Was weer een leuke cyclus, over een jaar weer accumuleren
Dubbele rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alle Henk & Ingrids die tijdens de vorige ATH kochten moeten wel even een kans krijgen te verkopen natuurlijk.
Too soon! hier blijven jij
Was te verwachten dat er op 69k winst werd genomen, vanaf nu weer up
[ Voor 17% gewijzigd door Pinsa op 05-03-2024 16:34 ]
Het is abo, omdat, dat, er in, de, jouw. Interpunctie is een drama en causaliteit in je betoog, daar begin ik niet eens over.
Een 1 voor het invullen en je mag groep zeven overnieuw doen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit was wel de kortste ath ooit denk ik?, ongeveer 2 a 3 sec en down we go… altijd weer die yanks
Alsof jullie dit niet wisten. Zeikerds!
Nu begint de halving. Dus BTC door de helft!
Dan nog eventjes alt sieson en kunnen we van het zomer weer rustig aan het bier in Spanje zitten
Nu begint de halving. Dus BTC door de helft!
Dan nog eventjes alt sieson en kunnen we van het zomer weer rustig aan het bier in Spanje zitten
UberLurker Departement #GG.
De challenge stopt als de koers onder de vorige "all time high" ($69.009) komt, en hier langer dan een 2 maanden onder blijft.
Blijven we er nu 2 maand onder???
Even een berg longs wegspoelen. De etfs pruttelen rustig door..JoebarRC schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:33:
Dit was wel de kortste ath ooit denk ik?, ongeveer 2 a 3 sec en down we go… altijd weer die yanks
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah, meneer zit nog op een stapel DOTjes zeker.Skrunsies schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:33:
Dude!The Redman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:31:
Was weer een leuke cyclus, over een jaar weer accumuleren
:strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
en weer stijgende mensen! Op naar een ATHV2
Professioneel Heftruck Syndroom
mooie van onze belg Tuur. Vooral stuk tussen 58 tot 1.14 is mooi. Stuk hoe mensen knettergek worden in de bull.....so true.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Saaie bende zeg...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Durft hier iemand te verkopen? Zo nee, dan gaan we nog veeeeel hoger
ETH zeker strong
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik niet. Zou ook niet weten wanneer ik wel zou moeten of durven verkopen.forzaracing schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:39:
Durft?. waarom zou je?.. ik WIL niet verkopenforzaracing schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:39:
2030 is het een miljoentriljoen waard man!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
GerapporteerdHenkEnIngrid schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:40:
Hehe, ik mag nu eindelijk BTC kopen
Komt dit nog wel goed jongens? Levels unseen since 3 uur geleden.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Je bescheidenheid siert je...FijneKerst schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:41:
[...]
.....
2030 is het een miljoentriljoen waard man!!
Heb er een betere versie van, echter staat deze op mijn pc!
PB voor mailadres?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
waarom? Dit is exact wat je mag verwachten. Gebeurde vorige cycles ook zo.Ballie2210 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:43:
Wat een anti climax!
Komt vanzelf very soon een volgende poging, en wellicht nog 1 erna, en dan zijn we er echt door.
En let maar op, er komt ook nog een klap van 20 tot 25% naar beneden, very soon.
NFT van maken, ben je morgen miljardair.BTFD schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:45:
[...]
Heb er een betere versie van, echter staat deze op mijn pc!
PB voor mailadres?
:fill(white):strip_exif()/f/image/tnhyFBir4jJ0OojCHSLsjdm6.png?f=user_large)
Dit is niet heel positief. Hieruit blijkt dus dat heul veul mensen 'n zooi laten uitbetalen.... -_-
Professioneel Heftruck Syndroom
Als uiteindelijk de koers zo blijft, juist wel. De nieuwe kopers willen ook winst en houden alles weer lekker lang vast.NeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:47:
[Afbeelding]
Dit is niet heel positief. Hieruit blijkt dus dat heul veul mensen 'n zooi laten uitbetalen.... -_-
Zo, nog wat gemist?
Volgens mij kunnen we dit niet een slowchat meer noemen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wE74mEmq53rulk9n7AgEEr1C.jpg?f=user_large)
Bitvaveau? Zou niet de eerste keer zijn.NeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:47:
[Afbeelding]
nu ff die 15-20% drop....I'm ready
nothing stops this train
Op maandbasis +65%. Sinds lange tijd eens beter dan the king BTC. ETh deed het 8% beter
Henk & Ingrid gaan voor twee treetjes Schultenbräu... De echt hodlers wachten rustig af....NeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:47:
[Afbeelding]
https://www.nu.nl/tech/63...ram-en-facebook-plat.html
Hoe moeten we Henk en Ingrid nu op de hoogte brengen van de echte aanstaande ATH...
Hoe moeten we Henk en Ingrid nu op de hoogte brengen van de echte aanstaande ATH...
SpeedchatDon Guacamole schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:48:
Zo, nog wat gemist?
[Afbeelding]
ongekend wat een noobs er hier weer rond hangen zeg (laatste paar weken).....gok dat er binnen 12 tot 24 maanden weer extreem veel mensen volledig naar vinkentering gaan (ja, zelfs in een bullmarkt). En dan zit hier nog het meer snuggere volk vergeleken bij andere fora of nieuws sites
Ik snap zwembroek ergens wel. Gok dat ik het ook niet nog paar maanden vol ga houden zo. Merk dat ik soms al begin aan een bericht en dan de boel maar weer weg haal.

