Lastige. Kwam gister ookal voor.DutchCrownNL schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:54:
Mocht iemand nog willen kopen onder de 52K, nu is je kans
Staanplaats 168 euro zie ik hier staan bij ticketmaster.Alpina schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Werkdag zit erop. 4 kaarten AC/DC in the pocket.
Life is good
Weet jij of deze kaarten ergens anders goedkoper kan krijgen?
Bvd, Ballie
Wij gaan de wei in (België). Zelfde prijs overigens. Sorry 10tje goedkoper was hetBallie2210 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:03:
[...]
Staanplaats 168 euro zie ik hier staan bij ticketmaster.
Bvd, Ballie
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 16-02-2024 16:52 ]
Weet even niet of je serieus bent en wat je ervaring met beleggen in het algemeen is, maar Cathie Wood staat bekend om haar ultra bull voorspellingen. Het is ook een deel van haar verdienmodel natuurlijk, fomo aanwakkeren en klanten binnenhalen. Zou deze, net als met alle voorspellingen overigens, met een grote korrel zout nemenWispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:10:
[...]
Zou nu eerder wat in ETH stoppen dan in BTC. Las gister iets van 20k per ETH.
Trust me when I say this is only the beginning.
€168? Vier personen, circa €650. Is meer dan 0,01 BTC. Volgend jaar gaat die voor $1.000.000 heb ik uit betrouwbare bron, dus €12k5. Dure kaartjes!Alpina schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:05:
[...]
Wij gaan de wei in (België). Zelfde prijs overigens.
Eén kaartje slechts? Prima, volgend jaar €3300
Ik geef niks meer uit en blijf tot volgend jaar bij mijn moeder op zolder. Van mijn wajong ben ik dan multimiljonair

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
1 week ban voor de meneer met de knakworst en de grote mond.knakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:01:
Riemen vast. De btc raket gaat vertrekken.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Al kreeg ik 168 euro + gratis bier zou ik er nog niet heen gaan.Ballie2210 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:03:
[...]
Staanplaats 168 euro zie ik hier staan bij ticketmaster.
Bvd, Ballie
Nee, het was zwembroek dat zei.Numbers schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Weet even niet of je serieus bent en wat je ervaring met beleggen in het algemeen is, maar Cathie Wood staat bekend om haar ultra bull voorspellingen. Het is ook een deel van haar verdienmodel natuurlijk, fomo aanwakkeren en klanten binnenhalen. Zou deze, net als met alle voorspellingen overigens, met een grote korrel zout nemen
Ik vind BTC nu te hoog om er nog meer in te stoppen. En ETH ETF's komen er wellicht ook nog aan.
Zwembroek aka Cathie Wood....Was het maar zo'n feest. Maar eh don't shoot the messenger . Ik deelde een quote van Miss Wood.Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:55:
[...]
Nee, het was zwembroek dat zei.
Ik vind BTC nu te hoog om er nog meer in te stoppen. En ETH ETF's komen er wellicht ook nog aan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Avondje bier drinken tikt aan tegenwoordig hoor.BeyondThunder schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:37:
[...]
Al kreeg ik 168 euro + gratis bier zou ik er nog niet heen gaan.
Ik zou er toch over nadenken als het gratis is.
Tomorrowland kaarten (mijn muzieksmaak is vrij divers) waren 225 per stuk trouwens.
Welkom in 2024

Je kan uiteraard ook op een zolderkamer met je wajong rekt gaan op shitcoins zoals @resusaapje maar ik leef liever nog een beetje.
Classic, deze moet je op een tegeltje zettenWispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:55:
Ik vind BTC nu te hoog om er nog meer in te stoppen.
Eth staat nog steeds boven 0.05 dus die is veels te hoog nog..Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:55:
[...]
Nee, het was zwembroek dat zei.
COIN +20% vandaag.
Die stonks gaan harder dan bitcoin!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, die gaat de hele week al skyrocket. Best een leuke voor 'erbij'Coldcat schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:18:
COIN +20% vandaag.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik zit nu echt liever in BTC dan aandelen.
