Eigenlijk kan je alles kopen. Alles behalve ASTR. Iemand heeft dat hier een keer genoemd en nu zijn we collectief de sjaak.
de bodem is in bij ASTR, iedereen vind het maar niks
nothing stops this train
Als je gekocht hebt laat je het weten?

Hoe gaat het met die dikke worst?Ray_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:54:
Eigenlijk kan je alles kopen. Alles behalve ASTR. Iemand heeft dat hier een keer genoemd en nu zijn we collectief de sjaak.
[ Voor 43% gewijzigd door Coldcat op 05-03-2024 10:56 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://coinmarketcap.com/currencies/jupiter/
gewoon 10% naar beneden op de daily, of bedoelde je dat je het er mee eens was?
Precies dit. En als dit de top is en het stort in, kan je altijd een paar jaartjes HODLEN en komt het goed. Met alts heb je risico dat je het voor altijd kwijt bent.elektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Uhmmm… heb je al gehoord van HEX?
Vooral geen geld in deze coin gooien.
Het ziet er naar uit alsof je een beetje last van FOMO hebt.
Ik denk dat je nu het beste altcoins kan mijden en voor BTC of ETH kan gaan.
Minder risico.
Als je het altijd met plezier hebt gevolgd. Waarom heb je gewacht tot we op de ath staan voor je iets wilt kopen?Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Jongens heeft instappen in coins nog zinmet euro of 10.000? Of moet ik maar vooral lukkeren om te zien hoe de diehards hun winst pakken. Oh en zo ja welke coin(s)? Of heeft iemand site/link met wat extra info. Ik heb altijd met plezier een paar jaar op afstand de coins gevolgd, maar denk toch eens mee te doen. Denk dat de top nog niet in zicht is.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet mee eens. Alt season komt nog. Sommigen praten hier alsof het gedaan is met de bullmarkt. We zitten nog voor de halving!elektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Uhmmm… heb je al gehoord van HEX?
Vooral geen geld in deze coin gooien.
Het ziet er naar uit alsof je een beetje last van FOMO hebt.
Ik denk dat je nu het beste altcoins kan mijden en voor BTC of ETH kan gaan.
Minder risico.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Precies, ik ben dankzij Taro en z’n bende hier, all-in gegaan rond oktober 2022.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:58:
[...]
Als je het altijd met plezier hebt gevolgd. Waarom heb je gewacht tot we op de ath staan voor je iets wilt kopen?
Ray_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:54:

Als ik het over JUP heb, is het zeker geen financieel advies. Had gehoopt dat iedereen dat hier wel al wist.DarkShadow schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:56:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/jupiter/
gewoon 10% naar beneden op de daily, of bedoelde je dat je het er mee eens was?
Ja, over die halving.
Dit kan en zou toch alleen maar hoger moeten gaan dan met die btc waarde toch? Of ben ik nou gek?
Schaarser == meer waarde.
Simply as that toch? Tenzij iedereen gaat verkopen ineens natuurlijk... maja... Wie gaat er hodlen rond de halving?
Dit kan en zou toch alleen maar hoger moeten gaan dan met die btc waarde toch? Of ben ik nou gek?
Schaarser == meer waarde.
Simply as that toch? Tenzij iedereen gaat verkopen ineens natuurlijk... maja... Wie gaat er hodlen rond de halving?
Professioneel Heftruck Syndroom
bitcoin met leverage x5 -10 is effectief 50-100k inleg... dus lijkt me goede suggestie en snelle winst (mits koers op loopt natuurlijkNopheros schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Is niet wat je wilt horen maar Bitcoin natuurlijk
Persoonlijk denk ik juist dat dit het probleem is met nieuwkomers (zelfde gelde voor mij toen ik met crypto begon jaren geleden).brothermaynard schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:03:
[...]
bitcoin met leverage x5 -10 is effectief 50-100k inleg... dus lijkt me goede suggestie en snelle winst (mits koers op loopt natuurlijk)
Geen geduld en we willen graag zo snel mogelijk miljonair zijn, het liefst met leverage trading want ja dat gaat natuurlijk lekker snel.
