Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als dit pas de warming up is vrees ik dat ik de piek niet aan ga kunnen.Darrell schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:31:
Dit is slechts de warming up. Beetje rekken en strekken.
[YouTube: 4K | Yoga and Stretching in Bed | Chebyjane]
Idd erg goed. Ook weer volledig spot gedreven dit.Taro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:56:
Opvallend dat de alts nauwelijks meedoen, goed teken.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anyhow ik had wel een stop loss geplaatst voor het geval we moon zouden gaan. Just to be sure.
Nou, blijkbaar was mijn tegenliggende long ietsje hoger dan de short

:strip_exif()/f/image/3FDkDsHEFyYO85Sa4nT9uOue.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet gepland, wel gewenst?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
To sell or not to sell @57K EUR
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zwaar klote. De alts wil ik juist dumpen na een mooie pump. Mijn geduld wordt op de proef gesteld.Taro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:56:
Opvallend dat de alts nauwelijks meedoen, goed teken.
Bullmarket is nog niet eens begonnen hé, ik zou het wel geweten hebbenD_Jeff schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:05:
nu het ongeveer nog 15% is voordat BTC z'n ATH aantikt (in EUR), rijst de vraag:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Price Discovery is where the money is atD_Jeff schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:05:
nu het ongeveer nog 15% is voordat BTC z'n ATH aantikt (in EUR), rijst de vraag:
Professioneel Heftruck Syndroom
Nope. Nog lang niet. Mijn long gaat wel op 58k dicht. Maar das ook meer omdat bybit gaat stoppen helaas.D_Jeff schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:05:
:strip_exif()/f/image/1U1XpEcG0wCKhR2gekhyBUbZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bybit was ie exact 55kWispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:15:
We zaten niet zo ver van de 55k. Maar 45 dollar..
Vraag me af of dit spot aankopen zijn van instituties omdat de OTC voorraden op zijn, is daar al meer info over?anti elppa schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:01:
[...]
Idd erg goed. Ook weer volledig spot gedreven dit.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die zijn nog niet op. Dat gaat nog maanden durenJPS schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:23:
[...]
Vraag me af of dit spot aankopen zijn van instituties omdat de OTC voorraden op zijn, is daar al meer info over?
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 26-02-2024 21:26 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
DE BITVAVO APP HAPERT WEER!
Lets go!
PS: Jongens en meisjes van BitVavo, wat heb ik nou gezegd over shitcoins listen en investeren in de hoofdzaken…!?
Maktub
En welke exchange op tradingview? Sowieso boeit et allemaal niet veel. Ik combineer altijd bybit en coinbase proWispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:22:
[...]
Oh. Wat is betrouwbaarder? Ik kijk op Tradingview.
Betrouwbaarder? Op de ene exchange is het net wat duurder of goedkoper dan de andereWispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:22:
[...]
Gewoon deze: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/anti elppa schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:28:
[...]
En welke exchange op tradingview? Sowieso boeit et allemaal niet veel. Ik combineer altijd bybit en coinbase pro
Dat zei iemand hier paar weken terug.
Op Tradingview was Bybit ook exact 55k...Wispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:22:
[...]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ben voor het klokje gegaan. Maar ik zal even de vrouw lief aankijken of een flufje BTC ook mag.
Dat is de koers van Bitstamp, niet van Tradingview... ;-)Wispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:29:
[...]
Gewoon deze: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/
Website heet weeweeweepunttradingviewpuntcom.iVibes schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:30:
[...]
Dat is de koers van Bitstamp, niet van Tradingview...
Das stamp. Niet echt hoge volume meer. Wel langst lopende. Die moet dus hebben wanneer je lijntjes tot bv 2013 wil trekkenWispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:29:
[...]
Gewoon deze: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/
Coti bijna 30% up vandaag?thierry1982 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:05:
[...]
Zwaar klote. De alts wil ik juist dumpen na een mooie pump. Mijn geduld wordt op de proef gesteld.
Vandaag ook op RTL nieuws:pipapaulus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:48:
Weer een mooie parel in de Telegraaf: ECB-economen waarschuwen: ’Waarde van bitcoin is nul’
https://www.telegraaf.nl/...waarde-van-bitcoin-is-nul
Vooral deze quote is smullen (en totale bs): “ De centrale bank in Frankfurt stelt dat het merendeel van alle bitcointransacties vandaag in het criminele milieu plaatsvindt.”
https://www.rtlnieuws.nl/...zegt-ecb-btc-crypto-nihil
Zero.
