[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.039.941 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:13
Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:53:
[...]

Ik zoek dat draadje even op voor je.

Alstu:

[Embed]
Ik vraag dit voor een vriend:

Is deze coin Moonable? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
elektriekert schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:07:
[...]

Ik vraag dit voor een vriend:

Is deze coin Moonable? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXaSsesb1HikTSc6YGsuutH3-XM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BwHDlrBKy9G49S2hnPMQ6oAF.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:07
@zwembroek Ik wist niet dat je een bijbaantje had bij Bitvavo met het schrijven van een blog met een marktupdate? :D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
gebruikershaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:15:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen? Dat BTC harder gaat dan ETH?
1) BTC gaat indd harder dan de rest.
2) BTC is heel dichtbij de vorige ATH
3) Compleet nieuw seizoen staat op punt te vertrekken. Mis 'm niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:33
D_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:10:
@zwembroek Ik wist niet dat je een bijbaantje had bij Bitvavo met het schrijven van een blog met een marktupdate? :D
Linkje?

@Alpina Ik heb ook een mogelijk DePIN ai pareltje op het oog. Staat nog niet op een exchange en het team is zichtbaar plus lijst met investeerders. Lage mc 30 miljoen geloof ik. Arbitrum ecosysteem. Zal hem vanavond even posten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:38

BeyondThunder

Lost Lightning

zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:34:
[...]

Linkje?

@Alpina Ik heb ook een mogelijk DePIN ai pareltje op het oog. Staat nog niet op een exchange en het team is zichtbaar plus lijst met investeerders. Lage mc 30 miljoen geloof ik. Arbitrum ecosysteem. Zal hem vanavond even posten.
Waarom nu niet, vanavond staat ie dus al 3 maal hoger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:19

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:06:
[...]

Haha, ik meen gelezen te hebben dat je het nog aardig recht had kunnen trekken ja.

Anyway, nu is ie niet meer zo grappig :|
Ik heb gewoon nooit zoveel in mijn leveraged account gedropt. Het pijnlijke zat hem erin dat het aantal sats aardig gegroeid was op een bepaald punt waardoor het verdampen ervan vervelend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
YES schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:44:
[...]

Ik heb gewoon nooit zoveel in mijn leveraged account gedropt. Het pijnlijke zat hem erin dat het aantal sats aardig gegroeid was op een bepaald punt waardoor het verdampen ervan vervelend was.
Wat is je huidige plan voor deze cycle?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PAAL zet weer een nieuwe ATH neer *O*

Vanochtend dus een rugpull pareltje verwijderd uit deze lijst, maar fijn pf'je zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOWF5CYCUE6WkEUSGASQs-SzQBM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hdZtaNEdCjgIHReKDLCY0JFZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 18-02-2024 16:09 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:45:
[...]

Wat is je huidige plan voor deze cycle?
HODL en dmv DCA zowel de HODL pot verder vullen als ook de spot wallet heb en daar op een laag pitje mee traden.

En misschien voor old times sake nog een beetje ANKR inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
YES schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:03:
[...]

HODL en dmv DCA zowel de HODL pot verder vullen als ook de spot wallet heb en daar op een laag pitje mee traden.

En misschien voor old times sake nog een beetje ANKR inslaan.
ANKR?

tell me more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:01:

Vanochtend dus een rugpull pareltje verwijderd uit deze lijst, maar fijn pf'je zo:
[Afbeelding]
*wacht tot Taro $SMH in het vizier krijgt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Heeft mijn PF in de vorige bull run een keer of 5-8 over de kop doen gaan. Ik propte toen een bedrag in crypto kocht daar voor het grootste deel ANKR van en die ging vervolgens moon.
Gewoon nog een keer een kratje in drukken en zien of ik straks weer 7 kratten eruit trek, omdat het kan ;)

Inhoudelijk weet ik weinig meer van het project. Destijds wilden ze een soort van computer/server hardware sharing platform of zo opzetten met die muntjes kon je dan inkopen en verkopen oid. Laatste wat ik ervan gelezen heb was dat wel iets veranderd. Gewoon een shitcoin die ene @Mooody hier toen benoemde.

