[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 195 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.762 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heerlijk die drek. Je pakt een shitcoin rond 2.xx USD op en 2 weken later tikt die >7 USD aan en staat 2e in je pf :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GwoLkEHlzqkcVPJM3tf0TvHCxk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bulLIz52fU3O9qRYfk3Zyguj.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:55
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:00:
Heerlijk die drek. Je pakt een shitcoin rond 2.xx USD op en 2 weken later tikt die >7 USD aan en staat 2e in je pf :)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwxufKZZoWGaBKwZZhWPk1sQstA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYrBvzJvn6MJBOTyh40lbDQW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLkfEGzjRg-d8JxzvB5Va0PRE8c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vz2e3BQisb9DwrIrXIDzRDXm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VU3DwBBcBO8CYPsePhdV8VOeqKg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WzOmlzeFq1nQJ3wDsDrLkmhJ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mjah, "partnership":
We previously highlighted that our final product will be a web-based AI application. Operating the complete DeepSouth AI application will require handling vast datasets and executing complex calculations, demanding significant #GPU resources to power $SOUTH effectively.

Consequently, we joined the
@nvidia
Developer Program, granting us access to more than 150 #Nvidia SDKs, along with a repository of free GPU-optimized software for AI, Machine Learning, and High-Performance Computing.

Such resources will significantly aid us in developing AI applications that are accelerated by GPU technology, enhancing our capacity to deliver advanced solutions.
Afijn, ik zal niet klagen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:17

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:28:
Mjah, "partnership":
[Twitter]

[...]

Afijn, ik zal niet klagen :)
Ik was de knipoog vergeten _O-
Staat tegenwoordig bij elke nieuwe AI parel maar inderdaad zolang er winst mee te maken is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kcaJlcnfi19OJG6rBiV75RL2DQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oeZ9PzlZ1Mot4on2IyDl4QO9.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8gQ8b4Rs1FgqfZizStBEWZ8d-w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/apkjqujebpt6AtooNpDazndG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:29
Man man man.
Sc staat intussen niet meer voor slowchat zo te zien, eerder shitcoinchat.
Het wordt tijd dat we @anti elppa eens gelijk gaan geven. Graag btc ff plus 10% en de alts leegtrekken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:36:
Man man man.
Het wordt tijd dat we @anti elppa eens gelijk gaan geven. Graag btc ff plus 10% en de alts leegtrekken.
Pure afgunst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
ja ik wil dolgraag dat jullie allemaal volledig naar de vinkentering gaan, en wel nu aub

:+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8gu7la.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:42:
[...]

ja ik wil dolgraag dat jullie allemaal volledig naar de vinkentering gaan, en wel nu aub

Wij of onze crypto? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Mijn TRAC aankoop is ondertussen ook al x2 gegaan in 2-3 weken tijd

Lekker hoor die AI bubbel :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chL3739i7PU0-xA8MSMTF62rD9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKaL6tNx25Ky5JLg3QvK3P26.jpg?f=fotoalbum_large

Not yet…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:36:
Man man man.
Gewoon morgen naar 100K, dan gaat het nergens anders meer over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:42

Darrell

Fiat moonboy

Die AI rommel wordt een keer leeggetrokken door bitcoin. Hoe meer rommel, hoe meer bitcoin leeg kan trekken. Laat maar lekker pruttelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:59:
Die AI rommel wordt een keer leeggetrokken door bitcoin. Hoe meer rommel, hoe meer bitcoin leeg kan trekken. Laat maar lekker pruttelen.
Die degens geven niks om Bitcoin. De hoppen van token naar token als een plaag sprinkhanen die alles kaalvreten en weer verder gaan. En de dombo's blijven zitten. Het een kan echt wel naast het ander bestaan zonder elkaar te kannibaliseren.

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 23-02-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ging in de vorige cycles eerst BTC omhoog, toen ETH, toen de shitcoins?
Of in welke volgorde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:11:
Of in welke volgorde?
Ja, die volgorde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Of in welke volgorde?
dat idd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Haha nee hoor, zit zelf ook tot over mn oren in alts. En ik gun sowieso iedereen z’n dikke gains.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:14:
[...]

Haha nee hoor, zit zelf ook tot over mn oren in alts. En ik gun sowieso iedereen z’n dikke gains.
Weet ik ;) d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Of in welke volgorde?
Ja het meeste wel ja. Maar deze keer doen vooral de nieuwe shitcoins al eerder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Als de kers op de taart mijn 10tje in JUP terug dus (of niet). :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Hier meer het gevoel dat ik niet goed gehandeld heb.
Om niet teveel risico te nemen houd ik vooral BTC aan. Maar misschien had ik beter óók (meer) alts aangehouden mét goed risico management (stop loss en take profit, goede in- en uitstapmomenten monitoren, redelijk vooronderzoek doen, …).

Als er goed is omgegaan met R/R kan ik er juist veel respect voor hebben, als anderen dikke gains maken op iets wat voor mij een gok lijkt.

En in sommige gevallen worden mensen ‘per ongeluk’ rijk, door een onredelijk risico te nemen. Dan voel ik iets anders, maar dat is niet perse afgunst.

Pfoe. Gevoelens.

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:17:
[...]

Hier meer het gevoel dat ik niet goed gehandeld heb.
Om niet teveel risico te nemen houd ik vooral BTC aan. Maar misschien had ik beter óók (meer) alts aangehouden mét goed risico management (stop loss en take profit, goede in- en uitstapmomenten monitoren, redelijk vooronderzoek doen, …).

Als er goed is omgegaan met R/R kan ik er juist veel respect voor hebben, als anderen dikke gains maken op iets wat voor mij een gok lijkt.

En in sommige gevallen worden mensen ‘per ongeluk’ rijk, door een onredelijk risico te nemen. Dan voel ik iets anders, maar dat is niet perse afgunst.

Pfoe. Gevoelens.
nee gewoon ordinaire FOMO die je 100% zeker sats gaat kosten. Trust me. Als iedereen hier ook eerlijk zou zijn en over 3 jaar zijn stats mbt euro in en euro uit zou laten zien, zal je zien dat op een enkeling na, mensen die in shitcoins gestapt zijn, extreem veel minder hebben. En nee, this time it is not different.

