[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.712 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:35

tomtom901

Moderator General Chat
Oh ETH <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1juDfW3bbSjEVNJni13a2IMgPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lMxWAo67IIgeCWNJDOK0XuVJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rksTnfQsjJtnIDL02lTNIvJhOTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YvN1XR7sOpW1JcGQcpHtAEk0.png?f=fotoalbum_large

@Taro @anti elppa @ScuL en andere futures traders, wat doen jullie als Bybit dat product intrekt? MEXC?

[ Voor 7% gewijzigd door tomtom901 op 25-02-2024 19:44 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Goedenavond volk! Ik kwam jullie praatclubje tegen via Google. Mijn naam is Henk :+ Ik was dit weekend op stap met m'n vrienden van de club. Eens per maand verzamelen we bij de sporthal en stappen we in een touringcar. In ruil voor een kopje koffie en gevulde koek moeten we dan ergens uitstappen en een uur blijven staan.

Na wat duw en trekwerk is het vaak overstappen in een bus met rood / wit / blauwe bestickering. Als iedereen vastzit doet men soms zelfs de sirene aan. Met een beetje geluk krijg je een overnachting en ontbijt van die aardige mensen. De dag erna moet je op eigen houtje naar huis zien te komen. We weten niet waar we zijn dus pakken we de trein maar. Met onze spandoeken reizen we compleet gratis.

Eerst was daar Covid. Dat was het moment dat ik in aanraking kwam met de club. Opeens zat ik alleen thuis en dat was echt niet leuk. Met de club gingen we toen iedere week op stap. Daarna nam de populariteit iets af, en stapten we over op de oorlog in Oekraïne. Dat was wederom een groot succes.

Maar dit stond in het niets met het klimaat. Dat we daar niet eerder achter gekomen zijn. Daar gaat veel meer geld in om. Men spreekt over banken en fossiele brandstoffen.

Gisteren was daar op kleine schaal iets nieuws. Er was iets van STOP Bitcoin. Er waren een paar leden die kwamen aandraven met rare vlaggen met een soort driehoek, en een gezicht van een lelijke nerd. Ze begonnen zelfs zijn foto's op het asfalt te schilderen.

Toen ik naar voren liep kon ik deze foto maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBdG_UhWnwsphBJ9Xm5NhAYcwY8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ICIQWoPZltsKjSRxUhc47Ba.png?f=fotoalbum_large

Wie is deze man? Kennen jullie hem?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:07
Coldcat schreef op zondag 25 februari 2024 @ 20:59:
Goedenavond volk! Ik kwam jullie praatclubje tegen via Google. Mijn naam is Henk :+ Ik was dit weekend op stap met m'n vrienden van de club. Eens per maand verzamelen we bij de sporthal en stappen we in een touringcar. In ruil voor een kopje koffie en gevulde koek moeten we dan ergens uitstappen en een uur blijven staan.

Na wat duw en trekwerk is het vaak overstappen in een bus met rood / wit / blauwe bestickering. Als iedereen vastzit doet men soms zelfs de sirene aan. Met een beetje geluk krijg je een overnachting en ontbijt van die aardige mensen. De dag erna moet je op eigen houtje naar huis zien te komen. We weten niet waar we zijn dus pakken we de trein maar. Met onze spandoeken reizen we compleet gratis.

Eerst was daar Covid. Dat was het moment dat ik in aanraking kwam met de club. Opeens zat ik alleen thuis en dat was echt niet leuk. Met de club gingen we toen iedere week op stap. Daarna nam de populariteit iets af, en stapten we over op de oorlog in Oekraïne. Dat was wederom een groot succes.

Maar dit stond in het niets met het klimaat. Dat we daar niet eerder achter gekomen zijn. Daar gaat veel meer geld in om. Men spreekt over banken en fossiele brandstoffen.

Gisteren was daar op kleine schaal iets nieuws. Er was iets van STOP Bitcoin. Er waren een paar leden die kwamen aandraven met rare vlaggen met een soort driehoek, en een gezicht van een lelijke nerd. Ze begonnen zelfs zijn foto's op het asfalt te schilderen.

Toen ik naar voren liep kon ik deze foto maken:

[Afbeelding]

Wie is deze man? Kennen jullie hem?
Welkom terug Jaapio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Jaapio is iemand van de club. Hij komt altijd op zo'n oude brommer aanzetten.

Mijn naam is Henk :+ Hij had 3 jaar geleden dit liedje voor me gemaakt:

Hopelijk dat we Jaapio weer eens terugzien in de toekomst!

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 25-02-2024 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 03:23:
[...]

Komop dan ETH, even door 3030 en het gas kan erop:
Iemand een mooie ETH babe? >3100

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i99iJzoHopvbVXFq1GBBvvB3HCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vHwdy9Rtv9izlUMSBAeSP48B.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door tomtom901 op 25-02-2024 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 18:31
Gaan we de week goed afsluiten? Sunday funday sprintje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Go ETh *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHmLb9qvS7wdvCoMUqS4XWff7jM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZiHM7sZUeEHD43K5tDZSmunU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQES88L_flM-n0Hnz6xuCODrfYo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nABR2u9yUHNsAC9kl5DQCcHD.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxE6aTBYPLuNV4fNcuE2mt1wMCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2JXMWWynNoBBe2jbckL9SwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Eth een groene weekly dan wil bittie dat ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wow ETH is sterk! Spannend punt op het BTC pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wat denken jullie dat de reden is dat ETH zo in de lift zit en BTC niet (meer)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

ETH pakt het 0.06 level t.o.v. BTC terug, dat is belangrijker dan de prijs in fiat.

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 25-02-2024 21:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-10 16:34
Ik lees bovenstaand verhaal en 2 vragen schieten door mijn hoofd.
1. Zou het 'm echt zijn?
2. Wanneer doet de Spartamet zijn intrede in dit verhaal?

