EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 01-11-2023 09:56 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Pinsa op 01-11-2023 09:56 ]
Zo lang is het nog niet toch, heeft veel langer rond de 15 gehangen volgens mij, te lui om op te zoekenPinsa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:52:
Is BTC een stable geworden? Come on do something
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Volgens mij bijna 2 maanden, met af en toe een uitschieter van korte duur naar 18kJDx schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:00:
[...]
Zo lang is het nog niet toch, heeft veel langer rond de 15 gehangen volgens mij, te lui om op te zoeken
precies. Dit is heel normaal. En juist heel hard nodig. Zo bouwen een mooie basis. Dit alles is ook in lijn met een mooie bullflag. Sowieso binnen 7 dagen actie. Maar waarschijnlijk al eerderJDx schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:00:
[...]
Zo lang is het nog niet toch, heeft veel langer rond de 15 gehangen volgens mij, te lui om op te zoeken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het voelt een beetje als de bandjes opwarmen bij F1. Beetje wigwaggen rond 1 snelheid en dan gaan.anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:10:
[...]
precies. Dit is heel normaal. En juist heel hard nodig. Zo bouwen een mooie basis. Dit alles is ook in lijn met een mooie bullflag. Sowieso binnen 7 dagen actie. Maar waarschijnlijk al eerder
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
exact dit. En op dit soort momenten gaat al die dunne drek shitcoin meuk weer beetje up. Als btc zo weer uitbreekt gaat die troep weer rekt in btc pairJDx schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:11:
[...]
Het voelt een beetje als de bandjes opwarmen bij F1. Beetje wigwaggen rond 1 snelheid en dan gaan.
anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:14:
[...]
exact dit. En op dit soort momenten gaat al die dunne drek shitcoin meuk weer beetje up. Als btc zo weer uitbreekt gaat die troep weer rekt in btc pair

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:14:
[...]
exact dit. En op dit soort momenten gaat al die dunne drek shitcoin meuk weer beetje up. Als btc zo weer uitbreekt gaat die troep weer rekt in btc pair

Dank u voor deze zalvende woorden eerwaarde Elppa
zonder fud zie ik het niet gebeuren. Aan de andere kant prima verder ook, zit long sinds ver onder de 30kzwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:32:
[Afbeelding]![]()
Maar eerst een liquidity grab.
[Afbeelding]
Haha, deze afbeeldingen komen bij bekend voorzwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:32:
[Afbeelding]![]()
Maar eerst een liquidity grab.
[Afbeelding]
Die zijn van mijn youtube en discord vriend "de ton van john"
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een van de weinige mensen die ik volg en serieus neem. Al bekijkt hij alles vanuit een traders oogpunt. Dus zit hij vaak short term goed.sjorremans schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:41:
[...]
Haha, deze afbeeldingen komen bij bekend voor![]()
Die zijn van mijn youtube en discord vriend "de ton van john"
Ehm... we weten in ieder geval dat er een meeting is.Moiety schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:16:
[...]
Gevonden! Bedankt Moiety![]()
https://www.sec.gov/os/su...ct-notice-closed-11022023
Wat daar in besproken wordt is me nog volstrekt onduidelijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Is ook pure speculaasieMicroWhale schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:58:
[...]
Ehm... we weten in ieder geval dat er een meeting is.
Wat daar in besproken wordt is me nog volstrekt onduidelijk.

pletter schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:52:
Dooie boel hier doet Bitcoin het niet zo goed of zo.
Er is hoop je kunt nu bellen.
phone number for all the xrp nonbelievers, get a pen and write it down...
222-2late4u!
#XRP
🤣
#XRP monthly close is tomorrow, & still w/in the Symmetric Triangle. If we can have a confirmed breakout, Green Box would be the target! Patreon/Discord - will post a DETAILED update tomorrow (5 charts!)
— JD 🇵🇭 (@jaydee_757) 30 oktober 2023
Retweet/Like for Monthly chart update on Twitter & Tradingview tomorrow!… pic.twitter.com/AKdGO3Mfxq
Bitconneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect
Zit trouwens long in Solana, sinds juni '22
Je long staat nu dus bijna op winst?loewie1984 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:35:
Leeft Carlos nog?
Bitconneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect
Zit trouwens long in Solana, sinds juni '22
Edit: Serieus en niet lullig bedoeld overigens, vraag me af waarom je zo lang een long in de min laat lopen. Een long open houden kost toch geld? (Ik heb geen verstand van short en long.. Ik koop hodl en verkoop alleen maar)
[ Voor 30% gewijzigd door Acidrain op 01-11-2023 13:36 ]
https://casper.network/en...UFNxril6JLUJia_vvDoqZbm78
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 01-11-2023 13:25 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nee 1e lijn was 34770. 2e lijn zit op 35.160. Daarna gaat alles los
Dan is 37/38K wel een hele grote mogelijkheid inderdaad, kom maar op!anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:56:
[...]
nee 1e lijn was 34770. 2e lijn zit op 35.160. Daarna gaat alles los
DVDL schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:20:
35K! Babes please.

Haha idd, 35.2K even aangetikt en nu dippen maarzwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:27:
Precies de liquidity gepakt ...nu naar de 31k.
acht de kans echt miniscul dat we uit die bullflag gaan vallen. Dus lager dan 34.1, wellicht wick naar 33.9 acht ik extreem kleinsjorremans schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:29:
[...]
Haha idd, 35.2K even aangetikt en nu dippen maar
denk het ook, eerder eerst regio van de 38K opzoeken en vanaf daar wellicht een goede en stevige correctie richting de 30k regioanti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:32:
[...]
acht de kans echt miniscul dat we uit die bullflag gaan vallen. Dus lager dan 34.1, wellicht wick naar 33.9 acht ik extreem klein
33.911anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:32:
[...]
acht de kans echt miniscul dat we uit die bullflag gaan vallen. Dus lager dan 34.1, wellicht wick naar 33.9 acht ik extreem klein
nee hoor, dit soort actie zorgt voor afbreken van de muren. Kans volgende keer is dan weer groter. Besef je ook dat als die 35.2 breekt dat we heel rap richting de 38 39k regio kan gaan.
je ziet nu iig mooi dat luchtledige stuk naar boven. Heb je dat ding ook met schaal tot 40k?
Dit “ding” vind je ook in de app: coinglassanti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:43:
[...]
je ziet nu iig mooi dat luchtledige stuk naar boven. Heb je dat ding ook met schaal tot 40k?
thanksMoiety schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:44:
[...]
Dit “ding” vind je ook in de app: coinglass
wel jammer dat je niet de schaal aan kan passen. Ik kan nu alleen de zone naar 40k zien als ik hem op jaar zet, maar dan is het detail niveau extreem bagger en kan je er nog niets mee
Eens, misschien een technische beperking?anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:48:
[...]
thanks
wel jammer dat je niet de schaal aan kan passen. Ik kan nu alleen de zone naar 40k zien als ik hem op jaar zet, maar dan is het detail niveau extreem bagger en kan je er nog niets mee
anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:43:
[...]
:strip_exif()/f/image/Lt70UQLNsFMRAovEeDMdgWMF.jpg?f=fotoalbum_large)
geen idee. Moet verder wel zeggen dat het voor een gratis versie wel 1 vd betere heat maps is. Nouja, ik geef heat maps al 3 jaar niet veel aandacht meer, dus wellicht is het niet bijzonder verder.
Lijkt mij dat je met al die bots, de heatmap spontaan van groen naar donkerrood gaat 😀anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:57:
[...]
geen idee. Moet verder wel zeggen dat het voor een gratis versie wel 1 vd betere heat maps is. Nouja, ik geef heat maps al 3 jaar niet veel aandacht meer, dus wellicht is het niet bijzonder verder.
Volgens mij wel.anti elppa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:58:
[...]
nice, dat is ook een prachtige plaat zo. Eigenlijk nog duidelijker dan een heatmap. Is dat is van alle exchanges samen?
https://www.decentrader.com/liquidity-maps/?coin=btc
Ja daarom kijk ik niet veel meer naar heatmaps. Eigenlijk geld hetzelfde voor het spot orderboek. Alleen bij gdax (coinbase pro) heb je er nog wat aan (zitten vaak de grote jongens kwa spot aankopen)zenith schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:59:
[...]
Lijkt mij dat je met al die bots, de heatmap spontaan van groen naar donkerrood gaat 😀
:strip_exif()/f/image/4nxL5WqqmIQ7smFYBORPoVVu.jpg?f=fotoalbum_large)
https://coingape.com/mark...atters-10-months-barrier/Solana Price Prediction As $SOL Recovery Shatters 10-Months Barrier; Is $50 Next Target?
[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 01-11-2023 15:43 ]
SOL&INJ gaan wel lekker ja
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 01-11-2023 15:58 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Ongelooflijk wat een shitmarkt het eigenlijk is als je Sol ziet pumpen.. is iedereen die shitzooi van het Solana netwerk vorig jaar vergeten? Vastlopen en dan door een team van engineers on/off gezet moest worden 😌 decentrale bedoeling zeg. Wie koopt deze meuk?