Probeer eens wat verder in de toekomst te kijken. Mijn PF bestaat voor 75% uit Bitcoin en het doel is dat ik +/- 18 jaar eerder kan stoppen met werken. Op dit tempo gaat het ook prima lukken.
Gaat het wat trager dan <insert random shitcoin> zeker, maar het is ook meteen een stuk relaxter doordat ik er geen tijd aan hoef te besteden en meer zekerheid heb, want dat heb je met Bitcoin. Stop de komende 10 jaar elke maand wat geld in Bitcoin en je kunt vele jaren eerder stoppen met werken.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 05-03-2024 11:08 ]
Dikke tech!Guere schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:02:
[...]
Wacht ff hoor...
[Afbeelding]
... jaaaa uiteraard!
Zero.
Die iemand had wel gelijk. Hij shilde dit op 0,034$. We staan nu op 0,15. Dat is een x5.Ray_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:54:
Als je daar niet tevreden mee bent, ben je ingestapt toen we al hard omhoog gingen, en hier iedereen aan het juichen was. Dan ben je te laat.
De meeste coins maken een mooie run, en daarna zie je een consolidatie fase.
Niet alle alts knallen op hetzelfde moment. Door te roteren loop je kans de stijging te missen.
Astar lekker hodlen, die breekt vanzelf weer uit.
Als ik nu in zou stappen met 10K:
50% in BTC en ETH. De rest in AI projecten. Maar idd, DYOR.
Daarom zeg ik dat hij/zij beter niet in alts kan stappen, de DYOR is hier aan vreemde “klaplopers” (ik o.a.) in welke coin het beste te kunnen investeren, dan gaat het al fout ja.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:00:
[...]
Niet mee eens. Alt season komt nog. Sommigen praten hier alsof het gedaan is met de bullmarkt. We zitten nog voor de halving!Als ik nu moest beginnen met 10k ging ik 100% alleen in alts. Maar ik weet wel wat ik doe. Als je hier komt vragen he waar moet ik mijn 10k in gooien dan weet je wel hoe dat afloopt. Ik ga retail hier niet meer voor waarschuwen. We zijn er allemaal al eens ingetrapt en de beste manier om het te leren is om er zelf achter te komen. Het is toch aan dovemans oren gericht. En we hebben retail nodig.
Ik heb in 2017 mooi alles x10 zien doen met een redelijk bedrag om ook net als jij met 15% van de inleg te zitten een jaar later. ( heb dit ook al vaker gedeeld maar wellicht interessant voor de nieuwelingen)
Wat ga je dan doen. DCA of je verlies nemen
vandaag gaat het gebeuren, ik voel het. die ATH wordt overtroffen.
mijn mood RN:
vervang Turbo met Bitcoin, let's fking gooooooo!
mijn mood RN:
vervang Turbo met Bitcoin, let's fking gooooooo!
nothing stops this train
Wie heeft er nog geld (wat is dat
) BTC bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.
Het schijnt dat ze maar 5 getallen in hun systeem aankunnen. Dit betekent dat als bitcoin verder dan $99,999 doorstijgt de koers op andere exchanges $100,010 wordt. Op Bitvavo is je saldo dan $10. De overflow wordt door een design keuze overboekt naar het volgende logische adres. Aangezien je dan twee adressen hebt met gedeelde funds gaat dit een enorme puinzooi opleveren.

Het schijnt dat ze maar 5 getallen in hun systeem aankunnen. Dit betekent dat als bitcoin verder dan $99,999 doorstijgt de koers op andere exchanges $100,010 wordt. Op Bitvavo is je saldo dan $10. De overflow wordt door een design keuze overboekt naar het volgende logische adres. Aangezien je dan twee adressen hebt met gedeelde funds gaat dit een enorme puinzooi opleveren.