[ Voor 26% gewijzigd door YES op 18-02-2024 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:18:
[...]

*wacht tot Taro $SMH in het vizier krijgt _O-
Maar 5,2% vandaag.... Nee, het is goed zo, anders verwateren de andere coins of moet er nog extra ETH in, dat wil ik niet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJ-y9nYoZ8pLG3tDJJQkEZautHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqOrVEhiL3rVoipZPTAkpPYc.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:15
Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:01:

[Afbeelding]
Wanneer heb je de laagste kosten als je via Metamask fiat inruilt voor...? Ik kies nu steeds voor Eth maar weet niet of dat verstandig is.
En krijg geen quotes ik als eth zou willen wisselen voor South of Chat. Naar Tether wel. Is dat geen trading pair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:32:
[...]

Wanneer heb je de laagste kosten als je via Metamask fiat inruilt voor...? Ik kies nu steeds voor Eth maar weet niet of dat verstandig is.
En krijg geen quotes ik als eth zou willen wisselen voor South of Chat. Naar Tether wel. Is dat geen trading pair?
Je kunt het beste ETH op een exchange of bij een broker kopen, ETH via ERC-20 naar Metamask sturen en dan via bijv. Uniswap (meeste liquidity) kijken wat omwisselen voor een andere coin kost. Gisteren was het bijv. 15 USD voor een swap vs 45-50 USD enkele dagen geleden.

ETH (-> WETH, Wrapped ETH) wordt er doorgaans als trading pair gebruikt, fiat naar mijn idee veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:35:
[...]

Je kunt het beste ETH op een exchange of bij een broker kopen, ETH via ERC-20 naar Metamask sturen en dan via bijv. Uniswap (meeste liquidity) kijken wat omwisselen voor een andere coin kost. Gisteren was het bijv. 15 USD voor een swap vs 45-50 USD enkele dagen geleden.

ETH (-> WETH, Wrapped ETH) wordt er doorgaans als trading pair gebruikt, fiat naar mijn idee veel minder.
Dan doe ik het dus niet efficiënt.
Dank.

Snap er niks van, ik kan m'n eth wel inwisselen voor 0kn of Paal, die ik al heb. Maar South of Chat krijg ik keer op keer een foutmelding. Enige wat ik kan bedenken is dat er een minimale hoeveel X eth moet worden ingewisseld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Dan doe ik het dus niet efficiënt.
Dank.

Snap er niks van, ik kan m'n eth wel inwisselen voor 0kn of Paal, die ik al heb. Maar South of Chat krijg ik keer op keer een foutmelding. Enige wat ik kan bedenken is dat er een minimale hoeveel X eth moet worden ingewisseld.
Het kan ook zijn dat je de spread moet verhogen via het instellingen tandwieltje. Daar moet je wel voorzichtig mee zijn, want je krijgt dan doorgaans minder coins dan je verwacht EN men kan je frontrunnen, waardoor ze iets van je transactie afsnoepen.

Meestal krijg je ook wel een melding te zien waarom het niet lukt toch?

Edit: En de hoeveelheid ETH invullen die je wil inzetten, niet het aantal coins invoeren dat je wil ontvangen wil ook nog weleens helpen. En oneven aantallen invullen ipv ronde getallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 18-02-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Quotes not available. Try adjusting the amount and try again. Maar 0.1 eth lijkt me toch voldoende..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:01
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:55:
Quotes not available. Try adjusting the amount and try again. Maar 0.1 eth lijkt me toch voldoende..
Check even op https://swap.defillama.com/ waar je de beste prijs kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:55:
Is dat op https://app.uniswap.org/swap? Of vanuit Metamask zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Deze is ook mooi, PAAL was toen 0.004 USD waard.

