☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iemand toevallig al onderzocht wie het meest crypto en vermogensvriendelijke partijprogramma heeft? Dan heb ik mijn stemadvies ook gelijkKol Nedra schreef op woensdag 22 november 2023 @ 01:53:
komt goed, morgen zeker stemmen!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
https://bitcoinfocus.nl/2...ieke-partijen-en-bitcoin/twit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:08:
[...]
Iemand toevallig al onderzocht wie het meest crypto en vermogensvriendelijke partijprogramma heeft? Dan heb ik mijn stemadvies ook gelijk
https://bitcoinfocus.nl/2...rtijen-en-bitcoin-deel-2/
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Libertaire Partij (LP)twit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:08:
[...]
Iemand toevallig al onderzocht wie het meest crypto en vermogensvriendelijke partijprogramma heeft? Dan heb ik mijn stemadvies ook gelijk
Lijst 21 😉
https://stemlp.nl/standpunt/monetair-systeem/
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[Cryptocast | BNR] Bijna alle politieke partijen hebben een mening over crypto | 299 A #cryptocastBnrtwit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:08:
[...]
https://podcastaddict.com/cryptocast-bnr/episode/167210505
CZ en vertrouwenPHPResource schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:37:
Bizar. Zo wat de enige persoon die we met z'n allen hier wel durfden te vertrouwen heeft dus ook steken laten vallen en stapt dientengevolge op? Ongelooflijk
Hij is net zo erg als dat frietje bankman, misschien nog wel erger.
Ze gaan mijn brug renoveren dus moet op zoek naar een nieuwe plek voor de winter, kreeg wat compensatie centjes mee dus kan weer wat crypto kopen
En weer terug
Succes met stemmen vandaag, ik mag als NederBelg (BelgNeder) helaas niet stemmen maar zou zelf ook voor de meest cryptovriendelijke partij gaan.
En anders is deze handig:
[ Voor 68% gewijzigd door Alpina op 22-11-2023 08:22 ]
Ik laat mijn stem er niet vanaf hangen vandaag. Er zijn op dit moment belangrijkere zaken in Nederland dan crypto.Alpina schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:18:
https://www.nu.nl/tech/62...chatgpt-maker-openai.html
En weer terug
Succes met stemmen vandaag, ik mag als NederBelg (BelgNeder) helaas niet stemmen maar zou zelf ook voor de meest cryptovriendelijke partij gaan.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Leuk als ze cryptovriendelijk zijn maar als de rest van hun standpunten zuigt dan heb je er nog niks aan.Alpina schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:18:
https://www.nu.nl/tech/62...chatgpt-maker-openai.html
En weer terug
[Afbeelding]
Of emigreren naar Portugal of stemmen op een partij die belastingdruk wilt verlagen, cryptovriendelijkheid is het laatste waar ik naar zou kijken op het moment, dat wordt toch binnenkort via de EU geregeld.
Als we maar niet weer dezelfde troep krijgen in de politiek, maar ik ben bang dat er niks veranderd
Vroeger was NL nog een vooruitstrevend land waar alles kon en mocht, nu denk ik al na als ik het woordje zwart zeg dat ik niemand beledig, ik durf niet eens meer een zwarte auto te kopen, gelukkig toch geen geld voor.
Vertrouwen en crypto.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:50:
[...]
CZ en vertrouwen![]()
Hij is net zo erg als dat frietje bankman, misschien nog wel erger.
Veel mensen vertrouwden CZ. Maar dat is niet de enige. Brian Amstrong (Coinbase), die is te vertrouwen! Of anders Vitalik. Die is vast te vertrouwen. En anders Charles Hoskinson. Of Gavin Wood wel. Of Andre Conje, Sergey Nazarov. Wat een betrouwbare mensen allemaal!
Het zit in ons dna. We zijn ermee opgegroeid. In onze maatschappij kom je er niet onderuit. Je moet en zal iemand vertrouwen. Je kan, en mag immers niet alles zelf doen. Dus, zoeken we heel ons leven naar betrouwbare mensen bedrijven, instanties, organisaties etc.