Be strong!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:20:
[...]

nee gewoon ordinaire FOMO die je 100% zeker sats gaat kosten. Trust me.
Jij hebt gelijk dat alle alts doodbloeden tov. BTC, en dat de meeste users hun alts te lang vasthouden.
Maar ik vind het ook wel mooi als users als @Taro, @Mooody en @jvel92, en ik denk ook @Gelukszoekr, BTC outperformen door op kortere timeframes (van drie uur tot drie jaar) in een handige alt te springen.

Aanvulling:
Dat het voor mij niet is weggelegd is ook waar. Kost tijd en grijze haren.

[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 23-02-2024 19:27 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:26:
[...]

Jij hebt gelijk dat alle alts doodbloeden tov. BTC, en dat de meeste users hun alts te lang vasthouden.
Maar ik vind het ook wel mooi als users als @Taro, @Mooody en @jvel92, en ik denk ook @Gelukszoekr, BTC outperformen door op kortere timeframes (van drie uur tot drie jaar) in een handige alt te springen.
Ik verkoop ze eigenlijk ook altijd wel weer relatief snel. Vaak té vroeg. Bij TAO heb ik bijv. te vroeg teruggeschaald. Bij OLAS heb ik het gevoel nu te moeten herverdelen omdat die een te groot percentage van de pf inneemt en niet hard genoeg meer gaat vs de rest.

Alles gaat hier als het eind van de run in zicht is direct de deur uit, ik hodl alleen fiat door de bearmarket heen en ik trouw nooit met een altcoin.

Maar BTC is in periodes als deze ook gewoon veel te saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
eerst UNI, daarna gaat AAVE

bookmark this voor next week

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:17:
[...]

Ik zie ze dagelijks voorbijkomen. Met 60 Ether erin en met 90 of 120 Ether er weer uit. Dat vind ik een onredelijk risico. Ik weet niet of dat per ongeluk rijk worden is. Maar ik voel dan geen afgunst. Meer verbazing dat er zoveel idioten zijn die blijkbaar genoeg marge hebben om dergelijk risico te nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Aanvulling:
Het is gewoon een feit dat er vanaf eind 2022 ongeveer een AI run is begonnen die voorlopig nog geen einde kent.

Ik ben hier het afgelopen 1,5 jaar bijna dagelijks mee bezig geweest en moet zeggen dat ik het nu ook wel prima vind zo. Er lijken nu bijna dagelijks nieuwe AI projecten bij te komen dus 1. Dat is niet meer bij te houden en 2. Komt al redelijk manie / bubble achtig over. Maar ik zit nog wel ballsdeep in 1 alt dus voorlopig hoop ik wel nog gewoon op een mooie eindknaller lees alt season ergens. Ik ben zeker niet getrouwd met deze coin dus verkoop die weer even snel als het moment zich voordoet.

Verder zou ik gewoon aan je plan vasthouden om zoveel mogelijk sats te vergaren dat is uiteindelijk de beste crypto route zeker als je geen tijd of zin hebt voor dit soort ongein.

En Elppa heeft gelijk dat op het einde van de rit de Bitcoin holder de winnaar is en de altcoin holder (god hebbe zijn ziel) als grote verliezer uit de bus komt.

Dit is altijd al zo geweest dus zal deze run ook zo zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 21:10
Vind het niet zo gek dat UNI losgaat. Heb al een godsvermogen betaald aan fees voor mijn shitcoinverzameling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:37:
[...]

Ik zie ze dagelijks voorbijkomen. Met 60 Ether erin en met 90 of 120 Ether er weer uit. Dat vind ik een onredelijk risico. Ik weet niet of dat per ongeluk rijk worden is. Maar ik voel dan geen afgunst. Meer verbazing dat er zoveel idioten zijn die blijkbaar genoeg marge hebben om dergelijk risico te nemen.
Precies, dat gevoel bedoel ik!

Zo vertelde hier eens iemand dat hij een gokje had genomen met een stonk, een uurtje, en wat hem dat had opgebracht.

Door de koers er even bij te pakken kon ik zó narekenen dat hij gauw 40k had ingelegd.

Tsja. Met geld kun je geld maken, van werken kun je niet (erg) rijk worden.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Aanvulling:
Ik heb de tijd er ook niet voor.
Mooiste is gewoon als je gewoon wat ergens erin stopt en het x100 doet. Zonder risico's en altijd winstgarantie.

Helaas. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:43:
[...]

Precies, dat gevoel bedoel ik!

Zo vertelde hier eens iemand dat hij een gokje had genomen met een stonk, een uurtje, en wat hem dat had opgebracht.

Door de koers er even bij te pakken kon ik zó narekenen dat hij gauw 40k had ingelegd.

Tsja. Met geld kun je geld maken, van werken kun je niet (erg) rijk worden.
Meestal hoor je alleen de succesverhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
[...]

Aanvulling:
Uiteindelijk zitten we hier voor de pegels. En dan is het nu meer een tijd voor alts dan voor Bitcoin. Ik koop geen Bitcoin meer bij deze cycle.

Het zijn relatief kleine gokjes die ik neem met alts. Procentueel gezien ben ik nog steeds meer een maxi dan @anti elppa

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik blijf wel dca doen in BTC, misschien minder %gains maar ook laag risico.
midcaps/large caps koop ik wel bij, maar alles boven de top 30 zijn maar flufjes en kratjes.
waarschijnlijk ga ik nog wel small caps doen maar moet btc verder in de cycle zijn

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik moet nog eea uitzoeken hoe ik een verkooporder maak dat verkoopt bij een bepaalde koers.
Maar ik zat te denken. Dan moet op dat moment toch bv BTC op een exchange staan ipv op m’n trezor?
Is er geen veiligere manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:55:
Ik moet nog eea uitzoeken hoe ik een verkooporder maak dat verkoopt bij een bepaalde koers.
Maar ik zat te denken. Dan moet op dat moment toch bv BTC op een exchange staan ipv op m’n trezor?
Is er geen veiligere manier?
Je verbindt een hardware wallet bij voorkeur niet met bijv. een decentrale exchange, smart contracts, staking, etc. Het veiligst is dan het versturen van de funds naar een exchange om ze daar inderdaad dmv een limit sell order te koop te zetten. Gedurende die periode is er natuurlijk wel een risico dat er iets met de funds gebeurt, dus ga niet voor een shady exchange en stuur bijv. niet alles direct die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Je verbindt een hardware wallet bij voorkeur niet met bijv. een decentrale exchange, smart contracts, staking, etc. Het veiligst is dan het versturen van de funds naar een exchange om ze daar inderdaad dmv een limit sell order te koop te zetten. Gedurende die periode is er natuurlijk wel een risico dat er iets met de funds gebeurt, dus ga niet voor een shady exchange en stuur bijv. niet alles direct die kant op.
Dus eigenlijk gewoon doen wat ik van plan was, wat ik wil verkopen naar Bitvavo sturen en laten staan tot het is verkocht?
Of ik snap je niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:01:
[...]

