Gefeliciteerd!Darrell schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:20:
Heel even geduld nog. Ik ben morgen jarig en heb Satoshi om een ATH gevraagd.
FIAT devalued over timeJoosie200 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:04:
[...]
Daarom vind ik er ook niks venijnigs aan. Enfin ik ga wel zien vandaag na de nodige meetings op kantoor of ik mijn eerste dca out te pakken heb. De 69k kietelen and then some betekent dat ik bijna mijn inleg terug heb.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mwa, die wick is zeker voldoende om genoeg te liquideren; daarom ging het ook zo hard. Moet ook eerlijk zeggen dat ik daarom met een hele ruime SL werk nu en nog liever zelf uitstap dmv price alerts.Joosie200 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:58:
[...]
Een wick van 3.5k vind ik nog weinig op deze turbostand. En al die permabulls mogen wel eens rekt gaan. Ook in de bull heb je retraces. Het is niet up en up only until infinity.
Lijkt erop dat ze dit willen omzetten naar meer BTC FundsColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:28:
[...]
Wat zijn dat?
Shitcoins onder Microstrategie? Slimme zet!
Goedemorgen. Interessante "voorspelling" van Marc van der Chijs
I think I have never been more bullish about Bitcoin than I am right now. We are close to an all time high, we are up 60% in one month and there is not even a hype yet.
— Marc van der Chijs (@marcvanderchijs) 5 maart 2024
I now start to believe that we could even be at the start of a supercycle where new money keeps on flowing…
Ik zou ook wel graag stug door willen blijven kopen, maar dan moet ik eerst thuis uitleggen waarom we geen vakanties en andere leuke dingen meer gaan doen dit jaar. Die bitcoins zijn zo duur geworden, ik hou niks meer over.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:10:
[...]
mmm oke. Tja blijft allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik reflecteerde van het weekend ook ff terug naar 2013, 2016/17 en 2020/21. Vooral ff zitten gluren naar ATH pakken ed. wat de koersen toen deden, terug denken hoe ik er toen bij zat.
Vooral laatste keer weet ik nog goed, ik bleef stug door DCAen....tot december 2020, en ergens dus bij ~41k gestopt. Dat zou deze run dus nog 9 maanden en tot 130k ongeveer zijn......(uitgaand van zelfde x2)
Dus blijven ademen, we zijn echt nog heel vroeg, totaal geen reden om nu al grote delen te verkopen. Die eTF boys zijn ook niet voor maar 1 maandje ingestapt.
Niet dat ik persoonlijk iets mis aan vakanties trouwens. Dure zooi.
Rob Moen, briljant gekozen naamoNo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 03:38:
Bron: https://www.telegraaf.nl/...pen-af-en-toe-winst-nemen
Nederlanders jubelen op bitcoinfeest: ’Na jarenlang bijkopen af en toe winst nemen’
MARK GARRELTS EN JOHAN WIERING
3 uur geledenin FINANCIEEL
Na een verdrievoudiging van de prijs in twaalf maanden tijd kwam de bitcoinprijs maandag voor het eerst boven de €60.000. Ook veel andere bekende crypto’s worden snel meer waard. Dat is goed nieuws voor de vele Nederlanders die in digitale valuta’s beleggen. „Je moet wel sterk in je schoenen vanwege de negatieve berichten van onder meer de ECB.”
Dat de bitcoinprijs de afgelopen maanden hard is blijven stijgen en ook in dollars bijna op een record staat, schrijft analist Peter Slagter van Bitcoin Alpha onder meer toe aan de recente goedkeuring in de VS voor fondsen die de spotprijs van de bitcoin volgen. Ook wordt de vergoeding voor miners van bitcoins binnenkort gehalveerd. „De grootste etf, die van BlackRock, heeft inmiddels meer dan $10 miljard in beheer. De halving zorgt ervoor dat er door de jaren heen steeds minder bitcoins bijkomen.”
Uit onderzoek van Multiscope blijkt dat ruim twee miljoen Nederlanders crypto’s bezitten, waarvan meer dan de helft geld in de bitcoin heeft gestoken. 85% belegt voor de lange termijn en staat vermoedelijk op een mooie winst, omdat de meeste andere grote crypto’s zoals ethereum het ook heel goed doen.
BEKIJK OOK:
Koers bitcoin blijft maar stijgen: dit moet je nu doen
Een van de winnaars is de nu 61-jarige Erik van der Staak. Hij belegt sinds 2017 in bitcoin. Toen was de prijs nog maar een paar duizend dollar. „Vanwege de overwegend negatieve berichten van instanties als de ECB, maar ook van de media, moet ik wel sterk in mijn schoenen staan. Ik baseer me zo goed mogelijk op feiten. Ik ben destijds een half jaar met werken gestopt om me te verdiepen in het functioneren van onze economie en ons geldsysteem. Dat geld continu wordt bijgedrukt, terwijl er nog maar zo’n 10% bitcoins bij kunnen komen vanwege de maximering op 21 miljoen, maakt de bitcoin waardevast.”
Met kleine coins en zogenoemde ico’s, waarmee geld werd opgehaald voor nieuwe blockchainprojecten, heeft Van der Staak minder goede ervaringen. „Ik maakte alle fouten die je kunt maken.” Hij belegt nu daarom hoofdzakelijk in bitcoins en in beperktere mate in ethereum. Dankzij de enorme koerswinsten kon Van der Staak onlangs vervroegd met pensioen gaan. „Na jarenlang bijgekocht te hebben, neem ik nu af en toe wat winst om comfortabel te kunnen leven.”
