I'll be back
Ik, eerder vandaag nog bijgekochtVis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Ongelooflijk wat een shitmarkt het eigenlijk is als je Sol ziet pumpen.. is iedereen die shitzooi van het Solana netwerk vorig jaar vergeten? Vastlopen en dan door een team van engineers on/off gezet moest worden 😌 decentrale bedoeling zeg. Wie koopt deze meuk?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zou me niks verbazen als SBF in de rechtzaal heeft beweerd een wallet met een groot deel van de supply te hebben en de sleutel kwijt is oid
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Henk en Ingrid stappen pas echt in als er een nieuwe ATH is.Gipsy King schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:56:
[...]
Wat er er ook voorn onzin staat , super duper bullish dit. Henk en ingrid , hassan en fatima , nwuko en miamba , chin-yi en chiao-peng gaan nu all in. No doubt !
Je vraagt er zelf om door ze te gebruiken 😀wauskoek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:57:
crap... Bitvavo inlog problemen?
https://twitter.com/SGJohnsson/status/1719051434652487697
Vis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Ongelooflijk wat een shitmarkt het eigenlijk is als je Sol ziet pumpen.. is iedereen die shitzooi van het Solana netwerk vorig jaar vergeten? Vastlopen en dan door een team van engineers on/off gezet moest worden 😌 decentrale bedoeling zeg. Wie koopt deze meuk?
En ik.
Onder de €10/st op Bvv een zwikkie weten te kopen, vlak voor de afgelopen kerst al. Nu beginnen langzaam maar zeker de gespreide sellordertjes (die er dus al 10 maanden staan te wachten) gevuld te raken.
Ik dacht zo: 'Solana heeft enorme opdoffers gehad na die chaos van vorig jaar, maar er zit nog een hoop poet en (al dan niet misplaatst) vertrouwen in, dus die gaat vast nog wel weer een stuk omhoog.'
Ik heb er verder niets mee, maar zo kijk ik er naar.
Als er wat te halen valt, probeert ome TP erbij te zijn.
Verder ben ik geen inhalige geldwolf ofzo.
We zitten hier allemaal voor de pegels tochtoilet_paper schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:26:
[...]
[...]
En ik.
Onder de €10/st op Bvv een zwikkie weten te kopen, vlak voor de afgelopen kerst al. Nu beginnen langzaam maar zeker de gespreide sellordertjes (die er dus al 10 maanden staan te wachten) gevuld te raken.
Ik dacht zo: 'Solana heeft enorme opdoffers gehad na die chaos van vorig jaar, maar er zit nog een hoop poet en (al dan niet misplaatst) vertrouwen in, dus die gaat vast nog wel weer een stuk omhoog.'
Ik heb er verder niets mee, maar zo kijk ik er naar.
Als er wat te halen valt, probeert ome TP erbij te zijn.
Verder ben ik geen inhalige geldwolf ofzo.
Niet om zuur te doen, maar tegenover Bitcoin is het nog geen x2, en als je een tasje sol hebt opgepikt dan is dat vast niet de enige alt die jullie hebben opgepikt, de meeste alts hebben veel verloren tov btc. Ik vraag me af of je onder aan de streep niet alsnog gewoon beter in Bitcoin had kunnen zitten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Fijn gevoel wel
Zeker lastig.: hebzucht is altijd wel een ding..keanu_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:47:
Oef, houd je wallets vast tot aan de bullmarket, dit is nog niets!
Fijn gevoel wel
Aan de andere kant heeft het proberen te swing traden hier eigenlijk alleen maar geld gekost
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hier ook...buy and hodl. En dan de top timen.sjorremans schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:49:
[...]
Zeker lastig.: hebzucht is altijd wel een ding..
Aan de andere kant heeft het proberen te swing traden hier eigenlijk alleen maar geld gekost
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eind 2025 ergens verkopen idd.. en bij een dipje gewoon braaf wat extra kansloze euro’s er in pompenzwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:51:
[...]
Hier ook...buy and hodl. En dan de top timen.
Ik zit voor zo'n 90% van mijn crypto stack in BTC en ETH. Met de rest handel ik op Bybit (margin trading) en probeer ik her en der swings mee te pakken op o.a. Bitvavo. (Op Binance eerder ook, tegen BTC... Ach ja, das war einmal.)Gelukszoekr schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:44:
[...]