Dus eigenlijk gewoon doen wat ik van plan was, wat ik wil verkopen naar Bitvavo sturen en laten staan tot het is verkocht?
Of ik snap je niet :D
Ja, maar zet het dan niet te vroeg erop en bijv. niet alles in één keer, maar in delen. Afijn, ik weet niet met welke bedragen je speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:06:
[...]

Ja, maar zet het dan niet te vroeg erop en bijv. niet alles in één keer, maar in delen. Afijn, ik weet niet met welke bedragen je speelt.
Nee, snap ik. Rond de 95k een bach (zo heette dat toch?) sturen.
Moet nog een plan maken qua verkopen en hoeveel/in welke fases.

Wat is jouw plan als ik vragen mag? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 23-02-2024 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHCrJ98asAIlrmn?format=jpg&name=900x900

[ Voor 36% gewijzigd door zwembroek op 23-02-2024 20:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:09:
[...]

Nee, snap ik. Rond de 95k een bach (zo heette dat toch?) sturen.
Wij noemen dat hier vaak een scheepslading, maar bach mag ook. Dat is een gros fluffjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:42:
Ik schuif even een kratje in RLC en een kratje in MATIC, die zijn weer mooi gedaald.
En zie daar, Matic maakt sinds dat moment een mooie upswing.

Vroeger dacht ik dan: hij heeft toch weer een handige trade gedaan.

Tegenwoordig twijfel ik bij die rijke tata’s hier. Misschien gaat de koers namelijk zo omhoog ómdat ze weer een Quote jaarsalaris in zo’n coin joppen.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:15:
[...]

En zie daar, Matic maakt sinds dat moment een mooie upswing.

Vroeger dacht ik dan: hij heeft toch weer een handige trade gedaan.

Tegenwoordig twijfel ik bij die rijke tata’s hier. Misschien gaat de koers namelijk zo omhoog ómdat ze weer een Quote jaarsalaris in zo’n coin joppen.
Als dat laatste het geval was, dan zou er na je eigen entry geen beweging meer in de koers komen. In dit geval zit er een mooi verschil tussen entry en huidige prijs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8xbynUdPjtP-104H7bLc0dLMeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T1c5apuhHI4Nn0IMO2EJyb8M.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esUAYYJ7MDMTs8H1O3K1rnOPqQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PnhEzqUnt6pSdRhatE1qGGyM.jpg?f=user_large :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:18:
[...]

Als dat laatste het geval was, ..
Ik zal er volgende keer zo’n smiley bij zetten, voor de zekerheid:

Lekker gewerkt, pik!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 21:10
Bedankt voor deze tip ;) Heeft me geen windeieren gelegd, zammazegge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:11:
[...]

Wij noemen dat hier vaak een scheepslading, maar bach mag ook. Dat is een gros fluffjes.
Ik had mijn bericht nog gewijzigd met de vraag of je een plan hebt, weet niet of je dat had gezien (en dus geen antwoord geeft). :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Ik zal er volgende keer zo’n smiley bij zetten, voor de zekerheid:

Lekker gewerkt, pik!
Laten we aub niet aan normvervaging doen of spelregels aanpassen. Alles in andere topics zie ik standaard als serieus, in dit topic is het andersom. Dus liever aangeven als het serieus is, anders begrijp ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Welke exchange gebruikt men hier? Ik zat heel tevreden bij Bittrex maar die is er mee gestopt. Sindsdien geen trades meer gedaan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:23:
[...]

Ik had mijn bericht nog gewijzigd met de vraag of je een plan hebt, weet niet of je dat had gezien (en dus geen antwoord geeft). :P
Als fervent cryptocurrency-investeerder heb ik een plan uitgestippeld voor het verzilveren van mijn digitale activa. Met de recente volatiliteit op de markt en de constant veranderende koersen, is het essentieel om een weloverwogen strategie te hebben voor het omzetten van mijn cryptovermogen in traditionele valuta.

Mijn eerste stap is om de markt zorgvuldig te volgen en te analyseren. Door trends te identificeren en het sentiment van de markt te begrijpen, kan ik beter anticiperen op gunstige momenten om mijn cryptocurrency te verkopen. Ik houd rekening met verschillende factoren, waaronder nieuwsberichten, technische analyses en marktindicatoren om mijn beslissingen te onderbouwen.

Vervolgens bepaal ik mijn doelstellingen voor het cashen van mijn cryptocurrency. Ik stel mijzelf realistische targets en een tijdlijn waarbinnen ik mijn doelen wil bereiken. Deze doelstellingen kunnen gebaseerd zijn op financiële behoeften, investeringsdoelen of gewoonweg het maximaliseren van mijn rendement.

Om risico's te minimaliseren en mijn winst te beschermen, diversifieer ik mijn verkoopstrategie. In plaats van alles in één keer te verkopen, kies ik ervoor om mijn cryptocurrency geleidelijk aan te verkopen over een bepaalde periode. Dit stelt mij in staat om te profiteren van mogelijke pieken in de markt en tegelijkertijd het risico van een scherpe daling van de prijzen te verminderen.

Daarnaast neem ik ook de belastingimplicaties van het cashen van mijn cryptocurrency in overweging. Ik raadpleeg een belastingadviseur om ervoor te zorgen dat ik volledig op de hoogte ben van de fiscale verplichtingen die gepaard gaan met het omzetten van mijn digitale activa in fiat-valuta.

Door een goed doordacht plan te hebben en gedisciplineerd te blijven, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn cryptocurrency op een verantwoorde en winstgevende manier kan verzilveren. Met een combinatie van marktanalyse, doelstellingen en risicobeheer, hoop ik mijn investeringen te optimaliseren en mijn financiële doelen te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
gebruikershaes schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:28:
[...]

