https://www.crypto-inside...cale-etf-zijn-vertrokken/Waarom al 200.000 bitcoins uit het Grayscale ETF zijn vertrokken
ook al eens gehad. De scam zit hem niet zo zeer in het traden zelf voor zover ik begrijp, maar in het 'uitcashen' van je winst. uiteraard niet op in gaan is de makkelijkste manier om er vanaf te komenRamon 73 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:46:
Niet helemaal zeker of dit de juiste plek is, maar ik waag een gokje.
Paar dagen geleden word ik aangesproken op Signal. Anna, dame uit Singapore, bleek in Eindhoven te wonen. Ze had mij verwisseld met iemand die ze kende, excuses voor het onverwachte contact. Of ik het leuk vond om af en toe te chatten ihkv cultuur uitwisseling. Naja, Aziatische cultuur altijd oké dus af en toe wat (nikszeggend) gechat.
En al snel ging het van "darling" en "dear", "my love". Dus mijn vrouw en ik moesten al hard lachen ermee, weer zo'n sukkeltje die denkt je te kunnen lijmen met leuke woordjes. Ze vroeg wel wat persoonlijke dingen waar ik niet op geantwoord heb, muv leeftijd. Ik voor de grap een complete andere leeftijd genoemd (30 ipv 50) en verrek, ze was exact even oud! Dat schept toch een band, of niet (yeah, right).
En heel geleidelijk bracht ze het gesprek op Tether/USDT trading, dikke winsten, heel betrouwbaar, weinig risico, niet doorvertellen. Het lag er echt meters dik op dat ik aangezet werd om te gaan traden. Even een app installeren account aanmaken en dan de ID geven waaronder ik heb aangemeld/ Ze zou mij dan assisteren bij het traden. Jazeker, en ik ben gekke Henkie (zullen er genoeg intrappen).
Tijdens het chatten al geblokkeerd op Signal (al snel overgeschakeld op Whatsapp) en sms, nummer genoteerd, de whatsapp chat leeg gemaakt zodat ze niks van info aan mijn kant in handen heeft (niet dat er veel zinnigs stond, maar toch). Dan haar een belletje gedaan, en die oproep werd geweigerd.
Berichtje gestuurd dat ze aan fraude schuldig is en er aangifte gedaan wordt. Daarna geblokkeerd en niks meer vernomen.
Nu de vraag: wat kan ik er nog mee doen? Het telefoonnummer heb ik bewaard, geeft geen hits (zal wel prepaid zijn). Fraudehelpdesk help ik al melding gedaan. Aangifte bij de politie lijkt weinig zinvol, er is niks gebeurd immers.
Toch wil ik anderen graag waarschuwen voor dergelijke smoesjes. Als je beetje wakker bent dan ligt het er dik bovenop, maar zullen er zeker genoeg intrappen.
Ze? 🤣🤣🤣Ramon 73 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:46:
Paar dagen geleden word ik aangesproken op Signal. Anna, dame uit Singapore, bleek in Eindhoven te wonen. Ze had mij verwisseld met iemand die ze kende, excuses voor het onverwachte contact. Of ik het leuk vond om af en toe te chatten ihkv cultuur uitwisseling. Naja, Aziatische cultuur altijd oké dus af en toe wat (nikszeggend) gechat.
En al snel ging het van "darling" en "dear", "my love". Dus mijn vrouw en ik moesten al hard lachen ermee, weer zo'n sukkeltje die denkt je te kunnen lijmen met leuke woordjes. Ze vroeg wel wat persoonlijke dingen waar ik niet op geantwoord heb, muv leeftijd. Ik voor de grap een complete andere leeftijd genoemd (30 ipv 50) en verrek, ze was exact even oud! Dat schept toch een band, of niet (yeah, right).
En heel geleidelijk bracht ze het gesprek op Tether/USDT trading, dikke winsten, heel betrouwbaar, weinig risico, niet doorvertellen. Het lag er echt meters dik op dat ik aangezet werd om te gaan traden. Even een app installeren account aanmaken en dan de ID geven waaronder ik heb aangemeld/ Ze zou mij dan assisteren bij het traden. Jazeker, en ik ben gekke Henkie (zullen er genoeg intrappen).