Omdat we zelf niet in staat zijn echt na te gaan of iemand te vertrouwen is gaan uit van een soort onderbuikgevoel. Een natuurlijk aangeleerd instinct dat ons helpt met dit probleem. We zitten er wel eens naast, maar we willen wel graag vertrouwen hebben. En het geeft een gevoel van opluchting als je eindelijk denkt de juiste persoon te hebben gevonden.
We kijken naar de geschiedenis, hoe langer iemand met goede bedoelingen heeft gehandeld hoe sneller we iemand zullen vertrouwen. Vertrouwen van vandaag kan morgen alweer voorbij zijn. We laten ons beïnvloeden door mooie plaatjes en nog mooiere logo's in de eindeloze zoektocht, en antwoord op de vraag. "Wie kan ik vertrouwen"? Iedereen is te vertrouwen. Tot ze niet meer te vertrouwen zijn. Het is ongrijpbaar.
Bitcoin is de enige plek waar je terecht kan zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen. Dit is een enorm sterke, en onderschatte eigenschap van Bitcoin. Het is voor de meeste mensen heel lastig om dit te begrijpen. We zijn zo getraind in het zoeken naar de persoon er achter. Daar moeten we immers op vertrouwen. Als het gaat over het ontstaan van Bitcoin komt de vraag: "Wie is Satoshi" altijd terug. Het antwoord is dat het er niet meer toe doet.
Denk er maar eens over na en stop met de eindeloze zoektocht naar vertrouwen.
HODL Bitcoin.
[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-11-2023 09:01 ]
Zelfs Bitcoin vertrouw ik nietGelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:51:
[...]
Vertrouwen en crypto.
Veel mensen vertrouwden CZ. Maar dat is niet de enige. Brian Amstrong (Coinbase), die is te vertrouwen! Of anders Vitalik. Die is vast te vertrouwen. En anders Charles Hoskinson. Of Gavin Wood wel. Of Andre Conje, Sergey Nazarov. Wat een betrouwbare mensen allemaal!
Het zit in ons dna. We zijn ermee opgegroeid. In onze maatschappij kom je er niet onderuit. Je moet en zal iemand vertrouwen. Je kan, en mag immers niet alles zelf doen. Dus, zoeken we heel ons leven naar betrouwbare mensen bedrijven, instanties, organisaties etc.
Omdat we zelf niet in staat zijn echt na te gaan of iemand te vertrouwen is gaan uit van een soort onderbuikgevoel. Een natuurlijk aangeleerd instinct dat ons helpt met dit probleem. We zitten er wel eens naast, maar we willen wel graag vertrouwen hebben. En het geeft een gevoel van opluchting als je eindelijk denkt de juiste persoon te hebben gevonden.
We kijken naar de geschiedenis, hoe langer iemand met goede bedoelingen heeft gehandeld hoe sneller we iemand zullen vertrouwen. Vertrouwen van vandaag kan morgen alweer voorbij zijn. We laten ons beïnvloeden door mooie plaatjes en nog mooiere logo's in de eindeloze zoektocht, en antwoord op de vraag. "Wie kan ik vertrouwen"?
Bitcoin is de enige plek waar je terecht kan zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen. Dit is een enorm sterke, en onderschatte eigenschap van Bitcoin. Denk er maar eens over na en stop met de eindeloze zoektocht naar vertrouwen.
HODL Bitcoin.
Nieuwe ronde FUD met de SEC en CZ. Kijken naar de koersen zijn de weak hands er volledig uit. De koersreacties vallen me mee!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Goed verhaal. Dat kan wel korter.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:51:
[...]
Vertrouwen en crypto.
We kijken naar de geschiedenis, hoe langer iemand met goede bedoelingen heeft gehandeld hoe sneller we iemand zullen vertrouwen. Vertrouwen van vandaag kan morgen alweer voorbij zijn. We laten ons beïnvloeden door mooie plaatjes en nog mooiere logo's in de eindeloze zoektocht, en antwoord op de vraag. "Wie kan ik vertrouwen"? Iedereen is te vertrouwen. Tot ze niet meer te vertrouwen zijn. Het is ongrijpbaar.