Welke exchange gebruikt men hier? Ik zat heel tevreden bij Bittrex maar die is er mee gestopt. Sindsdien geen trades meer gedaan.
Met name ByBit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:58
@Taro Chat en South gaan best lekker weer, heb jij deze long term of stap je vroegtijdig uit vanwege kans op rugpull?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:29:
[...]

Als fervent cryptocurrency-investeerder heb ik een plan uitgestippeld voor het verzilveren van mijn digitale activa. Met de recente volatiliteit op de markt en de constant veranderende koersen, is het essentieel om een weloverwogen strategie te hebben voor het omzetten van mijn cryptovermogen in traditionele valuta.

Mijn eerste stap is om de markt zorgvuldig te volgen en te analyseren. Door trends te identificeren en het sentiment van de markt te begrijpen, kan ik beter anticiperen op gunstige momenten om mijn cryptocurrency te verkopen. Ik houd rekening met verschillende factoren, waaronder nieuwsberichten, technische analyses en marktindicatoren om mijn beslissingen te onderbouwen.

Vervolgens bepaal ik mijn doelstellingen voor het cashen van mijn cryptocurrency. Ik stel mijzelf realistische targets en een tijdlijn waarbinnen ik mijn doelen wil bereiken. Deze doelstellingen kunnen gebaseerd zijn op financiële behoeften, investeringsdoelen of gewoonweg het maximaliseren van mijn rendement.

Om risico's te minimaliseren en mijn winst te beschermen, diversifieer ik mijn verkoopstrategie. In plaats van alles in één keer te verkopen, kies ik ervoor om mijn cryptocurrency geleidelijk aan te verkopen over een bepaalde periode. Dit stelt mij in staat om te profiteren van mogelijke pieken in de markt en tegelijkertijd het risico van een scherpe daling van de prijzen te verminderen.

Daarnaast neem ik ook de belastingimplicaties van het cashen van mijn cryptocurrency in overweging. Ik raadpleeg een belastingadviseur om ervoor te zorgen dat ik volledig op de hoogte ben van de fiscale verplichtingen die gepaard gaan met het omzetten van mijn digitale activa in fiat-valuta.

Door een goed doordacht plan te hebben en gedisciplineerd te blijven, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn cryptocurrency op een verantwoorde en winstgevende manier kan verzilveren. Met een combinatie van marktanalyse, doelstellingen en risicobeheer, hoop ik mijn investeringen te optimaliseren en mijn financiële doelen te bereiken.
Wat Taro hier eigenlijk wil zeggen is dat hij vanaf zijn licht-beschimelde, maar flink naar alcohol, zweet en tabak-stinkende zolderkamertje elke avond een ranzig plakkerig pijltje gooit richting zijn zelf-geknutselde-papier-maché-shitcoincasino-dartbord om daarna een kratje aan ouderwetse fiat in deze bagger te smijten, mits hij nog beschikt over de benodigde motorische skills gezien het consumeren van meerdere sixpacks gele rakkers.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:44:
@Taro Chat en South gaan best lekker weer, heb jij deze long term of stap je vroegtijdig uit vanwege kans op rugpull?
Het was een warme zomermiddag in het zuiden, waar de zon genadeloos op de straten scheen en de lucht trilde van de hitte. In een rustig stadje, ver weg van de drukte van de grote steden, bevond zich een bescheiden kantoor, waar ik, een fervent crypto-investeerder, mijn dagen doorbracht met het volgen van de ups en downs van de digitale valutamarkten.

Die dag was echter anders. De koersen van mijn twee meest veelbelovende investeringen, DeepSouth AI en Vectorchat AI, waren gestegen tot ongekende hoogten. Het was alsof het universum me een teken gaf - het was tijd om te cashen.

Met een mix van opwinding en nerveuze anticipatie stapte ik mijn kantoor uit en begaf me naar de stad, waar ik had afgesproken met een vertrouwde handelaar om mijn cryptocurrencies om te zetten in tastbare winst.

De straten waren rustig terwijl ik mijn weg baande door de zinderende hitte. Mijn gedachten waren gevuld met visioenen van financiële vrijheid en de mogelijkheid om mijn dromen na te jagen. DeepSouth AI en Vectorchat AI hadden me niet teleurgesteld - ze hadden me op dit moment gebracht, klaar om mijn beloning te innen.

Bij het bereiken van het lokale hoogtepunt, merkte ik de vertrouwde figuur op van mijn handelspartner, een doorgewinterde veteraan in de wereld van crypto. Met een glimlach begroetten we elkaar en begonnen we met het proces van het omzetten van de digitale munten in contant geld.

Terwijl de transactie plaatsvond, voelde ik een golf van opwinding door me heen gaan. Dit was het moment waar ik zo lang op had gewacht - het moment waarop mijn inspanningen en toewijding beloond werden. Terwijl de laatste bevestigingen binnenkwamen en de transactie werd voltooid, keek ik toe hoe mijn saldo groeide op het scherm van mijn telefoon.

Met een gevoel van triomf bedankte ik mijn handelspartner en nam ik afscheid van het lokale hoogtepunt. De zon begon langzaam onder te gaan aan de horizon, en ik wist dat dit het begin was van een nieuw hoofdstuk in mijn leven.

Terwijl ik terugliep naar mijn kantoor, voelde ik me vervuld van vreugde en dankbaarheid. De wereld van cryptocurrency was niet altijd gemakkelijk geweest, maar het harde werk en de toewijding hadden zich eindelijk uitbetaald. Met mijn pas gevonden rijkdom in mijn achterzak, voelde ik me klaar om de wereld te veroveren en mijn dromen waar te maken.

Maar te midden van mijn triomf besefte ik ook de waarde van voorzichtigheid en verstandig beleggen. Terwijl de markten van DeepSouth AI en Vectorchat AI me op dit moment gunstig gezind waren, wist ik dat de wereld van cryptocurrency volatiel en onvoorspelbaar kon zijn. Ik beloofde mezelf om altijd alert te blijven en mijn investeringen zorgvuldig te beheren, zodat ik mijn financiële welzijn kon veiligstellen voor de toekomst.

