“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Deze metamask niet.Coldcat schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:15:
[...]
Ik neem aan dat je een kopelling met een ledger hebt? Dan zou je nooit je SEED moeten invoeren.
Anders zou het gereset kunnen zijn. In dat geval zou ik op een ander apparaat met 0 verbinding met die ander de SEED opnieuw invoeren en eventueel een nieuwe MM adres aanmaken. Hier nog nooit de SEED opnieuw hoeven invoeren in MM.
Wellicht in een incognito venster doen om evt cookies die roet in het eten kunnen gooien te vermijden.
Lijkt mij niet. Mijn crypto browser (Brave) verwijderd ook alles zodra ik hem afsluit, nog nooit opnieuw de seed in hoeven voeren.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:15:
[...]
Nee niks van dat. Kan het zijn dat mijn anti track alle browser wachtwoorden heeft opgeschoond?
Zie je vreemde activiteit in je wallet als je hem opzoekt via een block explorer? Anders wellicht advies van @Coldcat opvolgen en op andere pc en browser proberen. Daarna nieuwe wallet.
Heb je ook andere wallets waar het zo is?zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:15:
[...]
Nee niks van dat. Kan het zijn dat mijn anti track alle browser wachtwoorden heeft opgeschoond?
Ik heb in al die jaren nooit opnieuw de SEED hoeven op te geven van MM / KEPR / Talisman. Enkel bij het overgaan op een nieuwe PC waardoor je browser gegevens gereset zijn.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
"Biggest bull trap ever"souljah1h schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:19:
"This time is different" zou dat nu ook gelden? Door de komst van de ETF's..
"Left transvestite cycle"
Nee het is net zoals alle andere keren, anders dan vorige keren, dus hetzelfde omdat het ander is. Lijkt me duidelijk.
Dit gaat zo hard straks hier zit mijn grootste bag in. Dit is hetzelfde als toen KAS 0.00075 was en mensen niet kochten totdat KAS gelist werd op verschillende exchanges en nu 0,18 is.Don Guacamole schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:49:
[...]
Zo, jij staat vandaag feest te vieren?
Dikke $Qubic!
[Afbeelding]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ik weet wel dat je voor Metamask altijd eerst een wallet aan moet maken voordat je je Ledger kan koppelen. Mogelijk dat ie de seed phrase van die wallet wilt weten, maar in mijn geval sla ik die nooit op. Als je verder alleen Metamask met een Ledger gebruikt zou ik Metamask gewoon even opnieuw installeren en kijken of je dan weer verder komt.
Ik denk dat je bij hem onderhand wel een DSM V diagnose kunt stellen.Guere schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:54:
Sorry, ik weet dat sommigen van jullie he-le-maal klaar zijn met die capo... maar persoonlijk blijf ik het hilarisch vinden. Je zou toch zeggen dat dit inmiddels 100% zeker een parodie account is?
Biggest bull trap I've ever seen!
[Afbeelding]
Neem eens een kijkje in hetFalastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:26:
[...]
Dit gaat zo hard straks hier zit mijn grootste bag in. Dit is hetzelfde als toen KAS 0.00075 was en mensen niet kochten totdat KAS gelist werd op verschillende exchanges en nu 0,18 is.
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:32:
Heb de seed ingevoerd op een zwaar beschermd device van mijn werk. Funds are safu voor nu.

Dit is toch absoluut geen memecoin joh memcoins hebben geen utility of idee erachter. Pepe, en al die andere ongein noem ik memecoins.Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:36:
[...]
Neem eens een kijkje in het
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Stiekem mis ik Binance wel een beetje. Hopelijk komen ze snel terug.
Volgens deze lijst veel hoger, ruim half miljard, hoogste sinds 13 februariGelukszoekr schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:10:
Gisteren toch maar netto zo'n $250mil net inflow in de ETF's. Niks abnormaals aan.
https://farside.co.uk/?p=997
Ik wilde alleen een lambo…
Heb je überhaupt wel gelezen?Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:38:
[...]
Dit is toch absoluut geen memecoin joh memcoins hebben geen utility of idee erachter. Pepe, en al die andere ongein noem ik memecoins.
Je 500x parels worden daar al gedeeld voordat de betalende shillers er op springen.