Fijn dat mijn vragen in de 2 posts er na al worden beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:49
ETH! Zit ik hier met mn btc long x30 :(

Nah, mij hoor je niet klagen! Maan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:22:
100 procent buying the rumour van de spot etf
Ik durf te garanderen dat er tzt een sell the news correctie komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:22:
Is iets van vrijwel alle bull cycles.

Geld stroomt in BTC -> BTC koelt af -> Geld stroomt in ETH -> ETH koelt af -> Geld stroomt in kleinere alts ("alt season")

Maar pas op wanneer BTC een scheet omlaag doet, dan ga je wrekt :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:25:
Ik lees bovenstaand verhaal en 2 vragen schieten door mijn hoofd.
1. Zou het 'm echt zijn?
2. Wanneer doet de Spartamet zijn intrede in dit verhaal?

Fijn dat mijn vragen in de 2 posts er na al worden beantwoord.
Nee is een name change. Ik ken de signature maar kan hem ff niet meer plaatsen bij wie die hoorde. No one can predict the market.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:26:
[...]

Mwa nee niks 100%. ETH was al een hele tijd lagging tov BTC, meet de relative distance tot ATH's maar eens.

ETH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NEXbMx86NlvDFNieHPrxVaY72I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kRUYkk6t3CeOzQLyEy5gW85B.png?f=fotoalbum_large

BTC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LJIN_YGTvnNP9P0bZf9EqoJbb4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I9PIoN6Y0VDYWAg7ppP2HTgM.png?f=fotoalbum_large

Ik zie dit als ETH die zijn inhaalslag aan het maken is t.o.v. BTC.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-10 16:34
Darrell schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:26:
[...]

Nee is een name change. Ik ken de signature maar kan hem ff niet meer plaatsen bij wie die hoorde. No one can predict the market.
Verrek. En ik zit hier ook nog eens te vaak om te weten dat hij eerder Traguardo heette. Of ongeveer dat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PHPResource schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:26:
[...]

100% niet mee eens.
Dat ETH het goed doet heeft meerdere redenen.

1) De meeste liquiditeit en activiteit zit op het ETH netwerk, de rest van de alts komt niet in de buurt (fundamentels spelen weldegelijk een factor om nieuw geld aan te trekken)
2) Er komen grote updates aan op Ethereum (Dencun)
3) Na de run van BTC, stond het elastiekje met ETH strak-gespannen. Het is gangbaar dat ETH wat gaat inlopen op het BTC-pair (0.06 level is daarbij interessant)
4) ETH is deflationair
5) ETF is leuk, dat zou er qua hype nog bij kunnen komen

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 25-02-2024 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Voortaan maar naar @zwembroek luisteren, succes gegarandeerd. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:32:
Voortaan maar naar @zwembroek luisteren, succes gegarandeerd. :7
@zwembroek , deze kun je in je zak steken 8)
Wat zei hij precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mooody schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:40:
[...]

@zwembroek , deze kun je in je zak steken 8)
Wat zei hij precies?
Ik wilde vrijdag m’n fiat in ADA stoppen, toen zei hij ‘have fun staying poor’ en hij is fan van ETH, toen maar ETH gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooody schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:30:
[...]

100% niet mee eens.

1) De meeste liquiditeit en activiteit zit op het ETH netwerk, de rest van de alts komt niet in de buurt (fundamentels spelen weldegelijk een factor om nieuw geld aan te trekken)
3) Na de run van BTC, stond het elastiekje met ETH strak-gespannen. Het is gangbaar dat ETH wat gaat inlopen op het BTC-pair (0.06 level is daarbij interessant)
4) ETF is leuk, dat zou er qua hype nog bij kunnen komen
JIj snapt hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
[...]

100% niet mee eens.

Ik zal niet zeggen 100% oneens. Want fundamenteel klopt het wel, maar toch is het ook niet allemaal een directe verklaring waarom Etherum het nu ineens goed doet. De meeste liquiditeit zit al jaren op Ethereum, toch heeft het al maanden lang niet zo goed gepresteerd. Dencun komt er aan, maar de Merge had destijds een grotere impact op het netwerk maar de koers daarna ging niet echt omhoog.

Ik denk ook niet dat dit allemaal ETF hype is. De Bloomberg-buys schatten het momenteel op 70% zo te zien. Ik weet niet of dat voor investeerders genoeg is om ballsdeep te gaan zoals bij Bitcoin eerder op 90%.

Ethereum is zo te zien wel weer deflationair, dat is ook een tijdje niet zo geweest. Ik hoop voor jullie dat het de 0.06 level dit keer wel kan behouden, anders blijft het een downtrend t.o.v. BTC

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wat ik super sterk vind aan Ethereum. En zover ik weet is Ethereum ook de enige het deze eigenschappen.

Het is (soms) deflationair en geeft yield. Dit wordt volgens mij niet begrepen, of totaal onderschat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:52:
[...]
Ik hoop voor jullie dat het de 0.06 level dit keer wel kan behouden, anders blijft het een downtrend t.o.v. BTC
Ik denk het wel, zeker als BTC een tijdje sideways gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
SOL is toch het nieuwe ETH aan het worden of heb ik iets gemist ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:57:
[...]
Ik denk het wel, zeker als BTC een tijdje sideways gaat.
Dat is meestal wel het beste voor de alts, dat Bitcoin sideways gaat. Dat kan nog een paar maanden, daarna is de OTC desk leeg. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
[...]

100% niet mee eens.

Eth is ook nog eens deflationair.. dat in combinatie met ETF gaat ook voor een supply shock zorgen bij ETH

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Ik wilde vrijdag m’n fiat in ADA stoppen, toen zei hij ‘have fun staying poor’ en hij is fan van ETH, toen maar ETH gedaan :+
Oh gelukkig maar dat hij fan is van ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Met die criteria had je ook zomaar bij Centerparcs kunnen eindigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:52:
[...]

