Ik zit hier met mijn Shiba vlag te zwaaien. Heb ooit 100 miljoen gekocht met de belofte dat ze pas de deur uit gaan als ze 1 miljoen euro waard zijnBansheeBoy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:18:
Ik heb nog een mooie stash Pepe op de balans staan. Dat deze maar mogen uitgroeien naar een mooi "voorpui"' bedrag.
Vandaag zat een collega vaak naar z'n telefoon te kijken. Toen ik um vroeg of ie z'n crypto zat te checken was ut: "Ja dat doe ik eigenlijk de hele dag". Even later liet ie z'n PF zien, en liet ik um z'n knieschijven zien. Benieuwd naar de gains van morgen, trusten!
Ik heb in de bearmarket een deel als EUR op Kraken gezet, een deel op NEXO en verder als USDT op Binance en andere exchanges.baba420 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:20:
[...]
De vraag was meer voor mijzelf (en anderen) die op de top willen verkopen en op de bodem weer sats willen verscharen. Ik lees dat USDC op Solana best populair is, maar natuurlijk ook weer riskant.
Dus vooral spreiden over de grote jongens en niet voor de kleinere stablecoins gaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik gun het je van harte. En tegenwoordig kunnen we ook niks meer uitsluitenTheBrut3 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:23:
[...]
Ik zit hier met mijn Shiba vlag te zwaaien. Heb ooit 100 miljoen gekocht met de belofte dat ze pas de deur uit gaan als ze 1 miljoen euro waard zijnZe moeten dus nog 'een paar keer' vermenigvuldigen in waarde.
:{ ²
Dit topic is rijk aan taalvirtuozen.
ETH
BTC
Angry goldbug
JUST IN: 🇺🇸 SEC delays BlackRock's Spot #Ethereum ETF again.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 4 maart 2024
BTC
MicroStrategy Announces Proposed Private Offering of $600 Million of Convertible Senior Notes $MSTR https://t.co/PEN5dxesIb
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 4 maart 2024
Angry goldbug
You are clearly insane. A modern day Ahab, fixated on Bitcoin rather than a white whale, who will captain MSTR into bankruptcy.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 4 maart 2024
[ Voor 54% gewijzigd door Darrell op 04-03-2024 23:39 ]
Volgende week ga ik voor drie weken op vakantie. Ik hoop echt dat de koers wat rust zal vinden voor die tijd… Wil op vakantie niet steeds afgeleid zijn 
En ik wil de slowchat een beetje bij kunnen houden
En ik wil de slowchat een beetje bij kunnen houden
We lopen te schuren tegen de weerstand.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ga morgen wel zien of we de ATH hebben doorbroken, tijd om te slapen
Idd, laat die yanks het maar fixen morgen. Dat hebben ze wel verdiend.Blik1984 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:43:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die 68k is een taaie maar hij wordt toch vakkundig gesloopt.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Eens per 4 jaar.....Blik1984 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:43:
De volgende is pas over 8 met de super cycle!
Een kameraad eind januari gesproken.
Kameraad: Hé, jij bent fan van Bitcoin. De ETF zijn goedgekeurd iets voor jou...
Ik: Niet nodig bezit al Bitcoin...
Kameraad: het is het moment om te verkopen nu ze goedgekeurd zijn.
Ik: Nee, zeker niet!
Kameraad: Hé, jij bent fan van Bitcoin. De ETF zijn goedgekeurd iets voor jou...
Ik: Niet nodig bezit al Bitcoin...
Kameraad: het is het moment om te verkopen nu ze goedgekeurd zijn.
Ik: Nee, zeker niet!
68k
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
68k!
Wat was de algemeen geaccepteerde piek? 69420?
Kraken 68991troje schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:02:
Kan niet wachten...
68.1.. zit al met 1 been in het bed maar wat een kwelling om nu te gaan pitten..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Denk niet dat de vrouw het leuk vind als ik nu met aggr.trade open in bed kom liggen
Lol, ik had hem net open hier hahahapaul-s83 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:05:
Denk niet dat de vrouw het leuk vind als ik nu met aggr.trade open in bed kom liggen
Deel je ongerealiseerde winst met haar...paul-s83 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:05:
dit is precies mijn sellordertroje schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:02:
/f/image/8cM9sTKul4Boc6aVDPLeCZya.png?f=fotoalbum_large)
verkoop niet veel, meer om een meme-punt te maken
ik ga mezelf dan Helldrivers II als cadeau geven
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2024 00:13 ]
nothing stops this train
Nog 700 dollar verwijderd van de ATH.... Geef het een half uurtje nog?
Maart 2024!!!!