ja niet normaal he?? echt te bizar voor woordenVis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Ongelooflijk wat een shitmarkt het eigenlijk is als je Sol ziet pumpen.. is iedereen die shitzooi van het Solana netwerk vorig jaar vergeten? Vastlopen en dan door een team van engineers on/off gezet moest worden 😌 decentrale bedoeling zeg. Wie koopt deze meuk?
Verbaasd mij ook, en al helemaal bij ADA. :-)Vis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Dergelijke shitcoins doen het goed in Zuid Korea bijvoorbeeldVis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Ik heb liever vanaf nu gewoon alles moon net zo lang tot ik verdrink in die gore fiat en de rest van mijn leven op een bounty-eiland kan leven. Maar ieder z'n keus.zwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:55:
Een diepe correctie van Bitcoin die alle alts even goed rekt laat gaan gevolgd door een snelle opleving van Bitcoin zou wel goed zijn voor de markt denk ik. Dat mijn Astar dan ook de vernieling in wordt gezogen maakt me niet uit.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Puur eigenbelang ook.St@m schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:05:
[...]
Ik heb liever vanaf nu gewoon alles moon net zo lang tot ik verdrink in die gore fiat en de rest van mijn leven op een bounty-eiland kan leven. Maar ieder z'n keus.
Het meeste geld staat hier nog langs de zijlijn....
bye bye bitcoin
~ Even een belangrijke update ~
— Madelon Vos (@MadelonVos__) 1 november 2023
Sinds de aankondiging van mijn zwangerschap in september hebben we zo veel mooie en lieve reacties van jullie mogen ontvangen. Dankjewel daarvoor!
Terwijl ik me enoooorm verheug op de komst van een nieuw leven, zijn wij ondertussen gewoon bezig… pic.twitter.com/C1p1CRls9p
nothing stops this train
Waarom kopen die Zuid Koreaantje hun eigen Icon (ICX) eigenlijk niet ?Moiety schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:03:
[...]
Dergelijke shitcoins doen het goed in Zuid Korea bijvoorbeeld
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/icon/
[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 01-11-2023 16:12 ]
Zijn vrouw doet ten minste wat met crypto, valt ook wat van te zeggen
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 01-11-2023 21:29 ]
Daar word ik niet warm of koud van. Ieder zijn hobby.Gipsy King schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:13:
[...]
Zijn vrouw doet ten minste wat met crypto, valt ook wat van te zeggen!
Mijn vriendin doet het tegenovergestelde. Geeft alles uit aan kleding, nagels, nepwimpers, blondering en de hele shit haha. Een collega van haar heeft net der bek opgespoten. Het leek haar ook wel wat. Maar moet ze lekker zelf weten. Vandaar dat wij wel elk een eigen rekening hebben.
ik las hier wat anders.....zwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:20:
[...]
Een collega van haar heeft net der bek opgespoten.
Best nice.zwembroek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:20:
[...]
Daar word ik niet warm of koud van. Ieder zijn hobby.
Mijn vriendin doet het tegenovergestelde. Geeft alles uit aan kleding, nagels, nepwimpers, blondering en de hele shit haha. Een collega van haar heeft net der bek opgespoten. Het leek haar ook wel wat. Maar moet ze lekker zelf weten. Vandaar dat wij wel elk een eigen rekening hebben.Maar goed we hebben het samen ook goed.
:strip_exif()/f/image/YejZ7ID7ZO7IGT0JVQDa6seX.jpg?f=fotoalbum_large)

Zou ik het verkeerd begrepen hebben? Damn...