Het is ook altijd hetzelfde liedje he, manmanman.Pelox schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:37:
[...]
Vandaag ook op RTL nieuws:
https://www.rtlnieuws.nl/...zegt-ecb-btc-crypto-nihil
Ach, wij weten wel beter
Klopt, tradingview is de king van de charts 📈, maar de input voor die charts komt van de verschillende handelsplatformen... Je kan selluf kiezuh....Wispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:31:
[...]
Website heet weeweeweepunttradingviewpuntcom.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mooi man toestemming vragen aan de vrouw. Heerlijk dat ik dat gezeik niet heb.Jorah_Newstone schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:29:
Damn zat te twijfelen aan een nieuw klokje of flufje BTC vanochtend
Ben voor het klokje gegaan. Maar ik zal even de vrouw lief aankijken of een flufje BTC ook mag.
@Taro even door de zure appel heen bijten. De YouTubers pakken hem ook op.
:strip_exif()/f/image/R4r7exD9UXq61wDdXzYcKhpo.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze heeft zijn zakken al gevuld waarschijnlijk.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kunnen we niet een deal maken, ik hou jullie trades in de gaten terwijl jullie slapen en jullie mijn trades terwijl ik slaap?Taro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:26:
Twijfel wat te doen voor/richting de nacht met de open posities icm bovenkant channel. Vermoed een trailing stop icm stop loss. Dit gaan we niet meer weggeven
Serieuzer; mijn dag begint hier net. Op het moment zou ik niet zo snel meer long gaan. Er komt sowieso nog een dump/shake-out voordat de halving plaats vindt. Je kunt eventueel ook winst pakken en een ladder-entry opstellen (tussen de 50k en 54k)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
+10zwembroek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:49:
[...]
Mooi man toestemming vragen aan de vrouw. Heerlijk dat ik dat gezeik niet heb.
Je kunt beter kippen houdenzwembroek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:49:
[...]
Mooi man toestemming vragen aan de vrouw. Heerlijk dat ik dat gezeik niet heb.
@Taro even door de zure appel heen bijten. De YouTubers pakken hem ook op.![]()
[Afbeelding]
Deze heeft zijn zakken al gevuld waarschijnlijk.
Ja of niet.. die dip zou er komen naar 30k, toen 35k, toen 38k.. daarna 46-48k en nu staan we op 54.5kScuL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:51:
[...]
Kunnen we niet een deal maken, ik hou jullie trades in de gaten terwijl jullie slapen en jullie mijn trades terwijl ik slaap?![]()
Serieuzer; mijn dag begint hier net. Op het moment zou ik niet zo snel meer long gaan. Er komt sowieso nog een dump/shake-out voordat de halving plaats vindt. Je kunt eventueel ook winst pakken en een ladder-entry opstellen (tussen de 50k en 54k)
Ik denk echt dat de combinatie ETF en halving voor een hele gekke verrassing kan gaan zorgen, zie:
JUST IN: BlackRock’s spot #Bitcoin ETF surpasses $1.1 billion in trading volume today.
Ik wacht nog steeds op die dip naar 35-38k😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee, want dan is mijn 5x isolated long morgenochtend een 50x cross longScuL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:51:
[...]
Kunnen we niet een deal maken, ik hou jullie trades in de gaten terwijl jullie slapen en jullie mijn trades terwijl ik slaap?
Ik vermoed dat na het aantikken van de bovenkant van het channel (na een wick erboven), de 47k of 50k in ieder geval nog wordt aangetikt. Dus denk een trailing stop rond 55.3k met bijv. 500 retrace en stop loss, tjah, op basis van de charts rond 52.1k, maarja, dan is een groot deel van de profits al verdwenen dus kan ik beter straks al winst nemen... Lastig dit.Serieuzer; mijn dag begint hier net. Op het moment zou ik niet zo snel meer long gaan. Er komt sowieso nog een dump/shake-out voordat de halving plaats vindt. Je kunt eventueel ook winst pakken en een ladder-entry opstellen (tussen de 50k en 54k)
Die komt zeker niet meer (imo). Maar een re-test van 50k of 48k is zeker nog mogelijksjorremans schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:57:
[...]
Ik wacht nog steeds op die dip naar 35-38k😂
Zet deze maar in je favorieten.Wispe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:22:
[...]
https://aggr.trade/da7q
Komt hier ook vaak voorbij.