+20% op aandelen, en mij is altijd geleerd dat aandelen niet volatiel waren
$HUT kan interessant zijn....
+20% op aandelen, en mij is altijd geleerd dat aandelen niet volatiel waren
$HUT kan interessant zijn....
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2024 17:22 ]
nothing stops this train
Ja die profiteren van alle ETF linksom of rechtsom.NeoflexNL schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:19:
[...]
Ja, die gaat de hele week al skyrocket. Best een leuke voor 'erbij'
Plus toestroom van nieuwe users als de boom aangaat. Misschien ook maar een DCA in doen.
Wacht nog maar eventjes...resusaapje schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:28:
[...]
1 week ban voor de meneer met de knakworst en de grote mond.
DutchCrownNL schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:54:
Mocht iemand nog willen kopen onder de 52K, nu is je kans
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EQSmn8QvYiEm0fpDnYe2pfG3.jpg?f=user_large)
Cijfers Q4 zijn gepubliceerd. Ze maken (voor het eerst?) winst.Coldcat schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:21:
[...]
Ja die profiteren van alle ETF linksom of rechtsom.
Plus toestroom van nieuwe users als de boom aangaat. Misschien ook maar een DCA in doen.
Q1 gaat natuurlijk ook booming worden. Erg leuk aandeel tussen de saaie dividend stocks
Daarnaast profiteren ze op meerdere fronten mee van alle hype die ontstaat en gaat ontstaan. Zowel met custody, exchange etc.
[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 16-02-2024 17:27 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
909, Techno, op de fiets, 40 euro ofzo.Alpina schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:09:
[...]
Avondje bier drinken tikt aan tegenwoordig hoor.
Ik zou er toch over nadenken als het gratis is.
Tomorrowland kaarten (mijn muzieksmaak is vrij divers) waren 225 per stuk trouwens.
Welkom in 2024![]()
Je kan uiteraard ook op een zolderkamer met je wajong rekt gaan op shitcoins zoals @resusaapje maar ik leef liever nog een beetje.
Mooiste dag van het jaar was dat.
1 flesje water + versnapering = 8 euro
[ Voor 3% gewijzigd door BeyondThunder op 16-02-2024 17:38 ]
Duvels lekker!Kol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:45:
gaat lekker met TRON, the sleeping giant:
:strip_exif()/f/image/SDNFc6sr6WmuSJVN0C3S6Z4J.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt hè.Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:30:
[Afbeelding]
Saai dit zeg, wanneer stomen we eens door naar $150K?
Week begon zo goed. Slechte afsluiting dit.
Daar was ik ook in 2023, zondag.BeyondThunder schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:30:
[...]
909, Techno, op de fiets, 40 euro ofzo.
Charlotte de Witte , zó tof!
Maktub
@MrMrq Voortaan ff bellen! (Ik was er natuurlijk ook voor Charlotte)
[ Voor 42% gewijzigd door BeyondThunder op 16-02-2024 18:42 ]
Die disco dansmunten zijn tegenwoordig ook aan de prijs dan!BeyondThunder schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:30:
[...]
909, Techno, op de fiets, 40 euro ofzo.
Stack Sats
Dus jij wilt een left translated cycle om daarna later dit jaar weer 2 jaar een dikke bear te krijgen?Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:30:
[Afbeelding]
Saai dit zeg, wanneer stomen we eens door naar $150K?
Doe mij maar de normale cycle, pieken mid/eind 2025. Nu nog lekker sats stacken. Liefst nog wat goedkoper voor de halving.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
LOL, ik moet eigenlijk dat in Sats benoemen. Jaren geleden via Darkweb, betaald met Sats. Man man man, wat een avontuur was dat.Stovirpi schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:43:
[...]
Die disco dansmunten zijn tegenwoordig ook aan de prijs dan!
Prima, als we voor april op $150K zitten wacht ik die beer wel af!Vis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:47:
[...]
Dus jij wilt een left translated cycle om daarna later dit jaar weer 2 jaar een dikke bear te krijgen?
Doe mij maar de normale cycle, pieken mid/eind 2025. Nu nog lekker sats stacken. Liefst nog wat goedkoper voor de halving.