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik wist niet dat BTC de afgelopen weken op 15.000 euro stondDe afgelopen weken verdubbelde de koers tot ruim 30.000 euro

Wat er er ook voorn onzin staat , super duper bullish dit. Henk en ingrid , hassan en fatima , nwuko en miamba , chin-yi en chiao-peng gaan nu all in. No doubt !
Pelox schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:08:
Fijn... kom er eindelijk achter dat er een nieuw topic is...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5XoZQCBunE9DroCGHLyKatuk.gif?f=user_large)
🐳🦈 #Cardano has hit a major dormant coin activity milestone. Monday marked the highest amount of older wallets moving $ADA since April, 2022, indicating more coins are moving back into circulation. 100K-10M $ADA wallets are also accumulating again. https://t.co/TwwQkHZbzA pic.twitter.com/kDjntuV7AS
— Santiment (@santimentfeed) 31 oktober 2023
Dat heb ik nou altijd als jij over die spot onderbroeken begint

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Precies dit! Of heb je toch stiekem wat gekocht ?Vis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:57:
Niemand gebruikt de dikke tech echt en er is de laatste tijd veel positief nieuws geweest. Ik ben blij met m’n solletjes 😇 heb eindelijk het gevoel goed voorbereid aan de bull te kunnen beginnen. De vorige te laat ingestapt en te veel naar influencers geluisterd (wel winst gemaakt) en die daarvoor de top ingestapt 😭Pinsa schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:38:
[...]
Precies dit! Of heb je toch stiekem wat gekocht ?
Welkom terug Henk, heb je gemist sinds november ‘21!Pelox schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:08:
Fijn... kom er eindelijk achter dat er een nieuw topic is...
Maktub
Mooi man, dikke tech.
Ik zat nog in topic 14.. die markt is echt dood dacht ik nog.MrMrq schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:34:
[...]
Welkom terug Henk, heb je gemist sinds november ‘21!
Zero.
Tijd om te verkopen?Don Guacamole schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:35:
Dus, men neme een coin die lekker centraal is, af en toe even vastloopt, nog gedumpt gaat worden door ftx en zie, al een x4 dit jaar.. begin van t jaar onder een tientje en nu $40+…
Mooi man, dikke tech.
Zero.
had ik maar.....
nothing stops this train
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zit er ook niet voor de tech in en zeker niet bij zo,n k*t chain als solana, vergeet niet dat veel mensen hun geld hebben zien verdampen na die hack of met verlies verkocht hebben.Sluw schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:32:
[...]
Niemand gebruikt de dikke tech echt en er is de laatste tijd veel positief nieuws geweest. Ik ben blij met m’n solletjes 😇 heb eindelijk het gevoel goed voorbereid aan de bull te kunnen beginnen. De vorige te laat ingestapt en te veel naar influencers geluisterd (wel winst gemaakt) en die daarvoor de top ingestapt 😭
Hell no , wont burn myself on musk stuff.
Bron?Vis schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:43:
De devs van Solana en FTX gangstertjes zijn hun exit liquidity aan het oppompen, dus verkoop snel uw bags voordat je weer onder water staat.
Denk dat we (qua alts) wel een leg up gaan
[ Voor 37% gewijzigd door keanu_ op 01-11-2023 19:39 ]
Nu al?wauskoek schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:57:
crap... Bitvavo inlog problemen?
Zero.
Ja inderdaad.. nu al.. Dat er sites plat gingen met de run enkele jaren geleden kon ik mij dat nog wel iets bij voorstellen.
Zorgt er precies voor dat mensen niet hebben kunnen sellen op de Sol piek @44 eur. Nu weer mooi 41 eur. Boevenbende.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!