Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nexo stuk!
Bitcoin = op
[ Voor 42% gewijzigd door Coldcat op 04-03-2024 19:05 ]
-93%. Zelfs shitcoins in een bear doen het beter.
Dat komt omdat de bitcoinen zoveel stroom verbruiken, nu zoveel dat heel het internet er dalijk uit klapt.WhySoSerious schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:06:
Kan iemand even wat TA doen op de 1min-chart? Vind het er maar zwak uitzien allemaal...
Da's een goed punt dat je daar aanstipt. We zouden de handen moeten zien om dat te beoordelen, denk ik.Stovirpi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:21:
Gerapparteerd @Don Guacamole. Of is het een transpersoon? Dan mag het wel
De hamburgers waren trouwens heerlijk, mensen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De 15min chart is bearish as fuck!WhySoSerious schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:06:
Kan iemand even wat TA doen op de 1min-chart? Vind het er maar zwak uitzien allemaal...
Kun je vaker hamburgers bakken en eten? Daardoor gaat BTC omhoog schijnt het.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:13:
[...]
Da's een goed punt dat je daar aanstipt. We zouden de handen moeten zien om dat te beoordelen, denk ik.
De hamburgers waren trouwens heerlijk, mensen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daarom een hodl potje en een verkooppotje.Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:58:
Nu vasthouden is het plan, ook al donderstraal hij weer naar beneden. HODL!
Zero.
Ach jochie toch...Servowire schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:31:
[...]
Ben er even uit. Veel te hot wat mij betreft.
Spijt dat ik mezelf niet ziek gemeld heb....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Morgen weer een nieuwe dag!anti elppa schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:19:
tjezus kinders, ben ik ff een keer een dag wel aan het werk voor mijn geld, mis ik rellen met een onbekende nieuwe mod, een hoop babes (hoe kom ik nu de nacht door) en een bijna ATH dollars.........
Spijt dat ik mezelf niet ziek gemeld heb....
idd. ga iig niet mijn best doen om te werken
:fill(white):strip_exif()/f/image/tRXS5gpFftBtFfD2yoSthgn3.png?f=user_large)
zoals het ook hoort. Graag jaar lang alles naar de tifusGipsy King schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:29:
Memecoins helemaal de moeder
nee dat doe ik voorlopig iig nog niet. Pas net onder de 100k eerst kleine flufjevirofi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:29:
Uitcashen?? Geven we het dan allemaal massaal uit handen aan de institutions nadat wij bitcoin hebben gemaakt tot datgene waar ze nu ein-de-lijk interesse in hebben?
Haha inderdaad, btc ff -1,5% in een uur en memecoins doen dan-15%. Zo hoort dat.Gipsy King schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:29:
Memecoins helemaal de moeder
Gelukkig vandaag de memecoins verkocht.

:fill(white):strip_exif()/f/image/3D3OwBKBlylb7isExoBT3lU7.png?f=user_large)
No worries, had een mooie groene positie gesloten en op een verkeerd moment weer ingestapt, zal hopelijk zo wel weer groen worden en anders neem ik verlies op deze positie. Dan maar iets minder winst vandaag
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
2.5 jaar ingestapt, leuke piek mee gepakt maar weinig winst gepakt. Dit jaar stuk beter aanpakken.
Near, rose, avax en sol mogen het doen.
Strong bounce die pepe...Don Guacamole schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:32:
[...]
Haha inderdaad, btc ff -1,5% in een uur en memecoins doen dan-15%. Zo hoort dat.
Gelukkig vandaag de memecoins verkocht.
Pinsa schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:40:
Hier mijn dag op video ongeveer…
Koerscheck addict![]()
YouTube: When you get addicted to Crypto
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iV1b4aLsZHChEkwkK9wCl8XT.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dat is een goeie tip! Zou heel wat mensen blij maken in mijn omgeving, ga het zo eens voorstellen
Of haal ik een Google glass kan ik 24/7 koersen checken zonder op mijn telefoon te kijken
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
FTFYWackmack schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:43:
Wel benieuwd wanneer de alt coins hard gaan stijgen. Dat is meestal natuurlijk na de stijging van btc.
