[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Rekt city!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7jclRg33Y7i2Sq7lsMxZEzX8X0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BoCzWlso5sR3IKE18BCNcBdr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:19:
[...]

gvd daar ging mijn bakkie koffie, 1min chart en dan bearmarketvibes erachter kloppen. Ga stuk hier. Zet em de volgende keer op de 1 sec chart, ben benieuwd wat er daarna voor onzin achteraan komt
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:05
ik ga de 1 minuut chart openen, kijken hoe het reageerd op openingsbeurs

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:05

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:22:
[...]

Idem en @YES (in wording, die is nog in de rekt gaan). Sorry :X
Laatste week 6 orders gezet, waarvan 1 winstgevende trade, nu 1 open positie lichtjes in het rood, 2 orders niet gehit en weer geschrapt en nog 2 openstaande orders.

Geen leverage, wel alerts in tradingview (SL's wil ik niet op de levels waar ik die alerts heb, dan is het risico op uitgestopt worden door een wickje te groot).

Risk management en daarmee RRR is voor al die orders op orde d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:28:
[...]

Laatste week 6 orders gezet, waarvan 1 winstgevende trade, nu 1 open positie lichtjes in het rood, 2 orders niet gehit en weer geschrapt en nog 2 openstaande orders.

Geen leverage, wel alerts in tradingview (SL's wil ik niet op de levels waar ik die alerts heb, dan is het risico op uitgestopt worden door een wickje te groot).

Risk management en daarmee RRR is voor al die orders op orde d:)b
Goed bezig man, petje af dat je niet opgeeft. Jij komt er wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:29:
[...]

Goed bezig man, petje af dat je niet opgeeft. Jij komt er wel.
Ja of ik krijg teveel zelfvertrouwen en kom over een maandje of wat hier weer een verhaal ophangen over verdampte miljoenen en zo. We gaan het mee maken :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYLg_LT4pNMS3grIyuLao_ihsl0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emhdQA4a2vNI27oJJ23SnP7Y.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:50

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:39
Rekteroni is served

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik lees rekt city. Ik zit op kantoor vandaag dus kan niet teveel tabs hier open hebben. Toch even de koers checken.. pff..niks meer gewend zeker! :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:41:
Ik lees rekt city. Ik zit op kantoor vandaag dus kan niet teveel tabs hier open hebben. Toch even de koers checken.. pff..niks meer gewend zeker! :P
Even iedereen scherp houden voor inkoopmomenten :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Buy the dip hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
yanks :( :( :( :( :( pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:49

resusaapje

h less

Kortom uitermate teleustellend.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@JoebarRC Brings back memories... hadden we de laatste bull mooie ritjes naar boven, werd Amerika wakker. Rode paal!

Lets yank it
We gaan weer yanken
etc. :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Het geinige aan zo'n dipje is dat soms orders gehit worden, als je trades iets meer voorbereid. Ik heb nu dan ook drie posities open waarvan er één verder aangevuld wordt bij verdere dipjes. Maar ik ben ook tevreden als die orders niet gehit worden en we nu weer genadeloos hard omhoog rammen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tegelizr.nl/tegeltjes/1430-we-gaan-weer-yanken-aldus-sh4d0wman.png

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:01
Zo die short posities weer even lekker aangevuld die dadelijk allemaal geliquideerd kunnen worden :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
En voor degenen die nog twijfelden of ik wel echt een whale in de crypto space ben:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8aj7kjVibgKwGiof9dJKg3zJig=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbEN3s1uVsgNb37YycndB257.jpg?f=user_large

spoiler:
Mijn PF is about...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IS5eMkOAmx9XOKeYM8bmJqVK1nA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UqKdSqCg1mVs2xAiqKTauGCV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@YES K? oOo

edit: nieuw speeltje gekocht nu hier zo veel (micro)whales rond lijken te hangen...
Afbeeldingslocatie: https://img.wonderhowto.com/img/41/88/63400703641270/0/worlds-biggest-machine.w1456.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door sh4d0wman op 20-02-2024 16:00 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 21:22

