[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.039.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

JPS schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:45:
[...]

Wow bro, wat voor stress? :?
De wat gaat die coin met mijn geld doen stress. Ik ben niet geschikt voor korte termijn traden. DCA HODL en één shitcoin kan ik aan, hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-06 18:13
Th1x4nG schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 08:54:
[...]

Yup. Dikke tech.

Jammer dat ik er duizenden verkocht heb in januari om het huis te betalen.

Maar ik heb er nog altijd wel veel. O+
Mijn zak is ook mooi aangegroeid tijdens de voorbije bear

Hangt helaas nog altijd veel scepticisme rond na Celsius, BlockFi en consoorten (ook al doet Nexo zogezegd enkel overcollateralized loans en steken ze best wel wat moeite in het aantonen van hun proof of reserves)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

mayhem schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:46:
[...]

De wat gaat die coin met mijn geld doen stress. Ik ben niet geschikt voor korte termijn traden. DCA HODL en één shitcoin kan ik aan, hoop ik ;)
Nee ik ben ook geen daytrader en hou daarom mijn ASTR's ook lekker vast ;) . En misschien zet ik ze ook maar weer ff in staking nu het lijkt te consolideren en BTC waarschijnlijk gaat vliegen komende periode. De ALT run gaat echt wel komen dit jaar als retail losgaat.

Dit lijkt een panic sell; het is doorgaans weinig effectief om te coinswappen zonder duidelijke reden. ETH gaat het niet perse beter of slechter doen en wellicht had je het dan nog beter in BTC kunnen stoppen.

That being said heb ik afgelopen week mijn stack LTC wel ingeruild voor wat kansrijkers (STX zak verder gevuld).

[ Voor 3% gewijzigd door JPS op 17-02-2024 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Skrunsies schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:56:
[...]

Ja dat was inderdaad ook de reden van aanschaf.

Heb jaren niet meer gegamed. Ik stam nog uit de Sega tijd. Dus ben het ideale slachtoffer om van te winnen. Maar vind het helemaal mooi :P

Maar leuk idee, als ik weet hoe zo’n controller werkt neem ik contact met je op :)
Ik speel tegenwoordig alleen nog Fortnite online. Dat krijg je met twee gamende dochters.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:59

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Ik speel tegenwoordig alleen nog Fortnite online. Dat krijg je met twee gamende dochters.
Dan zou je Apex ook weleens kunnen proberen. Erg leuk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Dan zou je Apex ook weleens kunnen proberen. Erg leuk spel.
Ga er vanmiddag even naar kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
mayhem schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:46:
[...]

Ik ook niet. :P Ik heb nu 2 shitcoins (MANTA en JUP) en beide nooit in de plus gestaan. Ik ken mezelf en weet wat ik ga doen als ik er 100+ heb die in de min staan.
Ook helemaal de tijd niet voor. :+

BTC en ETH zijn veel rustgevender.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Ik ook niet. :P Ik heb nu 2 shitcoins (MANTA en JUP) en beide nooit in de plus gestaan. Ik ken mezelf en weet wat ik ga doen als ik er 100+ heb die in de min staan.
Ook helemaal de tijd niet voor. :+

BTC en ETH zijn veel rustgevender.
We zitten nog voor de halving. Ik durf de weddenschap aan dat zowel Jup als Manta straks bij jou in het groen gaan staan. Het zijn nieuwe shiny coins. Het enige wat je in deze tijd hoeft te doen is buy en hodl. De tijd moet nu zijn werk doen. Kost je verder geen moeite. Als je onder water staat kan je voorzichtig bijkopen om je gak te verlagen. Juist op rode dagen. Dan sta je sneller weer in het groen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

PMach schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:47:
[...]

Mijn zak is ook mooi aangegroeid tijdens de voorbije bear
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gp4SwscgOkApEOMoOShb16XP_js=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bmT3ji93KeF0fcCm7c7KZsLI.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:47:
[...]