Ik zal niet zeggen 100% oneens. Want fundamenteel klopt het wel, maar toch is het ook niet allemaal een directe verklaring waarom Etherum het nu ineens goed doet.
Simpel.
De waardering van de totale Ethereum-tokens is op dit moment zo'n 373 miljard. Om zo'n grote asset in beweging te krijgen is erg veel koopkracht (/positief sentiment) nodig en dat is er nu even.

Probeer een soortgelijke asset (bijv. Samsung of ASML) maar eens in beweging te krijgen, is ook veel tractie/hype voor nodig

Leuk overzichtje: https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 25-02-2024 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:21
tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:34:

@Taro @anti elppa @ScuL en andere futures traders, wat doen jullie als Bybit dat product intrekt? MEXC?
Ik heb er vooralsnog geen last van omdat ik niet in NL woon maar hopelijk blijft dat zo. Ik heb in het verleden enorm veel gehandeld op dYdX en dat heeft ook mijn voorkeur

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:07
Coldcat schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:10:
[...]

Jaapio is iemand van de club. Hij komt altijd op zo'n oude brommer aanzetten.

Mijn naam is Henk :+ Hij had 3 jaar geleden dit liedje voor me gemaakt:

[YouTube: I only buy the top]

Hopelijk dat we Jaapio weer eens terugzien in de toekomst!
Parenclub de kromme klabanus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:56:
Wat ik super sterk vind aan Ethereum. En zover ik weet is Ethereum ook de enige het deze eigenschappen.

Het is (soms) deflationair en geeft yield. Dit wordt volgens mij niet begrepen, of totaal onderschat
Ja dat is toch gewoon punt 4 of nie? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Slux schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:59:
SOL is toch het nieuwe ETH aan het worden of heb ik iets gemist ? :X
Klopt, net zoals Litecoin bezig is om het nieuwe Bitcoin te worden. Het duurt gewoon even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:15:
[...]

Ja dat is toch gewoon punt 4 of nie? :P
Zeker. En al die punten kloppen ook. Net zoals het argument dat het moelijker is een groot object in beweging te zetten. Allemaal waar :) Alleen dit zijn allemaal geen nieuwe dingen.

Het geeft imo alleen geen antwoord op de vraag waarom Ethereum nu goed presteert.

Het zal zoals altijd een combinatie van facturen zijn waarom Ethereum nu, of eigenlijk dit jaar 2024 relatief goed is begonnen. Ik ben benieuwd waar het heen gaat. De komenden maanden gaan zeker weer interessant worden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-02-2024 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooody schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:19:
[...]

Klopt, net zoals Litecoin bezig is om het nieuwe Bitcoin te worden. Het duurt gewoon even.
Oh dat was toch XVG ? :+

LTC valt me wel wat tegen de laatste tijd, maar hij blijft in de top 5 coins staan voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:23:
[...]

Oh dat was toch XVG ? :+

LTC valt me wel wat tegen de laatste tijd, maar hij blijft in de top 5 coins staan voor mij.
Ho ho... XVG heeft een "use-case" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:24:
[...]

Ho ho... XVG heeft "use-case"
Jij loopt echt achter, use-cases komen nog uit de 2020 tijdperk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:24:
[...]

Ho ho... XVG heeft een "use-case" :+
Pornhub? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:26:
[...]

Jij loopt echt achter, use-cases komen nog uit de 2020 tijdperk :+
Litecoin heb ik nooit gehad. En toen Charlie Lee z'n stack verkocht had ik helemaal zoiets van hier moet ik vanaf blijven. Verbaasd me eigenlijk wel dat deze nog redelijk hoog staat.

Zal wel net zoals met de XRP army zijn, een hardnekkige aanhang die gewend zijn jaren te hodlen. Dat zie je tegenwoordig niet echt meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Misschien moet ik posts vaker afsltuiten met een vraagteken om het gesprek in leven te houden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:11
Zo dan de hele dag op het water geweest en geen chart gezien. Dikke ETH, Dikke OPSEC Dikke GPU en mijn Arbitrum AI shitcoin ROSNET ook op een mooie plus. Happy days. Benieuwd hoelang dat goed blijft gaan met die shitcoins. Ik kijk het nog wel even aan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:39:
Misschien moet ik posts vaker afsltuiten met een vraagteken om het gesprek in leven te houden :P
Waarom doe je dat niet dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:40:
Zo dan de hele dag op het water geweest en geen chart gezien. Dikke ETH, Dikke OPSEC Dikke GPU en mijn Arbitrum AI shitcoin ROSNET ook op een mooie plus. Happy days. Benieuwd hoelang dat goed blijft gaan met die shitcoins. Ik kijk het nog wel even aan.
De shitcoins doen het inderdaad nog steeds prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4Q_2whCP3XeWdueSviQwpBgGeM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2TgxCgWyBOJ5VxlZNvcPKoEJ.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:47:
[...]

De shitcoins doen het inderdaad nog steeds prima:
[Afbeelding]
Ga jij al die meuk echt aanhouden als moonbag voor de bull? Ik vraag me af of het echt serieuze projecten zijn. Het voelt allemaal een beetje scammy aan. Kijk zon PAAL is wel echt een legitiem project. Maar met zo'n OPSEC moet je maar weer afwachten of het geen snelle money grab is. DIe GPU die ik nu heb bijvoorbeeld dat voelt echt fake aan. Ik hou ze nog even aan maar deze ga ik niet hodlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:06:
[...]

Ga jij al die meuk echt aanhouden als moonbag voor de bull? Ik vraag me af of het echt serieuze projecten zijn. Het voelt allemaal een beetje scammy aan. Kijk zon PAAL is wel echt een legitiem project. Maar met zo'n OPSEC moet je maar weer afwachten of het geen snelle money grab is. DIe GPU die ik nu heb bijvoorbeeld dat voelt echt fake aan. Ik hou ze nog even aan maar deze ga ik niet hodlen.
Ga van alles wel iets holden tijdens het vervolg van de run. Heb inmiddels al 50% OLAS afgeroomd naar ETH en daar ook nog wat extra SOUTH en OPSEC van gekocht.