© EIGEN FOTO
Rob Moen begon in 2017 met cryptobeleggingen. „Helaas te voorzichtig".
Ook Rob Moen begon in 2017 met cryptobeleggingen. „Ik begon helaas te voorzichtig door een bedrag van €245 in bitcoin te steken en €150 in ethereum.” Door schade en schande kwam hij erachter dat niet alles zon is wat er blinkt op de cryptomarkt. „Ooit kocht ik 4000 dogecoins voor bijna niets. Na jaren deed ik ze weg. Er gebeurde niks mee. Daarna explodeerde de coin en had ik €1000 meer kunnen hebben. Ik heb daarna nog wat gehandeld in andere munten en meestal was het geen succes. Het waren ook altijd kleine bedragen.”
Moen belegt nu in diverse grote cryptomunten en is van plan die nog lang aan te houden. „Ik ben geen handelaar die iets verkoopt en weer terugkoopt als het in prijs is gedaald. Laat maar lekker staan.”
BEKIJK OOK:
Bitcoin-bezitters kijken reikhalzend uit naar cruciale datum: vorige keer 700% stijging
Frits Gubbels, auteur van het boek Cryptobeleggen steekt al jaren geld in crypto’s. Hij benadrukt als docent cryptobeleggen bij schriftelijke opleider NHA altijd om goed op te letten om te voorkomen dat je wordt opgelicht. „Je gaat ook niet met een creditcard die uit je broekzak steekt dwars door Amsterdam lopen.”
Verder waarschuwt Gubbels om voorzichtig te zijn met adviezen van zelfbenoemde cryptogoeroes. „Er zullen altijd figuren zijn die gouden bergen beloven aan beleggers in digitale munten.”
Jan Robert Schutte, consultant van CryptoAcademy en medeauteur van Crypto trading voor ambitieuze beginners, sluit zich daarbij aan. „Pas vooral op voor pump and dump. Partijen met vaak veel volgers verspreiden positieve informatie om een munt omhoog te krijgen. Zodra dat gebeurt, verkopen ze. Zelf zijn ze eerder veel lager ingestapt.”
BEKIJK OOK:
Bitcoinprijs nabij 2-jarige top: ’Verdere stijging goed mogelijk’
Zijn voorkeur gaat uit naar een maandelijkse inleg in bitcoin en ethereum, vanuit zijn vertrouwen dat de prijzen in de komende jaren verder zullen stijgen. „Wie actief wil handelen, zou voor nog volatielere coins kunnen gaan. Ronde getallen zijn vaak een mooi instapmoment, bijvoorbeeld het doorbreken van $50.000 voor de bitcoin. Kopen bij een dip in een opgaande trend kan ook een goed idee zijn.”
Schutte raadt aan om voor het aangaan van een transactie al na te denken over een stop loss, dus het koersniveau waarop je verlies pakt. „Zelf heb ik een positie in solana te lang vastgehouden. Ik geloofde zo sterk in het verhaal dat ik uiteindelijk tegen een hoog verlies aankeek. Tijdig afkappen is dus belangrijk.”
Waarschuwing ECB
Ook beleggers die zich beperken tot bitcoin en ethereum, eventueel aangevuld met een paar andere grote crypto’s, moeten zich bewust zijn van de risico’s. Economen van de Europese Centrale Bank stelden onlangs nog eens dat de bitcoin geen intrinsieke waarde heeft en dat de goedkeuring van etf’s op de bitcoin in de VS niet betekent dat het om een veilige belegging gaat.
BEKIJK OOK:
Cryptohater Gary Gensler met bitcoin-etf door de knieën: ’briljante’ waakhond met ’gung ho-mentaliteit’
Ralph Wessels, beleggingsstrateeg bij ABN Amro, is genuanceerder met zijn stelling dat de bitcoin zeker waarde heeft als infrastructuur voor betalingen. „Je kunt er veel snellere transacties mee doen. Maar het is heel lastig om een prijskaartje op de bitcoin te plakken. Daarnaast speelt mee dat er nog steeds weinig regulering is. Crypto-experts kunnen onbeperkt voorspellingen doen, waar veel consumenten gevoelig voor zijn.”
Ik zou een tweede hypotheek kunnen opnemen. Daarvan kan ik ehm 1 (zegge: één) BTC kopen.Ray_ schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:23:
[...]
Ik zou ook wel graag stug door willen blijven kopen, maar dan moet ik eerst thuis uitleggen waarom we geen vakanties en andere leuke dingen meer gaan doen dit jaar. Die bitcoins zijn zo duur geworden, ik hou niks meer over.
Niet dat ik persoonlijk iets mis aan vakanties trouwens. Dure zooi.
Ik ontvang mijn vakantiegeld maandelijks. Daarvan zou ik ehm, 1000 ASTR kunnen kopen.
Mijn vrouw heeft nog spaargeld dat 1% rente trekt. Daarvan zou ik 2 ETH kunnen kopen.
Ik zou ook deze computer kunnen verkopen. Daarvan kan ik 20 LINK halen.
Hmm...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Neefje van Gerda Hoddel?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zo bijna ATH!
Ook al heb ik geen BTC meer en zit ik met mijn zakje DOT jes te wachten op dikke gains, doe ik toch mee en stel ik mij voor om wat winsten af te romen.
Dus met het verkopen van wat sats ( die ik niet had ) heb ik gisteren een vakantie geboekt met alles er op en eraan voor mijn jongste dochter.
Ze heeft genoeg mee gemaakt.
We gaan van het zomer mooi naar Spanje 🇪🇸
Mijn zelf ‘bedachte’ sats goed besteed dacht ik zo
PS: Congratz @Darrell
Ook al heb ik geen BTC meer en zit ik met mijn zakje DOT jes te wachten op dikke gains, doe ik toch mee en stel ik mij voor om wat winsten af te romen.
Dus met het verkopen van wat sats ( die ik niet had ) heb ik gisteren een vakantie geboekt met alles er op en eraan voor mijn jongste dochter.