Bitcoin is de enige plek waar je terecht kan zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen. Dit is een enorm sterke, en onderschatte eigenschap van Bitcoin. Het is voor de meeste mensem heel lastig om dit te begrijpen. We zijn zo'n getraind in het zoeken naar de persoon er achter. Daar moeten we immers op vertrouwen. Als het gaat over het onstaan van Bitcoin komt de vraag: "Wie is Satoshi" altijd terug. Het antwoord is dat het er niet meer toe doet.
Denk er maar eens over na en stop met de eindeloze zoektocht naar vertrouwen.
HODL Bitcoin.
Ik hoef de miners niet te vertrouwen?Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:51:
[...]
Bitcoin is de enige plek waar je terecht kan zonder dat je iemand hoeft te vertrouwen.
Ik zou niet weten waarom. Ik vertrouw ze voor geen meter.
Niemand is te vertrouwen, dat maakt voor Bitcoin niks uit. Niemand heeft genoeg kracht, op welk gebied dan ook om de boel te saboteren.
Oneens. Ik ben van mening dat er wel degelijk 'krachten' in staat zijn om de stekker uit de grootste miningfarms te trekken en dan is het klaar met bitcoin.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:08:
[...]
Ik zou niet weten waarom. Ik vertrouw ze voor geen meter.
Niemand is te vertrouwen, dat maakt voor Bitcoin niks uit. Niemand heeft genoeg kracht, op welk gebied dan ook om de boel te saboteren.
Mooi huh?Coldcat schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:03:
Was dat een aanval op crypto gisteren?
Nieuwe ronde FUD met de SEC en CZ. Kijken naar de koersen zijn de weak hands er volledig uit. De koersreacties vallen me mee!
Een maand geleden stonden we nog op 29k8, een week geleden op 37k9. Gisteren even naar 35k8, maar terwijl ik sliep gingen we alweer naar 36k5.
Hodl!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 17% gewijzigd door Pinsa op 22-11-2023 09:18 ]
Als er geen bitcoin meer gemined wordt, verdwijnt bitcoin niet.cavemees schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:12:
[...]
Oneens. Ik ben van mening dat er wel degelijk 'krachten' in staat zijn om de stekker uit de grootste miningfarms te trekken en dan is het klaar met bitcoin.
Hoe zie je dat voor je dan? Er zijn al wel voorbeelden hiervan. Neem China dat Bitcoin mining heeft verboden. Dan krijgt de hashrate een tik, en zie je op andere plekken in de wereld het toenemen.cavemees schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:12:
[...]
Oneens. Ik ben van mening dat er wel degelijk 'krachten' in staat zijn om de stekker uit de grootste miningfarms te trekken en dan is het klaar met bitcoin.
Een wereldwijd verbod zou het lastig maken. Maar het is bij mijn weten nog nooit in de geschiedenis voorgekomen dat alle regeringsleiders het ergens unaniem over eens zijn geweest
Nee alleen kun je er dan niks meer mee en ben je bagholderElMathijs schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:15:
[...]
Als er geen bitcoin meer gemined wordt, verdwijnt bitcoin niet.
Ik zie het precies zoals jij het ziet alleen ik verschil van mening dat het niet onmogelijk is. Dat het lastig is, eens.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:20:
[...]
Hoe zie je dat voor je dan? Er zijn al wel voorbeelden hiervan. Neem China dat Bitcoin mining heeft verboden. Dan krijgt de hashrate een tik, en zie je op andere plekken in de wereld het toenemen.
Een wereldwijd verbod zou het lastig maken. Maar het is bij mijn weten nog nooit in de geschiedenis voorgekomen dat alle regeringsleiders het ergens unaniem over eens zijn geweest
Daar ben ik het dus mee oneensNiemand is te vertrouwen, dat maakt voor Bitcoin niks uit. Niemand heeft genoeg kracht, op welk gebied dan ook om de boel te saboteren.