Vooral gaaf als je het geluid aan doet ;-)
ps, ik heb hem wel op de 15 minuten staan, anders wordt ik gek.
Nee weet ik, dat niveau gaan we vermoedelijk nooit meer zien. Bedoel meer te zeggen dat ik nu nog extra wilde bijkopen op 46-48k maar dat moment is er ook nog niet geweest en komt wellicht dus ook niet eens meer door de combinatie van ETF en halving wat er aan zit te komenScuL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:59:
[...]
Die komt zeker niet meer (imo). Maar een re-test van 50k of 48k is zeker nog mogelijk
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Toch vind ik de funding nog niet zo hoog. Zeker niet ivm vorige bullruns. Stond et gerust nog 5 tot 10x zo hoogtomtom901 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:11:
Ben benieuwd hoe de vlag er morgen bij staat. Funding hoog, erg overextended aan de buy kant, of het gaat consolideren of ik verwacht nog een terugtest soon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eY2xFi2OahE8BxhG3P1dDJPv.png?f=user_large)
Beide stokken bij de huidige koers optellen = 57k, dus wick tot de blauwe lijn boven het channel:
/f/image/oRAMBjo1Vjmukgp3JM6TgMk6.png?f=fotoalbum_large)
Met dat idee kan ik straks rustig gaan tukken en de posities open laten
Volgende bear market gaat hij dit zeker raken. Iedere beer dropt gewoon 50-90% value van vrijwel iedere coinScuL schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:59:
[...]
Die komt zeker niet meer (imo). Maar een re-test van 50k of 48k is zeker nog mogelijk

nothing stops this train
Daarvoor heb je natuurlijk utxo management gedaan de afgelopen week. 50 sat/vb is niks als de fomo straks echt om de hoek komtbaba420 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:32:
Mempool is ook weer druk met best hoge fees. Jammer dat je vanuit cold storage niet kan verkopen.
Helaas te lui geweest!Domino schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:35:
[...]
Daarvoor heb je natuurlijk utxo management gedaan de afgelopen week. 50 sat/vb is niks als de fomo straks echt om de hoek komt
Heeft iemand ervaring met verkopen via Bl3p en Bitonic? Heeft Bl3p gunstigere tarieven?
Nu ben je weer te lui, je kunt toch even zoeken?baba420 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:40:
[...]
Helaas te lui geweest!
Heeft iemand ervaring met verkopen via Bl3p en Bitonic? Heeft Bl3p gunstigere tarieven?
Wat een getallen... mijn zicht gaat misschien achteruit.... ik wordt er duizelig van als ik ze probeer te lezen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De crypto space veranderd ook gewoon te snel voor een boomer als ik. Geen Binance meer in Nederland, Matic is gerebrand naar POL, geen vanzelfsprekendheid meer dat je met 1 sat/vB je sats heen en weer kan schuiven wanneer je wil etc.Taro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:43:
[...]
Nu ben je weer te lui, je kunt toch even zoeken?
Als je een maandje niet oplet loop je flink achter.
bl3p is goedkoper als het goed isbaba420 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:40:
[...]
Helaas te lui geweest!
uitbraak soon, ja toch?
nothing stops this train
Taro schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:40:
3, 2, 1 ....
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Qny0XaOg0PbbKEliAU7biXiD.gif?f=user_large)
Al die munten zien er verdomd goed uit zo vlak voor de halving. Je wilt niet weten hoe die FIAT op mijn bankrekening tekeer gaat:

Tenzij je er vanuit gaat dat BTC minstens naar 240k gaat en 50k de bodem van de volgende bear wordtbrothermaynard schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:24:
[...]
Volgende bear market gaat hij dit zeker raken. Iedere beer dropt gewoon 50-90% value van vrijwel iedere coin
Ik zou wachten en voor een Porsche Macan gaan.elektriekert schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:22:
Toch maar voor een Enyaq sportline 85kwh gaan als ik het zo zie
11 November 2020 was de eerste inkoop voor ETH op 496 en BTC op 16k. (euro's toen).
Daarna ging alles alleen hard omhoog. Eerst BTC en ETH. We zouden toen de 21W MA nog aantikken voordat alles zou exploderen. Dit bleek niet te gebeuren. Die 21W MA werd pas aangeikt in mei toen we REKT gingen. Ik had een soort van DCA maar was te bang om met meer in te stappen.
We gaan het meemaken. Een beetje afkoelen voor de halving zou niet verkeerd zijn. Anders gaan we in plaats van een LT cycle gewoon een supercycle tegemoet met al die miljarden die in die ETF vliegen. We gaan het meemaken
+200% in de winst t.o.v. 1 jaar geleden.