Tijdens het chatten al geblokkeerd op Signal (al snel overgeschakeld op Whatsapp) en sms, nummer genoteerd, de whatsapp chat leeg gemaakt zodat ze niks van info aan mijn kant in handen heeft (niet dat er veel zinnigs stond, maar toch). Dan haar een belletje gedaan, en die oproep werd geweigerd.
Berichtje gestuurd dat ze aan fraude schuldig is en er aangifte gedaan wordt. Daarna geblokkeerd en niks meer vernomen.
Nu de vraag: wat kan ik er nog mee doen? Het telefoonnummer heb ik bewaard, geeft geen hits (zal wel prepaid zijn). Fraudehelpdesk help ik al melding gedaan. Aangifte bij de politie lijkt weinig zinvol, er is niks gebeurd immers.
Toch wil ik anderen graag waarschuwen voor dergelijke smoesjes. Als je beetje wakker bent dan ligt het er dik bovenop, maar zullen er zeker genoeg intrappen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zelfde meegemaakt, bijna een 1 op 1 verhaal. Mooie dame. Stuurde foto's.Ramon 73 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:46:
.... maar zullen er zeker genoeg intrappen.
Zat op Cyprus en wilde dat ik mee ging doen bij haar bedrijf met forex traden.
Ze had de identiteit aangenomen van iemand, ik had die persoon gevonden op LinkedIn. Ik confronteerde haar hiermee. En toen kwam ze met het verhaal dat iemand haar identiteit had gestolen.
Zeer overtuigend en professioneel. Ik moest enkel even paar K naar een vaag handels platform overmaken. Uiteraard niet gedaan.
Maar pas op inderdaad! Ze had mijn telefoon nummer uit een openbare Whatsapp Crypto groep.
Als BTC goud in wil halen, zal er toch echt wat kapitaal uit dat goud moeten. Dat zie ik niet gebeuren met deze stand... niet voor 2030 in ieder geval.sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:29:
@MicroWhale ja maar ik keek nu specifiek buiten Bitcoin. Toen vond ik ETH.
Er zit nog wel ruimte in BTC als we goud in willen halen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iets meer achtergrond bij het verhaal rondom dat Blackrock Bitcoin wil gaan alloceren aan zijn Strategic Income Opportunities fund (marketcap: 36 miljard)
https://watcher.guru/news...-sio-fund#google_vignette
https://watcher.guru/news...-sio-fund#google_vignette
BAM Alex Becker aan boord bij PAAL, OPSEC en GPU! Golden Tickets jonge! @Taro to the moon!
I've rounded off my non seed portfolio with very large stakes/parternships with
— Alex Becker 🍊🏆🥇 (@ZssBecker) 5 maart 2024
Paal, 0x0, Opsec, NodeAI (GPU)
I've gone hyper deep seed/early stage investing in
GPUnet and Skillful AI.
With the nvidia/ai hype in tech, I think the Mcaps on these can/will get out of control.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Geen idee maar ik heb in het verleden om die redenen wel eens de cypto omgezet naar zo iets als Nano om het vervolgens te versturen en weer om te zetten. Ook niet optimaal maar was wel goedkoper. Je hebt alleen een risico dat je dan een tijdje met de koers van die munt te maken hebt en die kan ook ineens zakken.jasper7878 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:46:
weet iemand of Kucoin de withdrawl fees voor BTC aanpast naar gelang BTC in waarde stijgt? voor nu blijft ie op 0.001 staan, wat ruim 60 dollar is. beetje kostbaar naar mijn mening
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Daar gaan we weer!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heb weer wat pareltjes gemist in mijn PF…. en om nu nog in te stappen met de genoemde coins hierboven liever niet, weet je of er binnenkort nog een leuke airdrop of listing aan komt?zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:03:
BAM Alex Becker aan boord bij PAAL, OPSEC en GPU! Golden Tickets jonge! @Taro to the moon!
[Twitter]
Haha dit klinkt wel heel amateuristisch, geloof dat bijna niet.Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wie heeft er nog geld (wat is dat) BTC bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.
Het schijnt dat ze maar 5 getallen in hun systeem aankunnen. Dit betekent dat als bitcoin verder dan $99,999 doorstijgt de koers op andere exchanges $100,010 wordt. Op Bitvavo is je saldo dan $10. De overflow wordt door een design keuze overboekt naar het volgende logische adres. Aangezien je dan twee adressen hebt met gedeelde funds gaat dit een enorme puinzooi opleveren.