We zitten nog voor de halving. Ik durf de weddenschap aan dat zowel Jup als Manta straks bij jou in het groen gaan staan. Het zijn nieuwe shiny coins. Het enige wat je in deze tijd hoeft te doen is buy en hodl. De tijd moet nu zijn werk doen. Kost je verder geen moeite. Als je onder water staat kan je voorzichtig bijkopen om je gak te verlagen. Juist op rode dagen. Dan sta je sneller weer in het groen.
Voelt toch minder goed om de overwaarde in die shitty coins te stoppen dan in BTC/ETH. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Je bedoelt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOoVD37Jk3HDnshrYNgzuv_4VD0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kp4EcL0jqbnI7teCpxwpvzDj.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:51:
[...]

Voelt toch minder goed om de overwaarde in die shitty coins te stoppen dan in BTC/ETH. :P
Ik zou de overwaarde van mijn huis ook alleen maar in BTC of ETH stoppen. Maar er komt straks een fase waarin alles weer mal gaat. Dan moet je ook je fomo onder controle houden. Want anders koop je toch weer op groen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
Jij ook doordat je dat kaartspel nog altijd niet op de markt gebracht hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:23
Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:51:
[...]

Als het oncomfortabel voelt, is dat juist het moment om langzaam in te schalen en je GAK proberen omlaag te brengen op rode dagen. Zodra een coin een +50% heeft gedaan, valt men weer over elkaar heen om de betreffende coin te kunnen kopen en dan heb jij je bags al mooi gevuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Jij ook doordat je dat kaartspel nog altijd niet op de markt gebracht hebt!
Ja, belachelijk hè! :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 14:48

BeyondThunder

Lost Lightning

@jvel92 Inderdaad. En voor de beginners die nog enkel werken met CEX (Centralized Exchange) zoals Bitvavo, Vaak ben je dan al "te laat".
Zo ook Astar, net gelist op Bitvavo, maar de mooie 100%+ run is al geweest. (Dat wil niet zeggen dat Astar niet nog een keertje 2X of hoger kan gaan.)

In de meeste gevallen is de betreffende token of coin (ja, dat is een verschil) in het begin enkel verkrijgbaar via een DEX (Decentralized Exchange). De meeste beginners en noobs kopen hun eerste crypto via een Bitvavo, Coinmerce, Bitcoin Meester, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wispe de n00b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
De noob met de dikke trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37

@PHPResource slechte dag gisteren, maar 6.3k bitcoin net inflow ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Blik1984 op 17-02-2024 13:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:18:
@jvel92 Inderdaad. En voor de beginners die nog enkel werken met CEX (Centralized Exchange) zoals Bitvavo, Vaak ben je dan al "te laat".
Zo ook Astar, net gelist op Bitvavo, maar de mooie 100%+ run is al geweest. (Dat wil niet zeggen dat Astar niet nog een keertje 2X of hoger kan gaan.)

In de meeste gevallen is de betreffende token of coin (ja, dat is een verschil) in het begin enkel verkrijgbaar via een DEX (Decentralized Exchange). De meeste beginners en noobs kopen hun eerste crypto via een Bitvavo, Coinmerce, Bitcoin Meester, etc.
zou mooi zijn als ASTR nu nog +100% doet. grote kans dat ie nog verder gaat.

volgende week weer salaris, dan koop ik BTC en ASTR.
ik denk erover om 1 maandje ETH over te slaan ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:44

Je kan er ook net de shitcoin uitkiezen die nooit een CEX haalt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Kol Nedra schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:49:
[...]
ik denk erover om 1 maandje ETH over te slaan ;)
Zou ik maar doen ja:

Afbeeldingslocatie: https://twitter.com/FamousCloudzz/status/1758251902301511951

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
_O- Ik had hem al gezien. Dit is de man die je al je geld toevertrouwd. Gelukkig zijn sommige autisten super geniaal. Maar contact gestoord is hij zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@JPS Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Dp0JEy03QMgAAAAe/new-kids-new-kids-turbo.png

Wel een lief meisje O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92

Opzich wel eens met je punt m.b.t. Bitvavo, dat is niet de plek om iets "vroeg" op te pikken. Je bent dan beter af met Bybit en/of Coinbase. Het kan dan alsnog wel een 10x, maar de R/R ligt op dit moment wel anders.

Maar als beginner moet je ergens beginnen. Tijdens de vorige cycle had je Binance + Launchpad en vanuit daar was de stap naar de BNB chain om pannenkoeken te staken snel gemaakt en kwam je vanzelf in aanraking met een DEX en de cumrockets. Zoiets hebben we deze cycle nog niet.

Om er echt vroeg bij te zijn moet je naar een DEX, maar dat is ook niet altijd garantie op succes. Je hebt uiteindelijk wel een exchange nodig om de hype echt opgang te krijgen (wen CEX listing?).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Let’s go _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/56r6FCToQ-txSO1f_R9jPhgilfo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eLnqt5aaFXbGYcHQlUvCyyCp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0fGDJRpPnwgTWP-E6UNLJiIwPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zZvpLjXRfdgPZJ0SQl00VMEb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De BTC & ETH short doen het anders prima, kan alweer een pallet IPA's halen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18
For learning purposes:
- Je koopt een alt. Waarom deze?
- Je koopt wanneer Bitcoin tegen een weerstand stuit, waarop vaak een correctie volgt die voor alts nog erger is. Waarom nu?

Je doet me denken aan mezelf de vorige bullrun. Yolo en we zien wel. Dat kan en dat mag, maar met een plan kun je veel meer verdienen. En dat is je gegund.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dca is prima toch.

buying ASTR now is like buying BTC in 2017

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:43:
[...]

Kwart pallet Stouts AUB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De DeGiro Euro's staan nu te wachten om in te stappen. Twijfel echter wanneer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MrXPGDokkYESgEy_ukOvdYkNb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xJuRp61DK5b8plkaBwD2Nwen.png?f=fotoalbum_large

1/3e bovenste blauwe lijn, 1/3e 2e blauwe lijn en 1/3e onderkant channel?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zou gewoon dca invoeren 3 of 4x per week... en mocht een flinke correctie komen dan gooi je er meer in

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:10
We gaan eerst de 40K weer testen, dus zou even wachten.
Bron:🔮

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:52:
We gaan eerst de 40K weer testen, dus zou even wachten.
Bron:🔮
12k moet ook nog getest worden, ik zou daar op wachten :z

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:46:
De DeGiro Euro's staan nu te wachten om in te stappen. Twijfel echter wanneer:
[Afbeelding]

1/3e bovenste blauwe lijn, 1/3e 2e blauwe lijn en 1/3e onderkant channel?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfM6jUsCb1C8c_CDvnUiHNF2CUw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ykd8RgZYga6ybluShmdpjS84.png?f=user_large

We gaan de 12k nog terug testen toch? Toch? :P

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:54:
[...]

12k moet ook nog getest worden, ik zou daar op wachten :z
Great minds think alike ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:45:
[...]

For learning purposes:
- Je koopt een alt. Waarom deze?
- Je koopt wanneer Bitcoin tegen een weerstand stuit, waarop vaak een correctie volgt die voor alts nog erger is. Waarom nu?

Je doet me denken aan mezelf de vorige bullrun. Yolo en we zien wel. Dat kan en dat mag, maar met een plan kun je veel meer verdienen. En dat is je gegund.
Omdat deze nog niet over de kop is gegaan en bijna iedereen hier het ook heeft. Voor de rest gok en yolo idd.

Als hij x1 gaat, prima. Heb ik ook gewonnen. Voor de rest te weinig kennis/verstand om te kunnen inschatten wanneer ik er in had moeten stappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Omdat deze nog niet over de kop is gegaan en bijna iedereen hier het ook heeft. Voor de rest gok en yolo idd.

Als hij x1 gaat, prima. Heb ik ook gewonnen. Voor de rest te weinig kennis/verstand om te kunnen inschatten wanneer ik er in had moeten stappen.
iedereen heeft het erover omdat jij onze exit liquidity bent/wordt ;) :7 *O*

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:00:
[...]

iedereen heeft het erover omdat jij onze exit liquidity bent/wordt ;) :7 *O*
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Shorts gesloten, longs geopend met een hele strakke stop loss, want mogelijk wordt het nog roder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou Bitvavootje gedaan :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgGU_ESmd1gaWi1SyvkGxz7UXkc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EPu3EreWfOUbSxQPbR9O9apA.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Hoe kijken jullie naar je investeringen in combinatie met de DXY? Ik hoor en lees dat de dollar vrij ‘hoog’ staat en dat het momenteel tegen een weerstand aanloopt. Als hij hier doorheen breekt zouden er flinke correcties kunnen volgen op onder andere de aandelen- en cryptomarkt. Ik zit zelf nog niet zo lang in dit wereldje en ken weinig mensen die zich hiermee bezighouden, dus ik moet het vooral hebben van wat ik hoor en lees. Er zijn al zat mensen die ‘12k bitcoin!’ schreeuwen als de dollar deze weerstand zou gaan breken. Ik beschouw dit soort dingen al snel als onzin, maar je moet natuurlijk ook niet te naïef zijn. Hoe staan jullie hierin?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:01:
Shorts gesloten, longs geopend met een hele strakke stop loss, want mogelijk wordt het nog roder.
Tijden voor een RODEnbach dan :) proost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLIa2ZHhcwF3Jcr1lDBtFUKYY8g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QgbFCdpe1pUIA4Oi7i3miU8V.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 14-09 11:10
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:43:
[...]

Kan wel, maar doe je niet, toch? Toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:11:
Hoe kijken jullie naar je investeringen in combinatie met de DXY? Ik hoor en lees dat de dollar vrij ‘hoog’ staat en dat het momenteel tegen een weerstand aanloopt. Als hij hier doorheen breekt zouden er flinke correcties kunnen volgen op onder andere de aandelen- en cryptomarkt. Ik zit zelf nog niet zo lang in dit wereldje en ken weinig mensen die zich hiermee bezighouden, dus ik moet het vooral hebben van wat ik hoor en lees. Er zijn al zat mensen die ‘12k bitcoin!’ schreeuwen als de dollar deze weerstand zou gaan breken. Ik beschouw dit soort dingen al snel als onzin, maar je moet natuurlijk ook niet te naïef zijn. Hoe staan jullie hierin?
Als ik eind 2022 en begin 2023 de DXY had genegeerd, dan had ik nu meer Bitcoin en ETH gehad. Mijn grootste fout tijdens de afgelopen bear is te veel aandacht besteden aan alle macro-doom-bear-porn en hierdoor voorzichter aangedaan met de DCA.

Dus ik kijk hier eigenlijk niet meer naar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Als jij nu ook koopt, dan zal ik vast een goede aankoop hebben gedaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:13
50k even testen en door

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:27:
[...]

Als jij nu ook koopt, dan zal ik vast een goede aankoop hebben gedaan. :Y)
_O-

nee joh, ik dca met fiat. fiat bijna op maar volgende week weer AirDrop van mijn aanwezigheids baantje :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als we nu gelijk de 30% dip doen zijn we er gelijk van af. Kunnen we maandag weer mee moonen met de ETF slurpers.

Stiekem hoop ik nog dat de 48k voorbij komt :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ok, deze kan weer in het straatje ubermissers in crypto.
Bonk was m’n eerste, verkocht, daarna ging ie x200. Ook al was het minimaal, alles wat je keer 200 doet is veel.

Deze kan daar nu bij. Schijtproject, 2 weken geleden verkocht op $8…
En nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dn3RH054jq1RL9WI5C9y8eFfS8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKzDUnEDCzivOylUREFDY67i.jpg?f=fotoalbum_large

FML!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Is het een bull of bear trap @Wispe ?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:45:
Bonk was m’n eerste, verkocht, daarna ging ie x200. Ook al was het minimaal, alles wat je keer 200 doet is veel.

En nu:
[Afbeelding]

FML!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5a_eKH7FxBBLy30MXDh7KW3rCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rmAI2Ad4cn7F5D6w7k7RypNa.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UVxa6f10p4GFyenozZEefkGLQoM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/J0NKM1r49j2L4qF3KUijPzW9.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 07:32
Hold the line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op de lijn inderdaad:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebmbEQiAxYw1nAjs7_PCD7atfK4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xcMHXS7TfNO9DkduL9XBefou.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Sinds wanneer zaterdag dipdag?

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Vet. Dit ga ik ook ophangen als we klaar zijn met verbouwen _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:45:

En nu:

FML!
Ah bah, al die eerlijkheid. Je moet wel trots vertellen dat je deze net verkocht op 98$ :+
Wanneer kunnen we subben op je YT series, hoe duur wordt je cursus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 14:48

BeyondThunder

Lost Lightning

Wispe schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Met een x1 heb je nog net geen winst, maar gelukkig ook net geen verlies ;-)
100% stijging bedoel je denk, dat is een x2 of 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:29
Greyscale zeker weer. M*therf*ckers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooie dip, hopelijk volgende week nog een keer 👌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BeyondThunder schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:16:
[...]

Met een x1 heb je nog net geen winst, maar gelukkig ook net geen verlies ;-)
100% stijging bedoel je denk, dat is een x2 of 2x.
Oh, als dat zo wordt bedoeld, dan bedoel ik dat ja.
Klinkt logisch nu ik erover nadenk. 1x1 is ook gewoon 1. :P

Juristen kunnen niet rekenen blijkt maar weer. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Kol Nedra schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:20:
mooie dip, hopelijk volgende week nog een keer 👌
De laatste kaartjes met wat korting, de trein is bijna vol en vertrek dan gelijk! })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wat extra Aptos gekocht. Mooie dip. Niet voor de long term hodl btw.

[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2024 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

ETH gekocht precies op de dip. En nu rust en wachten op de moon van BEAM.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03 17:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-cY3Ceyw41ytpRcL31YPuHuQwY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nx3aMYtI3YTaFePLgGq7yACn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
0,38 eurocent winst op ASTR tot nu toe. :7
Die presteert nu al beter dan JUP en MANTA tot nu toe.

[ Voor 40% gewijzigd door Wispe op 17-02-2024 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mayhem schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:43:
ETH gekocht precies op de dip. En nu rust en wachten op de moon van BEAM.
Beam orders worden zo niet gehit. Dip voor mieren. :)
Ik verwacht binnenkort nog een leuke belastingteruggave. Misschien kieper ik die er wel in. Moet die moon nog wel even uitblijven.

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2024 17:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Het enige wat nog groen is over de afgelopen 24 uur is mijn paal. Misschien toch maar even naar de dokter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Is het al donderdag?

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:59

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 17:07:
Het enige wat nog groen is over de afgelopen 24 uur is mijn paal. Misschien toch maar even naar de dokter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/giC7-ZghJQmFg-vab2CDghcncXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2sN1hUF1TOtTc5zuA5j5nms9.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HaOW8GXwxhskQUk01a30_f8E20s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bto5Y8OtBnNUdNaFngvifA12.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
TRX zegt boeie tegen de daling.
TRX ATH soon!?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:03:
TRX zegt boeie tegen de daling.
TRX ATH soon!?
TRX beweegt gedraagt zicht steeds meer als een stable coin die rustig blijft groeien. Ook niet zo vreemd als je ziet hoeveel stablecoin locked zit in Tron. Ruim 4x zoveel tvl als op Solana.

In tijden dat de markt corrigeert blijft Tron sterk. Maar als de boel hard omhoog gaat blijft Tron vaak wel wat achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:06
Ik heb TOCH maar Paal Ai gekocht. Ik ben niet bekend met staken behalve automatisch via Bitvavo.

Ik heb 250 euro aan Paal Ai in Metamask. Als ik via de site van Paal Ai m'n wallet van Metamask connect, kan ik dan verder zonder fees gebruikmaken van de genoemde APR'S? Dus bv 10% van 250 euro voor 28 dagen vastzetten?

Of moet ik een officiële wallet van Paal Ai connecten en van alles overzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
poekiepoes12 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:16:
Ik heb TOCH maar Paal Ai gekocht. Ik ben niet bekend met staken behalve automatisch via Bitvavo.

Ik heb 250 euro aan Paal Ai in Metamask. Als ik via de site van Paal Ai m'n wallet van Metamask connect, kan ik dan verder zonder fees gebruikmaken van de genoemde APR'S? Dus bv 10% van 250 euro voor 28 dagen vastzetten?

ik ken die shitcoin niet, Maar als je iets een interactie wilt uitvoeren via Metamask dan zal je een hoe dan ook een fee moeten betalen. Gelukkig voor jouw zit deze coin op de Binance smart chain, dan zijn de kosten niet zo hoog.

Verder ga je uit van 10% op 250 euro. Dat weet je niet. Je krijgt (er van uitgaande dat je getallen kloppen) 10% voor 28 dagen vastzetten over het aantal coins dat je vastzet. Omdat het een relatief kleine coin is qua volume en waarde zal je zien dat je na 28 dagen waarschijnlijk een heel ander totaalbedrag in euro's hebt.

Wat is de inflatie trouwens wel niet op deze shitcoin als ze zoveel rente uitdelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
De meeste APR/Y's die gecommuniceerd worden zijn jaarpercentages he. Het zit tenslotte in de naam.

[ Voor 18% gewijzigd door exelletor op 17-02-2024 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Op https://rewards.paalai.io/ kan je je Metamask wallet connecten en dan via Stake Now staken. MAAAAAR, je moet ETH fees betalen voor het staken en daarom is naar mijn idee alleen de 56 dagen versie lucratief. Het kost je eerst +-7 USD en daarna nog 20-50 USD (afhankelijk van de drukte op het netwerk) om PAAL in staking te zetten. Dus de rewards in die 56 dagen moeten meer dan 30-50 USD zijn wil het nut hebben. Volgens mij kost uit staking halen ook weer fees, dus goed opletten en waarschijnlijk niet voor minder dan 56 dagen vastzetten, tenzij je een enorme whale bent en vele tienduizenden Palen gaat staken, dan is minder dagen ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:42:
[...]

Op https://rewards.paalai.io/ kan je je Metamask wallet connecten en dan via Stake Now staken. MAAAAAR, je moet ETH fees betalen voor het staken en daarom is naar mijn idee alleen de 56 dagen versie lucratief. Het kost je eerst +-7 USD en daarna nog 20-50 USD (afhankelijk van de drukte op het netwerk) om PAAL in staking te zetten. Dus de rewards in die 56 dagen moeten meer dan 30-50 USD zijn wil het nut hebben. Volgens mij kost uit staking halen ook weer fees, dus goed opletten en waarschijnlijk niet voor minder dan 56 dagen vastzetten, tenzij je een enorme whale bent en vele tienduizenden Palen gaat staken, dan is minder dagen ook een optie.
Vandaag na 6 dagen staken heb ik mijn ETH gas fees er weer uit. 100 nog wat paal en 0,0035 eth rev share.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:50:
[...]

Vandaag na 6 dagen staken heb ik mijn ETH gas fees er weer uit. 100 nog wat paal en 0,0035 eth rev share.
Bij mij kan het ook wel uit, maar volgens mij zitten we allebei op >10.000 PAAL en ik zie hiervoor 250 Euro worden genoemd, daarmee kan het niet uit.

Ik zie overigens heel wisselende rewards. Vanochtend zag ik 4x zoveel rewards staan als nu. Wijkt dit bij jou ook zoveel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat is overigens ook nog wel relevant voor PAAL staking:
  • 14 dagen: 1.20% ETH Rewards Share
  • 28 dagen: 6% ETH Rewards Share
  • 56 dagen: 92.8% ETH Rewards Share
Daarom is 56 dagen the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Goed om te benoemen: Via Coinmarketcap kan je Uniswap transacties terugvinden, op bijv. https://coinmarketcap.com...3deecd3bc5cbc2605ea9259f/ kan je zien welke adressen PAAL kopen en verkopen. Daarom altijd goed opletten en geen aantallen of (ver)koopmomenten noemen, want je kunt maar zo de hele ERC20 portfolio van iemand zien/vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:53:
[...]

Bij mij kan het ook wel uit, maar volgens mij zitten we allebei op >10.000 PAAL en ik zie hiervoor 250 Euro worden genoemd, daarmee kan het niet uit.

Ik zie overigens heel wisselende rewards. Vanochtend zag ik 4x zoveel rewards staan als nu. Wijkt dit bij jou ook zoveel af?
Jij kan goed rekenen. APR verlaagd naar 15% lees ik nu net. Ik had er 10.000 en na 56 dagen 11000 nog wat. Die staan weer in staking sinds 6 dagen. Geen idee of ik het nog een keer ga doen nu. Maar het is wel goed voor de token prijs. Minder grote dumps. Zitten gewoon stakers tussen met 1000.000 plus. Die dumpen lekker om de 56 dagen.

[ Voor 23% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2024 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
@Taro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Begrijpelijk, maar niet tof. Ik had vanochtend 3x zoveel pending rewards als nu. Maar goed, shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina

TOCH maar O-)

Je had ook de ene helft in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQMOjrlHKnDJB2XBuBC1-rvvNBk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UIXxV4ZwF1CPypaaMILX872b.jpg?f=user_large

Kunnen doen

En de andere helft in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fg540lEsdmrPkTyH9zlGEzpQYMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WeJChSaDKFtCiBqN9aDn1cT8.jpg?f=user_large

Reden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lC8bCxJrUVcfVpJbO23-CVEXg8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O5oLl3pdAHebqUOev3CsMlDc.jpg?f=user_large

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk in de shitcoin spielerei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:22:
[...]

Begrijpelijk, maar niet tof. Ik had vanochtend 3x zoveel pending rewards als nu. Maar goed, shit happens.
Ja het is wel een streek om het op deze manier te doen. Gelukkig heb ik alles 6 dagen terug geclaimd anders was ik nu dus echt teleurgesteld. Niet geclaimd is niet verdiend blijkbaar. Ben er nu ook meer dan 80 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:30:
[...]

TOCH maar O-)

Je had ook de ene helft in

[Afbeelding]

Kunnen doen

En de andere helft in

[Afbeelding]

Reden:

[Afbeelding]

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk in de shitcoin spielerei.
De microcap koning Alpina.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhvESPMkbMXxst8icWnV5Q9R8us=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XjAsgZhK1KKXoQGAPiDcopIK.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Paal gaat nu wel ineens parabolisch. 1 dollar soon. Daarna 10 dollar. Cashen we een ton uit Taro. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:06
Dank Taro betreffende de fees. Precies dat moest ik weten. Staken met mijn bedrag heeft dus geen zin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:07:
Paal gaat nu wel ineens parabolisch. 1 dollar soon. Daarna 10 dollar. Cashen we een ton uit Taro. :9
Dat roep ik al maanden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8__84rx6RQqFi8jdsGEB1E7CjBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u6SeauUwmb60ziNWh34cz7TG.jpg?f=fotoalbum_large

Ondanks sommige missers heb ik deze wel trouw gehodld..🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Weet iemand het Binance API symbool voor BEAM?
Met https://api.binance.com/api/v3/ticker/price?symbol=BEAMUSDT krijg ik de verkeerde BEAM.

De juiste BEAM is wel op de site van Binance te vinden met ONBEAM, maar die doet het niet via de API, zie: https://www.binance.com/en/price/onbeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
mayhem schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:21:
Weet iemand het Binance API symbool voor BEAM?
Met https://api.binance.com/api/v3/ticker/price?symbol=BEAMUSDT krijg ik de verkeerde BEAM.

De juiste BEAM is wel op de site van Binance te vinden met ONBEAM, maar die doet het niet via de API, zie: https://www.binance.com/en/price/onbeam
BEAMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Thanks, dan is mijn Conky widget nu weer compleet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tn14i-GxMfHEvNnobMP3sNlBm_4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xipHqauz6UiQvxtTfZ1q5MJP.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:07:
Een x2 in 4 dagen is altijd fijn en top, doen we!

Ik verkoop op dit moment niets meer, ik hold alle coins die ik nu heb tot einde run en koop wel bij, maar wissel niet.

Pagina: 1 ... 180 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!