[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
FET still going strong en onderweg naar vorige highs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iq6upl25_LfHB2uM0SfUbjk7BLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/heQmJRrRiWkkmO5wISl8xSp6.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:26:
FET still going strong en onderweg naar vorige highs:
[Afbeelding]
Ik hoop hem op te pakken bij 0.45 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zenith schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:33:
[...]

Ik hoop hem op te pakken bij 0.45 😀
Ja, of nu kopen en bij 0,89 verkopen, ook een optie :)

Edit: Ter onderbouwing:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uEmlrk_FaTCfjbclUIE6QBw_Nw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PwtsRkncI8ffk7XQ29XDgd6A.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 19-11-2023 18:38 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00
Alpina schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:24:
[...]

Klopt, 5-10 dollar was alleen OTC. Mexc listing zat ik aan de knoppen was toen 100-130 dollar.

Dip afgewacht en van 30-50 gekocht. En nog wat extra bij 150 voor de staking.

Autonolas ook interessant trouwens voor de ai.
Goede prijs man. Prachtig om die te hodlen. Heb mijn Corgiai nog niet verkocht helaas. Nu 2500 waard. 230 dollar gekocht. Ik wacht nog even met verkopen. Eventuele winst kan in een ai project

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:43:
[...]

Goede prijs man. Prachtig om die te hodlen. Heb mijn Corgiai nog niet verkocht helaas. Nu 2500 waard. 230 dollar gekocht. Ik wacht nog even met verkopen. Eventuele winst kan in een ai project
Nice, moet de cronos chain niet in je homer icoontje 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
zenith schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:49:
[...]

Nice, moet de cronos chain niet in je homer icoontje 😜
Nee heb er verder niks mee haha. Maar stond vorige week 1k hoger nog. Ben bang dat ik de next Shiba verkoop maar goed hoe groot is die kans.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:36
zenith schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:23:
[...]

Zat toevallig ook te kijken >0.2 8)
Heerlijk hè, m’n 2e x10 dit jaar, naast Ator.
Als $KAS nog ff 10% stijgt heb ik er 3 te pakken.
Top jaartje voor crypto zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:56

troje

was here!

BTC mini moon.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04:57
Don Guacamole schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:40:
[...]

Heerlijk hè, m’n 2e x10 dit jaar, naast Ator.
Als $KAS nog ff 10% stijgt heb ik er 3 te pakken.
Top jaartje voor crypto zo!
Ja deze was zo slecht nog niet _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMVsm9QPAj7NxHNK4-irkJf1nqc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/arRVvVTiqc55mwoxvsELo0Xh.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Jezus. Ik zie nu pas dat Celestia daar ook al gewoon bij opstond.

Imagine the gains :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:50:
[...]

Ja deze was zo slecht nog niet _O-

[Afbeelding]
Dit was zeker 1 van de beste Posts dit jaar ja, heb deze helemaal uitgeplozen en die parels daar uit gekozen.
Alleen chainge doet niet helemaal wat ik zou willen, wel in de plus maar zeer bescheiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:56:
Jezus. Ik zie nu pas dat Celestia daar ook al gewoon bij opstond.

Imagine the gains :')
Als ze een nieuwe uitbrengen, stuur ff door wil je ✌🏻

Overigens, die onderste balk had niet eens een notering nog en was nagenoeg niet te koop meen ik, wel naar gekeken, was te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
37K!

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Toch maar even van me afschijven. Dit voelt best wel als rock bottom hier...

Ik ben vannavond ingetrokken in een leeg appartement. Ik heb stroom, en een matras op de grond. En net dankzij een aardige buurman mag ik van z'n wifi gebruik maken.

Voelt wel als falen dit. Alsof je zo ineens helemaal opnieuw mag beginnen. Gelukkig heb ik een goede baan dus hoef niet elk dubbeltje om te draaien. De komende week maar eens kijken naar een bank en een tafeltje ofzo...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
Je moet maar zo denken, vanaf dit punt: only way is up!

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:17

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:53:

Ik ben vannavond ingetrokken in een leeg appartement. Ik heb stroom, en een matras op de grond. En net dankzij een aardige buurman mag ik van z'n wifi gebruik maken.

Voelt wel als falen dit. Alsof je zo ineens helemaal opnieuw mag beginnen. Gelukkig heb ik een goede baan dus hoef niet elk dubbeltje om te draaien. De komende week maar eens kijken naar een bank en een tafeltje ofzo...
Dat is wel aardig hardcore ja..

Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar toch goed genoeg om te weten dat je hier waarschijnlijk heel snel weer uit bent. De tering naar de nering zetten!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole

Poeh ff slikken idd kerel, maar hier kom je sterker uit.
Uiteindelijk ga je vanuit hier weer vlammen.

