Dan zou ik het idd nog even holden.
Je bent flink aan het scoren Taro. Er zijn aardig wat pareltjes voorbij gekomen die het goed gedaan hebben en waar je wat winst uit hebt kunnen halen.
Het gaat de laatste periode echt super lekker idd, voornamelijk door tips die hier langskomen

Al moet ik wel zeggen dat ik ook steeds meer BTC naar altcoins aan het omzetten ben en DCA in altcoins, dus als Bitcoin een enorme sprint gaat trekken en de altcoins gaan dan rekt, dan heb ik daar wel last van.
Maar baal ook heel erg dat ik richting deze run best wel goed aan het inslaan was en supermooie posities had, en er toen in maart een flink bedrag uit heb gehaald (nieuwe auto) en recent ook nog een flinke hap voor wat anders, waardoor ik voor mijn gevoel nu ook echt wel iets goed moet maken. Niet dat ik daardoor extra risico ga nemen, maar ik anticipeer vanaf de vorige BTC ATH op een nieuwe run en had gehoopt er al weer meer in te kunnen hebben zitten. Afijn, alles is relatief, ik mag niet klagen (maar ik doe het wel

).
Misschien met 0kn maar wachten totdat het op een Exchange gelist gaat worden.
Idd, of tot einde run.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV