We gaan een heerlijke lente tegemoet
Eindelijk de langverwachte invloed van de goedkeuring van de ETF’s? Of gewoon dalende inflatie en gestegen lonen waarbij het verschil in magische internet munten wordt gedrukt?kbuntu schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:01:
JEZUS, iemand een verklaring voor die boost?
Of de run up naar 100k en daarna naar 240k. Self-fulfilling prophecy.
Vraag niet hoe het kan, koop er lambo’s van!
CornermanNL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:06:
[...]
Eindelijk de langverwachte invloed van de goedkeuring van de ETF’s? Of gewoon dalende inflatie en gestegen lonen waarbij het verschil in magische internet munten wordt gedrukt?
Of de run up naar 100k en daarna naar 240k. Self-fulfilling prophecy.
Vraag niet hoe het kan, koop er lambo’s van!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sa3Wq22OcygvX02CksLW6SEn.jpg?f=user_large)
Verklaring gevonden door de James Webb telescoop
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
85kanti elppa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 05:39:
mooi dit, de close van mijn long net niet geraakt. Heb em op 57.8k staan. Ff kijken wat ik doe. Heb nog paar dagen en dan mag ik order niet meer aanpassen van bybit. En nog maand voor ze automatisch dicht gaaan
Je zou kunnen kijken naar het channel dat hier al vaak aangegeven werd, maar voornamelijk goed lezen welke acties bepaalden doen op welk niveau dat btc zich verhoudt in dat channel.technoaddict schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 06:41:
Blij dat ik gisteravond een trailing stop heb gezet. Retracement van 700 was mss te veel maar uiteindelijk is de koers nog eens 1000 gezakt dus mag niet klagen.
Weet nu even niet of een long of short handig is. Ik kijk het even aan tot er weer beweging zichtbaar is.
1 zekerheid, shorten in een aanloop naar halving zou ik maar doen op korte timeframes en haalbare prijsniveau’s dat je bv 20 a 30% van je inzet opbrengen. Zo’n rendament tikt mooi aan als je dit dagelijks kan doen.
Vorige week even ingezet met de 'ik rommel wat aan pot'. 20% gepakt en er weer uit, en ik zie nu weer ~30 procent gedaald, dus goede keuze om niet te blijven hangen. Wellicht wordt het nog wat.Gipsy King schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:04:
Anybody ? Met deze low mc zit er vast nog meer in het Vat.
[Afbeelding]
Naar aanleiding van jouw shill overigens..
Gipsy King schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 10:55:
Voor de mensen die nog een lekkere vieze Coin zoeken op de vrijdag :
https://coinmarketcap.com/currencies/robonomics-network/
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 27-02-2024 07:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zelf niet erin gegaan toen , de fiat to crypto maand bagg was al opSt@m schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:22:
[...]
Vorige week even ingezet met de 'ik rommel wat aan pot'. 20% gepakt en er weer uit, en ik zie nu weer ~30 procent gedaald, dus goede keuze om niet te blijven hangen. Wellicht wordt het nog wat.
Naar aanleiding van jouw shill overigens..
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 27-02-2024 07:32 ]
**foutje**
[ Voor 198% gewijzigd door Gipsy King op 27-02-2024 07:31 ]
Heerlijk getukt, niceTaro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:18:
Bullflag op een bullflag:
[Afbeelding]
Beide stokken bij de huidige koers optellen = 57k, dus wick tot de blauwe lijn boven het channel:
[Afbeelding]
Met dat idee kan ik straks rustig gaan tukken en de posities open laten

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Denk dan ook niet aan BTC 6 centWispe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:34:
Maandag, letterlijk.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Pfff ik dacht echt dat het dinsdag was. Van die koersen lijkt het weekend dichterbij dan je denkt.Wispe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:34:
Maandag, letterlijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mooi man! Ben niet op reis. Kan geen winst nemen nu. Kak!
