Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Die hoeft toch allang niet meer te werken joh..Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:19:
[...]
Wil je aub wel even aan @ScuL denken? Waar hij woont is het nu werktijd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lijkt mij alleen van toepassing als je fiat gaat storten uitgeven, niet als je het gaat ontvangen. Of trap ik er nu in?Alpina schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:58:
Tip van flip:
Daglimiet aanpassen bij je bank bij uitbetaling.
Geeft iets minder kans op gezeik volgens mij.
Geen idee hoe dit werkt maar dan weet het systeem dat het grotere bedragen moet verwerken ofzo?
Heb dit gewoon netjes gevraagd uiteraard.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
lijkt het wel opGipsy King schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:21:
Doge onderweg om ada te flippen ?
Nee stel dat je limiet op 2k staat en je laat 10k uitbetalen dan was mijn redenering dat dat sneller als verdacht gezien wordt dan dat je vantevoren je limiet al aanpast.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Lijkt mij alleen van toepassing als je fiat gaat storten, niet als je het gaat ontvangen. Of trap ik er nu in?
De ING medewerker bevestigde dit. Geen idee of het echt zo is. Maar niets zo vervelend als een bedrag dat geblokkeerd wordt.
Heb mijn bericht even aangepast (storten -> uitgeven), maar heel benieuwd of het in de praktijk daadwerkelijk verschil maakt. Mijn bank heeft nog nooit moeilijk gedaan. Laten we het richting oktober 2025 massaal gaan testen.Alpina schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:24:
[...]
Nee stel dat je limiet op 2k staat en je laat 10k uitbetalen dan was mijn redenering dat dat sneller als verdacht gezien wordt dan dat je vantevoren je limiet al aanpast.
De ING medewerker bevestigde dit. Geen idee of het echt zo is. Maar niets zo vervelend als een bedrag dat geblokkeerd wordt.
Ik kan bevestigen dat dit niet zo werkt. Je limiet voor uitgaven is puur om fraude tegen te gaan. Niet om je betalingen te blokkeren.Alpina schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:24:
[...]
Nee stel dat je limiet op 2k staat en je laat 10k uitbetalen dan was mijn redenering dat dat sneller als verdacht gezien wordt dan dat je vantevoren je limiet al aanpast.
Dat zegt wellicht iets over jouw uitgaven patroon.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:27:
[...]
Heb mijn bericht even aangepast (storten -> uitgeven), maar heel benieuwd of het in de praktijk daadwerkelijk verschil maakt. Mijn bank heeft nog nooit moeilijk gedaan. Laten we het richting oktober 2025 massaal gaan testen.
Wat een weelde dat we hier trouwens over na moeten denken..
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
nothing stops this train
Altseason mag van mij ook weltroje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:30:
Even een adempauze voor BTC en dan in 1 stoot door naar price discovery
Oke mooi hoopte hier al op een reactie van iemand uit het wereldje.GioStyle schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:28:
[...]
Ik kan bevestigen dat dit niet zo werkt. Je limiet voor uitgaven is puur om fraude tegen te gaan. Niet om je betalingen te blokkeren.
Na de zomer pas aub, pump nou eerst ff naar 133.700...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
openklikken op eigen risico...
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Skrunsies schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:34:
[...]
Je hebt wel humor Jan
Alsof er mensen zijn die dit topic op hun werk zouden openen
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2si7yv6Oj2iLBminyjwkz8o5.gif?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als jou crypto wordt geschonken vermoed ik dat de normale regels rondom schenken gelden, je betaalt dus belasting over het totaalbedrag excl. een eventuele vrijstelling. Je doet dus aangifte over dat vermogen. Dan kan je daarna ook gewoon alles overhevelen.mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:37:
Ik vroeg me onlangs af, als je erft van iemand met een hardware wallet 'vol Bitcoin', is het dan nodig om de munten naar je eigen wallet over te maken, of kun je simpelweg de 'wetenschap' van private key overnemen? Dit laatste voelt toch wat vreemd, bijna te makkelijk. Ik verwacht dat we in de toekomst verplicht zullen zijn om onze wallets te koppelen aan onze identiteit, juist om dit soort praktijken te voorkomen. In zo’n scenario zou je waarschijnlijk de munten echt moeten overdragen naar de wallets van de erfgenamen, waardoor de oorspronkelijke wallet komt te vervallen. Het is mogelijk dat Bitcoin-transacties op de basislaag over enkele decennia aanzienlijk duurder zullen zijn, hoewel dit lastig te voorspellen valt. Dit is misschien vooruitlopen op de feiten, maar door hier nu al rekening mee te houden, kun je mogelijk over enkele decennia aanzienlijke transactiekosten besparen, vooral als je een groot aantal UTXO’s bezit (deze probeer ik nu te consolideren). Anyway, weet iemand wat nu de 'legale' manier is om dit te doen?