[Twitter: https://twitter.com/crypto_ayakashi/status/1691919653814321649]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:13
Ik las eerder iets van een stop bij Bybit. Waar ga je straks naartoe voor het traden @Taro ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:13:
Ik las eerder iets van een stop bij Bybit. Waar ga je straks naartoe voor het traden @Taro ?
Kraken vermoed ik, zie ook NK topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Ik werk alleen rechtsreeks vanuit Metamask, althans, tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:15:
Daar haal je geen South en Chat. Wel op Uniswap. En eventueel de slippage iets verhogen als het dan nog niet lukt zoals @Taro al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:15:
Ga naar die Uniswap link, connect Metamask en voer dan in hoeveel je zou willen halen. Dan zie je vooraf wat het kost. Of volg de link van @jvel92 eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:16:
[...]

Ga naar die Uniswap link, connect Metamask en voer dan in hoeveel je zou willen halen. Dan zie je vooraf wat het kost. Of volg de link van @jvel92 eerst.
Ja maar volgens mij wordt het nu via de Metamask swap geprobeerd. Dat is zowat de allerduurste optie denk ik en daar krijg je ook die quotes not available melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:18:
[...]

Ja maar volgens mij wordt het nu via de Metamask swap geprobeerd. Dat is zowat de allerduurste optie denk ik en daar krijg je ook die quotes not available melding.
Inderdaad, direct via Uniswap speelt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
En slippage 6 procent werkt vrijwel altijd.
Mijn god wat heb ik daar al Euro’s ingekieperd als ik het zo bekijk. Ik ga weer in hodl modus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Dank voor de hulp nogmaals.
Sorry hoor. Nog beginnende met al die verschillende wallets.
Als ik m'n Metamask connect met bv Uniswap, dan koop ik dus VIA Uniswap en komen m'n coins in Metamask?
Eigenlijk net zoals m'n Solflare wallet die ik volgens mij gekoppeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:18:
[...]

Ik heb altijd de maximale fee betaald dus vanuit Metamask zelf haha, lekker dan. Aldoende leert men.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:21:
Dank voor de hulp nogmaals.
Sorry hoor. Nog beginnende met al die verschillende wallets.
Als ik m'n Metamask connect met bv Uniswap, dan koop ik dus VIA Uniswap en komen m'n coins in Metamask?
Eigenlijk net zoals m'n Solflare wallet die ik volgens mij gekoppeld heb.
Klopt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@poekiepoes12 Wel goed om te beseffen: Die coins zijn de afgelopen dagen meer dan 70% gestegen en ik sta met de meeste ervan al op minimaal x3 of hoger, dus voor mij zit er weinig risico meer in. Je moet niet nu op een groene candle mee proberen te liften om morgen bijv. -50% te zien...

Ik begrijp dat dit (mede) een gevolg is van het enthousiast delen van mijn portfolio, maar pas wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Uniswap connect wallet echter drie opties; uniswap wallet, wallet connect en coinbase wallet. Geen metamask.
Ik zal wel weer iets heel doms vragen. Wat nu?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Uniswap doet tegenwoording ook in zwembaden ipv liquidity pools:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qjblN7BEXI2Snxgzuu-g9zgo78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FUaICoYZSiqeZIAovouM7bi7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:27:
Uniswap connect wallet echter drie opties; uniswap wallet, wallet connect en coinbase wallet. Geen metamask.
https://app.uniswap.org/swap

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2H_diYx53lntyPPOnogGq7Pf3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lQOPZoYPtAT5OgZnifP4shHq.png?f=user_large

Dus MetaMask zie je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:27:
Je moet waarschijnlijk Metamask in de extensie balk nog even aanklikken en toegang geven tot de Uniswap website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Als je MetaMask niet heb draaien als extensie in Chrome zie je dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGg9aw3X8_1xEU1mhfADwdgrE18=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MQoKS9TkZ3Y0eVlDdXg9HqNR.png?f=user_large

Als niet bent geconnect zie je mijn eerste printscreen

@poekiepoes12 Welke browser en OS gebruik je?

[ Voor 7% gewijzigd door BeyondThunder op 18-02-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Zoals jullie ongetwijfeld niet weten ben ik geen fan van ethereum en heb al die sjit al lang geleden verkocht toen de fees enorm toenamen.