Diamond hands I guess.anti elppa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 06:28:
[...]
winst nemen kan altijd, maar is het dan je plan om die winst er echt uit laten voor aankomende 3 jaar tot we weer diep in de beer zitten, of om leuke dingen van te doen?
of denk je over paar weken weer goedkoop in te kunnen kopen?
mocht het het laatste zijn, dan kan je beter niet sellen. Is het het 1e, prima plan.
Ik ga daar net onder de 100k mee beginnen
Kijk, doe je eigen onderzoek en pak het rapport van de ecb er bij, bedank me later. All in fiat is de weg om te gaan mijn broeder.knakworst schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 03:24:
56k en 57k. De bullflag op de bullflag van @Taro . 57.5k weerstand.
Morgen weer tijd voor een artikel op nu.nl met de standaard comments. Ponzi. Milieu. Gokken. Straks weer 6 cent.
Ik heb gisteravond mijn stakingwinsten uitgekeerd, niet veel of zo. Maar dit leek me een prima moment.
Zero.
Winst nemen na een forse stijging is altijd goed! Bijkopen na een sterke daling nog beter!Pelox schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:40:
Ik heb gisteravond mijn stakingwinsten uitgekeerd, niet veel of zo. Maar dit leek me een prima moment.
Coldcat schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:46:
[...]
Winst nemen na een forse stijging is altijd goed! Bijkopen panic buying na een sterke daling verdere stijging nog beter!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:strip_exif()/f/image/I7HEi63dJ2DbMjtO7KGe0cFK.jpg?f=fotoalbum_large)
goedemorgen, dat is lekker wakker worden zo!
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2024 07:56 ]
nothing stops this train
Morguh.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:56:
[Afbeelding]
Oh oh boys met the halving in minder dan 2 maanden tijd, enorme greed en al die fiat die in de ETF's wordt gepompt kan het bijna niet anders dat we eerder als verwacht een nieuwe ATH gaan neerzetten? Ik heb er in ieder geval zin in om met jullie de bull in te gaan, dit jaar gaat de geschiedenisboeken in voor crypto
Let's go!
Let's go!
:strip_exif()/f/image/z8LiDpkL2mKSOgj5280HLltp.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren toch maar netto zo'n $250mil net inflow in de ETF's. Niks abnormaals aan.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Goed gewerkt pik!ScuL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:51:
[...]
Kunnen we niet een deal maken, ik hou jullie trades in de gaten terwijl jullie slapen en jullie mijn trades terwijl ik slaap?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Morguhhh !Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:56:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/jDZ9IaSElL4tTvUMQ9sMHFam.jpg?f=fotoalbum_large)
1 BTC = 1 BTC.elektriekert schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 05:37:
[...]
Alles leuk en aardig maar om nu boven mijn stand te gaan leven is ook weer zoiets....
Tenzij ik naar die stand wordt geholpen natuurlijk!
Nouja, met het salaris wat ik verdien is een Macan toch echt wat te gortig!
Kwestie van tijd.
Hier vrees ik ook wat voor, mijn winst is weer even veilig gesteldroflexx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 04:49:
Amerikanen zullen wel weer verkopen als ze wakker worden.
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
57k check. Nou kom maar op met 60k. Left translated cycle here we go.Joosie200 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:09:
Nou met dit gemak in before 57,5k vannacht. 64k weekly close? Left translated cycle has left the building? It just re-entered the chat.
Nou.. dat wordt dus over 2 weken 69K, net na de halving 75K en dan weer lekker de beer in..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gecorrigeerd met 2,5 jaar inflatie is dat niet eens een ath.St@m schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:38:
Nou.. dat wordt dus over 2 weken 69K, net na de halving 75K en dan weer lekker de beer in..
Maar goed, laat iedereen maar lekker uitstappen op 69k voor de halving met die huis tuin en keuken TA en er na de halving op 250k weer infomo-en onderweg naar de 420,69k
[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 27-02-2024 08:47 ]
Niet vrezen maar een plan hebben!Hombre41 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:24:
[...]
