“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Henk en Ingrid hebben alleen in het weekend tijd.Wippie1234 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 00:38:
COTI bijna op 100% in 1 week. Opmerkelijk dat deze juist in het weekend zo hard gaat
GLM, AGIX, FET, RNDR, OCEAN, GRT en nog een stuk of 5 die het misschien iets minder deden maar toch + 5 %. En tja, was puur en alleen omdat Ingrid mij dit adviseerde.Volgens haar zijn de schrijvers die AI gebruiken de domste maar komen het meest intelligent over.
BTC is zich aan het opwarmen, maar moet eerlijk zeggen....Tis wel een oude diesel hoor. Maar goed, als ie opgang komt, zullen we (?) daar ook de walmen van ruiken
Met ETH is het net zoals zijn founder. Zolang hij jeugdpuistjes heeft, zullen mensen ervoor vallen. Daarna is het een drekkerige altcoin die ondanks, of dankzij, zijn beperkte skills, een al vergane glorie heeft neergezet.
Disclaimer: Dit is zonder AI of WordPerfect getypt en puur en alleen door mij gecreeerd. Eventuele fouten in deze tekst, of nadelige consequenties voor de lezer of wie dan ook, zullen nooit, nimmer, en nooit niet, verhaald kunnen worden op mij. Ik ben Urbanus. Wtf!
En zure BTC believers...jullie hebben gelijk. Altijd. (in jullie eigen wereld)
Komop dan ETH, even door 3030 en het gas kan erop:tomtom901 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:21:
[...]
Zit nog wel meer in het vaatje denk ik
3026 nu........gaat moeizaam.tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 03:23:
[...]
Komop dan ETH, even door 3030 en het gas kan erop:
Owwww bijna. Nu 3029.19
Done..........3030.9
and going strong

en verkocht. Tijdstip is kennelijk niet goed, maar dit is krachteloos.Ik zet wel buy order rond de 2700
[ Voor 30% gewijzigd door Urbanus op 25-02-2024 03:49 ]
$2700? /BanUrbanus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 03:27:
[...]
3026 nu........gaat moeizaam.
Owwww bijna. Nu 3029.19
Done..........3030.9
and going strong
en verkocht. Tijdstip is kennelijk niet goed, maar dit is krachteloos.Ik zet wel buy order rond de 2700
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik klaag nietWippie1234 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 00:38:
COTI bijna op 100% in 1 week. Opmerkelijk dat deze juist in het weekend zo hard gaat
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 25-02-2024 07:09 ]
Die houd ik vast tot boven de ATH.. mooie gains wel.souljah1h schreef op zondag 25 februari 2024 @ 07:05:
[...]
Ik klaag nietwel tijd om wat winst te nemen nu.
Op dat goud stukje na, verstandige belegger.Pinsa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:53:
Zucht krijg dit net doorgestuurd van een belegger word hier toch zo ziek van…
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben er ook uit op 3035 vanaf 2901 en BTC uit op 51830 vanaf 51k. vannacht gingen mijn alerts af en alle spot en futures gesloten. Van de week wat spot gekocht op die dump voor of een korte termijn trade naar 303x of meer lange termijn. Die 303x kwam lekker snel.Urbanus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 03:27:
[...]
Owwww bijna. Nu 3029.19
Done..........3030.9
Ik had twee dagen geleden ook zoiets. Een trade opgestart op DYDX toen de koers pal op support (BSB) stond. Vervolgens trailing stop ingezet op 0.2 en ik werd wakker met dikke pegels in mijn accounttomtom901 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:04:
[...]
