Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De BlackFriday deal die ik krijg aangeboden is €166,99
Als ik kijk bij mijn instellingen staat bij de 'aankomende kosten' €134,99 op 28 nov
Gewoon lekker laten gaan of bestaat de kans dat ze op 28 nov als nog de 'normale' prijs van €239,88 gaan afschrijven?
Je zat er niet naast, jammer dat we 38.5 niet vast hebben kunnen houden. Ik verwacht zelf nog steeds een move down richting 36k ish, maar kan ook zijn dat we eerst nog 39k aantikken en dan wat retracen.anti elppa schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:19:
[...]
zo zie ik em absoluut niet. Gok dat we over uurtje op de 38.5 zitten. Wellicht al verder. Rente neutraal, muren netjes. Alles duid op een run binnen korte tijd
ik vind het wel tijd voor weekend pump eigenlijktomtom901 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 08:41:
[...]
Je zat er niet naast, jammer dat we 38.5 niet vast hebben kunnen houden. Ik verwacht zelf nog steeds een move down richting 36k ish, maar kan ook zijn dat we eerst nog 39k aantikken en dan wat retracen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
hahaha ja elon begon toen de honden te shillen idd.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 00:08:
[...]
Ja klopt, ik had er op een gegeven moment een mooie bag opgepikt op 15 sats. Voor 45 sats alles weggedaan, een x3, blij als een klein kind. Toen kwam die hele Wallstreet Bets hype, en Elon met zijn DOGE shills. Had ik het 3 maanden langer vastgehouden was het een x150 geweest in euro ofzo, had ik meerdere jaarsalarissen gehad![]()
Maargoed wat doe je eraan.
Mag allebeianti elppa schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 08:54:
[...]
ik vind het wel tijd voor weekend pump eigenlijk
Kut munt.Don Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:03:
$TAO heeft ook weer een nieuwe ATH neergezet. Next stop $400!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
idd gure shitcoin. Tijd dat btc weer een stap maakt en dan gewoon 6 maanden door ramt, zijn we tenminste af van diarree hier.
Ot die 6 maanden komen ook nog wel trouwens, wellicht zelfs 12 maanden. Meestal na de halving
Dat is een mooie Hopium plaat!Don Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:01:
Ach ja, dit soort shitcoins maken het af en toe wat spannender dan alleen maar naar BTC kijken. Leverage doe ik niet aan dus je moet wat. Uiteindelijk draait alles om BTC, volgens mij snapt iedereen dat.
Daarover gesproken, sell your bags op 2ton:
[Afbeelding]
What if:
:strip_exif()/f/image/kdQcdKtBXeCTfpdpu1JWCMns.jpg?f=fotoalbum_large)
What if Bitcoin helemaal niets meer doet, wij de institutionele beleggers als exit liquidity gebruiken om Bitcoin bags op te dumpen en TAO het stokje overneemt?Alpina schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:39:
[...]
Dat is een mooie Hopium plaat!
What if:
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:47:
[...]
What if Bitcoin helemaal niets meer doet, wij de institutionele beleggers als exit liquidity gebruiken om Bitcoin bags op te dumpen en TAO het stokje overneemt?
Dan moet je waarschijnlijk wat minder ipa's drinken zodat je de grafieken niet door elkaar haaltTaro schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:47:
[...]
What if Bitcoin helemaal niets meer doet, wij de institutionele beleggers als exit liquidity gebruiken om Bitcoin bags op te dumpen en TAO het stokje overneemt?
best een leuke plaat.....maar die topt veel te vroeg. Op die manier krijgen we een left translated cycle, met een gruwelijk lange bear. Anders gezegd, als die plaat uit komt, is de 4 year cycle theorie (waar we vanaf 2008 inzitten) kapotDon Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:01:
Ach ja, dit soort shitcoins maken het af en toe wat spannender dan alleen maar naar BTC kijken. Leverage doe ik niet aan dus je moet wat. Uiteindelijk draait alles om BTC, volgens mij snapt iedereen dat.