Zie: Dit topic is een afsplitsing van de Slowchat topic en is bedoeld om Meme coins en overige (nieuwe) ''shitcoins'' te bespreken.
[ Voor 15% gewijzigd door Alpina op 27-02-2024 10:45 ]
Ik zou zeggen als ~57.5K (fib 0.768) gebroken en ge-retest is.ElkeGaming schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:44:
En wanneer spreken wij van een nieuwe bull markt?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
11% in 24u is overigens wel reden om een beetje op te gaan passen
Al moet ik zeggen dat ik mijn vorige verkooporder van 2 dagen geleden ook nog niet met winst terug heb kunnen kopen
When dip, ik wil meer.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Stel ik verkoop nu mijn ETF en over een uur crasht de prijs. Die ETF is op dat moment eigendom van bv Blackrock, maar ze verkopen de onderliggende BTC pas einde dag. Iemand een idee?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kucoin lijkt veel op Binance (imo) ben er best blij mee, nooit gebruikt maar omdat ik PLU had toch overstag gegaan.souljah1h schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:38:
[...]
Stiekem mis ik Binance wel een beetje. Hopelijk komen ze snel terug.
nothing stops this train
Mooie site, Ik gebruik deze:Mr Ronman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:42:
[...]
Volgens deze lijst veel hoger, ruim half miljard, hoogste sinds 13 februari
https://farside.co.uk/?p=997
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Ik denk dat de verwarring onstaat tussen het woordje flow en inflow
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja die gaat idd netjes, maar wordt nog flink in toom gehouden door dikke sellwalls.Don Guacamole schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:49:
[...]
Zo, jij staat vandaag feest te vieren?
Dikke $Qubic!
[Afbeelding]
Feestvieren pas bij verkoop en niet obv virtuele winst, die les heb ik al lang geleden geleerd
Waarom zou Blackrock pas einde dag verkopen?Stokstaart schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:50:
Hoe vangt Blackrock eigenlijk het koersrisico af nadat een klant zijn ETF's verkoopt?
Stel ik verkoop nu mijn ETF en over een uur crasht de prijs. Die ETF is op dat moment eigendom van bv Blackrock, maar ze verkopen de onderliggende BTC pas einde dag. Iemand een idee?
Het gros van de tijd zullen koop- en verkooporders elkaar afwisselen, dus zal het ze niet direct pijn doen.
Verder denk ik dat ze dit deels afdekken met de marge die ze op iedere verkooptransactie maken.
Toegegeven, ik ben ook wel benieuwd wat een black swan event a la -30% zou doen met Blackrock inderdaad
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nice, mooi linkje dit. Zocht ik al eventjes. Thanks!Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:52:
[...]
Mooie site, Ik gebruik deze:
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Ik denk dat de verwarring onstaat tussen het woordje flow en inflow
Viel op zich nog wel mee met de inflow gisteren dus, niet per sé meer dan vorige week ofzo. Of is de data van gisteren nog niet helemaal verwerkt?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Misschien verkeerd, maar ik begreep dat de balans van een ETF 1 keer per etmaal wordt bijgewerkt. Dus ofwel Blackrock koopt OTC extra BTC bij Coinbase (bij grotere vraag) of ze verkopen (bij afgenomen vraag).Richh schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Waarom zou Blackrock pas einde dag verkopen?
edit: volgens mij is dat ook de reden dat ETF-aandelen soms niet verkrijgbaar zijn. Alle aandelen die de onderliggende assets vertegenwoordigen zijn op zo'n moment uitverkocht.
[ Voor 19% gewijzigd door Stokstaart op 27-02-2024 11:11 ]
Er worden geen BTC verkocht. De ETF traden binnen Blackrock. Dus jou deel aan een andere backrock klant verkocht, die er dat geld voor overheeft.Stokstaart schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:50:
Hoe vangt Blackrock eigenlijk het koersrisico af nadat een klant zijn ETF's verkoopt?
Alle trade van BTC binnen de ETF blijft binnen de ETF. Het zijn de ETF owners die betalen
Nu koopt Blackrock omdat de vraag hoog is (nieuwe inflow).
Er is toch altijd een 'vrije' voorraad ETF's? Wil je zeggen dat de voorraad BTC die Coinbase beheert voor Blackrock NOOIT meer afneemt?Overgeef Dave schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:09:
[...]