Zo lang het ETH outperformed blijft het in de pf. Maar als een specifieke coin te groot wordt vs de rest room ik die wel af naar de kleinere (nieuwere) holdings en ETH.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Laat een ieder gewaarschuwd gaan. Ga niet FOMO all in ETH. Morgen is Wallstreet weer open en je zult zien dat ze je sats willen hebben! Blijven we straks met die bags achter terwijl moeder bitcoin naar de miljoen miljard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:15:
Laat een ieder gewaarschuwd gaan. Ga niet FOMO all in ETH. Morgen is Wallstreet weer open en je zult zien dat ze je sats willen hebben! Blijven we straks met die bags achter terwijl moeder bitcoin naar de miljoen miljard gaat.
Willen ze nou je Bitcoin sats of je ETH hebben? Want als zij dat willen hebben kan je toch beter nu nog all-in gaan en dan spreek je jezelf tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:34
tomtom901 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:34:
Oh ETH <3

[Afbeelding]

[Afbeelding]

weer terug naar bitmex. Daar is leverage voor crypto ooit begonnen. Heb er nog 2 accounts. Makkelijk voor mij om dus gewoon weer daar verder te gaan.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:35:
[...]

Litecoin heb ik nooit gehad. En toen Charlie Lee z'n stack verkocht had ik helemaal zoiets van hier moet ik vanaf blijven. Verbaasd me eigenlijk wel dat deze nog redelijk hoog staat.

Zal wel net zoals met de XRP army zijn, een hardnekkige aanhang die gewend zijn jaren te hodlen. Dat zie je tegenwoordig niet echt meer
Litecoin zie ik als de lite/test versie van bitcoin, die loopt iets vooruit qua techniek voordat het bij BTC geïmplementeerd wordt, bijvoorbeeld het lightning verhaal.
Welke oprichter van een coin heeft niet hun stack verkocht, ik had precies hetzelfde gedaan ;)

Denk niet dat je een LTC als XRP moet zien, dat zijn meer mensen die met oogkleppen ernaar kijken LTC is imo beetje zelfde aanhang als BTC, die staan open voor discussie, XRP en o.a. VET users niet.

Maja LTC is een muntje waar ik een paar centjes aan heb verdiend, dus dat zal altijd mijn schatje blijven :P net als BTC, SOL, en sinds 2 dagen dat XVG meuk 8)

Is trouwens met alle cryto muntjes, lift er op mee en hold niks, daar heb ik de gewone aandelen voor zoals een NVIDIA die ik al sinds 2018 hold.

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 26-02-2024 07:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Slux schreef op maandag 26 februari 2024 @ 06:52:
[...]

Litecoin zie ik als de lite/test versie van bitcoin, die loopt iets vooruit qua techniek voordat het bij BTC geïmplementeerd wordt, bijvoorbeeld het lightning verhaal.
Welke oprichter van een coin heeft niet hun stack verkocht, ik had precies hetzelfde gedaan ;)

Denk niet dat je een LTC als XRP moet zien, dat zijn meer mensen die met oogkleppen ernaar kijken LTC is imo beetje zelfde aanhang als BTC, die staan open voor discussie, XRP en o.a. VET users niet.

Maja LTC is een muntje waar ik een paar centjes aan heb verdiend, dus dat zal altijd mijn schatje blijven :P net als BTC, SOL, en sinds 2 dagen dat XVG meuk 8)

Is trouwens met alle cryto muntjes, lift er op mee en hold niks, daar heb ik de gewone aandelen voor zoals een NVIDIA die ik al sinds 2018 hold.
helemaal eens. Ik heb aan LTC ook erg veel verdiend, heb ze lang gemined, en heb prachtige trades op kunnen maken. Heb ze zelfs nu nog.
Doge eigenlijk net zo iets, gigantisch veel aan verdiend (al ver voor Elon iets met crypto ging doen). Nu heb ik ze helaas al 3 jaar niet meer. En ga ze pas weer kopen op 17 sats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:58
Slux schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:39:
Zijn er nog mensen die in dat XVG zitten ?
Ziet er wat borreltachtig uit, ik ga maar een klein flufje van die meuk ga kopen.
Even voor mijn begrip:
- Op basis van welke indicatoren dacht/zag je borreligheid?
- Is de huidige koers dan iets waar je op ‘rekende’, of is het outperformance?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
MrMrq schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:33:
[...]

Even voor mijn begrip:
Goedemorgen mijn vriend. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrMrq schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:33:
[...]

Even voor mijn begrip:
1 https://magic-8ball.com/
2 Hield hem al een paar weken in de gaten
3 Telegram groepen
En belangrijkste indicator was dat ik de laatste dagen veel op pornhub zat.

Heb ze er net uitgedaan trouwens en stap nu weer over naar sol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ha we hebben weer een...

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/iycut67L9eUAAAAM/kto-kounotori.gif

(dikke vinger) foutje. Een nulletje meer of minder kan je best wat opleveren...

https://www.abc.net.au/ne...lar-crypto-typo/103500432

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
dikke tech Inc!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cf9YJMGBsbdiu3HBeldUhcrF9g8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oHvbYV4BN48JY071p6fCqECL.png?f=fotoalbum_large

en gaat MNT de $1 aantikken vandaag? :D
:9B

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 26-02-2024 09:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
We gaan keihard REKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Je bedoelt dat er weer mooie kansen aankomen om muntjes met korting op te pikken? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:10
Eindelijk…

Jaartje geduurd omdat ze de tokenomics niet begrepen. Misschien iets meer exposure nu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:17
YES schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:45:
[...]