[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 05-03-2024 09:09 ]
UberLurker Departement #GG.
Prioriteiten, deze meneer heeft ze op orde mensen.Skrunsies schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:32:
Zo bijna ATH!
Ik ga overigens niet mee in het nemen van winst, we gaan over een jaar zo hard lachen om die 69k, dat je er de hik van krijgt. We zitten dan ergens rond 420k resistance te testen die er overigens ook gloeiend hard aan gaat want uiteindelijk gaan we voor het ultieme meme-bedrag van $690.420,-
Omdat ik tegen die tijd zo goed aan het traden ben dat ik 48 hele Bitcoins bij elkaar geharkt heb, geef ik jou dan nog een vakantie. En een Bitcoin om de winter mee door te komen. Enige ding is dat bovenstaande dan allemaal uit moet komen maar dat kan toch bijna niet anders zou ik denken.
Tja, ik zat het net te checken en ik ben na december gestopt met aankopen. Het is ook een keer klaar. Tussentijds wel een paar keer uit- en ingestapt. Maar ja, zoals al vaker gezegd: stop er alleen geld in dat je kunt missen. En nu wil ik weer even een voorraadje vieze fiat opbouwen voor eventualiteiten. Trots dat de fomo mij niet greep.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:10:
[...]
mmm oke. Tja blijft allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik reflecteerde van het weekend ook ff terug naar 2013, 2016/17 en 2020/21. Vooral ff zitten gluren naar ATH pakken ed. wat de koersen toen deden, terug denken hoe ik er toen bij zat.
Vooral laatste keer weet ik nog goed, ik bleef stug door DCAen....tot december 2020, en ergens dus bij ~41k gestopt. Dat zou deze run dus nog 9 maanden en tot 130k ongeveer zijn......(uitgaand van zelfde x2)
Dus blijven ademen, we zijn echt nog heel vroeg, totaal geen reden om nu al grote delen te verkopen. Die eTF boys zijn ook niet voor maar 1 maandje ingestapt.
Nog niet
Ik heb ook nog nooit crypto omgezet naar fiat. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn in 2025
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vergeet jezelf niet! Jullie hebben beide de nodige ellende moeten doorstaan.Skrunsies schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:32:
Prima besteding, geniet er maar lekker van!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"Garaporteerd". Mja, je krijg een 1 omdat je correct afsloot met een "d".sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 01:34:
@resusaapje garaporteerd wegens "vrouw met tieten"![]()
Na bekomen te zijn van de nieuwe mod de trade app geopend. Connection Errors.... dan weet je dat het weer een productieve dag gaat worden.![]()
Klaar voor een nieuwe ATH
Hoest verder in ZOA?
Deze permabull heeft gelijk een forse long positie geopend en een flinke scalp binnengeharkt hahaanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:00:
[...]
de hartslag van een permabull gaat nog geen slag omhoog van dit soort bullish wickjes. Gaan er nog velen komen. en nog veel zwaardere ook
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
@resusaapje warrum jonguh! (39C) De tandjes. Maar binnenkort even naar NL dus dan kan ik mijn geluk weer op met Nederlands weer
De Bitcoinen blijven thuis dus de boormachinebrigade hoeft niet op Brussel klaar te staan.....
We zijn wel een beetje teleurgesteld in Europa. Lafjes wat verkopen ipv door die vieze ATH te raggen.
We zijn wel een beetje teleurgesteld in Europa. Lafjes wat verkopen ipv door die vieze ATH te raggen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sorry, heb ze laten aanbrandenresusaapje schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:28:
Ik ga geloof ik weer even wat hamburgers bakken...

