[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.041.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zag vandaag ook Cubic voorbijkomen. Proof of work AI token. Staat nog niet op een exchange. Wel al een behoorlijke run gemaakt. Kent iemand deze? https://web.qubic.li/qubic-in-a-nutshell/

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 20-11-2023 17:44 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25

Darrell

Fiat moonboy

Arme @anti elppa met al die drek die hier weer langskomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:14
Alpina schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:29:
[...]

Beter gevoel bij TAO. Olas komt volgend jaar nog ergens een unlock aan maar de vorige heeft in ieder geval niets met de prijs gedaan.

Nog steeds prima AI keuze denk ik hoor.
Op CT gaat iedereen los over TAO, verwachten 4 fig eoy, zal mij benieuwen!

Overigens gaat er dan wel wat uit hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Dag allen.. ik heb een vraag.. vroegah kon je via Bybit/BitMex met leverage handelen in crypto derivaten/futures, via Bybit/Satos lijkt alles wat maar op derivaten lijkt verdwenen van de Bybit site. Ik heb vermoedelijk onder een steen geleefd, maar hoe kan je met leverage traden tegenwoordig.. kan dat nog via Bybit? @Taro @toilet_paper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sahara schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:06:
Dag allen.. ik heb een vraag.. vroegah kon je via Bybit/BitMex met leverage handelen in crypto derivaten/futures, via Bybit/Satos lijkt alles wat maar op derivaten lijkt verdwenen van de Bybit site. Ik heb vermoedelijk onder een steen geleefd, maar hoe kan je met leverage traden tegenwoordig.. kan dat nog via Bybit? @Taro @toilet_paper?
Via bijv. https://www.bybit.com/trade/inverse/BTCUSD en https://www.bybit.com/trade/usdt/BTCUSDT werkt dat hier prima.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-10 15:15
zwembroek schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:37:
Zag vandaag ook Cubic voorbijkomen. Proof of work AI token. Staat nog niet op een exchange. Wel al een behoorlijke run gemaakt. Kent iemand deze? https://web.qubic.li/qubic-in-a-nutshell/
Ik heb een plukje, staat op https://safe.trade/exchange/QUBIC-USDT?type=basic

[ Voor 4% gewijzigd door tony-stark op 20-11-2023 18:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:41
Darrell schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:46:
Arme @anti elppa met al die drek die hier weer langskomt.
ja kijk hier nog ongeveer 1x per dag 5min. scrol dan met ogen dicht geknepen door die 5 pagina's volle luiers en ga dan weer na fora/ topics waar het wel echt inhoud heeft....nouja een volle luier heeft natuurlijk ook zeker wel een liter bruine bagger als inhoud.
Helaas is het NK topic ook wat doodgebloed doordat BTC stil hangt tussen de 36 en 38.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:05:
[...]

Op CT gaat iedereen los over TAO, verwachten 4 fig eoy, zal mij benieuwen!

Overigens gaat er dan wel wat uit hiero.
Why so bearish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:37

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En nu weer groen. Wat doet die BNB dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En zelfs moon. Bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:18

Vis

Lekker gejojo, 40k is toch wel een magneet hoor.
Lets go!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:35:
[...]

En nu weer groen. Wat doet die BNB dan.
Iets met US Gov en 4b$ afkoopsom ish..

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Maar noem ik nog geen moon, +25 eurotjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:21
Lekkere pumps en dumps :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tweakez schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:55:
[...]

Iets met US Gov en 4b$ afkoopsom ish..
https://finance.yahoo.com...-4-billion-174420461.html

Zouden ze usdt accepteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Geen idee, maar het feit dat ze een schikking voorstellen, brengt bij mij wel positiviteit omhoog. Als je echt heel heel heel zeker van je zaak bent, dan doe je dit niet. Want in feite, is het als je zeker bent van je zaak, en dit aanbod doet, crimineel gedrag afkopen als de zak geld maar diep genoeg is.