Ik ben er wel blij mee, gisteren long gegaan en vandaag in de nieuwbouw aan de slag gegaan en niet naar de koersen gekeken. Toen ik in de bouwmarkt stond voor een nieuwe trekveer pas gezien dat de TP’s gehit zijn.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nvidia $NVDA vs Intel $INTC: 2014 to today pic.twitter.com/NqUFZpQMjE
— Evan (@StockMKTNewz) 24 februari 2024
wordt ook Bitcoin genoemd waarom het stijgt...
geen idee of dit waar is, maar mining heeft denk ik wel een bijdrage bij gedaan...
nothing stops this train
Remember how silly it gets pic.twitter.com/KTiKFK7T8g
— feelpain (@flipjpeg) 24 februari 2024

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dione new ath. Proficiat aan de trouwe holders. Had met mijn laffe tengeltjes al lang verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 25-02-2024 10:52 ]
Flufje Atom wat vrijgekomen was uit staking, in GTIA & CGPT vorige week weggezet....
Urbanus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 03:27:
[...]
Owwww bijna. Nu 3029.19
Done..........3030.9
and going strong
Have fun staying poor.tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 08:13:
[...]
Ik ben er ook uit op 3035 vanaf 2901 en BTC uit op 51830 vanaf 51k. vannacht gingen mijn alerts af en alle spot en futures gesloten. Van de week wat spot gekocht op die dump voor of een korte termijn trade naar 303x of meer lange termijn. Die 303x kwam lekker snel.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7Zq2mE6ZJmIF112KE6c3sTeJ.gif?f=user_large)
Ja, dat was wel ff een goeie dip. Heb wel 50% eruit gedaan op 0,0045, omgezet naar Nolus, 1 van de andere rarestone parels. Heeft een mc van 16M, dus leek me wel een gokje waard. Hoor niks meer over $dione dus laat alleen een kleine moonbag staan tot in de bull.Alpina schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:23:
@Don Guacamole
Dione new ath. Proficiat aan de trouwe holders. Had met mijn laffe tengeltjes al lang verkocht.
Denk dat ik op een dipje van Coti wacht.
Haha nee hoor mijn Trezor en Ledger staan vol met baas. Alleen deze flluf was voor een swing trade en dat is gelukt
Niet zo organisch als die AI muntjes maar toch.
Niet persoonlijk opvatten, maar ik wil hier graag wat over zeggen.poekiepoes12 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:09:
Zo, ADA eruit gebonjourd op equal. Gebeurde me te weinig.
Hier gaat het naar mijn idee mis met je investeringen. En jouw post is een voorbeeld, er zijn er veel (nieuwe) mensen hier die dit doen.
Als een coin hard stijgt blijkt de verleiding groot hier ook wat van te kopen. Je zegt het zelf al, Cardano is saai, dus koop je liever iets wat wel spannend is. Maar sentiment in deze markt kan heel snel omdraaien. Je koopt dan achteraf vaak hoog in, en blijft achter met verlies.
Als mensen hier enthousiast praten over een coin ga er dan maar vanuit dat je te laat bent. Uiteraard heb je hier uitzonderingen, maar over het algemeen doe je er verstandig aan niet elke hype te volgen.
Het is prima je portfolio te herevalueren. Maar ga niet blindelings groene candles najagen. Als het goed is weet je dit al. Je hebt jaren geleden ook SAND en MANA gekocht nadat ze vertrokken waren, toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hodl moon soonpoekiepoes12 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:09:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/k0D97nP3GI6YxVNzoHy3WZTy.gif?f=user_large)
Inderdaad goed om te benoemen. Voorheen zelf veel ervaring mee gehad en wat er altijd gebeurde:Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:09:
[...]
Niet persoonlijk opvatten, maar ik wil hier graag wat over zeggen.
Hier gaat het naar mijn idee mis met je investeringen. En jouw post is een voorbeeld, er zijn er veel (nieuwe) mensen hier die dit doen.
Als een coin hard stijgt blijkt de verleiding groot hier ook wat van te kopen. Je zegt het zelf al, Cardano is saai, dus koop je liever iets wat wel spannend is. Maar sentiment in deze markt kan heel snel omdraaien. Je koopt dan achteraf vaak hoog in, en blijft achter met verlies.