[ Voor 14% gewijzigd door cavemees op 22-11-2023 09:38 ]
Verwijderd
Nou zo is dat, vroeger kon je nog gewoon minderheden lekker discrimineren. Tegenwoordig komen ze voor zichzelf op helaas.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:51:
[...]
Leuk als ze cryptovriendelijk zijn maar als de rest van hun standpunten zuigt dan heb je er nog niks aan.
Of emigreren naar Portugal of stemmen op een partij die belastingdruk wilt verlagen, cryptovriendelijkheid is het laatste waar ik naar zou kijken op het moment, dat wordt toch binnenkort via de EU geregeld.
Als we maar niet weer dezelfde troep krijgen in de politiek, maar ik ben bang dat er niks veranderd![]()
Vroeger was NL nog een vooruitstrevend land waar alles kon en mocht, nu denk ik al na als ik het woordje zwart zeg dat ik niemand beledig, ik durf niet eens meer een zwarte auto te kopen, gelukkig toch geen geld voor.
De enige reden waarom ik nog stem is omdat er ooit een grote groep mensen is gestorven om ons dat recht te geven. Anders was ik er allang mee gekapt. Ze smeren je allemaal stroop om de bek maar likken het er zelf af.
Het enige waar ik echt nog benieuwd naar ben is het volgende object waarmee die pauper van een Baudet een tik op zijn schedel gaat krijgen
Je kunt er dan net zoveel mee als nu, niets namelijk. Als er geen extra bitcoin meer gemined wordt, dan komt er alleen geen bitcoin meer bij, maar verandert er verder niets.cavemees schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:33:
[...]
Nee alleen kun je er dan niks meer mee en ben je bagholder
Wel degelijk: Bitcoin miners zijn nodig om transactieblocks aan de bitcoin blockchain toe te voegen.ElMathijs schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:00:
[...]
Je kunt er dan net zoveel mee als nu, niets namelijk. Als er geen extra bitcoin meer gemined wordt, dan komt er alleen geen bitcoin meer bij, maar verandert er verder niets.
Zonder miners kun je dus geen transacties meer doen. Je bent dan niet alleen bagholder, maar ook nog eens een bagholder zonder de mogelijkheid om de munten in je bag van eigenaar te laten veranderen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De vraag is nu: welke coins uit de privécollectie van Binance/CZ gaan gedumpt worden om cash vrij te maken.
CZ is in de basis ook een BTC maxi, dus die gaat netjes zijn shitcoin bags dumpen.
Deze is wel toepasselijk..BTC100K2021 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:17:
Onze CZ, zoals verwacht is de lange arm van de SEC hem ook te machtig gebleken.
De vraag is nu: welke coins uit de privécollectie van Binance/CZ gaan gedumpt worden om cash vrij te maken.
CZ is in de basis ook een BTC maxi, dus die gaat netjes zijn shitcoin bags dumpen.
@QuintenFrancois
Banks: actively participating in money laundering for years, billions of dollars for cartels washed systematically
Fine? $10-$500 million
Binance: not being compliant with AML regulations in a time when there was no regulatory framework for crypto companies
Fine? $4.3 billion
Meest corrupte land ter wereld, Amerika!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mag ik vragen waaruit je afleidt dat dit spot gedreven is? Kunnen we dus stellen dat dit vooral Henk & Ingrid met weak hands zijn?anti elppa schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:41:
[...]
ja lekker chop chop chop zo. Meestal krijg je na het gechop een enorme paal omhoog. Je ziet ook heel erg dat dit spot gedreven is. Goed teken.
Kozijnen!? En dat enkel glas dan? Niet meer van deze tijd..Taro schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 19:55:
Ik ben zeker de enige die heeft gezien dat haar kozijnen wel wat onderhoud kunnen gebruiken?
nothing stops this train
cavemees schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:12:
[...]
Kijken of hij ook zo eerlijk is om te zeggen dat btc al met 121% is gestegen dit jaar.
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ah, Durk, altijd feest. Heb je geen linkje?Pelox schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:03:
Slecht nieuws over crypto te brengen dus Durk Veenstra heeft er weer zijn mond vol van op RTL Z.