Daarover gesproken, sell your bags op 2ton:
[Afbeelding]
Zie het ook niet gebeuren, maar als we wel die 2 ton aantikken ben ik weg, en vind je me lurkend aan een biertje op glmr, rmrk, astr, ator TOA-islandanti elppa schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:02:
[...]
best een leuke plaat.....maar die topt veel te vroeg. Op die manier krijgen we een left translated cycle, met een gruwelijk lange bear. Anders gezegd, als die plaat uit komt, is de 4 year cycle theorie (waar we vanaf 2008 inzitten) kapot
ja bij 2 ton hoef ik iig zeker niet meer te werken de rest van mijn levenDon Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:04:
[...]
Zie het ook niet gebeuren, maar als we wel die 2 ton aantikken ben ik weg, en vind je me lurkend aan een biertje op glmr, rmrk, astr, ator TOA-island
Bij dat bedrag heb ik toch zeker een Bitcoin of 12 á 15 nodig en dan heb ik vermogensbelasting en inflatie nog niet meegerekend...anti elppa schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:05:
[...]
ja bij 2 ton hoef ik iig zeker niet meer te werken de rest van mijn leven
Mag van mij nog wel wat hoger...
hoger is ook prima natuurlijk. En ik sell sowieso niet meer dan de helft, dus gaan we naar 420k, helemaal goedNopheros schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:08:
[...]
Bij dat bedrag heb ik toch zeker een Bitcoin of 12 á 15 nodig en dan heb ik vermogensbelasting en inflatie nog niet meegerekend...
Mag van mij nog wel wat hoger...
Ik zou hier ook geen probleem mee hebben 😀anti elppa schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:11:
[...]
hoger is ook prima natuurlijk. En ik sell sowieso niet meer dan de helft, dus gaan we naar 420k, helemaal goed
Misschien hallucineer ik door een kopje koffie teveel, maar ik ben nu nog niet aan het bier hoorNopheros schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:59:
[...]
Dan moet je waarschijnlijk wat minder ipa's drinken zodat je de grafieken niet door elkaar haalt
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kiekan! Niet alleen in crypto dus
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En het nare is dat sommige reizigers hun huis en bezittingen al hadden verkocht. Sta je dan...resusaapje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:34:
Een cruise die in drie jaar tijd een reis om de wereld zou maken is geannuleerd. Het bedrijf, Life at Sea Cruises, heeft nog geen twee weken voor vertrek toegegeven dat het geen schip heeft.
Dat is super! In plaats van drie jaar 2 jaar.resusaapje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:34:
Een cruise die in drie jaar tijd een reis om de wereld zou maken is geannuleerd. Het bedrijf, Life at Sea Cruises, heeft nog geen twee weken voor vertrek toegegeven dat het geen schip heeft.
Vertrek na de ATH en terug voor de nieuwe bull!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De klanten is een mooi alternatief geboden: 3 jaar in de BTC-trein door Indiaresusaapje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:34:
IF geld = "terug" THEN btc_all_in
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Ik zit nu in Düsseldorf aan de glühwein, da's ook mooi spul.Taro schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:14:
[...]
Misschien hallucineer ik door een kopje koffie teveel, maar ik ben nu nog niet aan het bier hoor
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UC2vqbSDNItYabFdbdu9hLGu.jpg?f=user_large)
Regent wel wat maar krijg er weinig van mee, 3 van die drankjes en de realiteit is goed hard gefilterd.
Ik had toch die webcam af moeten dekken...
Om vervolgens weer de winsten in 0kn te drukken zeker, nee ik blijf gewoon zitten, dood of de gladiolen. Ik moet ergens de zonnepanelen van betalen volgend jaar.
Denk dat 0kn het idd nog wel goed gaat doen komende tijd.Vis schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:20:
[...]
Om vervolgens weer de winsten in 0kn te drukken zeker, nee ik blijf gewoon zitten, dood of de gladiolen. Ik moet ergens de zonnepanelen van betalen volgend jaar.
Overigens, las dit over TAO:
[Twitter: https://twitter.com/lukasOXS/status/1728355267748696128]
Vraag me dan af wat voor waarde je hier aan kan hangen. Aan de andere kant, $Sol ging ook xheelveel met alle crap die ze hadden, uiteindelijk zegt het ook niks en gaat het over de hype..
Neem nu wel op tijd winst het is wachten op de dump.JustC schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:50:
gelukkig trekt Ator weer bij inderdaad.. alle heisa om niks 😅
wat is crypto toch een emotionele rollercoaster soms
Zo baal dat ik niet meer Lila gekocht heb. Gaat wel lekker 😁Mr.Nash schreef op donderdag 23 november 2023 @ 01:08:
Had het volgens mij hier gelezen maar LiquidLayer $lila doet het ook lekker. Dank voor de tip. Baal nu wel dat ik zo weinig heb gekocht gister en meer in 0KN heb gestopt.