Gaan ze het fixen, veranderen ze het in 6 getallen 😂, zit je volgend jaar weer 🤓
Voor de grap eens gekeken naar de websites van bijbehorende projecten en achterliggende gedachte achter de tokens.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:03:
[Twitter]
Crypto wordt wel steeds pijnlijker en pijnlijker met dit soort meme projecten die haast geen poging meer doen te verbergen dat ze eigenlijk niks met een blockchain te maken hebben, anders dan dat het dient als een snelle crowdfunding
Excuses voor de rant
Hoppa 68K weer, No Babes...
Zoals ik het altijd doe:jasper7878 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:46:
weet iemand of Kucoin de withdrawl fees voor BTC aanpast naar gelang BTC in waarde stijgt? voor nu blijft ie op 0.001 staan, wat ruim 60 dollar is. beetje kostbaar naar mijn mening
Omzetten naar een coin met lage transactie fee en naar kraken sturen. Vanaf kraken via LN naar phoenix (non-custodial lighting wallet) en dan om een moment dat de mempool een beetje meewerkt naar een onchain adres (hw wallet).
Vorige week kostte me dat $2.45 om een channel te openen en later $1.13 om het weer onchain te krijgen.
Bybit ook gruwelijk tegen, die rekenen 0.00068 btc withdrawal fee. Tegen de huidige koers ook gewoon $46.BurnerT schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:51:
[...]
Ik heb het laatst ook voor een absurde hoge fee daar weg gehaald. Bybit is een flink stuk goedkoper. Maar mijn goedkoopste manier (ook de meest risky) is via nicehash als het om lage hoeveelheden gaat.
Als het om 10k gaat kan je ook al 60 dollar kwijt zijn aan koersverschil als je via ada naar nicehash en dan naar je wallet zou gaan.
Zal toch lachen zijn als de ATH al verbroken wordt voordat de Amerikaanse beurzen opengaan. Dan mogen de Amerikanen lekker dure sats inkopen.
ook dat. Ik heb VET, ETH, bitcoin (in leverage, maar dat is nu puur om de snelle koersstijgingen maximaal te benutten, uiteraard is slow investen en 'hodl' de 'betere' strategie) Ada en wat andere 'goede' coins. Geen memecoins voor mij (meer)Nopheros schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:06:
[...]
Persoonlijk denk ik juist dat dit het probleem is met nieuwkomers (zelfde gelde voor mij toen ik met crypto begon jaren geleden).
Geen geduld en we willen graag zo snel mogelijk miljonair zijn, het liefst met leverage trading want ja dat gaat natuurlijk lekker snel.
Probeer eens wat verder in de toekomst te kijken. Mijn PF bestaat voor 75% uit Bitcoin en het doel is dat ik +/- 18 jaar eerder kan stoppen met werken. Op dit tempo gaat het ook prima lukken.
Gaat het wat trager dan <insert random shitcoin> zeker, maar het is ook meteen een stuk relaxter doordat ik er geen tijd aan hoef te besteden en meer zekerheid heb, want dat heb je met Bitcoin. Stop de komende 10 jaar elke maand wat geld in Bitcoin en je kunt vele jaren eerder stoppen met werken.
Die verkopen natuurlijk weerGioStyle schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:19:
Zal toch lachen zijn als de ATH al verbroken wordt voordat de Amerikaanse beurzen opengaan. Dan mogen de Amerikanen lekker dure sats inkopen.
We staan weer op 68K hoor. Gas erop zometeen. Wil toch wel de nieuwe ATH even live meemaken.
Stack Sats
Die Doge hangt bij ADA in zijn broekspijp .
Dat is Satoshi @Darrell verschuldigd ja.
Zojuist een winstgevende ETH verkoop (+25%) gedaan. De inzet in DOT gestopt en sell order voor de +100% staat klaar. Ik geloof erin dat we minimaal de $20 gaan halen op korte termijn.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:25:
DOT heeft een flinke inhaal move gedaan, very nice!
[Afbeelding]
Gelukkig heb ik na 7 jaar hodlen alles verkocht vorige zomer omdat Binance ophield met bestaan en ik dacht ach dan laat ik het verder ook maar zitten...
Ramon 73 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:46:

Tering, dikke drop ineens, in paar minuten tijd toch een diner verdampt
Professioneel Heftruck Syndroom
Heb ik wat gemist? Liggen de exchanges eruit na 15:30 door de vele buy orders? Aka supply shockColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:28:
[...]
and beyond.....
morgen werken de exchanges pas weer!