Nee, er is dan mijns inziens meer gaande hier. Ik denk dat ze weleens kunnen gaan weigeren en vol op de aanval gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:29
zo dat zijn lekkere liquidity hunting skills op de chart :D
tijd om aggr trade aan te zetten met geluid :>

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2023 20:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:35
De laatste tijd erg druk en amper tijd om de koers te checken, laat staan de slowchat.. hierdoor totaal geen beeld van het huidige marktsentiment, maar dat is eigenlijk ook wel prettig :)

Hodl.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Vanavond eindelijk 38k toch?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dus jij denkt, na de 42k vanavond, krijgen we weer een retrace naar de 38 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

knakworst schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:52:
[...]

Dus jij denkt, na de 42k vanavond, krijgen we weer een retrace naar de 38 :?
Sowieso een flinke retrace als we vanavond al de 42k aantikken :P
Hm, we zijn bijna weer bij de 37.8, dat was ff een dingetje de afgelopen 2 weken.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
Mooi pumpje van 0kn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKvHV9EFjTkbHzTVSpvIwcmuERI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HsGUN4Dl4HdsqMZsFyVnGbDz.jpg?f=fotoalbum_large

Altijd leuk om jezelf te quoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Of deze

This is an open offer by the way.. I will trade 10,000 BTC for 2 of these pizzas any time as long as I have the funds (I usually have plenty). If anyone is interested please let me know.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 20-11-2023 21:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-10 23:11
BTC dominance staat wel klaar om eventueel uit te breken de volgende dagen. Zoniet dan gaan we rekt.

[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 20-11-2023 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 16:47
Vind t gewoon jammer dat ik geen trailing stop loss kan zetten bij Coinbase zonder een 3rd party app of de api te gebruiken.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

loewie1984 schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:31:
Vind t gewoon jammer dat ik geen trailing stop loss kan zetten bij Coinbase zonder een 3rd party app of de api te gebruiken.
HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Classic. Ik gebruik die website ook nog steeds. Word weer tijd voor wat bliksem rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:12
zwembroek schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:37:
“ Here, validators, known as computors, backed by miners, often referred to as "AI miners," utilize AI models to solve intricate training tasks instead of conventional mathematical puzzles.”

Hmmm oké , dit moet dan wel een doorbraak zijn :+
https://docs.qubic.world/learn/upow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie flippening in de shitcoin pf met +80% *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fsYuf8sif-Luwtn4Uy9CYQ6zIM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tbN3tMp7GnfMFwsXQvLywSr2.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:32
Wat is dat met bittrex? Kreeg net een mail dat ze gaan stoppen??

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Hoe kan je op Uniswap de hoge ETH gas fees omzeilen? Heb nu een x3 met 0kn te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
thierry1982 schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:12:
Hoe kan je op Uniswap de hoge ETH gas fees omzeilen? Heb nu een x3 met 0kn te pakken.
Dat kan helaas niet, anders zou iedereen dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10 22:32
Musta schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:56:
Yup, nja in VS waren ze failliet en volume op hun exchange was de laatste tijd niet denderend. Nog een beurs die leeggehaald moet worden dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:13:
[...]

Dat kan helaas niet, anders zou iedereen dat wel doen.
Too bad peanut butter. Nog maar even laten staan dan. Kan nog wel een nulletje vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
thierry1982 schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:19:
[...]

Too bad peanut butter. Nog maar even laten staan dan. Kan nog wel een nulletje vanaf.
Maar ik mag toch hopen dat als je een x3 te pakken hebt dat +-10 USD aan fee er wel vanaf kan?

Ik baal trouwens wel, al zou ik natuurlijk blij moeten zijn, maar heb laatst 2k USD winst uit 0KN gehaald, dat was dus zojuist x2 gegaan in een paar minuten tijd.... Ik laat de rest maar gewoon staan totdat ik ervan met pensioen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:21:
[...]