Je bedoelt dat er weer mooie kansen aankomen om muntjes met korting op te pikken? 8)
Precies op tijd, denk dat voor 99% de fiat airdrop vandaag afgerond is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
helemaal prima, laat nog maar ff maandje in het 50 - 53k kanaal hangen. Shitcoins mogen uiteraard wel volledig rekt gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:22:
dikke tech Inc!

[Afbeelding]

en gaat MNT de $1 aantikken vandaag? :D
:9B
Mantle (MNT) L2 netwerk ook interessant om te farmen met MNT en ETH. Het staken van je ETH levert een APY van 5,9% op dit moment. Tegelijkertijd doe je ook meteen mee met de airdrop van EigenLayer.

Daarnaast heb je ook nog INIT Capital op Mantle. Een lending/borrowing app, die nog geen token heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26
Mag ik ff ontiegelijk hard klagen? Had een flinke zak xvg gekocht, met klein beetje verlies verkocht (zag er niet spannend meer uit en bang voor een groter verlies. Letterlijk 3 minuten later enorme knal omhoog. Laatste jaren alleen maar pech, arme ik.
Ik had het nog wel heel lang volgehouden (zakkende prijs), uren zitten turen naar het scherm. 🤬

En dan nu denken... weer kopen? Immers buy high, sell low.

[ Voor 8% gewijzigd door Sunrise op 26-02-2024 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Sunrise schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:12:
Mag ik ff ontiegelijk hard klagen? Had een flinke zak xvg gekocht, met klein beetje verlies verkocht (zag er niet spannend meer uit en bang voor een groter verlies. Letterlijk 3 minuten later enorme knal omhoog. Laatste jaren alleen maar pech, arme ik.
Ik had het nog wel heel lang volgehouden (zakkende prijs), uren zitten turen naar het scherm. 🤬

tja....shitcoin casino. Zo werkt dat. Heb et al 100000000x gemeld hier, 99% verliest alleen maar geld met shitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:01:
[...]

helemaal prima, laat nog maar ff maandje in het 50 - 53k kanaal hangen. Shitcoins mogen uiteraard wel volledig rekt gaan.
Meestal is rangen door BTC niet negatief voor alts ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunrise
anti elppa schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:16:
[...]

tja....shitcoin casino. Zo werkt dat. Heb et al 100000000x gemeld hier, 99% verliest alleen maar geld met shitcoins
Uiteindelijk wel, eens met 600 dollar 4000 'gemaakt', uiteindelijk ook negatief, ik blijf of te lang hangen of te kort.
Mijzelf al zo vaak voorgenomen om gewoon in eth of btc te blijven en die dingen niet aan te raken maar op een of andere manier blijf ik mijn neus maar stoten. :+

Op een of andere manier trek ik de pech wel aan, ooit met een stop loss exact de bodem van btc geraden, maar dan ook echt exact. 28.800 lang geleden, direct daarna veerde die gelijk weer enorm op. Hij ging geen centje lager. Heel knap.

[ Voor 18% gewijzigd door Sunrise op 26-02-2024 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:01:
[...]

45k-46k voor een higher low. Dat is toch wel het main scenario. Het heeft mijn voorkeur. De left translated cycle wordt steeds een stukje minder waarschijnlijk op deze manier. Wat betreft altcoins. Als Bitcoin slow naar beneden gaat dan valt het allemaal wel mee met het volledig rekt gaan. Krijgen we een snelle Bitcoin daling naar die levels dan is het een ander verhaal en zullen alts hard bloeden. Zo denk ik erover. En als Bitcoin toch verder omhoog gaat en door de 53k breekt dan gaan de alts gewoon door met knallen. Misschien niet in BTC pair maar dat boeit alleen de Bitcoin verzamelaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:23:
[...]

45k-46k voor een higher low. Dat is toch wel het main scenario. Het heeft mijn voorkeur. De left translated cycle wordt steeds een stukje minder waarschijnlijk op deze manier. Wat betreft altcoins. Als Bitcoin slow naar beneden gaat dan valt het allemaal wel mee met het volledig rekt gaan. Krijgen we een snelle Bitcoin daling naar die levels dan is het een ander verhaal en zullen alts hard bloeden. Zo denk ik erover. En als Bitcoin toch verder omhoog gaat en door de 53k breekt dan gaan de alts gewoon door met knallen. Misschien niet in BTC pair maar dat boeit alleen de Bitcoin verzamelaars.
ik denk niet dat we naar die levels gaan. Maar goed, das puur onderbuik.

We zullen zien. Voor mij is het allemaal prima. Wel zou ik niet graag een nieuwe ATH zien voor de halving ivm de left translated cycle storyline

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2024 11:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Nee, ik ben in 2018 volledig rekt gegaan op Verge. Ik wist niet eens dat het nog bestond. Ik zal Justin Sunerok even een berichtje sturen dat ik nog een bak geld van hem krijg. Maar als je het lef hebt om deze rommel in 2024 nog te kopen dan vraag je er ook om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunrise
zwembroek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:27:
[...]

Nee, ik ben in 2018 volledig rekt gegaan op Verge. Ik wist niet eens dat het nog bestond. Ik zal Justin Sunerok even een berichtje sturen dat ik nog een bak geld van hem krijg. Maar als je het lef hebt om deze rommel in 2024 nog te kopen dan vraag je er ook om.
Ja gelijk heb je, kwam het toevallig tegen op YouTube, iemand die het voorspelde en idd hij ging/gaat omhoog.
Ik weet wel dat het gokken is, verlang gewoon heel erg naar een klapper om al mijn verliezen over de jaren goed te maken, erg naief. Ik weet het. Het is wel lastig om al die mensen geld te zien verdienen, dan denk je waarom ik niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:58
Mag ik ff ontiegelijk hard klagen?
Je mag klagen, maar dat lost je probleem niet op.
Ja gelijk heb je, kwam het toevallig tegen op YouTube, iemand die het voorspelde en idd hij ging/gaat omhoog.
….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MRCybXVujRZsR4kgdSc1HKXpIWQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xQEBTuXNlhgy4VM70amPnPvJ.jpg?f=user_large
Het is wel lastig om al die mensen geld te zien verdienen, dan denk je waarom ik niet.
Dat roept de (weder)vragen op:
- Wat heb je gedaan om een goede trader te worden?
- Ben je uiteindelijk een goede trader geworden (antwoord is nee)?
- Waarom blijf je traden als je geen goede trader bent geworden?
- Heb je strategieën geprobeerd met minder trading en lager risico (zoals DCA op BTC)?