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 05-03-2024 14:34 ]
Nee, als we er doorheen beuken wordt alles zeker weten traag.Pinsa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:32:
[...]
Heb ik wat gemist? Liggen de exchanges eruit of bedoel je met de supply shock?
kan gebeuren toch. Over 2 maanden koop je het hele restaurant voor je BTC. Eigenlijk zit dit soort schommelingen ideaal om een botje op te zetten en te accumulerenNeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:32:
[ Voor 15% gewijzigd door brothermaynard op 05-03-2024 14:36 ]
Jij noemt 200dollar dikke drop?!NeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:32:
@brothermaynard ik heb al een koe op de bank....
Leuk feitje, ik heb echt koeien. Maar niet op de bank, dat is gewoon mijn vrouw
Leuk feitje, ik heb echt koeien. Maar niet op de bank, dat is gewoon mijn vrouw
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hertog_Martin schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:31:
Gelukkig heb ik na 7 jaar hodlen alles verkocht vorige zomer omdat Binance ophield met bestaan en ik dacht ach dan laat ik het verder ook maar zitten...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NhlEjmIxKlPfZ7HHhHjda0Q9.jpg?f=user_large)
Zero.
Wil net zeggen is nog niks
Heb trouwens weer OCD door om de 2 seconden koersen te checken, krijg droge ogen tot en met 15:30 denk ik
Ik heb een tip voor jou. Kijk niet naar prijs actie (alleen) maar vooral naar de Marketcap. Ik zie zoveel mensen de nieuwe listing op Bitvavo kopen. Maar hebben geen idee van de Marketcap. Alle top 100 coins hebben al een grote Marketcap. Daar is veel meer geld voor nodig om deze te bewegen. Dus als je nu een top 100 token overweegt dan is die al vele malen meer in prijs gestegen dan de hierboven genoemde tokens. Als PAAL bijvoorbeeld op Binance wordt geglist of Bitvavo springen er nog veel mensen bovenop. De prijs is echter voor die tijd dan alweer x20 gegaan omdat die MC nu nog zo laag is. Een ander voorbeeld is Starknet. Bij lancering van die token was de MarketCap 7 biljoen! Maar weet je wat, het is een nieuwe token dus kopen we die. Dan ga je dus knetter hard rekt. Kijk gewoon naar de potentie van een project in combinatie met de Marketcap. Hoe hoger die MC hoe minder x-en je neerzet. Uitzondering daar gelaten natuurlijk. Daarnaast zijn OPSEC en GPU nog niet op een exchange gelist. Veel eerder kan je er niet bij zijn. Behalve als je @Alpina heet.Pinsa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:15:
[...]
Heb weer wat pareltjes gemist in mijn PF…. en om nu nog in te stappen met de genoemde coins hierboven liever niet, weet je of er binnenkort nog een leuke airdrop of listing aan komt?
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 05-03-2024 14:40 ]
marketcap zegt toch geen drol. als ik een flutcoin creeer, en die voor een cent over de toonbank gaat, maar er zijn er 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.00, van dan heeft ie een beste marketcap. maar 0 potentie of liquiditeit...
Ik kijk zo nu en dan naar de hoeveelheid BTC in de order books om de 69K te breken op Bij Nance, maar dat blijft maar rond de 1200 hangenPinsa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Wil net zeggen is nog niks![]()
Heb trouwens weer OCD door om de 2 seconden koersen te checken, krijg droge ogen tot en met 15:30 denk ik
Je hebt helemaal gelijk, maar als ik bv naar GPU kijk die is idd al x10 gegaan en had er dan graag ook al eerder ingezeten, zijn soort oldskool ICO feelings van mezelf, maar tuurlijk zit er nog rek in zo,n project, wil er alleen zsm bij zijnzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Ik heb een tip voor jou. Kijk niet naar prijs actie (alleen) maar vooral naar de Marketcap. Ik zie zoveel mensen de nieuwe listing op Bitvavo kopen. Maar hebben geen idee van de Marketcap. Alle top 100 coins hebben al een grote Marketcap. Daar is veel meer geld voor nodig om deze te bewegen. Dus als je nu een top 100 token overweegt dan is die al vele malen meer in prijs gestegen dan de hierboven genoemde tokens. Als PAAL bijvoorbeeld op Binance wordt geglist of Bitvavo springen er nog veel mensen bovenop. De prijs is echter voor die tijd dan alweer x20 gegaan omdat die MC nu nog zo laag is. Een ander voorbeeld is Starknet. Bij lancering van die token was de MarketCap 7 biljoen! Maar weet je wat, het is een nieuwe token dus kopen we die. Dan ga je dus knetter hard rekt. Kijk gewoon naar de potentie van een project in combinatie met de Marketcap. Hoe hoger die MC hoe minder x-en je neerzet. Uitzondering daar gelaten natuurlijk.