Overigens, deze meme is dan nu zeker op jou van toepassing:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXOzTJ9C4yQMHyGTn4qyIhutM9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psPUfQaJlmcESG4xgoewimha.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Het zijn spannende tijden. Moeilijke tijden om eerlijk te zijn. Je probeert je iedere je rug te rechten om de wereld weer aan te kunnen. Maar het zijn steeds 2 stapjes naar voren, 1 stapje terug. 1 stapje naar voren, 2 stapjes terug..

Maar goed, samen met mijn jongste gaan we deze strijd aan. Daarnet aan haar gevraagd waar ze van t zomer heen zou willen. Dit mag alles zijn..

Moeilijk zei ze, maar Ibiza leek haar wel wat. Oftewel zoals het er nu naar uit ziet gaan we van het zomer met zijn tweetjes naar Ibiza..

Dit brengt mij met een soort van ezelsbruggetje bij het volgende….

Ik lees hier meerdere ( goeie ) tips aangaande investeren voor de toekomst van onze spruitjes.. top tips! Goud, aandelen, beleggingen, crypto, deposito enzovoort.

Maar wanneer ik nu de kans mag krijgen ook een tip te geven, dan het volgende..

Achteraf kijk je de spreekwoordelijke koe in de kont. Oh ja, ik had veel eerder in BTC moeten stappen, of in een geweldig AI muntje moeten stappen. Maar dit zijn natuurlijk achteraf allemaal investeringen geweest die we in het begin nooit konden weten. Vervolgens sluiten we onze berichten af met DYOR!! En dat is ook zo..

Maar nu mijn tip, waarvan ik zeker weet dat dit uit gaat komen!!

Schrijf deze maar op: “Investeer zoveel je kunt in herinneringen!”

Op vrij jonge leeftijd meerdere HBO diploma’s gehaald, op jonge leeftijd management functies bekleed, gereisd voor het werk naar prachtige landen.. Fiat was er voldoende. Maar achteraf ontzettend blij, om al deze extra’s in mijn huis te stoppen, lagere hypotheekkosten, lagere energiekosten oftewel lagere maandlasten.

Na alle ‘pech’ die wij gehad hebben gekozen om een andere baan te nemen, zodat ik 3 dagen in de week thuis kan werken en er voor mijn beide dames te kunnen zijn.

Ik had ook een grotere, dikkere, duurdere woning kunnen hebben..

Maar aan het einde van de rit was het onderstaand beeld hetzelfde geweest..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WN4cL-bGeirQ89-oc1va-appVAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Ndjfzm4l98XrfV2XnWpUBdR.jpg?f=fotoalbum_large

Namelijk een leeg bed…

Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis en het bedje thuis nog steeds onbeslapen.

Goed dus lang verhaal… maar wat is de boodschap nu ?

Kom alsjeblieft niet op het punt jongens als waar ik nu sta. Je beseffen dat het maken van herinneringen misschien wel eens te laat kan zijn.

Ik geloof er nog steeds in dat alles goed komt, maar wanneer ik de kans nogmaals krijg zal ik er zorg voor dragen dat ik een bag met memories heb!

En als Ibiza er dan weer 1 is, dan doen we dat.

@YES, @elektriekert en al die anderen hier. Hou je dromen. Maar investeer in mooie herinneringen. Ik hoop oprecht dat jullie uit dit onsamenhangende verhaal deze boodschap kunnen halen.

Mijn excuses voor dit lange verhaal, maar soms dwalen mijn gedachtes wat af en typ ik het hier maar wat neer!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 09:50
Skrunsies schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:04:
[...]

Het zijn spannende tijden. Moeilijke tijden om eerlijk te zijn. Je probeert je iedere je rug te rechten om de wereld weer aan te kunnen. Maar het zijn steeds 2 stapjes naar voren, 1 stapje terug. 1 stapje naar voren, 2 stapjes terug..

Maar goed, samen met mijn jongste gaan we deze strijd aan. Daarnet aan haar gevraagd waar ze van t zomer heen zou willen. Dit mag alles zijn..

Moeilijk zei ze, maar Ibiza leek haar wel wat. Oftewel zoals het er nu naar uit ziet gaan we van het zomer met zijn tweetjes naar Ibiza..

Ik lees hier meerdere ( goeie ) tips aangaande investeren voor de toekomst van onze spruitjes.. top tips! Goud, aandelen, beleggingen, crypto, deposito enzovoort.

Achteraf kijk je de spreekwoordelijke koe in de kont. Oh ja, ik had veel eerder in BTC moeten stappen, of in een geweldig AI muntje moeten stappen. Maar dit zijn natuurlijk achteraf allemaal investeringen geweest die we in het begin nooit konden weten. Vervolgens sluiten we onze berichten af met DYOR!! En dat is ook zo..