Dus je baalde toen en je baalt nu weer en overmorgen weer?Mr.Nash schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:42:
[...]
Zo baal dat ik niet meer Lila gekocht heb. Gaat wel lekker 😁
Als je altijd doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg...
Waar baseer je dat op? Het feit dat ze nu weer zo hard stijgen is volgens mij een vertrouwen van de markt in het team en het project.knakworst schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:27:
[...]
Neem nu wel op tijd winst het is wachten op de dump.
Zou mij niks verbazen als ze eind volgende week weer op $2 staan.
Had eerlijk wel verwacht dat ze dieper zouden dippen- had graag op <0,50 nog wat meer gekocht.
Ach, ben net een zwembroek, waiting for the (TAO) dip..
Don Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:27:
[...]
Denk dat 0kn het idd nog wel goed gaat doen komende tijd.
Overigens, las dit over TAO:
[Embed]
Vraag me dan af wat voor waarde je hier aan kan hangen. Aan de andere kant, $Sol ging ook xheelveel met alle crap die ze hadden, uiteindelijk zegt het ook niks en gaat het over de hype..
:strip_exif()/f/image/wTFZTaUHgcP11roLbBIMtceU.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar zou aan 1 account niet teveel aandacht schenken. Is ook aan het trollen geeft hij iets verder toe. Wil gewoon wat lager inkopen waarschijnlijk.
Olas blijft ook wel sterk tot nu toe.
Haha wat een loser. Had idd zelf verder niets gelezen maar zo zie je maar weer.Alpina schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding]
![]()
Maar zou aan 1 account niet teveel aandacht schenken. Is ook aan het trollen geeft hij iets verder toe. Wil gewoon wat lager inkopen waarschijnlijk.
Olas blijft ook wel sterk tot nu toe.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier helaas standaard “er is hier niets te zien” op het schermGelukszoekr schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:58:
Voor de schrale atsers onder ons, je kan kan ruim €100 gratis claimen door wat opdrachten te doen. Te vinden onder de coinbase app - beloningen
Meeste heb ik al gedaan. Ik heb er een hardware wallet van gekocht. Mede mogelijk gemaakt door gratisch magische internetmuntjes.Gelukszoekr schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:58:
Voor de schrale atsers onder ons, je kan kan ruim €100 gratis claimen door wat opdrachten te doen. Te vinden onder de coinbase app - beloningen
Niet alleen wachten op de TAO dip maar ik wacht ook nog op de Corgiai exit pump.Don Guacamole schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:55:
[...]
Waar baseer je dat op? Het feit dat ze nu weer zo hard stijgen is volgens mij een vertrouwen van de markt in het team en het project.
Zou mij niks verbazen als ze eind volgende week weer op $2 staan.
Had eerlijk wel verwacht dat ze dieper zouden dippen- had graag op <0,50 nog wat meer gekocht.
Ach, ben net een zwembroek, waiting for the (TAO) dip..
Wat raden jullie aan?
Koppelen via een metamask of zelf een Uniswap wallet aanmaken of iets anders?
Ik heb mijn metamask of trust wallet eraan gekoppeld wanneer ik het gebruik, werkt perfect. Alleen die gas feeselektriekert schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:49:
Ik denk dat ik morgen eens met Uniswap ga aanrommelen, ff een paar kratjes stukslaan.
Wat raden jullie aan?
Metamask voldoet prima.elektriekert schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:49:
Ik denk dat ik morgen eens met Uniswap ga aanrommelen, ff een paar kratjes stukslaan.
Wat raden jullie aan?
Hoe kan je zien dat er een exit pump plaatsvindt dan? Corgiai heeft wel een aardig momentum gehad.zwembroek schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:28:
[...]
Niet alleen wachten op de TAO dip maar ik wacht ook nog op de Corgiai exit pump.