Maar ik mag toch hopen dat als je een x3 te pakken hebt dat +-10 USD aan fee er wel vanaf kan?

Ik baal trouwens wel, al zou ik natuurlijk blij moeten zijn, maar heb laatst 2k USD winst uit 0KN gehaald, dat was dus zojuist x2 gegaan in een paar minuten tijd.... Ik laat de rest maar gewoon staan totdat ik ervan met pensioen kan.
Zeker kan het er vanaf. Maar dit was mijn eerste tripje op Uniswap. Helaas klein bedrag ingelegd.

Je bent flink aan het scoren Taro. Er zijn aardig wat pareltjes voorbij gekomen die het goed gedaan hebben en waar je wat winst uit hebt kunnen halen.

Misschien met 0kn maar wachten totdat het op een Exchange gelist gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-10 20:10
Musta schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:56:
Ik heb geen mail gehad. Maar had m'n account daar al leeggehaald begin dit jaar dus t maakt me ook niet zoveel uit.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
thierry1982 schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:26:
[...]

Zeker kan het er vanaf. Maar dit was mijn eerste tripje op Uniswap. Helaas klein bedrag ingelegd.
Dan zou ik het idd nog even holden.
Je bent flink aan het scoren Taro. Er zijn aardig wat pareltjes voorbij gekomen die het goed gedaan hebben en waar je wat winst uit hebt kunnen halen.
Het gaat de laatste periode echt super lekker idd, voornamelijk door tips die hier langskomen d:)b Al moet ik wel zeggen dat ik ook steeds meer BTC naar altcoins aan het omzetten ben en DCA in altcoins, dus als Bitcoin een enorme sprint gaat trekken en de altcoins gaan dan rekt, dan heb ik daar wel last van.

Maar baal ook heel erg dat ik richting deze run best wel goed aan het inslaan was en supermooie posities had, en er toen in maart een flink bedrag uit heb gehaald (nieuwe auto) en recent ook nog een flinke hap voor wat anders, waardoor ik voor mijn gevoel nu ook echt wel iets goed moet maken. Niet dat ik daardoor extra risico ga nemen, maar ik anticipeer vanaf de vorige BTC ATH op een nieuwe run en had gehoopt er al weer meer in te kunnen hebben zitten. Afijn, alles is relatief, ik mag niet klagen (maar ik doe het wel ;) ).
Misschien met 0kn maar wachten totdat het op een Exchange gelist gaat worden.
Idd, of tot einde run.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een nieuwe Bob Loukas:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand had hem gevraagd hoe het ging:
Alive but dead inside
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 23:21

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Pfft na een zwaar weekend gehad te hebben weer bij aan het lezen, kopen etc. Heb nog een half ETH in m'n metamask staan om ergens in te dumpen vandaag. Denk dat het 0Kn wordt.

Verder heb ik nog een hele grote zak Ergo staan. Samen met Ada de enige twee bags waar ik een beetje emotioneel aan attached ben. Naar 0 of 100-bags voor mij :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:09

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:37:
[...]

Dan zou ik het idd nog even holden.

[...]

Het gaat de laatste periode echt super lekker idd, voornamelijk door tips die hier langskomen d:)b Al moet ik wel zeggen dat ik ook steeds meer BTC naar altcoins aan het omzetten ben en DCA in altcoins, dus als Bitcoin een enorme sprint gaat trekken en de altcoins gaan dan rekt, dan heb ik daar wel last van.

Maar baal ook heel erg dat ik richting deze run best wel goed aan het inslaan was en supermooie posities had, en er toen in maart een flink bedrag uit heb gehaald (nieuwe auto) en recent ook nog een flinke hap voor wat anders, waardoor ik voor mijn gevoel nu ook echt wel iets goed moet maken. Niet dat ik daardoor extra risico ga nemen, maar ik anticipeer vanaf de vorige BTC ATH op een nieuwe run en had gehoopt er al weer meer in te kunnen hebben zitten. Afijn, alles is relatief, ik mag niet klagen (maar ik doe het wel ;) ).