BeyondThunder schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:30:
[...]

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dOfw76pScLUyMuVUDNGTe9nH.gif?f=user_large)
Of gewoon naar 150K en dan nog meer up tot 500 miljoen zoals eerder geclaimd in dit topic.Vis schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:47:
[...]
Dus jij wilt een left translated cycle om daarna later dit jaar weer 2 jaar een dikke bear te krijgen?
Kunnen we de hele wereld opkopen.
Ja ik stel voor om de Tweakers sc bbq rustig te beginnen met wat crypto ge-ouwehoer. Ruige verhalen uit de bearmarkt.MrMrq schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:33:
[...]
Daar was ik ook in 2023, zondag.
Charlotte de Witte , zó tof!
En dan muzikaal iets steviger te eindigen met Charlotte de Witte, Amelie Lens en Amber Broos

Denk dat dat wel te betalen valt na de bullrun.
Nou, ik zocht na 909 eens op wat Charlotte kost voor een avondje. Maar voor dat bedrag wil ik ook [mbr] ** knip ** [/mbr] alsof ik kan [mbr] ** knip ** [/mbr] met mijn [mbr] ** knip ** [/mbr] als een brandblusinstallatie.Alpina schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 19:34:
[...]
En dan muzikaal iets steviger te eindigen met Charlotte de Witte, Amelie Lens en Amber Broos![]()
Denk dat dat wel te betalen valt na de bullrun.
Maktub
Ja of er komt geen echte bullrun en het zal bij een wegwerp bbq’tje blijven met wat blikken Schultenbrau. Ook prima, de sfeer maak je tenslotte zelfMrMrq schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 19:50:
[...]
Nou, ik zocht na 909 eens op wat Charlotte kost voor een avondje. Maar voor dat bedrag wil ik ook [mbr] ** knip ** [/mbr] alsof ik kan [mbr] ** knip ** [/mbr] met mijn [mbr] ** knip ** [/mbr] als een brandblusinstallatie.
Ziet er een leuk festival uit trouwens, ik kende het nog niet.
Maar we zijn hem wel dankbaar voor de +30% vandaag.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Volume op de daily droogt een beetje op. Candles worden kleiner. Consolidatiefase?
Heeft iemand een overzicht van de netto instroom van de etf afgelopen dagen?
https://cointelegraph.com...s-bigger-than-first-monthPHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:17:
Volume op de daily droogt een beetje op. Candles worden kleiner. Consolidatiefase?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
https://dune.com/hildobby/btc-etfsPHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:17:
Zoals je kunt zien uit de vorige reacties, de ETFs gaan als een malle de laatste anderhalve weekPHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:17:
Is ETH staken lastig en/of een dagtaak?
Iemand zei dat je dat kon doen, dus zit een beetje rond te kijken, maar klinkt ingewikkeld joh.
Iemand zei dat je dat kon doen, dus zit een beetje rond te kijken, maar klinkt ingewikkeld joh.

Niet lastig hoor, kan het zo via de ledger doen met LidoWispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:42:
Lastig is het niet. Je moet een beetje weten wat je doet, en de risico's kennen. Bijvoorbeeld:Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:42:
https://blog.lido.fi/post...hnodes-slashing-incident/
Het staat in een smart contract. Dat brengt ook risicos met zich mee. Daarnaast is het de vraag of je kan unbounden op het moment dat jij het wil verkopen. Is er liquiditeit genoeg.
Lastig te doen is het niet. Je gaat naar: https://stake.lido.fi/ en daarna koppel je je trezor (niet je seed invoeren, maar koppellen). Daarna go en gaan!
Trezor ook toch? Heb je nog goede informatieve websites? (geen filmpjes/YT).NeoflexNL schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:47:
[...]
Niet lastig hoor, kan het zo via de ledger doen met Lido
Jeetje, zoveel ETH heb ik niet eens (bij boetes).Coldcat schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:49:
[...]