Normaal worden we gewaarschuwd door een eth-babe (m/v/x). Dan is het officieel, zeg maar.Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:38:
Waarom viert hier niemand dat ETH 3600 doorbroken heeft?
Schaam jullie.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Welkom. Heb je nog leuke babes (of mannen, we zijn inclusief) die je kunt delen?dunckie schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:34:
Ik lurk hier al jaren mee zonder account maar vond het tijd om toch eens echt mee te doen
Stack Sats
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
En gejinxed. Lekker man. Djees.Ray_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:40:
Ja goffedomme. Ik zag 'm op Tradingview dus echt wel over die 68k schieten hè...
Tot 69K is het "slechts" 1360BTC wat er nu staat
:fill(white):strip_exif()/f/image/7TbMAROsjamdqeWn52z2ebwa.png?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
@resusaapje ga eens weer een hamburger bakken.DutchCrownNL schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:37:
68K incoming...
@Skrunsies vriendin!
Volgens mij is er ook echt niemand meer die twijfelt aan een nieuwe ATH binnen een paar uur/dagen/weken... Hopelijk aged dit well.
Gejinxed.Ray_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:40:
Ja goffedomme. Ik zag 'm op Tradingview dus echt wel over die 68k schieten hè...
Ik benoem je bij deze tot schandknaap van de week...
Als we Rekt gaan maken we je schandknaap van de maand.
Wat geldt als de peildatum voor waardering: de datum van overlijden of de datum van overdracht na overlijden? Het zou ideaal zijn als je de verschuldigde belasting met je euro’s van de bank kunt betalen en de private key in je lade kunt leggen, zonder dat je transacties hoeft uit te voeren op de Bitcoin base layer...Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:40:
[...]
Als jou crypto wordt geschonken vermoed ik dat de normale regels rondom schenken gelden, je betaalt dus belasting over het totaalbedrag excl. een eventuele vrijstelling. Je doet dus aangifte over dat vermogen. Dan kan je daarna ook gewoon alles overhevelen.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Leuk man. Krijg ik ook een speciaal pakje aan? Of alleen een gek hoedje?WhySoSerious schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:46:
[...]
Gejinxed.
Ik benoem je bij deze tot schandknaap van de week...
Als we Rekt gaan maken we je schandknaap van de maand.
Heb hem zelf ook op x5 staan. Uiteindelijk maar besloten de positie te updaten door de vrijgekomen marge te herinvesteren.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:40:
[...]
Dan heb je een te hoge leverage, ik heb de BTC en ETH long beide op x5 staan, hoger ga ik nu niet. Liever winst missen dan een accountje opblazen.
Rode berenpakRay_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Leuk man. Krijg ik ook een speciaal pakje aan? Of alleen een gek hoedje?
Allebei.Ray_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Leuk man. Krijg ik ook een speciaal pakje aan? Of alleen een gek hoedje?
:strip_exif()/f/image/9VlAVYAs12rsCg4l411v6nzY.jpg?f=fotoalbum_large)
Welkom! Het is traditie voor nieuwelingen om een cryptobabe (m/v/x) te posten. Succes!dunckie schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:34:
Ik lurk hier al jaren mee zonder account maar vond het tijd om toch eens echt mee te doen
Jazeker ik heb beide ogen wijd open op het momentTaro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:19:
[...]
Wil je aub wel even aan @ScuL denken? Waar hij woont is het nu werktijd.
Was het maar waar, maar even goed stilzitten is niet voor mij. Ik heb 3 bedrijven waar ik continu mee bezig benNeoflexNL schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Die hoeft toch allang niet meer te werken joh..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Of een leuke memmeresusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:52:
[...]
Welkom! Het is traditie voor nieuwelingen om een cryptobabe (m/v/x) te posten. Succes!
Zero.
Stovirpi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:41:
[...]
Welkom. Heb je nog leuke babes (of mannen, we zijn inclusief) die je kunt delen?