What it’s like being in crypto pic.twitter.com/Vmhj07sxtY
— Gordon (@AltcoinGordon) 25 november 2023
nothing stops this train
Als er een enorme groene candle op de daily geprint wordt haha. Nee ik verwacht nog wel een nieuwe pump. De laatste twee weken is de vloer goed aangestampt. Het is nu net een stable. Ik sta op een 10x. Maar kan evengoed vanaf hier inzakken.thierry1982 schreef op zondag 26 november 2023 @ 00:03:
[...]
Hoe kan je zien dat er een exit pump plaatsvindt dan? Corgiai heeft wel een aardig momentum gehad.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ULJ3YJrEOYAv139XdMpMtqdE.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JtMbMNXg4F9ceUV2VpEGQZoi.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/0wI1O0Ouybs21As5980Qq1FH.png?f=user_large)
En zet nog steeds higher lows neer. Dit is wel een belangrijk punt, maar vanaf hier kan nog prima een super mooie bounce volgen naar een nieuwe ATH, ondanks dat veel mensen hopen dat de 40 USD weer wordt opgezocht. Ik heb ze in staking staan dus blijf er sowieso vanaf. Over een week >400 USD of 120-180 USD, we gaan het zien, maar ik gok op het eerste.
Ik gun jullie ook het eerste scenario. Als.het toch het tweede wordt neem ik er ook een kratje van.Taro schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:11:
TAO respecteert tot nu toe op verschillende timeframes de Moving Averages:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En zet nog steeds higher lows neer. Dit is wel een belangrijk punt, maar vanaf hier kan nog prima een super mooie bounce volgen naar een nieuwe ATH, ondanks dat veel mensen hopen dat de 40 USD weer wordt opgezocht. Ik heb ze in staking staan dus blijf er sowieso vanaf. Over een week >400 USD of 120-180 USD, we gaan het zien, maar ik gok op het eerste.
Niet dat ik weet. Eigenlijk nog een onduidelijkere AI coin dan TAO voor mij. Maar number goes up dus primajasperz89 schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:13:
Olas ergens veilig te staken? Heb zo’n vermoeden dat ik deze nog wel even wil laten staan dus kan hem net zo goed in een staking pool gooien.
zwembroek schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:52:
[...]
Ik gun jullie ook het eerste scenario. Als.het toch het tweede wordt neem ik er ook een kratje van.
:strip_exif()/f/image/mzKNiqojDAmYDKFDBII3a3L7.jpg?f=fotoalbum_large)
2de kratje?
Is deze post niet iets voor in het NK topic?Taro schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:11:
TAO respecteert tot nu toe op verschillende timeframes de Moving Averages:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja die is wel pittigVis schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:02:
[...]
Ik heb mijn metamask of trust wallet eraan gekoppeld wanneer ik het gebruik, werkt perfect. Alleen die gas fees
Mooi om dit terug te lezen. Moeten we iets mee doen, wij voorspellen gewoon de knallers van de bull markt.
nee aub nee, want gure shitcoin. Dit hoort in een dixi thuisJunia schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:18:
[...]
Is deze post niet iets voor in het NK topic?
Verwijderd
Muntjes onchain traden, de toekomst?
Verwijderd
Inderdaad, een moderne loonslaaf.Alpina schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:35:
[Afbeelding]
Huh, nieuwe onderklasse? Die hebben wij toch al lang in de vorm van @Verwijderd?
Zo moet ik vannacht 8 hele uren werken en dan heb ik vrij tot vrijdag...
De druk die arbeid legt op mijn tengere schouders, is enorm.
Ik mag tot woensdagVerwijderd schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:41:
[...]
Inderdaad, een moderne loonslaaf.
Zo moet ik vannacht 8 hele uren werken en dan heb ik vrij tot vrijdag...
De druk die arbeid legt op mijn tengere schouders, is enorm.
Verwijderd
Niet normaal. Vroeger was alles beter, daar werkte je meestal 40 a 50 uren voor een baas.
En dan kon je 69 kinderen en 3 vrouwen onderhouden in een vrijstaand huis met isolatie waarde -69.
Gelukkig hebben we nu Geert, die maakt holland wel greet again.
Zag dat ze hier in Friesland al de eerste Proof Of Work kampen aan het bouwen zijn voor Moslims.
nothing stops this train
Verwijderd
Ja, heb er nu zelf 2 en dat is al amper te doenKol Nedra schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:53:
3 vrouwen, goede oude tijd!
En dan is er ook nog eens de dreiging van AI die in de toekomst mijn baan over kan nemen...