Met ongeloof kijk ik naar de grafiek en naar het scherm. Hier hebben we voor gewerkt de afgelopen jaren!
Met ongeloof kijk ik naar de grafiek en naar het scherm. Hier hebben we voor gewerkt de afgelopen jaren!
Zeker niet, ik zit lekker beneden met een biertje, de vrouw is al sinds 22 uur naar bedpaul-s83 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:05:
Daarna price discovery. 100k s00n.Bartje-bart schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:08:
Nog 700 dollar verwijderd van de ATH.... Geef het een half uurtje nog?
Eindelijk iemand met zelfde doel als mij... hoe dan?Richh schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:34:
[...]
Na de zomer pas aub, pump nou eerst ff naar 133.700...
Nuja, long wordt gesloten op 133K
Heeft iemand zo paraat hoeveel dagen/weken we de laatste 2 cycles in price discovery hebben gezeten?
Geen waarde aan hechten. We gaan nu (bijna zeker( een nieuwe ATH krijgen voor de halving. Dat is uniek, dus andere dingen kunnen ook zomaar anders gaan deze cycle..NeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:14:
Heeft iemand zo paraat hoeveel dagen/weken we de laatste 2 cycles in price discovery hebben gezeten?
De laatste keer ongeveer 4 maanden.NeoflexNL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:14:
mempool.space, aggr.trade en natuurlijk de slow chat staat open hier tot diep in de nacht.
Gebruik trust, dan nooit last,Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:03:
Gebruiken anderen ook de Metamask Portfolio? Ik schrik mij iedere keer kapot als één of meerdere coins niet worden getoond, lijkt met de dag onstabieler te worden, of ben ik de enige?
Behalve als je de wallet weer recovered. Moet je soms even zoeken naar de muntjes die er niet bij staan en dan komen ze er weer bij.
Gefeliciteerd @Darrell!!
Zou toch wat zijn, nieuwe ATH op jouw verjaardag, ik reken erop en anders rapporteer ik Satoshi bij de mods!

Zou toch wat zijn, nieuwe ATH op jouw verjaardag, ik reken erop en anders rapporteer ik Satoshi bij de mods!
68510 al, nog ff pissen en we zijn op 69420YES schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:21:
Gefeliciteerd @Darrell!!![]()
![]()
![]()
lig in bed live mee te kijken 🤣
nog ff die 69! prachtig zou dat zijn toch nu ik in bed lig 👀
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2024 00:24 ]
nothing stops this train
Help, ik heb 0 sats verkocht en ik krijg nu al off-ramping stress
Ik ga douchen en slapen. Die terroristen hier thuis maken me om 6:30 weer wakker, nieuwe ATH of niet. Boeit ze niks en gelukkig kennen ze de betekenis van zowel 69 als 420 nog niet.
Slaap lekker en alvast happy new ATH iedereen!
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:24:
lig in bed live mee te kijken 🤣

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Slaap maar snel, NU!YES schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:26:
Ik ga douchen en slapen. Die terroristen hier thuis maken me om 6:30 weer wakker, nieuwe ATH of niet. Boeit ze niks en gelukkig kennen ze de betekenis van zowel 69 als 420 nog niet.
Ik ga geloof ik weer even wat hamburgers bakken...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nog een klein zetje dan sta ik niet meer in de min
gak van 68.999 👀
anyways ..... ik ga slapen
gak van 68.999 👀
anyways ..... ik ga slapen
nothing stops this train
Ff de laatste weakhands eruit schudden en door!
ThanksYES schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 00:21:
Gefeliciteerd @Darrell!!![]()
![]()
![]()
Van harte man!
Mooi gevecht tussen de bulls en de bears gaande
Even terug support gevonden op de 1minuut MA200
@Darrell , ouwe r*****! Van harte maat. Dat je op deze heuglijke dag een gigantische ATH moge bereiken

@resusaapje garaporteerd wegens "vrouw met tieten"
Na bekomen te zijn van de nieuwe mod de trade app geopend. Connection Errors.... dan weet je dat het weer een productieve dag gaat worden.
Klaar voor een nieuwe ATH
Na bekomen te zijn van de nieuwe mod de trade app geopend. Connection Errors.... dan weet je dat het weer een productieve dag gaat worden.
Klaar voor een nieuwe ATH

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Inderdaad. Wil gaan slapen...
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Riemen vast
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Ach dat is schattig. Zie jaapio eens glunderen in de T. .....
https://www.telegraaf.nl/...pen-af-en-toe-winst-nemen
Edit: hey @ScuL pas op. Straks denken ze dat wij de paperhands zijn die nu sellen. Heb al uren een 69k dame klaar staan
Hier koffietijd, over 2 uurtjes lunchen.