Ik heb nog wat eth dust in de Metamask walllet wat momenteel $120 is. Maar als ik wil verplaatsen naar een CEX of swappen via de wallet kost dat 30$, bizar. Kan dat dus echt niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

JPS schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:42:
Zoals jullie ongetwijfeld niet weten ben ik geen fan van ethereum en heb al die sjit al lang geleden verkocht toen de fees enorm toenamen.

Ik heb nog wat eth dust in de Metamask walllet wat momenteel $120 is. Maar als ik wil verplaatsen naar een CEX of swappen via de wallet kost dat 30$, bizar. Kan dat dus echt niet anders?
Ja, je kan ze wel naar mijn wallet sturen. Dan betaal ik de gasfee ;)
Zondagochtend vroeg, of maandagochtend vroeg.

Zie hier: https://etherscan.io/gastracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Waarom ben je geen fan van ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Ik zal het zo eens op de laptop proberen.
@Taro Dat begrijp ik. En never chase green candles... Ik heb een zeer grote spreiding en ik vind dit soort 'gokjes' wel een leuk spel. En anderen hebben er meer verstand van dan ik. Ik kan het missen, dat is het belangrijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36

Darrell

Fiat moonboy

Toch jammer dat als je ergens maar een kratje inkiepert dat wel gelijk keer 2 gaat...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLSIBq8eyLg3Iqf9aX284iGgNgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CRjhFqCIauAR8qVTDWFIXrXs.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:57

resusaapje

h less

Darrell schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:02:
Toch jammer dat als je ergens maar een kratje inkiepert dat wel gelijk keer 2 gaat...

[Afbeelding]
Haha, ja. DYOR, analyse, vergelijk, wit papier, team, uren insteken, €2000 go! +5% na een jaar.
Eén of andere jodocus op tweakers: neem biem. Ow, okee. €10 d'r in. Over de kop in een week, x10 in een maand. 8)7

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:07

Met de huidige gasprijs kost een reguliere transfer echt geen $30, ook niet de helft daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

poekiepoes12 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:54:
Ik zal het zo eens op de laptop proberen.
@Taro Dat begrijp ik. En never chase green candles... Ik heb een zeer grote spreiding en ik vind dit soort 'gokjes' wel een leuk spel. En anderen hebben er meer verstand van dan ik. Ik kan het missen, dat is het belangrijkst.
Pas je goed op met Crypto + Mobiele telefoon?
Ik ken best wel wat gevallen van een "wallet drain" op mobieltje.
Kan ook gebeuren op een laptop natuurlijk, al heb ik dat nog niet eerder gehoord (uit eerste hand).

Ik gebruik zelf absoluut geen mobieltje voor crypto, enkel voor het checken van de charts.

[ Voor 8% gewijzigd door BeyondThunder op 18-02-2024 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
BeyondThunder schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:19:
[...]

Pas je goed op met Crypto + Mobiele telefoon?
Ik ken best wel wat gevallen van een "wallet drain" op mobieltje.
Kan ook gebeuren op een laptop natuurlijk, al heb ik dat nog niet eerder gehoord (uit eerste hand).

Ik gebruik zelf absoluut geen mobieltje voor crypto, enkel voor het checken van de charts.
Omdat je vanaf je telefoon meer rotzooi binnenharkt? Laptop beter beveiligd is?
Ik heb alles op m'n telefoon staan, maar aangezien de bedragen nu groter worden is switchen niet onverstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:53

NeoflexNL

Forever young

Even een dikke weekly printen vanavond en dan weer dikke groene candles komende week?

Zou mij niet verbazen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:11:
[...]

Haha, ja. DYOR, analyse, vergelijk, wit papier, team, uren insteken, €2000 go! +5% na een jaar.
Eén of andere jodocus op tweakers: neem biem. Ow, okee. €10 d'r in. Over de kop in een week, x10 in een maand. 8)7
Een of andere Jodocus? Ik zal nog eens wat delen hier. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36

Darrell

Fiat moonboy

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:31:
[...]

Een of andere Jodocus? Ik zal nog eens wat delen hier. :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLSIBq8eyLg3Iqf9aX284iGgNgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CRjhFqCIauAR8qVTDWFIXrXs.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Geen x10 parels meer voor @resusaapje

Staat genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:38:
[...]