Niet negatief bedoeld.

[ Voor 40% gewijzigd door MrMrq op 26-02-2024 11:57 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Sunrise schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:31:
[...]

......kwam het toevallig tegen op YouTube.......
dan moet het wel waar zijn :D

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:30

Als je genoeg pijn hebt geleden dan kies je om toch maar over te stappen op big boy btc. De illusie om van €10, €25000 te maken is weg, maar met steady dca aankoop momenten heb je grote kans op een erg mooi rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:53
[...]

Ik weet wel dat het gokken is, verlang gewoon heel erg naar een klapper om al mijn verliezen over de jaren goed te maken, erg naief. Ik weet het. Het is wel lastig om al die mensen geld te zien verdienen, dan denk je waarom ik niet.
Een klapper maken is maar voor weinigen weggelegd. Maar met wat geduld kun je jou inleg verdubbelen (zelfs meer), als je in BTC en ETH investeert, (meest veilige optie in Crypto)... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Hahah die vent dacht laat ik mijn ouwe bag eens afstoffen en een youtube shill maken. Wat mij betreft net zon scam als stuur 1 ETH naar dit adres en je krijgt er 2 ETH voor terug.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

maar heel goed verder dat je het hier post. Dat helpt mensen in de toekomst betere keuzes te maken en niet in het shitcoins casino rektoni spel te stappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]
Het is wel lastig om al die mensen geld te zien verdienen, dan denk je waarom ik niet.
Dat is een illusie. Mensen posten liever een succesverhaal als een verlies.

En zoals al eerder aangegeven, het is ook een beetje waar je voor kiest. De kans op een klapper. Je kan je ook bij Bitcoin of eventueel Ethereum houden en "gegarandeerd" langzaam winnen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Waarom heb je niet in de bear gekocht? Je had een jaar de tijd om in Bitcoin of ETH in te stappen. Nu liggen er ook nog genoeg kansen met altcoins. Maar ook nu ben je weer 5 maanden groene candles achterop. Je wilt niet weten hoeveel tijd ik er in steek om een nieuwe shitcoin met potentie te vinden. En ook dan blijft het bij nieuwe startups een enorm risico. Het gaat allemaal niet vanzelf. Als.je een random coin gaat kopen die een youtube shiller promoot dan ligt rektheid om de hoek tenzij jij er al voor hun inzit. Maar er liggen zoveel kansen nog binnen de top 100. Maar kijk alleen naar nieuwe projecten en de het juiste narratief. AI, DePIN, Gaming, ETH L2, restaking zoals Eigenlayer etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunrise
MrMrq schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:40:
[...]

Je mag klagen, maar dat lost je probleem niet op.
Dan je vraag: waarom ik niet?

Dat roept de (weder)vragen op:
- Wat heb je gedaan om een goede trader te worden?
- Ben je uiteindelijk een goede trader geworden (antwoord is nee)?
- Waarom blijf je traden als je geen goede trader bent geworden?
- Heb je strategieën geprobeerd met minder trading en lager risico (zoals DCA op BTC)?

Niet negatief bedoeld.
Heel confronterend, maar je hebt gelijk.
Niet veel gedaan om een goede trader te worden, volg met vlagen het crypto nieuws maar mij echt super verdiepen in de materie doe ik niet.

Waarom ik blijf traden? Omdat het spannend is en denken dat ik wel een keer geluk zou hebben.
Terwijl ik mijzelf goed in de hand heb, heel af en toe ga ik naar het casino en dan speel ik niet meer dan 2 a 3 euro (gratis kopje koffie en koek), goeie deal. Dat vind ik ook wel leuk maar ik weet donders goed dat het huis wint dus vind ik het niet moeilijk om weg te lopen. Ik heb dus volgens mij geen gokverslaving en kom daar misschien 4x per jaar.

Ik heb ook heel lang al geen alts aangeraakt, ik had er wel een paar maar daar deed ik niks mee, nu alleen eth. Altcoin season is gewoon erg spannend maar eigenlijk niks voor mij. Geen idee of het al een season is maar het leeft weer wat op de laatste tijd.

Heb het ook wel eens klein gedaan, kleine bedragen, en dan heb je een laar tientjes winst of verlies en die zet ik dan weer om in eth. Dca is wel interessant, wellicht in de toekomst (als ik gescheiden ben), ik heb nu 1 bedrag om mee te spelen, mag (en terecht) niet meer investeren van partner. 😆

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 20:12
Nog moeilijker dan op het juiste moment instappen, is op het juiste moment uitstappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
zwembroek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Waarom heb je niet in de bear gekocht? Je had een jaar de tijd om in Bitcoin of ETH in te stappen. Nu liggen er ook nog genoeg kansen met altcoins. Maar ook nu ben je weer 5 maanden groene candles achterop. Je wilt niet weten hoeveel tijd ik er in steek om een nieuwe shitcoin met potentie te vinden. En ook dan blijft het bij nieuwe startups een enorm risico. Het gaat allemaal niet vanzelf. Als.je een random coin gaat kopen die een youtube shiller promoot dan ligt rektheid om de hoek tenzij jij er al voor hun inzit. Maar er liggen zoveel kansen nog binnen de top 100. Maar kijk alleen naar nieuwe projecten en de het juiste narratief. AI, DePIN, Gaming, ETH L2, restaking zoals Eigenlayer etc.
In de bear voel ik mij veilig in eth of btc, dat is ook wel zo. Dat is altijd wel de veiligste plek natuurlijk. In de bear market neem ik vakantie maar zou dan juist veel huiswerk moeten doen qua altcoins en startups. Eigenlijk vertrouw ik mijzelf niet met dat huiswerk, is niet mijn sterkste kant, beetje dyslectisch ook, lezen is een opgave voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[...]