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Haha nee.
Mijn huidige spot trade potje is begonnen met € 500,-. Heb er bewust voor gekozen het klein te houden, eerst maar eens aan mezelf bewijzen dat ik consequent kan blijven in het goed opzetten van een trade (risk reward ratio, risk management, alerts of stoplosses toepassen, dat soort ongein).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 21:22
YES schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:55:
En voor degenen die nog twijfelden of ik wel echt een whale in de crypto space ben:
[Afbeelding]
Kijk, daar kan ik me aan relateren.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Stokstaart schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:00:
[...]

Kijk, daar kan ik me aan relateren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDMsjLSETjwfx6f03mcMQ1a2syY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4xzrUf6Qur1qodHoefz3g7rN.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:58:
@YES K? oOo

edit: nieuw speeltje gekocht nu hier zo veel (micro)whales rond lijken te hangen...
[Afbeelding]
Da's een miner. Je pakt het groot aan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nog meer REKT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgEuuBZtqnAxW1VvVA0A_Amu0-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrU6VPqw4fZbeBjyPWXwiUjH.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-KOpN1Q-UmZtZ6Sb--5YmAv1oI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h4L5Ru60g5DrXTjsa6pOJHlq.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cdn.sanity.io/images/w4avejpr/production/6cc72ac639a5e09d01c83a0b160f8b79ce48401d-960x960.gif?auto=format

Gaat lekker dit hahahaha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9NeywJ_xVN8swX8iFALZBtC6vg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bv3SEUiSnbjRiOIq3W2gD1oJ.gif?f=user_large

Wat een paniek

1 BTC = 1 BTC

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
sh4d0wman schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:48:
@JoebarRC Brings back memories... hadden we de laatste bull mooie ritjes naar boven, werd Amerika wakker. Rode paal!

Lets yank it
We gaan weer yanken
etc. :>
Is toch geen bal aan zo, altijd hetzelfde ook bij gewone aandelen. Europa brengt het lekker in het groen en de yanks drukken massaal op sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Ok, als jij tevreden bent dat een BTC-> fiat in 5 min -1500 zodra die yanks wakker worden is dan goed.. Het idee dat je BTC als currency kan gebruiken is allang niet meer, het is gewoon een aandeel dat dus binnen minuten minder waard wordt door de grillen van een aantal verkopers. Kan je nog steeds roepen maar ik heb toch een aandeel?, probeer dat maar ergens voor te ruilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Goed voor de duurzaamheid die correcties. Time is on our side.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13

Vis

JoebarRC schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:45:
[...]

Ok, als jij tevreden bent dat een BTC-> fiat in 5 min -1500 zodra die yanks wakker worden is dan goed.. Het idee dat je BTC als currency kan gebruiken is allang niet meer, het is gewoon een aandeel dat dus binnen minuten minder waard wordt door de grillen van een aantal verkopers. Kan je nog steeds roepen maar ik heb toch een aandeel?, probeer dat maar ergens voor te ruilen.
Juist als je het als aandeel beschouwd moet je ook niet janken om korte termijn schommelingen, maar voor meerdere jaren holden.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 10:17
Jongens, jongens, ik probeer af en toe het koerssentiment een beetje te peilen door in dit topic te lurken. Maar dat werkt natuurlijk niet als er bij een half procentje in de min al dit soort memes langskomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Lapa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:06:
[...]

Jongens, jongens, ik probeer af en toe het koerssentiment een beetje te peilen door in dit topic te lurken. Maar dat werkt natuurlijk niet als er bij een half procentje in de min al dit soort memes langskomen.
Iets teveel in alts vrees ik. Dat wordt nog wat als Bitcoin echt gaat _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:43

Coldcat

HODL

Wat is er gaande? Iedereen in paniek?

Koers: 51.7k met een low van 51.3k. Er was een wick naar 53k. Waarschijnlijk gedreven door hoop op een explosie bij opening van de USA.

