had ik maar een fluff gekocht ipv een kratje.....
winst nemen en direct terug stoppen in ASTR?
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 20-02-2024 12:20 ]
nothing stops this train
Snitserklaas draait zich om in zijn graf!Wispe schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:30:
[...]
Ik vind jou de meest creatieveling van de slowchat.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu heb ik enkele tokens verzonden naar mijn Solana-adres in Ledger Live, maar ik zie daar dus geen SILLY verschijnen. Volgens de blockchain is de transactie wel geslaagd.
Of heeft Ledger Live gewoon (nog) geen support voor SILLY?
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
M'n shitcoin porto draait goed idd. De gemiddelde particulier in Nederland zal blij zijn
Bitcoin - A weapon of mass disruption
resusaapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:30:
"ik kocht mij".
Ik wordt out...
[Afbeelding]

Resusaapje gaat altijd lekker op spelfautenresusaapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:30:
"ik kocht mij".
Ik wordt out...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Oc2z0TnlGaPthXiFMnNuLXhI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik lees inderdaad dat retail weer aan het inkopen is geslagen. Maar eigenlijk wisten we dat hier natuurlijk al.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:35:
[...]
M'n shitcoin porto draait goed idd. De gemiddelde particulier in Nederland zal blij zijn
Al die silly vragen die we zelf twee jaar geleden stelden, komen weer terug. Mijmer...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik ga lekker op @SpelFaut ?Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:37:
[...]
Resusaapje gaat altijd lekker op spelfauten
[Afbeelding]

Maar inderdaad. Ik wordt makkeluk getrikkert. Zo moet die tweede "God" zonder hoofdletter. Sukkels.
En verder claim ik bescherming onder de "Wet van Muphry".
[ Voor 15% gewijzigd door resusaapje op 20-02-2024 12:43 ]
toch kleine winst genomen op: GLMR, ALT en THETA.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:35:
[...]
dit zit nu in ASTR..... Bitvavo shit portfolio ten top
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:41:
[...]
toch kleine winst genomen op: GLMR, ALT en THETA.
dit zit nu in ASTR..... Bitvavo shit portfolio ten top
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j9Fl3jR7w2nk2lUHdMg7esoZ.jpg?f=user_large)
Nog geen winst genomen op Spacemesh. Wat als het de nieuwe KAS is?
🚨A very big project is launching soon‼️
— Conscious Coach (@AdrianLopezWeb3) 19 februari 2024
AI, DePin, and Gaming narrative all in one.
Incubated by @CoinMarketCap 🤯
GAIMIN is launching the $GMRX token.
You can still secure a guaranteed allocation for their native token $GMRX
How? You need to hold the Gaimin Gladiators… https://t.co/IdfLOdWBzm
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://bitvavo.com/nl/blog/bitvavo-lists-strk/Binnenkort bij Bitvavo: Starknet Token (STRK)
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/starknet-token/
De e-mail van @MrMrq heeft niet geholpen zie ik.
:strip_exif()/f/image/u6tNs6XcE4h5nVN1IqBXpd6D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Uj5ROEz0E8pK3ufO2b0msU7B.jpg?f=fotoalbum_large)
Wilde deze ook net posten, met deze coin zijn ze er wel heel vroeg bij, is nog nergens gelist
Edit lees wel net dat Starknet een airdrop was
[ Voor 18% gewijzigd door Pinsa op 20-02-2024 13:06 ]
wordt over een uurtje gelanceerd bij binance lees ik hier https://coincu.com/247816...t-strk-strk-distribution/Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wilde deze ook net posten, met deze coin zijn ze er wel heel vroeg bij, is nog nergens gelistnieuw pareltje in de maak?
[ Voor 4% gewijzigd door Toerq op 20-02-2024 13:12 ]
Ah tnx voor het delen benieuwd wat de prijs gaat doen als de coin gelist wordToerq schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:07:
[...]
wordt over een uurtje gelanceerd bij binance lees ik hier https://coincu.com/247816...t-strk-strk-distribution/
Waar heb je die meuk gehaald? Zie m op drie vrij gure exchanges staan..Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:46:
[...]
[Afbeelding]
Nog geen winst genomen op Spacemesh. Wat als het de nieuwe KAS is?
Jij hebt wel een gouden leverage pik zou Van Gaal zeggen. Je gaat lekker volgens mijtomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:47:
En we zitten inmiddels weer long
[Afbeelding]
Guurder als mexc = vroegDon Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:14:
[...]
Waar heb je die meuk gehaald? Zie m op drie vrij gure exchanges staan..
Ik heb ze op safe trade (what’s in a name) gekocht en ze daar als de wiedeweerga weggehaald naar fox wallet.
Via het smh netwerk en dat ging allemaal vrij vlot.