Edit: hey @ScuL pas op. Straks denken ze dat wij de paperhands zijn die nu sellen. Heb al uren een 69k dame klaar staan
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 05-03-2024 04:33 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Omg wakker worden en minder dan 1k left voor ath!
The time it took $BTC to double after previous breaks of ATHs:
— Dylan LeClair 🟠 (@DylanLeClair_) 4 maart 2024
Dec 2020: 18 days
March 2017: 84 days
Nov 2013: 10 days
March 2013: 18 days
Hallo Nederland het is daar 4:30 's nachts op dit moment. BTC heeft nog steeds geen ATH gehaald maar we zijn wel minder dan $1k verwijderd ... Ik hou nog een oogje in het zeil
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
THETA 🥰
Coming soon: the pilot release of EdgeCloud for Mobile — unleashing AI computing on 3.9 billion Android deviceshttps://t.co/fcfesgdFtp pic.twitter.com/S110ZaZr2g
— Theta Network (@Theta_Network) 4 maart 2024
[ Voor 84% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2024 06:19 ]
nothing stops this train
Bitcoin will be bitcoin, even een 3k move in 10 minuten. Long opgepikt op 65k.
Zeer venijnige wick. Hoop traders rekt
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Healthy wick is healthyScuL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 06:23:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hmz, een grotere daling was misschien wel gezonder geweest. Of meer gewenst. Om lager (dan nu) een nieuwe long met extra veel leverage te openen wetende dat vandaag (of morgen?) de laatste dag is dat we op Bybit nieuwe posities kunnen openen.
Starknet moon , leeft nog. Idem icp.
[ Voor 19% gewijzigd door Gipsy King op 05-03-2024 06:58 ]
Is Rob Moen de broer van Wen?sh4d0wman schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 02:18:
Ach dat is schattig. Zie jaapio eens glunderen in de T. .....![]()
Edit: hey @ScuL pas op. Straks denken ze dat wij de paperhands zijn die nu sellen. Heb al uren een 69k dame klaar staanHier koffietijd, over 2 uurtjes lunchen.
Ik hoop dat we ooit nog van onze cultheld horen!
En die permabull ook! Dit is zijn moment. Het ging allemaal te snel deze run. Kent z’n slachtoffers
En die permabull ook! Dit is zijn moment. Het ging allemaal te snel deze run. Kent z’n slachtoffers
ziet er goed uit zo. Long niet uitgestopt vannacht in die wick gelukkig. Benieuwd of we de ath gaan pakken vandaag. Orderboeken echt niet meer zo dik rond de 69k. Zou moeten lukken gok ik zo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We zaten vannacht nog niet eens 200 dollar verwijderd van de ATH.
[ Voor 24% gewijzigd door Wispe op 05-03-2024 07:23 ]
Wat zijn dat?
Shitcoins onder Microstrategie? Slimme zet!
Denk dat we er echt keihard doorheen gaan beuken vandaag. En anders morgen.
Ik denk het ook. Met de handel van vannacht hebben de retest van de laatste band ook weer gehad, dus we kunnen omhoog!Chaes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:32:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ga er niet op gokken. Had vorige week op 54k twee spaarpotten met een specifiek doel kapotgeslagen. Gaan nu netjes terug erin en met de winst leuke dingen doen.Chaes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:32:
Af en toe genieten moet ook he.
0,01 is nu een heel leuk bedrag -- dus zeker de moeite waard geweest.Zaratrass schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:36:
Gister mijn kraken account unlocked (2fa kwijt) en een van me allereerste deposits gevonden.
[Afbeelding]
Al een idee wat je ermee gaat doen?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
HerinvesterenD_Jeff schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:40:
[...]
0,01 is nu een heel leuk bedrag -- dus zeker de moeite waard geweest.
Al een idee wat je ermee gaat doen?
Weet alleen nog niet wat
100%?Biohazzard21 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:40:
Vandaag komt er een nieuwe ATH
Bitcoin ETFs schijnen hip te zijn.
@Darrell gefeliciteerd kerel! Op naar een ATH op jouw verjaardag 🚀🍻
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
binnenkort een god drippin' Candle niet te zuinig!
al die meme bots zullen tegelijk op sell drukken en dit vloeit naar BTC! wie weet staat het al geprogrammeerd op welke datum en tijd.
neem je winsten voordat hun het voor je doen 🙂
vandaag/vanmiddag weer een dca-out van mijn Doge positie
al die meme bots zullen tegelijk op sell drukken en dit vloeit naar BTC! wie weet staat het al geprogrammeerd op welke datum en tijd.
neem je winsten voordat hun het voor je doen 🙂
vandaag/vanmiddag weer een dca-out van mijn Doge positie
nothing stops this train
Op USDC krijg je bij Coinbase 5,10%. Je hoeft niets te locken en altijd vrij opneembaar. Rente is gebaseerd op US treasuries, dus zolang de rente hoog blijft zullen ze dit kunnen aanbieden.baba420 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:20:
[...]