We zitten hier allemaal voor de pegels tochgefeliciteerd met deze winst! Een x4 is altijd lekker!
Niet om zuur te doen, maar tegenover Bitcoin is het nog geen x2, en als je een tasje sol hebt opgepikt dan is dat vast niet de enige alt die jullie hebben opgepikt, de meeste alts hebben veel verloren tov btc. Ik vraag me af of je onder aan de streep niet alsnog gewoon beter in Bitcoin had kunnen zitten
Maar dat lukt prima, en kan ik dus, naast de reguliere schommelingen in de markt een beetje passief zitten te volgen, daardoor ook de inhoud van de schatkist vergroten.
Is nog es erg leuk en leerzaam ook.
In het geval van SOL (en soortgelijke swingtrades), plant ik simpelweg erg lage buys (beetje hopende op black swan events a.h.w.) en áls die ooit gevuld worden, plant ik een eind hoger weer sells (geladderd) en dan is het wachten geblazen. Gaat echt niet altijd goed maar met een hoop geduld (niet te gauw kopen met name) gaat dat prima hoor.
En ik houd het daarbij ook bij de wat bekendere coins die doorgaans aardig volume draaien.
Och joh, in die coronadip bijvoorbeeld heb ik daarmee mooie klappers kunnen maken...
't is bijna weer tijd voor zo'n... euh... Nee nee, dat kan écht niet.
Oja MOON!
Dat is alleen als je met perfecte timing gaat handelen toch? Dan moet je wel de juiste keuzes maken. De bottom van BTC was ongeveer $16K en Sol rond de $10. Nu is BTC ruim verdubbeld en sol verviervoudigd. Dus als het je om het geld gaat dan was dat een prima trade. Persoonlijk ben ik niet handig genoeg om die coins de hele tijd heen en weer te schuiven maar een bottom herkennen i.c.m. DCA lukt me wel. Hoofdpotje is wel BTC + ETH.Gelukszoekr schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:44:
[...]
We zitten hier allemaal voor de pegels tochgefeliciteerd met deze winst! Een x4 is altijd lekker!
Ik zie het net als jou. Het gaat mij niet om extra BTC. Een 4x meer fiat is altijd beter dan twee keer meer fiat. Uiteindelijk verkoop je die BTC ook weer. Maar Sol is wel een uitzondering met nog een aantal. Zet je het af tegenover andere shitcoins dat ben je bijna altijd beter af met BTC. In de beer in ieder geval.Sluw schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:19:
[...]
Dat is alleen als je met perfecte timing gaat handelen toch? Dan moet je wel de juiste keuzes maken. De bottom van BTC was ongeveer $16K en Sol rond de $10. Nu is BTC ruim verdubbeld en sol verviervoudigd. Dus als het je om het geld gaat dan was dat een prima trade. Persoonlijk ben ik niet handig genoeg om die coins de hele tijd heen en weer te schuiven maar een bottom herkennen i.c.m. DCA lukt me wel. Hoofdpotje is wel BTC + ETH.
Bullmarkt confirmed.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Er is minder dan 100% stijging nodig tot de ATH! Ongetwijfeld zullen we tussendoor nog wel een REKT gaan, echter volgend jaar November of December 2024 zal de oude ATH weer aangetikt worden!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
130k in 2028 pas???toilet_paper schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:25:
Hij curved de laatste tijd mooi omhoog jong's! Ziet er bullish uit!![]()
(Beetje het sentiment nog wat meer aanwakkeren)
[Afbeelding]
Behoeft neem ik aan verder geen tekst en uitleg, weekly, BTCUSD, van dattum enzo.
Bearish AF!
Tegen die tijd zitten we alweer 3 jaar in een diepe berenmarkt. 12k alweer gehit.
In 2026 nog steeds serverprovlemen bij Bitvavo waardoor statistieken niet bijgewerkt worden en vervolgens aangepast dienen te worden?toilet_paper schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:25:
[Afbeelding]
Behoeft neem ik aan verder geen tekst en uitleg, weekly, BTCUSD, van dattum enzo.
De bottom van die cycle ligt dan wellicht wel rond die zone ja, goeie.Moiety schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:40:
[...]
Tegen die tijd zitten we alweer 3 jaar in een diepe berenmarkt. 12k alweer gehit.