Mag niet klagen, Discord kanaal gevonden met een heule goeie tradingscursus, maar die wil ik hier niet shillen. Echt een gamechanger wat traden betreft.PHPResource schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:14:
[...]
Jij hebt wel een gouden leverage pik zou Van Gaal zeggen. Je gaat lekker volgens mij
Op 7-2 mijn spot account afgesplitst met een apart tradingaccount op Bybit;
/f/image/LE0apTsIplwlAAVpmuf4DQJi.png?f=fotoalbum_large)
Via PM wel? Hoor het graag 😁tomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:21:
[...]
Mag niet klagen, Discord kanaal gevonden met een heule goeie tradingscursus, maar die wil ik hier niet shillen. Echt een gamechanger wat traden betreft.
Op 7-2 mijn spot account afgesplitst met een apart tradingaccount op Bybit;
[Afbeelding]
Airdrop als je cro koopt.Toerq schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:07:
[...]
wordt over een uurtje gelanceerd bij binance lees ik hier https://coincu.com/247816...t-strk-strk-distribution/
We zijn dus al te laat.
moet ik denken aan Tony StarkPinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wilde deze ook net posten, met deze coin zijn ze er wel heel vroeg bij, is nog nergens gelistnieuw pareltje in de maak?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FPeTl93EaXueRAqcHBITOOvg.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Haha, it's a trap!Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 00:03:
[...]
Ik doe de hele dag niks anders dan op YT hangen, maar nog nooit van deze kerel gehoord.
-edit ik zie het al. Vergeet video's die voornamelijk over TA gaan. Daar leer je niks van.
Nu moet ik weer zorgen dat ik die zooi weer zo snel mogelijk uit m'n recommended krijg
Videos op YT kijken doe ik allang niet meer.
Parels vinden doen we hier in de SC
Haha idd nu je het zegtKol Nedra schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:39:
[...]
moet ik denken aan Tony Stark![]()
[Afbeelding]
En daar gaan we:
[
:strip_exif()/f/image/8MHzSX0XJTF7sOoYeWHCW0NU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Pinsa op 20-02-2024 13:45 ]
En ik neem aan dat je alles over dit project weet inclusief alle FUD die er momenteel speelt.Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:43:
[...]
Haha idd nu je het zegtMisschien eerst even laten afkoelen en dan inkopen? Anders krijg je weer zo’n Jup taferelen
En daar gaan we:
[[Afbeelding]
Je mag het delen als je meer inside info hebt? PM mag ookzwembroek schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:46:
[...]
En ik neem aan dat je alles over dit project weet inclusief alle FUD die er momenteel speelt.
J'ai m'acheté une bêtise...?
Respect dat dat je dat nog durft, reageren op spelling. Ik spoel mijn ogen zo vaak in verdrietige eenzaamheid als de d's weer overal te onpas opduiken.
On topic, hodl blijft mijn spel. Starknet (Ned Stark?) natuurlijk gemist nadat Argent zksync achter zich liet.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Heel verhaal en geen tijd voor.Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:49:
[...]
Je mag het delen als je meer inside info hebt? PM mag ook
@resusaapje had gewoon moeten weten dat dit in Vlaanderen vaker voorbij komt.Wiley99 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:53:
[...]
Respect dat dat je dat nog durft, reageren op spelling. Ik spoel mijn ogen zo vaak in verdrietige eenzaamheid als de d's weer overal te onpas opduiken.
On topic, hodl blijft mijn spel. Starknet (Ned Stark?) natuurlijk gemist nadat Argent zksync achter zich liet.
Ik zou voorzichtig zijn met Starknet. Zoals @zwembroek ook aangeeft er is een airdrop geweest en daar is erg veel gedoe om. Daarnaast is er twee jaar geleden ook geld opgehaald en deze investeerders/insiders krijgen ook allemaal tokens, die ze over 2 maanden kunnen dumpen op de markt.Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat gezegd hebbende: waarschijnlijk gaat het moon want crypto.
Ik weet niet of je Twitter (X) hebt, maar daar de juiste mensen volgen is echt noodzakelijk voor wat inside info. Zeker als je je met alt's bezighoudt.
Toch al gelist op kucoin?Pinsa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: ow net pas
Une bêtise?Wiley99 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:53:
[...]
Oui, une pièce de merde.
Ach spelling. 't Is gewoon lollig. Beetje afleiding van mijn trieste bestaan. Anderen duidelijk maken dat hun bestaan ook triest is. Heerlijk toch? Gedeelde spelfaut is halve spelfaut.
Helaas geen twitter, ik zal jullie waarschuwing meenemen in mijn beslissing, maar zoals je zelf zegt het kan net zo goed moon gaan, ik wacht eerst de listing eens rustig afjvel92 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:00:
[...]