2.5 jaar ingestapt, leuke piek mee gepakt maar weinig winst gepakt. Dit jaar stuk beter aanpakken.
Near, rose, avax en sol mogen het doen.Alles in bitcoin gestoken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4WbMwKgUZ7Ci1bmWH2Dr2SF7.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Eth 3600!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat is het lot van elke Bitcoin ja. En daar kan ik best mee leven.virofi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:29:
Uitcashen?? Geven we het dan allemaal massaal uit handen aan de institutions nadat wij bitcoin hebben gemaakt tot datgene waar ze nu ein-de-lijk interesse in hebben?
Omdat we voor het eerst die institutions heerlijk hebben gefrontrunt. Nu mogen ze diep in de buidel tasten voor onze Bitcoins
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet meer gekocht sinds de dip naar 38k. Bij een eventuele dip onder de 50 wil ik nog wel wat kopen, helft btc, helft nieuwe alt. Maargoed, heb ook niet meer zoveel fiat te besteden...roflexx schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:41:
Ik ben ondertussen als sinds 60k aan het verkopen. Heb geen fiat in btc meer gepompt sinds 40k. Veel gekocht tussen 20-30k dus winst is winst.
Verkopen vind ik nog wel vroeg in de bull. Wel van plan vanaf de zomer een beetje te gaan terug schalen, ik verwacht met deze snelle piek niet perse dat het feest tot zomer 2024 blijft aanhouden. Ik denk wel dat ik een gedeelte btc gewoon ga aanhouden, voor het geval het wel een supercycle wordt.
Volgende bear ga ik gewoon weer terug kopen, maar wel afhankelijk van alle politieke ontwikkelingen. Ik weet nu nog geen nieuw narratief voor die bullrun.
Met de laatste btc ath stond eth op 4600-4800sjorremans schreef op maandag 4 maart 2024 @ 19:59:
Alts dippen eerst aardig wel maar veren nu ook weer aardig op
Eth 3600!
Menig stamgast krijgt OCD-errors/trekjes als gij niet MOD't.
Daarom wel ff benieuwd wat de deal is met de andere mod?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Die moet het shitcoin topic doen.D_Jeff schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:10:
[...]
Als het daar reject dan kan het nog wel eens hard omlaag gaan (double top).YES schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:31:
Die ATH komt eraan. Ben vooral benieuwd wat er dan gebeurd, of het keihard doorbeukt of er een reject komt waar de laatste boot-missers nog gebruik van kunnen maken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HFWOFJwQynkiSIlQYGWKB25u.jpg?f=user_large)
Zero.
Die andere mod heeft hier ook knopjes en zag dat het een vrouwonvriendelijke sausage party was geworden, vandaar de vriendelijke modbreak. Dan blijft het een leuk topic voor m/v dat je ook gewoon op je werk even kunt openen om bij te lezen.D_Jeff schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:10:
[...]
Verder is het allemaal niet zo spannend.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
De deal is dat niet iedereen verantwoordelijk is voor een topic, maar voor een (deel binnen de) categorie, in dit geval General Chat. De betreffende moderator zag dat er nogal veel topicreports binnen kwamen en openstonden en heeft daarom ingegrepen. En hij is niet nieuw, in tegenstelling tot wat sommigen aangaven, springt hier wel vaker bij als er wat speelt en is volgens mij al langer mod dan ik.D_Jeff schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:10:
[...]
Top papa ben je toch, vanavond 69k dan?Pelox schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:17:
Kinderen liggen op bed, nog even een verhaaltje voorgelezen.
[Afbeelding]
Alvast.Darrell schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:20:
Heel even geduld nog. Ik ben morgen jarig en heb Satoshi om een ATH gevraagd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nyvMFjv96QnbqFR8nwUdmFu3.jpg?f=user_large)
Zou wel wat zijn als Satoshi vandaag of morgen ineens aan zijn funds komt. Voorheen zou dat direct tot een enorme daling hebben geleid, tegenwoordig vermoed ik dat iedereen de dip opkooptDarrell schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:20:
Heel even geduld nog. Ik ben morgen jarig en heb Satoshi om een ATH gevraagd.