Haha, ja dat hoor ik ook van de andere kant van de wereld, uit Costa Rica: 40 graden en je verbrand onder je kleding
Jonguh, hoe lang ben je weggeweest dat je denkt dat Brussel in Nederland ligt?Maar binnenkort even naar NL ... Brussel klaar te staan.....
Ja sorry, ik schaam me lichtelijk. Wanneer ben je in Brussel, hoofdstad van Nederland? Dan kan ik de boormachien, ownee...We zijn wel een beetje teleurgesteld in Europa. Lafjes wat verkopen ipv door die vieze ATH te raggen.
Ik ben niet zo goed in het lezen van order books, maar kun je ergens eenvoudig(er) zien hoeveel selling pressure er is rond de ATH?
LOL, ik zie nu pas dat bij Bybit vannacht de top voor BTC lag op -tromgeroffel-
$68.686,80

[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 05-03-2024 08:59 ]
Dit is ook weer een milestone. Krijg nog wat Bybit goodies ook.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VEz36QqS5K7nZSLEAQv9PIzC.png?f=user_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
@resusaapje opsec jonguh, misschien kom ik ook wel aan in Parijs of toch Amsterdam....
Ben alleen bang voor de trein bij jullie, die lijkt veel slechter dan wat ik hier heb en kost ook nog eens bijna een hele Bitcoin per rit
Rutte met zijn "NL is fantastisch". 
edit: 13 jaar niet geweest
Ben alleen bang voor de trein bij jullie, die lijkt veel slechter dan wat ik hier heb en kost ook nog eens bijna een hele Bitcoin per rit
edit: 13 jaar niet geweest

[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 09:04 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou, dat was het dan weer. Nèt niet gehaald. Achja, je kan niet altijd winnen.
Bedankt voor de gezelligheid. Voor de mensen die blijven hangen in de bear, gezellig
En tegen de rest zou ik willen zeggen. Tot over zo'n 2 jaar weer. Kijken of het dan wel lukt
Bedankt voor de gezelligheid. Voor de mensen die blijven hangen in de bear, gezellig
En tegen de rest zou ik willen zeggen. Tot over zo'n 2 jaar weer. Kijken of het dan wel lukt

