Ben jij dit?zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:13:
[...]
Lekker man! Buy order geplaatst! Laat maar. Ze zijn verkocht 1 kleine rode candle en klaar. Strong hoor.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JWYAgK2gB3osIHxzpBZ15vzJ.png?f=user_large)
Ben jij dit?zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:13:
[...]
Lekker man! Buy order geplaatst! Laat maar. Ze zijn verkocht 1 kleine rode candle en klaar. Strong hoor.
Ja vrij bizar hoor, soms zelfs mindfuck achtig.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:34:
dit is insane!
grote impact op gaming en film industry. ook op nieuws wat wel en niet echt is.
[Twitter]
Nee mijn buy orders staan een stukje lager. 0,022.
Dat was RMRK.Masstje schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:44:
[...]
Haha,
Stel je voor, ooit eens de spot aankoop van @zwembroek gezien op de grafieken toen hij ongewild enkele 10-duizenden ASTR deed in de duisteren bear-tijd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gaat ie daar nog naartoe denk je?zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:50:
[...]
LOL,Kol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:34:
dit is insane!
grote impact op gaming en film industry. ook op nieuws wat wel en niet echt is.
[Twitter]
Aja juist, heb hier nog wat van die dingen liggen rijpen tot ze 10$ gaan.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:50:
[...]
[...]
Dat was RMRK.Hart in de keel toen. Maar na een aantal maanden hodlen heeft het goed uitgepakt. You cant sell if there is no liquidity...
Zo ben ik nu met een flufje ingestapt in het project PAMBO (Pandoshi).JustC schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:19:
Zo ik heb mezelf toch flink in de voet geschoten met een shitcoin..
$Coreai verkocht op 280K market cap ( zat er met een bescheiden bedrag in) omdat het als scam werd neergezet en vandaag staat hij na 5 dagen op 4mil market cap
Gotta love crypto
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik had twee en een half miljoen van die dingen. Shit happens! Het is al moeilijk genoeg om een mid cap vast te houden tot een x10. Een absolute copy and paste meme coin vasthouden tot 100x is bijna niet te doen. Dan moet je echt je verstand op 0 houden.JustC schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:19:
Zo ik heb mezelf toch flink in de voet geschoten met een shitcoin..
$Coreai verkocht op 280K market cap ( zat er met een bescheiden bedrag in) omdat het als scam werd neergezet en vandaag staat hij na 5 dagen op 4mil market cap
Gotta love crypto
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2024 10:28 ]
40K.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:09:
Waar hangt die bull market support band momenteel?
Klopt, mail heb ik ook gehad, zelfs met een datum erin voordat je t moet doen.VTe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:29:
Ik heb eergisteren weer een mail van Kraken ontvangen over Know Your Customer (KYC), maar als ik inlog krijg ik geen vragenlijst van ze. Ik dacht dan maar via de support site in contact met ze te komen om te achterhalen waar en hoe ik de vragenlijst kan invullen, maar zowel het contactformulier als de chat willen niet werken als ik eenmaal ingelogd ben. Hebben meer mensen hier last van (gehad)?
Ik heb het eerst zonder de link in de mail geprobeerd, daarna wel. De afzender en headers in de mail lijken ook in orde.Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:32:
[...]
Klopt, mail heb ik ook gehad, zelfs met een datum erin voordat je t moet doen.
Kleine tip, nooit op de link drukken in je mail, kan ook net zo goed scam zijn..
Zitten Phil Collins en consorten zo krap bij kas dat ze de Ledger leeg trekken ja?zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:34:
Genesis Gets Approval to Sell $1.6B Bitcoin. Dit gaat toch wel een klein dipje worden toch?
https://watcher.guru/news...l-1-6b-bitcoin-eth-shares
Hier ook. En ik ben al Intermediate verfied. Geen idee wat ik er verder mee moet.VTe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:29:
Ik heb eergisteren weer een mail van Kraken ontvangen over Know Your Customer (KYC), maar als ik inlog krijg ik geen vragenlijst van ze. Ik dacht dan maar via de support site in contact met ze te komen om te achterhalen waar en hoe ik de vragenlijst kan invullen, maar zowel het contactformulier als de chat willen niet werken als ik eenmaal ingelogd ben. Hebben meer mensen hier last van (gehad)?
zullen wel wat OTC transacties worden.......recht naar de etf stofzuigers toezwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:34:
Genesis Gets Approval to Sell $1.6B Bitcoin. Dit gaat toch wel een klein dipje worden toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Onlangs is die hier gesignaleerd.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:09:
Waar hangt die bull market support band momenteel?