Op vrij jonge leeftijd meerdere HBO diploma’s gehaald, op jonge leeftijd management functies bekleed, gereisd voor het werk naar prachtige landen.. Fiat was er voldoende. Maar achteraf ontzettend blij, om al deze extra’s in mijn huis te stoppen, lagere hypotheekkosten, lagere energiekosten oftewel lagere maandlasten.

Na alle ‘pech’ die wij gehad hebben gekozen om een andere baan te nemen, zodat ik 3 dagen in de week thuis kan werken en er voor mijn beide dames te kunnen zijn.

[Afbeelding]

Namelijk een leeg bed…

Kom alsjeblieft niet op het punt jongens als waar ik nu sta. Je beseffen dat het maken van herinneringen misschien wel eens te laat kan zijn.

Ik geloof er nog steeds in dat alles goed komt, maar wanneer ik de kans nogmaals krijg zal ik er zorg voor dragen dat ik een bag met memories heb!

@YES, @elektriekert en al die anderen hier. Hou je dromen. Maar investeer in mooie herinneringen. Ik hoop oprecht dat jullie uit dit onsamenhangende verhaal deze boodschap kunnen halen.

Mijn excuses voor dit lange verhaal, maar soms dwalen mijn gedachtes wat af en typ ik het hier maar wat neer!
Prachtig gezegd en zo waar (helaas is mijn wederhelft chronisch ziek).

Geld en spullen is leuk, maar gezondheid, "geluk" en vrije tijd zijn priceless ;) * vergeet ik mooie herinneringen nog in dit rijtje 😉

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
kernie schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:16:
[...]

Prachtig gezegd en zo waar (helaas is mijn wederhelft chronisch ziek).
Mijn verhaal is hier in het verleden bij toeval wat ‘viral’ gegaan. Maar ik besef mij heel goed dat we allemaal een verhaal hebben :(:)

Oh en @Gelukszoekr, ik was enige tijd aan het typen, en had je bericht dus nog niet gezien.

Je komt er wel. Echt wel! En falen? Welnee, omvallen heet dat. Gewoon opstaan kerel en weer doorgaan. Jullie zullen het nog wel erg moeilijk gaan krijgen. Zolang jullie er maar voor jullie zoon blijven staan.

De rest komt wel weer :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie

Heel veel sterkte kerel. Blijf vooral hier lekker van je afschrijven wanneer dat goed voelt. Hopelijk heb je snel de wind weer in de zeilen.

PS5

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:04:
[...]

[Afbeelding]

Namelijk een leeg bed…

Ik zit met tranen in mijn ogen te lezen, het stukje over het onbeslapen bed.. onbeschrijfelijk.

Mijn vriendin zag het en ook dat ik op "dat cryptoforum" zat dus die was bang dat alle crypto door het putje gegaan was. Toen heb ik haar even mee laten lezen en die kreeg het ook te benauwd.

Sterkte man! :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Wat.. wat is er gebeurd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nou gets! Weer voldoende huilie huilie gedaan.

When geitenbende to the moon :?

Kunnen we misschien gratis naar Ibiza :9B O-) *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wauskoek
  • Laatst online: 25-09 22:07

Jij en @Skrunsies sterkte! Ik herken het een beetje.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 21:02
Ik begrijp het allemaal niet meer. Gaan we nog moon of?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WillemdeZijger schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:41:
Ik begrijp het allemaal niet meer. Gaan we nog moon of?
Vooralsnog gaan we hier emotioneel volledig door het putje.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

Bij een scheiding, je kind op de eerste plaats zetten en je trots daarna is alles behalve falen! Sterkte!

Moest gelijk aan deze denken ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVcxsO9LGkxUjxb6X0uFuBp9dao=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNpGSwXApvsOluXFBrvhvOzC.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:43:
[...]

Vooralsnog gaan we hier emotioneel volledig door het putje.
Ja @Gelukszoekr wat hebben we aangericht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Numbers schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:44:
[...]
Bij een scheiding, je kind op de eerste plaats zetten en je trots daarna is alles behalve falen! Sterkte!

Moest gelijk aan deze denken ;)
[Afbeelding]
Ja, die is hier wel heel treffend nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Achja, daar is het ook een SC voor toch. Het is soms gewoon even prettig om je soris van je af te schrijven :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:59:
[...]

Achja, daar is het ook een SC voor toch. Het is soms gewoon even prettig om je soris van je af te schrijven :)
Nou ik vind het belachelijk dat sommige mensen dit topic daar voor gebruiken maar goed :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:01:
[...]

Nou ik vind het belachelijk dat sommige mensen dit topic daar voor gebruiken maar goed :O
_O- _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:38:
[...]