Serieuze analyses passen beter in het nieuws en koersen topic.toilet_paper schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:25:
[Afbeelding]
Just hodl

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En weer rekt. Trap er niet in. Morgen 38k.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 02-11-2023 06:28 ]
ja dit is waarschijnlijk de terug test van de 35.2 zoneknakworst schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:27:
[...]
En weer rekt. Trap er niet in. Morgen 38k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:30:
[...]
ja dit is waarschijnlijk de terug test van de 35.2 zone
#Bitcoin Remains in this range for now. pic.twitter.com/7kJPZT4Lwo
— Daan Crypto Trades (@DaanCrypto) 1 november 2023
snap die twitter post niet, das oude zooi. Of bedoel je dat dat die zone is die waar we nu vanaf de bovenkant op duwen?
Denk meer dat Daan Banaan dit post omdat er gister weinig actie gebeurde na die meeting.anti elppa schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:52:
[...]
snap die twitter post niet, das oude zooi. Of bedoel je dat dat die zone is die waar we nu vanaf de bovenkant op duwen?
lijkt meer op het hunten van longs. Muren zien er nog prima uit alleen de funding rate op vrijwel elke exchange is bovengemiddeld hoog. Niet zo hoog als tijdens laatste 2 maanden van de bullrun uiteraard, maar wel stuk hoger dan de laatste weken. Is natuulijk makkelijk voer. Zijn hoop mensen in een long gestapt gister avond, die gaan nu ongeveer op verlies.r0bb schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:13:
Sinds jaar en dag dat de vroege ochtend staat voor het afromen van de winsten haha.
Die fase waarin je om de twee minuten op je telefoon kijkt. Die fase waarin je al je fiat converteert in SafeInuPoxElon en je keer tien gaat.
Die fase waarin je je niet meer afvraagt in welke kleur je je Lambo besteld, maar hoeveel je er van iedere kleur wil.
Die fase waarin je FOMO het wint van je verstand en je te laat uitstapt.
Maktub
#fomo
Zero.
Heb je instant sepa gekozen? Want dan is het wel binnen in 10 minuutjes, zojuist gedaan.Pelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:22:
Het storten van fiat op kraken duurt met de nieuwe banken wel een stuk langer dan voorheen. Meestal had ik het er binnen 10 min op staan maar nu kan het wel 3 dagen duren.
#fomo
zojuist gedaan, binnen 5 minutenPelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:22:
Het storten van fiat op kraken duurt met de nieuwe banken wel een stuk langer dan voorheen. Meestal had ik het er binnen 10 min op staan maar nu kan het wel 3 dagen duren.
#fomo
Gisteravond geld overgemaakt naar kraken, was met 10 minuten binnen.Pelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:22:
#fomo
Ik heb "normaal" sepa gebruikt. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt.Vis schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:34:
[...]
Heb je instant sepa gekozen? Want dan is het wel binnen in 10 minuutjes, zojuist gedaan.
Zero.
Wat gaan we kopen @Pelox ?Pelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:22:
#fomo
:fill(white):strip_exif()/f/image/z6vx2lTk0Qjxt6y1SKwpheiR.png?f=user_large)
Safemoon is nu heel goedkoop

https://en.coinotag.com/s...its-team-all-the-details/
[ Voor 21% gewijzigd door rjong5 op 02-11-2023 09:32 ]
Nu kan ik weer de Rabobank opgeven. Maar deze bank heeft mijn rekening al meermaals geblokkeerd.. Hoe zal dat gaan als je straks op de top van de bull 420k wilt storten op je rekening,,,
Of ik kan het via Revolut laten lopen, maar ergens voelt dat toch minder safe dan de Rabobank. Vervelend dat je in de wereld van tradfi moet vertrouwen op mensen/bedrijven
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/safemoon-2-0/rjong5 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:31:
[...]
Safemoon is nu heel goedkoop
https://en.coinotag.com/s...its-team-all-the-details/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/safemoon-v2/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/safemoon-inu/
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lvhepcCgBQZRCKKXDMPRX6Hr.jpg?f=user_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zat te denken aan Big Tancook Island in Canada. Maar ze hebben al aangegeven enkel USD te accepterensh4d0wman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:45:
@Gelukszoekr ik weet niet wat je met de winst wil doen. In de bull gekte kun je er vaak vanalles voor kopen, dan heb je de bank niet perse nodig.