Kijken of hij ook zo eerlijk is om te zeggen dat btc al met 121% is gestegen dit jaar.
Nee ik keek old skool tv.. ben een boomer geloof ik.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:07:
[...]
Ah, Durk, altijd feest. Heb je geen linkje?
Zero.
Dat laatste klopt niet helemaal. Het gaat deels (~25%) over transacties die gedaan zijn. Crypto of niet, Binance moet zich daar ook aan houden. Het gaat over import en export van "goods & services" van/naar mensen buiten de VS. Dat is bewezen gebeurd.sjorremans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:25:
[...]
Deze is wel toepasselijk..
@QuintenFrancois
Banks: actively participating in money laundering for years, billions of dollars for cartels washed systematically
Fine? $10-$500 million
Binance: not being compliant with AML regulations in a time when there was no regulatory framework for crypto companies
Fine? $4.3 billion
Meest corrupte land ter wereld, Amerika!
Die overige 3.4 billion boete krijg ik niet tussen mijn oren waar dat nu precies over gaat, dus daar moet iemand anders maar iets over zeggen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
THE BEST VIDEO ON THE INTERNET RIGHT NOW
— Blackbeard (@blackbeardXBT) 22 november 2023
4 pic.twitter.com/rHOr0yu1Wc
nothing stops this train
TnxTaro schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:23:
[...]
Waarom OLAS ook? Heb ik gisteren net als TAO en PAAL nog bijgekocht.
Die money laundering wet in Amerika is nogal een breed begrip als ik het goed begrijp. Wanneer er onder leiderschap van CZ, Iranese of Russische gebruikers te lang zijn toegelaten op het Binance platform kan dat voor de US al gronden zijn om hem onder deze wet te beschuldigen.
Is er ook letterlijk onder zijn oog of door CZ zelf geld wit gewassen? Ik kan daar geen feitelijke informatie over vinden nog.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
MicroWhale schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:10:
[...]
Wel degelijk: Bitcoin miners zijn nodig om transactieblocks aan de bitcoin blockchain toe te voegen.
Zonder miners kun je dus geen transacties meer doen. Je bent dan niet alleen bagholder, maar ook nog eens een bagholder zonder de mogelijkheid om de munten in je bag van eigenaar te laten veranderen.
Stemmen op de geitenbende!Kol Nedra schreef op woensdag 22 november 2023 @ 01:53:
komt goed, morgen zeker stemmen!
Lekker op tijd maar ja. Daar doe ik mijn DCA atm.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:27:
iemand ervaring met Relai app?
Zonder miners zakt de hashrate (duh) en dus de moeilijkheidsgraad. Kun je zelf weer op je r-pi 2 een miner gaan draaien.MicroWhale schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:10:
[...]
Wel degelijk: Bitcoin miners zijn nodig om transactieblocks aan de bitcoin blockchain toe te voegen.
ervaring goed? zelf nog niet geprobeerd maar ziet er wel goed uit namelijk...Domino schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:20:
[...]
Lekker op tijd maar ja. Daar doe ik mijn DCA atm.
[...]
Zonder miners zakt de hashrate (duh) en dus de moeilijkheidsgraad. Kun je zelf weer op je r-pi 2 een miner gaan draaien.
nothing stops this train
https://www.nu.nl/wetensc...terugkeer-uit-ruimte.html
Zero.
Tot nu toe prima, zit er nu ongeveer 18 maanden. Weekelijkse dca wordt netjes na een paar uur (na de iban overschjving) in de non-custodial software wallet gezet. Je kan het ook ineens naar een hw wallet laten zetten. Kreeg vorige week ook een inapp notificatie dat ze in de nabije toekomst het ln netwerk gaan ondersteunen.Kol Nedra schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:47:
[...]
ervaring goed? zelf nog niet geprobeerd maar ziet er wel goed uit namelijk...
Tip van flip /me. Maak je eigen referral aan, gewoon de software installeren op een tweede tel/tablet. Krijg je daar ook nog eens 0.5% van je dca in satjes en de ref scheelt je 0.5% in fees op je primaire account.
