Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
nothing stops this train
Bijkopen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Paniekzaaiers hebben nog nooit echt beer moeten doorstaan, ik ga ook even afschakelenanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:15:
oe jongens, dolle paniek, we zitten onder de prijs van gisteren 15h![]()
sjorremans schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:09:
Rekter dan rekt
Ik weet nooit of dit soort reacties nou (semi)serieus bedoeld zijn of puur ironisch.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:09:
God-domme alles naar de gallemiezen...
Een dipje van een procent of 5 tot 10 na de $69k was toch met zo'n beetje 99% zekerheid te voorspellen? Het gaat erom wat er daarna gebeurt. Als je op de week chart kijkt dan is dit echt peanuts en als je verder uitzoomt al helemaal.
Eigenlijk had ik moeten handelen op deze vrijwel zekere dip, maar daar heb ik de skills niet voor (en stiekem ben ik een enorme crypto-scepticus).
nothing stops this train
Jij leert snelNutterd schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:25:
Alle bitcoin verkocht nu vol op JUP!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Puur ironisch.Lapa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:34:
[...]
[...]
Ik weet nooit of dit soort reacties nou (semi)serieus bedoeld zijn of puur ironisch.
Een dipje van een procent of 5 tot 10 na de $69k was toch met zo'n beetje 99% zekerheid te voorspellen? Het gaat erom wat er daarna gebeurt. Als je op de week chart kijkt dan is dit echt peanuts en als je verder uitzoomt al helemaal.
Eigenlijk had ik moeten handelen op deze vrijwel zekere dip, maar daar heb ik de skills niet voor (en stiekem ben ik een enorme crypto-scepticus).
Maar soms ook niet
Oh dan koop ik gauw alles maar weer terug.
Gewoon een rejection, dat is niet zo raar toch?Vis schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:43:
De ATH is een sell the news gebleken haha wat een gekte.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Een correctie was te verwachten. Te makkelijk om die longs niet uit te roken.
Terug naar de BMSB zou ook gewoon kunnen. Om na de halving door de ATH te stomen. De weak hands moeten er zoveel mogelijk uit. Hier gaat de stofzuiger aan om meer sats bij elkaar te sprokelen met iedere daling die gaat volgen!
Helemaal eens, was ook 100% te verwachten dat er een reactie op ATH kwam. Paar bitcoins daar gedumpt en nu even aankijken hoe dit zich ontwikkelt.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:16:
prachtig, aantal longs dat kapot gaat is alweer voorbij aantal short over 24h. Gok dat er nog wel wat komen. Funding moet terug naar normaal. En daar zijn we nog niet. Kan gerust nog wel ff 2 a 3k af.
Je had ook vorige week gewoon wat kunnen inslaan. Dan was je bijna 10K goedkoper uitgeweest...Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:50:
Zijn er mensen in paniek?
Een correctie was te verwachten. Te makkelijk om die longs niet uit te roken.
Terug naar de BMSB zou ook gewoon kunnen. Om na de halving door de ATH te stomen. De weak hands moeten er zoveel mogelijk uit. Hier gaat de stofzuiger aan om meer sats bij elkaar te sprokelen met iedere daling die gaat volgen!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
nothing stops this train
Lekker man, die rust is ook wat waard he.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:01:
heerlijk om geen trader te zijn, niet het gevoel van shit niet op de top verkocht.....of shit straks dat.je niet lager je kooporder gehit is
Zeker niet raar, zou raar zijn als we in 1 streep naar de 100k zouden gaan. Mag nog wel wat verder zakken gooi ik er een extra DCA tegenaan.NeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:49:
[...]
Gewoon een rejection, dat is niet zo raar toch?
Ik voorspelde het gisteren al jongens.. had dan geluisterd.Vis schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:20:
Nog 2 duizend... Boh ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren rond die 69k.. dikke rode poes waarschijnlijk
Ik heb al twee jaar ingeslagen. Dat laatste beetje FIAT moet er op de rekening staat wil ik er graag bij hebben.iVibes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:55:
[...]
Je had ook vorige week gewoon wat kunnen inslaan. Dan was je bijna 10K goedkoper uitgeweest...
Het plan was om via DCA tot aan July of bij een dip tot de BMSB meer FIAT kapot te slaan. Aangezien de cylce zich anders lijkt te ontvouwen pas ik m'n plan aan. Met het aantikken van de ATH zie ik een scenario voor me dat we nog 1 goede retracement maken, om voor de komende periode de raketmotor op te starten.