Er worden geen BTC verkocht. De ETF traden binnen Blackrock. Dus jou deel aan een andere backrock klant verkocht, die er dat geld voor overheeft.
Alle trade van BTC binnen de ETF blijft binnen de ETF. Het zijn de ETF owners die betalen![]()
BitForex, een prominente crypto exchange uit Hong Kong heeft plotseling de opnamemogelijkheden voor zijn gebruikers gestaakt. Tegelijkertijd reageert het platform niet meer op vragen van gebruikers nadat er slechts een dag eerder tientallen miljoenen dollars van de exchange werden gehaald. Wat is hier aan de hand?
Onverwachte onderbreking van de crypto-handel
Zonder voorafgaande waarschuwing heeft BitForex de opnamen stopgezet, waardoor gebruikers al minstens drie dagen in onzekerheid verkeren. Deze actie kwam nadat on-chain analyses onthulden dat er ongeveer $56 miljoen aan cryptovaluta was onttrokken uit de hot wallets van de exchange, slechts een dag voor de onderbreking. Dit roept ernstige vragen op over de financiële gezondheid en operationele integriteit van de exchange. Het stoppen van de opnames duidt bijna altijd op grote problemen.
[ Voor 92% gewijzigd door BeyondThunder op 27-02-2024 11:18 ]
Ze zullen ooit wel eens verkopen, als dat nodig is.Stokstaart schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:12:
[...]
Er is toch altijd een 'vrije' voorraad ETF's? Wil je zeggen dat de voorraad BTC die Coinbase beheert voor Blackrock NOOIT meer afneemt?
Dus als ze met een overschot aan BTC zitten, dat is nu niet het geval. En dat kan dan één maal per dag, week etc zijn.
En bij een negatieve vraag wordt er dus niet verkocht (outflow)?Overgeef Dave schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:09:
[...]
3000 euro, dat is zo lang geleden, toen zaten we nog in lockdown...FastFred schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:16:
ETH moest even opwarmen maar loopt nu ook op. De 3k EUR voorbij
Gelukkig gaat het hier maar om een paar tientjes.
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Schrok me het apelazarus.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:41:
Ik denk dat mijn nieuwe virusscanner alle wachtwoorden van de Firefox heeft verwijderd. Ik kan het anders niet bedenken. Ben nu goed wakker in ieder geval. Pff..
Achteraf was het redelijk simpel uitgelegd, de extensie was gecrashed (ws met een update oid) en disabled. Dan begin je met een nieuw ‘profiel’.
Je kan het makkelijk zelf testen:
- pak een nieuwe browser
- mm installeren
- nieuwe wallet maken
- extensie disabled zetten
- je moet je seed weer invoeren
Daarom altijd hard wallet. Of op zijn minst goed spreiden als je snel wil kunnen verkopen en verlies je in zo'n geval maar een deel van je pf.BeyondThunder schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:27:
Als ik het allemaal zo lees, dan is het klaar met Bitforex en kunnen we fluiten naar onze centen. Hotbit hetzelfde liedje vorig jaar. Scammers.
Gelukkig gaat het hier maar om een paar tientjes.
Ja, vorig jaar heb ik veel accounts bij CEX-en leeggehaald, Maar die OMI bij Bitforex laten staan. Ach ja. Jammer dan. Er zullen ook gasten zijn die duizenden euro's kwijt zijn.BootjeVaren schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:28:
[...]
Daarom altijd hard wallet. Of op zijn minst goed spreiden als je snel wil kunnen verkopen en verlies je in zo'n geval maar een deel van je pf.
Complimenten voor het gebruiken van dit prachtige woord.
Waar stal je zo'n munt dan? Op de ongure exchanges waar het te verhandelen is? Dat lijkt me eigenlijk nog spannender dan het muntje zelfJPS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:54:
[...]
Ja die gaat idd netjes, maar wordt nog flink in toom gehouden door dikke sellwalls.
Feestvieren pas bij verkoop en niet obv virtuele winst, die les heb ik al lang geleden geleerd. En die verkoop duurt nog wel ff met mijn zakje Qubic.
Ik zat ook al even te kijken.. op die gure exchanges wil ik helemaal geen account eigenlijkYES schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:32:
[...]