Zie vergelijkbare opmerkingen de laatste tijd regelmatig voorbijkomen.

Als het zo simpel was, dan was iedereen wel miljonair. Maar velen hier hebben 2023 gebruikt om uitgebreid onderzoek te doen naar interessante projecten. Vervolgens best wel een risico genomen om hierin te investeren, want er was veel onzekerheid.

Om een 10x of meer mee te pakken in een alt coin heb je echt convictie/overtuiging nodig, zodat je niet bij de eerste rode kaars in paniek verkoopt. Of dat je na een 10% winst op de groene knop drukt. Deze convictie krijg je alleen door onderzoek te doen. Dus Twitter (X) volgen, documentatie lezen, Discord en Telegram volgen etc. Dit kost tijd. Een YouTube video van trader, gaat je hier niet bij helpen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:56:
[...]

En zoals al eerder aangegeven, het is ook een beetje waar je voor kiest. De kans op een klapper. Je kan je ook bij Bitcoin of eventueel Ethereum houden en "gegarandeerd" langzaam winnen
Dat shitcoin casino, en daar bedoel ik de top 100 coins niet mee, is voor mij net als high leveraged trading. Je kan er ontzettend hard mee op je bek gaan maar ook dikke gains mee pakken. Feit is wel dat de meesten rekt gaan. Kijk ik naar mezelf dan heb ik een aardige pot extra speelgeld opgebouwd. Maar in verhouding tot mijn PF is het nog geen 10%. Ik had laatst ook een dikke misser. 3k in GDAG en binnen een aantal weken met de staart tussen de benen weggelopen met het restant van 1400 dollar. Maar inmiddels dat verlies weer 10x goedgemaakt. Winsten voor een groot deel afromen naar ETH en weer verder het casino in. Zo heb je marge en kan je ook je missers opvangen. Maar zoiets bouw je niet in een paar weken op. Ik vind dit het leukste onderdeel van crypto. Alleen hodlen vind ik saai. Daarom ben ik fan van het crypto shitcoin casino. En zorg er dus voor dat je maar met een klein percentage van je pf het casino in gaat en je niet je hele pf opblaast.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 26-02-2024 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:53
r0bb schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:01:
Nog moeilijker dan op het juiste moment instappen, is op het juiste moment uitstappen ;)
Bij alts is het noodzaak om niet greedy te worden, heb een weekje in CGPT & GTIA gezeten en ben gisteravond geheel uitgestapt.
Zit er meer in het vat, natuurlijk maar deze winsten kan ik weer herinvesteren... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

COTI blijft ook maar stijgen. Toch wat te vroeg winst genomen, alhoewel het een klein bedrag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
jvel92 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Zie vergelijkbare opmerkingen de laatste tijd regelmatig voorbijkomen.

Als het zo simpel was, dan was iedereen wel miljonair. Maar velen hier hebben 2023 gebruikt om uitgebreid onderzoek te doen naar interessante projecten. Vervolgens best wel een risico genomen om hierin te investeren, want er was veel onzekerheid.

Om een 10x of meer mee te pakken in een alt coin heb je echt convictie/overtuiging nodig, zodat je niet bij de eerste rode kaars in paniek verkoopt. Of dat je na een 10% winst op de groene knop drukt. Deze convictie krijg je alleen door onderzoek te doen. Dus Twitter (X) volgen, documentatie lezen, Discord en Telegram volgen etc. Dit kost tijd. Een YouTube video van trader, gaat je hier niet bij helpen.
Ik ken de geschiedenis van verge wel qua pump en dump, daar speelde ik op in, snel even wat pakken en dan wegwezen, ik praat wel over een klapper maar ik doelde op 10%. Ik had geen plan om die munt te behouden.
Ergens vrij dom dat ik dan met een lomp bedrag instap, had heel naar af kunnen lopen. Voor de duidelijkheid, maar 170 dollar verloren, dag ervoor gewonnen maar in het algemeen verlies ik er mee. Het beste wat ik had kunnen doen is btc kopen en niet spelen met alts. Dan stond ik er nu florisant voor ipv zwaar in de min.
Ik weet het wel, maar ja.....

Ja ik kan wel twitter gaan volgen en documentatie lezen maar daar wordt alles ook veel mooier voorgesteld dan dat het is, of misschien is het wel mooi maar wordt het niet opgepakt of is een rivaal de big winner.

Bestaan er ook objectieve nieuwsbronnen die projecten volgen en samenvatten of is het allemaal van hetzelfde pak en laken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Sunrise schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:28:
[...]

Bestaan er ook objectieve nieuwsbronnen die projecten volgen en samenvatten of is het allemaal van hetzelfde pak en laken?
Dat is eigenlijk niet te doen, want iedereen die iets roept over crypto, en met name micro- en midcap alts, praat met z'n portemonnee.. Eigenlijk moet je al het 'nieuws' wat je ziet met die wetenschap interpreteren.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:16
souljah1h schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:24:
COTI blijft ook maar stijgen. Toch wat te vroeg winst genomen, alhoewel het een klein bedrag was.
We hebben de (kortstondige) retrace wel gehad m.i., dus nu misschien op naar de 0.30c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
souljah1h schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:24:
Daar had ik ook een kleine winst mee gepakt. Het is te vroeg of te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Sunrise schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:32:
[...]