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hebben jullie iets gemerkt aan bitvavo?
Bij mij zijn een paar verkooporders doorgegaan, maar niet in m'n wallet bijgeschreven.
Bij mij zijn een paar verkooporders doorgegaan, maar niet in m'n wallet bijgeschreven.
Gaat lekker daarLadonna schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:04:
Soms helpt het om je App af te sluiten en weer te starten.Ladonna schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:04:
:{ ²
Gefeliciteerd @Darrell !
Zero.
Koopmomentje ouwe permabear @Gelukszoekr
Zolang we de 62k niet gelijk door zakken komt het vast wel weer goed.
Zo lekker dan! Dan heb je wel een aardige portfolio op bybit zo te zienScuL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:02:
Dit is ook weer een milestone. Krijg nog wat Bybit goodies ook.
[Afbeelding]
Je vergeet je twee nieren, je kan foto's maken van je voeten, gedragen boxers verkopen. Mogelijkheden zat!resusaapje schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:29:
[...]
Ik zou een tweede hypotheek kunnen opnemen. Daarvan kan ik ehm 1 (zegge: één) BTC kopen.
Ik ontvang mijn vakantiegeld maandelijks. Daarvan zou ik ehm, 1000 ASTR kunnen kopen.
Mijn vrouw heeft nog spaargeld dat 1% rente trekt. Daarvan zou ik 2 ETH kunnen kopen.
Ik zou ook deze computer kunnen verkopen. Daarvan kan ik 20 LINK halen.
Hmm...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Of "content maken". 1 van de grootste onzin van de 21ste eeuw.Stokstaart schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:21:
[...]
Je vergeet je twee nieren, je kan foto's maken van je voeten, gedragen boxers verkopen. Mogelijkheden zat!
:{ ²
Die sats zijn overrated en stromen op het moment allemaal naar DOT zo te zien.Skrunsies schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:32:
Zo bijna ATH!
Ja? 1 van de grootste onzin?BansheeBoy schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:24:
[...]
Of "content maken". 1 van de grootste onzin van de 21ste eeuw.²

Na maanden DOT in mijn portfolio te hebben gehad heb ik alles gisteren verkocht en in VET en ADA gestopt (beiden werden toch wel gehyped op digitale media). Vandaag gaat DOT omhoog en de rest naar beneden
Just like always!
@technoaddict
Sssssst, ik heb vet in de bear verkocht en ga NIET meer naar de koers kijken. Anders ga ik in een hoekje liggen huilen. Heb nog wel die andere coin die je er mee verdient VTHO ofzo maar geen exchange die hem hebben wil
Sssssst, ik heb vet in de bear verkocht en ga NIET meer naar de koers kijken. Anders ga ik in een hoekje liggen huilen. Heb nog wel die andere coin die je er mee verdient VTHO ofzo maar geen exchange die hem hebben wil
*Financiële opsteker voor 2 miljoen Nederlanders"
They dont know we aint gonna sell back to fiat 😂
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Werd tijd dat DOT een beetje tot leven zou gaan komen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat zijn er 6.Pinsa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 06:55:
Gefeliciteerd @Darrell
Speciaal voor jou 69000 groene kaarsjes vandaag![]()
Geniet er van vandaag![]()
[Afbeelding]
@Darrell van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En nog vele jaren in gezondheid toegewenst!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is je/jullie zo gegund, heerlijk van genieten!Skrunsies schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:32:
Zo bijna ATH!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
HUGE #bitcoin mining regulation coming.
— 🏔Adam O🏔 (@denverbitcoin) 5 maart 2024
Listen closely to these psychos…
pic.twitter.com/HSENci5lLT
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Ik weet niet hoe je PF eruit ziet maar als je ook Bitcoin hebt dan zul je niet alles verkopen denk ik?Vis schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:36:
[...]
Wil zelf toch wel een een procent of 20 á 30 in Bitcoin laten staan voor de komende jaren. Alles in Euro wordt je ook niet happy van.
Gefeliciteerd @Darrell !
Krijg je dan een gratis Big Mac Menu van je werkgever of heb je onderhand voldoende anciënniteit opgebouwd zodat ze er nog 2 euroknallers bijgeven?
Krijg je dan een gratis Big Mac Menu van je werkgever of heb je onderhand voldoende anciënniteit opgebouwd zodat ze er nog 2 euroknallers bijgeven?
idem ik heb eth gekocht en doorgestuurd naar externe wallet, krijg geen bevestigingsemail en blijft hangen op in behandeling en wordt dan teruggegooid naar mijn wallet in bitvavo. ze zijn onbereikbaar, liquiditeitsprobleempjeBansheeBoy schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:07:
[...]
Soms helpt het om je App af te sluiten en weer te starten.
hoe kopen jullie ETH om naar metamask te sturen wat is de goedkoopste en beste optie? ben wel klaar met bitvavo
[ Voor 12% gewijzigd door Zentyth1 op 05-03-2024 09:48 ]
Dit dipje maakt niet uit jongens!
:fill(white):strip_exif()/f/image/ApfLTR5JDfs1B6T5WVhvpanf.png?f=user_large)
Het is een herhaling van vorige week. Bijna exact 't zelfde verloop, alleen in iets korter tijdsbestek!
MOONMOONMOON whoop whoop, sound of the police!
:fill(white):strip_exif()/f/image/ApfLTR5JDfs1B6T5WVhvpanf.png?f=user_large)
Het is een herhaling van vorige week. Bijna exact 't zelfde verloop, alleen in iets korter tijdsbestek!
MOONMOONMOON whoop whoop, sound of the police!
Professioneel Heftruck Syndroom
Geen AI bij de hand maat, kon geen picca vinden met 69 kaarsenzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:41:
[...]
Dat zijn er 6.
@Darrell van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En nog vele jaren in gezondheid toegewenst!
Wen Hemule pump?
Nee ik heb gisteren met die handige template hier ontslag genomenBootjeVaren schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:44:
Gefeliciteerd @Darrell !
Noemen ze dat niet sociale media tegenwoordig? Kan mis zijn natuurlijk.technoaddict schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:33:
Na maanden DOT in mijn portfolio te hebben gehad heb ik alles gisteren verkocht en in VET en ADA gestopt (beiden werden toch wel gehyped op digitale media). Vandaag gaat DOT omhoog en de rest naar benedenJust like always!
Je hebt eigenlijk drek voor nog grotere drek ingewisseld? Jij hebt ballen aan je lijf..
Waarom hebben ze de bejaarden in de VS niet gewoon in een retirement home zitten? Echt fascinerend dat de gemiddelde leeftijd in de overheid daar 101 jaar lijkt te zijn.