Dat wordt nog wat als er een echte correctie komt. Zijn we de beermarkt vergeten waar maandenlang langzaam echt REKT gingen?

Ben ik nou zo emotioneel afgestompt dat het me echt niets doet deze ruis?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb altijd al moeite gehad met vaste stoplosses, je zet ze namelijk als het goed is op logische levels. Maar die logische levels zijn voor anderen ook logisch dus daar kan lekker op gehint worden of het kan zelfs een niveau zijn waarop veel orders worden gezet bij/anticiperend op een daling.

Ik zet daarom alerts op SL niveau op tradingview en aan de hand van de beoogde termijn van een trade kies ik een deadline. Als de koers er doorheen zakt en niet bouncet sluit ik de trade op die deadline. Als de koers kouncet ben ik in ieder geval niet uitgestopt. Het heeft wat extra risico maar uitgestopt worden is ook verlies.

Ter illustratie, voor 3 van de 4 posities die ik nu open heb zijn alerts afgegaan maar allen zijn ze ook vrijwel meteen er weer boven gekomen. Als dat SLs waren geweest was ik op die drie posities dus met verlies uitgestopt terwijl dat level alleen maar aangetikt is.

Voor de nacht kan een iets lagere SL nog wel handig zijn, mocht de gehele markt een complete meltdown krijgen terwijl je heerlijk op één oor ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:16:
Wat is er gaande? Iedereen in paniek?

Koers: 51.7k met een low van 51.3k. Er was een wick naar 53k. Waarschijnlijk gedreven door hoop op een explosie bij opening van de USA.

Dat wordt nog wat als er een echte correctie komt. Zijn we de beermarkt vergeten waar maandenlang langzaam echt REKT gingen?

Ben ik nou zo emotioneel afgestompt dat het me echt niets doet deze ruis?
Komt door de stijging van de afgelopen tijd, dan kan de koers niet meer omlaag en reageer dit topic enigszins bipolair :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Waarom zou je überhaupt verkopen als er een halving aan zit te komen?

Gewoon laten staan en wachten. Gaan we alleen maar up. Win-win voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 19:09
Wispe schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:25:
Waarom zou je überhaupt verkopen als er een halving aan zit te komen?

Gewoon laten staan en wachten. Gaan we alleen maar up. Win-win voor iedereen.
Soms is er ineens toch geld nodig, en dan moet er verkocht worden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:27:
[...]

Soms is er ineens toch geld nodig, en dan moet er verkocht worden
ik zou mijn vrouw verkopen ipv Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:20:
Ik heb altijd al moeite gehad met vaste stoplosses, je zet ze namelijk als het goed is op logische levels. Maar die logische levels zijn voor anderen ook logisch dus daar kan lekker op gehint worden of het kan zelfs een niveau zijn waarop veel orders worden gezet bij/anticiperend op een daling.

Ik zet daarom alerts op SL niveau op tradingview en aan de hand van de beoogde termijn van een trade kies ik een deadline. Als de koers er doorheen zakt en niet bouncet sluit ik de trade op die deadline. Als de koers kouncet ben ik in ieder geval niet uitgestopt. Het heeft wat extra risico maar uitgestopt worden is ook verlies.

Ter illustratie, voor 3 van de 4 posities die ik nu open heb zijn alerts afgegaan maar allen zijn ze ook vrijwel meteen er weer boven gekomen. Als dat SLs waren geweest was ik op die drie posities dus met verlies uitgestopt terwijl dat level alleen maar aangetikt is.

Voor de nacht kan een iets lagere SL nog wel handig zijn, mocht de gehele markt een complete meltdown krijgen terwijl je heerlijk op één oor ligt :+
Ik doe ongeveer hetzelfde en hou daarom doorgaans geen grote trades overnacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

zoiets.....maar dan vol met memes! :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Don Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:18:
[...]