Geen x10 parels meer voor @resusaapje

Staat genoteerd.
Enter meme "eigenlijk moet ik alleen btc hodlen"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
BeyondThunder schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:38:
[...]

Waarom nu niet, vanavond staat ie dus al 3 maal hoger....
Ik ben niet thuis en ga er vanavond eerst nog even goed naar kijken. Misschien deelt deze jodocus hem dan wel. Behalve voor @resusaapje uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 18-02-2024 18:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:29:
Uniswap doet tegenwoording ook in zwembaden ipv liquidity pools:
[Afbeelding]
Als een @Vis in het water met een mooie @zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

resusaapje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpT8ELgcPnhb2jAMn0MBdqPLt-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0g6CBp79mr1KRkiBLJAls38V.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:05
Da's een andere. Deze heeft helemaal geen zwembroek aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

MicroWhale

The problem is choice

*gerapporteerd* Verwijderen graag! Ik wil me graag beroepen op mijn portretrecht...

;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:10:
[...]

*gerapporteerd* Verwijderen graag! Ik wil me graag beroepen op mijn portretrecht...

;)
Alleen @Darrell mag posts rapporteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Hoi,

Ik zie dat met PAAL erg goed gaat, is het nu een goed moment om in te stappen??

Groetjes
Henk

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 18:43:
[...]

Ik heb even snel iets gemaakt, zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ko6EC-ikOlTcFvBab05WNtqr9M0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EBS1fChNBnQ2ZGOYQIAkWvOv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:12:
Hoi,

Ik zie dat met PAAL erg goed gaat, is het nu een goed moment om in te stappen??

Groetjes
Henk
Ja hoor, kan nog wel x10. Bull moet nog beginnen.
Maar is best lastig om te kopen, ik wil je wel helpen. Ik zal het voor je kopen, maak maar geld over.

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 18-02-2024 19:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:14:
[...]

[Afbeelding]
Heerlijk! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:14:
[...]

[Afbeelding]
Ik hoop dat wakkerdier bekend is met AI _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:27
Vinnen gaan beter dan vingers zo te zien.
Volgende btc-babe anders in zeemeerminnen uitvoering?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Wispe schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:51:
[...]

Waarom ben je geen fan van ETH?
Omdat andere chains veel sneller/beter goedloper transacties kunnen verrichten.
Ethereum was, nadat bitcoin het levenslicht had gezien, de baanbrekende innovator door smart contracts te kunnen verwerken. Ethereum liep al snel aan tegen bijv de lage transactiesnelheid en later de oplopende gas fees. Nu ik weer zo'n transactie wil doen zie ik nog steeds dit kostbare gerommel om een klein bedragje te verplaatsen of een on-chain contractje te effectueren (zoal staken).

Er zijn wel allerlei verbeteringen doorgevoerd, maar in feite voldoet de basis niet goed genoeg aan de eisen/functionaliteit van vandaag. Andere chains hebben die basis wel een stuk beter neer kunnen zetten, dus ik verwacht ook verwatering van MC waarde over de verschillende ketens. Door die verwatering naar andere ketens denk ik niet dat ETH zo hard meer gaat knallen. Maar hey, dat is mijn technische beoordeling. Crypto doet zijn eigen ding en waarde wordt meer door emotie bepaald dan technische specs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Voor degene die zijn AI shitcoin pf compleet wil maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATdp2uF0GIBpDeokqS8Hfd2Qr-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NwaMTQTDh5WBnB5S9phMJrTG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
JPS schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:27:
[...]

Ethereum was, nadat bitcoin het levenslicht had gezien, de baanbrekende innovator door smart contracts te kunnen verwerken. Ethereum liep al snel aan tegen bijv de lage transactiesnelheid en later de oplopende gas fees. Nu ik weer zo'n transactie wil doen zie ik nog steeds dit kostbare gerommel om een klein bedragje te verplaatsen of een on-chain contractje te effectueren (zoal staken).