[Afbeelding]
https://www.privateisland...scotia/big-tancook-island
Ik heb gisteren geld gestort vanaf mijn Rabo-rekening naar Kraken. Eerste teststorting ging goed, bij de tweede storting (geen groot bedrag) werd mijn rekening direct geblokkeerd.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:37:
Kraken heeft blijkbaar een nieuwe partner waardoor je je bankgegevens opnieuw moet opgeven.
Nu kan ik weer de Rabobank opgeven. Maar deze bank heeft mijn rekening al meermaals geblokkeerd.. Hoe zal dat gaan als je straks op de top van de bull 420k wilt storten op je rekening,,,
Of ik kan het via Revolut laten lopen, maar ergens voelt dat toch minder safe dan de Rabobank. Vervelend dat je in de wereld van tradfi moet vertrouwen op mensen/bedrijven
Blokkade werd overigens opgeheven na een belletje.
Verwijderd
Tnx voor de heads up.rjong5 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:47:
Coinbase heeft weer een nieuwe earn.
12 dollar aan VET
3 klikjes gedaan --> de hele wallet kutzooi overgeslagen --> 2 dollar vet gekregen --> geconverteerd naar GRT.
Laat mijn crypto transacties ook via Revolut lopen, zodat ik de crypto transacties gescheiden houdt van mijn reguliere bankzaken. Maar ook daar zijn wel verhalen van blokkades, ondanks dat Revolut zelf ook wat met crypto doet.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:37:
Kraken heeft blijkbaar een nieuwe partner waardoor je je bankgegevens opnieuw moet opgeven.
Oplossingen als Gnosis Pay zijn ook een optie om te cashen https://gnosispay.com/
Ik doe alleen die vragen- maar lekker hoor, weer $2 erbij!rjong5 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:47:
12 dollar aan VET
Waar te vinden?rjong5 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:47:
12 dollar aan VET
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vreemd, met de oude rekeningnummers van Kraken 'tig keer geld naar Kraken gestuurd met Rabo en nooit problemen. Misschien moeten de nieuwe nog even 'safe' gemarkeerd worden in hun systeem?Bananeman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:55:
[...]
Ik heb gisteren geld gestort vanaf mijn Rabo-rekening naar Kraken. Eerste teststorting ging goed, bij de tweede storting (geen groot bedrag) werd mijn rekening direct geblokkeerd.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Bij Coinbase onder studiebeloningen
Inderdaad weer veel te weinig van. Het flufje dat ik heb heeft inmiddels een x2 aangetikt, toch wel lekker..sjorremans schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:01:
INJ gaat ook wel als een raket, altijd jammer dat je er dan weer te weinig van hebt in je portfolio
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Prachtig ritje mee gemaakt in de vorige bull. Deze beer links laten liggen.keanu_ schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:05:
Inj gaat straks richting de price discovery modus, dit kan echt een mooie worden voor de bullrun
IS DE BULL BEGONNEN??!
IS DE BULL BEGONNEN??!sjorremans schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:53:
[...]
Gisteravond geld overgemaakt naar kraken, was met 10 minuten binnen.
Ja, toch wel hè. boefjes. En dan ook niet zelf even contact opnemen dat je rekening is geblokkeerd. Nee, je mag er zelf achteraan bellen, 20min de wacht staan. Wat een drama zo'n bank. Maar wel vrolijk elke maand €5 in rekening brengen voor het gebruik van een rekeningBananeman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:55:
[...]
Ik heb gisteren geld gestort vanaf mijn Rabo-rekening naar Kraken. Eerste teststorting ging goed, bij de tweede storting (geen groot bedrag) werd mijn rekening direct geblokkeerd.

Dat is jammer. Ik had niet verwacht dat Revolut ook gaat blokkeren als er wat meer dan gebruikelijk binnenkomt.jvel92 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:57:
[...]
Laat mijn crypto transacties ook via Revolut lopen, zodat ik de crypto transacties gescheiden houdt van mijn reguliere bankzaken. Maar ook daar zijn wel verhalen van blokkades, ondanks dat Revolut zelf ook wat met crypto doet.
Oplossingen als Gnosis Pay zijn ook een optie om te cashen https://gnosispay.com/
Dat Gnosis ken ik niet, ga ik me eens op inlezen
QFTGelukszoekr schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:20:
[...]
