[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.748 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:28
Blegh als jullie me niet een beetje jaloers maken met al die energie om op shitcoins te duiken en daar ook nog af en toe wat revenuen mee op te schrapen komt er weer een echtewereldhobby langs die ik eigenlijk weer eens moet afstoffen. Hodl that feeling of toch maar eerst nog wat accumuile... accumeul... accumal... -ik kan het niet, sorry- accumuleren?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 01:30:
Ondertussen gaat south weer south. Geen lange termijn coin.
Ondertussen gaat ie alweer North.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:17
Diamond hands... Diamond hands... Op naar de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-QjEs6X38WKy7OKzvcIhjl4DkA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DLj5fTktbGplyVFlNjNjr483.gif?f=user_large

Dikke UNI 🦄 Nu al spijt dat ik er niks van heb ingeslagen in de bear…

Sushi vertrekt ook ondertussen, het word weer swapjes tijd zo te zien

[ Voor 12% gewijzigd door Pinsa op 24-02-2024 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zijn er nog mensen die in dat XVG zitten ?
Ziet er wat borreltachtig uit, ik ga maar een klein flufje van die meuk ga kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:53
Pinsa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:29:
[Afbeelding]

Dikke UNI 🦄 Nu al spijt dat ik er niks van heb ingeslagen in de bear…

Het wordt weer voorjaar. *O*
Blij dat ik uni nog had staan.
spoiler:
is m'n verlies toch weer gekrompen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:12:
[...]

racer. Maar ga wel langzaam overstappen (voor op straat) naar wat anders. Binnenkort eens ff rond kijken. Gok een naked van KTM. Choppers vind ik ondingen, heeft niet veel met motorrijden te maken. Ik zou bij de 1e bocht al op mijn plaat gaan omdat ik al dat chroom aan de grond rijd. 1 plus punt, dat zou dan 1 chopper minder zijn, lekker in de berm laten liggen en door op wat anders.
_O- Je klinkt net zo zwart wit als de quality mensen op m'n werk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:57:
[...]

was ook niet heel serieus uiteraard :9

.
Ik heb jaren circuitervaring en ook wedstrijden gedaan.
Zoals? In de ZAC, KNMV cup, ONK?
Wat reed je? O-)

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24
LosGieros schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:17:
[...]

Zoals? In de ZAC, KNMV cup, ONK?
Wat reed je? O-)
Ga ik hier niet posten, dan zou je me terug kunnen zoeken (niet makkelijk maar niet onmogelijk). Maar reed iig geen hele seizoenen. Af en toe een dag. Soms vrij rijden, soms deed ik mee bij een wedstrijd.
Maar ben geen rossi ofzo hoor. Was vooral voor de leuk. Waren figuren die echt wel talent hadden.
Had wel een volledige fiets (R6) die ervoor bedoelt was, slicks, regenbanden, warmers, aangepaste vering, alles er afgetrokken wat er niet op hoeft enz enz. Best een dure hobby. Reed zo'n dag of 7 a 8 per jaar.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

oNo

Pinsa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:29:

Die is wel lekker inderdaad. Na het "sluiten" van Binance heb ik een paar BNBtjes omgeruild voor SUSHI, gewoon omdat het lekker is. Extra lekker nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:29:
[...]

Ga ik hier niet posten, dan zou je me terug kunnen zoeken (niet makkelijk maar niet onmogelijk). Maar reed iig geen hele seizoenen. Af en toe een dag. Soms vrij rijden, soms deed ik mee bij een wedstrijd.
Maar ben geen rossi ofzo hoor. Was vooral voor de leuk. Waren figuren die echt wel talent hadden.
Had wel een volledige fiets (R6) die ervoor bedoelt was, slicks, regenbanden, warmers, aangepaste vering, alles er afgetrokken wat er niet op hoeft enz enz. Best een dure hobby. Reed zo'n dag of 7 a 8 per jaar.
Scherp @anti elppa vrijwel alles is terug te vinden met wat speurwerk. Wat betreft motoren vind ik het prachtig om te zien maar denk dat ik zelf na een kwartier op een boom zou plakken toch zeker met een racer. Ik hou het bij auto’s.
Heeft hier ooit niet een Ducati te koop gestaan trouwens? Was ook binnen een week weg ofzo he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:25
let op AAVE volgende week ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Kun je met Wrapped Eth ook Eth gas fee betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:58:
Kun je met Wrapped Eth ook Eth gas fee betalen?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Oh wacht, wrapped eth naat eth kost geen (gas) fee zie ik, klopt dat?

EDIT: nee klopt niet

[ Voor 5% gewijzigd door poekiepoes12 op 24-02-2024 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:54:
[...]