/f/image/KA0KYdPGX195wMLejVhT0GM1.webp?f=fotoalbum_large)
Stack Sats
:strip_exif()/f/image/KSl0te9nZ8OSM2fueM5X4Duu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9027onUiSSH7HWiTp83iM7Ti.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JXLpTFChlYYy02nqePcNF1AK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vB06TKv4tZDobekutF3TZEY0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5MpwzI4LuemXl9UWRNBeEPoN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 172% gewijzigd door mrlemons op 04-03-2024 22:06 ]
Het is niets anders dan dat je een grote sok met groene flappen krijgt. Als je denkt dat je ermee weg kan komen, congrats. Komt ome fiscus er achter: succes.mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:37:
Ik vroeg me onlangs af, als je erft van iemand met een hardware wallet 'vol Bitcoin', is het dan nodig om de munten naar je eigen wallet over te maken, of kun je simpelweg de 'wetenschap' van private key overnemen? Dit laatste voelt toch wat vreemd, bijna te makkelijk. Ik verwacht dat we in de toekomst verplicht zullen zijn om onze wallets te koppelen aan onze identiteit, juist om dit soort praktijken te voorkomen. In zo’n scenario zou je waarschijnlijk de munten echt moeten overdragen naar de wallets van de erfgenamen, waardoor de oorspronkelijke wallet komt te vervallen. Het is mogelijk dat Bitcoin-transacties op de basislaag over enkele decennia aanzienlijk duurder zullen zijn, hoewel dit lastig te voorspellen valt. Dit is misschien vooruitlopen op de feiten, maar door hier nu al rekening mee te houden, kun je mogelijk over enkele decennia aanzienlijke transactiekosten besparen, vooral als je een groot aantal UTXO’s bezit (deze probeer ik nu te consolideren). Anyway, weet iemand wat nu de 'legale' manier is om dit te doen?
Wel zit er regelgeving aan te komen dat je aan moet geven welke wallets je hebt. En ondertussen moet elke transactie die via een cex gaat doorgegeven worden.
Op het moment valt in NL elke vorm van belasting mee tov de opbrengsten. Ik zou het dus keurig aangeven, maar ja, dat ben ik.
Gerapporteerd!Stovirpi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:56:
Top @dunckie, nu oppassen dat het niet gerapparteerd wordt!
Zeker. Heb je een goede FIRE calculator voor mijD_Jeff schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:02:
ik heb @knakworst al even niet meer gezien. Alles kids daar?
Edit: ben nu in Costa Rica dus heb gedeeltelijk betere dingen te doen. Tijdens de vakantie al wel enkele tientallen vakanties verdiend met al die bitcoin.
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 04-03-2024 22:02 ]
LOL!dunckie schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:34:
Wij verkneukelen ons altijd om al die nieuwe users, in een bull market, want die kopen al die zakken met stomme munten van ons over.
En wat blijkt…
Ze zitten in stilte gewoon mee te lezen in de beer.
Je hebt waarschijnlijk ingekocht op 20k. Je zag dat ik toen een panic sell deed. Dat @zwembroek en @Gelukszoekr nog wachtten op betere kansen.
En als wij er hier openlijk in FOMOen op 85k, dán pas zet jij je munten in de vitrine, en dán plaats je een welgemeende ‘ha-ha!’ Want jij bent de Rechtvaardige Schoffant, de vigilante die zegt wat gezegd moet worden.
Ik neem mijn hoed nu al voor je af.
Maktub
verder: beste stijging
[ Voor 54% gewijzigd door D_Jeff op 04-03-2024 22:04 ]
Ja maar de hamvraag was dus of een transactie nodig is of dat overdracht van private key voldoende is. Dat laatste dus als je het vergelijkt met een oude sok.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:58:
[...]
Het is niets anders dan dat je een grote sok met groene flappen krijgt. Als je denkt dat je ermee weg kan komen, congrats. Komt ome fiscus er achter: succes.
Wel zit er regelgeving aan te komen dat je aan moet geven welke wallets je hebt. En ondertussen moet elke transactie die via een cex gaat doorgegeven worden.
het
Oo het moment valt in NL elke vorm van belasting me tov de opbrengsten. Ik zou het dus keurig aangeven, maar ja, dat ben ik.
dunckie schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:58:
[...]
Gerapporteerd!
echo's van een ver verleden op FOK die bansheeboi....

Memmen memes, die zijn t beste.
Houdt de rapparteer functie tenminste warm.
[ Voor 0% gewijzigd door ByteMe_ op 04-03-2024 22:02 . Reden: Typo fix ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Prima binnenkomer, voor deel 1 van de ontgroening ben je geslaagd.
Nu alleen nog even een uur lang in je blote kont door de binnenstad van Utrecht rennen en 'HODL de Moeder!' schreeuwen....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Je kunt ze nog een paar weken laten lopen hoor, alleen niet meer opschalen.mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:57:
Zo zonde dat ik dit niet kan laten lopen de komende 2 jaar. K*t Nederlandsche Bank. To close or not to close vlak onder ATH?
Knip, aub even de referralcodes verwijderen uit de afbeeldingen
Foutje bedankt. Had het al doorDon Guacamole schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:02:
Al die referrals verwijderen aub, anders wordt er nog meer gerraparteerd..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
HahaMrMrq schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:59:
[...]
LOL!
Wij verkneukelen ons altijd om al die nieuwe users, in een bull market, want die kopen al die zakken met stomme munten van ons over.
En wat blijkt…
Ze zitten in stilte gewoon mee te lezen in de beer.
Je hebt waarschijnlijk ingekocht op 20k. Je zag dat ik toen een panic sell deed. Dat @zwembroek en @Gelukszoekr nog wachtten op betere kansen.
En als wij er hier openlijk in FOMOen op 85k, dán pas zet jij je munten in de vitrine, en dán plaats je een welgemeende ‘ha-ha!’ Want jij bent de Rechtvaardige Schoffant, de vigilante die zegt wat gezegd moet worden.
Ik neem mijn hoed nu al voor je af.
Nee, 't zit er een beetje tussenin. Heb vanaf ongeveer 36k kleine beetjes ge-DCAd en wat startkapitaal gemaakt door PYR en TAO op 't goede moment te kopen. Maar mijn portfolio stelt nog niet zo veel voor hoor, ben letterlijk met een paar tientjes begonnen bij gebrek aan middelen.
Die sok dus. Waarom zou je de flappen in een andere sok stoppen? Het is geen bankrekeningmrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:00:
[...]
Ja maar de hamvraag was dus of een transactie nodig is of dat overdracht van private key voldoende is. Dat laatste dus als je het vergelijkt met een oude sok.
Overigens, ik ben wat ongevoelig, vrees ik. Moet ik je condoleren? Crypto krijgen is altijd fijn, maar iemand verliezen is natuurlijk balen.mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:00:
[...]
Ja maar de hamvraag was dus of een transactie nodig is of dat overdracht van private key voldoende is. Dat laatste dus als je het vergelijkt met een oude sok.
Sorry mensen. Moest naar de kapper. Er kwamen wat centen vrij. Heerlijk.

:{ ²
Dude! Heb je geen beleefdheid geleerd van je moeder? "asseblief" en "dankewel" is wel wel een minimum als je wat wil bereiken. Dat of een boormachien natuurlijk
Nee gelukkig niet! Enkel proactief over coin management na aan het denken voor mezelf en de mensen die ik help.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:17:
[...]
Overigens, ik ben wat ongevoelig, vrees ik. Moet ik je condoleren? Crypto krijgen is altijd fijn, maar iemand verliezen is natuurlijk balen.
Kapper? Wasda? Zonde van de satsBansheeBoy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:19:
[...]
Sorry mensen. Moest naar de kapper. Er kwamen wat centen vrij. Heerlijk.
Ik lul ook zomaar wat
In principe zijn memecoins een dikke middelvinger naar alle coins met "serieuze tech".mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:33:
De market cap van meme coins is bijna 60 miljard...
Zo alle accounts afgestoft. Werkelijk iedere stablecoin die te vinden was staat in het onderboek! Wachtend op de dip!mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:33:
De market cap van meme coins is bijna 60 miljard...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:35:
[...]
Zo alle accounts afgestoft. Werkelijk iedere stablecoin die te vinden was staat in het onderboek! Wachtend op de dip!
/f/image/gRIOOHppurCVvZd7wAXg6u2w.png?f=fotoalbum_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De afgelopen dagen waren gekte met alle shitcoins. Her en der wat winstnemingen op dit niveau en je accounts stromen vol troep.
Liever dat we er in 1 keer doorheen schieten. Dan stopt die trein echt niet meer voor de 100k!
Ik denk helemaal niet dat dat de intentie is. Hier is een aparte doelgroep voor: mensen die van gokken houden. Tegelijkertijd zien die shitcoin teams van Solana en Ethereum het als marketing instrument voor hun main chain. Daarom komt Polkadot binnenkort met de memecoin airdrop 'Ded'... Want ze hadden nog geen memecoin. Klinkt nu al treurig. Het is wachten op een memecoin op een Bitcoin layer 2/3, dat wordt pas echt feest... Gaat gegarandeerd deze bull run gebeuren.BansheeBoy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:35:
[...]
In principe zijn memecoins een dikke middelvinger naar alle coins met "serieuze tech".
Dat laatste zouden de devs en de miners gewoon echt unaniem moeten blokkeren imomrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:43:
[...]
Ik denk helemaal niet dat dat de intentie is. Hier is een aparte doelgroep voor: mensen die van gokken houden. Tegelijkertijd zien die shitcoin teams van Solana en Ethereum het als marketing instrument voor hun main chain. Daarom komt Polkadot binnenkort met de memecoin airdrop 'Ded'... Want ze hadden nog geen memecoin. Klinkt nu al treurig. Het is wachten op een memecoin op een Bitcoin layer 2/3, dat wordt pas echt feest... Gaat gegarandeerd deze bull run gebeuren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit stond er op Reddit gisteren. Ik denk dat dit in lijn is met de verhalen die je hier hoort. Knoop dit in je achterhoofd als we op ons op de hoge golven gaan bewegen komende periode.
ja 59x WINST PAKKEN!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Y4W9QIB4RkVAFkBzERIN44FS.png?f=user_large)
Lekker man, ook al is het een fluf. Ik heb er het lef niet voor, dus rrrespectScuL schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:01:
Verhoudingsgewijs is dit momenteel mijn beste trade (echter niet qua bedrag)
[Afbeelding]
Ik zal het in mijn achterhoofd knopenColdcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:50:
OPLETTEN ALLEMAAL:
Dit stond er op Reddit gisteren. Ik denk dat dit in lijn is met de verhalen die je hier hoort. Knoop dit in je achterhoofd als we op ons op de hoge golven gaan bewegen komende periode.
ja 59x WINST PAKKEN!
[Afbeelding]
"Helpen met jou als erfgenaam benoemen"mrlemons schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:21:
[...]
Nee gelukkig niet! Enkel proactief over coin management na aan het denken voor mezelf en de mensen die ik help.
Geintje.
Belangrijkste reden om het wel te verplaatsen in zo'n geval, is dat je niet zeker weet hoe veilig die persoon met zijn geheime sleutel / 12/24 woorden is omgegaan. Nieuwe bewoner zal maar een paar jaar later een back-up vinden en denken, hey, gratis geld.
Niet anders dan een vergeten zak 100 eurobiljetten in de spouwmuur dan.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het is weer tijd voor een stukje nostalgische muziek
Meld! Ik kijk slechts afentoe en mij viel/valt niets bijzonders op. Ik zal het eens in de gaten houdenTaro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:03:
Gebruiken anderen ook de Metamask Portfolio? Ik schrik mij iedere keer kapot als één of meerdere coins niet worden getoond, lijkt met de dag onstabieler te worden, of ben ik de enige?
Mijn moeder had na geshill van mij in 2017 een klein kratje btc gehaald, zojuist moest ik dat uitcashen. Ze wilde niet weer haar winsten zien verdampen. Weak hands!
Coldcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:35:
[...]
Zo alle accounts afgestoft. Werkelijk iedere stablecoin die te vinden was staat in het onderboek! Wachtend op de dip!
nothing stops this train
Hier ook, "unable to find conversion rate" achter vrijwel iedere munt.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:03:
Gebruiken anderen ook de Metamask Portfolio? Ik schrik mij iedere keer kapot als één of meerdere coins niet worden getoond, lijkt met de dag onstabieler te worden, of ben ik de enige?
Niet dat het bedrag noemenswaardig is om te tonen dus ik vind t wel prima zo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op welke exchange staat haar BTC? Als ze in 2017 een flufje heeft gekocht dan zal dat neem ik aan nog steeds op een exchange staat?baba420 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:08:
Voor de echte OG's die hun sats willen verdubbelen, hoe hodlen jullie dat smerige fiat? In EUR? In een stable coin (zo ja, welke en op welke blockchain).
Mijn moeder had na geshill van mij in 2017 een klein kratje btc gehaald, zojuist moest ik dat uitcashen. Ze wilde niet weer haar winsten zien verdampen. Weak hands!
Indien deze exchange geen euro's ondersteund moet je eerst ff terug naar een andere coin welke je snel en goedkoop naar een andere exchange (zoals Bitvavo, Kraken) sturen om vanuit daar om te zetten naar euro.
De vraag was meer voor mijzelf (en anderen) die op de top willen verkopen en op de bodem weer sats willen verscharen. Ik lees dat USDC op Solana best populair is, maar natuurlijk ook weer riskant.paul-s83 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Op welke exchange staat haar BTC? Als ze in 2017 een flufje heeft gekocht dan zal dat neem ik aan nog steeds op een exchange staat?
Indien deze exchange geen euro's ondersteund moet je eerst ff terug naar een andere coin welke je snel en goedkoop naar een andere exchange (zoals Bitvavo, Kraken) sturen om vanuit daar om te zetten naar euro.
Fix: Settings > General > Currency conversion: wissel van USD naar EUR. Check je saldo. Wissel terug naar USD.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:03:
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!