Lastig is het niet. Je moet een beetje weten wat je doet, en de risico's kennen. Bijvoorbeeld:
https://blog.lido.fi/post...hnodes-slashing-incident/
Het staat in een smart contract. Dat brengt ook risicos met zich mee. Daarnaast is het de vraag of je kan unbounden op het moment dat jij het wil verkopen. Is er liquiditeit genoeg.
Lastig te doen is het niet. Je gaat naar: https://stake.lido.fi/ en daarna koppel je je trezor (niet je seed invoeren, maar koppellen). Daarna go en gaan!
Ja vast. Heb zelf geen trezor maar via Ledger Live is het kinderlijk eenvoudig.Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:49:
[...]
Trezor ook toch? Heb je nog goede informatieve websites? (geen filmpjes/YT).
Ik doe het zelf niet trouwens.
Heeft die gast nou ook gewoon nog 462 Wrapped TAO? Lekker bezig.
-> https://etherscan.io/addr...5322bb3839a99768b6269d50c
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Klopt, maar de laatste dag negatieve inflow zo te zien?Blik1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:36:
[...]
Zoals je kunt zien uit de vorige reacties, de ETFs gaan als een malle de laatste anderhalve week
Hoe kom je daar bij, ruim 9k BTC net inflow, ruim 9.5k btc per dag de laatste 6 dagenPHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:43:
[...]
Klopt, maar de laatste dag negatieve inflow zo te zien?
/f/image/LbPYzp9Gd9ztPTMPFeSIkHsw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Blik1984 op 16-02-2024 22:50 ]
750 euro vanavond uitgeven aan hoeren en drank?Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:43:
Rustig hier vanavond. Iedereen zeker 750 euro uitgeven aan de hoeren en drank?
Kom nou, het is geen dinsdag.
Maktub
MrMrq schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:49:
[...]
750 euro vanavond uitgeven aan hoeren en drank?
Kom nou, het is geen dinsdag.

Oke dan lees ik de volgende grafiek verkeerd?Blik1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:47:
[...]
Hoe kom je daar bij, ruim 9k BTC net inflow, ruim 9.5k btc per dag de laatste 6 dagen
[Afbeelding]
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Btc etf net flow grafiek midden vd pagina
Die cijfers zijn nog niet compleetPHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:55:
[...]
Oke dan lees ik de volgende grafiek verkeerd?
https://dune.com/hildobby/btc-etfs
Btc etf net flow grafiek midden vd pagina
https://www.coingecko.com/en/coins/soraKol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:34:
dit is insane!
grote impact op gaming en film industry. ook op nieuws wat wel en niet echt is.
[Twitter]
gemiste kans
Alleen omdat het dezelfde naam heeft...
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 16-02-2024 23:12 ]
Koers is saai, plus ik ben ff in de sneeuw bezig deze week. Weer aardig wat blikken zwervers bier naar binnen gekletst ook. Beste dat ik ook ff niets met crypto doe nuWispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:43:
Rustig hier vanavond. Iedereen zeker 750 euro uitgeven aan de hoeren en drank?
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 16-02-2024 23:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik miste je al.anti elppa schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 23:21:
[...]
Koers is saai, plus ik ben ff in de sneeuw bezig deze week. Weer aardig wat blikken zwervers bier naar binnen gekletst ook. Beste dat ik ook ff niets met crypto doe nu
Gedisciplineerd DCA toepassen kunnen die jongens wel!Blik1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:47:
[...]
Hoe kom je daar bij, ruim 9k BTC net inflow, ruim 9.5k btc per dag de laatste 6 dagen
[Afbeelding]
Kunnen we nog wat van leren hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 16-02-2024 23:30 ]
Ik heb besloten een extra donatie te doen aan mijn trade accountje, buiten DCA om. Geen gekke leverage plannetjes, maar ik merk dat er genoeg te traden valt met alts. Ik ga daar lekker nog even spot handel mee drijven en hopelijk zo wat satjes verzamelen.
Begin van de avond op twee alts orders gezet en nog niet eens gekeken of ze gehit zijn of in de buurt komen. Geen SL's maar alerts op tradingview gezet, morgen waarschijnlijk wakker zonder dat er een alert afgegaan is, denk ik.