Hier vrees ik ook wat voor, mijn winst is weer even veilig gesteld

x aantal sats = x aantal sats
Als het plan was op 57k te vekopen dan is dat prima. De markt toont aan dat we in een bull-run zitten. Hoe die gaat uitpakken weet niemand. We zitten vlak voor de halving en gaan harder dan normaal. Echter schijnt dit meer spot gedreven te zijn, dit wordt bewezen door de inflow van ETF's. Niemand die het effect daar al van kan zien.
Wat is het risico van kopen?
Een gemiste kans om later terug te kopen mochten we terug naar de BMSB vallen. Hierdoor ga je met extra sats de bull in.
Wat is het risico van verkopen?
Dat we deze koersen de komende maanden en misschien zelfs jaren niet meer gaan terugzien. Je gaat nooit meer hetzelfde aantal sats krijgen (tenzij je goed met traden bent).
Op dit moment is een drop naar de BMSB 21% (wat weer mooi in lijn ligt met de vorige drops). De tijd tussen de drop in januari is wel erg kort. Tot aan de ATH is het nog zo'n 20%. Die percentages ontlopen elkaar dus niet zoveel.
Kijk je naar de maandelijkse grafiek dan zijn er 6 dikke groene palen. Dit komt niet vaak voor. Een zevende is nooit eerder voorgekomen. Ik geloof niet dat de koers zich iets van die statistiek aantrekt. Misschien dat we later met onze kleinkinderen terugdenken aan die 12 groene palen van 2024. Ja dat kwam door de ETF m'n vriend
Oftewel... vrezen is iets waar je geen invloed op hebt en een verkeerde leidraad. Zeg dan, ik verkoop de bende nu en koop het terug op 54.k als de Amerikanen openen. Of rond de 48k over een maand.
Door maar wat te doen ga je ongetwijfeld de boot missen de komende periode:

Ik hoop met je mee dat dát het scenario wordt.Darrell schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:45:
[...]
Gecorrigeerd met 2,5 jaar inflatie is dat niet eens een ath.
Maar goed, laat iedereen maar lekker uitstappen op 69k voor de halving met die huis tuin en keuken TA en er na de halving op 250k weer infomo-en onderweg naar de 420,69k
Pro tip: huidige PF waarde niet aan vrouw of vriendin laten zien. Het zijn net eksters.
Gisteren ging dat hier onbewust maar de eerste euro’s zijn al virtueel uitgegeven
Gisteren ging dat hier onbewust maar de eerste euro’s zijn al virtueel uitgegeven

Ik ook. Wordt alleen een beetje moe van die left translated cycle bs. Want vroegujr deden we nooit een nieuwe ath voor de halving.St@m schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:51:
[...]
Ik hoop met je mee dat dát het scenario wordt.
Als ftx, luna en al die andere rotzooi nooit hadden bestaan had ik wel eens willen zien waar we stonden.
En dit is uiteraard niet persoonlijk naar jou maar een algemene opmerking.
Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Pro tip: huidige PF waarde niet aan vrouw of vriendin laten zien. Het zijn net eksters.

hahah, hier ook, en moet nog steeds aanhoren hoe hoog we stonden op de vorige bull, en wat ik een lul was dat ik niet naar fiat had omgezet....Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Dan was de vorige run op 30k al opgehouden.Darrell schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:54:
[...]
Ik ook. Wordt alleen een beetje moe van die left translated cycle bs. Want vroegujr deden we nooit een nieuwe ath voor de halving.
Als ftx, luna en al die andere rotzooi nooit hadden bestaan had ik wel eens willen zien waar we stonden.
Eigenlijk zitten we dus al midden in de Left Translated Cycle met echt geld. Zonder dat iemand het weet.