Even opletten bij het instellen van de dca: je kiest allereerst een goed doel (-0.5% fee) daarna wijzig je die naar je eigen referral. Zodoende kom je op 1% fee uit en krijg je een ‘cashback’ van 0.5% op je secundaire account.
Ik heb verleden maand een account aangemaakt en ook gelijk gestort (easy bank transfer) maar lijkt erop dat alle betaalmogelijkheden zijn uitgeschakeld, zie alleen Advcash.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Zal best dat het scenario dat Taro geschetst heeft klopt (https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/77250264), maar als je zo groot wordt/bent heb je gewoon te dealen met wetgeving. Het feit dat je extreem hard groeit is geen excuus voor een falende interne organisatie. Het is een eigen keus geweest om te starten met het launchpad, DEFI, futures en de BinanceCard etc.
En wat doet de cryptomarkt: klein dipje en weer door. Op het eerste oog nauwelijks withdrawals te zien op de wallets van Binance. Zelfs BNB houdt zich prima staande, na FTX etc. zou je verwachten dat mensen dit keer geen risico nemen. Maar nee, er is (nog!) niet bewezen dat er is geknoeid met user funds, dus we blijven allemaal als makke schapen lekker zitten waar we zitten.
Moraal van het verhaal: koop gewoon je BTC bij Bitonic. Steun je een pionier in Nederland en je houdt het lekker simpel. Buy and hold en in de bull verkoop je af en toe een plukje.
[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-11-2023 14:51 ]
Binance heeft hier vanaf het begin voor gekozen. Het zijn allemaal nieuwe diensten die nergens fatsoenlijk gereguleerd zijn. Binance heeft er voor gekozen om die diensten te lanceren, en dan maar de reactie afwachten. No guts, no glory.BTC100K2021 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:
Het is een eigen keus geweest om te starten met het launchpad, DEFI, futures en de BinanceCard etc.
Uiteindelijk zal alles wel redelijk kapot gereguleerd worden, maar het proces van regels maken, en vastleggen duurt jaren. In de tussentijd heeft Binance een enorm bedrijf opgebouwd en kan een boete van 4 miljard makkelijk even afgetikt worden.
Toch wat anders dan FTX waar vrij snel bekend was dat het een grote shitshow was. Ik neem aan dat Binance behoorlijk winstgevend is en dat men niet direct bang hoeft te zijn dat funds weg zijn
Creditcardaudiojunk schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:36:
Is het nog mogelijk om op Kucoin fiat te storten?
Ik heb verleden maand een account aangemaakt en ook gelijk gestort (easy bank transfer) maar lijkt erop dat alle betaalmogelijkheden zijn uitgeschakeld, zie alleen Advcash.
Toch wat prijzig om bijv USDT te kopen. Ik stuur altijd via coinbase XLM
Hij vroeg om FIATkeanu_ schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:28:
[...]
Toch wat prijzig om bijv USDT te kopen. Ik stuur altijd via coinbase XLM
Maar inderdaad er zijn meer wegen te bewandelen in deze prachtige wereld
Gelukkig is het voortaan ook makkelijk fiat op ByBit te krijgen, voorheen deed ik het met Kraken --> LTC --> ByBit, voortaan easy iDeal op ByBitNickelodeon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:35:
[...]
Hij vroeg om FIAT![]()
edit: oh wacht KuCoin......geen idee ik heb geen KuCoin
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 22-11-2023 15:42 ]
nothing stops this train
Zolang er block rewards zijn, zal er genoeg incentive zijn voor de miners om door te gaan.
Ik denk dat ik maar via Bitvao bv XRP koop en dan overmaak naar Kucoin.Nickelodeon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:35:
[...]
Hij vroeg om FIAT![]()
Bij Bybit hebben ze weer niet de coin die ik wil, toch lastig al die exchanges.Kol Nedra schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:41:
[...]
Gelukkig is het voortaan ook makkelijk fiat op ByBit te krijgen, voorheen deed ik het met Kraken --> LTC --> ByBit, voortaan easy iDeal op ByBit
edit: oh wacht KuCoin......geen idee ik heb geen KuCoin
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Het is niet discrimineren, het is dat mensen het verkeerd interpreteren, en mensen in hun waarde laten is ook lastig lees ikVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:47:
[...]