Zelden zo'n onzin gelezen.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Ik heb een tip voor jou. Kijk niet naar prijs actie (alleen) maar vooral naar de Marketcap. Ik zie zoveel mensen de nieuwe listing op Bitvavo kopen. Maar hebben geen idee van de Marketcap. Alle top 100 coins hebben al een grote Marketcap. Daar is veel meer geld voor nodig om deze te bewegen. Dus als je nu een top 100 token overweegt dan is die al vele malen meer in prijs gestegen dan de hierboven genoemde tokens. Als PAAL bijvoorbeeld op Binance wordt geglist of Bitvavo springen er nog veel mensen bovenop. De prijs is echter voor die tijd dan alweer x20 gegaan omdat die MC nu nog zo laag is. Een ander voorbeeld is Starknet. Bij lancering van die token was de MarketCap 7 biljoen! Maar weet je wat, het is een nieuwe token dus kopen we die. Dan ga je dus knetter hard rekt. Kijk gewoon naar de potentie van een project in combinatie met de Marketcap. Hoe hoger die MC hoe minder x-en je neerzet. Uitzondering daar gelaten natuurlijk. Daarnaast zijn OPSEC en GPU nog niet op een exchange gelist. Veel eerder kan je er niet bij zijn. Behalve als je @Alpina heet.
MC zegt niks..
Beargumenteer, anders heeft @zwembroek gewoon gelijk.
Eerste cycle, niet te streng zijn
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Maar als je slim bent valt er veel geld mee te verdienen. Het is met de top100 projecten niet anders. De tokens voegen niets toe. Alleen maar een snelle money grab. En daar kan je op inspelen. Vooral als je weet dat mensen er massaal voor gaan vallen en denken er rijk mee te worden.Junia schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:16:
[...]
Voor de grap eens gekeken naar de websites van bijbehorende projecten en achterliggende gedachte achter de tokens.
Crypto wordt wel steeds pijnlijker en pijnlijker met dit soort meme projecten die haast geen poging meer doen te verbergen dat ze eigenlijk niks met een blockchain te maken hebben, anders dan dat het dient als een snelle crowdfundingen dan heb ik het nog niet eens over de Floki/PEPE/Corgi achtige coins. Het blijft bizar dat veel mensen zo makkelijk geld hier naartoe blijven gooien onder het mom van #fomo #tothemoon en natuurlijk #AI.
Excuses voor de rant
Ik kan nu een shitcoin maken met een supply van 100 miljard en dit pompen naar 1 dollar met een liquiditeit van 100 dollar.Wispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:46:
[...]
Beargumenteer, anders heeft @zwembroek gewoon gelijk.
Dan heb ik een MC van 100 miljard, maar als je meer dan 100 dollar wilt verkopen heb je pech.
Dat blijft altijd een gok. Hoe lager de Marcetcap hoe grote die gok wordt. Maar alleen met die high risk projecten zet je veel x-en neer. Binnen de top 100 minder x-en maar wel minder risky al blijven shitcoins altijd een heel groot risico. Ik speel maar met 10% van mijn PF als het om microcaps gaat.Pinsa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:44:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, maar als ik bv naar GPU kijk die is idd al x10 gegaan en had er dan graag ook al eerder ingezeten, zijn soort oldskool ICO feelings van mezelf, maar tuurlijk zit er nog rek in zo,n project, wil er alleen zsm bij zijnVoelt dan toch of ik de boot al gemist heb. Maar dat van de MC is zeker een goeie en dan moet zo,n project natuurlijk gaan slagen, of is dat ook gok voor jou?
[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 05-03-2024 14:52 ]
MC = huidige koers x het aantal beschikbare muntjes. Best relevant.
Je laat MC dus volledig buiten je analyse van een project?