Goed. Ik heb hier intussen ook een kleine bag van gekocht. Heerlijk groene kaars nagejaagd.
Veel guurder dan dit wordt het niet.
Nou inderdaad, gure boel. Net dat laatste druppeltje eth naar SafeTrade gestuurd voor wat van die shillmuntjes van @Alpina , zie ik dat er geen ETH/USDT pair is. Hoe dan?? 8)7
De ETH pairs die er zijn hebben geen liquiditeit en een enorme spread. Zo kom je wel van je ETH af ja. Oh boy, mooi deze krochten van de muntjeshandel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EJhssWmKkyWljyCTz5rMt3xEuY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NzLgle94bgQmrsvBquErfBF1.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
op plek 54......hoe is dat mogelijk?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wdrtnzKbNKhimPSD5JyHGGQe4bw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ax6thYNkbeIeHXlHXIwDuSNw.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Papieren handen hier, mn shitcoin porto een half uurtje geleden toch maar weer verkocht. Bijna 20% in de pocket. Bitcoin staat wel op een kritiek punt. Zal mij niks verbazen als we toch een keer flink zullen dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 23:22

BeyondThunder

Lost Lightning

YES schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:20:

.....
Andersom werkt dat ook, ik heb het laatste jaar een aantal zeer vreemde spikes gezien bij Bitvavo dat je daar ook een (onrealistische) sell order kan neerzetten. Is natuurlijk wat werk, maar het kan ook wat opleveren.
Overigens heb ik die vreemde pieken enkel bij Bitvavo gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
JPS schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:01:
[...]

Nou inderdaad, gure boel. Net dat laatste druppeltje eth naar SafeTrade gestuurd voor wat van die shillmuntjes van @Alpina , zie ik dat er geen ETH/USDT pair is. Hoe dan?? 8)7
De ETH pairs die er zijn hebben geen liquiditeit en een enorme spread. Zo kom je wel van je ETH af ja. Oh boy, mooi deze krochten van de muntjeshandel :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EDKLerhpw2ckcZFnOpwDQwC5fOo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PHXTqoPMwOVMgqPpD35sBWFj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:09:
Papieren handen hier, mn shitcoin porto een half uurtje geleden toch maar weer verkocht. Bijna 20% in de pocket. Bitcoin staat wel op een kritiek punt. Zal mij niks verbazen als we toch een keer flink zullen dumpen.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/COpu0EA-TfQAAAAM/bruce-lee-diamond-hand-bruce-lee-paperhand.gif

[ Voor 195% gewijzigd door zwembroek op 20-02-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wel jammer dat mijn trading gain nullified wordt door de spot dip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:06
JPS schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:01:
[...]

Moet je voor de gein het handelsvolume eens bekijken van die hele exchange, is nagenoeg niks. Hier moet je sowieso niks laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Had je het geld nodig, of waarom wachtte je niet tot altseason (of hoe dat ook heten mag)?

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 20-02-2024 18:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:33:
[...]

Had je het geld nodig, of waarom wachtte je niet tot altseason (of hoe dat ook heten mag)?
Ik heb het niet heel breed nu, en dan is 20% veilig stellen geen ramp.

Het zou wel normaal zijn als Bitcoin weer eens een rode week doet. En als Bitcoin 5% zakt, dan ben je op shitcoins 20% kwijt.

Maarja, het blijft crypro. Morgen staan we vast op de $55k :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14
We liepen naar de auto toe bij beeksebergen toen ik die groene paal omhoog liet zien aan mijn vrouw (ziet ze toch nog een paal omhoog gaan). Ik dacht dit word m! We stappen zo de auto in naar het park waar we staan en daar laat ik zien hoeveel ik in de plus sta! Nou.. toch (weer) niet. Vrouw dubbel teleur moeten stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Don Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:29:
[...]

Moet je voor de gein het handelsvolume eens bekijken van die hele exchange, is nagenoeg niks. Hier moet je sowieso niks laten staan.
Ja had ik al gezien, vroegah heb ik ook op wat duistere exchanges gezeten dus ken het. Nooit zomaar een market order plaatsen iig.