Als mensen hier enthousiast praten over een coin ga er dan maar vanuit dat je te laat bent. Uiteraard heb je hier uitzonderingen, maar over het algemeen doe je er verstandig aan niet elke hype te volgen.
Het is prima je portfolio te herevalueren. Maar ga niet blindelings groene candles najagen. Als het goed is weet je dit al. Je hebt jaren geleden ook SAND en MANA gekocht nadat ze vertrokken waren, toch?
- De coin die je verkoopt stijgt nadat je deze hebt verkocht
- Je pakt de retrace van de coin die je koopt mee, want die daalt toch altijd nog wat verder dan je had gehoopt. En daarnaast kan de periode daarna ook weer saai worden.
- Je spreidt dezelfde fiat waarde over steeds meer coins, betaalt iedere keer fee's en als een coin dan eindelijk lekker stijgt heb je er zo weinig inzitten dat de stijging geen zoden meer aan de dijk zet
- Grosso modo eindig je met minder fiat waarde en speel je quitte of mogelijk zelfs verlies
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik snap je advies en waarschijnlijk heb je ook gelijk, maar de nuance in deze is wel dat ik Sand en Mana praktisch op ATH in de bull kocht. Zoals ik dat toen, onwetend, bij veel coins heb gedaan.
Ja, ik chase soms green candles en ik sta achteraan in de rij op Tweakers/ Telegram groepen/ etc, maar sta nog altijd voor Henk en Ingrid en de halving moet nog komen. Dat is een beetje hoe ik er nu naar kijk...
Maar thanks!
Op zich een prima strategie, niet helemaal vooraan in de rij maar wel eerder dan de massa. Alleen dan zou ik me denk ik, voor het overgrote deel, focussen op de grote coins, BTC en ETH. Alts, en met name de nieuwere, zijn zo grillig en volatiel dat net voor de massa willen instappen ook als gevolg kan hebben dat de massa er helemaal niet instapt.poekiepoes12 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:22:
Is zeker goed om te benoemen, we zijn er immers om mekaar te helpen.
Ik snap je advies en waarschijnlijk heb je ook gelijk, maar de nuance in deze is wel dat ik Sand en Mana praktisch op ATH in de bull kocht. Zoals ik dat toen, onwetend, bij veel coins heb gedaan.
Ja, ik chase soms green candles en ik sta achteraan in de rij op Tweakers/ Telegram groepen/ etc, maar sta nog altijd voor Henk en Ingrid en de halving moet nog komen. Dat is een beetje hoe ik er nu naar kijk...
Maar thanks!
Maar goed, ik vermoed dat je je zelf ook wel beseft
Edit: oh en het kan handig zijn iemand te quoten (quote knop boven iemands bericht) als je op iemand reageert, diegene krijgt dan nl. een notificatie van dat je op hem gereageerd hebt
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 25-02-2024 13:25 ]
En die samenwerking met Paal, of wat het ook mag worden is natuurlijk ook heel bullish, waarom weet niemand, maar zo gaat dat gewoon.
NFA
[ Voor 53% gewijzigd door St@m op 25-02-2024 13:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En voor de geintereseerden vind je daar ook de rapporteerknop.YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:25:
[...]
Edit: oh en het kan handig zijn iemand te quoten (quote knop boven iemands bericht) als je op iemand reageert, diegene krijgt dan nl. een notificatie van dat je op hem gereageerd hebt
poekiepoes12 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:09:

Toch wel interessant, COTI heeft 1,5 jaar lang een accumulatie gehad onder de 0.12c, en je denkt nu om bij de groene candles om in te stappen?
ADA is altijd al een laatbloeier geweest. Je mag er wat van vinden of niet, maar de ATH op 3.1$ geeft natuurlijk aan dat de tijd, zeer vermoedelijk, nog gaat komen.
DYOR, maar dit is duidelijk ontbreken van eigen research.