FTFYDon Guacamole schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:08:
[...]
Die iemand had wel gelijk. Hij shilde dit op 0,034$. We staan nu op 0,15. Dat is een x5.
Als je daar niet tevreden mee bent, ben je ingestapt toen we al hard omhoog gingen, en hier iedereen aan het juinen was. Dan ben je te laat.
I call BS, wie zou zoiets slechts ontwerpen?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wie heeft er nog geld bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.
Gaat dit alleen om de koers, of ook om je fiat?Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wie heeft er nog geld bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.
Het schijnt. Bron: trust me broColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wat denk je zelfColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wie heeft er nog geld (wat is dat) BTC bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.

Spacemesh laat wat gains over voor de rest.
Bedankt.
Bedankt.
Het jaar 2000 belde, ze willen hun bug terug.Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Wie heeft er nog geld (wat is dat) BTC bij Bitvavo staan na vorige week? Er zijn meer details naar boven gekomen van de downtime afgelopen dagen. Men heeft een serieus probleem waar een oplossing voor getest werd. Zonder resultaat nog.
nou ik heb ze net omgewisseld dus ik verwacht een directe stijgingKol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:55:
de bodem is in bij ASTR, iedereen vind het maar niks
VTHO kun je verkopen op crypto.comsh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:34:
@technoaddict
Sssssst, ik heb vet in de bear verkocht en ga NIET meer naar de koers kijken. Anders ga ik in een hoekje liggen huilen. Heb nog wel die andere coin die je er mee verdient VTHO ofzo maar geen exchange die hem hebben wil
elektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:17:
[...]
I call BS, wie zou zoiets slechts ontwerpen?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RxTVU9RLvOJWnL5uwtgVn02K.gif?f=user_large)
Zero.
Bearish voor btc, zelfs met een schamele x4 vanaf hier zitten we al aan de top van de range
@SpelFaut en toch komen zulke bugs in de cryptospace nog wel voor.
https://hackernoon.com/so...bility-in-smart-contracts
Ook altijd leuk om te testen in applicaties die credits bijhouden, betalingen doen etc.
@Blik1984 thanks, ik hoop dat ze via een hotwallet swapbaar worden. Anders zal ik er iemand in de top van de bull wel blij mee maken. Het is maar een flufje.
Ook altijd leuk om te testen in applicaties die credits bijhouden, betalingen doen etc.
@Blik1984 thanks, ik hoop dat ze via een hotwallet swapbaar worden. Anders zal ik er iemand in de top van de bull wel blij mee maken. Het is maar een flufje.
[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 11:32 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Misschien wat conservatief idd. Zou dit graag opwaarderen naar PlanB zijn 530kBlik1984 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:28:
[...]
Bearish voor btc, zelfs met een schamele x4 vanaf hier zitten we al aan de top van de range

Lijstje is overigens niet van mij, maar van één of andere TA op Twitter. Sorry “X”Moiety schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Misschien wat conservatief idd. Zou dit graag opwaarderen naar PlanB zijn 530kmaar ik blijf realistisch
Bitcoin flow voor de ETFs van gisteren:
GBTC: -5.500 BTC
9 nieuwe ETFs: +14.300
Net inflow: 8.800 BTC
Daarnaast is Blackrock begonnen om toestemming te vragen aan de SEC om Bitcoin ook onderdeel te maken van al bestaande ETFs in het portfolio. We staan pas aan het begin!
Daarnaast is Blackrock begonnen om toestemming te vragen aan de SEC om Bitcoin ook onderdeel te maken van al bestaande ETFs in het portfolio. We staan pas aan het begin!
Ik wil best mijn adres met je delensh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:30:
@SpelFaut en toch komen zulke bugs in de cryptospace nog wel voor.
Top. Waar haal je deze gegevens vandaan? Ik heb het idee alsof mijn bron niet betrouwbaar is...Blik1984 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:34:
Bitcoin flow voor de ETFs van gisteren:
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Ik ben gestopt met delen van de ETF gegevens om dezelfde reden. Het lijkt nogal lastig te zijn om correcte gegevens te vinden.. wisselt hier en daar.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:35:
[...]