Het leek me wel een toepasselijke plek om mijn laatste eth kwijt te raken, nou dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14
Verkeerd bericht

[ Voor 94% gewijzigd door technoaddict op 20-02-2024 18:46 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:58
lekker rustig hier. Heerlijk ook ff geen shitcoin geshill

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEnIngrid
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Na morgen 20:00 weer moon?

[ Voor 15% gewijzigd door HenkEnIngrid op 20-02-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Tristan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:33:
ByBit support en live chat is echt dramaaaa. Ik wacht al een week op antwoord terwijl mijn funds geblokkeerd zijn. Ik kan er niet meer bij, tenzij is $1700 aan fees betaal. Klinkt gek hè? Maar zo staat het echt in hun FAQ

En daar ben ik het gewoon niet meer eens. Ik heb de juiste tokens via de juiste chain verstuurd. Ook is er niets mis met mijn wallet adres want ik heb daar nooit verdachte of vreemde transacties mee gedaan. Toch vind ByBit zonder aan te tonen waarom van wel en ben ik nu rekt.

Nooit meer ByBit voor mij!
Eindelijk een teken van leven van ByBit gehad, helaas wel zoals verwacht het standaard bullshit support antwoord wat niets inhoudelijk antwoord geeft. Ik heb er maar op gereageerd... en nu weer een week wachten zeker :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KbbtbTfKgmsmxvq-rb6Dxi0jDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWghPDtdZe0lA0ZjNG319d6R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:41
anti elppa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaTM1lX6UmNCJEdlV0g0C_SxZ4A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhMiG2G6gt0BhV8V8Mj9a5yN.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

knakworst

Get more sats!

Tristan schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:18:
[...]

Eindelijk een teken van leven van ByBit gehad, helaas wel zoals verwacht het standaard bullshit support antwoord wat niets inhoudelijk antwoord geeft. Ik heb er maar op gereageerd... en nu weer een week wachten zeker :(
Mooi. Maar in de faq zie ik 17 dollar abnormal gas fees. Niet 1700 dollar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
Ik stel me Elppa altijd voor als de opa die rustig op een schommelstoel zit en af en toe de kinderen (shitcoiners) een pets tegen de oren geeft (ik weet het dat mag niet meer) als ze weer te wild zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 21:54
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
knakworst schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:24:
[...]

Mooi. Maar in de faq zie ik 17 dollar abnormal gas fees. Niet 1700 dollar.
3% × abnormal asset deposit amount + 10x abnormal asset withdrawal fee + on-chain management fee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bitcoin houd nog wel prima stand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11-10 10:27
Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:25:
Ik stel me Elppa altijd voor als de opa die rustig op een schommelstoel zit en af en toe de kinderen (shitcoiners) een pets tegen de oren geeft (ik weet het dat mag niet meer) als ze weer te wild zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OqVjEqUkJQuc0Gr-WsRi9yGbtqI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0UYluEnPxBnnVzdQM9rAAm35.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Idd. Nog niks aan het handje. De sell pressure vanmiddag zal vast ook te maken hebben gehad met die gigantische hoeveelheid short posities die geliquideerd zouden worden bij een koers boven de 53K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb gratis STRK gekregen van Kraken omdat ik ETH had gestaked bij ze, nice free airdrop 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:58:
Ik heb gratis STRK gekregen van Kraken omdat ik ETH had gestaked bij ze, nice free airdrop 8)
Dumpen en reinvest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:45
Die dump heeft al plaatsgevonden, damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Wou net een zakje jasmy oppikken , maar door jouwn post maar wat extra in btc gedaan :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 09:57
Mijn oogappeltje EWT is ook weer aan een opmars bezig. Werd weleens tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:43

Coldcat

HODL

WillemdeZijger schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:16:
Mijn oogappeltje EWT is ook weer aan een opmars bezig. Werd weleens tijd.
Die munt gaat vaak moon als de rest REKT gaat. Loopt altijd een week / twee weken achter heb ik het idee.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14
Nieuwe poging van ETH richting de 3K?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Update BTC:

Het reclaimen van 51700, de VAL is bullish. Next up is de POC op 51848, als we die eruit tikken is de kans aannemelijk dat we naar de bovenkant van de range gaan op inderdaad, 53k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0rYHECjZken4k-FpwsVJv1LYR4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uyq74Ve1sz5IE4cwtYV7gi2P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik typ het en

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0H_0MbPBk_xuaCtMTmh9uls-9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VJkItpeu731nFEy8xaGzrs94.png?f=fotoalbum_large

Deze durf ik wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tristan schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:33:
[...]