Ik snap zwembroek ergens wel. Gok dat ik het ook niet nog paar maanden vol ga houden zo. Merk dat ik soms al begin aan een bericht en dan de boel maar weer weg haal.
Vond deze wel erg prettig wegkijken. Weet niet of die al gedeeld was.
Ben je even 8 minuutjes weggeweest?Don Guacamole schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:48:
Zo, nog wat gemist?
[Afbeelding]

aldi.nlpaul-s83 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
https://www.nu.nl/tech/63...ram-en-facebook-plat.html
Weekje wachten toch? Die gaan voor vijf treetjes met een lambo poster met gephotoshopte 69k babeiVibes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:50:
[...]
Henk & Ingrid gaan voor twee treetjes Schultenbräu... De echt hodlers wachten rustig af....
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Al 4 minuten geen nieuwe berichten, is de bearmarkt alweer begonnen?
Ik zit vast in de file.Remy!!!! schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:57:
Al 4 minuten geen nieuwe berichten, is de bearmarkt alweer begonnen?
Wat gaat de prijs nog verder omhoogDarrell schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
Vond deze wel erg prettig wegkijken. Weet niet of die al gedeeld was.
[YouTube: PlanB Bitcoin Prediction March 2024]
==
hoi
Niet gek laten maken buddy. Het heeft ook wel weer wat toch? Dit is waar we op hebben gewacht. Ergens hebben we exit liquiditeit nodiganti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
ongekend wat een noobs er hier weer rond hangen zeg (laatste paar weken).....gok dat er binnen 12 tot 24 maanden weer extreem veel mensen volledig naar vinkentering gaan (ja, zelfs in een bullmarkt). En dan zit hier nog het meer snuggere volk vergeleken bij andere fora of nieuws sites![]()
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hmmm, dat is mijn streefsaldo om een eerste winst te gaan pakken. Moet ik dan echt de boel uit de locked staking gaan halen almayhem schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:09:
[...]
Een maand ongeveer. Net zo snel omhoog als dat de koers van ~$20 -> ~$9 ging in april/mei 2022.
Twijfel