Wat.. wat is er gebeurd?
Na mijn relatie te hebben beeindigd hebben we al snel besloten om voorlopig om en om een week in ons huis te zijn, en zo voor onze zoon te zorgen.

Ik heb 3 weken bij m'n ouders doorgebracht, maar dat gaf ook wel wat spanning dus moest ik iets voor mezelf hebben. Nu heb ik dus een goedkoop plekje gevonden, maar er is hier niks. Zo ga je dan van een mooi huis naar een leeg appartement. Dat voelt als falen. Alsof alles je is afgenomen en je weer bij 0 mag beginnen.

Met de huidige woningmarkt kan het nog wel even duren voor we een wat meer concretere oplossing hebben. Voor nu is dit het. Een scheiding gooit alles overhoop en blijf je (een periode) best wel armoedig achter. Achja, ik ben niet de eerste, en zeker niet de laatste die dit overkomt. Ik hoor wel veel verhalen over dat het een fase is waar je uiteindelijk gelukkiger uit komt. Daar ga ik dan ook maar vanuit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:01:
[...]

Ja, ik ook, maarja, wat doe je ertegen....

/s uiteraard....

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 19-11-2023 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:09:
[...]

/s uiteraard....
Als ik mod was wist ik het wel.

Lijkt hier verdo**e wel een VIVA forum voor mannen!

Maar goed…

Blijf erbij dat het goed is om ons te beseffen wat we wel hebben.. hoe moeilijk dat soms ook is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:48

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:09:
[...]

/s uiteraard....
Wie wil even rapporteren? Dan kennen we moonen!

Overigens, beste mede-kneuzen: :(:)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Sterkte @Skrunsies , @Gelukszoekr en @wauskoek

Hopelijk gaat de zon voor jullie snel weer schijnen en gaan de magische internet munten snel Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauskoek
  • Laatst online: 25-09 22:07
Shit coin sunday investment!

Uitgezoomd lijkt AMP weer omhoog te gaan.
Zoals andere muntjes begint het weer actief te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUmQaxkOSwZtonydyQUMLCpPiKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VLGV4uHbaX6mYM3FiMzCmReZ.png?f=fotoalbum_large

Uitgezoomd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zD2C8Un493P6lBj7EX-9wBPbuEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1gEIW5ypV6Giy0GmZO9ecGiO.png?f=fotoalbum_large

Even kijken of we hier een kleine winst mee kunnen boeken met klein bier.

[ Voor 6% gewijzigd door wauskoek op 19-11-2023 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:56

troje

was here!

37k wederom

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Gelukszoekr Je gaat niet voor niets uit elkaar, dus grote kans dat je er inderdaad gelukkiger uitkomt., al had je natuurlijk liever gezien dat het anders was verlopen. Over enige tijd kijk je er ook op die manier op terug, maar nu zit je er nog middenin. Sterkte met de situatie.

@Skrunsies Jij ook veel sterkte, heel confronterend zo'n leeg bed, maar de situatie die je laatst schetste toen je andere dochter even wegbleef raakte mij ook enorm, mede doordat ik dat van zowel vroeger als uit het heden herken.

Leuke herinneringen maken met je naasten is inderdaad superbelangrijk. Ik ben enige tijd geleden minder gaan werken om meer bij mijn vrouw en kinderen te kunnen zijn. En we boeken 4x per jaar een mooie vakantie, ik heb er de vakantiedagen niet voor, maar die koop ik met alle liefde bij. Ik koester het iedere dag. Het leven is niet altijd een feest en vaak moet je zelf de slingers ophangen, maar het is ook goed om te beseffen dat alles relatief is. Sterkte heren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:12

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:14:
[...]

Wie wil even rapporteren? Dan kennen we moonen!

Overigens, beste mede-kneuzen: :(:)
Omdat je het zo lief vraagt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:06:
[...]

Na mijn relatie te hebben beeindigd hebben we al snel besloten om voorlopig om en om een week in ons huis te zijn, en zo voor onze zoon te zorgen.

Ik heb 3 weken bij m'n ouders doorgebracht, maar dat gaf ook wel wat spanning dus moest ik iets voor mezelf hebben. Nu heb ik dus een goedkoop plekje gevonden, maar er is hier niks. Zo ga je dan van een mooi huis naar een leeg appartement. Dat voelt als falen. Alsof alles je is afgenomen en je weer bij 0 mag beginnen.

Met de huidige woningmarkt kan het nog wel even duren voor we een wat meer concretere oplossing hebben. Voor nu is dit het. Een scheiding gooit alles overhoop en blijf je (een periode) best wel armoedig achter. Achja, ik ben niet de eerste, en zeker niet de laatste die dit overkomt. Ik hoor wel veel verhalen over dat het een fase is waar je uiteindelijk gelukkiger uit komt. Daar ga ik dan ook maar vanuit :)
Klinkt misschien stom, maar misschien even langs wat kringlopen? Heb je vaak voor een appel en een ei wat (tijdelijke) basis meubels/aankleding en zit je niet in een compleet leeg en kaal appartement.