[...]

Idd, of tot einde run.
Ik heb het volgens mij niet eerder gezegd hier, maar ik heb dus ergens in januari van dit jaar een keer een long geopend op 16.8k oid. En even later op wintersport in een skilift mij zo een hoedje geschrokken van de winst dat ik hem gesloten heb. Daarna ging de boel nog verder moon en heb ik, omdat ik dacht, we zijn nog niet volledig uit de bear, een short geopend. Die is toen geliquideerd omdat het nog veel harder ging. Die short was puur compensatiegedrag voor mijn te snel gesloten long.

Als ik toen niet zo stom was geweest die long te sluiten, had ik een week later een positie gehad die een enorme marge naar beneden had. Dat was dé epische long positie die ik in gedachten had, om een hele bullrun mee door te komen en dat had gewoon gekund. Ik baal daar nog steeds van.

Sinds een paar maand loopt het wel weer goed allemaal, en mijn huidige long positie gaat open blijven staan zolang het houdbaar is, maar ik ga me deze gemiste (of eigenlijk verprutste) kans nog lang herinneren. Hopelijk helpt het me in de toekomst bij een volgende cycle om het nog beter te doen :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-10 05:30
YES schreef op maandag 20 november 2023 @ 23:50:
[...]

Ik heb het volgens mij niet eerder gezegd hier, maar ik heb dus ergens in januari van dit jaar een keer een long geopend op 16.8k oid. En even later op wintersport in een skilift mij zo een hoedje geschrokken van de winst dat ik hem gesloten heb.
Ik had een soortgelijke positie. Tijdens het dieptepunt had ik een long twv 1 BTC open met een entry van 16200. Toen kwam daar nog een kleine dump in de 15k zone en had ik het gevoel dat de doemdenkers misschien toch gelijk zouden kunnen krijgen met hun 12k gedram. Vervolgens long uit voorzichtigheid gesloten en daarna niet meer in kunnen halen. Psychologie is het zwaarste element van traden. Geloof in jezelf.
Gelukszoekr schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:06:
[...]

Alsof alles je is afgenomen en je weer bij 0 mag beginnen.
Het moment dat mijn ex-vrouw spoorloos verdween in onze gezinsauto van $30.000 en daarbij ook nog eens zonder toestemming een soortgelijk bedrag van onze gedeelde bankrekening afhaalde ging ik ook emotioneel door het diepste punt van mijn leven.

Het brengt echter een glimlach op mijn gezicht dat ik nu zes jaar later vele malen meer succes heb met mijn zakelijke projecten en zij mijn welvaart nooit in haar leven zal evenaren :*)

[ Voor 28% gewijzigd door ScuL op 21-11-2023 02:52 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 19-10 00:42
YES schreef op maandag 20 november 2023 @ 23:50:
[...]

Ik heb het volgens mij niet eerder gezegd hier, maar ik heb dus ergens in januari van dit jaar een keer een long geopend op 16.8k oid. En even later op wintersport in een skilift mij zo een hoedje geschrokken van de winst dat ik hem gesloten heb. Daarna ging de boel nog verder moon en heb ik, omdat ik dacht, we zijn nog niet volledig uit de bear, een short geopend. Die is toen geliquideerd omdat het nog veel harder ging. Die short was puur compensatiegedrag voor mijn te snel gesloten long.

Als ik toen niet zo stom was geweest die long te sluiten, had ik een week later een positie gehad die een enorme marge naar beneden had. Dat was dé epische long positie die ik in gedachten had, om een hele bullrun mee door te komen en dat had gewoon gekund. Ik baal daar nog steeds van.

Sinds een paar maand loopt het wel weer goed allemaal, en mijn huidige long positie gaat open blijven staan zolang het houdbaar is, maar ik ga me deze gemiste (of eigenlijk verprutste) kans nog lang herinneren. Hopelijk helpt het me in de toekomst bij een volgende cycle om het nog beter te doen :+
Kan wel huilen met een pet op… maanden goed getrade en dan in eens, een gigantische pump van 1.9$ naar 3,7$. Volledig uit z’n range gegaan.