Daarnaast wat alts verkocht die zeer hard waren gegaan. Dat gaat er nu terug in de moedermunt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
dat komt omdat niemand toen wist dat dat de top ging zijn. Deze was easy, heel de wereld wist wat de top was. Makkelijk om daar dan een sell te zetten/ short te gaan. Zo ging dat vorige keren ookJoebarRC schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:11:
Gaat eigenlijk sneller dan in 2021 zie ik, toen de 69 aangeraakt was duurde het 8 uur voor de 62k6.. Die is er nu al bijna in 3 uur..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja klinkt logisch, zullen wel heeeeel veel orders gezet zijn op 69… gezien dat het letterlijk iets van 2-3 seconden duurde en het was gedaan.. De volgende ronde zal zwaar zijn want er zullen er nog veel meer orders rond dat niveau gaan plaatsen..anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:13:
[...]
dat komt omdat niemand toen wist dat dat de top ging zijn. Deze was easy, heel de wereld wist wat de top was. Makkelijk om daar dan een sell te zetten/ short te gaan. Zo ging dat vorige keren ook
Maar tijdje uit schakelen

Als ze dan nu ook de buys uitvoerenAcidrain schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:15:
Bitvavo app is ook van het patje hier... Rond de top aan het scalpen geweest.. Krijg nu opeens buy en sell meldingen op mn foon.. Dat is een vertraging van meer dan een uur.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 05-03-2024 18:19 ]
Nou.. heb toevallig nog een sell order staan op 63k (jaja € want Bitvavo..) en kreeg dus een melding op mn foon dat die gehit was. Dus ik dacht sow dat is snel hersteld.. ik kijken.. nog beneden de 59k..
Gij ouwe maxi, jij snapt het wel. Kudos.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:13:
[...]
dat komt omdat niemand toen wist dat dat de top ging zijn. Deze was easy, heel de wereld wist wat de top was. Makkelijk om daar dan een sell te zetten/ short te gaan. Zo ging dat vorige keren ook
nee, volgende ronde gaat veel makkelijker zijn. Orderboek is nu stuk dunner rond die regio. Dat komt omdat er nu al een aardige hap uit genomen is.JoebarRC schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:15:
[...]
Ja klinkt logisch, zullen wel heeeeel veel orders gezet zijn op 69… gezien dat het letterlijk iets van 2-3 seconden duurde en het was gedaan.. De volgende ronde zal zwaar zijn want er zullen er nog veel meer orders rond dat niveau gaan plaatsen..
Maar tijdje uit schakelen
Wat niet zegt dat we best nog 1 a 2 pogingen nodig hebben. Reactie naar onder gaat wel telkens stuk minder zijn
extreem gedaald. Bij bybit zitten we nu een mini beetje boven neutraal (predicted)Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:18:
Hoe gaat het met de fundig rate?
Fijne updates zijn dit altijd.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:25:
orderboek omhoog op coinbase pro flinter dun nu
[ Voor 50% gewijzigd door Bartje-bart op 05-03-2024 18:29 ]
Prima toch? Kun je mooi bijkopen. Gaat daarna wel weer upBartje-bart schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:28:
Rekt! Hallo 50K
[ Voor 7% gewijzigd door brothermaynard op 05-03-2024 18:31 ]
nothing stops this train
In die 4 maanden verschil kan er ook alweer 40% van het geschatte maximum verdampt zijn

is ook gewoon een pauper site, en waarschijnlijk hoop noob panic sellers + euro's= rektoni fat finger prutBartje-bart schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:34:
Zie nu dat BTC op Bitvavo wel erg ver is doorgezakt. [Afbeelding]
Je waagt het niet hier niet meer te komen, verslik me haast in mijn koffie! hahahahah rektoni fat finger prut!

UberLurker Departement #GG.