Waar stal je zo'n munt dan? Op de ongure exchanges waar het te verhandelen is? Dat lijkt me eigenlijk nog spannender dan het muntje zelf
Ik wacht wel tot het op z'n minst beschikbaar is op Pancake/Sushi/Uni en consorten.
Maar is meer voor het MC topic
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 27-02-2024 11:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Stick to the plan is het toch
HODLLadonna schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:43:
Ik moet nu eigenlijk winst pakken...
Stick to the plan is het toch
Gewoon op de eigen webwallet: https://wallet.qubic.li/YES schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:32:
[...]
Waar stal je zo'n munt dan? Op de ongure exchanges waar het te verhandelen is? Dat lijkt me eigenlijk nog spannender dan het muntje zelf
Bedankt. Dan ben jij diegene die mijn 12k btc heeft ontnomen.Coldcat schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:13:
[...]
Ik heb de hele bear door voor jullie gekocht. Om de prijs te stutten…
ik verwacht een grote weerstand daar, kleine kans dat het in 1x erdoorheen beukt....
$69.420 ook natuurlijk een sellorder
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2024 12:18 ]
nothing stops this train
Waarom het risico lopen met minder Bitcoin over te blijven als je er vanuit gaat dat Bitcoin uiteindelijk nog meer waard wordt.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:16:
mijn eerste winst nemen is rond de 69k
ik verwacht een grote weerstand daar, kleine kans dat het in 1x erdoorheen beukt....
Mijn eerste verkoop moment zou eigenlijk rond de 80k zijn. Echter zijn de bedragen die dagelijks in de ETFs stromen dusdanig hoog dat ik er serieus over nadenk om van die 80k dan maar 120k te maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 27-02-2024 12:22 ]
ja dat is ook zo, verkopen is ook moeilijkNopheros schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:21:
[...]
Waarom het risico lopen met minder Bitcoin over te blijven als je er vanuit gaat dat Bitcoin uiteindelijk nog meer waard wordt.
Mijn eerste verkoop moment zou eigenlijk rond de 80k zijn. Echter zijn de bedragen die dagelijks in de ETFs stromen dusdanig hoog dat ik er serieus over nadenk om van die 80k dan maar 120k te maken.
THETA al gezien? BIEM de BIEM, BIEM, BIEM
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2024 12:26 ]
nothing stops this train
Ik zie nu eigenlijk pas dat je helemaal niet aangeeft weer direct lager terug te willen kopen..Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:25:
[...]
ja dat is ook zo, verkopen is ook moeilijk
Als je zou verkopen om het naar je bankrekening door te zetten dan heb ik niets gezegd.. winst nemen is altijd goed natuurlijk
Ach, je schuift het steeds een stukje op zo te horen, dus waarschijnlijk zit je er met 69k ook nog wel bijKol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:25:
[...]
ja dat is ook zo, verkopen is ook moeilijk
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Plannen maken is nog zo leuk maar je er aan houden is een 2deNeoflexNL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:26:
[...]
Ach, je schuift het steeds een stukje op zo te horen, dus waarschijnlijk zit je er met 69k ook nog wel bij
Maar niemand had verwacht dat er wekelijks een miljard usd in de ETFs zouden stromen. Dat zal natuurlijk zorgen voor een hogere koers, gevoelsmatig is alles onder de 100k te goedkoop maar of dat ook zo uitkomt...
Nopheros schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:21:
[...]
Waarom het risico lopen met minder Bitcoin over te blijven als je er vanuit gaat dat Bitcoin uiteindelijk nog meer waard wordt.
/f/image/JwYGJrhh52qgpt7SEc9TwgTa.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
op $69.420 en op €69.420 wel hoor, voor de memes
0.1% van mijn pf
nothing stops this train
volgens mij gaat die er daar juist als een raket doorheen, op naar een nieuwe ATHKol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:16:
Wie, Wat, Waar...
Als er al een flag gemaakt wordt is het er één van de stierenvariant volgens mij:PoKi schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:40:
bearflag in the making...
/f/image/2DukQyAuPYDDbDUzkUmVaHfh.png?f=fotoalbum_large)
Opwaartse driehoek dus idd bullish 👀YES schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:43:
[...]
Als er al een flag gemaakt wordt is het er één van de stierenvariant volgens mij:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tijd dat we eens uitbreken dan.Vis schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:50:
We zitten al sinds 2009 in een stierenvlag.