Terug in mijn kantoor nam ik even de tijd om te reflecteren op de reis die ik had afgelegd. Van de vroege dagen van twijfel en onzekerheid tot het moment van triomf dat ik zojuist had ervaren, het was een reis vol uitdagingen en overwinningen geweest. En terwijl ik naar de horizon staarde, wist ik dat dit slechts het begin was van wat nog komen ging. Met mijn pas verworven rijkdom en een hernieuwd gevoel van vastberadenheid, was ik klaar om de volgende stap te zetten op mijn reis naar financiële vrijheid.

TL;DR: Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:54:
[...]

Het was een warme zomermiddag in het zuiden, waar de zon genadeloos op de straten scheen en de lucht trilde van de hitte. In een rustig stadje, ver weg van de drukte van de grote steden, bevond zich een bescheiden kantoor, waar ik, een fervent crypto-investeerder, mijn dagen doorbracht met het volgen van de ups en downs van de digitale valutamarkten.

Die dag was echter anders. De koersen van mijn twee meest veelbelovende investeringen, DeepSouth AI en Vectorchat AI, waren gestegen tot ongekende hoogten. Het was alsof het universum me een teken gaf - het was tijd om te cashen.

Met een mix van opwinding en nerveuze anticipatie stapte ik mijn kantoor uit en begaf me naar de stad, waar ik had afgesproken met een vertrouwde handelaar om mijn cryptocurrencies om te zetten in tastbare winst.

De straten waren rustig terwijl ik mijn weg baande door de zinderende hitte. Mijn gedachten waren gevuld met visioenen van financiële vrijheid en de mogelijkheid om mijn dromen na te jagen. DeepSouth AI en Vectorchat AI hadden me niet teleurgesteld - ze hadden me op dit moment gebracht, klaar om mijn beloning te innen.

Bij het bereiken van het lokale hoogtepunt, merkte ik de vertrouwde figuur op van mijn handelspartner, een doorgewinterde veteraan in de wereld van crypto. Met een glimlach begroetten we elkaar en begonnen we met het proces van het omzetten van de digitale munten in contant geld.

Terwijl de transactie plaatsvond, voelde ik een golf van opwinding door me heen gaan. Dit was het moment waar ik zo lang op had gewacht - het moment waarop mijn inspanningen en toewijding beloond werden. Terwijl de laatste bevestigingen binnenkwamen en de transactie werd voltooid, keek ik toe hoe mijn saldo groeide op het scherm van mijn telefoon.

Met een gevoel van triomf bedankte ik mijn handelspartner en nam ik afscheid van het lokale hoogtepunt. De zon begon langzaam onder te gaan aan de horizon, en ik wist dat dit het begin was van een nieuw hoofdstuk in mijn leven.

Terwijl ik terugliep naar mijn kantoor, voelde ik me vervuld van vreugde en dankbaarheid. De wereld van cryptocurrency was niet altijd gemakkelijk geweest, maar het harde werk en de toewijding hadden zich eindelijk uitbetaald. Met mijn pas gevonden rijkdom in mijn achterzak, voelde ik me klaar om de wereld te veroveren en mijn dromen waar te maken.

Maar te midden van mijn triomf besefte ik ook de waarde van voorzichtigheid en verstandig beleggen. Terwijl de markten van DeepSouth AI en Vectorchat AI me op dit moment gunstig gezind waren, wist ik dat de wereld van cryptocurrency volatiel en onvoorspelbaar kon zijn. Ik beloofde mezelf om altijd alert te blijven en mijn investeringen zorgvuldig te beheren, zodat ik mijn financiële welzijn kon veiligstellen voor de toekomst.

Terug in mijn kantoor nam ik even de tijd om te reflecteren op de reis die ik had afgelegd. Van de vroege dagen van twijfel en onzekerheid tot het moment van triomf dat ik zojuist had ervaren, het was een reis vol uitdagingen en overwinningen geweest. En terwijl ik naar de horizon staarde, wist ik dat dit slechts het begin was van wat nog komen ging. Met mijn pas verworven rijkdom en een hernieuwd gevoel van vastberadenheid, was ik klaar om de volgende stap te zetten op mijn reis naar financiële vrijheid.

TL;DR: Ik heb geen idee.
Zijn die teksten zelf van jou? _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:55:
[...]

Jaapio schrijft @Taro zijn copy.

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ik mis Jaapio hier een beetje, dus probeer hem te evenaren door wat kunstmatige hulp in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Gok chatgpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
MrMrq schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:57:
[...]

Jaapio schrijft @Taro zijn copy.
Dit was exact wat ik ook dacht haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:16
In een wereld waar technologie en financiën samensmolten tot een krachtig en onvoorspelbaar spel, ontstond een nieuwe held: GPU Coin. Het was een virtuele valuta geboren uit de digitale ether, gecreëerd door visionairen die droomden van een revolutie in de manier waarop mensen waarde zagen en deelden. Kleine groepen pioniers waagden zich aan de opkomende markt, hun computers draaiende als mijnbouwstations in een digitale goudkoorts.

Op een frisse ochtend, gekleurd door de belofte van verandering, begon GPU Coin aan zijn epische reis naar de sterren. De prijs steeg als een ontketende raket, elke seconde nieuwe hoogten bereikend. Mensen over de hele wereld keken toe, hun harten bonzend van opwinding terwijl hun portefeuilles zich vulden met digitale rijkdom. Voor velen was dit meer dan alleen een financiële windval; het was een kans op ware vrijheid, een kans om te ontsnappen aan de ketenen van traditionele financiële systemen.

In een klein stadje, waar de wolkenkrabbers de hemel niet domineerden maar eerder de vriendelijke bogen van oude bomen, vond de jonge Emily zichzelf verstrengeld in de opwinding van de GPU Coin-rally. Ze had erover gehoord van vrienden die fluisterden over nachtelijke handelsessies en snel rijk worden, maar ze had nooit gedacht dat het iets voor haar zou zijn. Tot die ene dag.

Terwijl ze haar laptop opende en de grafieken van GPU Coin zag stijgen als een ontembare vlam, voelde Emily een vonk van moed in haar opborrelen. Ze besloot haar spaargeld te investeren, een sprong in het diepe te wagen naar een onbekende, maar beloftevolle toekomst. Haar hart klopte in haar keel terwijl ze de knop indrukte om haar eerste aankoop te doen. Minuten kropen voorbij als uren, maar toen verscheen het verlossende bericht: haar transactie was gelukt.