Nu al een paar uur niets aan het doen (letterlijk beetje bankhangen, kloten op de PlayStation en geen chart meer bekeken). Is best een overwinning na mijn laatste leveraged avontuurtjes
Begin van de avond op twee alts orders gezet en nog niet eens gekeken of ze gehit zijn of in de buurt komen. Geen SL's maar alerts op tradingview gezet, morgen waarschijnlijk wakker zonder dat er een alert afgegaan is, denk ik.
Nu al een paar uur niets aan het doen (letterlijk beetje bankhangen, kloten op de PlayStation en geen chart meer bekeken). Is best een overwinning na mijn laatste leveraged avontuurtjes
lol the dev 😂
My girl is bullish #btc pic.twitter.com/VNdSfKsz2m
— The Dev (@HeyItsMeTheDev) 14 februari 2023
nothing stops this train
10,000 gratis sats als je bij NEXO een account aanmaakt.
https://nexo.com/bitcoin-halving-2024
/f/image/eAsHuDD0CpZTsPBjHWGXpZm7.png?f=fotoalbum_large)
Het is weer die tijd
/f/image/eAsHuDD0CpZTsPBjHWGXpZm7.png?f=fotoalbum_large)
Het is weer die tijd
Ik zie als 1e een dikke typo in de bannerColdcat schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 06:56:
10,000 gratis sats als je bij NEXO een account aanmaakt.
[Afbeelding]
Het is weer die tijd
That is just difficult English to understand for non original English speakers:zenith schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 06:59:
[...]
Ik zie als 1e een dikke typo in de banner
have
to hold, possess, or accept in some relation, as of kindred or relative position:
He wanted to marry her, but he had not bitcoin so she wouldn't have him.
/f/image/55GJIcwiOu87kkhqIOplhkjt.png?f=fotoalbum_large)
Idd en wat imgnai, die zat ik 2/3 maanden nog te bekijken, zit nog rond dezelfde prijsTaro schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 21:02:
[...]
Heeft die gast nou ook gewoon nog 462 Wrapped TAO? Lekker bezig.
-> https://etherscan.io/addr...5322bb3839a99768b6269d50c
Dit werkte vorige run toch ook prima om meer sats te verkrijgen? Oa. ankr? Zou ik aan vasthouden succesYES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:13:
Ik heb besloten een extra donatie te doen aan mijn trade accountje, buiten DCA om. Geen gekke leverage plannetjes, maar ik merk dat er genoeg te traden valt met alts. Ik ga daar lekker nog even spot handel mee drijven en hopelijk zo wat satjes verzamelen.
@taro, is that you?Coldcat schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:07:
[...]
That is just difficult English to understand for non original English speakers:
have
to hold, possess, or accept in some relation, as of kindred or relative position:
He wanted to marry her, but he had not bitcoin so she wouldn't have him.
[Afbeelding]
/f/image/Yf0qI2MhKwYiPtBbl1k2kVjr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 17-02-2024 07:31 ]
Met name ANKR idd. Maar dat zie ik toch nog wel voor het grootste deel als beginnersgeluk en het Mooody effectAlpina schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:30:
[...]
Dit werkte vorige run toch ook prima om meer sats te verkrijgen? Oa. ankr? Zou ik aan vasthouden succes
Ik heb de afgelopen maanden wel prima wat ETH verzameld met spot trading, dus in die zin is het wellicht wel gewoon beter zo, inderdaad.
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 17-02-2024 07:36 ]
Knip, die is over het randje
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 17-02-2024 09:44 ]
Haha, wat de f***, das ff binnen komen 's ochtends vroeg
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 17-02-2024 09:45 ]
zeg dat idd.YES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:48:
[...]
Haha, wat de f***, das ff binnen komen 's ochtends vroeg
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jouw vrijdagavond was beter dan die van mij.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 17-02-2024 09:45 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dus als dat zo doorgaat zit aan het einde van het jaar 1/20e van alle BTC in die ETFs.Blik1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:47:
[...]
[Afbeelding]
Mooi!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Yup. Dikke tech.
Jammer dat ik er duizenden verkocht heb in januari om het huis te betalen.