De keer dat ik dat deed bleek achteraf op de top van de vorige bull en was het de start van de bear.Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Ik kijk wel uit, daar trap ik dus niet weer in.
Pas als mijn doelen zijn gehaald mag ze kijken.
Ik heb echt geen idee of het bullshit isDarrell schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:54:
[...]
Ik ook. Wordt alleen een beetje moe van die left translated cycle bs. Want vroegujr deden we nooit een nieuwe ath voor de halving.
Ik zit al dicht op ATH in pf waarde, mijn vriendin werd er destijds al wat zenuwachtig van, dus ik houd me angstvallig stil nu.Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
@Alpina als je het aan je vrouw en je vriendin laat ziet dan hoef je je niet druk te maken over de koers op dat moment 
Nog geen nieuwe ATH? Saaaaai
Nog geen nieuwe ATH? Saaaaai

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat gedoe met die *** translated cycles. Lekker belangrijk. Hou nou toch eens op. We gaan nu omhoog. Straks naar beneden, daarna weer omhoog. Of niet. Punt.
Kijk, dát is nog eens een technische analyse.BeyondThunder schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:59:
Dat gedoe met die *** translated cycles. Lekker belangrijk. Hou nou toch eens op. We gaan nu omhoog. Straks naar beneden, daarna weer omhoog. Of niet. Punt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Is toch ook mooi. Het is gewoon zoals crypto is, bipolair as f*ck.Darrell schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:54:
[...]
Elke cycle wordt er om het hardst "this time it is different" geroepen en nu we ineens heel vroeg al heel hard gaan is het ineens een "linksdragende cyclops". Ik vind dat geweldig.
Hier is geen groene staaf tussen te krijgen.BeyondThunder schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:59:
Dit dus.BeyondThunder schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:59:
Ik moet trouwens altijd wel lachen om lui die een TA op shitcoins toepassen.
ik vertel ook niks, ben benieuwd wanneer mijn vrouw opeens meer interesse in me gaat tonenAlpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:

nothing stops this train
Ligt een beetje aan wat je definitie van shitcoins is, op veel alts wil het best goed. Zolang het niet al te obscuur is mbt volume bijvoorbeeld..Wippie1234 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:09:
[...]
Het heet niet voor niks "wife changing money"Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:14:
[...]
Het heet niet voor niks "wife changing money"

In zo'n korte tijd van 51k naar de 57k!
Ik denk dat ik alles vandaag even in stables ga zetten. Vind het wel goed zo. Winst is winst.
Ik denk dat ik alles vandaag even in stables ga zetten. Vind het wel goed zo. Winst is winst.
Nu.nl? Wat dacht je van onze eigen frontpage?knakworst schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 03:24:
56k en 57k. De bullflag op de bullflag van @Taro . 57.5k weerstand.
Morgen weer tijd voor een artikel op nu.nl met de standaard comments. Ponzi. Milieu. Gokken. Straks weer 6 cent.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Darrel ik hoop het van harte. Ik ben van nature meer bear dan bull. Ondanks mijn sterrenbeeld stier ♉. We weten het niet en misschien overheerst de disbelief op dit moment en ben ik te terughoudend. Ik hoorde van de week BlackRock of zon andere funds manager zeggen dat de verwachte ETF inflows eind 2025 op een gigantisch bedrag uit zou komen. Dus als dat idd doorgaat en eind 2025 een top zal bereiken dan kunnen we best zolang doorgaan.Darrell schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:54:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ook hier is ‘not your keys, not your coins’ van toepassing. Zolang ik de keys bezit kan de wederhelft alleen kwijlen voor de vitrines van Jimmy Choo.Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Maar het wordt wel steeds lastiger die impuls te onderdrukken bij haar 😂.