[ Voor 45% gewijzigd door keanu_ op 25-02-2024 13:47 ]
helemaal mee eens, ADA is vrij stabiel, kans is kleiner dat het in bullrun lager staat dan nu.Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:09:
[...]
Niet persoonlijk opvatten, maar ik wil hier graag wat over zeggen.
evenals met LTC, zeer veilige keuze om te pakken, moment komt vast wel.
LINK heeft ook megalang in 1 range gezeten, geduld loont...
nothing stops this train
Moet je dan die koppies es zien als DOT in de bull 2% stijgt

[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 25-02-2024 13:55 ]
UberLurker Departement #GG.
Het is ook niet zo, dat de oude garde hierzo alleen maar winsten heeft gerealiseerd.poekiepoes12 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:54:
Het is niet dat ik ADA afschrijf, in tegendeel. Maar durf het risico te nemen nog wat mee te liften op Coti en daarna wellicht meer Ada terug te kopen. Als dat niet goed uitpakt, jammer.
Wat ik in het verleden al heb laten verdampen in crypto door verkeerde keuzes, man man....
https://www.telegraaf.nl/...waarde-van-bitcoin-is-nul
Vooral deze quote is smullen (en totale bs): “ De centrale bank in Frankfurt stelt dat het merendeel van alle bitcointransacties vandaag in het criminele milieu plaatsvindt.”
Is hier al een aantal keren voorbij gekomen vorige week.
[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 25-02-2024 14:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vandaag: De uitreiking van ons betaalmiddel:pipapaulus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:48:
Weer een mooie parel in de Telegraaf: ECB-economen waarschuwen: ’Waarde van bitcoin is nul’
Vooral deze quote is smullen (en totale bs): “ De centrale bank in Frankfurt stelt dat het merendeel van alle bitcointransacties vandaag in het criminele milieu plaatsvindt.”
Voor de schrale atsers: Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Direct in een 50x long pompen!YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
Financiële meevaller van een getal met twee nullen. Wat zal ik er mee doen?
Laat ze maar lekker geloven in hun euro.pipapaulus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:48:
Weer een mooie parel in de Telegraaf: ECB-economen waarschuwen: ’Waarde van bitcoin is nul’
FTFY!Coldcat schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
Voor de schrale atsers: Zuinigheid met vlijt bouwt luizen als kamelen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik lees net dat er van je verwacht wordt dat je het in iets crimineels duwt.YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik ook, vind net 0.05 euro tussen de klinkers!!YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
Een echte golver is nooit uitgeput
Een muntje kiezen uit het MC topic en hopen dat het een bedrag van vier nullen wordt.YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
0,0?YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
Je zou bijna denken dat er politiek bedreven wordt met dit artikelpipapaulus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:48:
En dan de statements: "Waarde van bitcoin is nul" ? Waar ontleent de Euro of de dollar zijn intrinsieke waarde aan dan ?
[ Voor 11% gewijzigd door Green.car6808 op 25-02-2024 15:15 ]
Nog ff aankijken wat het gaat worden. Heb voornamelijk ETH en die blijft hoveren en rond de 3k. Zie geen duidelijk signaal ⬆️ of ⬇️
Niet mee eens, kansen zat aangezien er heel veel alts net met 30% of meer zijn gekelderd afgelopen week.gebruikershaes schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:14:
Hoe kies je überhaupt alts om in te stappen nu? De markt is full bull en alles waar je nu in stapt is chasen van groene candles. Voor mij is dit bijna een moment om overal weer de stekker uit te trekken en wachten op 100% retrace om weer in te stappen.
Nog ff aankijken wat het gaat worden. Heb voornamelijk ETH en die blijft hoveren en rond de 3k. Zie geen duidelijk signaal ⬆️ of ⬇️
Naja ik zit er ook niet heel diep in, maar 30% retrace is niet altijd garantie voor succes. Zeker met shitcoins. Je koopt dan vaak alsnog een mooi zakje om te hodlen. Iedereen moet het zelf weten, maar voor mij werken big swings het beste. 1 a 2 trades eens in de zoveel jaar en daarmee hopelijk m’n portfolio verdubbelen.St@m schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:20:
[...]