Scherp @anti elppa vrijwel alles is terug te vinden met wat speurwerk. Wat betreft motoren vind ik het prachtig om te zien maar denk dat ik zelf na een kwartier op een boom zou plakken toch zeker met een racer. Ik hou het bij auto’s.
Heeft hier ooit niet een Ducati te koop gestaan trouwens? Was ook binnen een week weg ofzo he :*)
Same.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:54:
[...]

Scherp @anti elppa vrijwel alles is terug te vinden met wat speurwerk.
Eh ja true :X maar begon net interessant te worden, wereldje is niet zo groot :P
(SBK vanmorgen ook weer begonnen 8) )

[ Voor 6% gewijzigd door LosGieros op 24-02-2024 11:27 ]

Rapapa...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1uZPDAPZhf2SDbkivsA2-Ai9kc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DdqskLYKeLmZbYSEIp9oX6Tj.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8gQ8b4Rs1FgqfZizStBEWZ8d-w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/apkjqujebpt6AtooNpDazndG.jpg?f=user_large
Nog even doorzetten de komende dagen / weken naar rond de 50 miljoen MC en hij kan de deur uit voor een x10. Of naar zero, wat minstens net zo realistisch is. Rien ne va plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Waarom hoor ik hier niemand meer over MANTA? :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:25
Wispe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:35:
Waarom hoor ik hier niemand meer over MANTA? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsDR0LOg71shKzd5wW490InOk3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/q5zrjBuk5qViNRv6eHHFjBY5.gif?f=user_large

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-10 22:13
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog even doorzetten de komende dagen / weken naar rond de 50 miljoen MC en hij kan de deur uit voor een x10. Of naar zero, wat minstens net zo realistisch is. Rien ne va plus.
Ik heb hem gisteren in de buurt van de ATH gecasht. X3. Mocht je nog meer van dit soort goede tips hebben! Graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Wil m´n port opschonen, aantal coins inwisselen voor coins met meer potentie want dit gaat nergens over op Kucoin.
Ik dacht zelf aan het sellen van;

Zilliqa
Linear
Bepro
Sylo
Multivac
BAX
SXP (Solar)
ClinTex (CTI)
Telcoin
Solve
Mana
Sand
Threshold
BABB (BAX)
Tezos

Twijfel over;
Matrix AI netwerk (ivm AI)
Verasity
Fantom

Echt kansloos zoveel coins en allemaal kratjes of paar kratjes.
Zou dan gaan voor uitbreiding van Kas en Pyth denk ik.
Eventueel TAO bij een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
thierry1982 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:58:
[...]

Ik heb hem gisteren in de buurt van de ATH gecasht. X3. Mocht je nog meer van dit soort goede tips hebben! Graag.
Gouden tip inderdaad!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:00:
Wil m´n port opschonen, aantal coins inwisselen voor coins met meer potentie want dit gaat nergens over op Kucoin.

Zilliqa
Linear
Bepro
Sylo
Multivac
BAX
SXP (Solar)
ClinTex (CTI)
Telcoin
Solve
Mana
Sand
Threshold
BABB (BAX)
Tezos

Twijfel over;
Verasity
Fantom

Wat een verzameling shit die ik niet eens ken. _/-\o_

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Ik heb nog veel te leren haha.
Meeste is zo'n 3 jaar geleden aangeschaft en dus ook vrij oud.
Zonder research kleine coins kopen want stel x100...
Ik kan er inmiddels om lachen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:07:
[...]

Wat een verzameling shit die ik niet eens ken. _/-\o_
Volgens mij heeft poekiepoes Taro van de troon gestoten op dat plaatje van die gast met die 300 medailles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Darrell schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:10:
[...]

Volgens mij heeft poekiepoes Taro van de troon gestoten op dat plaatje van die gast met die 300 medailles.
@Gelukszoekr had er ook eek hoop. Maar las iets met teruggekocht. Misschien heeft hij er van een aantal afscheid genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:13:
[...]

@Gelukszoekr had er ook eek hoop. Maar las iets met teruggekocht. Misschien heeft hij er van een aantal afscheid genomen.
Uit jouw reactie maak ik op; flikkerstraal alles in je bovenstaande post eruit? :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:13:
[...]

Nee dat is tegenwoordig zo een zure 100% bitcoinmaxi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:14:
[...]

Uit jouw reactie maak ik op; flikkerstraal alles in je bovenstaande post eruit? :*)
Oude coins zullen lastiger omhoog gaan dan nieuw meuk. Echter, de nieuwe meuk die gehypt is, staat allemaal roodgloeiend op het moment.