Top. Waar haal je deze gegevens vandaan? Ik heb het idee alsof mijn bron niet betrouwbaar is...
Jouw bron bekijkt de data onchain, dus is bijna altijd een dag later. Er zijn een hoop gekken op internet die direct bij de ETFs de data ophalen en dat verzamelen in een overzicht om zo de dagelijkse flows in kaart te brengen. Je zult hoogstwaarschijnlijk later vandaag het merendeel van de onderstaande flows in jouw dashboard terug kunnen vindenGelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:35:
[...]
Top. Waar haal je deze gegevens vandaan? Ik heb het idee alsof mijn bron niet betrouwbaar is...
[Twitter: https://x.com/hodl15capital/status/1764877961516224695?s=46]
[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 05-03-2024 11:39 ]
De rode/donker rode laag halen we niet verwacht ik. De regenboog moet ook meer afvlakken, procentuele stijging is iedere run lager.
Zero.
Grayscale is eventueel hier te vinden:
https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale
Gegevens lopen wel iets achter heb ik het idee, maar je ziet de transacties wel in real-time.
https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale
Gegevens lopen wel iets achter heb ik het idee, maar je ziet de transacties wel in real-time.
[ Voor 31% gewijzigd door souljah1h op 05-03-2024 11:38 ]

Maar de data verscheelt nogal. Dat is meer waar mijn onzekerheid vandaan komtBlik1984 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:37:
[...]
Jouw bron bekijkt de data onchain, dus is bijna altijd een dag later. Er zijn een hoop gekken op internet die direct bij de ETFs de data ophalen en dat verzamelen in een overzicht om zo de dagelijkse flows in kaart te brengen. Je zult hoogstwaarschijnlijk later vandaag het merendeel van de onderstaande flows in jouw dashboard terug kunnen vinden
[Embed]
Van de grote spelers (Grayscale, Fidelity, Blackrock) klopt de data bijna 1 op 1, alleen dus met een dag verschil. Je zult later op de dag in jouw dashboard een aantal transacties terugzien van GBTC die bij elkaar optellen tot aan 5.500k BTC.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:41:
[...]
Maar de data verscheelt nogal. Dat is meer waar mijn onzekerheid vandaan komt
De data die ik net heb gedeeld, is de data die door de ETF's zelf gedeeld wordt richting Bloomberg. Een dag later zie je vaak de transactie en dan worden ook de holdings van de ETF bijgewerkt op de sites van de ETF's zelf
Dus voor de IBIT ETF van Blackrock, https://www.ishares.com/u...011/ishares-bitcoin-trust :
Staat nu nog 164.501 BTC in de boeken, zoals ook genoemd in de tweet onder de holdings van gisteren. Later vandaag vind de transactie plaats en zal dit bijgewerkt worden naar 170.721 BTC.
[ Voor 18% gewijzigd door Blik1984 op 05-03-2024 11:47 ]
Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:41:
[...]
Maar de data verscheelt nogal. Dat is meer waar mijn onzekerheid vandaan komt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dIMGnHt6EnQcztEEBUAlZIUX.jpg?f=user_large)
Interessant. Dus instappen vanaf $100k, wachten tot ie onder de $100k duikt en dan de boel verkopen. Sounds like a plan to me.Coldcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:15:
Iemand nog goede ideeën voor een hoge kwaliteit print op canvas m.b.t. Bitcoin?
Wordt wel eens tijd om voorzichtig wat winst te nemen, 50 euro kan er wel af
:strip_exif()/f/image/dWaldyTV8OpSMDP4VW02RcT9.png?f=user_large)
[EDIT]
:strip_exif()/f/image/dWaldyTV8OpSMDP4VW02RcT9.png?f=user_large)
[EDIT]
/f/image/C5I8iekwwSrGH4H1b3kQAXrV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 05-03-2024 12:11 ]
Sats verscharen
Data verschelen
Wie vult aan?