Ik zou voorzichtig zijn met Starknet. Zoals @zwembroek ook aangeeft er is een airdrop geweest en daar is erg veel gedoe om. Daarnaast is er twee jaar geleden ook geld opgehaald en deze investeerders/insiders krijgen ook allemaal tokens, die ze over 2 maanden kunnen dumpen op de markt.
Dat gezegd hebbende: waarschijnlijk gaat het moon want crypto.
Ik weet niet of je Twitter (X) hebt, maar daar de juiste mensen volgen is echt noodzakelijk voor wat inside info. Zeker als je je met alt's bezighoudt.
Zo maar eens kijken als de USA open gaat wat er gaat gebeuren
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 20-02-2024 14:16 ]
Doe maar niet zo elitair. In Holland kennen hun dit ook al.Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:59:
[...]
@resusaapje had gewoon moeten weten dat dit in Vlaanderen vaker voorbij komt.![]()
[Video: Ik kocht mij een oude luxe voiture // Gert Haeghe (Garry Hagger)]
Ik doe wat ik wil.resusaapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:13:
[...]
Doe maar niet zo elitair. In Holland kennen hun dit ook al.
(Behalve als de vrouw thuis is)
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 20-02-2024 14:14 ]
@Alpina leefde volgens de filosofie van "Ik doe wat ik wil", weigerend zich te laten binden door conventies of verwachtingen. Zijn pad was bezaaid met uitdagingen en eenzaamheid, maar hij vond bevrijding in het volgen van zijn eigen innerlijke kompas. Onderweg ontmoette hij gelijkgestemde zielen, die ook geloofden in zelfbeschikking en vrijheid. Uiteindelijk ontdekte Alpina dat ware vrijheid niet lag in het negeren van alle regels, maar in het bewust kiezen van welke regels het waard waren om te volgen. Zo vond hij diepe vervulling in het najagen van zijn eigen pad, ongeacht waar dat hem naartoe zou leiden. Behalve als zijn vrouw thuis is.Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:14:
[...]
Ik doe wat ik wil.
(Behalve als de vrouw thuis is)
Goed. Ik heb hier intussen ook een kleine bag van gekocht. Heerlijk groene kaars nagejaagd.Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:20:
[...]
Guurder als mexc = vroeg
Ik heb ze op safe trade (what’s in a name) gekocht en ze daar als de wiedeweerga weggehaald naar fox wallet.
Via het smh netwerk en dat ging allemaal vrij vlot.
Veel guurder dan dit wordt het niet.
Overigens, mijn Banana is al lekker x2 zie ik.
Wat is crypto toch heerlijk. Shitcoins everywhere.
We zijn bijna los in ieder geval:Don Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:18:
[...]
Goed. Ik heb hier intussen ook een kleine bag van gekocht. Heerlijk groene kaars nagejaagd.
Veel guurder dan dit wordt het niet.
Overigens, mijn Banana is al lekker x2 zie ik.
Wat is crypto toch heerlijk. Shitcoins everywhere.
:strip_exif()/f/image/JbvvkPrKBnkybkFwxZvNK58e.jpg?f=fotoalbum_large)
Up in the open.
Top. Aankoop staat nu al in profit.Alpina schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:22:
[...]
We zijn bijna los in ieder geval:
[Afbeelding]
Up in the open.
Pakt uw glazen bollen aub.
In 1 streep door naar de 4kmayhem schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:37:
Krijgen we een goede dip als ETH de $3k hit?
Pakt uw glazen bollen aub.
Valt niet tegen, TP's weer in de pockettomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:38:
Plan voor vandaag, eens kijken wat we krijgen.
[Afbeelding]
Ben wel klaar voor vandaag denk ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BuGb84fd0xBv8RZUBxvRrmcK.png?f=user_large)
Valt mee, ik heb er nog 500 onder een stoelpoot liggen zodat de stoel niet meer wiebeltresusaapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:44:
Je zou bijna denken dat de bitcoins opraken...
Valt minder op dan een Ledger EN heeft real-world toepassingWhySoSerious schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:45:
[...]
Valt mee, ik heb er nog 500 onder een stoelpoot liggen zodat de stoel niet meer wiebelt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ni8BTsvE2yz7oLEsM69LuDyM.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
We delen deze last.Jackson6 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:48:
Traantje wegpinken hoor, door heel de bear heen geHODLed, bijna 2 jaar geleden dat ETH voor het laatste 3K was.
Toch wel bijgekocht he?Jackson6 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:48:
Traantje wegpinken hoor, door heel de bear heen geHODLed, bijna 2 jaar geleden dat ETH voor het laatste 3K was.