[ Voor 11% gewijzigd door BootjeVaren op 05-03-2024 14:53 ]
Als je het over 1 momentopname hebt heb je gelijk. Maar wat denk je dat er met de prijs en dus MC gebeurt na 1 dag, 1 week, 1 cycle? Als een munt langere tijd MC vast kan houden én er is handelsvolume dan zegt het wel degelijk iets. Niks over usecase of betrouwbaarheid uiteraard.jasper7878 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:42:
marketcap zegt toch geen drol. als ik een flutcoin creeer, en die voor een cent over de toonbank gaat, maar er zijn er 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.00, van dan heeft ie een beste marketcap. maar 0 potentie of liquiditeit...
Succes met pompen als er 90 miljard stuks aan sell walls boven de huidige prijs staan. Of doel je op de situatie dat jij de enige bent die supply heeft? Want dat is natuurlijk weer helemaal NIET van toepassing.Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:48:
[...]
Ik kan nu een shitcoin maken met een supply van 100 miljard en dit pompen naar 1 dollar met een liquiditeit van 100 dollar.
Dan heb ik een MC van 100 miljard, maar als je meer dan 100 dollar wilt verkopen heb je pech.
Misschien dan toch maar een ferrari i.p.v. een lambo, scheelt weer wat transfer fees..
https://www.nu.nl/geldzak...en-europa-volgt-snel.html
https://www.nu.nl/geldzak...en-europa-volgt-snel.html
ik heb uit een grijs verleden nog 150-350k dig (inmiddels Digau) muntjes. komt nooit en te nimmer tot een sell, want frozen op mijn wallet (en de beloofde unfreeze is er nog altijd niet, ik heb ze afgeschreven), amper exchanges die het verhandelen. MC zou 6 Miljard zijn, maar die gaat het nooit halen nu https://coinmarketcap.com/nl/currencies/dignity-gold/zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Ik heb een tip voor jou. Kijk niet naar prijs actie (alleen) maar vooral naar de Marketcap. Ik zie zoveel mensen de nieuwe listing op Bitvavo kopen. Maar hebben geen idee van de Marketcap. Alle top 100 coins hebben al een grote Marketcap. Daar is veel meer geld voor nodig om deze te bewegen. Dus als je nu een top 100 token overweegt dan is die al vele malen meer in prijs gestegen dan de hierboven genoemde tokens. Als PAAL bijvoorbeeld op Binance wordt geglist of Bitvavo springen er nog veel mensen bovenop. De prijs is echter voor die tijd dan alweer x20 gegaan omdat die MC nu nog zo laag is. Een ander voorbeeld is Starknet. Bij lancering van die token was de MarketCap 7 biljoen! Maar weet je wat, het is een nieuwe token dus kopen we die. Dan ga je dus knetter hard rekt. Kijk gewoon naar de potentie van een project in combinatie met de Marketcap. Hoe hoger die MC hoe minder x-en je neerzet. Uitzondering daar gelaten natuurlijk. Daarnaast zijn OPSEC en GPU nog niet op een exchange gelist. Veel eerder kan je er niet bij zijn. Behalve als je @Alpina heet.
Prima Jasper.
Ohnee niet weer de MC discussie, die blijft zich ook elke cycle herhalen.
Geen ruzie maken jongens.!
Geen ruzie maken jongens.!
Wat zie je als korte termijnmayhem schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:28:
[...]
Zojuist een winstgevende ETH verkoop (+25%) gedaan. De inzet in DOT gestopt en sell order voor de +100% staat klaar. Ik geloof erin dat we minimaal de $20 gaan halen op korte termijn.
Straks ga ik weer instappenzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:38:
[...]

Laat ik dat nu maar eens niet doen…
Heb je hier een grotere versie / bron van?
DOT is DED ja <- airdrop mogelijkheid mocht je dot hebbenKol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:08:
when DOT2.0 hype?
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 05-03-2024 15:10 ]
Nah, was even bezig de MC van btc een miljard omhoog te duwen met mijn 10euro aankoop.
Ongekend dit.
Als je deze onderstaande paal ziet staan. Vanaf de 28k in 1 dikke lijn naar boven. 1 korte pauze door het ETF nieuws. Totaal geen retracement.
Je zou zeggen dat we finaal REKT gaan binnenkort om even op adem te komen.