Iets minder il capo kijken?Mathias9956 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:14:
Voila, bull trap loopt op zijn einde. De weg naar 12k ligt open 🥳
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[EDIT]
Of deze:
/f/image/8ObRo45JVljtcciUfWn7eMpc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 05-03-2024 12:18 ]
Doge is nog ver verwijderd van ATH, maybe gewoon hodlen en niet die weak hands gebruiken 🤣
nothing stops this train
Bureaublad achtergrond!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Prachtig. Ik zie mensen met bearmarket PTSD. Waarom zou je nu al sellen voordat de halving is gestart? We hebben normaal gesproken na het verbreken van de oude ATH nog minimaal 8 maanden bullmarkt over. Zelfs bij een left translated cycle hebben we nog minimaal 3 maanden na het verbreken van de oude ATH. Uiteraard puur gebaseerd op data. Dat hele left translated cycle verhaal zorgt ervoor dat mensen veel te vroeg verkopen, net zoals het super cycle verhaal ervoor zorgt dat je te laat verkoopt door hopium. Maar goed ieder moet het natuurlijk lekker zelf bepalen. We hebben nu de Bitcoin ETF's, mogelijk de Ethereum ETF's in mei, de halving en de rate cuts nog. En nu pas begint retail wakker te worden. Voor volledige regulatie van de cryptomarkt kwam deze cycle te vroeg. Misschien is dit de laatste cycle met dergelijke gunstige voorwaarden. Ik blijf lekker zitten waar ik zit.
En wat betreft om nu DOT of ASTAR te verkopen voor andere shitcoins die net een dikke run hebben gemaakt is vragen om een sell low buy high. Roteren is echt het slechtste idee wat je nu kan doen. Binnen twee weken Astar zkEVM na weken lang consolideren. En een chart waarbij DOT nu eindelijk is uitgebroken. Je moet het maar durven.
En wat betreft om nu DOT of ASTAR te verkopen voor andere shitcoins die net een dikke run hebben gemaakt is vragen om een sell low buy high. Roteren is echt het slechtste idee wat je nu kan doen. Binnen twee weken Astar zkEVM na weken lang consolideren. En een chart waarbij DOT nu eindelijk is uitgebroken. Je moet het maar durven.
Haha die gebruik ik hier sinds het eind van de beer
@zwembroek mee eens, wat ik wel erover denk is om toch wat Doge te verkopen(gisteren wel gedaan) en dit in ASTR gestopt. maar aan andere kant de uptrend is nog steeds duidelijk zichtbaar bij Doge en de oude ATH is ook nog ver weg.
lastig allemaal zo hahah
maar iig verse fiat kan gewoon naar ASTR 🙂
lastig allemaal zo hahah
maar iig verse fiat kan gewoon naar ASTR 🙂
nothing stops this train
Als je daar duimpjes wilt scoren. De WisdomTree ETF op DeGiro lijkt voor nu de beste optie
misschien maze hier taggen en hem helpen?
nothing stops this train
Klopt, voor serieuze technische analyses moet je in het NK topic zijn. Hier doen we vooral het volgende:ybos schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:31:
[...]
Zonder streefdatum of enige andere info zegt dit natuurlijk he-le-maal niks he
:strip_exif()/f/image/eOzh1JEKIPXbqaScUlc7uls5.jpg?f=fotoalbum_large)
maze45 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:03:
Bedankt voor jullie reactie. Ik vind het via mijn huisbank wat veiliger dan duizenden euro's over te maken naar externe partijen zoals bijvoorbeeld een Bitvavo of Bitcoinmeester. Bij die laatste heb ik erg slechte ervaringen vandaar deze vraag. Maar volgens mij is de Rabobank erg anti crypto.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vHc1Hd3m6DlHBRgsy6Ty0Raa.gif?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Darrell op 05-03-2024 13:04 ]

weet iemand of Kucoin de withdrawl fees voor BTC aanpast naar gelang BTC in waarde stijgt? voor nu blijft ie op 0.001 staan, wat ruim 60 dollar is. beetje kostbaar naar mijn mening
Ff support vragen dan?jasper7878 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:46:
weet iemand of Kucoin de withdrawl fees voor BTC aanpast naar gelang BTC in waarde stijgt? voor nu blijft ie op 0.001 staan, wat ruim 60 dollar is. beetje kostbaar naar mijn mening
All your base belongs to us
Ik heb het laatst ook voor een absurde hoge fee daar weg gehaald. Bybit is een flink stuk goedkoper. Maar mijn goedkoopste manier (ook de meest risky) is via nicehash als het om lage hoeveelheden gaat.jasper7878 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:46:
Als het om 10k gaat kan je ook al 60 dollar kwijt zijn aan koersverschil als je via ada naar nicehash en dan naar je wallet zou gaan.
Yes, you canWispe schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:37:
Ik zit hele dag in cursus en crypto/dit topic is interessanter.
Kon ik maar examen doen in crypto.
https://www.blockchain-co...ed-cryptocurrency-expert/
Maar hier in SC zijn we allemaal experts. Naast coins wordt er ook getrade in BTC babe jpg's.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
@Alpina ja hey jonguh moest dat nou? Het is hier in het donker al een sausage fest.
* sh4d0wman gaat nadenken over een nieuwe signature...
Edit: om de post dan toch wat inhoud te geven. Koffie, voor onze milf hunter.

@Pinsa die kopen straks gewoon een buurland. Eens even zoeken op de kaart, ken de regio niet uit mijn hoofd.
@Pinsa die kopen straks gewoon een buurland. Eens even zoeken op de kaart, ken de regio niet uit mijn hoofd.
[ Voor 54% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 13:03 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In El Salvador staan ze natuurlijk ook op de tafels te dansen, ineens kunnen ze natuurlijk heel wat meer kopen van al die Bitcoin winsten
Denk dat ik maar eens ga emigreren
Vond deze link nog van gister:
https://www.independent.c...dings-value-b2506424.html
Denk dat ik maar eens ga emigreren
Vond deze link nog van gister:
https://www.independent.c...dings-value-b2506424.html
Cup and handle, bovenkant ligt ergens op 420kMathias9956 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:14:
Voila, bull trap loopt op zijn einde. De weg naar 12k ligt open 🥳
[Afbeelding]
Honduras en Guatemala? Goeie koffiebonen hebben ze daar, ga je mee ? Lijkt me een perfecte plaats voor een doorgewinterde slowchattersh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:58:
@Alpina ja hey jonguh moest dat nou? Het is hier in het donker al een sausage fest.![]()
[Afbeelding]
Post boven jou zegt van wel!jesperber schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:08:
ETH 3800 vandaag??
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
jesperber schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:08:
ETH 3800 vandaag??
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NZtGYVJU6mypfk5Fj0gLmMN6.gif?f=user_large)
eitje denk ik...jesperber schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:08:
ETH 3800 vandaag??
nothing stops this train
snap geen ***** van wat hij hier wil zeggen?
GPU... Da's NodeAI toch? Zat gisteren te denken daar ook in te stappen maar ben ook huiverig voor een gigantische pull-out van geld bij dit soort coins zo gauw bitcoin door de ath is.Don Guacamole schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:08:
@zwembroek gefeliciteerd met je GPU x10. Die blijft ook maar gaan. Niet normaal. Goed gedaan.
Ik vind dit soort small caps die zo net over de 50m zijn en nog blijven gaan zo'n beetje het lastigste om in de schatten of instappen nog verstandig is. Hoe kijken jullie daarnaar / is jullie redeneerproces daaromtrent?dunckie schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:28:
[...]