Ja, toch wel hè. boefjes. En dan ook niet zelf even contact opnemen dat je rekening is geblokkeerd. Nee, je mag er zelf achteraan bellen, 20min de wacht staan. Wat een drama zo'n bank. Maar wel vrolijk elke maand €5 in rekening brengen voor het gebruik van een rekening
Wow belachelijk zeg. Ik gebruik al 7 jaar mijn raborekening voor storten en opnemen.. nog nooit gedoe gehad gelukkig.Bananeman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:55:
[...]
Zero.
Ik heb dit een aantal jaar geleden ook gehad bij de Rabobank... Mijn rekening werd zelf een X-bedrag in de min gezet. Na een belletje en wat uitleg werd alles weer terug gedraaid.Bananeman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:55:
[...]
Overstappen naar een andere bank gaat tegenwoordig vrij makkelijk. Je hebt zelfs iets als https://www.overstapservice.nl/Gelukszoekr schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:20:
[...]
Ja, toch wel hè. boefjes. En dan ook niet zelf even contact opnemen dat je rekening is geblokkeerd. Nee, je mag er zelf achteraan bellen, 20min de wacht staan. Wat een drama zo'n bank. Maar wel vrolijk elke maand €5 in rekening brengen voor het gebruik van een rekening
Ik weet wel dat met bovenstaande praktijken ik nooit bij de Rabobank zou willen zitten. WWFT is bij iedere bank een issue, maar Rabobank gaat wel erg kort door de bocht zodra het crypto-gerelateerd is.
Kleine toevoeging, je saldo blijft gewoon staan. Alleen je besteding limiet gaat naar -400k. Dus je kan niks meer uitgeven.micmulder schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:23:
[...]
Ik heb dit een aantal jaar geleden ook gehad bij de Rabobank... Mijn rekening werd zelf een X-bedrag in de min gezet. Na een belletje en wat uitleg werd alles weer terug gedraaid.
Even extra info voor de mensen die hier geen ervaring mee hebben.
Overstappen is makkelijk, maar... waarheen? Rabo is ruk, maar bij andere (Nederlandse) banken is het volgens mij niet heel veel beter.Ray_ schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:23:
[...]
Overstappen naar een andere bank gaat tegenwoordig vrij makkelijk. Je hebt zelfs iets als https://www.overstapservice.nl/
Ik weet wel dat met bovenstaande praktijken ik nooit bij de Rabobank zou willen zitten. WWFT is bij iedere bank een issue, maar Rabobank gaat wel erg kort door de bocht zodra het crypto-gerelateerd is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat ik nu heb moet het maar gaan doen, dat is inmiddels 55% BTC en verder ADA, Minswap, GLMR en ASTR als (moon)bag die er op z'n vroegst bij een nieuwe BTC ATH uit gaat.
Geen FOMO meer en nog geen 'moet-ik-al-verkopen'-stress, dat komt bij mij pas als we het over tienduizenden gaan hebben. Dan hopelijk deel cashen en deel terug in BTC DCA'en bij de volgende bear.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Je hebt er wel vertrouwen in als je nu al je baan hebt gedumpt...UniMatrix schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
Vroegah, tijdens de vorige en mijn eerste bullrun, haalde ik dan ook meteen INJ en die AI coins en zo waar men hier weer in blijkt te zitten. Maar nu ben ik er een beetje klaar mee, ben mijn baan kwijt en sta nog 60% in de min. Geen green candles meer chasen.
Wat ik nu heb moet het maar gaan doen, dat is inmiddels 55% BTC en verder ADA, Minswap, GLMR en ASTR als (moon)bag die er op z'n vroegst bij een nieuwe BTC ATH uit gaat.
Geen FOMO meer en nog geen 'moet-ik-al-verkopen'-stress, dat komt bij mij pas als we het over tienduizenden gaan hebben. Dan hopelijk deel cashen en deel terug in BTC DCA'en bij de volgende bear.
Tja, daar heb je een punt. Ik zit zelf bij de ING. Ondanks dat ze regelmatig in het nieuws komen met storingen heb ik zelf zelden problemen ondervonden. Ik ben 1 keer gebeld over een transactie. Die modus operandi spreekt mij toch wat meer aan dan rücksichtslos een rekening blokkeren waarna je er zelf achteraan moet bellen omdat je anders niet meer bij je geld mag.Richh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
[...]
Overstappen is makkelijk, maar... waarheen? Rabo is ruk, maar bij andere (Nederlandse) banken is het volgens mij niet heel veel beter.