In de dagen die volgden, zag Emily haar investering groeien als een weelderige tuin na een regenbui. Elke ochtend werd ze wakker met een glimlach op haar gezicht, wetende dat ze een deel van iets groots was, iets dat de wereld veranderde op een manier die ze zich nooit had kunnen voorstellen. Haar financiële zelfstandigheid nam toe, en met elke stijging van GPU Coin voelde ze zich sterker, vrijer.

Maar het verhaal van GPU Coin was meer dan alleen individuele triomfen. Het was een beweging, een golf van verandering die de grenzen van de traditionele financiële wereld tartte. Mensen van alle achtergronden en nationaliteiten sloten zich aan bij de revolutie, hun geloof in de kracht van decentralisatie en technologische vooruitgang hen voortstuwend naar nieuwe hoogten van welvaart.

Op straten over de hele wereld ontstonden gesprekken over GPU Coin, niet alleen als een investering, maar als een symbool van hoop en mogelijkheden. Het bracht mensen samen, inspireerde hen om te dromen van een toekomst die niet beperkt was door geografie of sociale status. En te midden van al deze opwinding en groei, bleef Emily een bescheiden held, haar vertrouwen in zichzelf en de kracht van GPU Coin onwankelbaar.

Terwijl de zon onderging op de dag van GPU Coin's grootste stijging, keek Emily uit over de rustige straten van haar stad. De lucht was gevuld met een gevoel van verwachting, een belofte van nog grotere avonturen die wachtten in de toekomst. En terwijl ze daar stond, voelde ze zich vervuld van dankbaarheid - dankbaar voor de kansen die GPU Coin haar had gebracht, dankbaar voor de kracht van gemeenschap en dankbaar voor de onbegrensde mogelijkheden van morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Technofreakz schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:32:
In een wereld waar technologie en financiën samensmolten tot een krachtig en onvoorspelbaar spel, ontstond een nieuwe held: GPU Coin. Het was een virtuele valuta geboren uit de digitale ether, gecreëerd door visionairen die droomden van een revolutie in de manier waarop mensen waarde zagen en deelden. Kleine groepen pioniers waagden zich aan de opkomende markt, hun computers draaiende als mijnbouwstations in een digitale goudkoorts.

Op een frisse ochtend, gekleurd door de belofte van verandering, begon GPU Coin aan zijn epische reis naar de sterren. De prijs steeg als een ontketende raket, elke seconde nieuwe hoogten bereikend. Mensen over de hele wereld keken toe, hun harten bonzend van opwinding terwijl hun portefeuilles zich vulden met digitale rijkdom. Voor velen was dit meer dan alleen een financiële windval; het was een kans op ware vrijheid, een kans om te ontsnappen aan de ketenen van traditionele financiële systemen.

In een klein stadje, waar de wolkenkrabbers de hemel niet domineerden maar eerder de vriendelijke bogen van oude bomen, vond de jonge Emily zichzelf verstrengeld in de opwinding van de GPU Coin-rally. Ze had erover gehoord van vrienden die fluisterden over nachtelijke handelsessies en snel rijk worden, maar ze had nooit gedacht dat het iets voor haar zou zijn. Tot die ene dag.

Terwijl ze haar laptop opende en de grafieken van GPU Coin zag stijgen als een ontembare vlam, voelde Emily een vonk van moed in haar opborrelen. Ze besloot haar spaargeld te investeren, een sprong in het diepe te wagen naar een onbekende, maar beloftevolle toekomst. Haar hart klopte in haar keel terwijl ze de knop indrukte om haar eerste aankoop te doen. Minuten kropen voorbij als uren, maar toen verscheen het verlossende bericht: haar transactie was gelukt.

In de dagen die volgden, zag Emily haar investering groeien als een weelderige tuin na een regenbui. Elke ochtend werd ze wakker met een glimlach op haar gezicht, wetende dat ze een deel van iets groots was, iets dat de wereld veranderde op een manier die ze zich nooit had kunnen voorstellen. Haar financiële zelfstandigheid nam toe, en met elke stijging van GPU Coin voelde ze zich sterker, vrijer.

Maar het verhaal van GPU Coin was meer dan alleen individuele triomfen. Het was een beweging, een golf van verandering die de grenzen van de traditionele financiële wereld tartte. Mensen van alle achtergronden en nationaliteiten sloten zich aan bij de revolutie, hun geloof in de kracht van decentralisatie en technologische vooruitgang hen voortstuwend naar nieuwe hoogten van welvaart.

Op straten over de hele wereld ontstonden gesprekken over GPU Coin, niet alleen als een investering, maar als een symbool van hoop en mogelijkheden. Het bracht mensen samen, inspireerde hen om te dromen van een toekomst die niet beperkt was door geografie of sociale status. En te midden van al deze opwinding en groei, bleef Emily een bescheiden held, haar vertrouwen in zichzelf en de kracht van GPU Coin onwankelbaar.

Terwijl de zon onderging op de dag van GPU Coin's grootste stijging, keek Emily uit over de rustige straten van haar stad. De lucht was gevuld met een gevoel van verwachting, een belofte van nog grotere avonturen die wachtten in de toekomst. En terwijl ze daar stond, voelde ze zich vervuld van dankbaarheid - dankbaar voor de kansen die GPU Coin haar had gebracht, dankbaar voor de kracht van gemeenschap en dankbaar voor de onbegrensde mogelijkheden van morgen.
Nah, het is leuker als het van Taro komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 10-10 17:12
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:29:
[...]

rendament*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:18:
[...]

Als dat laatste het geval was, dan zou er na je eigen entry geen beweging meer in de koers komen. In dit geval zit er een mooi verschil tussen entry en huidige prijs:
[Afbeelding]
Neh, team MrMrq hier.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Vanaf 6:20. Klinkt logisch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik wilde je net vragen of je samen met mij mee wilde doen aan https://rallywereld.nl/cape-to-cape-rally/. Maar helaas, ga ik wel op zoek naar iemand anders. @anti elppa ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:56:
[...]