/f/image/w5TixSTJyW1qCGt82OLgXtet.png?f=fotoalbum_large)
We moeten ons echt bevooroordeeld voelen door de positie die we hebben door in deze shit te zitten. De laatste aankoop voordat we omhoog gingen was voor onze Fries. Dat doet je toch extra beseffen dat we het gewoon goed hebben.
Waarom? Door op een slim moment in magische kutmunten te stappen. Wat een rare kapitalistische wereld leven we toch in.
Als je deze onderstaande paal ziet staan. Vanaf de 28k in 1 dikke lijn naar boven. 1 korte pauze door het ETF nieuws. Totaal geen retracement.
/f/image/w5TixSTJyW1qCGt82OLgXtet.png?f=fotoalbum_large)
We moeten ons echt bevooroordeeld voelen door de positie die we hebben door in deze shit te zitten. De laatste aankoop voordat we omhoog gingen was voor onze Fries. Dat doet je toch extra beseffen dat we het gewoon goed hebben.
Waarom? Door op een slim moment in magische kutmunten te stappen. Wat een rare kapitalistische wereld leven we toch in.
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 05-03-2024 15:13 ]
Beter nu verkopen en dan later hele bitcoins terugkopen.Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:11:
Ongekend dit.
[Afbeelding]
Ik ben er nu ook wel even klaar mee met posten. Ik merk dat ik me ga irriteren. Bansheeboys, Jaspers, mensen die vragen waar ze 10k in moeten flikkeren, teleurgestelde Astar hodlers, een dooie kat van Vitalik. Ik deel niets meer.
Lekker zelf dingen uitzoeken zoals het hoort. Ik red me wel.
Zou toch goed zijn voor de markt, support vinden op een lager level waar vervolgens weer meerdere mensen kunnen instappenColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:11:
Ongekend dit.
[Afbeelding]
Aan de andere kan zou ik graag eens zo,n supercycle willen mee maken
Ok eerlijk toegegeven, i lol'd.Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:09:
[...]
Nah, was even bezig de MC van btc een miljard omhoog te duwen met mijn 10euro aankoop.
He he he, ik zit o.a. in de dooie kat van Vitalik, dat ik in de min zit is mijn eigen schuld, maar ga nou niet weg. Blijf vooral posten, mensen moeten zelf hun DYOR doen. Ik doe dat niet en volg sommige posters hier, maar als het minder goed gaat of slecht uitpakt is dat mijn eigen schuld.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
Ik ben er nu ook wel even klaar mee met posten. Ik merk dat ik me ga irriteren. Bansheeboys, Jaspers, mensen die vragen waar ze 10k in moeten flikkeren, teleurgestelde Astar hodlers, een dooie kat van Vitalik. Ik deel niets meer.Lekker zelf dingen uitzoeken zoals het hoort. Ik red me wel.
EU DNS: 86.54.11.100
Is toch aardig vergelijkbaar met de run naar de oude ATH in 2021?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:11:
Ongekend dit.
[ Voor 39% gewijzigd door Stokstaart op 05-03-2024 15:19 ]
Oh man, dat zou ik super jammer vinden. Jouw posts zijn voor mij super waardevol geweest juist omdat je niet alles voorkauwt maar omdat je laat zien hoe je naar bepaalde dingen kijkt. Hoop dat je je niet weg laat jagen door een paar van die figuren en je kunt blijven richten op alles wat dit forum juist wel zo tot maakt.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
Ik ben er nu ook wel even klaar mee met posten. Ik merk dat ik me ga irriteren. Bansheeboys, Jaspers, mensen die vragen waar ze 10k in moeten flikkeren, teleurgestelde Astar hodlers, een dooie kat van Vitalik. Ik deel niets meer.Lekker zelf dingen uitzoeken zoals het hoort. Ik red me wel.
@Stokstaart zit je ballsdeep in THETA? 😉
nothing stops this train
Aahw ik was nog niet klaar. Ik wilde nog een Henk en een Ingrid aanmaken.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
My balls haven't left THETA since 2018
Laat je niet uit het veld slaan! Straks in de beer weet je wie hier over zijnzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
Zijn die walls op Binance nog wat waard? Er staat voor 1000BTC tot 69k... (300BTC op 69k)
Maar met die ETF is dat natuurlijk niet echt veel meer.
Maar met die ETF is dat natuurlijk niet echt veel meer.
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 05-03-2024 15:26 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Fees al afgetrokken? Damn, whale spotted.Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:09:
[...]