Daar had ik ook een kleine winst mee gepakt. Het is te vroeg of te laat.
Vooralsnog te vroeg m.b.t. COTI. Als je in hun ''tech'' hebt verdiept, zit er potentieel meer in dan de ATH van .69c. De vraag is of je dat aandurft om te hodlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

keanu_ schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Vooralsnog te vroeg m.b.t. COTI. Als je in hun ''tech'' hebt verdiept, zit er potentieel meer in dan de ATH van .69c. De vraag is of je dat aandurft om te hodlen.
Heb een aardige tas, dus verkoop langzaam in stapjes. Maar misschien wacht ik nu wel even..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:04
Gelukszoekr schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:56:
[...]

Exact. Ik zit inmiddels al aardig wat jaren in crypto en dit forum maar het is nog steeds lastig om mezelf in te houden geen lading shitcoins erbij te kopen. Ik heb liever meer zekerheid, achterover leunend in m'n stoel kijken hoe m'n 75% Bitcoin pf elke maand meer waard wordt. Geen stress, koersen kijken, uitzoekwerk en geen verliezen.

Het gaat dan misschien allemaal wat trager maar wel met meer zekerheid dat ik met een goed gevulde Bitcoin PF over enkele jaren er flink wat aan ga overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
keanu_ schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Tempting :9 Daar had ik ook wat over gelezen (daily hold) maar de meeste crypto-termen zeggen mij te weinig om dan te zeggen ja dat begrijp ik, daar geloof ik in. Heeft coti echt iets exclusiefs of vele andere kleine en grote munten die hetzelfde aanbieden?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik ken de geschiedenis van verge wel qua pump en dump, daar speelde ik op in, snel even wat pakken en dan wegwezen, ik praat wel over een klapper maar ik doelde op 10%. Ik had geen plan om die munt te behouden.
Ergens vrij dom dat ik dan met een lomp bedrag instap, had heel naar af kunnen lopen. Voor de duidelijkheid, maar 170 dollar verloren, dag ervoor gewonnen maar in het algemeen verlies ik er mee. Het beste wat ik had kunnen doen is btc kopen en niet spelen met alts. Dan stond ik er nu florisant voor ipv zwaar in de min.

Ja ik kan wel twitter gaan volgen en documentatie lezen maar daar wordt alles ook veel mooier voorgesteld dan dat het is, of misschien is het wel mooi maar wordt het niet opgepakt of is een rivaal de big winner.

Traden met crypto doe ik echt alleen op basis van technische analyse. Dat is het verhaal van lijntjes trekken voor weerstand en support, patroontjes proberen te herkennen enzovoort. Dan is het de bedoeling dat je vooraf een gedegen plan maakt voor je instapmoment, wanneer je weer uitstapt als je trade in het rood staat en ook wanneer je winst pakt. Sinds een tijdje houd ik me daar heel strak aan, voorheen niet zo en dat heeft me een paar mooie winsten gekost.
Op deze manier traden gaat je niet de x10 van een altcoin die explodeert opleveren maar het is wel betrouwbaarder en ik kan nu al zo makkelijk een coin uit mijn watchlist op trading view verwijderen nadat ik een trade gesloten heb, dat het me ook echt niet meer bezig houdt wat deze munt daarna nog doet. Hoogstens als ik denk dat meerdere trades op één coin mogelijk zijn (omdat ie aan het rangen is bijvoorbeeld) dan hou ik een coin langer in de gaten.
Sowieso heb ik me lange tijd alleen maar op BTC gericht, en minder op ETH of alts. Op ETH was ik voorzichtiger maar daar heb ik uiteindelijk meer winst gemaakt, juist doordat ik er aan beter risk management deed.

Als je de dikke klapper met alts wilt maken omdat die in een bullrun echt gigantisch hard kunnen gaan, dan zou ik gewoon 2-3 projecten max. uitzoeken die een leuk verhaal, betere marketing en nog beter narrative, buzzwords en hype onderwerp (AI) hebben en daar wat van inslaan. En er dan gewoon een hele tijd niet naar kijken, desnoods wel wat alerts instellen voor als de prijs een voor jou onweerstaanbaar niveau bereikt of zo, maar zo min mogelijk meer mee bezig zijn eigenlijk. En dus ook incalculeren dat je alles kan verliezen.

En wat hier al meermaals genoemd is, er worden veel meer succesverhalen gedeeld dan dat er negatieve verhalen verteld worden, de meesten die echt risico nemen met crypto gaan op hun plaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
Sunrise schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:44:
[...]

Tempting :9 Daar had ik ook wat over gelezen (daily hold) maar de meeste crypto-termen zeggen mij te weinig om dan te zeggen ja dat begrijp ik, daar geloof ik in. Heeft coti echt iets exclusiefs of vele andere kleine en grote munten die hetzelfde aanbieden?
Tja... DYOR. Lees hun medium artikelen, X pagina en YT video's. En besluit voor jezelf.
Ik vind dat ze uniek zijn, maar zo is er ook vast iets anders beters in de maak ;)

NFA

Een ander project die ik steevast heb bijgekocht in de bear (tot 46 cent) is ORN.
Lang op de bodem blijven hangen, en breekt nu uit.
Verkopen? Nee.. nog mooie upside.
Kan het stuklopen? Natuurlijk, maar k heb mij er de afgelopen 1,5 jaar goed in verdiept ;), dus dan is het afwegen van risico's.

[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 26-02-2024 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[...]

Met documentatie bedoel ik niet de homepage van een project, want dat is gewoon marketing. Maar de project documentatie en de blog posts, waarin de technische en niet sexy info staat.

Niemand is objectief in deze wereld. Er zijn betaalde nieuwsbrieven, die onderzoek doen naar een project en dit delen. Maar ook dit is natuurlijk niet volledig objectief. Ben zelf geabonneerd op twee. Uiteindelijk is het gewoon belangrijk dat je zelf onderzoek doet en projecten volgt, anders blijf je achter de feiten aanlopen.
Pagina: 1 ... 198 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!