Ook op Marktplaats/Facebook weggeef/ruil sites sta je er soms versteld van wat je gratis of voor een symbolisch bedragje op kunt pikken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2023 @ 23:09:
[...]

Klinkt misschien stom, maar misschien even langs wat kringlopen? Heb je vaak voor een appel en een ei wat (tijdelijke) basis meubels/aankleding en zit je niet in een compleet leeg en kaal appartement.

Ook op Marktplaats/Facebook weggeef/ruil sites sta je er soms versteld van wat je gratis of voor een symbolisch bedragje op kunt pikken.
Ja, je zet me compleet op het verkeerde been. Ik had verwacht dat een relaas zou volgen over hoe je op de kringloop in Buitenpost voor een schamele 7 gulden 60 een nieuwe vriendin, 2 antieke bitcoins en stolploze boerderij (inclusief 3e-generatie onderduikersgezin dat nog niet weet dat de oorlog voorbij is) had weten te scoren.

dus ja, het klonk stom. Maar wel etv. nuttig voer Roellie.

[ Voor 3% gewijzigd door Glenn Hoddle op 20-11-2023 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
ETH weer boven de $2k
dit keer was het echt de laatste keer dat je onder de $2k kon kopen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:26
Kol Nedra schreef op maandag 20 november 2023 @ 00:13:
ETH weer boven de $2k
dit keer was het echt de laatste keer dat je onder de $2k kon kopen :)
Mijn GAK op Eth is € 2.015,44 dus laten we het hopen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

interessante tijden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ja, dat wordt lachen om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:08
Nu ongeveer?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:50
OCEAN naar de $1. Het AI narratief begint zich uit te spelen!

[ Voor 56% gewijzigd door elpee op 20-11-2023 02:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Denk dat dit soort figuren totaal niet gaat bijdragen aan hoe de maatschappij tegen Bitcoin/crypto aankijkt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Hij is volgens mij gewoon pro dollar aangezien hij de peso daar wil vervangen voor de dollar.
De ene shitcoin voor de andere dus.
Snap alle Bitcoin maxis niet die weer helemaal als een gek hosanna roepen. Het is gewoon een gek, die wilde plannen heeft. Maar of dat hem gaat lukken lijkt me sterk. Hij heeft ooit iets over Bitcoin geroepen maar dat zegt helemaal niets.

De reden dat heel crypto twitter zo blij is is dat ze naar de dollar gaan. Typisch Amerikaanse taferelen dus.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ze pesten de maxis @Taro :'(

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqQbs-dcHlsQetrYqiqenPQDX6jSnyrGR3rw&usqp=CAU

Straks is ie lekker vol... Have fun staying poor! :>
Benieuwd wat de week ons gaat brengen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Vis schreef op maandag 20 november 2023 @ 06:52:
[...]

Hij is volgens mij gewoon pro dollar aangezien hij de peso daar wil vervangen voor de dollar.
De ene shitcoin voor de andere dus.
Snap alle Bitcoin maxis niet die weer helemaal als een gek hosanna roepen. Het is gewoon een gek, die wilde plannen heeft. Maar of dat hem gaat lukken lijkt me sterk. Hij heeft ooit iets over Bitcoin geroepen maar dat zegt helemaal niets.

De reden dat heel crypto twitter zo blij is is dat ze naar de dollar gaan. Typisch Amerikaanse taferelen dus.
POV: je hebt Bitcoin gekocht op 65k en je wordt dan maar president om je bags te pumpen:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/uUpE5mSaQbMAAAAC/milei-motosierra.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07
Welcom in the paydag week , de week waarin je , de zuur verdiende euros weer mag steken in de crypto dips , fijne werkdag dames en heren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKzZeomgCm4SMZaPZQclY6ZUcKI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HKbk7QkaDCAQwImp0QCkuWLu.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:26:
[...]

Je kunt het ook via een account op Bittensor.com doen idd, maar ik heb liever een eigen wallet & key via PolkadotJS.
Loopt inmiddels :9B
Eerste TAO binnen en de dip was van korte duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:41
Wat een verhalen allemaal weer zeg.

@Skrunsies , ik hoop dat alles maar snel goed mag komen met je dochter

@Gelukszoekr , zie je huidige appartement als een nieuwe start (ik heb makkelijk praten), je geluk bepaal jezelf.
Lekker die Cuore blijven knallen en centjes in crypto plempen wanneer het kan zodat, je een beetje extrafiat kan blijven harken :Y) , want vooralsnog is dat de standaard.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12
@Gelukszoekr is een man van prioriteiten.