3% × abnormal asset deposit amount + 10x abnormal asset withdrawal fee + on-chain management fee
De laagste van:

The final withdrawal fees for abnormal assets will be determined based on the lower of these two calculations. Please refer to here for the abnormal asset withdrawal fee of different coins and networks.
10 × abnormal asset withdrawal fee + on-chain management fee (if any)
3% × abnormal asset deposit amount + abnormal asset withdrawal fee + on-chain management fee (if any)

Als je omgerekend 56.000 euro overmaakt gok ik dat de 10x abnormal asset fees lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
52k komt er alweer aan

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Yolo. All-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Is er al, dit tikt minimum 52352 aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
tomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:33:
Update BTC:

Het reclaimen van 51700, de VAL is bullish. Next up is de POC op 51848, als we die eruit tikken is de kans aannemelijk dat we naar de bovenkant van de range gaan op inderdaad, 53k.

[Afbeelding]
Oke pm me toch maar die cursus. Je zat weer spot-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Blackrock weer lekker BTC'tjes aan het kopen zeker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooi sell low hier zo te zien. Bitcoin strong!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mooie megaphone op de 1h bij eth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Lekker volatiel dagje zo. Eindresultaat straks 0% op de daily?

Overigens, optimism doet t ook lekker!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Je raad het nooit. Ik kon het niet laten. Ik heb me daar toch een kunstmatig stuk intelligente stront gekocht daar word je bang van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sjorremans schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:30:
Nieuwe poging van ETH richting de 3K?
Voor ETH zie ik geen enkele reden om dat niet te doen, en heb ook positie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:57:
[...]

Je raad het nooit. Ik kon het niet laten. Ik heb me daar toch een kunstmatig stuk intelligente stront gekocht daar word je bang van.
Ik sta weer een pallet IPA's in de plus met ETH en BTC, welke AI shitcoin zal ik de winst in kieperen?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Heb de PF weer een beetje geshuffeld.

60% ETH
15% MATIC
15% IMX
10% NEXO

Een paar dagen geleden afscheid genomen van SOL. Bedankt en vaarwel voor nu :)
ETH gaat zoals het er nu uitziet inlopen op het BTC pair en MATIC/POL gaat daar ongetwijfeld van profiteren. Daarbij binnenkort de lancering van Polygon 2.0. Even flink door die $1 knallen, dat is belangrijk omdat er veel weerstand zit rond dat level.

Tokenomic van Polygon zijn ook goed. Vrijwel alle (!) tokens zijn op de markt met effectieve inflatie van slechts 1% (!) Niet te vergelijken met o.a. Solana natuurlijk. De basis is goed, nu hopen dat er flink wat tractie blijft komen op het netwerk.

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 20-02-2024 21:06 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Kijk @Alpina , in Nederland krijg je hier gewoon nog een corrigerende tik voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Welke drek is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wat pas echt een shitcoin is; EUR.

Net maar wat overgemaakt naar Tradingview want mijn abbo was verlopen. Weet je gelijk wat je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is speelgeld, probeer het op de 5 minuten chart te verkopen en lager in te kopen.

so far....nog niet verkocht 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:00:
[...]

Ik sta weer een pallet IPA's in de plus met ETH en BTC, welke AI shitcoin zal ik de winst in kieperen?
Kijk eens naar OpSec. DePinn project. 50.000.000 MC. En een max supply van 100.000.000. High risk. Dyor. :)

Pagina: 1 ... 187 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!