Staat er een tas BTC / ETH? Naast die alt coins? Of je moet van gokken houden, anders zou ik met een stabielere basis de weg vervolgen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Morgen weer even te vissen. Happy days.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/m5vpadbr2cp31.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=58f596418e7b351fd193bef50a42458537333a93

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wU4UstqLTc1SPrvdpcsedNyvD90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yYKcEoLAK6oeMQXktolUQKaK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsR4je_rm7yxgIvQz_TxKJz1IRo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YVbZ0PQ6fqyRZS4aD9X2oBpY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tW4ofDaS209ZtRQ7u_ahA-h7xgc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k4Wyb3RnmaUSF3z1OxIqo6Yh.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qx-FQIInqFxGy0wbvJVH3wLmraM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vZA5nZ5IK9SjTIOW46lymfVd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:19:
[...]

Oude coins zullen lastiger omhoog gaan dan nieuw meuk. Echter, de nieuwe meuk die gehypt is, staat allemaal roodgloeiend op het moment.

Staat er een tas BTC / ETH? Naast die alt coins? Of je moet van gokken houden, anders zou ik met een stabielere basis de weg vervolgen.
Een stabielere basis is precies wat ik wil, maar ben nog wel een beetje te eigenwijs om alles te sellen en dat lage bedrag in BTC te zetten.
Dan liever in top 25 coins en de eventuele profit wel in ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:22:
Morgen weer even te vissen. Happy days.
[Afbeelding]
Gaarne even rekening houden met de gevoelens van @MrMrq.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Een stabielere basis is precies wat ik wil, maar ben nog wel een beetje te eigenwijs om alles te sellen en dat lage bedrag in BTC te zetten.
Dan liever in top 25 coins en de eventuele profit wel in ETH.
met die tas drek en 3 jaar baghodler spelen, sta je vast en zeker ongekend in het rood? Zou echt rap de hele handel dumpen en naar BTC (of top 10 shitcoins) over gaan.
Best kans namelijk dat na nog een keer 2 a 3 jaar de helft van die drek de-listed is op exchanges. Dan kom je er nooit meer vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:28:
[...]

met die tas drek en 3 jaar baghodler spelen, sta je vast en zeker ongekend in het rood? Zou echt rap de hele handel dumpen en naar BTC (of top 10 shitcoins) over gaan.
Best kans namelijk dat na nog een keer 2 a 3 jaar de helft van die drek de-listed is op exchanges. Dan kom je er nooit meer vanaf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7Mo0goU9UaEBjqEV85EpsYfOO4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gdXObUJvTYMaWWgCVWlFlWgx.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Thanks voor je input.
Ik sta nog steeds in het rood maar afgelopen maanden hebben het wat bijgetrokken. Paar goede keuzes gemaakt met nieuwere coins en goed meelezen hier.

Laat ik het anders vragen, is er iets op die lijst die je wél zou hodlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:33:
Thanks voor je input.
Ik sta nog steeds in het rood maar afgelopen maanden hebben het wat bijgetrokken. Paar goede keuzes gemaakt met nieuwere coins en goed meelezen hier.

@Taro kom maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:14
sjorremans schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:25:
Er is hier nog een COTI hodler onder ons, weet even alleen niet meer wie 😜
In ieder geval lekker wakker worden met coti vandaag, 14ct net aangetikt
Zeker. Mooi in de afgelopen 1,5 jaar blijven bijkopen. Staat al lang in de viper wallet.
Met het oog op hun transitie dit jaar naar een layer 2 privacy network op ETH schat ik hun positie in de markt met hun ''tech'' en real world implementatie erg hoog in. Op naar de 5$ ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:55
poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:33:
Thanks voor je input.

Het zijn niet zozeer de keuzes die je maakt. Het is nu wat meer de tijd voor alts. Dus doet de meerderheid van de alts het wel goed. Dat blijft niet altijd zo. Eigenlijk wil je niet investeren in alts omdat ze altijd verliezen tegenover BTC over de lange termijn.

Dat gezegd hebbende, de meeste hier zullen het er wel over eens zijn dat de vooral het komende jaar alts wel een keer dik moeten knallen. Als de geschiedenis zich herhaald. Vaak zie je ook dat nieuwere coins het vaak beter doen dan coins die al een cycle meegaan.

Dus, Zilliqa, SXP, Telcoin, Mana, Sand, Tezos en Fantom hebben hun beste tijd waarschijnlijk wel gehad. De rest ken ik eigenlijk niet en heeft denk ik dan ook een nog kleine marketcap. Ik ben er wel altijd een voorstander van om kritisch te blijven kijken naar je portfolio. Je wil niet verliefd worden op een coin om vervolgens bagholder te worden. Dus goed om eens te wat te schuiven. Verlies nemen is niet perse slecht, het geeft je wel de kans om elders winst te pakken

Een beetje afhankelijk van de waarde van je portfolio zou ik het aantal coins wat beperken. En dan vooral ook dit keer winst nemen als ze wat hoger staan

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-02-2024 13:03 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online