Niet mee eens, kansen zat aangezien er heel veel alts net met 30% of meer zijn gekelderd afgelopen week.
@YES heeft gedaan wat ‘ie moest doen, met die financiële meevaller.
ETH het laatste zetje gegeven, voor volk en vaderland.
Maktub
Ik zou het wel weten en er mee gaan pronken. Ik zou die hele 1,00 in een winkelwagentje stoppen en er de hele dag mee rondrijden.YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:58:
Mooi dit soort tabelletjes:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w9De0Ve2bw0yiMDlHzwcH65u.jpg?f=user_large)
Stiekemert, dat muntje. Je denkt dat-ie niks uitspookt en ondertussen doet-ie gewoon de verdubbelaar.Don Guacamole schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:48:
$ETH organic growth!
Mooi dit soort tabelletjes:
[Afbeelding]
Dat dacht ik ook, doesn't make any sense! Komt het vaker voor dat ze wel perp aanbieden, maar geen spot? Wat zou de reden zijn?resusaapje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:17:
[...]
Ha, zag dat gisteren ook. En waar moet die ASTR-PERP dan vandaan komen?
Ik zou er niets mee doen. Geen idee wat het is maar als ergens staat: "visit [insert random url] to claim your rewards" dan is mijn eerste aanname dat het een scam is.Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:57:
Ik zit net op mijn Trezor te kijken, zie ik ineens dit bij de transacties van ETH:
[Afbeelding]
Wat is dat en waarom krijgt mijn Trezor dit te zien? Moet ik er wat mee?
Maar is het niet raar dat ik dat te zien krijg in mijn Trezor?YES schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:58:
[...]
Ik zou er niets mee doen. Geen idee wat het is maar als ergens staat: "visit [insert random url] to claim your rewards" dan is mijn eerste aanname dat het een scam is.
Dit zijn scam nft's. Je moet er niks mee doen. Wellicht kan je ze "hiden" in trezor suite, weet ik niet.Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:57:
Ik zit net op mijn Trezor te kijken, zie ik ineens dit bij de transacties van ETH:
[Afbeelding]
Maar verder dan hiden moet je er niets mee doen.
Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:57:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRCboV1KctCXPZKmhUHeDJ3H.jpg?f=user_large)
Denk dat er gewoon een hele zooi kleine dingetjes (stukjes ETH, andere shitcoins, ETFs oid) naar een heleboel adressen gedropt worden met die url en boodschap erbij zodat mensen daarheen gaan en op de één of andere manier toegang tot hun wallet geven door wat gegevens in te voeren. En dan *poef* coins are gone.Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Maar is het niet raar dat ik dat te zien krijg in mijn Trezor?
Wellicht dat een scammer bezig is geweest met de transacties van de afgelopen avond of zo, want had idd een transactie naar mijn Trezor gemaakt.
Om spot aan te kunnen bieden, moet je als exchange zijnde de onderliggende asset hebben. Je koopt immers de asset.Durpstick schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:54:
[...]
Dat dacht ik ook, doesn't make any sense! Komt het vaker voor dat ze wel perp aanbieden, maar geen spot? Wat zou de reden zijn?
Bij perps koop je niet de asset zelf, maar een contract dat de waarde representeert van een onderliggende asset.
Bybit kan op deze manier fees binnenharken van traders, zonder zelf de asset te hoeven kopen.
ETH staat bij mij op 1064,1%resusaapje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:50:
[...]
Stiekemert, dat muntje. Je denkt dat-ie niks uitspookt en ondertussen doet-ie gewoon de verdubbelaar.
Pfff, wie verkoopt er nou met een 10x?
Ik niet!