Ray_ schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:08:
Ik vertrouw alleen mensen in de slowchat. Geen relevante opleiding, te lelijk voor YT, vrijwel alle plaatjes gejat van een ander en uitspraken zonder onderbouwing in de hoop virtuele duimpjes te krijgen van gelijkgestemden.
Ik doe dit volgens mij al sinds 2018 en ik sta nog steeds in de plus, dus ergens moet dit een goede manier zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Een groot gedeelte van de depositors zal in btc of eth betaald worden, dus dan moet genesis gbtc verkopen, maar btc terugkopen. Netto geen effect.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:34:
Hoe ik de mail las was alleen het klikken op de link voldoende om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden.Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:32:
[...]
Kleine tip, nooit op de link drukken in je mail, kan ook net zo goed scam zijn..
Ik heb het eerst zonder de link in de mail te gebruikenDon Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:32:
[...]
Het email formulier op support geeft ook een "Something went wrong" bij het versturen. In de devtoolbar van Firefox komen ook foutmeldingen langs over/mbt Zendesk, dus misschien gaat daar vandaag iets mis.N!co schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:45:
[...]
Hier ook. En ik ben al Intermediate verfied. Geen idee wat ik er verder mee moet.
Het gaat hier als het goed is om de volgende mail (niet die over nieuwe TOS voor NL klanten):Egeau schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Hoe ik de mail las was alleen het klikken op de link voldoende om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden.
'By clicking this link you are agreeing (as of 15th of March, 2024) to the new Terms of Service'
En als je niets doet gaat je alsnog akkoord aangezien ze daaronder stellen: if you don’t formally accept these changes, you will be deemed to have agreed as of 15th of March, 2024
Reminder: Please update your Kraken account information
As mentioned in our previous outreach to you we require additional Know Your Customer (KYC) information from you. This information will be requested after you sign in to your Kraken account.
Please note that if you do not provide this information, your account capabilities will be restricted on the 20th of February, 2024.
What do you need to do?
Simply sign in to your Kraken account as soon as possible and complete the quick on-platform KYC questionnaire and we will update your account.
Verify my account
If you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact Kraken Support who are available to help 24/7/365.
Thank you for choosing Kraken.
The Kraken Team
Deze gaat niet over KYC, maar het feit dat Payward nu ook in Nederland mag opereren. Daarvoor deed je zaken met Payward Ireland. Omdat dat technisch gezien een andere partij is, betekent het dat je gegevens worden gedeeld met deze andere partij en daar moet je dus mee akkoord gaan. Die button doet overigens helemaal niks, je gaat enkel naar het berichtje waarin vrijwel hetzelfde staat.Egeau schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Hoe ik de mail las was alleen het klikken op de link voldoende om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden.
'By clicking this link you are agreeing (as of 15th of March, 2024) to the new Terms of Service'
En als je niets doet gaat je alsnog akkoord aangezien ze daaronder stellen: if you don’t formally accept these changes, you will be deemed to have agreed as of 15th of March, 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ah helder! Ik had alleen die over de voorwaarden gehad, verder niets over KYC. Zal dan wel goed zitten.Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:16:
Er zijn 2 mails gestuurd. 1 over voorwaarden, hoef je niks mee. En 1 over KYC. Daar moet je wel wat mee.
Ff je settings controleren of je helemaal in orde bent qua KYC.
Ben je verified lijkt me dat je dit kan negeren.
Mail was half jaar geleden ook al een keer onterecht verstuurd namelijk.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dus het lijkt erop dat je, ongeacht je verification status, je alsnog de mail kreeg (maar geen vragenlijst).The email was sent as a reminder to all clients.
Oef, dat ze zich in dat wespennest durven te begeven zeg.... trade advies door een AIknakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:30:
Tradegpt op bybit adviseert short te gaan. Hopelijk gaat die rekt
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja, het zou best kunnen dat ik hem ook ingevuld heb... Geen idee meer.VTe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:46:
Ik zit nu in een chat met Donald G van Kraken Support. Hij gaf aan dat ik in 2023 de vragenlijst al ingevuld heb en er dus eigenlijk niks aan de hand is. Hij gaf ook aan:
[...]
Dus het lijkt erop dat je, ongeacht je verification status, je alsnog de mail kreeg (maar geen vragenlijst).
Tja futures waar mensen rekt op gaan is hun grootste money maker.FijneKerst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:47:
[...]
Oef, dat ze zich in dat wespennest durven te begeven zeg.... trade advies door een AI
Voor Solana heb je Solana wallet als Phantom nodig.CloudPrutser schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:43:
Goedemorgen iedereen.