Zilliqa
Linear
Bepro
Sylo
Multivac
BAX
SXP (Solar)
ClinTex (CTI)
Telcoin
Solve
Mana
Sand
Threshold
BABB (BAX)
Tezos

Twijfel over;
Verasity
Fantom

Ik zie hier inderdaad niks tussen staan wat ik zou willen hodlen.
Dus, opschonen.
Evt als je geen btc wil want je wil een wat higher risk pf, pak dan wat nieuwe coins die geen bullrun hebben meegepakt.
Zelf zou ik 1 large cap alt pakken (dan toch sol, die zie ik nog wel stijgen), 2 midcap (kas, tao) (evt een sui) en 2 smallcaps met ai erin naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Ohja, ondanks dat het wel een advies is, dyor uiteraard, dit is maar een mening he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Na het nieuws van Uniswap gisteren stijgen de DeFi (1.0) tokens van vorige run flink. Veel van deze coins had ik de vorige run (Sushi, UNI etc) echt bizar om te zien tegen welke prijzen ik dit heb verkocht en waar we nu staan ondanks deze flinke stijging. Maakt wel weer duidelijk dat je absoluut geen alts moet gaan hodlen na de bull.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poekiepoes12
Nogmaals dank.
Dat is precies de insteek geweest van de afgelopen maanden.
Met Sui, sei, graph, stacks, beam, hbar en imx gaat het lekker. Maar deze winst is virtueel.
En eigenlijk nog steeds veel te veel spreiding, alsnog iets van 25 coins. Maar de echte meuk is er dan wel uit nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:08
Want? Mis wat onderbouwing :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
poekiepoes12 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:16:
Nogmaals dank.
Dat is precies de insteek geweest van de afgelopen maanden.
Met Sui, sei, graph, stacks, beam, hbar en imx gaat het lekker. Maar deze winst is virtueel.
En eigenlijk nog steeds veel te veel spreiding, alsnog iets van 25 coins. Maar de echte meuk is er dan wel uit nu.
En vergeet trouwens niet $banana gun!
Ps, dikke banana!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVJx6q73I2WcdmSnK_VuCi8AhEk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6GktvBBUigpEdJ4XTu4AORIP.gif?f=user_large

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:27:
[...]

En vergeet trouwens niet $banana gun!
Ps, dikke banana!
[Afbeelding]

:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POevrAQ1ulOzbsthC6p6f6Es64U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jkr00uNgVNcHleNPKFBM6fpO.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Zucht krijg dit net doorgestuurd van een belegger word hier toch zo ziek van…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rgz-gy09QlA_OT1vx5j9aAjIqa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/khQApdmus1bT5sAIsTOXr8zB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhXQKBzqcJAfcBt-8hql7-jKIag=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HTEDMW3zpTbdRJdmCgyRCKu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Pinsa op 24-02-2024 13:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:53:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zeg hem maar "have fun staying poor".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Wispe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:00:
[...]

Inderdaad, of: ''you get the price you deserve''

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Zilliqa
Linear
Bepro
Sylo
Multivac
BAX
SXP (Solar)
ClinTex (CTI)
Telcoin
Solve
Mana
Sand
Threshold
BABB (BAX)
Tezos

Twijfel over;
Verasity
Fantom
Wat natuurlijk belangrijk om te weten is, is of de PF bestaat uit spaargeld of speelgeld. In het geval van het eerste wil je natuurlijk veel meer het risico managen en kun je bijv. een deel omzetten in stable coin en deze rente laten trekken op een platform. Gaat het om speelgeld, dan is meer risico juist gewenst om meer rendement te kunnen pakken. €1000 in ETH of BTC gaat je niet rijk maken over een paar jaar, in dat geval wil je iets meer risico nemen. Maar houdt het overzichtelijk voor jezelf! :)

Uit dit lijstje hebben MANA en SAND in principe voldoende potentie. Gaming tokens zullen zeker hot blijven deze bull run. Die tokens hebben echt een functie, in tegenstelling tot de AI hype die veel meer op de toekomst speculeert. (meer usecase bij een volgende bullrun wellicht?)

Maar goed, beter om alles om te zetten naar BTC/ETH (bijv. in een verhouding van 80/20, 50/50 of 20/80 - net wat jij denk wat meer zal gainen de komende tijd) en eventueel maximaal 1 of 2 additionele altcoins voor de spanning. Het ligt er ook een beetje aan over welk bedrag we het hebben. Als het gaat om een paar honderd € ga je kapot aan de fees en de stress als je te breed investeert.

Als je denkt aan gaming, zou ik eerder een gaming platform kiezen zoals Immutable, Gala of Beam, dan een individuele token. Als je denkt dat scaling (nog) belangrijker gaat worden, zou die altcoin bijv. Arbitrum, Optimism of Polygon kunnen zijn. Beetje onderzoek doen en gaan met die banaan d:)b

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 24-02-2024 14:39 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze meneer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9r3IfPWIeg5pzlz8hZGZlo_mdg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S6RIFtXDoOM94aclVJSEtvat.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Waar verhandelen jullie COTI? Ik zat op Kucoin maar daar is weinig volume/actie.