De vraag was meer voor mijzelf (en anderen) die op de top willen verkopen en op de bodem weer sats willen verscharen. Ik lees dat USDC op Solana best populair is, maar natuurlijk ook weer riskant.
Op Solana, maar ook elders ligt de rente ook vrij hoog op dit moment. Omdat er veel gebruik gemaakt wordt van leverage. Percentages liggen ruim boven de 20%. Dit is wel een bull market fenomeen, daarna zakt het in.
Je loopt wel smart contract risico. Bij een hack of rug loop je het risico alles kwijt te raken. Dus spreiden is het advies.
Astr blijft wel erg achter zeg, had wel +20cent verwacht op dit btc niveau.
Alles loopt achter op Bitcoin, zelfs Ether.roflexx schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:50:
Astr blijft wel erg achter zeg, had wel +20cent verwacht op dit btc niveau.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zeg, is mijn chart stuk?
Waarom hebben we 65.5K aangetikt.. We konden alleen maar omhoog toch?
Waarom hebben we 65.5K aangetikt.. We konden alleen maar omhoog toch?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zeker met die liquidity grab van vanochtend, ik heb mijn 60% TP alweer genomen. ATH aantikken zie ik zeker gebeuren, vermoed morgen:anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:22:
ziet er goed uit zo. Long niet uitgestopt vannacht in die wick gelukkig. Benieuwd of we de ath gaan pakken vandaag. Orderboeken echt niet meer zo dik rond de 69k. Zou moeten lukken gok ik zo
Een wick van 3.5k vind ik nog weinig op deze turbostand. En al die permabulls mogen wel eens rekt gaan. Ook in de bull heb je retraces. Het is niet up en up only until infinity.ScuL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 06:23:
de hartslag van een permabull gaat nog geen slag omhoog van dit soort bullish wickjes. Gaan er nog velen komen. en nog veel zwaardere ookJoosie200 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:58:
[...]
Een wick van 3.5k vind ik nog weinig op deze turbostand. En al die permabulls mogen wel eens rekt gaan. Ook in de bull heb je retraces. Het is niet up en up only until infinity.
Toch wel hoor, was vroeg wakker en zag het gebeuren.. oef maar na een douche en koffie was alles weer okéanti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:00:
[...]
de hartslag van een permabull gaan nog geen slag omhoog van dit soort bullish wickjes. Gaan er nog velen komen. en nog veel zwaardere ook
Zeker toen ik mijn weggestopte Uber shitcoin pf checkte en zag dat mijn (stttt schaam me) shibas ineens een hele leuke vakantie waard zijn geworden terwijl paar maanden geleden dat een weekje boodschappen waren.. fijne tijd
Daarom vind ik er ook niks venijnigs aan. Enfin ik ga wel zien vandaag na de nodige meetings op kantoor of ik mijn eerste dca out te pakken heb. De 69k kietelen and then some betekent dat ik bijna mijn inleg terug heb.anti elppa schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:00:
[...]
de hartslag van een permabull gaan nog geen slag omhoog van dit soort bullish wickjes. Gaan er nog velen komen. en nog veel zwaardere ook
mmm oke. Tja blijft allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik reflecteerde van het weekend ook ff terug naar 2013, 2016/17 en 2020/21. Vooral ff zitten gluren naar ATH pakken ed. wat de koersen toen deden, terug denken hoe ik er toen bij zat.JoebarRC schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:04:
[...]
Toch wel hoor, was vroeg wakker en zag het gebeuren.. oef maar na een douche en koffie was alles weer oké![]()
Zeker toen ik mijn weggestopte Uber shitcoin pf checkte en zag dat mijn (stttt schaam me) shibas ineens een hele leuke vakantie waard zijn geworden terwijl paar maanden geleden dat een weekje boodschappen waren.. fijne tijd
Vooral laatste keer weet ik nog goed, ik bleef stug door DCAen....tot december 2020, en ergens dus bij ~41k gestopt. Dat zou deze run dus nog 9 maanden en tot 130k ongeveer zijn......(uitgaand van zelfde x2)
Dus blijven ademen, we zijn echt nog heel vroeg, totaal geen reden om nu al grote delen te verkopen. Die eTF boys zijn ook niet voor maar 1 maandje ingestapt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!