Zelfde verhaal hier gelukkig, vanaf 2017 in crypto en al die jaren nooit gedoe gehad met de Rabobank.Pelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:21:
[...]
Wow belachelijk zeg. Ik gebruik al 7 jaar mijn raborekening voor storten en opnemen.. nog nooit gedoe gehad gelukkig.
Komt misschien ooit wel wanneer je een paar tonnetjes laat uitcashen
Ja, dat is mijn punt inderdaad. Welke bank dan? Ze moeten zich allemaal aan dezelfde wet houden. Dus als er 420k binnenkomt gaan ze allemaal vragen stellen.Richh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
[...]
Overstappen is makkelijk, maar... waarheen? Rabo is ruk, maar bij andere (Nederlandse) banken is het volgens mij niet heel veel beter.
Gewoon meerdere banken hebben, dan heb je weinig last als 1 bank even on-hold staat.Richh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
[...]
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:28:
[...]
Je hebt er wel vertrouwen in als je nu al je baan hebt gedumpt...

En nu moet ik eigenlijk aan mijn bijscholing cybersecurity maar zit ik weer de SC en cointrackr te F5'en
Instant pakken dus.. waarom heb je voor "normaal" gekozen dan? Heeft toch geen voordelen?Pelox schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:59:
[...]
Ik heb "normaal" sepa gebruikt. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt.
Voordeel is dat je na omscholing nooit meer werkloos bent #greyhatUniMatrix schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:32:
[...]
En nu moet ik eigenlijk aan mijn bijscholing cybersecurity maar zit ik weer de SC en cointrackr te F5'en
* sh4d0wman zet snel een sleeve over de Lockbit tattoo

Mocht iemand naast de pot pissen met VET, ik heb nog wel wat zakken staan

Geen idee.. ik dacht ik probeer die andere bank eens..Vis schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:34:
[...]
Instant pakken dus.. waarom heb je voor "normaal" gekozen dan? Heeft toch geen voordelen?
Zero.
Goede zet, heb ETH ook ingeruild voor ADAUniMatrix schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
Vroegah, tijdens de vorige en mijn eerste bullrun, haalde ik dan ook meteen INJ en die AI coins en zo waar men hier weer in blijkt te zitten. Maar nu ben ik er een beetje klaar mee, ben mijn baan kwijt en sta nog 60% in de min. Geen green candles meer chasen.
Goede set ADA heb ik ook ingeruild voor die ETH
Precies. Ik zit al mijn hele leven bij Rabo, stap met liefde en plezier over maar kan zo 123 niet inschatten waar het dan veel beter is. Het zou in ieder geval al helpen als de potentiële nieuwe bank niet direct mijn rekening blokkeert bij het minste of geringste.Richh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:26:
[...]
Onderdeel van de WWFT is het tegenhouden van verdachte transacties. Het probleem is dat die wet er is gekomen zonder dat er is bepaald hoe hij moet worden nageleefd. Iedere bank zit nu te stoeien met diezelfde vraag: hoe handhaaf ik deze richtlijnen zonder in te leveren aan de service naar de klant?Gelukszoekr schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:31:
[...]
Ja, dat is mijn punt inderdaad. Welke bank dan? Ze moeten zich allemaal aan dezelfde wet houden. Dus als er 420k binnenkort gaan ze allemaal vragen stellen.
Je bent nu als bank dus verplicht transacties te controleren en verdachte zaken tegen het licht te houden om maar illegale geldstromen te voorkomen. Doe je dit niet goed, krijg je een (forse) boete.
Dat is gewoon niet te doen, het is continu zien te balanceren tussen risico's en ik denk dat de Rabobank het schuifje iets teveel naar links of rechts heeft gezet om het maar op safe te spelen: 'Oh, een tegenrekening op naam van een crypto exchange? Rode knop'.
Ik voor BTC
ETH zie ik (famous last words:) niet zoveel meer doen t.o.v. BTC, na de overgang naar POS zijn er weinig prijsopdrijvende ontwikkelingen te verwachten volgens mij.
Gewoon 5 cent aan $vet versturen naar een willekeurig eth adres werkt ook denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:57:
[...]
Tnx voor de heads up.
3 klikjes gedaan --> de hele wallet kutzooi overgeslagen --> 2 dollar vet gekregen --> geconverteerd naar GRT.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!