Coinmerce heb ik ook nog een account, lijkt veel volume te zijn maar voelt op de één of andere manier fake aan. Geen idee waarom. Iemand ervaring met Coinmerce?

https://coinmerce.io/nl/exchange/COTIUSDT

[ Voor 37% gewijzigd door souljah1h op 24-02-2024 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
souljah1h schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:09:
Waar verhandelen jullie COTI? Ik zat op Kucoin maar daar is weinig volume/actie.

Coinmerce heb ik ook nog een account, lijkt veel volume te zijn maar voelt op de één of andere manier fake aan. Geen idee waarom. Iemand ervaring met Coinmerce?

Op Kucoin voor native COTI. Transferfee naar de viper wallet is wel hoog (60 coti).
Enkel voor bijkopen. De prijs van COTI op kucoin is meestal redelijk wat lager dan bij bijv Binance of Coinbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Zilliqa
Linear
Bepro
Sylo
Multivac
BAX
SXP (Solar)
ClinTex (CTI)
Telcoin
Solve
Mana
Sand
Threshold
BABB (BAX)
Tezos

Twijfel over;
Verasity
Fantom

Holy @Don Guacamole wat een lijst _O-

Meeste tips zijn hier al wel gegeven denk ik. Gewoon een solide basis met Bitcoin en of Ethereum en dan een paar midcaps (een beetje AI of gaming is nooit weg) of eventueel kleiner maar verlies jezelf hier niet in zoals vorige keer.

Meestal gaat het pas bij een 3de run wat vlotter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa

[Afbeelding]

[Afbeelding]
hahaha heerlijk. Wat een ongekend domme figuren. Het is zelfs zo dom, dat je bijna denk dat ze zelf balls deep inzitten en maar wat fud verspreiden om nog keer goedkoop in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:59

BeyondThunder

Lost Lightning

souljah1h schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:09:

Ja, ze zitten hier om de hoek en ik kom er wel eens. Leuk bedrijf.
Vorig jaar hadden ze een referral actie, kreeg je 20 euro aan BTC per referral.
60 euro daar is nu 80 euro ;-)
Mankeert volgens mij niet veel aan Coinmerce, wellicht is de fee wat aan de hoge kant.
Maar mooi bedrijf van Nederlandse bodem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:24:
[...]

hahaha heerlijk. Wat een ongekend domme figuren. Het is zelfs zo dom, dat je bijna denk dat ze zelf balls deep inzitten en maar wat fud verspreiden om nog keer goedkoop in te kopen
Zou goed kunnen wat je zegt, voor mij voelt het alsof de beleggers zelf fomo gekregen en hebben nu spijt dat ze niet eerder zijn ingestap zijn op een goedkopere prijs.
En voor de aandeelbedrijven geld dat ze bang zijn dat straks meer geld in btc/crypto wordt gepompt en niet meer in gewone aandelen worden gepompt, daarom komen ze met dat soort berichten naar buiten lijkt mij.

Dit zegt genoeg:
https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

Komtie nog eens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ymE4L0S1z71s-altUSVvSyaJWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q6Q5jDMab0dPfcNOfkLScByh.gif?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 24-02-2024 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bb500
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-03 16:52
BTC100K2021 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:07:
[...]

Deze bull run is weer anders dan de vorige.

De grote vermogensbeheerders hebben hun BTC-stofzuiger aangezet, de SEC heeft de laatste regulatieve twijfels weggenomen bij institutionele investeerders. Dat kan zomaar betekenen dat we veel sneller die ATH gaan aantikken. Is het dan een left translated cycle of wordt dit gewoon een ultra bullmarkt?

In 2017/2018 waren het echt Henk & Ingrid die de laatste eindsprint verzorgden. In 2021 een dubbele top waarbij de tweede top hoger was dan de eerste, onder andere door futures en leverage trading (on chain statistieken wijzen de eerste top als echte top aan, onder andere als je kijkt naar transactie fee).

Nu in 2024 komt er weer een extra element bij, de vermogensbeheerders en institutionele investeerders.

Achteraf zullen we weten of we momenteel een glimp zien van de ultra bull verderop in de cycle of niet.
De huidige bull run in de cryptomarkt is uniek omdat grote beleggers, zoals vermogensbeheerders, nu meer betrokken zijn. Dit komt door duidelijkere regels van de SEC die het voor hen makkelijker maken om te investeren. Dit zou kunnen betekenen dat we sneller dan ooit een hoge piek in de prijs van Bitcoin en andere cryptocurrencies zien.