Zit hier nu, en ga hem uitzweten, of een verlies nemen als ze onder de 2k komt en dan weer verder.

Weet gewoon dat ik m’n vorige long kon sluiten met 9k winst… balen (denkbeeldig want laat er geen slaap voor) is het woord vd dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ed1HxztDOKG2rXSAMQ-wrwdR2sc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhPXvTgMwBaYUIJB1YDmf0Xb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Masstje op 21-11-2023 07:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94X4B3bcwlMhuonhxWvvaLB8Hng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pP9h2RWBS2ry1eiY9MrpzyDW.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Koop is wat $FET mensen, ik sta onder water 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

resusaapje

h less

zenith schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:15:
Koop 's wat $FET mensen, ik sta onder water 8)7
Heb je pas gisteren ingeslagen ofzeau? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:36:
[...]

Heb je pas gisteren ingeslagen ofzeau? :?
Nee, heb een long openstaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Masstje schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 07:46:
[...]

Kan wel huilen met een pet op… maanden goed getrade en dan in eens, een gigantische pump van 1.9$ naar 3,7$. Volledig uit z’n range gegaan.

Zit hier nu, en ga hem uitzweten, of een verlies nemen als ze onder de 2k komt en dan weer verder.

Weet gewoon dat ik m’n vorige long kon sluiten met 9k winst… balen (denkbeeldig want laat er geen slaap voor) is het woord vd dag.

[Afbeelding]
Ook een keer gehad, en hopelijk leer je ervan door middel van stoplosses.. (kost je alleen soms wel wat extra knaken als je hem te strak zet)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

[...]

[Afbeelding]
Pfoe, dat is wel zuur ja..

Maar idd, werk gewoon altijd met een stoploss, zeker met alts en zeker in een markt waarbij de trend gewoon stijgend is en je toch met shorts in de weer gaat..

Nu is het inderdaad uitzitten en wachten op liquidatie, of je verlies pakken, slikken en weer door.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
NeoflexNL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:03:
[...]

Pfoe, dat is wel zuur ja..

Maar idd, werk gewoon altijd met een stoploss, zeker met alts en zeker in een markt waarbij de trend gewoon stijgend is en je toch met shorts in de weer gaat..

Nu is het inderdaad uitzitten en wachten op liquidatie, of je verlies pakken, slikken en weer door.
Volg deze echt al even en een pump van 20% in een half uur wordt meestal gevolgd door een terugval. Dacht een mooie entry te hebben… en toen stoomde de boel door naar niemandsland.

Zoals je zegt, uitzitten en wachten op een aanvaardbare uitstapkost en me volgende keer toch houden aan die stop losses en m’n (beperkte) verlies nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-10 13:15
Mr.Nash schreef op maandag 20 november 2023 @ 23:26:
Pfft na een zwaar weekend gehad te hebben weer bij aan het lezen, kopen etc. Heb nog een half ETH in m'n metamask staan om ergens in te dumpen vandaag. Denk dat het 0Kn wordt.

Verder heb ik nog een hele grote zak Ergo staan. Samen met Ada de enige twee bags waar ik een beetje emotioneel aan attached ben. Naar 0 of 100-bags voor mij :p
Ik heb me altijd laten vertellen dat emotie en investeren geen goeie combo zijn. Je bent heus ook niet de eerste ADA-hodler die nog steeds gelooft dat ADA ETH (of Charles Vitalik) van de troon zal stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BootjeVaren schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:53:
[...]

Ik heb me altijd laten vertellen dat emotie en investeren geen goeie combo zijn. Je bent heus ook niet de eerste ADA-hodler die nog steeds gelooft dat ADA ETH (of Charles Vitalik) van de troon zal stoten.
het heeft een blauwe logo, in de bull moet $1-$1.5 haalbaar zijn...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Masstje schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:46:
[...]