Jammer, lees je postings altijd graag, ook al post ik zelf niet.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
Er zijn er vast meer die er zo over denken.
Absoluut, jammer dat @zwembroek er even genoeg van heeft.Laurens1970 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:28:
[...]
Jammer, lees je postings altijd graag, ook al post ik zelf niet.
Er zijn er vast meer die er zo over denken.
Maar ik kan het me ook wel voorstellen, op de één of andere manier zijn er altijd wel lui die een beetje komen zieken om het zieken blijkbaar.
Dus iemand met een andere mening is aan het zieken?YES schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:29:
[...]
Absoluut, jammer dat @zwembroek er even genoeg van heeft.
Maar ik kan het me ook wel voorstellen, op de één of andere manier zijn er altijd wel lui die een beetje komen zieken om het zieken blijkbaar.
Ik heb namelijk nog niemand gehoord die mij wel het nut (en echte waarde) van een MC kan vertellen.
Even wat info winnen van de experts hier...
Ik ga toch overstag en ga mijn PF voornamelijk op cold storage neer plempen (nu nog voornamelijk bij Nexo).
Ik ben ff aan het rondneuzen geweest en kom uit op een ELLIPAL Titan 2.0.
https://www.ellipal.com/products/ellipal-titan
Die is wel wat duurder, maar vooral de Air-gapped manier van communicatie sporak mij wel aan. heeft iemand ervaring met deze wallet of goede/slechte reviews gelezen?
Ik ga toch overstag en ga mijn PF voornamelijk op cold storage neer plempen (nu nog voornamelijk bij Nexo).
Die is wel wat duurder, maar vooral de Air-gapped manier van communicatie sporak mij wel aan. heeft iemand ervaring met deze wallet of goede/slechte reviews gelezen?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Er wordt toch aangegeven dat de potentie bij lage MC's veel hoger is dan in projecten waar de cap al hoger ligt? En dat is toch ook logisch. Lage massa is veel makkelijker in beweging te krijgen (zowel omhoog als omlaag).Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:31:
[...]
Dus iemand met een andere mening is aan het zieken?
Ik heb namelijk nog niemand gehoord die mij wel het nut (en echte waarde) van een MC kan vertellen.
We zijn nou juist zo benieuwd waarom die MC dan niet relevant zou zijn...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Waarom geen Trezor?FijneKerst schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:32:
Even wat info winnen van de experts hier...
Dat is geen zwembroek meer te noemen imhosh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:33:
@Wispe zoiets voor @zwembroek ?
[Afbeelding]
Zul je zien dat die gele zeikstraal hier ook nog rond hangt. Maar weer een gedicht zoeken...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dan kom ik weer bij mijn originele punt;NeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:32:
[...]
Er wordt toch aangegeven dat de potentie bij lage MC's veel hoger is dan in projecten waar de cap al hoger ligt? En dat is toch ook logisch. Lage massa is veel makkelijker in beweging te krijgen (zowel omhoog als omlaag).
We zijn nou juist zo benieuwd waarom die MC dan niet relevant zou zijn...
Coin A met prijs 1 dollar en supply van 1 miljoen.
Coin B met prijs 1 dollar en supply van 1 miljard.
Dus bij lancering heeft coin A meer potentie in jouw ogen?
Perfect. Iemand een gedicht in de aanbieding?sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:33:
@Wispe zoiets voor @zwembroek ?
[Afbeelding]
Zul je zien dat die gele zeikstraal hier ook nog rond hangt. Maar weer een gedicht zoeken...
Groeipotentie.Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:35:
[...]
Dan kom ik weer bij mijn originele punt;
Ik vond de air-gap manier van communiceren wel nifty/veilig.
En de mogelijkheid van QR scannen en unlimited aantal tokens e.d.
mcap heeft wel beetje invloed maar als de elites komen maakt het niks uit: kijk maar naar NVIDIA, dikke pumps gehad terwijl marketcap al megahoog wasJasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:35:
[...]
nothing stops this train
Edit @FijneKerst kek ding, mocht je hem kopen review het hier dan even.
[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 15:40 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ligt ook aan de circulating supply, maar dat is wel mijn ervaring in 7 jaar crypto.Jasper89 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:35:
[...]
En dan heb ik het niet over of het logisch is of degen, gewoon hoe deze markt de parameter mee weegt in de waardering.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!