ASTR de nieuwe stablecoin
zo was ADA ook lang, LINK ook etc 👀
zo was ADA ook lang, LINK ook etc 👀
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2024 10:03 ]
nothing stops this train
blijft een financiele opsteker. Of is het ook geen financiele opsteker als je huis x3 waard wordt?Vis schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:36:
[...]
Hihi zelfs shit altcoins trollen de andere assets.
ETH is Mastercard bijna voorbij: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
Wat krijgen we nog meer? Een ADA, SOL, DOGE met hoge marketcap dan Nike of GE?
ETH is Mastercard bijna voorbij: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

huis wordt ook altijd meer waard, of is het dat de euro minder wordt?brothermaynard schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:03:
[...]
blijft een financiele opsteker. Of is het ook geen financiele opsteker als je huis x3 waard wordt?

nothing stops this train
@zwembroek gefeliciteerd met je GPU x10. Die blijft ook maar gaan. Niet normaal. Goed gedaan.
Het lijkt toch wel op vorige keersjorremans schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:37:
Werd tijd dat DOT een beetje tot leven zou gaan komen!

Toen ging Link er ook eerst vandoor en daarna kwam DOT er achteraan

Ten eerste, Gefeliciteerd!Darrell schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:52:
[...]
Nee ik heb gisteren met die handige template hier ontslag genomen
Ten tweede, ik wist niet dat je bij Tweakers werkte? Of was je in dienst van dit topic?
Nope, dat blijft een unrealized profit.brothermaynard schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:03:
[...]
blijft een financiele opsteker. Of is het ook geen financiele opsteker als je huis x3 waard wordt?
Merendeel BTC idd, en daar blijf ik komende jaren vanaf.Nopheros schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:44:
[...]
Ik weet niet hoe je PF eruit ziet maar als je ook Bitcoin hebt dan zul je niet alles verkopen denk ik?
Wil zelf toch wel een een procent of 20 á 30 in Bitcoin laten staan voor de komende jaren. Alles in Euro wordt je ook niet happy van.
Verders wat alts die ik zeker ga verkopen komende jaren, terug naar fiat om wat te verduurzamen rondom huis etc of terug BTC in.
@Darrell Gefeliciteerd!
Blaas jij vandaag het 69K kaarsje uit?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bitcoin bijna zilver voorbij zul je bedoelen. Dat is een big deal in beleggingsland.sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:04:
Mijn verwachting qua top deze bull:
- BTC op plek 2
- ETH op plek 9 of 10
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 05-03-2024 10:20 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:18:
[...]
Bitcoin bijna zilver voorbij zul je bedoelen. Dat is een big deal in beleggingsland.
- BTC op plek 2
- ETH op plek 9 of 10
:strip_exif()/f/image/jG8pJU0Rr6u5epTveBmh4SNY.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou gaaf zijn.
Goed gedaan pik!Darrell schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:52:
[...]
Ik kreeg net beelden doorgestuurd, van de aftermath op het bureau van je baas:
/f/image/T9xX8IuRLfXh3GCXBuzfTlbG.png?f=fotoalbum_large)
Moet haalbaar zijn gezien waar we nu zitten is iets meer dan 2x niet eens gek vanaf dit punt. 3x zou me ook niet verbazen maar wel heel blij makenMicroWhale schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:18:
[...]
Bitcoin bijna zilver voorbij zul je bedoelen. Dat is een big deal in beleggingsland.
- BTC op plek 2
- ETH op plek 9 of 10
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

[ Voor 192% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-03-2024 10:29 ]
@MicroWhale ja maar ik keek nu specifiek buiten Bitcoin. Toen vond ik ETH.
Er zit nog wel ruimte in BTC als we goud in willen halen.
Er zit nog wel ruimte in BTC als we goud in willen halen.