GPU... Da's NodeAI toch? Zat gisteren te denken daar ook in te stappen maar ben ook huiverig voor een gigantische pull-out van geld bij dit soort coins zo gauw bitcoin door de ath is.
Hoop het wel, vind het allemaal maar veel te lang duren...
sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:58:
@Alpina ja hey jonguh moest dat nou? Het is hier in het donker al een sausage fest.![]()
[Afbeelding]

Zero.
Ja, eens, de Amerikanen zouden geen slaap mogen hebben.WhySoSerious schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:29:
[...]
Hoop het wel, vind het allemaal maar veel te lang duren...
Had mezelf echt voorgenomen geen memecoins te kopen.
Nu had ik Pepe aardig in de plus staan, en heb deze verkocht voor een stabieler project.
Tevens een flufje in Myro gestoken, ik kon het niet laten.
Resultaat: het grotere project daalt een paar procent, en Myro doet even een x2.
Je zou toch je hele vermogen gewoon soms in een memecoin moeten knallen?
What a time to be alive.
Nu had ik Pepe aardig in de plus staan, en heb deze verkocht voor een stabieler project.
Tevens een flufje in Myro gestoken, ik kon het niet laten.
Resultaat: het grotere project daalt een paar procent, en Myro doet even een x2.
Je zou toch je hele vermogen gewoon soms in een memecoin moeten knallen?
What a time to be alive.
En waar is dit lijstje dan vandaan geplukt?
@Don Guacamole moet je nagaan als iedereen gewoon BTC kocht ipv drek
@Pelox ja ik weet het. Ook niet mijn ding maar milf hunter wil ook wel eens wat. Ps je weet nog niet welk gedrocht ik voor 70k uit de krochten van het internet heb opgediept.
Edit: @Nopheros had je post gemist. Is dit nog wat of ben je geen member?
@Pelox ja ik weet het. Ook niet mijn ding maar milf hunter wil ook wel eens wat. Ps je weet nog niet welk gedrocht ik voor 70k uit de krochten van het internet heb opgediept.
Edit: @Nopheros had je post gemist. Is dit nog wat of ben je geen member?
[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 13:47 ]
Dan hang je toch gewoon een 50" flatscreen boven de bank!Nopheros schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:06:
Iemand nog goede ideeën voor een hoge kwaliteit print op canvas m.b.t. Bitcoin?
[Afbeelding]
[EDIT]
[Afbeelding]
Kan je nog roellieëren ook!
eerst een retest op $12k en dan schiet ie door de $77k heen
nothing stops this train
Niet helemaal zeker of dit de juiste plek is, maar ik waag een gokje.
Paar dagen geleden word ik aangesproken op Signal. Anna, dame uit Singapore, bleek in Eindhoven te wonen. Ze had mij verwisseld met iemand die ze kende, excuses voor het onverwachte contact. Of ik het leuk vond om af en toe te chatten ihkv cultuur uitwisseling. Naja, Aziatische cultuur altijd oké dus af en toe wat (nikszeggend) gechat.
En al snel ging het van "darling" en "dear", "my love". Dus mijn vrouw en ik moesten al hard lachen ermee, weer zo'n sukkeltje die denkt je te kunnen lijmen met leuke woordjes. Ze vroeg wel wat persoonlijke dingen waar ik niet op geantwoord heb, muv leeftijd. Ik voor de grap een complete andere leeftijd genoemd (30 ipv 50) en verrek, ze was exact even oud! Dat schept toch een band, of niet (yeah, right).
En heel geleidelijk bracht ze het gesprek op Tether/USDT trading, dikke winsten, heel betrouwbaar, weinig risico, niet doorvertellen. Het lag er echt meters dik op dat ik aangezet werd om te gaan traden. Even een app installeren account aanmaken en dan de ID geven waaronder ik heb aangemeld/ Ze zou mij dan assisteren bij het traden. Jazeker, en ik ben gekke Henkie (zullen er genoeg intrappen).