Nou zo is dat, vroeger kon je nog gewoon minderheden lekker discrimineren. Tegenwoordig komen ze voor zichzelf op helaas.
De enige reden waarom ik nog stem is omdat er ooit een grote groep mensen is gestorven om ons dat recht te geven. Anders was ik er allang mee gekapt. Ze smeren je allemaal stroop om de bek maar likken het er zelf af.
Het enige waar ik echt nog benieuwd naar ben is het volgende object waarmee die pauper van een Baudet een tik op zijn schedel gaat krijgen
Mwah, moet de bron ff terugzoeken (decrypt of cointelegraph) maar ergens las ik dat er in een dag een miljard was uitgehaald waar dat in een normale week ongeveer 800 miljoen is.BTC100K2021 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:
Op het eerste oog nauwelijks withdrawals te zien op de wallets van Binance.
Maar het zal niet zoveel uit maken, er zit veel meer in.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik zag het ook, iets van 900m over de afgelopen 24uur. Verwaarloosbaar als je weet dat ze iets van 67b aan vermogen hebben staanWiley99 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:20:
[...]
Mwah, moet de bron ff terugzoeken (decrypt of cointelegraph) maar ergens las ik dat er in een dag een miljard was uitgehaald waar dat in een normale week ongeveer 800 miljoen is.
Maar het zal niet zoveel uit maken, er zit veel meer in.
Ze zijn winstgevend door al die dubieuze coins en producten te lanceren en henk en ingrid kaal te plukken.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:54:
[...]
Binance heeft hier vanaf het begin voor gekozen. Het zijn allemaal nieuwe diensten die nergens fatsoenlijk gereguleerd zijn. Binance heeft er voor gekozen om die diensten te lanceren, en dan maar de reactie afwachten. No guts, no glory.
Uiteindelijk zal alles wel redelijk kapot gereguleerd worden, maar het proces van regels maken, en vastleggen duurt jaren. In de tussentijd heeft Binance een enorm bedrijf opgebouwd en kan een boete van 4 miljard makkelijk even afgetikt worden.
Toch wat anders dan FTX waar vrij snel bekend was dat het een grote shitshow was. Ik neem aan dat Binance behoorlijk winstgevend is en dat men niet direct bang hoeft te zijn dat funds weg zijn
Binance zijn imo de grootste crypto boeven, wereld is beter af zonder.
Maar dan kan je jezelf afvragen of hun opvolgers het beter zullen doen, ik gok van niet
Henk heeft geen mes op de keel gekregen hè. Henk wil graag drek kopen. Binance heeft het alleen makkelijker gemaakt voor Henk om drek te kopen.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:26:
[...]
Ze zijn winstgevend door al die dubieuze coins en producten te lanceren en henk en ingrid kaal te plukken.
Maar dan kan je jezelf afvragen of hun opvolgers het beter zullen doen, ik gok van niet
Henk heeft geen idee hoe hij op Binance komt... Henk gebruikt Blox.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:29:
[...]
Henk heeft geen mes op de keel gekregen hè. Henk wil graag drek kopen. Binance heeft het alleen makkelijker gemaakt voor Henk om drek te kopen.
Zero.
Henk gebruikt Ingrid was het toch?Pelox schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:36:
[...]
Henk heeft geen idee hoe hij op Binance komt... Henk gebruikt Blox.
Beetje vaag verhaal waar imo niks van klopt want de crypto mc is grote onzin die slaat echt nergens opVis schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:53:
Om het Binance verhaal van 4bn nog even in perspectief te plaatsen:
[Afbeelding]
OkSlux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:37:
[...]
Beetje vaag verhaal waar imo niks van klopt want de crypto mc is grote onzin die slaat echt nergens op
Nog LTC gekocht btw?
Nee nog niet, ik twijfel een beetje om te kopen nu met dat CZ verhaal.