Daarom alleen traden met orders. Heb dit toen ik begon pijnlijk ondervonden.Bartje-bart schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:34:
Zie nu dat BTC op Bitvavo wel erg ver is doorgezakt. [Afbeelding]
Moest dat niet dan? Ze zeiden hier hoog inkopen en laag verkopen!Flashforward schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:41:
Hoeveel mensen zullen in die daling van net gepanictselt hebben?? Mooie bounce alweer trouwens.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
🌎Astar Ecosystem just keeps on growing!🌎
— Astar Network (@AstarNetwork) 5 maart 2024
Another project joining Yoki Origins🔥
NFT TRADER- @NftTrader is a pivotal force in peer-to-peer digital asset exchange, is dedicated to revolutionizing NFT trading. Beyond just a marketplace, it crafts a vibrant ecosystem where… https://t.co/hD42eYOKQX pic.twitter.com/wazFmWDod8
nothing stops this train
GodNeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:42:
Aldus Peter_sc. Ik gok dat ie het in deze sc niet zo lang volhoudt.
Ik blijf me verbazen over de theorieën die ik voorbij zie komen.
[Afbeelding]
Domme...
Vanmorgen was ik maar 45 minuten onderweg, nu 3x zo langer.

Ik vind trap op ook altijd langer duren dan trap af...Wispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:43:
Zo, ik ben eindelijk thuis. Ben 2 uur onderweg geweest om vanaf Utrecht in Amsterdam te komen. Slaat nergens op.
Daarom dus ook niet in Amsterdam gaan wonenWispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:43:
Zo, ik ben eindelijk thuis. Ben ruim 2 uur onderweg geweest om vanaf Utrecht in Amsterdam te komen. Slaat nergens op.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Liever 2 uur in de file zitten dan tussen de koeien zitten.NeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:47:
[...]
Daarom dus ook niet in Amsterdam gaan wonen
Euhm mensen hier op t platteland heb ook gewoon echt een huis enzo…
Ik heb hier zelfs mensen gezien die niet in een weiland wonen
UberLurker Departement #GG.
ETH zal gewoon langzaam naar z'n eigen ATH kruipen denk ik, zeker zolang die ETF aanvragen nog in behandeling zijn.Cpt.Iglo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:53:
Ethereum lijkt de dump vooralsnog goed te doorstaan. Altseason imcoming?
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 05-03-2024 19:31 ]
Scherpelektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:34:
[...]
In die 4 maanden verschil kan er ook alweer 40% van het geschatte maximum verdampt zijn
Bitcoin dip is ook alweer achter ons.Cpt.Iglo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:53:
JUST IN: $715,000,000 liquidated from the cryptocurrency market in the past 24 hours.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 maart 2024
We kunnen weer door
Op Bitvavo 2 minuten geleden nog op €52k. Schiet nog steeds alle kanten op.
Toeval dat BTC en ETH op zelfde moment een dump maken? Of is dat gebruikelijk?Cpt.Iglo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:53:
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 05-03-2024 19:31 ]
Het lijkt wel dinsdag. Oh wacht, het IS dinsdag!Wispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:43:
Zo, ik ben eindelijk thuis. Ben ruim 2 uur onderweg geweest om vanaf Utrecht in Amsterdam te komen. Slaat nergens op.
Volgens spec dus
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
btc is de baas. Rest is gewoon troep wat als een achterlijk schaap erachteraan hobbelt. Dus als BTC bloed, doempt de rest harder. Snappie?Wispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:00:
[...]
Toeval dat BTC en ETH op zelfde moment een dump maken? Of is dat gebruikelijk?
ik snappieanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:01:
[...]
btc is de baas. Rest is gewoon troep wat als een achterlijk schaap erachteraan hobbelt. Dus als BTC bloed, doempt de rest harder. Snappie?
90% van de markt maakte een dumpje door BTC, of nja alles wat een ook een BTC pair heeft gaat vrolijk met BTC mee. Tenzij meme-coins, die leven in een eigen universumWispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:00:
[...]
Toeval dat BTC en ETH op zelfde moment een dump maken? Of is dat gebruikelijk?
Haha, je kunt er niet tegen typen, zo snel gaat het!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JjndnWexmRGVfx4R7P5NJBDo.gif?f=user_large)
Die twee uur stilstaan tussen Ut en Adam sta je toch tussen de koeien?Wispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:49:
[...]
Liever 2 uur in de file zitten dan tussen de koeien zitten.
#confused
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 05-03-2024 19:27 ]
Die geven altijd buikpijn.GabberPiet schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:04:
Zoooo... Tijdens eten ff een near miss met een spotorder die klaar stond voor een dipje![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!