Volg deze echt al even en een pump van 20% in een half uur wordt meestal gevolgd door een terugval. Dacht een mooie entry te hebben… en toen stoomde de boel door naar niemandsland.

Zoals je zegt, uitzitten en wachten op een aanvaardbare uitstapkost en me volgende keer toch houden aan die stop losses en m’n (beperkte) verlies nemen.
Uhh, ik kan het iedereen aanraden om met een journaal te traden en harde stop losses te hebben voordat je een positie in neemt. Een journaal waarin je voor jezelf noteert waarom je de positie in nam en als je een fout maakt, dat je dan dat terug kan lezen zodat je ervan leert en niet nogmaals dezelfde fout maakt. Maar waarom RNDR shorten in een uptrend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:09

YES

Moderator General Chat
Sahara schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:06:
[...]

Maar waarom RNDR shorten in een uptrend?
[...]

Masstje schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:46:
[...]

Volgens mij zegt hij dat hier toch, waarom hij een short opende? Hij probeerde binnen de range te traden en tot de grote knal omhoog was er ook sprake van een range en niet, zoals jij zegt, van een duidelijke uptrend.

(Je tip mbt een journaal/logboek bijhouden voor jezelf is wel een goede overigens d:)b )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zou niks voor mij zijn dat leverage.

De beam/olas - tao ruil pakt vooralsnog niet helemaal perfect uit maar een flinke correctie had ik al wel mee ingecalculeerd.

47 stuks in staking en de andere helft op een 2de wallet en voorlopig even niet meer naar kijken.

Volgens mijn ‘journaal’ had ik nu anders nog Ator als hoofdpositie gehad, gaat gewoon even de helft vanaf. Of zou 0kn dan toch de betere privacy optie zijn…

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 21-11-2023 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
0KN gaat superlekker en staat inmiddels bovenaan in de shitcoin pf, die als geheel alsnog op +40% staat over de afgelopen 24h ondanks de rode cijfers van de anderen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZAygjDuJz4YEoZOPAuaM_nhLNc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PZvYCl9Rz0KXBprUrgM4EnXq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
iemand ervaring met Relai app?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Was dus toch een goeie call van mij om all in te gaan op 0kn hè 😜

Guess what ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:37
Bittrex gaat na Litebit ook z'n deuren dichtdoen. Heeft iemand enig idee waar je met Reddcoin terecht kunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
turkeyhakan schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:31:
Bittrex gaat na Litebit ook z'n deuren dichtdoen. Heeft iemand enig idee waar je met Reddcoin terecht kunt?
Zie: https://coinmarketcap.com/currencies/redd/#Markets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
turkeyhakan schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:31:
Heeft iemand enig idee waar je met Reddcoin terecht kunt?
/dev/null

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:24:
0KN gaat superlekker en staat inmiddels bovenaan in de shitcoin pf, die als geheel alsnog op +40% staat over de afgelopen 24h ondanks de rode cijfers van de anderen :)
[Afbeelding]
Wat een maxi, heeft gewoon ETH in z'n shitcoin pf staan..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
YES schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:11:
[...]

[...]

[...]

Volgens mij zegt hij dat hier toch, waarom hij een short opende? Hij probeerde binnen de range te traden en tot de grote knal omhoog was er ook sprake van een range en niet, zoals jij zegt, van een duidelijke uptrend.

(Je tip mbt een journaal/logboek bijhouden voor jezelf is wel een goede overigens d:)b )
Correcte samenvatting, wil nog wel eens aanvullen met een grafiekje maar zal voor vannacht zijn na werk |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

[Afbeelding]
Je hebt de AIOZ tip van @jvel92 gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
$ATOR is stuk. Van het tor netwerk gegooid, problemen met nodes. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:14
[Afbeelding]
Goeie zet, die had ik niet.
Mijn pf is een compleet bloedbad. Wat een rekteroni.
Totaal geen tijd gehad om er naar te kijken, maar opende net de charts en heb ze maar snel weer gesloten.
Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
thierry1982 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:57:
$ATOR is stuk. Van het tor netwerk gegooid, problemen met nodes. Zonde.
Hier netjes gemeld gelukkig, heeft mij veel geld bespaard. Benieuwd of 0kn een betere optie is met hun mixnet…

Verder zit ik ‘comfy’ :') :

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@thierry1982 mocht je de grootvader nog niet hebben... :>

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRxyQUhWkJnVPOv2C4ktbLdPhtV-0WrJDfNpTs6R2iwaO_js-M8-AIovqBzJQ6I4plzvk&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
@anti elppa wanneer er weer een drekcoin kapot blijkt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6XfJJ9-ViJDDU4cG99GtXaJIjtc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JCQd6zg5XgN4K4bnMvQoEWmx.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Ik zit er alleen in voor de gains, zodat ik straks meer BTC of ETH heb :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kraken dus ook weer aangeklaagd door de bende van Gary. Toch voor de zekerheid mijn Ethereum wat ik daar nog had staan naar de ledger gestuurd. 5,50 fee viel me ook mee voor het Ethereum netwerk. Kreeg meteen een nieuwe disclaimer te zien bij de opname als gevolg van de SEC aanklacht. Gaan we nu weer een deel II van alle crypto is een security krijgen... https://watcher.guru/news/sec-sues-kraken-crypto-exchange

BREAKING: U.S. Securities and Exchange Commission classifies altcoins as securities in Kraken lawsuit 🚨🫨

The following tokens are listed:
- Solana (SOL)
- Cardano (ADA)
- Polygon (MATIC)
- Internet Computer (ICP)
- Cosmos (ATOM)
- Algorand (ALGO)
- Sandbox (SAND)
- Decentraland (MANA)
- Chiliz (CHZ)

[ Voor 64% gewijzigd door zwembroek op 21-11-2023 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
@zwembroek Geen Ethereum in dat lijstje. Dat is dan wat mij betreft het grootste nieuws

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
zwembroek schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:32:
Kraken dus ook weer aangeklaagd door de bende van Gary. Toch voor de zekerheid mijn Ethereum wat ik daar nog had staan naar de ledger gestuurd. 5,50 fee viel me ook mee voor het Ethereum netwerk. Kreeg meteen een nieuwe disclaimer te zien bij de opname als gevolg van de SEC aanklacht. Gaan we nu weer een deel II van alle crypto is een security krijgen... https://watcher.guru/news/sec-sues-kraken-crypto-exchange

BREAKING: U.S. Securities and Exchange Commission classifies altcoins as securities in Kraken lawsuit 🚨🫨

- Solana (SOL)
- Cardano (ADA)
- Polygon (MATIC)
- Cosmos (ATOM)
- Algorand (ALGO)
- Sandbox (SAND)
- Decentraland (MANA)
- Chiliz (CHZ)
Btc. Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:57:
@zwembroek Geen Ethereum in dat lijstje. Dat is dan wat mij betreft het grootste nieuws
Ik denk dat deze hearing ook al genoeg zegt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrPiffKcoWwmudMvJDaWYzfT8Tk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gYGCQ04cJpTuzya0NLsgOtGo.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17
Benieuwd of die alts dezelfde 30% dip krijgen als op 05-06-2023.. toen ze dat ook overal riepen...