Daarom bij voorkeur in deze fase bijkopen en niet omwisselen als je al goed zat.resusaapje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:47:
Wel geinig om te zien dat munten die ik eruit heb gedaan omdat er niks met ze gebeurde, zoals AR en DIONE nu opeens enorm opleven. Ik prijs me gelukkig dat hun vervangers in mijn portfolio het ook goed doen, anders was het huilen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat is de gratis aids die je bij shitcoins krijgt.Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:04:
Oké, duidelijk.Zal later eens kijken of ik ze kan hidden.
Wellicht dat een scammer bezig is geweest met de transacties van de afgelopen avond of zo, want had idd een transactie naar mijn Trezor gemaakt.
Vooral niets mee doen, in uni kan je ze wel verbergen.
Deel van mijn Uniswap:
/f/image/Pab59Gin0CHhksk7M98jKeNw.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pas daar inderdaad mee op. Ze scannen gewoon de wallet adressen van de blockchain transacties en gooien daar tokens op, op Ethereum valt dat nog mee. Maar op chains met (zeer) goedkope gasfee is dat echt drama. Zo heb in op BSC heel veel "airdrop" meuk in mijn wallet. Zodra je dat wil verzilveren, je druk op ok, hoppa, leeg is je wallet.Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:04:
Oké, duidelijk.Zal later eens kijken of ik ze kan hidden.
Check hier je tokens: https://tokensniffer.com/
Even opnieuw voor je geprobeerd. Als ik bijv. 0.1 ETH invul, dan krijg ik het volgende te zien:Alpina schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:23:
@Taro Heb je toevallig een link naar dat smh bericht ivm Pool die leeg was? Ik krijg het nergens gevonden. Anders moet ik mijn bags nog even overwegen
:fill(white):strip_exif()/f/image/xpWo6X8x2QfFSOVwx4u0SGe8.png?f=user_large)
Dacht ook ergens de inhoud van de pool te zien en dat die bijna leeg is. MAAR, check: Wel die Spacemesh op Uniswap toch? Of hebben we het over een andere?
Nee dat is iets anders, staat alleen op 3 gure exchanges vooralsnog.Taro schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:30:
[...]
Even opnieuw voor je geprobeerd. Als ik bijv. 0.1 ETH invul, dan krijg ik het volgende te zien:
[Afbeelding]
Dacht ook ergens de inhoud van de pool te zien en dat die bijna leeg is. MAAR, check: Wel die Spacemesh op Uniswap toch? Of hebben we het over een andere?
Ah, dan lekker holden. Maar dan kan ik ze ook niet kopen, want die 3 ga ik geen account op aanmakenAlpina schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:32:
[...]
Nee dat is iets anders, staat alleen op 3 gure exchanges vooralsnog.
O.a. op SafeTrade, kan haast niet verkeerd gaan zou je zeggen.
Ik heb nog een flinke zak liggen ooit eens aangekocht in 2018 geloof ik, zie dat er weer wat beweging in zit dus misschien komt het toch nog goed met dit muntje.Slux schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:39:
Zijn er nog mensen die in dat XVG zitten ?
Ziet er wat borreltachtig uit, ik ga maar een klein flufje van die meuk ga kopen.
Enige voordeel is dat je evt wel Qubic kan toevoegen op Safetrade, deze nieuwe gem wil je zeker niet missen.
X100 gegarandeerd.
Ik heb hem niet maar heb gelezen dat het veel belovend is! 🤡
In it before MexcDon Guacamole schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:45:
Safetrade is ook echt guurder dan guur, kan je nog beter die andere pakken (xt), daar zit veel meer volume.
Enige voordeel is dat je evt wel Qubic kan toevoegen op Safetrade, deze nieuwe gem wil je zeker niet missen.
X100 gegarandeerd.
Ik heb hem niet maar heb gelezen dat het veel belovend is! 🤡

Hier staan ze op foxwallet overigens.