Maar ik heb er nog altijd wel veel.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Op dit moment levert Nexo betaalkaart mij een hogere cashback in % dan Plutus met zijn 4% waarvan geen 4% overblijft. Maar van mij mocht de prijs eigenlijk wel lager blijven - hoe hoger de prijs, des te minder Nexo er dagelijks wordt uitgekeerd.
Het grotere plaatje bij ASTR:
/f/image/dj4sBFrIfxBRKk8Sgh9nJp7Y.png?f=fotoalbum_large)
Ps. heb ze zelf ook, vandaar. Hoop natuurlijk op een bounce op het huidige punt om daarna de ATH eruit te tikken, maar mocht het huidige niveau niet houden dan is de 0.11/0.12 range een moment om in te schalen bij een terugtest.
/f/image/dj4sBFrIfxBRKk8Sgh9nJp7Y.png?f=fotoalbum_large)
Ps. heb ze zelf ook, vandaar. Hoop natuurlijk op een bounce op het huidige punt om daarna de ATH eruit te tikken, maar mocht het huidige niveau niet houden dan is de 0.11/0.12 range een moment om in te schalen bij een terugtest.
Ik denk dat het die kant wel op gaat. Maar ik heb ze weer in staking. Heb mijn short time sell target al opgegeven. Misschien dat de lancering van de layer 2 zkEVM chain nog wat voor actie gaat zorgen. Maar een sell the news kan ook. Ik ben van plan om mijn maandelijkse staking opbrengsten te verkopen en in andere projecten to dca-en. Zo heb ik naast de maandelijkse fiat DCA een extra potje.Taro schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:10:
De chart van ASTR ziet er niet lekker uit. Hier bouncen, anders 12-13 cent?
[Afbeelding]
zwembroek schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:17:
[...]
Ik denk dat het die kant wel op gaat. Maar ik heb ze weer in staking. Heb mijn short time sell target al opgegeven. Misschien dat de lancering van de layer 2 zkEVM chain nog wat voor actie gaat zorgen. Maar een sell the news kan ook. Ik ben van plan om mijn maandelijkse staking opbrengsten te verkopen en in andere projecten to dca-en. Zo heb ik naast de maandelijkse fiat DCA een extra potje.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D4hJ83nbeP3d3CBIWXSoA9o4.webp?f=user_large)
Hahaha...ik zit er in voor de tech...
Ik heb een Ruby CRO kaart sinds een jaar of 3 gok ik. Heb een X aantal CRO vrij los van staking om 1% cashback te behouden. Die X aantal staat daar te wachten en te wachten totdat we richting ATH gaan en ik eindelijk weer in het groen sta. Aanschaf kaart was 300 euro ofzo.
Allemaal leuk... maar ik moet eigenlijk die CRO lekker omwisselen voor een munt met meer potentie, toch?
Zelfde geldt voor een aantal andere muntjes op Kucoin waar ik flink in de min sta. En maar wachten tot de bull in de hoop dat.. Durf m'n loss niet te nemen zegmaar.
Allemaal leuk... maar ik moet eigenlijk die CRO lekker omwisselen voor een munt met meer potentie, toch?
Zelfde geldt voor een aantal andere muntjes op Kucoin waar ik flink in de min sta. En maar wachten tot de bull in de hoop dat.. Durf m'n loss niet te nemen zegmaar.
[ Voor 3% gewijzigd door poekiepoes12 op 17-02-2024 09:37 ]
Short loopt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/kWEqdFvtGSZy0mg9LqUZBk7U.png?f=user_large)
Ja, staking voelt vaak goed, maar in de praktijk kan het je heel veel geld kosten. En dan focus je op het percentage APR/APY terwijl je jezelf moed zit in te praten, maar ondertussen gaat de koers rekt en sta je onder water.poekiepoes12 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:36:
Ik heb een Ruby CRO kaart sinds een jaar of 3 gok ik. Heb een X aantal CRO vrij los van staking om 1% cashback te behouden. Die X aantal staat daar te wachten en te wachten totdat we richting ATH gaan en ik eindelijk weer in het groen sta. Aanschaf kaart was 300 euro ofzo.