Kijk 'm blij zijn haha, hij heeft zelfs een bosje bloemen voor Ingrid gekocht, kan hij vanavond weer van bil.
Ja ik twijfelde al of die hier wel zo handig was. Bedoelde iig die handige template die hier in het topic gedeeld werdBeyondThunder schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:13:
[...]
Ten eerste, Gefeliciteerd!
Ten tweede, ik wist niet dat je bij Tweakers werkte? Of was je in dienst van dit topic?
Bitcoin had bij nader inzien geen zin dus maar besloten om het feestje met ICP te vieren.DutchCrownNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:18:
@Darrell Gefeliciteerd!

Die is hier inmiddels ook 4x over de kop. Ik had er helaas maar 150 euro in zitten maar 450 euro in de + is zeker niet verkeerd!Darrell schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:32:
[...]
Bitcoin had bij nader inzien geen zin dus maar besloten om het feestje met ICP te vieren.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Gefeliciteerd!Darrell schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:52:
[...]
En…
Gerapporteerd!
Geen enkele discussie.sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:04:
Men geeft hier >$50 uit om echte dikke shitcoins te kopen op ETH.
Dezelfde mensen speuren marktplaats op naar koopjes en repareren klokken. Op zulke transacties pakt Mastercard hooguit een paar dollars.
Mastercard heeft 34,000 mensen nodig. ETH rond de 100?
Mijn linkerduim voelt dat er ergens waarde zit in ETH.
In 2018 had je die shit weer voor dezelfde prijs kunnen kopenNeFoRcE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:42:
[Afbeelding]
Oh man, wat baal ik dat ik toen m'n shit verkocht heb zo'n beetje....
Verkoop uw sats niet! Houdt er genoeg achter de hand zodat je je kinderen later in de ogen kunt kijken!
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 05-03-2024 10:45 ]
Hoho de fee was 50$! Bleef er slecht 200 aan een schamele Shemule overColdcat schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:40:
[...]
Geen enkele discussie.
Men geeft hier >$50 uit om echte dikke shitcoins te kopen op ETH.
Dezelfde mensen speuren marktplaats op naar koopjes en repareren klokken. Op zulke transacties pakt Mastercard hooguit een paar dollars.
Mastercard heeft 34,000 mensen nodig. ETH rond de 100?
Mijn linkerduim voelt dat er ergens waarde zit in ETH.
Volgens deepAI is dit een Shemule:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5jnKE33NlhBmZmEDX23GwIMG.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door elektriekert op 05-03-2024 10:49 ]
Had mijn pf nog niet gecheckt vandaag. Bizar van $500 inleg naar bijna $6000 binnen twee weken. Eigenlijk was $5000 mijn geplande sell target die ik vooraf had bedacht. Maar nu blijkt het project legitiem te zijn en ze bouwen aan een mooi platform waarvan een groot deel al werkt. Marketcap is nog maar 65 miljoen. Max supply slechts 100 miljoen. Ik gok op een MC van 400 miljoen. Dat zou mijn beste short term trade kunnen worden als die wordt gehaald.Don Guacamole schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:08:
@zwembroek gefeliciteerd met je GPU x10. Die blijft ook maar gaan. Niet normaal. Goed gedaan.
Jongens heeft instappen in coins nog zinmet euro of 10.000? Of moet ik maar vooral lukkeren om te zien hoe de diehards hun winst pakken
. Oh en zo ja welke coin(s)? Of heeft iemand site/link met wat extra info. Ik heb altijd met plezier een paar jaar op afstand de coins gevolgd, maar denk toch eens mee te doen. Denk dat de top nog niet in zicht is.
moet je ook niet doen, Dot heeft veel actievere community, een werkend product. Ada is nog steeds gebakken lucht. Gaat vast nog wel x2 hoor, maar Dot zie ik nog wel x5 of x10 gaan.technoaddict schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:33:
Na maanden DOT in mijn portfolio te hebben gehad heb ik alles gisteren verkocht en in VET en ADA gestopt (beiden werden toch wel gehyped op digitale media). Vandaag gaat DOT omhoog en de rest naar benedenJust like always!
edit: ben hier echt aan het shillen
[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 05-03-2024 10:51 ]
TNB coin to the max!Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Jongens heeft instappen in coins nog zinmet euro of 10.000? Of moet ik maar vooral lukkeren om te zien hoe de diehards hun winst pakken. Oh en zo ja welke coin(s)? Of heeft iemand site/link met wat extra info. Ik heb altijd met plezier een paar jaar op afstand de coins gevolgd, maar denk toch eens mee te doen. Denk dat de top nog niet in zicht is.