Als jullie dat niet erg vinden even een vraag: ik ben wat hulpbehoevender, want ik ben ook maar een lul die er in is komen rollen.
Ik heb tot nu toe alleen ervaring met Ethereum. Ik gebruik MetaMask als wallet en doe swappen via de ingebouwde browser bij UniSwap.
Ik wil graag tokens kopen op het Polygon netwerk. Hoe doe ik dat? En hoe dit het met andere netwerken zoals Solana?
Dank je.
Bedankt!jvel92 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:56:
[...]
Voor Solana heb je Solana wallet als Phantom nodig.
Voor Polygon moet je het netwerk toevoegen aan je MetaMask. Dan wat ETH naar Polygon netwerk sturen en netwerk aanpassen naar Polygon om vervolgens op een Polygon DEX je coins te kopen.
Gebruik zelf al een tijdje Rabby in plaats van MetaMask. Stukken gebruiksvriendelijker en eenvoudig switchen tussen netwerken. Het waarschuwt je bovendien als iets probeert te doen met een bekend malafide contract.
Vervolg: BroWohsEdis in "Celcius - Afhandeling Chapter 11 backruptcy"BroWohsEdis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:32:
[...]
Ja, ik heb ze gemailt nu. Hopelijk kan iemand mij geruststellen, heb de ETH na 2 jaar vanuit Celsius teruggekregen hoop niet dat het nu weg is ineens.![]()
Ik zie nu dit staan op de site van Bitvavo:
Het Bitcoin-netwerk, het Ethereum-netwerk en de BNB Smart Chain zijn de meest gebruikte en populaire netwerken. Houd er rekening mee dat Bitvavo geen BNB Smart Chain stortingen ondersteunt voor op Ethereum gebaseerde valuta, behalve voor de valuta BNB.
Vanuit Coinbase heb ik gewoon vanuit het ERC20 netwerk ETH naar Bitvavo verstuurd. Via Blockchain.com wordt de transactie weergegeven als 'internal' ipv Txs from Coinbase Contract 7, heb dit nog nooit gezien.
Ben ik fucked?
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Dat las ik.N!co schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:45:
[...]
En ik ben al Intermediate verliefd. Geen idee wat ik er verder mee moet.
Maktub
Overigens zou ik aanraden om een DEX aggregator te gebruiken i.p.v. direct via UniSwap te handelen. Zie bijvoorbeeld llamaswap op https://defillama.com/. Dan wordt de beste route tegen de beste prijs voor je gezocht.
Domino ftw! Eén van de beste jaren 80 muziekjes, imho. Nog geen coin. Wel toepasselijk thema voor de cryptospace!YES schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:38:
[...]
Zitten Phil Collins en consorten zo krap bij kas dat ze de Ledger leeg trekken ja?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als je ETH al in MM op ETH chain zit kan je ze bridgen naar het polygon netwerk via Celer bijvoorbeeldCloudPrutser schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:43:
Goedemorgen iedereen.
Als jullie dat niet erg vinden even een vraag: ik ben wat hulpbehoevender, want ik ben ook maar een lul die er in is komen rollen.
Ik heb tot nu toe alleen ervaring met Ethereum. Ik gebruik MetaMask als wallet en doe swappen via de ingebouwde browser bij UniSwap.
Ik wil graag tokens kopen op het Polygon netwerk. Hoe doe ik dat? En hoe dit het met andere netwerken zoals Solana?
Dank je.
mocht je deze shitcoin willen, kies dan voor Kraken: 5-35% apyPinsa schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:07:
Dymension zojuist gelist op Bitvavo
https://coinmarketcap.com/currencies/dymension/
Shitcoin door de APY i think? Heb zelf geen kraken helaas, wel dikke apy daar idd…Kol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:12:
[...]
mocht je deze shitcoin willen, kies dan voor Kraken: 5-35% apy
[Afbeelding]
Wen ICO, wen launch, wen mainnet, all-in, can't go tits up!Wiley99 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:36:
[...]
Domino ftw! Eén van de beste jaren 80 muziekjes, imho. Nog geen coin. Wel toepasselijk thema voor de cryptospace!
nee zit er niet in, ook niet van planPinsa schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:17:
[...]
Shitcoin door de APY i think? Heb zelf geen kraken helaas, wel dikke apy daar idd…
Er zit wel een hoop hype achter deze coin, ze vergelijken deze coin met de nieuwe Tia
Zit jij er zelf in?