Al was die dreiging altijd al een optie met het inzetten van een getrainde Chimpansee.
zwembroek schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:01:
[...]
Als er een enorme groene candle op de daily geprint wordt haha. Nee ik verwacht nog wel een nieuwe pump. De laatste twee weken is de vloer goed aangestampt. Het is nu net een stable. Ik sta op een 10x. Maar kan evengoed vanaf hier inzakken.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Huh? Wattuh?Verwijderd schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:33:
De degens worden aankomende run beloond; met de teloorgang van gecentraliseerde exchanges zit je goed met DEX.
Muntjes onchain traden, de toekomst?
De CEX is dood, leve $DEX?
Tot zo ver weer mijn inhoudelijke bijdrage aan dit topic
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Boefjes zijn het! Om vervolgens zelf goedkoop te kunnen inslaan…
Haha, sukkels!
Ik zit nog 6 weken thuis! Tegen 70% loon.
Wel vliegt continue de stront om mijn oren
@YES is erbij!
[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 26-11-2023 14:06 ]
Ik heb 3 weken opgenomen, mag dinsdag weer.elektriekert schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:04:
[...]
Haha, sukkels!
Ik zit nog 6 weken thuis! Tegen 70% loon.
Wel vliegt continue de stront om mijn oren
@YES is erbij!
De rest van mijn verlof smeer ik uit over een hele lange periode, dagje minder werk
Dit is onze eerste, ik had nog wat dagen staan en heb door de bevalling die flink uitliep tussen kerst&oud en nieuw maar bij gepakt. De overige 9 weken ga ik ook uitsmeren over de rest van het jaar, daarbij met extra uitroosterdagen ben ik regelmatig 4 dagen vrij per weekYES schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:18:
[...]
Ik heb 3 weken opgenomen, mag dinsdag weer.
De rest van mijn verlof smeer ik uit over een hele lange periode, dagje minder werk
Edit:
Oja: wen moon?
Nog bedankt voor deze chill, sta eindelijk met iets in de plus...Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:49:
Wat nog veel betere cijfers heeft, maar waar je helemaal niemand hier over hoort, Tron. Dikke tech
Ja, Tron doet gewoon rustig z'n ding. Ik denk dat je er verstandig aan doet je niet teveel te laten beinvloeden. Jij poste toch laatst ook dat ICP filmpje?cavemees schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:06:
[...]
Nog bedankt voor deze chill, sta eindelijk met iets in de plus...
Als dit je enige coin is waarbij je in de plus staat, dan heb je flink op je kloten gehad. Goed dat je nog bij bent dan. Als de geschiedenis zich herhaalt dan gaat 2024 een prachtig jaar worden
Nee, filmpje ICP ben ik niet geweest, blijf ik met mijn tengels vanaf. Ik heb inderdaad nog wel wat goed te maken door mijn panic sells tijdens de FTX crash...Gelukszoekr schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:14:
[...]
Ja, Tron doet gewoon rustig z'n ding. Ik denk dat je er verstandig aan doet je niet teveel te laten beinvloeden. Jij poste toch laatst ook dat ICP filmpje?
Als dit je enige coin is waarbij je in de plus staat, dan heb je flink op je kloten gehad. Goed dat je nog bij bent dan. Als de geschiedenis zich herhaalt dan gaat 2024 een prachtig jaar worden
Edit: Heb overigens naar mijn idee geen exotische pot. Ik houd het bij TRX, Nexo, BTC, ETH en ARB.
[ Voor 6% gewijzigd door cavemees op 26-11-2023 16:16 ]
Mocht ik dat weten 😉Taro schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:50:
[...]
Ja, vanaf waar gaat dat plaatsvinden?
[Afbeelding]
Zou toch lekker zijn, morgen wakker worden met 10K daily candles
Ja Tron doet gewoon zijn ding maar staat ook op de most wanted list van Amerika. Na Binance komt hij ook nog wel een keer aan de beurt. Ik zou er niet in durven investeren. 😀Gelukszoekr schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:14:
[...]
Ja, Tron doet gewoon rustig z'n ding. Ik denk dat je er verstandig aan doet je niet teveel te laten beinvloeden. Jij poste toch laatst ook dat ICP filmpje?
Tja, dat kan.zwembroek schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:45:
[...]