Zij het huis, hij de ice tea:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/5893ff53dbe2d53e11d91c20eb204002f89d6775/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2Fb2fTHRY%2F20230620-172621.jpg

Zonder gekheid: geen fijne situatie, maar als ik het zo lees heb je de juiste mindset dus jij komt er wel!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bedankt gasten. Ik voel mij ook wel sterk. Dit is de juiste keuze en ga hier beter uit komen. Maar dat gaat niet in een week, of een maand. En tijdens zo'n periode krijg je dan soms wel weer een klap in je gezicht.

Het doet me goed te lezen dat jullie vinden dat ik er op de goede manier mee omga. Altijd fijn om steun te krijgen van wat onbekenden op internet :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hsGJDxc/1351516.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

En in de categorie "Shitcoins die lekker gaan"

Worldcoin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-I9H-wZQVjSgTGp4V7OrtYIksPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5QGf7gwrITrws1D5BHrKadGS.png?f=fotoalbum_large

Iemand hier al een deepdive in/naar gedaan?
Leuk idee, maar of het realiseerbaar is ..... #degrotevraag

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:06:
[...]

POV: je hebt Bitcoin gekocht op 65k en je wordt dan maar president om je bags te pumpen:

[Afbeelding]
Die mafklapper staat gewoon letterlijk zijn aanhang te vergassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
FET gaat lekker, einde week 0.88ct? :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Glenn Hoddle schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:14:
[...]

Die mafklapper staat gewoon letterlijk zijn aanhang te vergassen.
Holy crackpipe, Robin!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
Thanks! Nu weet ik eindelijk waar ik op moet stemmen :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:59
sjorremans schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:17:
Eerst de 69cent, maar gaat zeker goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 26-09 10:41
In hetzelfde straatje als Bolsonaro, Trump..
Wolf in schaapskleren. Anti-abortus etc.
Doet zich voor als progressief maar eigenlijk allesbehalve. Ze mogen hem terugsturen van waar ie komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
FijneKerst schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:05:

Worldcoin

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fislaV7ImxrbJhAPjwEguS6FarM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3F1ZlN2DQGyAOsciGY63HRVG.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:41

Worldcoin

[Afbeelding]

WorldCoin is van Sam Altman, die tot vrijdag CEO was van OpenAI (ChatGPT).

Na een weekend vol drama bij OpenAI kwam vanochtend de aankondiging dat Sam Altman naar Microsoft gaat. Mogelijkerwijs maakt personeel van OpenAI dat loyaal is aan Sam ook de overstap naar Microsoft, waardoor Microsoft nu voor een koopje de kennis van OpenAI soort van binnenhaalt.

Microsoft zal vanmiddag dan ook wel moon gaan en waarschijnlijk zullen ze bij Google en Apple wel wat zenuwachtig worden van deze ontwikkelingen.

Als crypto degen wil je dit soort nieuws front runnen en dan ga je 100x long op WorldCoin.

Deep dive is niet nodig. In crypto draait het meer om het narratief, dan fundamentals.

[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 20-11-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zo dan, TAO tikt even de $300 aan.. Dat gaat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:34:
[...]

WorldCoin is van Sam Altman, die tot vrijdag CEO was van OpenAI (ChatGPT).

Na een weekend vol drama bij OpenAI kwam vanochtend de aankondiging dat Sam Altman naar Microsoft gaat. Mogelijkerwijs maakt personeel van OpenAI dat loyaal is aan Sam ook de overstap naar Microsoft, waardoor Microsoft nu voor een koopje de kennis van OpenAI soort van binnenhaalt.

Microsoft zal vanmiddag dan ook wel moon gaan en waarschijnlijk zullen ze bij Google en Apple wel wat zenuwachtig worden van deze ontwikkelingen.

Als crypto degen wil je dit soort nieuws front runnen en dan ga je 100x long op WorldCoin.

Deep dive is niet nodig. In crypto draait het meer om het narratief, dan fundamentals.
Note that GSR Markets have deposited 1.834M $WLD to #Binance, #Gate.io, #Bybit, and #KuCoin in the past 6 hours.

They still hold 1.673M $WLD ($4.28M) and appear to keep depositing more $WLD to exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:06:
[...]

[Afbeelding]

lukt aardig dus :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:03:
Gaat recht voor Ethereum in de PF hierzo.
When correction?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLE0mUG1dYBR6cqtFAhuJNulAmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXinIqrj1hTc6O4gOKDYVdOg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Dat is een prijspump, ik had het over de perceptie van Bitcoin en crypto in het algemeen. Dit soort gasten zorgt niet voor een mildere mening en breder gedragen acceptatie.