oh word niet gek, ik blijf sowieso op shitcoiners bashen. En onzin posten. Maar ga inhoudelijk niet veel meer posten gok ik. Ja wellicht in het NK topic nog watGelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:01:
[...]
Niet gek laten maken buddy. Het heeft ook wel weer wat toch? Dit is waar we op hebben gewacht. Ergens hebben we exit liquiditeit nodig
ik post niet veel in het crypto topic, maar lees al wel mee sinds 2013. En als ik iets wil posten dan heeft dat vaak te maken met postgedrag van voornamelijk nieuwe users.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
ongekend wat een noobs er hier weer rond hangen zeg (laatste paar weken).....gok dat er binnen 12 tot 24 Merk dat ik soms al begin aan een bericht en dan de boel maar weer weg haal.
Zo ook met die gele emoticon. Die kwam er 2 weken geleden (na jaren afwezigheid) direct met gestrekt been in. Dan vind ik het mooi dat er door vaste stamgasten of een mod eerst een normale reactie komt. Je ziet dan vaak dat er tijdelijk een situatie is dat ze wel een normale bijdrage kunnen leveren aan dit topic.
Echter vervallen ze al weer snel in het oude gedrag, waarnaar er voor je het weet 4 pagina's vol staat met een zinloze discussie over het posten van babes.
ik vind het jammer dat oude gedienden, zoals een @zwembroek, het plezier verliezen om een actieve bijdrage te leveren.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CIxt2gOaRDgwk1Skjbf2fAxz.webp?f=user_large)
[ Voor 80% gewijzigd door Jackson6 op 05-03-2024 17:08 ]
God-domme alles naar de gallemiezen...
Rekter dan rekt
Zijn er überhaupt nog goede andere fora? Lang geleden FOK naar de tering zien gaan door gebrek aan moderatie en overflow van idioten. Zit eigenlijk nergens meer behalve nog hier, tot voor kort zelfs alleen passief. Tweakers laat wat mij betreft zien dat je alleen met heel sterke moderatie nog een fatsoenlijk forum kunt hebben.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
ongekend wat een noobs er hier weer rond hangen zeg (laatste paar weken).....gok dat er binnen 12 tot 24 maanden weer extreem veel mensen volledig naar vinkentering gaan (ja, zelfs in een bullmarkt). En dan zit hier nog het meer snuggere volk vergeleken bij andere fora of nieuws sites![]()
Je voelt de NOS/nu.nl/AD.nl headlines van morgen al aankomen... "Bitcoin daalt EXTREEM in waarde na behalen hoogste stand ooit".
Idiocracydunckie schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:10:
[...]
Zijn er überhaupt nog goede andere fora? Lang geleden FOK naar de tering zien gaan door gebrek aan moderatie en overflow van idioten. Zit eigenlijk nergens meer behalve nog hier, tot voor kort zelfs alleen passief. Tweakers laat wat mij betreft zien dat je alleen met heel sterke moderatie nog een fatsoenlijk forum kunt hebben.
It's a thing.
Ik ga ff een half uurtje niet kijken, dan zitten we vast weer op waar we waren
Zijn dit nu panicsellers of wat is dit.
Wat doen we in de 65k regio?
Was alleen maar naar de snackbar hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Alle weak hands eruit voordat we naar de 70k knallen.DutchCrownNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:14:
Wat doen we in de 65k regio?
oe jongens, dolle paniek, we zitten onder de prijs van gisteren 15h

wat is dit joh
marketbuy gedaan op ASTR en BTC
nothing stops this train
prachtig, aantal longs dat kapot gaat is alweer voorbij aantal short over 24h. Gok dat er nog wel wat komen. Funding moet terug naar normaal. En daar zijn we nog niet. Kan gerust nog wel ff 2 a 3k af.
Hamsteren.sjorremans schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:15:
wat is dit joh
Kan. Hoeft niet.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:16:
prachtig, aantal longs dat kapot gaat is alweer voorbij aantal short over 24h. Gok dat er nog wel wat komen. Funding moet terug naar normaal. En daar zijn we nog niet. Kan gerust nog wel ff 2 a 3k af.
==
hoi
Zullen nu wel behoorlijk wat shorts geopend worden of valt het mee?anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:16:
Heb de pagina ff niet paraat.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Funding was gewoon te hoog voor de push door 69k. Nothing to see here, at ease soldier.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Even dippen naar de 62.6K en dan naar de maan!
@zwembroek, kom maar terug hoor!
De Henk en Ingrids zijn rekt, alleen de vaste stamgasten zitten er nog
De Henk en Ingrids zijn rekt, alleen de vaste stamgasten zitten er nog

UberLurker Departement #GG.
nu niet heel veel meer zo te zien. En de shorts die er aankomende paar uur nog in gaan, gaan waarschijnlijk wel weer kapotDutchCrownNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:18:
[...]
Zullen nu wel behoorlijk wat shorts geopend worden of valt het mee?
Heb de pagina ff niet paraat.
shorts van longs, het is gewoon een spelletje
hodl
hodl
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!