In het verleden waren het vooral gewone mensen die de prijs omhoog stuwden, maar nu zijn het de grote spelers die een belangrijke rol spelen. Dit zou kunnen leiden tot een zeer sterke groeiperiode voor de cryptomarkt, waarbij de prijzen mogelijk nog hoger stijgen dan voorheen.

Het is nog steeds moeilijk te zeggen of dit zal leiden tot een kortstondige piek of een langdurige groeiperiode, maar de betrokkenheid van deze grote investeerders is zeker een nieuw en interessant element in de cryptowereld.

Denk jij dat deze verandering de manier waarop we over investeren in crypto denken zal veranderen?

www.aiontdekking.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Bb500 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:45:
[...]

De huidige bull run in de cryptomarkt is uniek omdat grote beleggers, zoals vermogensbeheerders, nu meer betrokken zijn. Dit komt door duidelijkere regels van de SEC die het voor hen makkelijker maken om te investeren. Dit zou kunnen betekenen dat we sneller dan ooit een hoge piek in de prijs van Bitcoin en andere cryptocurrencies zien.

In het verleden waren het vooral gewone mensen die de prijs omhoog stuwden, maar nu zijn het de grote spelers die een belangrijke rol spelen. Dit zou kunnen leiden tot een zeer sterke groeiperiode voor de cryptomarkt, waarbij de prijzen mogelijk nog hoger stijgen dan voorheen.

Het is nog steeds moeilijk te zeggen of dit zal leiden tot een kortstondige piek of een langdurige groeiperiode, maar de betrokkenheid van deze grote investeerders is zeker een nieuw en interessant element in de cryptowereld.

Denk jij dat deze verandering de manier waarop we over investeren in crypto denken zal veranderen?
Ja, ik denk zeker dat de betrokkenheid van grote beleggers de manier waarop we over investeren in crypto zullen veranderen. Met de toenemende acceptatie en regulering van cryptocurrencies, zullen meer traditionele financiële instellingen en vermogensbeheerders zich waarschijnlijk gaan interesseren voor deze markt. Dit kan leiden tot een verdere legitimisering en stabilisering van de markt, waardoor meer mensen vertrouwen krijgen om ook in crypto te investeren. Het is belangrijk om de ontwikkelingen op de cryptomarkt goed in de gaten te houden en je investeringsstrategie eventueel aan te passen aan deze nieuwe spelers.

Dit zegt een AI.....HODL dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:55:
[...]

Ja, ik denk zeker dat de betrokkenheid van grote beleggers de manier waarop we over investeren in crypto zullen veranderen. Met de toenemende acceptatie en regulering van cryptocurrencies, zullen meer traditionele financiële instellingen en vermogensbeheerders zich waarschijnlijk gaan interesseren voor deze markt. Dit kan leiden tot een verdere legitimisering en stabilisering van de markt, waardoor meer mensen vertrouwen krijgen om ook in crypto te investeren. Het is belangrijk om de ontwikkelingen op de cryptomarkt goed in de gaten te houden en je investeringsstrategie eventueel aan te passen aan deze nieuwe spelers.

De ontdekking!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Hahah die Bitboy is vannacht in de ring gestapt met een andere Youtuber.....WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:17:
Hahah die Bitboy is vannacht in de ring gestapt met een andere Youtuber.....WTF.
[Twitter]
Haha gaaf man Karate Combat toch? Heb ik ook nog ooit wat coins van gehad i.c.m zo,n app kun je daarmee wedden op vechters die meedoen aan KC, volgems mij trekt het redelijk wat kijkers :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 24-02-2024 15:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is gewoon een vertaling van dat gare ECB rapport wat hier eerder voorbij is gekomen.... 😂😂
Dus die belegger is een luie donder en totaal niet objectief! |:(

Hier het volledige artikel...:
https://www.ecb.europa.eu...240222~0929f86e23.en.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Beetje onderzoek doen en gaan met die banaan d:)b
Jou kennende heb je het meestal goed dus las je tip!

All in :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOVO2a3_GWPfUF8jquqyUK1HWfc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q1VRfIsJJ4Q1BKmSxsla6gYr.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bb500
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-03 16:52
Coldcat schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:55:
[...]

Helemaal mee eens! HODL!

Hoop dat bepaalde rechtszaken wie die SEC voert snel duidelijkheid gaan geven en afgerond worden, zodat grotere spelers de markt kunnen en willen betreden!

Dan zie ik een goeie toekomst voor crypto en de gene wie nu rustig HODLEN

www.aiontdekking.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:17:
[Twitter]
Lachen, beter dan die Zuck/Musk fight die er nooit kwam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Het onderwerp belasting over crypto winsten werd hier laatst aangehaald en dat vond ik wel interessant en ben wat verder gaan lezen. Ik ben mij bewust dat het het hier geen belastingtopic is, maar er posten hier ook mensen uit België en ben benieuwd naar de praktijk aldaar. Het is nog een eind van ons vandaan, maar in NL is het voornemen dat we vanaf 2027 36% belasting gaan betalen over het daadwerkelijk gemaakte rendament.