@Glenn Hoddle wen BIFI moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ben jij al ergens ingestapt @Jedi_Pimp ? Of wacht je nog steeds op de correcte van Benjamin Cowen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:53:
[...]

Dat is een prijspump, ik had het over de perceptie van Bitcoin en crypto in het algemeen. Dit soort gasten zorgt niet voor een mildere mening en breder gedragen acceptatie.

@Glenn Hoddle wen BIFI moon?
Lastig vraag natuurlijk, BIFI doet immers gewoon waar het zelf zin in heeft. Ik heb het idee dat de weak hands die de migratie naar ETH niet begrepen dan wel gewoon van hun BIFI af wilden na het multichain-gedoe er inmiddels wel uit zijn, maar dat gaf wel wat prijsdruk de laatste weken. Samen met de boost op de moobifi-eth vault trouwens, daar gingen vrij veel mensen met 100% moobifi in, waardoor er veel gekocht wordt.
Als de dat weer omzetten als de boost voorbij is, is het antwoord: over 9 dagen moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
Gipsy King schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:45:
[...]

Gevalletje had ik maar...

Waarschijnlijke pump door :
https://store.epicgames.com/en-US/p/illuvium-60064c
Launchdate 28-11

[Afbeelding]
Goddamn... De hype gaat door... Inmiddels als 100 USD :) , had ik toch op 37 USD maar erin moeten jumpen.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/illuvium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 17:33

Worldcoin

[Afbeelding]

Airdrop muntjes verliezen qua rendement over het algemeen ten opzichte van Bitcoin. Hopelijk lukt het mij om volgende maand eindelijk een gratis zakje van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Er zijn mensen miljardair geworden met Argentinië de grond in shorten. En deze president lijkt een goede zet om die kans zich weer voor te laten doen. Maar sowieso HODL BTC (Geen advies uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
exelletor schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:00:
[...]

Airdrop muntjes verliezen qua rendement over het algemeen ten opzichte van Bitcoin. Hopelijk lukt het mij om volgende maand eindelijk een gratis zakje van te krijgen.
Is dat door middel van die oogscanner? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12
Is het nou bullish dat die prikstootjes naar beneden direct worden opgekocht of bearish dat het orderboek naar beneden zo dun is?

Verder weet ik niet of prikstootjes wel een woord is.

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-11-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

exelletor schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:00:
[...]

Als ze die Orb nou is introduceren hier in Nederland.....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Alpina schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:08:
[...]

Is dat door middel van die oogscanner? :*)
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BTC100K2021 schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:18:

Verder weet ik niet of prikstootjes wel een woord is.
Klinkt sexy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26GdR_UCqIoTcyTTGG9NvRaTgyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SizwyEIw87QdhMVv9wfHMm3F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:56:
Ben jij al ergens ingestapt @Jedi_Pimp ? Of wacht je nog steeds op de correcte van Benjamin Cowen?
Hey! :w

Ik heb een kleine deployment gedaan op 35k, voor de lange termijn. De volgende retracements zal ik meer deployen, of die nou vanaf 38k, 40k, 42k of 35k ingezet worden. Dit houd ik aan tot minimaal de halving.

Mijn primaire les van dit jaar is dat ik méér naar BC moet luisteren en niet minder, in de zin dat ik meer had moeten DCA'en bij lagere risk levels. Dan was ik nu uitgekomen op 50 tot 60 procent cash én grotere BTC ETH stacks. Het idee dat BC een permabear is, is lichtelijk overdreven: hij heeft wel degelijk BTC gekocht in het begin van het jaar.
Tweede les is dat ik een duidelijker onderscheid maak tussen de hodl/LT pot en speelcash om trades mee te maken. Zoals jvel92 al eerder aangaf heb ik in 2021 eigenlijk alleen met degen-/cowboy plays wat weten over te houden en eigenlijk amper met BTC en ETH zelf :)

Ik heb er wel meer vrede mee inmiddels. Mocht er nog een echte "secondary scare" komen, heb ik veel bestedingsruimte voor zowel crypto als stonks als bonds (in de vorm van TLT), en zo niet, zijn er altijd nog andere kansjes zoals dikke AI tech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:52:
[...]

Hey! :w

Ik heb een kleine deployment gedaan op 35k, voor de lange termijn. De volgende retracements zal ik meer deployen, of die nou vanaf 38k, 40k, 42k of 35k ingezet worden. Dit houd ik aan tot minimaal de halving.