Ik ben ook extreem bullish. Vandaag weer gratis ETH ontvangen als revshare. Er volgt (vandaag?) een token airdrop van partner projecten. Dankzij mijn PAAL staking al 1.1 Ethereum verdiend door mijn AIT tokens te verkopen. Nog onder de 300 miljoen marketcap. Nog geen listings op exchanges als Binance, Coinbase, Kucoin etc. Veel partnerships en een goed en zichtbaar team. Afgelopen weken kon je ze dagelijks voor 0,10 per stuk oppakken wat eigenlijk een no brainer was gezien de AI hype. Als deze de top 50 binnenkomt dan heb je behoorlijk wat x-en gemaakt. When PAAL text to video?Don Guacamole schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:50:
Wat heeft $Paal toch een heerlijke chart! 100% op de weekly!
[Afbeelding]
Oke man, ik kijk met een scheef oog naar Zeta daar verwacht ik nog wel een leuk ritje mee te gaan maken, maar voor mijn gevoel gaan we toch nog dippen een dezer dagen zowel BTC als de Alts, dus ik wacht heel even af
zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:21:
[...]
Ik ben ook extreem bullish. Vandaag weer gratis ETH ontvangen als revshare. Er volgt (vandaag?) een token airdrop van partner projecten. Dankzij mijn PAAL staking al 1.1 Ethereum verdiend door mijn AIT tokens te verkopen. Nog onder de 300 miljoen marketcap. Nog geen listings op exchanges als Binance, Coinbase, Kucoin etc. Veel partnerships en een goed en zichtbaar team. Afgelopen weken kon je ze dagelijks voor 0,10 per stuk oppakken wat eigenlijk een no brainer was gezien de AI hype. Als deze de top 50 binnenkomt dan heb je behoorlijk wat x-en gemaakt. When PAAL text to video?
Tomorrow, on February 16th, we're distributing a generous portion of rewards to our stakers.
To earn, simply stake your $PAAL tokens at http://rewards.paalai.io before the end of today and enjoy the benefits 👇
🔹 $PAAL rewards
🔹 $ETH rewards
🔹 Partner project airdrops
🔹 Exclusive access to features in our ecosystem
🔸 Investment opportunities like our previous incubated project -
@AITProtocol
, which delivered over 30x returns to our commited stakers!
Don’t miss out on #PAALprofits 💰🤝
Masstje schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:29:
[...]
En om geen namen te noemen blijkt dat @YES, de man is om te volgen in leverage trades om 100% rekt te gaan
zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:21:
[...]
Ik ben ook extreem bullish. Vandaag weer gratis ETH ontvangen als revshare. Er volgt (vandaag?) een token airdrop van partner projecten. Dankzij mijn PAAL staking al 1.1 Ethereum verdiend door mijn AIT tokens te verkopen. Nog onder de 300 miljoen marketcap. Nog geen listings op exchanges als Binance, Coinbase, Kucoin etc. Veel partnerships en een goed en zichtbaar team. Afgelopen weken kon je ze dagelijks voor 0,10 per stuk oppakken wat eigenlijk een no brainer was gezien de AI hype. Als deze de top 50 binnenkomt dan heb je behoorlijk wat x-en gemaakt. When PAAL text to video?
Tomorrow, on February 16th, we're distributing a generous portion of rewards to our stakers.
To earn, simply stake your $PAAL tokens at http://rewards.paalai.io before the end of today and enjoy the benefits 👇
🔹 $PAAL rewards
🔹 $ETH rewards
@AITProtocol
Oh please. Iedereen snapt toch wel dat 60% APR niet bestaat
Geen idee. Netwerk te druk? Je kan het proberen met de build in browser van Metamask.
En toch bestaat het.PHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:16:
[...]
Oh please. Iedereen snapt toch wel dat 60% APR niet bestaat
De enige PAAL die ik momenteel in mijn bezit heb, is deze die mij 's morgens belet om recht opstaand te plassen.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:21:
[...]
🔹 $PAAL rewards
🔹 $ETH rewards
@AITProtocol
[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 16-02-2024 14:26 ]
Violent breakout from $PAAL, now in price discovery
— CRG (@MacroCRG) 16 februari 2024
Currently $250M FDV, which means:
- 4x to $1B
- 40x to $10B
- 400x to $100B
The AI bubble has only just begun, don't fuck this up pic.twitter.com/28vEHQNl4S
Dan moet je minder blauwe pilletjes eten opa,BootjeVaren schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:25:
[...]
De enige PAAL die ik momenteel in mijn bezit heb, is deze die mij 's morgens belet om recht opstaand te plassen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oftewel, iedereen die er nu door zwoele FOMO ingaat loopt straks door dezelfde deur naar buiten als de APR eraf gaatzwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:23:
[...]
