus wel vertrouwen in. Dan zou ik in plaats van geduld bijkopen om de gak te verlagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:05

St@m

@ Your Service

Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:58:
[...]

Als de naam van het muntje met een A begint, dan moet het wel goed zitten!
Volgens mij hebben ze ook allemaal een blauw logo, snap er echt niets van :p

En ik DCA lekker door, centjes weer ontvangen vandaag en alweer gestort.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 24-11-2023 08:01 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
St@m schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:00:
[...]

Volgens mij hebben ze ook allemaal een blauw logo, snap er echt niets van :p

En ik DCA lekker door, centjes weer ontvangen vandaag en alweer gestort.
ook zojuist gestort op verschillende plekken, when next AirDrop?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 18:15
Coldcat schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:40:
[...]

Q4-23 was het toch? Ik ben klaar voor de dikke AirDrop!
Waar vind die airdrop officieel plaats?

Edit:

Jullie hebben het over deze coin toch:

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/zkswap-finance

[ Voor 19% gewijzigd door Pinsa op 24-11-2023 08:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 22-10 06:59
Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:00:
[...]

Als je 2 jaar hodled, dan heb je er dus wel vertrouwen in. Dan zou ik in plaats van geduld bijkopen om de gak te verlagen.
Mijn vertrouwen is dat het wel goed komt maar ook weer niet zo groot dat ik er nog meer geld in blijf stoppen, buiten het feit dat ik momenteel geen werk heb en de fiat airdrops erg beperkt zijn...

EDIT: Ben toen met alles meegegaan, DOT, SOL, CELR, HOT, enzovoort. 1k ADA voor ca $1 verzameld, was er klaar mee in de bear, heb geconsolideerd, ca 50% is nu BTC, ASTR is gegroeid tot 27% (y) Voor de rest 1k ADA, 1k GLMR, 10k Minswap en een restje DOT wat nog vast zit.

[ Voor 23% gewijzigd door UniMatrix op 24-11-2023 08:45 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_WGo2P1NZOj4f3Dy00_In827bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1BcyiPhOck0GtuXJjdc9pWB.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

3 jaar geleden op BF hadden we nog de mooie x2 op de cashback van de Binance kaart. 3 maanden voordat de boel x10 ging. Dat was gratis shopppen (als je de koe in de kont kijkt).

Eens kijken wat er vandaag in de aanbieding is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:29:
[...]

Waar vind die airdrop officieel plaats?

Edit:

Jullie hebben het over deze coin toch:

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/zkswap-finance
De coindrop is nog niet geweest: https://airdrops.io/zksync/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

[Afbeelding]

Hier een gratis cursus crypto:

Buy and hold BTC.

Einde cursus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:16:
[...]

Buy and hold BTC.

Einde cursus.
Jammer voor je dat het STAP budget is afgeschaft. Deze traing is van betere kwaliteit dan Madelon Vos, daar kreeg je geen diamond hands van, deze wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Buy and hold BTC.

Einde cursus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 12:39

BeyondThunder

Lost Lightning

Kennen jullie Internet Computer Protocol (IPC)? Hoe meer ik me hier in verdiep de enthousiaster ik word.
Deze dude somt het wel mooi op.
Zelf een klein zakje van aangeschaft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Daar gaat ETH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BeyondThunder schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:32:
Kennen jullie Internet Computer Protocol (IPC)? Hoe meer ik me hier in verdiep de enthousiaster ik word.
Nog niet van gehoord! Nieuwe token?

Ken je bitcoin? Hoe meer ik hodl, hoe enthousiaster ik word. Hiero wat uitleg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

BeyondThunder schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:32:
Ik word zelf ook erg vrolijk van dit soort initiatieven. Heb er zelf geen overigens, maar qua technologie heeft deze zeker potentie. Zeker in combinatie met web3 (decentraal web, etc...). Ik heb wel geroepen dat ik ze aan zou schaffen onder de 8 euro... maar ik heb inmiddels mijn (volledige, niet alleen crypto) strategie aangepast en koop geen cryptomuntjes meer.

Dat gezegd hebbende: Web3 zit nog vóór de (adoptie)curve. De kans bestaat dus dat er een protocol komt dat nóg kekker is dan ICP in de volgende bull... of die daarna.

[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 24-11-2023 10:43 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34
ETH richting 2300 zou wel lekker zijn dit weekend :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:27
[...]

Buy and hold BTC.

Einde cursus.
Heb je een Bitcoin adres waar we de training fee heen kunnen sturen? Of valt dit onder black friday O+
Pagina: 1 ... 30 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!