Mijn 15 euro is er nu 45 waard.
Kan ik mooi Helldivers 2 mee kopen en de democratie verdedigen voor Super Earth!
Ik heb Helldivers 2 natuurlijk al
Inmiddels weer 20 sats/vbyte. Koopje.baba420 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:32:
Mempool is ook weer druk met best hoge fees. Jammer dat je vanuit cold storage niet kan verkopen.
ja leuke game? ik twijfel nog.Slonzo schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:53:
Ah, eindelijk de mijlpaal bereikt waar ik al even op wacht.
+200% in de winst t.o.v. 1 jaar geleden.
Mijn 15 euro is er nu 45 waard.
Kan ik mooi Helldivers 2 mee kopen en de democratie verdedigen voor Super Earth!
spoiler:Grapje hoor.
Ik heb Helldivers 2 natuurlijk al
Ik heb wel Deep Rock Galactic: Survivor gekocht en hele avond gespeeld

nothing stops this train

BTC vs drek....

edit: 55k, op je muil!
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 27-02-2024 02:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit gaat inderdaad wel heel hard. Maar wel een andere situatie met de etf, nog hardnekkerige staatsschulden, hoge inflatie. Ik zie het nu zonniger in.Ray_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 03:37:
Een stijging van 6k in 12 uur voelt wel een beetje oncomfortabel, helemaal op een niveau waar de vorige keer het feestje ongeveer strandde.
Nou en. Een beetje doordrukken en dan rekt het wel, kan je weer verder.Ray_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 03:37:
Een stijging van 6k in 12 uur voelt wel een beetje oncomfortabel, helemaal op een niveau waar de vorige keer het feestje ongeveer strandde.
Ow shit, "verkeerde" zender...
Rekt? Dat woord doen we vandaag niet aan.oNo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 04:47:
[...]
Nou en. Een beetje doordrukken en dan rekt het wel, kan je weer verder.
Ow shit, "verkeerde" zender...
Volgens mij zweven we nu bovenin het kanaal wat @Taro al een tijdje tekent en ergens in november begon. Ben benieuwd of we nog een stukje terugvallen of dat we er eindelijk aan de goeie kant uit schieten.
[ Voor 26% gewijzigd door Ray_ op 27-02-2024 05:44 ]
Alles leuk en aardig maar om nu boven mijn stand te gaan leven is ook weer zoiets....GioStyle schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:35:
[...]
Ik zou wachten en voor een Porsche Macan gaan.
Tenzij ik naar die stand wordt geholpen natuurlijk!
Nouja, met het salaris wat ik verdien is een Macan toch echt wat te gortig!
winst nemen kan altijd, maar is het dan je plan om die winst er echt uit laten voor aankomende 3 jaar tot we weer diep in de beer zitten, of om leuke dingen van te doen?Domino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 06:26:
Ik was eigenlijk van plan om wat winst te nemen rond deze koersen, maar het ziet er best solide uit moet ik zeggen. Keuze dillemma
of denk je over paar weken weer goedkoop in te kunnen kopen?
mocht het het laatste zijn, dan kan je beter niet sellen. Is het het 1e, prima plan.
Ik ga daar net onder de 100k mee beginnen
Weet nu even niet of een long of short handig is. Ik kijk het even aan tot er weer beweging zichtbaar is.
Winst nemen is niet helemaal het goede woord. Ik wilde een beetje swing trading gaan doen, was in de 40~43k range ook prima te doen. Ik laat het maar zitten tot we een paar dagen een nieuwe range vastgesteld hebben.anti elppa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 06:28:
[...]
winst nemen kan altijd, maar is het dan je plan om die winst er echt uit laten voor aankomende 3 jaar tot we weer diep in de beer zitten, of om leuke dingen van te doen?
of denk je over paar weken weer goedkoop in te kunnen kopen?
mocht het het laatste zijn, dan kan je beter niet sellen. Is het het 1e, prima plan.
Ik ga daar net onder de 100k mee beginnen
Wat jij zegt: de echte winst begint rond de 100k. Stick to the plan!
:strip_exif()/f/image/2wOCPBoguc9GL06thpnm8GGS.jpg?f=fotoalbum_large)
Hodl, nu geen hoogtevrees krijgen. Maanden van praten over 69k en beyond. Dan niet nu gaan vrezen dat het te snel gaat.Ray_ schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 03:37:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!