Geen idee. Netwerk te druk? Je kan het proberen met de build in browser van Metamask.
[...]
En toch bestaat het.lk heb het al 56 dagen ontvangen. Taro ook. Het zorgde de laatste tijd wel voor enorme verkoopdruk. Maar de 60% APR gaat er binnenkort af. Was voor de early supporters. Dus straks veel lagere APR. En dat is weer minder verkoopdruk. In crypto kan alles zolang de bubble niet knapt.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Oke true. Maar strikt genomen is het pas 60 apr als het een jaar lang zo is. Ik snap dat je het kan berekenen over een kortere periode maar dan kom je niet aan de 60 procent.zwembroek schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:23:
[...]
[...]
En toch bestaat het.lk heb het al 56 dagen ontvangen. Taro ook. Het zorgde de laatste tijd wel voor enorme verkoopdruk. Maar de 60% APR gaat er binnenkort af. Was voor de early supporters. Dus straks veel lagere APR. En dat is weer minder verkoopdruk. In crypto kan alles zolang de bubble niet knapt.
Je krijgt dit op het netwerk zelf (23% nu). Omdat de coin net nieuw is en er dus nog niet bijzonder veel in staking staat. Inflatie is 8% dacht ik.Pinsa schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:17:
[...]
Shitcoin door de APY i think? Heb zelf geen kraken helaas, wel dikke apy daar idd…
Er zit wel een hoop hype achter deze coin, ze vergelijken deze coin met de nieuwe Tia
Zit jij er zelf in?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Geen blauwe pilletjes nodig hier. En van alle manieren die ik al geprobeerd heb 's morgens is zitten dan toch wel het meest praktisch.sh4d0wman schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:34:
[...]
Dan moet je minder blauwe pilletjes eten opa,Je kunt ook recht staan en via het plafond of de muur in de pot pissen....
Klopt. Maar die 56 dagen heeft mij toch 1100 stuks PAAL opgeleverd.PHPResource schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:37:
[...]
Oke true. Maar strikt genomen is het pas 60 apr als het een jaar lang zo is. Ik snap dat je het kan berekenen over een kortere periode maar dan kom je niet aan de 60 procent.
Dan vergeet je voor het gemak de tokens airdrops en ETH revenue share. En de APY zal worden verlaagd maar gaat niet helemaal weg.Coldcat schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:36:
[...]
Oftewel, iedereen die er nu door zwoele FOMO ingaat loopt straks door dezelfde deur naar buiten als de APR eraf gaat
Ik zie het ja!knakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:01:
Riemen vast. De btc raket gaat vertrekken.
Is het een SpaceX die weer gaat landen?knakworst schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:01:
Riemen vast. De btc raket gaat vertrekken.
Werkdag zit erop. 4 kaarten AC/DC in the pocket.Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:11:
BTC doet saai, werkdag is saai. Kutdag.
Ik hoop dat jouw shitcoins naar 0 euro gaan zodat je weet hoe ik me voel.Alpina schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Werkdag zit erop. 4 kaarten AC/DC in the pocket.
Life is good
?Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:23:
[...]
Ik hoop dat jouw shitcoins naar 0 euro gaan zodat je weet hoe ik me voel.
Ik heb een flink gedeelte BTC. 52.000 lijkt me voor nu al een prima bedrag, het moet allemaal niet te snel gaan.Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:23:
[...]
We zijn afgelopen weken behoorlijk verwend met het positieve sentiment en bijbehorende koersgeweld.
Trust me when I say this is only the beginning.
Beter stop je met btc en werken.Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:11:
BTC doet saai, werkdag is saai. Kutdag.
Nog niet eens 1,5 maand.BeyondThunder schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:26:
@Wispe Je zit toch nog maar een paar maanden in Crypto? Knap van je in deze tijd.
Buy high, sell lowWispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:23:
[...]
Maar waarom wens je dan iemand toe dat zijn shitcoins naar 0 gaan?Wispe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:37:
[...]
Nog niet eens 1,5 maand.Wist ik veel waar ik aan begon vorige maand.
Heb bijna 1/3 van mijn overwaarde in BTC en ETH gestopt en nu al ruim 1,5 netto maandsalaris winst.
Vind ik wel grappig, ja.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als 6 cent voor jou nul is, dan ja.Dacuuu schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:44:
Ik las vorig jaar dat bitcoin naar 0 zou gaan. Wat denken jullie, ja?
Ik denk dat ik al wel in stap als ie nog 7 cent is hoor. Wil de boot natuurlijk niet missen.Dacuuu schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:48:
[...]
Ok dan koop ik 1 bitcoins als het 6 cent is.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq