Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
anti elppa schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:16:
[...]
Kan je zeggen dat de schultenbrau me uit de oren loopt op et moment, maar das nog niet genoeg om in deze overgelopenfestivaldixiemunt te stappen. Misschien als ik nog ff 2liter weg tik.

En niet getreurd @Don Guacamole
Altijd nieuwe parels aan de horizon:
:strip_exif()/f/image/GgkQ8NX0H4x9FqlmRdKYuWaL.jpg?f=fotoalbum_large)
Tik maar 2 liter extra weg, thx.anti elppa schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:16:
[...]
Kan je zeggen dat de schultenbrau me uit de oren loopt op et moment, maar das nog niet genoeg om in deze overgelopenfestivaldixiemunt te stappen. Misschien als ik nog ff 2liter weg tik.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
JUST IN: The 9 new Bitcoin ETFs now hold 258,770 $BTC in total, buying an average of ~10,000 #Bitcoin a day.
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 16 februari 2024
This is about 11x the daily issuance from the block reward.
CHART: Daily number of Bitcoin acquired by ETFs net of GBTC outflows. pic.twitter.com/65i0CztzjE
/f/image/W6NdKcqo2Ql8alaSBElHrWt1.png?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Supercycle and supply shock imminent.Numbers schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:18:
Het is maar even afwachten hoelang deze BTC honger aanhoudt, maar met dit soort getallen en vraag begin ik steeds meer te geloven in een left translated cycle. Het zou mij in ieder geval niet verbazen.
[Twitter]
[Afbeelding]
Ja en dan heb ik morgen weer geen idee hoe of wat, en dan kom ik over paar weken achter die paal actie. Maargoed zie hier nu een fles jagermeister langs komdn....dus wie weet.
Klinkt goed. +5% in 5 minuten erbij, wacht niet tot morgenochtend met inslaan, dan is je kater nog groter:anti elppa schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:20:
[...]
Ja en dan heb ik morgen weer geen idee hoe of wat, en dan kom ik over paar weken achter die paal actie. Maargoed zie hier nu een fles jagermeister langs komdn....dus wie weet.
/f/image/Zt7wV5Ka4GGAAGXPnMuLy2JR.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Voor de volledigheid richting iedereen: Uiteraard sarcastisch bedoeld, met dit soort groene candles moet je echt niet instappen.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 17-02-2024 21:27 ]
Dat was de marketbuy van @poekiepoes12Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:17:
Heeft PAAL ergens wat aandacht gekregen? +25% vandaag, nice
Ja maar voor het echte shitcoin season start gaat gros eerst nog weer ff -80% in btc pairYES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:25:
Jezus het tempo qua moonende palen en andere shitcoins is me nu al te hoog. Belooft nog wat als we echt vol in de bullrun zitten met een keihard alt-season.
Neh kater krijg ik niet. Morgen weer lekker de sneeuw in helpt altijd perfect. En dan om 10.30 de eerste thee.....jagertheeTaro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:22:
[...]
Klinkt goed. +5% in 5 minuten erbij, wacht niet tot morgenochtend met inslaan, dan is je kater nog groter:
[Afbeelding]
Edit: Voor de volledigheid richting iedereen: Uiteraard sarcastisch bedoeld, met dit soort groene candles moet je echt niet instappen.
Bluf..anti elppa schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:16:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kans is ongeveer 0 dat ik er überhaupt voor elkaar zou kunnen krijgen

Oja en +100 voor mr. Paap
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-02-2024 21:55 ]
Mooi man paar honderd dollar aan gas fees verprutsen met Metamask hahahaanti elppa schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:54:
[...]
Kans is ongeveer 0 dat ik er überhaupt voor elkaar zou kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
Oja en +100 voor mr. Paap
*kuch*Alpina schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:30:
[...]
TOCH maar![]()
Je had ook de ene helft in
[Afbeelding]
Kunnen doen
En de andere helft in
[Afbeelding]
Reden:
[Afbeelding]
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk in de shitcoin spielerei.
Het ékte sh*tcoin topic zit een deurtje verder
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Oh das mooi. Heb metamask op laptop staan die ik niet mee heb. Dus 99,9% veilig hierzwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:56:
[...]
Mooi man paar honderd dollar aan gas fees verprutsen met Metamask hahaha
Vandaag 3x vloeken en morgenochtend het verschil niet eens opmerken, prachtige tijdenzwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:56:
[...]
Mooi man paar honderd dollar aan gas fees verprutsen met Metamask hahaha
Om het voor iedereen leuk te houden vergat ik de 4 nullen achter de 250..
BeyondThunder schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:11:
Jemig OMI wat doe je nu?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vyV64QaF4CsTQUtj37NOxiD7.gif?f=user_large)
Ik heb eerlijk gezegd de chart niet eens bekeken, je tekst kwam me gewoon zo bekend voor dat ik snel dat gifje ben gaan makenBeyondThunder schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:21:
OMI Heb ik al zo lang in de PF, had hem al afgeschreven, Dit is dan wel even lekker.
Ik heb nog IOTA uit 2017 ergens staan, benieuwd of ik daar ooit nog winst mee ga maken
Loltomtom901 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:56:
[Afbeelding]
Weekend trading = range trading, letsgo
/f/image/gkcMOhi0wZOdd3WFVNAQLVFm.png?f=fotoalbum_large)

En dat wordt ook zeer gewaardeerd, iconische scene!YES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:23:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd de chart niet eens bekeken, je tekst kwam me gewoon zo bekend voor dat ik snel dat gifje ben gaan maken
Ik heb nog IOTA uit 2017 ergens staan, benieuwd of ik daar ooit nog winst mee ga maken
Long vanaf?technoaddict schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:26:
Mn long staat voorlopig nog niet in de plusmaar dit is mooi om te zien!
420k......wait wut????
Long high, short low?technoaddict schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:26:
Mn long staat voorlopig nog niet in de plusmaar dit is mooi om te zien!
Ja best een duidelijk level vanuit een lange tijd terug, mooi te zien op de weekly:Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:36:
Belangrijk punt om te gainen, wordt het weerstand of doorstomen naar de bovenkant:
[Afbeelding]
/f/image/7WbdTvOrt7l8Iw9HkAuW2031.png?f=fotoalbum_large)
Rechts?Darrell schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:06:
Als die ETF's zo doorgaan lijkt me de richting duidelijk.
Oja, das ook een gure bagger munt.YES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 22:23:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd de chart niet eens bekeken, je tekst kwam me gewoon zo bekend voor dat ik snel dat gifje ben gaan maken
De laatste keer dat ik die troep wilde verkopen werd mn wallet niet meer ondersteund, maar er was een nieuwe in ontwikkeling???
Was het in ieder geval alweer vergeten

Ja ik heb die nieuwe wallet wel een keer geïnstalleerd en mijn woordjes daarin ingevoerd. Was nog wel een geinig bedragje wat het waard was, tot ik ging kijken hoeveel het ooit waard geweest iselektriekert schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:41:
[...]
Oja, das ook een gure bagger munt.
De laatste keer dat ik die troep wilde verkopen werd mn wallet niet meer ondersteund, maar er was een nieuwe in ontwikkeling???
Was het in ieder geval alweer vergeten
Hebben ze die centrale machine nog draaien?
[ Voor 60% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-02-2024 23:52 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
IOTA, mooie tijden.... Je moest toen toch ook nog regelmatig zoeken naar de coins in je wallet want dan waren ze ineens weer verdwenen? Wat een gezeik...Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:50:
IOTAToen coins nog +100% gingen in een dag. Mooie tijden
Hebben ze die centrale machine nog draaien?
Maar +100% op een dag? Ik heb er vandaag één opgepakt die dit doet:
:fill(white):strip_exif()/f/image/4FvjQGFbq8OuZ5n6DUaKD8Xs.png?f=user_large)
nothing stops this train
Okidokie!zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:21:
[...]
Ik speel tegenwoordig alleen nog Fortnite online. Dat krijg je met twee gamende dochters.
De kids van mijn vriendin spelen dat inderdaad ook.
Heb hem ook maar gedownload
/f/image/j9TTgoQzbyqQn3XbqWB7xQyY.png?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Dat is toch die shooter waar iedereen als een gek een muurtje / huisje in elkaar knutselt zodra je een schot lost?
Mijn oudste dochter speelde het wel eens maar het gaat te rap voor deze boomer. Dus die heb ik Sniper Elite geleerd. Samen coop missies spelen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Next target 57k ?
Ook heel erg benieuwd of we vroeger naar een nieuwe ATH gaan als verwacht en wanneer alt season los barst het lijkt me dat dit ook stukken eerder gaat beginnen dan.
Het word een heel mooi jaar voor crypto zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 18-02-2024 07:53 ]
Nu verspreiding in de rest vd alts, en tijd voor COTI zijn next leg up 😄
[ Voor 36% gewijzigd door keanu_ op 18-02-2024 08:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 18-02-2024 08:53 ]
Je bent duidelijk nieuw hier, maar de OGs kunnen je vertellen dat het geen goed idee is om groene candles na te jagen.Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:58:
[...]
IOTA, mooie tijden.... Je moest toen toch ook nog regelmatig zoeken naar de coins in je wallet want dan waren ze ineens weer verdwenen? Wat een gezeik...
[Afbeelding]
Er is een uitstekende topic start. Lees die gewoon eens.
Maktub
MrMrq schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:07:
[...]
Je bent duidelijk nieuw hier, maar de OGs kunnen je vertellen dat het geen goed idee is om groene candles na te jagen.
Dat staat wellicht ook in de uitstekende topic start. Lees die gewoon eens.
Ik zat er al in voor die stijging. Ben vanochtend weer even goed geland toen ik wakker werd en moest constateren dat er een lekker ouderwetse rugpull was uitgevoerd. 0,05 ETH verloren.
Gelukkig maakt de rest van de shitcoin pf dat meer dan goed:
:fill(white):strip_exif()/f/image/XcLieZDVbndZe966tLl9I1GS.png?f=user_large)
(Die onderste is PAAL, staan allemaal in staking, aandeel in de pf is veel hoger)
Mooie PF gains.Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:12:
[...]
![]()
Ik zat er al in voor die stijging. Ben vanochtend weer even goed geland toen ik wakker werd en moest constateren dat er een lekker ouderwetse rugpull was uitgevoerd. 0,05 ETH verloren.
[Afbeelding]
(Die onderste is PAAL, staan allemaal in staking, aandeel in de pf is veel hoger)
Lekker gewerkt pik!
Hoe vind je een munt vóór die keer tien doet op een dag? Ik vraag dit voor een vriend (@Skrunsies).
En wat maakt dat je bij een keer tien nog steeds geen winst neemt? Ik vraag dit voor een andere vriend (@zwembroek).
Maktub
Goed zoeken! DYOR!MrMrq schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:17:
[...]
Hoe vind je een munt vóór die keer tien doet op een dag? Ik vraag dit voor een vriend (@Skrunsies).
IOTA doet wel x10 op een dag las ik hier. Of dat in de nabije toekomst nog eens gebeurt weet ik niet.
nothing stops this train
Effe voorbij de 0.66$ en Moon daarna !Kol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:35:
dat is leuk wakker worden, go ADA!
Johhhh!!Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 23:58:
[...]
IOTA, mooie tijden.... Je moest toen toch ook nog regelmatig zoeken naar de coins in je wallet want dan waren ze ineens weer verdwenen? Wat een gezeik...
[Afbeelding]
Ff 10K ingegooid!
Heb je al ontslag genomen?
nothing stops this train
Nou idd. Met meerdere dagen +35% zoals vandaag soon, maar helaas ook veel -35% dagen gezien
$SOUTH gaat trouwens ook lekker in de pf, staat nu op +50% vandaag (Zit in het TAO ecosysteem).
Altseason start normaal pas nadat BTC een run heeft gehad en ETH het stokje heeft overgenomen. Vermoedelijk gaat ETH het na de BTC halving iets beter doen. Hopelijk eindigt deze run niet vroegtijdig en volgt er wel een normale cycle t/m 18 maanden na de halving.
Dat is eigenlijk het enige waar ik me zorgen om maak. Het vroegtijdig pieken van de cycle. Maar misschien is het disbelief en krijgen we een bull die we ons nog niet kunnen voorstellen. Een beetje houvast met een Bitcoin ATH na de halving zou wel prettig zijn.Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:55:
[...]
Nou idd. Met meerdere dagen +35% zoals vandaag soon, maar helaas ook veel -35% dagen gezien
$SOUTH gaat trouwens ook lekker in de pf, staat nu op +50% vandaag (Zit in het TAO ecosysteem).
Altseason start normaal pas nadat BTC een run heeft gehad en ETH het stokje heeft overgenomen. Vermoedelijk gaat ETH het na de BTC halving iets beter doen. Hopelijk eindigt deze run niet vroegtijdig en volgt er wel een normale cycle t/m 18 maanden na de halving.
high risk = high reward.
bij wat oudere coins kun je nog TA erop losgooien en bij flinke resets kun je in de geschiedenis teruglezen wanneer iets zou kunnen stoppen met dalen (of stijgen)
wanneer de bull echt aan is (de Henk en Ingrids) gok ik wel op nieuwe moonshots...
nothing stops this train
Een collega van mijn vrouw is vorig jaar gestopt met werken om fulltime te traden. Binnen 2 maanden stond die weer op de stoep, wilde terugkomen en moest ook in de weekenden overuren draaien om de eindjes weer aan elkaar te kunnen knopen.
Het doel is hier om gemiddeld iedere dag een steady 2e salaris aan de investeringen over te houden en vroeg met pensioen te gaan.
The inclusion of “Off the Grid”, the web3 game, in the Xbox Store signifies a bold step towards embracing decentralized technologies within the gaming industry.
Web3 Meets Xbox: A Gaming Milestone
Web3 games use blockchain for asset ownership, play-to-earn, and decentralized governance, offering a new gaming approach compared to web2. By welcoming ‘Off the Grid,’ the Xbox Store recognizes blockchain’s impact in gaming and introduces a new gaming dimension.
Geen idee eigelijk. Hoor ze er altijd over praten. Maar heb het nog nooit gespeeld. Voel me net een opa. Na al die jaren ook eens achter een console te zitten.sh4d0wman schreef op zondag 18 februari 2024 @ 04:22:
@Skrunsies enjoy! Ipv rekt wordt je pwned. Het gevoel is vergelijkbaar.![]()
Dat is toch die shooter waar iedereen als een gek een muurtje / huisje in elkaar knutselt zodra je een schot lost?
Mijn oudste dochter speelde het wel eens maar het gaat te rap voor deze boomer. Dus die heb ik Sniper Elite geleerd. Samen coop missies spelen.

UberLurker Departement #GG.
[ Voor 58% gewijzigd door _Gast_ op 18-02-2024 11:25 ]
Bij de gamers gaat dit voorlopig echt niet aanslaan, tenzei GTA VI dit gaat doen.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:10:
Even wat anders. Voor een blockchain game ziet dit er behoorlijk goed uit of niet? Komt ook op de PS5 en Xbox uit.
The inclusion of “Off the Grid”, the web3 game, in the Xbox Store signifies a bold step towards embracing decentralized technologies within the gaming industry.
Web3 games use blockchain for asset ownership, play-to-earn, and decentralized governance, offering a new gaming approach compared to web2. By welcoming ‘Off the Grid,’ the Xbox Store recognizes blockchain’s impact in gaming and introduces a new gaming dimension.
[YouTube: This NEW 3rd Person Shooter could SHOCK the world! "OFF THE GRID" is coming to PC, PS5 & XBOX!]
kijk naar de gemiddelde tweaker op het forum: alles wat met crypto te maken heeft is negatief
Nintendo kan hier ook zo iets moois van maken, Pokemon en mario franchise tokenisation op blockchain
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2024 11:43 ]
nothing stops this train
Welke was dat dan? Heb nergens iets gelezen. Of was het een echte meme / shitcoin?Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:12:
[...]
![]()
[Afbeelding]
Behalve mijn portefeuilleKol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:41:
[...]
alles wat met crypto te maken heeft is negatief
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QwOLwxnYvdaj1uiyXDbYk8h3.gif?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Ziet er goed uit, maar ik snap nooit zo goed waarom je dit soort dingen in een blockchain wil opslaanzwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:10:
Even wat anders. Voor een blockchain game ziet dit er behoorlijk goed uit of niet? Komt ook op de PS5 en Xbox uit.
[YouTube: This NEW 3rd Person Shooter could SHOCK the world! "OFF THE GRID" is coming to PC, PS5 & XBOX!]
Dit was echte drek, een vloeibare stinkende rugpull. Soms heb je dat gewoon even nodigAlpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:43:
[...]
Welke was dat dan? Heb nergens iets gelezen. Of was het een echte meme / shitcoin?
Herkenbaar, ik heb deze maand al een extra maandsalaris gepakt met het crypto trade account (nog los van de spot portfolio of mijn forex/stock account), maar ik zou ook eerlijk gezegd niet weten waarom je fulltime zou gaan traden. Ik ben denk ik echt een uurtje of 2/3 per dag bezig met echt traden, zoeken naar setups, alerts instellen en eventueel in positie gaan. Als er niks ligt, neem ik ook geen positie.Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:08:
[...]
Op dagen zoals vandaag denk ik wel regelmatig over stoppen met werken. Heb 2 mooie longs op ETH & BTC geopend vanochtend die meer opleveren dan een gemiddelde werkdag en de rest van de pf doet daar nog een multiplier overheen. Maar er komen natuurlijk ook weer mindere dagen en periodes aan en dan zou ik er niet van afhankelijk willen zijn, je teert dan immers dagelijks in op je vermogen.
Een collega van mijn vrouw is vorig jaar gestopt met werken om fulltime te traden. Binnen 2 maanden stond die weer op de stoep, wilde terugkomen en moest ook in de weekenden overuren draaien om de eindjes weer aan elkaar te kunnen knopen.
Het doel is hier om gemiddeld iedere dag een steady 2e salaris aan de investeringen over te houden en vroeg met pensioen te gaan.
Het feit dat ik niet moet traden maakt dat ik alleen maar goede kwaliteit setups neem, en of dat nou in stocks/indexes/forex of crypto is maakt niet uit. Overal liggen wel kansen maar de benadering is iets anders.
ETH: 2600 EUR
ETH ATH (2021): 4000 EUR
Vertaald zich naar ongeveer 65%
BTC: 48K EUR
BTC ATH (2021): 57.5K EUR
Vertaald zich naar ongeveer 83,5%
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De shitcoin flowchart maar dan in tekst?D_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:16:
In het kader van bovenstaande, even wat mensen wakker schudden:
Waarde in euro’s heeft me aardig wakker geschud JeffD_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:16:

Maar ik lees een ETH shill? Altijd +1
nog ff een wake-up call:D_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:16:
BTC/EUR ATH: ~16.69%
BTC/USD ATH: ~20.94%
euro rekt harder dan de dollar!!
velen andere fiats staan al ATH zoals egyptische pound/ Japanse Yen, uiteraard zimbabwaanse dollar/argentijnse peso etc....
fiat is echt geshiedenis!
nothing stops this train
Geinig. Nu mijn PF TOP10 binnengekomen op plaats 9. Tevens 90% marge op spot. Goeie investering gebleken.
Nu het volgende probleem: wen sel, sur?
[ Voor 8% gewijzigd door resusaapje op 18-02-2024 13:47 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gud coin.resusaapje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:46:
[...]
Geinig. Nu mijn PF TOP10 binnengekomen op plaats 9. Tevens 90% marge op spot. Goeie investering gebleken.
Plaats 5 in m'n PF Top10. Met 100% marge. Die hou ik nog even aan..._superboer_ schreef op zondag 18 februari 2024 @ 08:56:
Fetch.ai gaat met +20% deze week richting ATH
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Let me go ahead and not trust but verify: kun je laten zien welke berekening je uitvoert voor die getallen? Ik begrijp waarschijnlijk niet precies wat het betekent of wat je bedoelt.Kol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:43:
[...]
nog ff een wake-up call:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Haha, het was een grapje uiteraard.Taro schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:08:
[...]
Op dagen zoals vandaag denk ik wel regelmatig over stoppen met werken. Heb 2 mooie longs op ETH & BTC geopend vanochtend die meer opleveren dan een gemiddelde werkdag en de rest van de pf doet daar nog een multiplier overheen. Maar er komen natuurlijk ook weer mindere dagen en periodes aan en dan zou ik er niet van afhankelijk willen zijn, je teert dan immers dagelijks in op je vermogen.