Er zijn wel allerlei verbeteringen doorgevoerd, maar in feite voldoet de basis niet goed genoeg aan de eisen/functionaliteit van vandaag. Andere chains hebben die basis wel een stuk beter neer kunnen zetten, dus ik verwacht ook verwatering van MC waarde over de verschillende ketens. Door die verwatering naar andere ketens denk ik niet dat ETH zo hard meer gaat knallen. Maar hey, dat is mijn technische beoordeling. Crypto doet zijn eigen ding en waarde wordt meer door emotie bepaald dan technische specs.
Een onpopulaire mening hier, ik ben het er wel mee eens. Ethereum is niet slecht, maar de koers kan het nog wel eens lastig kan krijgen omdat het niet alleen moet concurreren met andere L1's maar dit keer ook een legertje aan L2's

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Don Guacamole schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:32:
[Afbeelding]
Mooi overzichtje, ik zit in de microcaps Graphlinq en Unmarshal. De laatste heeft blijkbaar nog geen plekje in dit plaatje verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@JPS ik ben het ook helemaal met je eens. Je verwoordt dit erg goed.
Ik heb hier ook wel eens voor de gein geroepen dat SOL ETH gaat flippen.
Nou, dat heb ik geweten ;-)

Al die kleine investeerders zoeken al in grote getalen de andere chains op.
In deze andere chains zit m.i. ook meer potentie dan in het Ethereum netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Ik hep d'r 4 en ik ken d'r nog 4. Wat een pokemonzooi is het toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Prachtig en zeer toepasselijk voor hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
0kn ff 70% in de plus.. dat kan harder! Kopen dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:24
[...]

ETH blijft wel de nr 2 coin na BTC ongeacht de technologie. Denk dat veel mensen het nog steeds zien als een safe investering. Maar tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:36
[...]

Maar hey, dat is mijn technische beoordeling. Crypto doet zijn eigen ding en waarde wordt meer door emotie bepaald dan technische specs.
Technisch spot on, maar ik ‘vrees’ (ook) dat dat er allemaal weinig toe doet. Een ETH ETF in combinatie met deflatie gaat die hele rimram gewoon oppompen.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:01
[...]

Ondanks dat ETH veruit de grootste positie is in mijn portfolio ben ik het wel met je analyse over Ethereum (het netwerk) eens. Toch heb ik hoge verwachtingen van ETH, omdat het een van de betere tokenomics heeft en in ieder geval de komende cycle de enige naast BTC institutionele inflow krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:34:
[...]

Een onpopulaire mening hier, ik ben het er wel mee eens. Ethereum is niet slecht, maar de koers kan het nog wel eens lastig kan krijgen omdat het niet alleen moet concurreren met andere L1's maar dit keer ook een legertje aan L2's
De ETF's gaan dat veranderen. En ja ik durf er mijn geld op te wedden dat die er komen. :) Dat doe ik namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:07:
[...]

De ETF's gaan dat veranderen. En ja ik durf er mijn geld op te wedden dat die er komen. :) Dat doe ik namelijk al.
Wat is de prognose eigenlijk nu? 60-70% kans toch?

En waarom zou de Etherum ETF harder gaan dan de Bitcoin ETF?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yr_k9b1S0HWPEDMv1Sa4AUjFTic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/f0u2xKAYNzxyJmvbWmHNwq25.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:07:
[...]

Uiteindelijk doet crypto waar het zin in heeft. Heb in de jaren zo veel analyses en voorspellingen voorbij zien komen, allen logisch onderbouwd, maar niet is zo onlogisch als de koers van crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Gelukszoekr schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:10:
[...]

Wat is de prognose eigenlijk nu? 60-70% kans toch?

En waarom zou de Etherum ETF harder gaan dan de Bitcoin ETF?
Omdat ETH een stuk goedkoper is en groei potentie dus groter. Mja het blijft allemaal koffiedik kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
gebruikershaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:14:
[...]