Zero.
Bedankt voor je reactie. Zoiets moet het zijn geweest. De security maatregelen zijn hier hoog en ik connect niet met onbekende websites en alleen waar nodig. Maar schrikken was het wel. Normaal gesproken gebruik ik een Ledger maar voor de microcaps pf een aparte Metamask zonder Ledger. Maar kleine portolio's worden groot. Ledger is dan ook geen slecht idee. Het versturen van die troep is op dit moment wel prijzig.Domino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:28:
[...]
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Schrok me het apelazarus.
Achteraf was het redelijk simpel uitgelegd, de extensie was gecrashed (ws met een update oid) en disabled. Dan begin je met een nieuw ‘profiel’.
Je kan het makkelijk zelf testen:
- pak een nieuwe browser
- mm installeren
- nieuwe wallet maken
- extensie disabled zetten
- je moet je seed weer invoeren
Als we in dit tempo doorgaan zetten we deze week nog een nieuwe ATH neer en dan verwacht ik niet dat ie er veel moeite mee gaat hebben.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:16:
Interesse vanuit retail is nog echt laag (Coinbase 388 in app store). Zag gisteren een video voorbijkomen in mijn Instagram feed waarbij mensen op straat werd gevraagd over Bitcoin en gemene deler was "geen idee" en "Bitcoin doet het op dit moment niet goed". Zodra het op ATH staat wordt men weer wakker.
Edit: Om de Coinbase ranking te volgen https://twitter.com/COINAppRankBot
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 27-02-2024 13:01 ]
Dat kan best zijn, maar ik vermoed dat er ook wel veel mensen zijn die een keertje profit willen gaan nemen. Ondanks de halving en EFT zie ik toch de komende tijd wel grote kans dat de koers op en neer zal gaan. Ach, #hodl.jvel92 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:58:
[...]
Als we in dit tempo doorgaan zetten we deze week nog een nieuwe ATH neer en dan verwacht ik niet dat ie er veel moeite mee gaat hebben.
Interesse vanuit retail is nog echt laag (Coinbase 388 in app store). Zag gisteren een video voorbijkomen in mijn Instagram feed waarbij mensen op straat werd gevraagd over Bitcoin en gemene deler was "geen idee" en "Bitcoin doet het op dit moment niet goed". Zodra het op ATH staat wordt men weer wakker.
Nou, ook maar eens een kratje inslaan, buy high en zo.JPS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:50:
[...]
Gewoon op de eigen webwallet: https://wallet.qubic.li/
Heb een wallet aangemaakt, beetje USDT naar een obscure exchange gegooid en Qubic gekocht. Dat is nu onderweg naar de wallet. Duren dat soort transacties lang op deze dikke tech?
Tuurlijk. Maar er is op dit moment voldoende koopdruk om de verkopen te kunnen absorberen.DVDL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:02:
[...]
Dat kan best zijn, maar ik vermoed dat er ook wel veel mensen zijn die een keertje profit willen gaan nemen. Ondanks de halving en EFT zie ik toch de komende tijd wel grote kans dat de koers op en neer zal gaan. Ach, #hodl.
Daarnaast zijn mensen greedy. Volgens mij waren er hier ook best wel een aantal die van plan waren om bij 50K te beginnen met winstnemen. Meesten zijn ondertussen de targets aan het bijstellen.
Daarom hou ik niet echt van browser wallets omdat de browser dan ook echt verantwoordelijk is voor het bewaren van je sleutels. En inderdaad, profiel wijzigen of datamap leegmaken door een ijverige bleachbit en je hebt je seed nodig. Geldt natuurlijk ook voor apps op een tablet of telefoon, maar daar voel je de relatie tussen de app en je gegevens wat meer.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor je reactie. Zoiets moet het zijn geweest. De security maatregelen zijn hier hoog en ik connect niet met onbekende websites en alleen waar nodig. Maar schrikken was het wel. Normaal gesproken gebruik ik een Ledger maar voor de microcaps pf een aparte Metamask zonder Ledger. Maar kleine portolio's worden groot. Ledger is dan ook geen slecht idee. Het versturen van die troep is op dit moment wel prijzig.