Ja Tron doet gewoon zijn ding maar staat ook op de most wanted list van Amerika. Na Binance komt hij ook nog wel een keer aan de beurt. Ik zou er niet in durven investeren. 😀
Als je naar de cijfers kijkt dan is Tron wat TVL betreft een serieuze ketting. Niet zo groot als Ethereum, maar vele malen groter dan Cardano en Solana samen.
Toch blijkbaar onder tweakers niet interessant
Tron is toch onlosmakelijk verbonden met Justin Sun. Dat is voor mij een reden om er vooral heel ver vandaan te blijven en zeker niet in te investeren. Zolang Sun op vrije voeten blijft zal het een bull markt vast goed doen, maar zie geen reden om naast ETH en SOL in nog een Layer 1 te investeren.Gelukszoekr schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:53:
[...]
Tja, dat kan.
Als je naar de cijfers kijkt dan is Tron wat TVL betreft een serieuze ketting. Niet zo groot als Ethereum, maar vele malen groter dan Cardano en Solana samen.
Wat zou het voor Tweakers interessant maken?Toch blijkbaar onder tweakers niet interessant
Tron zelf zou ik ook niet meteen in investeren.
Verjaardagsfeestje gehad: twee mensen vroegen of ik komende week tijd had om hen te helpen wat fiat in de bitcoin te proppen.
Hosanna, hier is de bull dan eindelijk
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tijd om tijdelijk uit te stappen bedoel jeresusaapje schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:40:
Oké, gordels om, mensen!
Verjaardagsfeestje gehad: twee mensen vroegen of ik komende week tijd had om hen te helpen wat fiat in de bitcoin te proppen.
Hosanna, hier is de bull dan eindelijk
Dat is een goede vraag. Volgens mij is Tron elders, waarschijnlijk in Azie populair. Ondanks de hoge tvl lijkt het hier, en in de westerse wereld totaal niet een interessante coin. Ik word doodgegooid met Cardano en Solana content, maar nooit iets over Tron.jvel92 schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:26:
Wat zou het voor Tweakers interessant maken?
Waarschijnlijk is Justin Sun een mongool, oplichter etc. Zo heeft elke shitcoin wel wat. Dat doet niks af aan het feit dat er vele malen meer activiteit op Tron is dan op al die andere "Ethereum killers". Toch lijkt niemand hier geïnteresseerd. Dus ja, zeg het maar. Hoe kan dat nou?
Door die Justin Sun dus. Het is wat Alpina ook zegt prima voor usdt transacties. Maar dat is Solana en Polygon ook. Justin Sun is vaak betrokken bij shady praktijken. Week geleden ook weer. https://www.linkedin.com/...cles_related-content-cardGelukszoekr schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:06:
[...]
Dat is een goede vraag. Volgens mij is Tron elders, waarschijnlijk in Azie populair. Ondanks de hoge tvl lijkt het hier, en in de westerse wereld totaal niet een interessante coin. Ik word doodgegooid met Cardano en Solana content, maar nooit iets over Tron.
Waarschijnlijk is Justin Sun een mongool, oplichter etc. Zo heeft elke shitcoin wel wat. Dat doet niks af aan het feit dat er vele malen meer activiteit op Tron is dan op al die andere "Ethereum killers". Toch lijkt niemand hier geïnteresseerd. Dus ja, zeg het maar. Hoe kan dat nou?
[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 26-11-2023 20:30 ]
Net gedaan voor $vara, bedankt voor de tip en net die rommel naar btc geswapped, de vara stake over 1 week als die weer vrijkomt 😎Gelukszoekr schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:58:
Mogguh.thierry1982 schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:11:
Goedemorgen vrinden en teer beminden, zijn we allemaal klaar voor de pump des doods vandaag? [Afbeelding]
Yes!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ZWVnI3OLC6diarF04E2yn7fK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l86MsD4VMLF4gKOLzmWmdPdR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z3vCo1BOuHfbQ2ZU4NKuKsbj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UpOtWEQNsy2UQq5syILz50Ub.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hs3VeoIAkoR8VISrzlNC1l2R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3z4kkp3UtY1yr57sCfUz039m.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sCSOyo1bHVaZ60tY0PU8VHXw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1QSl7SFpZJUM27zJnkaRTS66.jpg?f=fotoalbum_large)