Die is wel erg donker vriend, jouw situatie kennende. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:12:
[...]
ik vertel ook niks, ben benieuwd wanneer mijn vrouw opeens meer interesse in me gaat tonen
Daar heeft ze/hij/hen natuurlijk ook gelijk in.jasper7878 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:55:
[...]
hahah, hier ook, en moet nog steeds aanhoren hoe hoog we stonden op de vorige bull, en wat ik een lul was dat ik niet naar fiat had omgezet....
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik moet zeggen die shitcoins was ik nooit zo van maar nu ik 2x een 500x gepakt heb ben ik er wel blij mee die winsten gooi ik in normale coins.Wippie1234 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:09:
[...]
Dit dus.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ftfy
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
code:
1
| Ik heb 1 van de 10 wallets laten zien staat 2000 euro op en daar vraagt ze maandelijks na de rest laat ik niet zien. |
Nee geen bitcoin die is nu 57k zie hem op de top van de bull 175 doen dat is misschien maximaal een x3 terwijl een KAS of een goede L2 makkelijk x10 of x20 kan doen. Daar verdien ik veel meer mee.
2x een 500x op een inleg van 2x 1000 dollar. Dus nu ben je miljonair?Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:20:
[...]
Ik moet zeggen die shitcoins was ik nooit zo van maar nu ik 2x een 500x gepakt heb ben ik er wel blij mee die winsten gooi ik in normale coins.
Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:22:
code:
1 Ik heb 1 van de 10 wallets laten zien staat 2000 euro op en daar vraagt ze maandelijks na de rest laat ik niet zien.

Die van mij: 'Maar hebt het geld nu toch nog niet?' In de zin van virtuele winst. Dan wil ze het in ieder geval niet uitgevenAlpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:53:
Shitcoins gooi ik max 0,5 sol in joh haha. dus dat is 2x heel hard gegaan en helaas meerdere keren heel slecht gegaan. gemiddeld wel alle winsten in FACT en KAS gestopt.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:25:
[...]
2x een 500x op een inleg van 2x 1000 dollar. Dus nu ben je miljonair?
Haha mooi, gaat hier thuis net zo.. Ik kan 20k in de plus staan, maar ondertussen is dat hele crypto gebeuren gewoon iets waar elke keer geld naartoe gaat, in plaats van andersom..
Houden zo en dan opeens een keer met een Lambo aan komen rijdenNeoflexNL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:29:
Haha mooi, gaat hier thuis net zo.. Ik kan 20k in de plus staan, maar ondertussen is dat hele crypto gebeuren gewoon iets waar elke keer geld naartoe gaat, in plaats van andersom..
Mijn moeder is weer blij. € 1.000 ingelegd rond € 42k, op mijn advies de hele bear diamond hands tot onder de € 16k
… en dan nu € 1.300 waard! Misschien vandaag maar eens de deur uit. Kan ze lekker uit eten ^^
gesprek met leidinggevende alvast inplannen dat ik 1 dag per week minder ga werken? too soon?
nothing stops this train
Leer van je eerste bullrun en ga met pensioen in de 2e bullrun.NeoflexNL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:29:
@Kol Nedra haha, werk jij nog dan?
Allemaal leuk en aardig die hogere koersen maar uitcashen wordt steeds moeilijker.
Dus (micro)whales, iemand ervaring met OTC uitbetaling BTC->vieze Euro/Dollar? Ik vraag dit voor een vriend
Allemaal leuk en aardig die hogere koersen maar uitcashen wordt steeds moeilijker.
Dus (micro)whales, iemand ervaring met OTC uitbetaling BTC->vieze Euro/Dollar? Ik vraag dit voor een vriend
Ik had er 2 nodig om te leren helaas.. En of ik iets geleerd heb, moet nog maar blijken..Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:33:
[...]
Leer van je eerste bullrun en ga met pensioen in de 2e bullrun.