Heb wat zitten lezen over de Belgische belastingregels en met wat voorwaarden (langer dan 1 jaar in bezit houden, je investering komt voor op een bepaalde lijst opgesteld door de overheid :S ), betaal je geen belasting over je winst. Staat crypto dan ook in die lijst of hoe moet ik dat voor mij zien? En las verder dat er pas vermogensbelasting wordt betaald boven de 1miljoen, en dan ook maar 0,15% :)B Is het echt zo simpel of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Numbers schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:20:
Het onderwerp belasting over crypto winsten werd hier laatst aangehaald en dat vond ik wel interessant en ben wat verder gaan lezen. Ik ben mij bewust dat het het hier geen belastingtopic is, maar er posten hier ook mensen uit België en ben benieuwd naar de praktijk aldaar. Het is nog een eind van ons vandaan, maar in NL is het voornemen dat we vanaf 2027 36% belasting gaan betalen over het daadwerkelijk gemaakte rendament.

Heb wat zitten lezen over de Belgische belastingregels en met wat voorwaarden (langer dan 1 jaar in bezit houden, je investering komt voor op een bepaalde lijst opgesteld door de overheid :S ), betaal je geen belasting over je winst. Staat crypto dan ook in die lijst of hoe moet ik dat voor mij zien? En las verder dat er pas vermogensbelasting wordt betaald boven de 1miljoen, en dan ook maar 0,15% :)B Is het echt zo simpel of mis ik iets?
Ja buy en hold, brave huisvader maar ik heb geen idee vanaf wat soort bedragen dit niet meer van toepassing is. Met traden ben je sowieso de sjaak. Denk dat het dan zelfs 33 procent of meer is?

Ik ben zelf in NL belastingplichtig sinds enkele jaren maar een bekende van mij heeft om deze reden België verlaten. Was trouwens ook al lang geen buy en hold meer.

Verder geen idee hoe ze dit controleren maar misschien weten :)B Tweakers dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:33

Chaes

#HODL

AIOZ stronk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Dat beestje blijft gaan en als je de chart bekijkt nog genoeg ruimte naar boven. Lijkt me verder een understatement dat er met de juiste AI coin giga winsten zijn te behalen op dit moment.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHCn_iVXoAAFy9s?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Wilde mijn ASTR weer gaan staken (tot volgend jaar denk ik) maar zie dat v3 enorm veranderd is. Niet overzichtelijker geworden.
Zie ook niet snel in welke Tier ik zou vallen, welke APY en andere randvoorwaarden van toepassing zijn. @zwembroek of anderen nog tips? Zit niet op onnodige risico's te wachten dus max APY niet nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
JPS schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:37:
Wilde mijn ASTR weer gaan staken (tot volgend jaar denk ik) maar zie dat v3 enorm veranderd is. Niet overzichtelijker geworden.
Zie ook niet snel in welke Tier ik zou vallen, welke APY en andere randvoorwaarden van toepassing zijn. @zwembroek of anderen nog tips? Zit niet op onnodige risico's te wachten dus max APY niet nodig.
Tier maakt voor de hoogte van je rewards niet uit. Tier is alleen belangrijk voor de projecten. Die krijgen wel meer rewards als ze bijvoorbeeld in Tier 1 zitten. Ik stake bij Destore. Maar er is geen verschil in risico tussen de verschillende dApps.
Rewards zijn prima! En de token burn rate ligt hoog. Op dit moment wordt er 50k Astar per dag geburned. Ik ontvang met de huidige koers $440 per maand aan rewards. Die ik overigens niet meer compound maar meteen omzet in ETH.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MH5CrOH6-ek1vAKKiZgU2roR_R8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JMmZISklLEgvQqEMRioEdtx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

OK dus risk en rewards voor alle projecten gelijk, dan is het meer gunfactor dus.
Ik zie basisrewards nu 15,11% dat is niet verkeerd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:20
Niemand die moon roept?
Mooi zo. Ik kom hier voor mijn rust.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:55:
Niemand die moon roept?
Mooi zo. Ik kom hier voor mijn rust.
We wachtten op je.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:20
🚀 🚀 🌝 MoOoOoOoN 🌝 🚀 🚀

Echte puristen zullen zeggen dat dat niet mag om een procentje.
Ik wil die puristen er op wijzen dat 1% van 50k net zoveel waard is als 10% van 5k.

En verder: een vergiet is ook maar een wok met gaatjes.

Fijn weekend.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:59

BeyondThunder

Lost Lightning

zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:10:
[...]