Oversold is toch een koopmomentje, overbought zoals nu oppassen?
anti elppa schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:21:
benieuwd wat btc gaat doen vanavond met de weekly close. Staan nu nog net in et rood. Prima natuurlijk. Lekker consolideren
:strip_exif()/f/image/ImHYYBxJlkC62TReUDIuQyJU.png?f=user_large)
Neh, was al een maandje terug. Maar dank voor de tipTaro schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:18:
[...]
Daarom bij voorkeur in deze fase bijkopen en niet omwisselen als je al goed zat.
Dit was sarcastisch bedoeld, ik heb daar geen account en heb ook geen $Qubic. (Zoals ik net al zei).JPS schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:13:
Heb ook wat Qubic van Safetrade gehaald, maar dat is inderdaad echt een heel duister handelshol met trage buggy trading software. Prima plek dus om mijn laatste gure Eth stuk te slaan op iets veel moderners
Overigens heb ik er wel serieus over nagedacht $Qubic te kopen, maar wil niet nog een account erbij hebben.
Heb die Exchange bekeken en geconcludeerd dat ik daar niks ga doen. Wil niet zeggen dat t niet legit is natuurlijk.
Altijd dyor.
Die is verwijderd (op eigen verzoek).Slux schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:46:
Wat is Jaapio zijn naam tegenwoordig ?
Alweer ? meestal duurt dat een paar weken en dan komt ie weer met een nieuwe naam.
Wel jammer als die echt weg blijft
Heb daar een aardige spike in de smh chart achtergelaten maar ga het verder niemand aanraden. Dyor idd. Was ook van winst en stakingopbrengsten uit een andere coin.Don Guacamole schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:43:
[...]
Dit was sarcastisch bedoeld, ik heb daar geen account en heb ook geen $Qubic. (Zoals ik net al zei).
Overigens heb ik er wel serieus over nagedacht $Qubic te kopen, maar wil niet nog een account erbij hebben.
Heb die Exchange bekeken en geconcludeerd dat ik daar niks ga doen. Wil niet zeggen dat t niet legit is natuurlijk.
Altijd dyor.
Deze keer voelt iets definitiever dan eerdere pogingen.Slux schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:52:
[...]
Alweer ? meestal duurt dat een paar weken en dan komt ie weer met een nieuwe naam.
Wel jammer als die echt weg blijft
Ik heb er een stuk of 1000 op de polygon chain, heb je een wallet adres dan forward ik ze wel even 😀Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:57:
[Afbeelding]
Was overbought jaexelletor schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:27:
[...]
Oversold is toch een koopmomentje, overbought zoals nu oppassen?
Dik overbought, maar in een bullrun kan het altijd nog harder nog een korte consolidatie.
Een klein voordeel van de twijfel geeft ik naar de upside.. (als BTC het niet verpest)
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 25-02-2024 18:46 ]
Ik heb niet nav je post daar gekocht, no worries, ik Do altijd MOR en nee op SafeTrade moet je niet piepen als je wat kwijtraakt. Heb genoeg exchanges zien komen en gaan, gelukkig nooit echt wat op verloren want kopen en direct naar een wallet.Don Guacamole schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:43:
[...]
Dit was sarcastisch bedoeld, ik heb daar geen account en heb ook geen $Qubic. (Zoals ik net al zei).
Altijd dyor.
Tegenwoordig zit ik minder dicht op de Crypto tech ontwikkelingen en daardoor Qubic ook gemist, maar het is wel een mooi community project. Hierin gooi ik graag een flufje voor de tech zodat ik zelf onchain kan zien wat het is.
Spacemesh heb ik even laten liggen, ik kan niet alles uitdiepen, maar ook mooi community gedreven project.Alpina schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:01:
[...]
Heb daar een aardige spike in de smh chart achtergelaten maar ga het verder niemand aanraden. Dyor idd. Was ook van winst en stakingopbrengsten uit een andere coin.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!