Die collega van je vrouw heeft duidelijk een @YES gedaan dan
Ik vind het wel mooi om mijn vermogen te zien groeien.
Daarnaast voorlopig nog fulltime werken.
Ben pas halverwege de 30

Zodra je minder gaat werken heb je ook meer tijd om dat geld uit te geven natuurlijk
Maar ik zie mezelf ook wel op 55 stoppen.
(Beetje dromen mag natuurlijk)
Wat wil je hiermee zeggen? Dat BTC harder gaat dan ETH?D_Jeff schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:16:
Vriendin!?Skrunsies schreef op zondag 18 februari 2024 @ 02:33:
[...]
Okidokie!
De kids van mijn vriendin spelen dat inderdaad ook.
Heb hem ook maar gedownload![]()
[Afbeelding]
In alt season pas uiteraardresusaapje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:46:
[...]
Nu het volgende probleem: wen sel, sur?
Maar vaak samen met SMH gepost dus ik vind helemaal mooi.
:strip_exif()/f/image/jpqPp6WuWQc3PJtdxA85V4rU.jpg?f=fotoalbum_large)
Als die collega een @YES had gedaan was hij nog geen 15% van zijn PF kwijt geraakt.elektriekert schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Haha, het was een grapje uiteraard.
Die collega van je vrouw heeft duidelijk een @YES gedaan dan
Ik vind het wel mooi om mijn vermogen te zien groeien.
Daarnaast voorlopig nog fulltime werken.
Ben pas halverwege de 30
Zodra je minder gaat werken heb je ook meer tijd om dat geld uit te geven natuurlijk.
Maar ik zie mezelf ook wel op 55 stoppen.
(Beetje dromen mag natuurlijk)
Hier zien we niet echt iets nieuws gebeuren? Fiat verliest vrijwel altijd zijn waarde ten opzichte van harde assets (uitzonderingen daargelaten). Men investeerde in metalen, aandelen, huizen etc om dit te voorkomen. Nu kun je Bitcoin aan dat rijtje toevoegen. Maar dat maakt de ontwaarding van fiat niet plotseling een nieuw fenomeen.Kol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:43:
[...]
nog ff een wake-up call:
velen andere fiats staan al ATH zoals egyptische pound/ Japanse Yen, uiteraard zimbabwaanse dollar/argentijnse peso etc....
Echter verschil met vroeger is dat je nu eigenlijk wel moet investeren, omdat je voorheen nog wel ergens een leuke rente kon trekken. Die tijden zijn nu wel voorbij.
Maar zolang we alles nog moeten betalen in Euro's en men hier dagelijks de de BTCUSD chart open heeft is fiat nog lang geen geschiedenis.
Als bij volgende fiat drop BEAM nog op deze koers staat dan hak ik de knoop door denk ik. Baal nog dat ik deze heb laten lopen. Ik was er zo overtuigd van. Maar goed. Ik wil er perse 100k van. Pitch SMH even dan heb ik een alternatief.Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:41:
[...]
In alt season pas uiteraard![]()
Maar vaak samen met SMH gepost dus ik vind helemaal mooi.
[Afbeelding]
Ik zoek dat draadje even op voor je.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:50:
[...]
Als bij volgende fiat drop BEAM nog op deze koers staat dan hak ik de knoop door denk ik. Baal nog dat ik deze heb laten lopen. Ik was er zo overtuigd van. Maar goed. Ik wil er perse 100k van. Pitch SMH even dan heb ik een alternatief.
Alstu:
Spacemesh $SMH - a Beginners Guide.
— space Ξ (@spacexbt) 13 februari 2024
Introduction:
>8 Years of Research & 6 Years of making $SMH.
Lane Rettig @lrettig one of the Ethereum Core Developers is building Spacemesh.
➤ 1. What is Spacemesh $SMH ?
- Spacemesh is a Decentralized Blockchain Protocol that uses an… pic.twitter.com/sug0oxHyh3
[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 18-02-2024 14:55 ]
Haha, ik meen gelezen te hebben dat je het nog aardig recht had kunnen trekken ja.YES schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:45:
[...]
Als die collega een @YES had gedaan was hij nog geen 15% van zijn PF kwijt geraakt.
Anyway, nu is ie niet meer zo grappig
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!