Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Jullie spreken elkaar niet zo vaak? Ze heeft fiat zat?Kol Nedra schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:38:
[...]
ik heb ook nog niks van mijn vrouw gehoord......she has no idea wat de afgelopen 3 maanden veranderd is 🤣
[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 04-03-2024 17:42 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
we wonen wel samen, maar spreek haar weinig... tenminste we spreken elkaar elke dag maar dat is 90% over kinderen, afspraken/agenda punten en huishouden.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:41:
[...]
Jullie spreken elkaar niet zo vaak? Woont ze elders? Of woon jij weer net als ik bij je moeder op zolder?
super gezellig
nothing stops this train
Lol. Been there, bought the t-shirt. Over crypto praten maakt het trouwens niet veel gezelliger hoor.Kol Nedra schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:43:
[...]
we wonen wel samen, maar spreek haar weinig... tenminste we spreken elkaar elke dag maar dat is 90% over kinderen, afspraken/agenda punten en huishouden.
super gezellig
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Werk en prive gescheiden houden he KolKol Nedra schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:43:
[...]
we wonen wel samen, maar spreek haar weinig... tenminste we spreken elkaar elke dag maar dat is 90% over kinderen, afspraken/agenda punten en huishouden.
super gezellig
Als ze de bearmarkets af zouden schaffen, dan hoeven we allemaal niet meer te werken.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:42:
[...]
Oh ja, jij was die gast die voor z'n lol kan werken
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ja luihijd sorrieresusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:39:
[...]
Haha, "nee, dat lijkt me niks" kan ik me nog voorstellen, maar "nee en dat wil ik ook niet" klinkt wel heel erg obstinate kleuter![]()
Enne, het is "we're". Volgende keer wordt je gerapparteerd.
en aans löpt wa vast
(Nog offence naar eh.. dinges die gemod heeft en niet op de hoogte is van het bizar lage niveau dat doorgaans in de SC heerst)
zien jullie hier iets staan?Ray_ schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:49:
Ik ben gecensureerd, blijkbaar. Gelukkig post ik zoveel kul dat ik niet eens meer weet wat er weg is. Nog schrikbarend er is dat er iemand de rapporteer knop heeft misbruikt en er een stagiair in is getrapt.
(Nog offence naar eh.. dinges die gemod heeft en niet op de hoogte is van het bizar lage niveau dat doorgaans in de SC heerst)
en aans löpt wa vast
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Pak jij de 67K straks?
Ik moet me nog even inlezen voor ik daar inhoudelijk doorwrocht op kan reageren. Maar werken omdat je het leuk vindt en wanneer je zin hebt spreekt me erg aan.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Als ze de bearmarkets af zouden schaffen, dan hoeven we allemaal niet meer te werken.
Ik heb deze week de eerste stap gezet. Als dat allemaal gaat zoals ik hoop, heb ik er met 67,2 nog steeds zin an

Foei @Darrell , hou je in!Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:48:
[...]
Pas maar op, er loopt hier een user rond die dit gaat rapparteren.
Met 67,2 heb je het over de Bitcoin koers neem ik aan? Want pensioenen zijn alweer later geworden.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:51:
[...]
Ik moet me nog even inlezen voor ik daar inhoudelijk doorwrocht op kan reageren. Maar werken omdat je het leuk vindt en wanneer je zin hebt spreekt me erg aan.
Ik heb deze week de eerste stap gezet. Als dat allemaal gaat zoals ik hoop, heb ik er met 67,2 nog steeds zin an

Jij bent gewoon aan het hinniken van de lach bij de gedachte dat Taro en masse wordt gerapparteerd.BeyondThunder schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:51:
@Taro Zou jij eens een mooie en (nette) babe kunnen posten, ben wel benieuwd wat er dan gebeurt.
Pak jij de 67K straks?
Ik zit zelf bij ABN en dat is direct.
LOL, die is leuk, die verwarring niet in de gaten gehad. Nope, ik ga voor de 67,2 jarendehardstyler schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:53:
[...]
Met 67,2 heb je het over de Bitcoin koers neem ik aan? Want pensioenen zijn alweer later geworden.
Enter meme: "schuld van robberbank".Mr. Unexist schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:55:
Ff vraagje betreft Nexo en Rabobank, is dat een goede combinatie? Hoe snel staat het geld op Nexo na het overboeken? Ik vraag dit voor een vriend 😂
Ik zit zelf bij ABN en dat is direct.
Na alle berichten hier over dat merk en jij er zelf niet zit, vanwaar die gekke vraag?
In deze bull-market verwacht ik daar helemaal niks van. Maar ik heb die munten dan ook nietCpt.Iglo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:59:
Anticiperen jullie wel eens op aankomende token unlocks? Bijvoorbeeld bij Arbitrum en Sei. In maart wordt daar zo’n 10% & 5% van de totale marketcap vrijgegeven. Ben benieuwd naar hoe jullie hiermee omgaan, of dat je er niets mee doet en alles gewoon lekker laat staan en eventueel bijkoopt.
En nu ga ik echt!
We gaan onze best doen. Tot zo.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:00:
Ik ga even hamburgers bakken. Ik verwacht een 67k babe als ik terugkom. Homo-erotisch, want vrouw-vriendelijk
Ik vraag het echt voor een vriend! 😂resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:58:
[...]
Enter meme: "schuld van robberbank".
Na alle berichten hier over dat merk en jij er zelf niet zit, vanwaar die gekke vraag?
Rabobank is sowieso kut!
Maar hij heeft last van fomo en wil nu wel weer met crypto aan de gang...
Je weet hoe een hamburger eruit kan zien bij een vrouw?resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:00:
Ik ga even hamburgers bakken. Ik verwacht een 67k babe als ik terugkom. Homo-erotisch, want vrouw-vriendelijk
Sja ik weet niet of ik mijn moeder/mama nog zo mag noemen (overledenresusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:00:
/f/image/DZFk8YbG56efoLyAhTAbHdt8.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat ik voldoende credits heb opgebouwd om maar een ban van 1 week ipv onbepaalde tijd te ontvangen.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:55:
[...]
Jij bent gewoon aan het hinniken van de lach bij de gedachte dat Taro en masse wordt gerapparteerd.
zelfs de ATH van NVIDIA/NASDAQ hoor je niemand over in normieland....DaWayne schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:07:
Ik ben confused, BTC bijna op alltime high, en toch een censuur op het niveau van de Sovjet Unie. We zitten in de Twilight Zone mensen.
nothing stops this train
En ook genoeg credits om janvand. een afkoelingsban te geven?Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:09:
[...]
Ik hoop dat ik voldoende credits heb opgebouwd om maar een ban van 1 week ipv onbepaalde tijd te ontvangen.
Voor de fun €100 in gedaan op 18… nu al 32 zie ik
Ik kan nog niet met pensioen hoor. Wel heb ik mijn leven zo ingericht dat ik niet meer vastzit aan een werkgever. Vind ik het niet meer leuk, dan rij ik in mijn eigen auto naar huis met mijn eigen telefoon, zonder in een gouden kooi met leaseconstructies en middelen verschaft door de werkgever gevangen te zitten. En indien nodig kan ik prima enige tijd zonder inkomsten zitten en/of een mooie lange sabbatical nemen. Dat maakt dat ik ook op het werk doe wat ik denk dat juist is en ook tegengas geef als iemand iets van mij verwacht waar ik niet achter sta. Dat alleen al is een verademing tov vorige banen.resusaapje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:51:
[...]
Ik moet me nog even inlezen voor ik daar inhoudelijk doorwrocht op kan reageren. Maar werken omdat je het leuk vindt en wanneer je zin hebt spreekt me erg aan.
Dus collega's die meelezen: No worries
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
We zouden Jan natuurlijk ook wat credits kunnen geven omdat hij net als ik als vrijwilliger hier jullie shit komt opruimenDarrell schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:14:
[...]
En ook genoeg credits om janvand. een afkoelingsban te geven?
Stack Sats
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YMBswcmmtleoePYwhnxBYz8A.jpg?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Er viel niets te editen...Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:21:
[...]
We zouden Jan natuurlijk ook wat credits kunnen geven omdat hij net als ik als vrijwilliger hier jullie shit komt opruimen
Edit; volgens mij loopt die gewoon vast door drukte. Gas fee 100 euro op low hahaha
[ Voor 27% gewijzigd door poekiepoes12 op 04-03-2024 18:27 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:21:
[...]
We zouden Jan natuurlijk ook wat credits kunnen geven omdat hij net als ik als vrijwilliger hier jullie shit komt opruimen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p54mRb8jLNVSE3RwRZaPdwWg.jpg?f=user_large)
De hamburgers zijn bijna klaar!
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 04-03-2024 18:28 ]
Dat gedoe met Bitvavo gister en vandaag heeft me wel aan het denken gezet, en 100k halen we natuurlijk zo...
met papier mache kun je alles maken!!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je gaat bijkopen?Servowire schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:28:
Euphoria in de markt. Ik weet wel wat ik doe denk ik. Oef.
Ben er even uit. Veel te hot wat mij betreft.
met papier mache kun je alles maken!!
Zolang de koopdruk aanhoudt vanuit de ETFs zie ik geen reden waarom btc zou zakken in prijs..YES schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:31:
Die ATH komt eraan. Ben vooral benieuwd wat er dan gebeurd, of het keihard doorbeukt of er een reject komt waar de laatste boot-missers nog gebruik van kunnen maken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Daar kan je over discussiëren. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Daar kan gaandeweg ook normvervaging in optreden en we hebben natuurlijk ook rekening te houden met mensen die geen man van middelbare leeftijd (doet dat laatste er toe?
Daarom is het goed om de topicwaarschuwing te respecteren. En ik zeg niet dat dat niet is gedaan, maar laten we hier een frisse start maken en deze discussie voortzetten in het feedback topic, ok? Mijn norm moet ook niet dé norm worden, want het kan ook zijn dat mijn norm gaandeweg uit de bocht is gevlogen. Als ik vandaag naar een ontploffende tank in de Oekraïne kijk met rondvliegende ledematen dan doet mij dat nu minder dan vroeger, de grens schuift steeds verder op en dat geldt mogelijk ook voor de afbeeldingen die hier langskomen.
Niet dat ik het in de doofpot wil stoppen, maar gebruik het feedback topic voor eventuele verdere feedback, ok? Zullen we hier een frisse start maken en op de Bitcoin koers focussen die nu onderweg is naar een nieuwe ATH?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Vraag wat nu? Rustig blijven zitten? Of verkopen, hopen op een retrace en dan weer instappen?
ALL IN!brothermaynard schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:34:
Gaat rap zo. Had vanochtend mijn naar 8k euro (margin trading uitgebreid), tussendoor verkocht en opnieuw geopend…
Vraag wat nu? Rustig blijven zitten? Of verkopen, hopen op een retrace en dan weer instappen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mijn sats krijgen ze niet, die blijven lekker op de ledger staanvirofi schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:33:
Als Blackrock en vrienden mijn sats willen moeten ze een heel stuk meet bieden
BTC en ETH gaan hier de deur niet meer uit heb ik besloten. Supply shock van BTC is al overduidelijk zicht en voelbaar en dat gaat ook gebeuren met ETH vroeg of laat
Rustig blijven zitten. Uitstappen betekent hoogstwaarschijnlijk de boot missen. Natuurlijk moet je vooral winst nemen als je dat wil, maar als je vertrouwen hebt in een koers boven >69k dan moet je op dit moment niets proberen te timen. Als je vermoed dat dit de top is, stap dan inderdaad uit, neem winst, dat is nooit verkeerd.brothermaynard schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:34:
Gaat rap zo. Had vanochtend mijn naar 8k euro (margin trading uitgebreid), tussendoor verkocht en opnieuw geopend…
Dat dus. En door.Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:33:
[...]
Daar kan je over discussiëren. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Daar kan gaandeweg ook normvervaging in optreden en we hebben natuurlijk ook rekening te houden met mensen die geen man van middelbare leeftijd (doet dat laatste er toe?) zijn en het liefst nog meer van dergelijke afbeeldingen zien in dit topic.
Daarom is het goed om de topicwaarschuwing te respecteren. En ik zeg niet dat dat niet is gedaan, maar laten we hier een frisse start maken en deze discussie voortzetten in het feedback topic, ok? Mijn norm moet ook niet dé norm worden, want het kan ook zijn dat mijn norm gaandeweg uit de bocht is gevlogen. Als ik vandaag naar een ontploffende tank in de Oekraïne kijk met rondvliegende ledematen dan doet mij dat nu minder dan vroeger, de grens schuift steeds verder op en dat geldt mogelijk ook voor de afbeeldingen die hier langskomen.
Niet dat ik het in de doofpot wil stoppen, maar gebruik het feedback topic voor eventuele verdere feedback, ok? Zullen we hier een frisse start maken en op de Bitcoin koers focussen die nu onderweg is naar een nieuwe ATH?
Overigens, we maken geschiedenis mee, let that sink in. Deze koersen zijn fantastisch.
Overigens verwacht ik een rode kaars zodra we ATH aantikken. Kort. Maar wel krachtig, min 6 K in een uur ofzo. Daarna weer vol omhoog. Aldus mijn glazen bol. 🔮
Zelfde hier hoor. ETH en BTC gaan niet de deur uit…..sjorremans schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:35:
[...]
Mijn sats krijgen ze niet, die blijven lekker op de ledger staan
BTC en ETH gaan hier de deur niet meer uit heb ik besloten. Supply shock van BTC is al overduidelijk zicht en voelbaar en dat gaat ook gebeuren met ETH vroeg of laat
Tenzij ik m’n huis kan afbetalen. Dan wel 🤣
[ Voor 6% gewijzigd door virofi op 04-03-2024 18:39 ]
Dus eigenlijk eerst even nieuwe bezoekers rustig inwijden en dan mogen we weer los?Taro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:33:
[...]