Ofdat de Alts nu gewoon doorgaan en lekker de scheit hebben aan Gary Gensler.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWC6bRAl-6YYaVQ8uLx-WXkhfgs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/58uX17Hr1tNOelBCLmZmBBiS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Bye 37k :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:32:

- Solana (SOL)
- Cardano (ADA)
- Polygon (MATIC)
- Cosmos (ATOM)
- Algorand (ALGO)
- Sandbox (SAND)
- Decentraland (MANA)
- Chiliz (CHZ)
na een flinke Solana pamperino hebben ze veel shorts gestart.....gratis cashen voor deze SEC (hopen ze)

trouwens DOT staat er niet bij, all-in DOT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI6N3SGH0ihAaeYf_sWpB1vB5Ks=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4dn9tRu3PlGyNUVxu5G3tnmU.gif?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-11-2023 15:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Die 34k komt toch snel een keer aan de beurt zou je zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ook wel een soort prachtig dat zelfs wanneer de regulerende partijen altcoins zien voor wat het is, de gains nog steeds zo verleidelijk zijn dat men ze wil bezitten.

Kwaadaardige SEC, number goes down. :+

Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:10:
[...]

trouwens DOT staat er niet bij, all-in DOT
[Afbeelding]
Die dot bagholders vonden ze te sneu om daarop in te grijpen.

Overigens hadden ze al een andere SEC boete betaald.

https://www.theverge.com/...penalties-crypto-interest

Blijkbaar kan de SEC maar één onderwerp per keer afhandelen...

[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 21-11-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
35.8k incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Niet omdat BTC een security is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
knakworst schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:05:
[...]

Niet omdat BTC een security is :?
Wellicht?

🚨 Bloomberg reports that the US Department of Justice will announce cryptocurrency enforcement actions today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:06:
[...]

Wellicht?

🚨 Bloomberg reports that the US Department of Justice will announce cryptocurrency enforcement actions today.
4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
klein voorproefje op donderdag dipsdag en de dag erna black friday? 17k soon!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:35
Ik was helemaal de weg kwijt.. mijn kinderen liggen nog niet op bed.. het is geen donderdag, er zijn volgens mij ook geen crypto gerelateerde symposia gaande.. heeft China crypto verboden voor de 47x? Black friday deals?

Gelukkig niets van dit alles, enkel de sec met een zoveelste aanklacht. Wen moon?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Wat zullen de kneusjes daar vandaag dan weer hebben bedacht, bij de SEC..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
sjorremans schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:06:
[...]

Wellicht?

voor de 20ste keer? dat blijven ze ook maar om de paar maanden roepen. Dat mensen dit soort FUD überhaupt nog serieus nemen

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 21-11-2023 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pelox schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:08:
Ik was helemaal de weg kwijt.. mijn kinderen liggen nog niet op bed.. het is geen donderdag, er zijn volgens mij ook geen crypto gerelateerde symposia gaande.. heeft China crypto verboden voor de 47x? Black friday deals?

Gelukkig niets van dit alles, enkel de sec met een zoveelste aanklacht. Wen moon?
North Korea just launched a spy satellite with ballistic capabilities and South Korea and Japan forbid them from doing so and have threatened military action if they did go ahead with the launch. Emergency alarms & intercoms are currently going off here in Japan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
The US Justice Department announced today the seizure of nearly $9 million worth of Tether. These seized funds were traced to cryptocurrency addresses allegedly associated with an organization that exploited over 70 victims through romance scams and cryptocurrency confidence scams, which are widely known as “pig butchering.”

Dit zal het wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
sjorremans schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:15:
The US Justice Department announced today the seizure of nearly $9 million worth of Tether. These seized funds were traced to cryptocurrency addresses allegedly associated with an organization that exploited over 70 victims through romance scams and cryptocurrency confidence scams, which are widely known as “pig butchering.”

Dit zal het wel zijn
Beetje ruis dus. :) Net als al die andere berichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:55
Kol Nedra schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:08:
[...]

klein voorproefje op donderdag dipsdag en de dag erna black friday? 17k soon!
Prima timing voor de FIAT airdrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:15:

Dit zal het wel zijn
Met dank aan de transparante blockchain :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:13
Net een huis gekocht en had al wat ordertjes gezet om winsten af te romen voor zolang ze nog redelijk dik in het groen staan (o.a. AVAX en FTM). Zal het weer net gaan dippen. :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Pagina: 1 ... 27 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!