CRO zal vast wel stijgen, maar je bent waarschijnlijk beter af met een meer recente coin met veel meer potentieel.
Thanks. Ja het is vanuit beleggersoogpunt dom om te wachten maar het idee dat je met loss verkoopt vind ik moeilijk te verkroppen. Ik had deze knoop veel eerder moeten doorhakken.
Nog wat extra in Beam dan maar. Of is dat chillen? 🫣
Nog wat extra in Beam dan maar. Of is dat chillen? 🫣
Ik verkoop zeer regelmatig met verlies. Liever te vroeg dan te laat verlies nemen. En des te meer tijd en opwaarts potentieel je nog hebt met andere coins.poekiepoes12 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:49:
Thanks. Ja het is vanuit beleggersoogpunt dom om te wachten maar het idee dat je met loss verkoopt vind ik moeilijk te verkroppen. Ik had deze knoop veel eerder moeten doorhakken.
Kan volgens mij primaNog wat extra in Beam dan maar. Of is dat chillen? 🫣
Ik heb mijzelf gisteravond ook een PlayStation gekocht. GTA geïnstalleerd en zit al vast in de eerste missie. Heb al mijn geld al aan dingen uitgegeven. Het is net alsof ik in het echte leven zitYES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:13:

UberLurker Departement #GG.
Aangepast:Skrunsies schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:03:
[...]
Ik heb mijzelf gisteravond ook een PlayStation gekocht. GTA geïnstalleerd en zit al vast in de eerste missie. Heb al mijn geld al aan dingen uitgegeven. Het is net alsof ik in het echte leven zit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/09rCDhDqqspmeOIjwYbpk8Op.jpg?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 17-02-2024 10:39 ]
Goed bezig, beetje simpele ontspanning kan nooit kwaad, zeker voor jou niet denk ikSkrunsies schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:03:
[...]
Ik heb mijzelf gisteravond ook een PlayStation gekocht. GTA geïnstalleerd en zit al vast in de eerste missie. Heb al mijn geld al aan dingen uitgegeven. Het is net alsof ik in het echte leven zit
Als je een keer een spelletje online wil doen, doe maar pb. Ik doe alleen FC 24 af en toe online, verder niets, maar lijkt me wel een keer leuk om een ander spel te proberen!
Begin van de week nog even wat restanten in PYTH en ASTR gegooid voor wat snelle winst. Dat had ik geloof ik wat beter in de gaten moeten houden...
AI zijn momenteel de coins die hypen.Ray_ schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:49:
Begin van de week nog even wat restanten in PYTH en ASTR gegooid voor wat snelle winst. Dat had ik geloof ik wat beter in de gaten moeten houden...
Ja dat was inderdaad ook de reden van aanschaf.YES schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:39:
[...]
Goed bezig, beetje simpele ontspanning kan nooit kwaad, zeker voor jou niet denk ik
Als je een keer een spelletje online wil doen, doe maar pb. Ik doe alleen FC 24 af en toe online, verder niets, maar lijkt me wel een keer leuk om een ander spel te proberen!
Heb jaren niet meer gegamed. Ik stam nog uit de Sega tijd. Dus ben het ideale slachtoffer om van te winnen. Maar vind het helemaal mooi
Maar leuk idee, als ik weet hoe zo’n controller werkt neem ik contact met je op
UberLurker Departement #GG.
Mogguh heren! (zijn er hier eigenlijk ook dames?)
Ik heb ASTAR emmer leeggekieperd, leverde me te veel stress op. Weer terug naat ETH, en die gaat naar de Ledger tot $10k.
Nog wel een flufje BEAM bijgekocht.
Lesson learned. One shitcoin at a time.
Ik heb ASTAR emmer leeggekieperd, leverde me te veel stress op. Weer terug naat ETH, en die gaat naar de Ledger tot $10k.
Nog wel een flufje BEAM bijgekocht.
Lesson learned. One shitcoin at a time.
Wow bro, wat voor stress?mayhem schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:23:
Mogguh heren! (zijn er hier eigenlijk ook dames?)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!