Coinbase heeft nog voor $20b aan bitcoinen liggen. Stel dat de ETF's gemiddeld voor 1b per week blijven kopen, dat is al een stuk minder als wat ze ze gemiddeld hebben opgeslokt, dan is het eind juni op.resusaapje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:44:
Je zou bijna denken dat de bitcoins opraken...
* knakworst draait telefoon om.WhySoSerious schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:37:
Als beurzen VS openen gaan we toch weer REKT. Laatste kans om boven de 52K te kopen!
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:52:
[...]
Coinbase heeft nog voor $20b aan bitcoinen liggen. Stel dat de ETF's gemiddeld voor 1b per week blijven kopen, dat is al een stuk minder als wat ze ze gemiddeld hebben opgeslokt, dan is het eind juni op.
:strip_exif()/f/image/TnOrM8Y2us82dj0IaMxZwBoP.png?f=user_large)
Blaas maar flink in die cartridge, dan komt het goed.Chaes schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:50:
SOL gaat ETH zo hard flippen straks /s
Mooie move, maar nu de vraag of hij kan doorknallen naar ~$0.6.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:44:
ADA strong! moon!
Misschien rond half 4 met een beetje hulp van BTC en USA?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Onvermijdelijk
DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:57:
[...]
Mooie move, maar nu de vraag of hij kan doorknallen naar ~$0.6.
Misschien rond half 4 met een beetje hulp van BTC en USA?
:strip_exif()/f/image/amJMhkJijh6toyEqKQnNDjBd.png?f=user_large)
nothing stops this train
Het aantal BTC bij Coinbase is in ieder geval op zijn laagste punt sinds 2015, minder dan 400k bitcoin op het moment. Met het huidige inflow-patroon is dit 7-8 wekenGelukszoekr schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:52:
[...]
Coinbase heeft nog voor $20b aan bitcoinen liggen. Stel dat de ETF's gemiddeld voor 1b per week blijven kopen, dat is al een stuk minder als wat ze ze gemiddeld hebben opgeslokt, dan is het eind juni op.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
vind die lui zelf ook tenenkrommend. Gelukkig al 3 jaar niets meer van gezien godzijdank.tomtom901 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:06:
Mocht iemand overwegen om dat weekje Doopiecash platinum te nemen, doe maar niet. Wat een mafkezen zitten daar zeg. Die gasten zelf kunnen wel traden, maar die community gaat meer rekt dan wat anders
en vergeet niet, het gros van de traders (zeker retail) gaat rekt. Dat is in de boomer markt niet anders. Zelfs tijdens een bull markt. Hodlers komen er wel vaak goed uit.
Consistent winst maken met short term traden is echt maar voor een heel klein groepje weg gelegd. En dat zijn mensen die eerst heel consistent rekt gegaan zijn voor ze het hebben geleerd (waaronder ik een jaar of 3 a 4).
gros van die figuren in telegram groepjes gaat ook gewoon 99% rekt van. Geloof nooit die onzin die ze posten met prachtige fotoshops van bybit screenshots met mega winsten.
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 20-02-2024 15:21 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We gaan al Bartjes tekenen om een +500 en -500 op de 1 minuut? Ik zie hetzelfde niveau sinds de lunchpauze.
gvd daar ging mijn bakkie koffie, 1min chart en dan bearmarketvibes erachter kloppen. Ga stuk hier. Zet em de volgende keer op de 1 sec chart, ben benieuwd wat er daarna voor onzin achteraan komtDon Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:08:
Jammer, net geen 53K. We gaan weer rekt. De 1minute chart ziet er slecht uit. Bearmarketvibes...
hahaha kijk jij ziet het het zelfde als ik.Joosie200 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:18:
[...]
We gaan al Bartjes tekenen om een +500 en -500 op de 1 minuut? Ik zie hetzelfde niveau sinds de lunchpauze.
Ze zouden ook gewoon alles onder de 15min chart moeten verbieden. 2 bull runs terug was dat ook gewoon nog zo.
niveau is hier soms ver te zoeken
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 20-02-2024 15:20 ]
Don Guacamole schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:08:
Jammer, net geen 53K. We gaan weer rekt. De 1minute chart ziet er slecht uit. Bearmarketvibes...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dXWaO10Pg84Wk3VwpgL9NXs7.jpg?f=user_large)
Idem en @YES (in wording, die is nog in de rekt gaan). Sorryanti elppa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:14:
[...]
vind die lui zelf ook tenenkrommend. Gelukkig al 3 jaar niets meer van gezien godzijdank.
Consistent winst maken met short term traden is echt maar voor een heel klein groepje weg gelegd. En dat zijn mensen die eerst heel consistent rekt gegaan zijn voor ze het hebben geleerd (waaronder ik een jaar of 3 a 4).

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!