Ik wilde je net vragen of je samen met mij mee wilde doen aan https://rallywereld.nl/cape-to-cape-rally/. Maar helaas, ga ik wel op zoek naar iemand anders. @anti elppa ?
Haha, fake news! Kost geld en duurt langer dan zeven seconden. Dan is jouw aandacht alweer weg man

:>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuke analyse, maar wat een vervelende stem heeft die gast :P
dus dat wordt dca-out vanaf mei 2025 elke week karren vol uitladen (klinkt beter dan flufjes)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 23-02-2024 22:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:24
Ik dacht gisteren even wat cspr naar bybit te versturen (en daar gelijk te verkopen bij de listing). Voor het eerst dat ik niet eerst een test transactie stuur (dom ja). Uiteraard gaat het gelijk fout. Al lijkt het een fuckup van bybit te zijn, en niet van mij. Ondertussen wel al een dag bezig met support van zowel kucoin (waar de cspr vandaan komt) als bybit. Bybit zegt vooralsnog steeds dat ik het verkeerde adres heb gebruikt en wijst naar mij of kucoin. Dat terwijl ik gewoon bewijzen heb meegestuurd waarin te zien is dat ik wel degelijk het juiste adres heb gebruikt. Alleen lijkt het erop dat het interpreteren van deze bewijzen niet helemaal lekker gaat bij bybit (het zijn cspr.live linkjes).

Zal allemaal wel goed komen uiteindelijk maar ondertussen stort cspr weer omlaag en kan ik niet verkopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nu nog een 'Nih', 'Noh' en 'Nuh'.
Wie wil?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
[...]

Dan gaan Resusaapje en ik wel samen iets leuks doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7udpwKpGQx3kZXp1csLljL0qRoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/krZf6RSiNtJTOmunH3uFuYXl.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pred87 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:09:
Ik dacht gisteren even wat cspr naar bybit te versturen (en daar gelijk te verkopen bij de listing). Voor het eerst dat ik niet eerst een test transactie stuur (dom ja). Uiteraard gaat het gelijk fout. Al lijkt het een fuckup van bybit te zijn, en niet van mij. Ondertussen wel al een dag bezig met support van zowel kucoin (waar de cspr vandaan komt) als bybit. Bybit zegt vooralsnog steeds dat ik het verkeerde adres heb gebruikt en wijst naar mij of kucoin. Dat terwijl ik gewoon bewijzen heb meegestuurd waarin te zien is dat ik wel degelijk het juiste adres heb gebruikt. Alleen lijkt het erop dat het interpreteren van deze bewijzen niet helemaal lekker gaat bij bybit (het zijn cspr.live linkjes).

Zal allemaal wel goed komen uiteindelijk maar ondertussen stort cspr weer omlaag en kan ik niet verkopen :/
Hoe kwam het nou dat het fout ging? een test transactie is niet perse nodig, ik vertrouw blockchain wel.

Je moet en hoeft maar op 2 dingen te letten:
-de type coin die je stuurt
-de juiste blockchain

het is wel aan te raden om eerst een test transactie te doen, alleen wel dure grap als dit het ETH netwerk is natuurlijk ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:24
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:14:
[...]

Hoe kwam het nou dat het fout ging? een test transactie is niet perse nodig, ik vertrouw blockchain wel.

Je moet en hoeft maar op 2 dingen te letten:
-de type coin die je stuurt
-de juiste blockchain

het is wel aan te raden om eerst een test transactie te doen, alleen wel dure grap als dit het ETH netwerk is natuurlijk ;)
Ik doe normaal altijd een test transactie uit gewoonte, tenzij het naar een adres is waar ik eerder wat naar heb gestuurd. Wat er fout is gegaan is mij een raadsel, maar het lijkt dus bij bybit te zitten. Ik kan mijn cspr gewoon zien staan op cspr.live en het adres komt exact overeen met wat bybit als deposit adres heeft opgegeven. Voor de zekerheid heb ik ook maar een screenshot gemaakt van mijn bybit deposit page voor cspr. Na een gesprek met live chat hebben ze inmiddels de case weer heropend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Ehj das best geinig zeg. "Helaas" ben ik dan op 2 wielen ergens anders in Europa. Das dan alleen niet Electric. Gewoon nog ouderwets kabaal en in de avond te veel bier zuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:43:
[...]

Ehj das best geinig zeg. "Helaas" ben ik dan op 2 wielen ergens anders in Europa. Das dan alleen niet Electric. Gewoon nog ouderwets kabaal en in de avond te veel bier zuipen.
Daaamn, net te laat https://bvdm.de/aktivitaeten-und-fahrspass/elefantentreffen/
Ach, volgend jaar?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:43:
[...]

Ben wel benieuwd of je een racer of chopper type bent. Afgaande op de berichten over je werk gok ik op een racer en anders zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoIkuL2Yf1PAQJ27OSmAefK8rQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g9Jo9Hsjrq8AnfnQp6npTSkB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik twijfel om een aantal longs op altcoins te sluiten aangezien Bitcoin morgenochtend prima op 45-47k kan staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7C1I0IKoEzaA2Gb7c_mr0V_dluo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WvP2LeZKTW7Ulx8yAVFZ0MqL.png?f=fotoalbum_large

Verwacht pas maandag weer actie, maar je weet maar nooit...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wow... +87% vandaag _/-\o_ B-) *O* _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRvIWLAnneQ0esH7Cx7RcgglP9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HC90RZg1KAqHGJgP6S1YFf8E.png?f=fotoalbum_large

Edit: Nu al +92%.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oJ9D346S-86ry1s7d3uYIPtuNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yYxy1iR97Thj9CliOCL7lZh1.png?f=fotoalbum_large

Morgen denk ik wat OLAS verkopen en in de kleinere coins drukken.

Edit: Inmiddels 11.58 USD aangetikt... Hopelijk morgenochtend niet allemaal weer verdwenen....

[ Voor 106% gewijzigd door Taro op 23-02-2024 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Morgen weer Bitcoin onder de $50k...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:45

knakworst

Get more sats!

Ondertussen gaat south weer south. Geen lange termijn coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 00:08:
Morgen weer Bitcoin onder de $50k...?
Als je die vraag stelt, ga ik kopen. Ook alts :+ 8) Heerlijk zoals weak hands na een aanhoudende (kleine) daling reageren alsof de bear opeens weer daar is. De opgaande lijn kent een afkoel moment, en ja, misschien onder de 50k, maar dat iedereen volgende week weer een "echte bull" is, lijkt mij evident. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Om eerlijk te zijn: er is in het afgelopen jaar eigenlijk nog helemaal geen daling geweest.