Joh, neem haar mee uit eten en zorg dat ze die diamond hands houdtAlterBridge schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:32:
Mijn moeder is weer blij. € 1.000 ingelegd rond € 42k, op mijn advies de hele bear diamond hands tot onder de € 16k… en dan nu € 1.300 waard! Misschien vandaag maar eens de deur uit. Kan ze lekker uit eten ^^
The Heat is on ! Geile Henk en Wilde Ingrid on the loose soon.
https://www.telegraaf.nl/...ind-2021-tot-boven-57-000Bitcoin vervolgt opmars naar piek sinds eind 2021 tot boven $57.000
Ik verheug me nu al op het shitcoins-shillers seizoen. Dat hier weer ineens leden opduiken met een 12 dagen oud accountje die de mooiste projecten komen aanprijzen, afgeblaft worden door maxi's en scam-herkenners om vervolgens schreeuwend en tierend over jaloezie en "good luck staying poor", in een dwangbuis richting het afvoerputje begeleid te worden.Gipsy King schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:35:
The Heat is on ! Geile Henk en Wilde Ingrid on the loose soon.
[...]
https://www.telegraaf.nl/...ind-2021-tot-boven-57-000
YES schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:38:
[...]
Ik verheug me nu al op het shitcoins-shillers seizoen. Dat hier weer ineens leden opduiken met een 12 dagen oud accountje die de mooiste projecten komen aanprijzen, afgeblaft worden door maxi's en scam-herkenners om vervolgens schreeuwend en tierend over jaloezie en "good luck staying poor", in een dwangbuis richting het afvoerputje begeleid te worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6mPKf2NaYDm8K3vU93qpLzlw.jpg?f=user_large)
ik ga gok ik gewoon tot volgende week de sl omhoog duwen en de take profit weg halen.....of een trailing stop. Kijken wat er gebeurd. 85 it is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En de Cro kaart kan sinds vandaag eindelijk op Apple PayKol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:46:
[Afbeelding]
goede timing? of ff de weak hands afschudden

Zo, jij staat vandaag feest te vieren?JPS schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:13:
Heb ook wat Qubic van Safetrade gehaald, maar dat is inderdaad echt een heel duister handelshol met trage buggy trading software. Prima plek dus om mijn laatste gure Eth stuk te slaan op iets veel moderners
Dikke $Qubic!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ww3Hkimhqqz5uZQGgnETxolf.jpg?f=user_large)
Damn... kom er net achter dat ik minder btc heb dan ik dacht. Daar gaat mijn midweek Landal in oktober..
Zero.
Mijn schoonvader heeft op 40.300 mij 2000 in BTC laten zetten. Jaren geledenAlterBridge schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:32:
Mijn moeder is weer blij. € 1.000 ingelegd rond € 42k, op mijn advies de hele bear diamond hands tot onder de € 16k… en dan nu € 1.300 waard! Misschien vandaag maar eens de deur uit. Kan ze lekker uit eten ^^
Leuke winst nu. Maar het nare is dat je in de loop van de tijd dat geldt toch adopteert als eigen vermogen. Er komt een moment dat hij alles eruit wil halen. Zal een moeilijk moment zijn voor mij
Sorry, ik weet dat sommigen van jullie he-le-maal klaar zijn met die capo... maar persoonlijk blijf ik het hilarisch vinden. Je zou toch zeggen dat dit inmiddels 100% zeker een parodie account is? 
Biggest bull trap I've ever seen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/V6LZJ1Fmif7efIexChLqrkd7.png?f=user_large)
Het feit dat je jezelf *DE* capo van crypto noemt met een plaatje van Vito Corleone is al triest genoegGuere schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:54:
Sorry, ik weet dat sommigen van jullie he-le-maal klaar zijn met die capo... maar persoonlijk blijf ik het hilarisch vinden. Je zou toch zeggen dat dit inmiddels 100% zeker een parodie account is?
[Afbeelding]

Heb je die BTC in dezelfde wallet als je eigen staan? Dan zou ik het ook wel lastig vinden inderdaad. Denk dat als mijn ouders dit zouden willen ik er een aparte hardware wallet voor zou hebben gekocht.technoaddict schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:53:
[...]