Omdat ETH een stuk goedkoper is en groei potentie dus groter.
Dat is niet hoe het werkt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft niemand GRT nog genoemd? Is een beetje mijn oude liefde. Mede doordat ik er gruwelijk veel winst mee heb behaald ondanks wat missers :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xckIiwsKwjbqsaehnYlvpiR0yyM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OShmqx3dOHEDFsvHIsRnUDae.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Richh schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:14:
[...]

Dat is niet hoe het werkt.
Rationeel niet maar emotioneel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

jvel92 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:04:
[...]
Toch heb ik hoge verwachtingen van ETH, omdat het een van de betere tokenomics heeft en in ieder geval de komende cycle de enige naast BTC institutionele inflow krijgt.
Ja eens, first mover advantage (de 'goede' naam van Ethereum), tokenomics en de zeer waarschijnlijke ETF gaan deze cycle de waarde bepalen. Maar op de langere termijn gaan de technische nadelen het er tegen afleggen. Dus deze top allemaal op tijd verkopen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 22:48
Ray_ schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:15:
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft niemand GRT nog genoemd? Is een beetje mijn oude liefde. Mede doordat ik er gruwelijk veel winst mee heb behaald ondanks wat missers :')

[Afbeelding]
Staat in het hierboven geplaatste AI lijstje...
En is lekker aan het klimmen in mijn pf *O*

Nog wel een lange weg te gaan naar ATH, maar daar hebben meer alts last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
gebruikershaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:14:
[...]

Omdat ETH een stuk goedkoper is en groei potentie dus groter. Mja het blijft allemaal koffiedik kijken.
Het is nog maar de vraag of een Ethereum ETF goedkoper wordt. Een iBit share kost nog geen 3 tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
gebruikershaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:15:
[...]

Rationeel niet maar emotioneel wel.
De mensen die er serieus geld in duwen laten zich zo min mogelijk leiden door emoties, en die heb je toch nodig.
Het is hierom dat we naar market cap kijken, niet naar hoe duur 1 deel is.

Hoe dan ook zijn sats dus nog steeds goedkoop voor je emotie? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
Foutje, dubbel..

[ Voor 91% gewijzigd door Mr. Unexist op 18-02-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 13:12

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:04:
[...]

Ondanks dat ETH veruit de grootste positie is in mijn portfolio ben ik het wel met je analyse over Ethereum (het netwerk) eens. Toch heb ik hoge verwachtingen van ETH, omdat het een van de betere tokenomics heeft en in ieder geval de komende cycle de enige naast BTC institutionele inflow krijgt.
Eens, en same here w.b.t. portfolio allocatie.

Komen bovendien wat grotere upgrades aan waardoor transactiekosten significant omlaag zullen gaan en de schaalbaarheid van het netwerk zal verbeteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 18-02-2024 20:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Mr. Unexist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:18:
[...]

Staat in het hierboven geplaatste AI lijstje...
En is lekker aan het klimmen in mijn pf *O*

Nog wel een lange weg te gaan naar ATH, maar daar hebben meer alts last van...
Oh ja, ik wist dat hij daar ergens tussen moest staan maar kon 'm zo snel niet vinden tussen al die crap.
Ik bedoel, het muntje heet al RUG, en alsnog heeft het ergens bestaansrecht? Wen PULL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Chaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:20:
[...]

Eens, en same here w.b.t. portfolio allocatie.

Komen bovendien wat grotere upgrades aan waardoor transactiekosten significant omlaag zullen gaan en de schaalbaarheid van het netwerk zal verbeteren.
Half maart de volgende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ray_ schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:15:

[Afbeelding]
Was een mooie coin. Staat op -90% van z’n ATH..
Wel ff een plus 10% in het afgelopen uur, als ie dit tempo elk uur volhoudt komen we ergens.

Verwacht hier echt niks meer van, die dino coins gaan hun oude ATH (in BTC) niet meer verbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
Don Guacamole schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:28:
[...]
Verwacht hier echt niks meer van, die dino coins gaan hun oude ATH (in BTC) niet meer verbreken.
2021 een dino coin _O-
Hoeft ook helemaal niet, als ze hun ATH in $ maar verbreken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Lekker zondagavond pompje voor ETH

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 182 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!