Mijn primaire les van dit jaar is dat ik méér naar BC moet luisteren en niet minder, in de zin dat ik meer had moeten DCA'en bij lagere risk levels. Dan was ik nu uitgekomen op 50 tot 60 procent cash én grotere BTC ETH stacks. Het idee dat BC een permabear is, is lichtelijk overdreven: hij heeft wel degelijk BTC gekocht in het begin van het jaar.
Tweede les is dat ik een duidelijker onderscheid maak tussen de hodl/LT pot en speelcash om trades mee te maken. Zoals jvel92 al eerder aangaf heb ik in 2021 eigenlijk alleen met degen-/cowboy plays wat weten over te houden en eigenlijk amper met BTC en ETH zelf :)

Ik heb er wel meer vrede mee inmiddels. Mocht er nog een echte "secondary scare" komen, heb ik veel bestedingsruimte voor zowel crypto als stonks als bonds (in de vorm van TLT), en zo niet, zijn er altijd nog andere kansjes zoals dikke AI tech.
Degen-/cowboy plays altijd +100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 26-09 12:46
Heeft iemand al eens moed verzameld om dat verificatie-proces van Kraken opnieuw door te lopen nav. een mailtje van vorige week? Ik zag de mail ook in de SC voorbij komen en kreeg in het overview op Kraken ook opeens een melding, ondanks dat ik al jaren geverifieerd ben.

Net mijn rijbewijs gescand, maar 't blijft allemaal hangen in de eerste stap hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 16:21
Ray_ schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:07:
Heeft iemand al eens moed verzameld om dat verificatie-proces van Kraken opnieuw door te lopen nav. een mailtje van vorige week? Ik zag de mail ook in de SC voorbij komen en kreeg in het overview op Kraken ook opeens een melding, ondanks dat ik al jaren geverifieerd ben.

Net mijn rijbewijs gescand, maar 't blijft allemaal hangen in de eerste stap hier...
Wellicht op een ander moment proberen, was er zo doorheen. Wel met paspoort overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:03:
Gisteren tijdens de dip kneep ik hem wel even, maar dit is toch wel heel erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
En wees voorbereid op een rete snelle selfie.

Zodra de camera aangaat heb je 3 seconden om je knar in frame te brengen en je kan 'm niet overdoen.

Ik heb het proces overigens binnen 5 minuten doorlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door SpelFaut op 20-11-2023 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ray_ schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:07:

Ja, dag 1 rijbewijs uploaden, dag 2 terugkomen, nog even een selfie maken en dag 3 gereed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SpelFaut schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:18:
[...]

[...]

En wees voorbereid op een rete snelle selfie.

Zodra de camera aangaat heb je 3 seconden om je knar in frame te brengen en je kan 'm niet overdoen.
Kraken? Kon hem hier wel opnieuw doen. Maar werd standaard wat vager gemaakt of niet? Of lag dat aan de belichting hier, kan ook maar zo... In ieder geval wel goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:19:
[...]

Kraken? Kon hem hier wel opnieuw doen. Maar werd standaard wat vager gemaakt of niet? Of lag dat aan de belichting hier, kan ook maar zo... In ieder geval wel goedgekeurd.
Ja Kraken idd.

Ik kon ook geen foto van mijn paspoort uploaden trouwens, moest perse een foto gemaakt worden in de kraken app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 26-09 12:46
Hm, ok. Nog maar even wachten dan. Er moet daar bij Kraken vast iemand 2 keer te kijken als de foto op mijn rijbewijs uit 2018 met de selfie wordt vergeleken. Al is het alleen al omdat al het haar naar de onderkant van het gezicht is gezakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:18:
[...]

Ja, dag 1 rijbewijs uploaden, dag 2 terugkomen, nog even een selfie maken en dag 3 gereed.
Bij mij was het ook in 3 stappen ongeveer.
Prima, want wil Kraken wel blijven gebruiken voor uitbetaling.

Verder alle Beam en Olas naar TAO gezet.

Put your money where your mouth is.

Of +100 cowboy play zou @zwembroek zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sjorremans schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:17:
Jazeker, deze blijft wat mij betreft nog steeds geldig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H59aKbBpeVxi5-aZkKXaUsHj0Xw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F7JHplCBLIlsVvAUl3Dme3Hd.png?f=fotoalbum_large

En de nieuwe long loopt daarom ook nog steeds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CBPIfsVnvbfd6iGKrddfYJ--V8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/13s1KZB2X29MGij9RWiRYZSK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:21:
[...]
Verder alle Beam en Olas naar TAO gezet.
Waarom OLAS ook? Heb ik gisteren net als TAO en PAAL nog bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:23:
[...]

Waarom OLAS ook? Heb ik gisteren net als TAO en PAAL nog bijgekocht.
Beter gevoel bij TAO. Olas komt volgend jaar nog ergens een unlock aan maar de vorige heeft in ieder geval niets met de prijs gedaan.

Nog steeds prima AI keuze denk ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:18:
[...]

Vreemd, bij mij blijven ze om bewijs van adres vragen :?

Pagina: 1 ... 26 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!