In Bitcoin-termen is een daling van 10% geen dip.

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 24-02-2024 01:56 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Stukfruit schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 01:55:
Om eerlijk te zijn: er is in het afgelopen jaar eigenlijk nog helemaal geen daling geweest.

In Bitcoin-termen is een daling van 10% geen dip.
nee, en de afgelopen 13 jaar is BTC 111111228.25% omhoog gegaan. Dus je hebt gelijk. Alles is afhankelijk van je referentie kader...... 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Urbanus schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 02:00:
[...]

nee, en de afgelopen 13 jaar is BTC 111111228.25% omhoog gegaan. Dus je hebt gelijk. Alles is afhankelijk van je referentie kader...... 8)
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrGw7fIxkZDIj7HJMXtKQwz-JMIdfGLMzN-w&usqp=CAU

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En om het wat serieuzer te houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wnodQ-swsU_ena_XcCA7JIH3hw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hoEGiHY7kVbELBHw1g4Cmsex.jpg?f=fotoalbum_large

Bitcoin does not simply.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:45

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:20:
[...]

Voorstel omtrent revenue sharing voor UNI holders:
[Twitter]
Daarmee gaan ze Cake achterna die dit al doet. En Cake stijgt ook gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Er is hier nog een COTI hodler onder ons, weet even alleen niet meer wie 😜
In ieder geval lekker wakker worden met coti vandaag, 14ct net aangetikt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zo, check ff de grootste gainers, hebben @zwembroek en @Taro hier toch netjes gedaan.
En tevens keurig gedeeld, niks mee gedaan uiteraard maar Nice Job!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:22
sjorremans schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:25:
Haha dat was ik , heb ze te vroeg (maar goed ik had toen al 100%) gedumpt. Had dus veel meer kunnen zijn , he maar das met alles int leven , en dooor !

Fijne zaterdag allen. d:)b

Coti :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HWS1RBGyKd9Ss7MR2qgLv-WqqA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Y5lX2qArkfM0QsF2ZRCfJEY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Gipsy King op 24-02-2024 07:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Urbanus schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 02:00:
[...]

Ja dan zou nu een correctie van ca. 112 % eigenlijk best gezond zijn.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hier nog een COTI hodler. Mooi project.

Ze doen leuke dingen. Nog een lange weg te gaan naar ATH.

[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 24-02-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:08
Check, die shit staat alleen nog in staking/governance. Eind maart komt het vrij, hopen dat het nog steeds deze koers heeft tegen die tijd

Staat daar overigens prima:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVbL--qfyEr9EFQZHU8SXn3f5HA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmJf8ZhXpS0lOP31jjVtZpLr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Domino op 24-02-2024 08:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:04:
[...]

Ben wel benieuwd of je een racer of chopper type bent. Afgaande op de berichten over je werk gok ik op een racer en anders zoiets?
[Afbeelding]
racer. Maar ga wel langzaam overstappen (voor op straat) naar wat anders. Binnenkort eens ff rond kijken. Gok een naked van KTM. Choppers vind ik ondingen, heeft niet veel met motorrijden te maken. Ik zou bij de 1e bocht al op mijn plaat gaan omdat ik al dat chroom aan de grond rijd. 1 plus punt, dat zou dan 1 chopper minder zijn, lekker in de berm laten liggen en door op wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:39:
Zo, check ff de grootste gainers, hebben @zwembroek en @Taro hier toch netjes gedaan.
En tevens keurig gedeeld, niks mee gedaan uiteraard maar Nice Job!
Zijn ook maar projectjes op of met TAO he. (Opsec,Chat,south) Wel het grotere plaatje blijven zien @Don Guacamole :9B

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 24-02-2024 09:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 10-10 12:42
anti elppa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:12:
[...]

racer. Maar ga wel langzaam overstappen (voor op straat) naar wat anders. Binnenkort eens ff rond kijken. Gok een naked van KTM. Choppers vind ik ondingen, heeft niet veel met motorrijden te maken. Ik zou bij de 1e bocht al op mijn plaat gaan omdat ik al dat chroom aan de grond rijd. 1 plus punt, dat zou dan 1 chopper minder zijn, lekker in de berm laten liggen en door op wat anders.
Op straat vind je racers trouwens vaker in de berm dan choppers, meestal te wijten aan een overdadige hoeveelheid testosteron of zelfoverschatting.

Ik heb sinds een tijdje een Intruder M1800r, een soort liefdesbaby tussen een chopper en een eh, iets sportiever iets. In marketingtermen is het een 'powercruiser'. Een dikke 1,8 liter die de klinkers uit de straat trekt zonder dat je in angst-positie zit zoals bij een racer. Best of both worlds.

Ik rij regelmatig met vrienden. Racers, choppers, nakeds... alles door elkaar. Het ziet er niet uit. Interesseert ons geen reet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Ray_ schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:46:
[...]

Op straat vind je racers trouwens vaker in de berm dan choppers, meestal te wijten aan een overdadige hoeveelheid testosteron of zelfoverschatting.

Ik heb sinds een tijdje een Intruder M1800r, een soort liefdesbaby tussen een chopper en een eh, iets sportiever iets. In marketingtermen is het een 'powercruiser'. Een dikke 1,8 liter die de klinkers uit de straat trekt zonder dat je in angst-positie zit zoals bij een racer. Best of both worlds.

Ik rij regelmatig met vrienden. Racers, choppers, nakeds... alles door elkaar. Het ziet er niet uit. Interesseert ons geen reet.
was ook niet heel serieus uiteraard :9

Maar wat je zegt klopt, gros van de mensen kan gewoon niet rijden (chopper, racer, naked whatever). Voor sommigen is dan het beter om gewoon niet op een racer te stappen want dan gaat het ook direct 200 zodra je naar de gashandel kijkt. Of eigenlijk gewoon uberhaubt niet te gaan rijden.
Ik heb jaren circuitervaring en ook wedstrijden gedaan. Ben nu weer een motor aan het opbouwen om dat toch ook weer op te gaan pakken op korte termijn. Zodra dat klaar is gaat mijn straat racer de deur uit en komt er een naked. De tijd van op straat hard rijden heb ik wel gehad zeg maar.

Pagina: 1 ... 195 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!