Tijdens het chatten al geblokkeerd op Signal (al snel overgeschakeld op Whatsapp) en sms, nummer genoteerd, de whatsapp chat leeg gemaakt zodat ze niks van info aan mijn kant in handen heeft (niet dat er veel zinnigs stond, maar toch). Dan haar een belletje gedaan, en die oproep werd geweigerd.
Berichtje gestuurd dat ze aan fraude schuldig is en er aangifte gedaan wordt. Daarna geblokkeerd en niks meer vernomen.
Nu de vraag: wat kan ik er nog mee doen? Het telefoonnummer heb ik bewaard, geeft geen hits (zal wel prepaid zijn). Fraudehelpdesk help ik al melding gedaan. Aangifte bij de politie lijkt weinig zinvol, er is niks gebeurd immers.
Toch wil ik anderen graag waarschuwen voor dergelijke smoesjes. Als je beetje wakker bent dan ligt het er dik bovenop, maar zullen er zeker genoeg intrappen.
Paar dagen geleden word ik aangesproken op Signal. Anna, dame uit Singapore, bleek in Eindhoven te wonen. Ze had mij verwisseld met iemand die ze kende, excuses voor het onverwachte contact. Of ik het leuk vond om af en toe te chatten ihkv cultuur uitwisseling. Naja, Aziatische cultuur altijd oké dus af en toe wat (nikszeggend) gechat.
En al snel ging het van "darling" en "dear", "my love". Dus mijn vrouw en ik moesten al hard lachen ermee, weer zo'n sukkeltje die denkt je te kunnen lijmen met leuke woordjes. Ze vroeg wel wat persoonlijke dingen waar ik niet op geantwoord heb, muv leeftijd. Ik voor de grap een complete andere leeftijd genoemd (30 ipv 50) en verrek, ze was exact even oud! Dat schept toch een band, of niet (yeah, right).
En heel geleidelijk bracht ze het gesprek op Tether/USDT trading, dikke winsten, heel betrouwbaar, weinig risico, niet doorvertellen. Het lag er echt meters dik op dat ik aangezet werd om te gaan traden. Even een app installeren account aanmaken en dan de ID geven waaronder ik heb aangemeld/ Ze zou mij dan assisteren bij het traden. Jazeker, en ik ben gekke Henkie (zullen er genoeg intrappen).
Tijdens het chatten al geblokkeerd op Signal (al snel overgeschakeld op Whatsapp) en sms, nummer genoteerd, de whatsapp chat leeg gemaakt zodat ze niks van info aan mijn kant in handen heeft (niet dat er veel zinnigs stond, maar toch). Dan haar een belletje gedaan, en die oproep werd geweigerd.
Berichtje gestuurd dat ze aan fraude schuldig is en er aangifte gedaan wordt. Daarna geblokkeerd en niks meer vernomen.
Nu de vraag: wat kan ik er nog mee doen? Het telefoonnummer heb ik bewaard, geeft geen hits (zal wel prepaid zijn). Fraudehelpdesk help ik al melding gedaan. Aangifte bij de politie lijkt weinig zinvol, er is niks gebeurd immers.
Toch wil ik anderen graag waarschuwen voor dergelijke smoesjes. Als je beetje wakker bent dan ligt het er dik bovenop, maar zullen er zeker genoeg intrappen.
elektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:40:
[...]
En waar is dit lijstje dan vandaan geplukt?
:strip_exif()/f/image/BOpzu2tjeHrxlHv7p0Ca6eSe.jpg?f=fotoalbum_large)
Zal nu alles verkopen dan.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:44:
[...]
eerst een retest op $12k en dan schiet ie door de $77k heen
@Ramon 73 weinig wat je concreet kunt doen verder. Dit is big business. Hier in Azie operaties met duizenden mensen die dit onder dwang doen...
https://newsbit.nl/explod...t-zijn-top-heeft-bereikt/Exploderende Memecoins: Een voorbode dat de cryptomarkt zijn top heeft bereikt?
En ondertussen lekkere een of andere kat promoten in je newsbericht
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!