Mijn schoonvader heeft op 40.300 mij 2000 in BTC laten zetten. Jaren geleden
Leuke winst nu. Maar het nare is dat je in de loop van de tijd dat geldt toch adopteert als eigen vermogen. Er komt een moment dat hij alles eruit wil halen. Zal een moeilijk moment zijn voor mij
je hebt die toch wel direct verkocht mag ik hopen? en op 18K weer gekocht? dan heb je nu 2K winst voor je zelf te pakken.technoaddict schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:53:
[...]
Mijn schoonvader heeft op 40.300 mij 2000 in BTC laten zetten. Jaren geleden
Ik heb meerdere plekken, maar het overgrote deel heb ik op mijn Ellipal staan. Dat zou dan toch de plek worden waar ik het vanaf wil halen.YES schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:56:
[...]
Heb je die BTC in dezelfde wallet als je eigen staan? Dan zou ik het ook wel lastig vinden inderdaad. Denk dat als mijn ouders dit zouden willen ik er een aparte hardware wallet voor zou hebben gekocht.
Op een Bitvavo heb ik bijvoorbeeld een slordige 3500 staan in meerdere muntjes (geen BTC overigens). Als ik daar die 2500 af haal heb ik "nog maar" 1000. Dat wordt m niet.
Zit zelfs te denken om mijn eigen bankrekening te plunderen mocht hij z'n geld opeisen.
@Bartje-bart Het is op één grote hoop gekomen. In de loop der jaren genoeg trades gedaan, dus mogelijk heb ik er zelf wel iets aan gehad. Als ik kijk naar al het geld wat ik in Crypto heb gestoken sta ik nu wel een paar k in de plus. Daar zal die 2k ook wel een beetje aan bij hebben gedragen.
bij NAGA Pay werkt het ook sinds vandaag lijkt het.AlterBridge schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:48:
[...]
En de Cro kaart kan sinds vandaag eindelijk op Apple Pay! Ja ik zit er nog steeds ^^
ik kreeg €5 gestort op mijn kaart.
ik kan curve black wel stopzetten nu, en zeker omdat bij Hi nu geen rebates meer geeft (lijkt gestopt te zijn)
nothing stops this train
Even een noob vraag. Mijn Metamask in de Firefox browser vraagt ineens on mijn seed ipv wachtwoord. Nu ben ik daar een beetje huiverig voor om die in te voeren. Mijn pc is een dedicated pc met vpn en alles up to date. Iemand hier een mening over?
Daar is iets goed mis.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:09:
Even een noob vraag. Mijn Metamask in de Firefox browser vraagt ineens on mijn seed ipv wachtwoord. Nu ben ik daar een beetje huiverig voor om die in te voeren. Mijn pc is een dedicated pc met vpn en alles up to date. Iemand hier een mening over?
Ik heb de hele bear door voor jullie gekocht. Om de prijs te stutten…GioStyle schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:09:
Haha, crypto kopen voor iemand anders. Dan heb je wel ballen, hoor.
Vreemd, ik zou dat ook niet vertrouwen. Toevallig je wallet adres ergens genoteerd? Dan zou ik eerst eens kijken of je hem op een scanner ding kan checken, of er gekke dingen te zien zijn. Zou sowieso niet zomaar de seed invoeren..zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:09:
Lijkt mij niet de bedoeling.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:09:
Is MetaMask opnieuw geinstalleerd?
Ik neem aan dat je een kopelling met een ledger hebt? Dan zou je nooit je SEED moeten invoeren.
Anders zou het gereset kunnen zijn. In dat geval zou ik op een ander apparaat met 0 verbinding met die ander de SEED opnieuw invoeren en eventueel een nieuwe MM adres aanmaken. Hier nog nooit de SEED opnieuw hoeven invoeren in MM.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!