Daar kan je over discussiëren. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Daar kan gaandeweg ook normvervaging in optreden en we hebben natuurlijk ook rekening te houden met mensen die geen man van middelbare leeftijd (doet dat laatste er toe?) zijn en het liefst nog meer van dergelijke afbeeldingen zien in dit topic.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sLBwal0meEsKxdCR33kMYMJu.gif?f=user_large)
Dit is zeker niet de top. Maar margin trading is iets meer risico natuurlijk. Flinke drop en je positie is foetsieTaro schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:36:
[...]
Rustig blijven zitten. Uitstappen betekent hoogstwaarschijnlijk de boot missen. Natuurlijk moet je vooral winst nemen als je dat wil, maar als je vertrouwen hebt in een koers boven >69k dan moet je op dit moment niets proberen te timen. Als je vermoed dat dit de top is, stap dan inderdaad uit, neem winst, dat is nooit verkeerd.
Dan heb je een te hoge leverage, ik heb de BTC en ETH long beide op x5 staan, hoger ga ik nu niet. Liever winst missen dan een accountje opblazen.brothermaynard schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:38:
[...]
Dit is zeker niet de top. Maar margin trading is iets meer risico natuurlijk. Flinke drop en je positie is foetsie
Iets wat ik niet ingesteld had in 2021. Knallen we de 120k voorbij naar 420.069 dan hou ik nog een klein 'fuck it, yolo' deel over. Tikken we de zeg 77.777 / 88.888 aan voor een 30% retrace, koop ik met de orders die zijn gehit meer sats terug.
Grote kans dat we na ATH inderdaad een snelle dip krijgen, als je dat kan timen kan het lucratief zijn om (zeker alts) te verkopen en “laag” terug te kopen.Don Guacamole schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:37:
[...]
Dat dus. En door.
Overigens, we maken geschiedenis mee, let that sink in. Deze koersen zijn fantastisch.
Overigens verwacht ik een rode kaars zodra we ATH aantikken. Kort. Maar wel krachtig, min 6 K in een uur ofzo. Daarna weer vol omhoog. Aldus mijn glazen bol. 🔮
Als de alts nog lekker blijven gaan stijgen zijn dat de volgende die eruit gaan, maar daar wachten we ook nog even mee.
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 04-03-2024 18:47 ]
Zero.
Vorige keer ging dit dus NIET op. Hierdoor bleef ik maar wachten op de retracement die voorspeld werd.DutchCrownNL schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:42:
[...]
Grote kans dat we na ATH inderdaad een snelle dip krijgen, als je dat kan timen kan het lucratief zijn om (zeker alts) te verkopen en “laag” terug te kopen.
Resultaat, de trein was vertrokken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee daarom een grote alsColdcat schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:43:
[...]
Vorige keer ging dit dus NIET op. Hierdoor bleef ik maar wachten op de retracement die voorspeld werd.
Resultaat, de trein was vertrokken.
Ik zit voorlopig niet aan de knoppen, laat maar lekker gaan
En de halving staat voor de deur...WhySoSerious schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:43:
We staan weer hoger en de weak hands hebben het over uitcashen hoor...
Maar mijn btc krijgen ze niet, over een paar jaar is er geen btc meer te krijgen voor een normale prijs
Mijn idee? Nieuwe ATH, dip, dan de halving, gestaag weer naar nieuwe ATH.WhySoSerious schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:43:
We staan weer hoger en de weak hands hebben het over uitcashen hoor...
De oude volatiele markt is aan zijn nadagen begonnen nu de ETF's erbij zitten. Die zorgen echter voor veel volume = zekerheid.
==
hoi
Ik zit duidelijk nog in een fase van disbelief, want ik heb dus totaal niet het idee dat we nu zo hoog staan. Ik heb nooit het plan gehad dit jaar iets te verkopen en daar blijf ik ook bij..
Oke, ik geef toe, vorige week paar honderd euro eruit gehaald en vreselijk lekker uit eten geweest, dat dan weer wel. Als dit zo doorgaat ga ik dat nog wel een paar keer doen, maar dat is gerommel in de marge
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Duurt nog een weekWispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:49:
Nu.nl blijft achter met hun artikeltje trouwens...
Idem hier.NeoflexNL schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:50:
Ik zit duidelijk nog in een fase van disbelief
Heb van het weekend een plan gemaakt om uit te cashen. Twijfel overigens wel om uit BTC te gaan. Er komt nog zoveel moois aan met potentieel bizarre koersen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Leg uitBushalte schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:55:
[...]
Idem hier.
Heb van het weekend een plan gemaakt om uit te cashen. Twijfel overigens wel om uit BTC te gaan. Er komt nog zoveel moois aan met potentieel bizarre koersen.
Uuuh sinds wanneer zijn dit soort dingen Offtopic? Er wordt hier continu over babes gepraatAstennu schreef op maandag 4 maart 2024 @ 16:28:
[...]
Ik zei ook de jongere jaren![]()
[mbr]Offtopic, dus weg[/]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!