Stack Sats
Stovirpi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:28:
Zo, brandstof voor de raketmotor is weer opgehaald. We staan weer boven de 67K. Let's go ATH.

Straks moet Darrel om iets anders vragen aan Satoshi.
Dat we tot November van de 67k naar de 69k gaan?technoaddict schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:10:
Vorige bull periodes duurden rond de 340 dagen NA de halving. Dus ook dit jaar kan het zo zijn dat we het hele jaar nog in een omhooggaande trend zitten
En dat zonder de 68k babe... dat worden lange maanden...
:fill(white):strip_exif()/f/image/nCQNINkrGKGO04YCLWxp0CH8.png?f=user_large)
Helaas dat de nieuwe aanwas niets van de babes moet hebben. In ieder geval nieuwe kopers die de koers langzaam omhoog laten komen.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:17:
[...]
De deal is dat niet iedereen verantwoordelijk is voor een topic, maar voor een (deel binnen de) categorie, in dit geval General Chat. De betreffende moderator zag dat er nogal veel topicreports binnen kwamen en openstonden en heeft daarom ingegrepen. En hij is niet nieuw, in tegenstelling tot wat sommigen aangaven, springt hier wel vaker bij als er wat speelt en is volgens mij al langer mod dan ik.
Je hebt wel humor Janjanvanduschoten schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:17:
[...]
Dan blijft het een leuk topic voor m/v dat je ook gewoon op je werk even kunt openen om bij te lezen.
Alsof er mensen zijn die dit topic op hun werk zouden openen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YOlvkGYTaJd6V7WYJ6g8jvUf.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Telt dat nog steeds als een double top? Ik snap dat daar een weerstand kan zitten en vaak gaat de koers er niet de eerste keer doorheen.tomtom901 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:15:
[...]
Als het daar reject dan kan het nog wel eens hard omlaag gaan (double top).
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Soon, the time to migrate $Coti to #CotiV2 will come (end of march).@COTInetwork is preparing an Airdrop Campaign for both, native and erc-20 holders. All this will happen through the Treasury 🏦
— • Kev • | Coti Island Node | 🇪🇸 (@CryptoKev89) 4 maart 2024
✅ With #CotiV2, KYC won’t be mandatory anymore!@COTInetwork will create a plan… https://t.co/L9v4RHwK36
Tijd om je COTI in de Viper wallet te zetten voor migratie naar COTI V2 eind maart.
NB: wel leuke cliffhanger op de AMA zie tijd 53:59 omtrent tweet/reactie van Shahaf (de CEO) op een privacy ETF van Grayscale
Ik ben gewoon een koper ipv een verkoper.
Straks weer denken, had ik maar..
Verkopen in bullmarket.. niet te vroeg!Ladonna schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:36:
Wat vind ik t toch moeilijk om te verkopen en winst te pakken.
We zijn nog niet eens begonnen...Ladonna schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:36:
Wat vind ik t toch moeilijk om te verkopen en winst te pakken.
Ja, kan double top zijn, afhankelijk van hoe de koers reageert. Als we er boven / tegenaan wicken dan zou ik op beginnen te letten. Zeker in het licht van de huidige explosie, zo'n lange uptrends zijn unsustainable, maar tot die tijd gewoon lekker mee bewegen op de huidige trend = up.zwembroek schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:35:
[...]
Telt dat nog steeds als een double top? Ik snap dat daar een weerstand kan zitten en vaak gaat de koers er niet de eerste keer doorheen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IQWODBxqqpfpU5OmVa6gCxNP.png?f=user_large)
Omdat shitcoin.Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:38:
Waarom viert hier niemand dat ETH 3600 doorbroken heeft?
Schaam jullie.
Wanneer begint het. Ik vind dat het behoorlijk omhoog vliegt, t voelt als die keer dat btc naar rond de 3000 ging.