Je zou verwachten dat er een dumpje komt doordat Binance even wat geld nodig heeft maar er zou een een pumpje kunnen komen met die spot ETF die er misschien aankomt
Zelfs mijn alle betrouwbaarste indicator is onzeker
https://magic-8ball.com/
lastig ik blijf nog even op het perronnetje staan denk ik
Een dump o.b.v. het verhaal van Binance gaat echt niet meer komen hoor.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]
Je zou verwachten dat er een dumpje komt doordat Binance even wat geld nodig heeft maar er zou een een pumpje kunnen komen met die spot ETF die er misschien aankomt
Zelfs mijn alle betrouwbaarste indicator is onzeker![]()
Een retrace is natuurlijk nog wel een mogelijkheid.
omdat bij al die pumps omhoog (nu ook weer gaande) de prijs van spot hoger ligt dan de prijs van margin.BootjeVaren schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:36:
[...]
Mag ik vragen waaruit je afleidt dat dit spot gedreven is? Kunnen we dus stellen dat dit vooral Henk & Ingrid met weak hands zijn?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik denk dat het wel meevalt, CZ als de Messias die de bullrun heeft gered voor ons, mooier kan toch niet.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:25:
[...]
Zelfs mijn alle betrouwbaarste indicator is onzeker![]()
Wat mij betreft is de stier los sinds begin dit jaar.
Voor mij is het startpunt het moment dat die stagair van Cointelegraph per ongeluk een tweetje eruit gooide over de ETF approval.Vis schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:31:
[...]
Wat mij betreft is de stier los sinds begin dit jaar.
Wat een held!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je bedoelt: btc doet het beter dan altcoins.Slux schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:26:
[...]
Ze zijn winstgevend door al die dubieuze coins en producten te lanceren en henk en ingrid kaal te plukken.
https://newsbit.nl/sec-pl...ng-rond-schikking-ripple/Moiety schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:48:
[Afbeelding]
Kom op waar blijven die groene palen?
ben het vrijwel nooit eens met de sec en omeh gary, maar cripple en xrp mogen ze kapot maken van me. Hell ik zou zelfs btc overschrijven om de ban op die troep te sponseren
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Beelen sloopwerken bellen. We kunnen wel wat hulp gebruiken!sjorremans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:12:
Deze keer wel de 37.5k slopen?
Stack Sats
[ Voor 93% gewijzigd door pletter op 22-11-2023 20:42 ]
pletter schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:41:
niet goed gelezen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Dat zijn prachtige whataboutisms. Wanneer crypto als tool kan dienen een terroristische organisatie financieel te ondersteunen dan vind ik dat dit best benoemd mag worden als schaduwkant van het indiscriminerende karakter dat crypto biedt.Don Guacamole schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:11:
Crypto heeft altijd zo’n lekkere reputatie..
[Afbeelding]
Gelukkig hebben we het er nooit over wat de landen verdienen die wapens produceren.
Of die de grondstoffen produceren en aan landen leveren die vervolgens de wapens maken.
Nee, het is crypto wat er voor zorgt dat het mis gaat.
Regulatie is dan ook gewenst om juist dit soort zaken te voorkomen. Want extremistische religieuze organisaties (die er openlijk voor uit komen genocide na te streven) die dankzij crypto meer financiële werving en daarmee meer macht weten te vergaren, is natuurlijk een zeer ongewenst bijeffect. Helemaal wanneer je beseft dat de belangrijkste usecase van 99% van crypto speculatie betreft.
Ik snap het negatieve sentiment niet zo. Die biljetten zijn er al jaren.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ysJHT62N3ph77yzakdArox9e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KsnUGksFMIxLtlcHi4EvqgDG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AKqcxXyRF41nYOzaT8Bag0ts.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ftVNbq7b1PCnCVBOYIFXxA1L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dGKowNdCgZNkP45GSTvXAbwQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AbHqmVH7rfirMWSp1AUaRKZT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FgF8k6xSDC78mDU3gAGgvElg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dtZefEWKbeFqq7GMpdhAqqcK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gHtuy1twSGbz4uP0gxMFLORy.jpg?f=fotoalbum_large)