Tier maakt voor de hoogte van je rewards niet uit. Tier is alleen belangrijk voor de projecten. Die krijgen wel meer rewards als ze bijvoorbeeld in Tier 1 zitten. Ik stake bij Destore. Maar er is geen verschil in risico tussen de verschillende dApps.
Rewards zijn prima! En de token burn rate ligt hoog. Op dit moment wordt er 50k Astar per dag geburned. Ik ontvang met de huidige koers $440 per maand aan rewards. Die ik overigens niet meer compound maar meteen omzet in ETH.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baZfG6tSEOX5jnIkekcMgl0-WaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PKJNiznRHqLhhkg7CCb0X8kx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat zijn inderdaad wel een beetje weak hands.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:49

tomtom901

Moderator General Chat
Lekker bitty, bedankt. Bouwmarkt weer terug :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7dA68ADFGvTgcPP4gkiUmjVPxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dVKeI2VcNJdoISmn5bpaVFF8.jpg?f=fotoalbum_large

https://recruitmentmatter...-heeft-het-geen-toekomst/

Hmm

[ Voor 64% gewijzigd door Alpina op 24-02-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:58:
Lekker bitty, bedankt. Bouwmarkt weer terug :D
Normaal gesproken tijdens het eten nooit de laptop erbij, maar deze keer wel. Jammer dat ik vanmiddag geen geld had en dus water tijdens het eten moest drinken ipv iets lekkers. Achteraf gezien gewoon 2 pallets IPA mee kunnen nemen :(

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Kan iemand mij even vertellen welke coin er binnen 24h plus 100% gaat?
Ik vraag dit voor een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:03:
[...]

Normaal gesproken tijdens het eten nooit de laptop erbij, maar deze keer wel. Jammer dat ik vanmiddag geen geld had en dus water tijdens het eten moest drinken ipv iets lekkers. Achteraf gezien gewoon 2 pallets IPA mee kunnen nemen :(
Ik ben er wel blij mee, gisteren long gegaan en vandaag in de nieuwbouw aan de slag gegaan en niet naar de koersen gekeken. Toen ik in de bouwmarkt stond voor een nieuwe trekveer pas gezien dat de TP’s gehit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:03:
JUP!!!!
Dit is geen financieel advies.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:08:
[...]

JUP!!!!
Dit is geen financieel advies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eu4_5xT2doxTOO4V3vBAuA9ZGo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GblVg2JjXzYETX271y5c4N8F.jpg?f=fotoalbum_large

Timer loopt. Tik tok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
$PAAL en $FET gaan samen zie ik net :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:04:
[...]

Ik ben er wel blij mee, gisteren long gegaan en vandaag in de nieuwbouw aan de slag gegaan en niet naar de koersen gekeken. Toen ik in de bouwmarkt stond voor een nieuwe trekveer pas gezien dat de TP’s gehit zijn.
Uiteraard ben je er blij mee :)

Ik zit hier in de afronding van een verbouwing die al in oktober is gestart. Gisteren een paar kleine longs geopend en vanochtend goed opgeschaald. Uurtje geleden 75% winst genomen, kijk nu wel even waar het heen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ben je zoekende naar dat bommetje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31

resusaapje

h less

zenith schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:16:
[...]

$PAAL en $FET gaan samen zie ik net :)
$FAAL? $PET? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:16:
[...]

Uiteraard ben je er blij mee :)

Ik zit hier in de afronding van een verbouwing die al in oktober is gestart. Gisteren een paar kleine longs geopend en vanochtend goed opgeschaald. Uurtje geleden 75% winst genomen, kijk nu wel even waar het heen gaat.
Zit nog wel meer in het vaatje denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Zit nog wel meer in het vaatje denk ik
Vermoed het ook, 52.3k target. Hopelijk meer, maar reken er nog niet op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEVaGxhAD7Ysf4LBKxf6vyDZdrI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s5Ssva47yS6UWCmSa9C4t8Nr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:25
Wispe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2SmlaA8u58Ftak2ZAzhTfoCn9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iT2oSTm7P1KiafzEj0orCxqE.jpg?f=fotoalbum_large

dit dragen als je naar belasting adviseur gaat :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien is $FACT iets? Gister een flufje van gekocht 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
zenith schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:40:
[...]

Misschien is $FACT iets? Gister een flufje van gekocht 😀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uswmqpEeK9lR_K3B5sLgQlRoJ7Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WfaO7vH7qVKYxAxQjlTY1QDt.gif?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pfff, zit nu al een paar uur naar Homer en de charts te staren en ben vast niet de enige?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehQhGlfOIGqi5hFdat2BPsPQDfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERHFh9S3Jf8zyAz6ivps26Xf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
COTI O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Blijft maar gaan idd, helemaal lekker *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 196 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!