Aan de andere kant zal er vast ook een punt te maken zijn voor browserwallets in de software walletmarkt, omdat een hoop beveiligingsmaatregelen dan al door de browser zijn genomen (afscherming enz).
Disclaimer, heb natuurlijk ook MM en een of twee andere doorvoerbrowserwallets.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Absoluut waar, het zou mij niets verbazen als wij binnen 2 maanden een nieuwe ATH neerzetten op de Bitcoin en daarbij misschien nog wel ver erboven. Goed, ik wil er een nieuwe auto uithalen met mijn investering en is het gewoon koppie koel houden, ook bij flinke dumps zoals we vaker hebben gezien voor een halving, waarna zo'n trampolinesprong vaak voorkomt.jvel92 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:05:
[...]
Tuurlijk. Maar er is op dit moment voldoende koopdruk om de verkopen te kunnen absorberen.
Daarnaast zijn mensen greedy. Volgens mij waren er hier ook best wel een aantal die van plan waren om bij 50K te beginnen met winstnemen. Meesten zijn ondertussen de targets aan het bijstellen.
Alwees hes bin.Vis schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:50:
Als het niet lukt kun je je dromen altijd bijstellen:DVDL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:08:
[...]
Absoluut waar, het zou mij niets verbazen als wij binnen 2 maanden een nieuwe ATH neerzetten op de Bitcoin en daarbij misschien nog wel ver erboven. Goed, ik wil er een nieuwe auto uithalen met mijn investering en is het gewoon koppie koel houden, ook bij flinke dumps zoals we vaker hebben gezien voor een halving, waarna zo'n trampolinesprong vaak voorkomt.

Ik wil alleen niet in de file staan tussen al die pro-traders hier

Ethbtc iig sinds 2017Vis schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:50:
:strip_exif()/f/image/uuVglSqIJutCu3UW9QEoytLP.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit dus.jvel92 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:05:
[...]
Inmiddels m’n target behaald en zelfs 35% boven target, het idee was om wekelijks 2,5% van m’n pf van de slechtst presterende token af te romen. Maar ja, dat is nu XAI. En die wil ik niet kwijt
Ja hoorNeoflexNL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:24:
57k incoming!

Een MX-5 is ook goed genoeg hoor,Coldcat schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:19:
[...]
Als het niet lukt kun je je dromen altijd bijstellen:
[Afbeelding]
Ik wil alleen niet in de file staan tussen al die pro-traders hier![]()
[Afbeelding]
Nopheros schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:20:
il capo houdt het maar weer op een bulltrap..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/r4Ce5NLG3eT50fib04aIflOz.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze AI kan wel vingers?
Chinees nieuwjaar. 100%souljah1h schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:19:
"This time is different" zou dat nu ook gelden? Door de komst van de ETF's..
Dit is geen AI, heb deze foto zelf genomen tijdens mijn diensttijd op de Noordpool.
Afzien hoor, behoorlijk koud daar, je moest elkaar daar warm houden.
Half 3 beurs in de states weer open toch, als ze weer zoveel opkopen.. 60K.Wispe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:39:
Gaan we naar 58k?
Half 4 NL'se tijd.DVDL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:41:
[...]
Half 3 beurs in de states weer open toch, als ze weer zoveel opkopen.. 60K.
Wie biedt hoger?DVDL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:41:
[...]
Half 3 beurs in de states weer open toch, als ze weer zoveel opkopen.. 60K.
Volgens mij komen we weerstand tegen uit December 21 (dat was 1 maand na de ATHWispe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:39:
Gaan we naar 58k?
Met het 0.786 fib @57.5 denk ik dat er tussen de 56k-59k wel een box van weerstand zit. Als die eenmaal succesvol doorbroken + getest wordt dan is de volgende halte een magisch getal.
Zou me niets verbazen dat we wat blijven rangen of misschien zelfs weer wat terugvallen. We gaan het zien als de Yanks zo openen.
Please fasten your seatbelts, it's gonna be a bumpy ride.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meer dan jaar geleden ook eens met seed van MM opnieuw moeten invoeren, tot op heden geen rare acties gezien die me vreemd zijn.zwembroek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:41:
Ik denk dat mijn nieuwe virusscanner alle wachtwoorden van de Firefox heeft verwijderd. Ik kan het anders niet bedenken. Ben nu goed wakker in ieder geval. Pff..
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!