Classic shillzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
[...]
Had mijn pf nog niet gecheckt vandaag. Bizar van $500 inleg naar bijna $6000 binnen twee weken. Eigenlijk was $5000 mijn geplande sell target die ik vooraf had bedacht. Maar nu blijkt het project legitiem te zijn en ze bouwen aan een mooi platform waarvan een groot deel al werkt. Marketcap is nog maar 65 miljoen. Max supply slechts 100 miljoen. Ik gok op een MC van 400 miljoen. Dat zou mijn beste short term trade kunnen worden als die wordt gehaald.

Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Jongens heeft instappen in coins nog zinmet euro of 10.000? Of moet ik maar vooral lukkeren om te zien hoe de diehards hun winst pakken. Oh en zo ja welke coin(s)? Of heeft iemand site/link met wat extra info. Ik heb altijd met plezier een paar jaar op afstand de coins gevolgd, maar denk toch eens mee te doen. Denk dat de top nog niet in zicht is.
:strip_exif()/f/image/KOLI2YJGrfOFgFH5DW2WGx5T.jpg?f=fotoalbum_large)
DYOR zou ik zeggen, in het verleden namelijk een hoop gezeik geweest met iemand die er teveel op het verkeerde moment ingeklapt had en het de mensen in dit topic kwalijk nam!Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Jongens heeft instappen in coins nog zin met euro of 10.000?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ASTAR, GPU, TAO, SMH, QUBIC, OPSEC, HEMULE jongens wie vult hem aan. Dyor doet men tegenwoordig niet aan dus help deze man even.Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Is niet wat je wilt horen maar Bitcoin natuurlijkJoel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
@Joel22 Bij elke bull cycle stellen mensen zich die vraag. Fomo is een goeie drug. Geschiedenis leert dat veel mensen rekt gaan, en andere het niet doen en dan later spijt hebben omdat btc 10x meer waard is geworden. Dus doe er mee wat je wil. Maar verkoop nooit als het mis gaat. Hodl als het moet 5 jaar. Risico op shitcoins is het hoogst.
Uhmmm… heb je al gehoord van HEX?Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
Vooral geen geld in deze coin gooien.
Het ziet er naar uit alsof je een beetje last van FOMO hebt.
Ik denk dat je nu het beste altcoins kan mijden en voor BTC of ETH kan gaan.
Minder risico.
Joel22 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:46:
:strip_exif()/f/image/ToJUfds7uzTUDB1jaWLkp34n.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt meer op het kind van Lassie en dat beest van Donnie Darko.elektriekert schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:44:
[...]
Hoho de fee was 50$! Bleef er slecht 200 aan een schamele Shemule over
Volgens deepAI is dit een Shemule:
[Afbeelding]
Ik zal mijn lijstje van coins delen voor mijn eigen gewin natuurlijkzwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
ASTAR, GPU, TAO, SMH, QUBIC, OPSEC, HEMULE jongens wie vult hem aan. Dyor doet men tegenwoordig niet aan dus help deze man even.
allemaal mega risky, maar wel potentieel dikke gains.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
ASTAR, GPU, TAO, SMH, QUBIC, OPSEC, HEMULE jongens wie vult hem aan. Dyor doet men tegenwoordig niet aan dus help deze man even.
Ik zou zeggen, koop een zakje SEI, ik stuur je later wel mn wallet adres waar je een bedankje mag achterlaten.
Mooi werkend project, al top 100 coin, nog genoeg potentie om te groeien en Solana concurrent te worden.
(lekker dit shillen als je shit in de bear hebt gekocht!)
JUP.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Ik heb het ff gefixed.zwembroek schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 10:52:
[...]
ASTAR, GPU, TAO, SMH, QUBIC, OPSEC, HEMULE BTC, ETH jongens wie vult hem aan. Dyor doet men tegenwoordig niet aan dus help deze man even.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!