Na de halving.Ladonna schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:39:
[...]
Wanneer begint het. Ik vind dat het behoorlijk omhoog vliegt, t voelt als die keer dat btc naar rond de 3000 ging.
Misschien omdat Ethereum deze week weer 10% verliest tegenover BitcoinWispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:38:
Schaam jullie.
Het is natuurlijk al begonnen, maar dat mag je hier volgens mij niet zeggenLadonna schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:39:
[...]

pas bij 4KWispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:38:
Schaam jullie.
ETH moet zich ook leren aanpassen
Winst nemen is je eigen besluit, vaak is men greedy en dan gaat het fout...pipapaulus schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:42:
[...]
Het is natuurlijk al begonnen, maar dat mag je hier volgens mij niet zeggenAls het nu goed voelt om winst te pakken dan is dat áltijd een goed idee. We moeten uiteindelijk nog maar eens zien waar de top ligt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
🎄
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 04-03-2024 20:51 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik vandaag de hele dag. Gewoon voorzichtig gescroldSkrunsies schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:34:
[...]
Je hebt wel humor Jan
Alsof er mensen zijn die dit topic op hun werk zouden openen
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Daarom even kijken op de klok:
✔ Ja het is buiten kantoortijd!
✔ Ja kinder-bedtijd is geweest!
✔ De koers staat er gunstig bij
Voor iedereen die zich gekwetst voelde ook van harte gefeliciteerd met de dikke gains!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HnsmqKCNtyhPCnNJCJiw64rA.jpg?f=user_large)
Even @BansheeBoy taggen!Coldcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:51:
Ik zou het zonde vinden als de traditie van de babes weg gaat.
Voor iedereen die zich gekwetst voelde ook van harte gefeliciteerd met de dikke gains!
[Afbeelding]
Ik voel me niet aangetrokken tot vrouwen of mannen, maar tot dieren.Coldcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:51:
Ik zou het zonde vinden als de traditie van de babes weg gaat.
[Afbeelding]
Kan er ook zo'n dierplaatje komen?
Zijn er nog niet genoeg honden en katten munten?Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:56:
[...]
Ik voel me niet aangetrokken tot vrouwen of mannen, maar tot dieren.

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 04-03-2024 20:59 ]
Daglimiet aanpassen bij je bank bij uitbetaling.
Geeft iets minder kans op gezeik volgens mij.
Geen idee hoe dit werkt maar dan weet het systeem dat het grotere bedragen moet verwerken ofzo?
Heb dit gewoon netjes gevraagd uiteraard.
Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:56:
[...]
:strip_exif()/f/image/eAc7JfoZhmf3F4ATefU5G68M.jpg?f=fotoalbum_large)
Speciaal voor jou, Happy 3600 ETH en 67.5K BTCWispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:56:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fpVsBOuMEPECS2jk4o00Wtsj.jpg?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9s3HRQYPrLPXrz1UnhepOnOB.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Dat dacht ik dus 15k geleden al.Servowire schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:28:
Euphoria in de markt. Ik weet wel wat ik doe denk ik. Oef.
En ja, die moet ik nog steeds terug kopen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[...]
:strip_exif()/f/image/YsaDKpuA4aZHL3vPj3izEjye.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TLFevdVc48UPy679rxqhXnku.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo staat BTC nu ook steeds in de etalage. Gekkigheid! Geen dip meer te bekennen.
Wat is nu jouw plan @Kol Nedra ? Jij leek meerdere keren per week de dip te ‘DCA’en’ :P!
heb niet veel dca gedaan, wel wat in ASTRAlterBridge schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:03:
[Afbeelding]
Zo staat BTC nu ook steeds in de etalage. Gekkigheid! Geen dip meer te bekennen.
Wat is nu jouw plan @Kol Nedra ? Jij leek meerdere keren per week de dip te ‘DCA’en’ :P!
nothing stops this train
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/k9rp7TmFypQvm4RcBTzf5NwJ.gif?f=user_large)
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B4uD50iIB7dJUIayIyerzUXt.jpg?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!